Forum >> Forma-1

14-07-2005 13:43:06 // 2579
Csak az a baj míg régen ritkaság volt a szabálymódosítás ma már minden éveben van így kevés idejük marad a fejlődésre. Azért kérdeztem mi lesz még változtatva jövőre mert együttesen lehet, hogy lassulni fognak.
14-07-2005 13:40:09 // 2578
Esetleg SMS-ben hozzá szólhatnál a vitához. Halesz addigra le is tudná kódolni. :)) Már látom ahogy a futam után telefonon egyeztetsz zolee145-el, hogy mit is írjatok ..... :))) Persze ez csak just a joe akarom mondani joke. Jó pihenést természetesen, gyomorsavra vigyázni ! :)
joe7514-07-2005 13:37:56 // 2577
Az a baj veled hogy bedőlsz az ilyen baromságoknak! :PPPP
joe7514-07-2005 13:36:56 // 2576
Valamelyest biztos lassulni fognak, de pár év alatt utolérik magukat. Ez így szokott lenni. Biztos emlékszel amikor a nyomtáv szélességét csökkentették hogy lassítsák a kocsikat. Végül is a kanyar sebesség csökkent, viszont a végsebesség a kedvezőbb légellenállás miatt nőtt nem is kicsit. Így a nagy lassításnak az lett az eredménye hogy elötte sosem látott végsebességeket értek el. Monzában bőven 360 km/h fölött.:)
14-07-2005 13:34:49 // 2575
Kötelező pohártartóba helyezni az itókát. :) Dopping kizárva. :)
Inner Circle14-07-2005 13:34:39 // 2574
A pangás olyan szintre jutott, hogy már többször egyetértünk :DDD Vasárnaptól nyaralni megyek, ha minden igaz csak egy futamról fogok lemaradni, de valami Tisza-parti kocsmában azt is megpróbálom majd megnézni :)
Inner Circle14-07-2005 13:33:27 // 2573
Tényleg, most hogy mondod, rájöttem hogy Joe-nak azért a mániája a boxból leszabályozott fordulatszám, mert ha jól emlékszem ő is túlpörgette az autóját 255-ször :DDD
14-07-2005 13:32:39 // 2572
Ezért furcsálom én is. Nyilvánt ezt tudták előre a FIA-nal is. Pangósabb időszak, retró korszakát éli a forum is. :)
zolee14514-07-2005 13:32:39 // 2571
már régen nem tudom követni az aktuális változásokat... gondolom a hátsó szárny függőleges terelőlapjait meghosszabítják 1m-esre, beiktatnak még 2 barázdát a gumikba, a motornak 4 hétvéget kell kibírni, kedden el kell dönteni milyen gumival mennek a hétvégén, betiltják az összes elektronikát, még a hátsó lámpának is petróleummal kell működni, 5 fokozatú "H" váltó, ami persze szinkronizálatlan (dupla kupplung), elöl-hátul dobfék, viccet félre téve tényleg nem tudom, és már lassan nem is fog érdekelni. Leülök a tv elé, és nézem a versenyt.
joe7514-07-2005 13:25:14 // 2570
Gondoljunk bele, a V8 kissebb, könnyebb, kevesebbet fogyaszt, vagyis egy csomó súlyt megspórolnak amiben a balansztot lehet optimalizálni. Kissebb motorból könnyebb nagyobb LE/liter teljesítményt kihozni mivel kissebbek a surlódási felületek. A 3000 V10 esetében ugye valahol 300-320 LE/liter volt a jellemző. A 2.4 V8-nál ez az érték biztosan fokozható 350-360 LE/liter értékre, így arányaiban annyival nem lesz gyengébb az új motor mint a régi volt. Azt pedig hogy a teszteken használt autók egyáltalán megfelelnek-e a FIA szabályainak senki sem figyeli. Futottak egy jó kört, csináltak belőle egy hírt amire mindenki felkapja a fejét, és beszélnek róla. Jól jön ez egy pangósabb időszakban.:)
14-07-2005 13:21:15 // 2569
Milyen változtatás lesz még jövőre a V8-on kívül?
zolee14514-07-2005 13:19:28 // 2568
persze lehet ebben egy kis marketing is:)
14-07-2005 13:15:20 // 2567
Asszongya a Gászkony, ha finomra hangoljuk az autót jobbak is lehetünk. :))) Börni, Börni ez sem fog bejönni.
zolee14514-07-2005 13:10:26 // 2566
a haladást lehet lassítani, de megállítani nem! erről szól az F1: hoznak valami marha jó szabályt, ami majd jól lelassítja az autókat, majd szépen hátradőlnek a bőrfoteljaikban, amiből aztán szépen kiszédülnek amikor eljön az első futam, és kiderül, hogy 1-2 mp-vel megint gyorsabbak az autók.
14-07-2005 13:07:37 // 2565
Nos, ha ez így lenne akkor már rég becsukhattam volna boltot. :))) Na de tényleg F1. V8, Toyota, 3mp-al lasabb mint a V10 Ralf-al. Vélemény?
zolee14514-07-2005 13:04:44 // 2564
utálom azokat akik nem adnak mások véleményére! :))) na tényleg megpróbálok ON lenni... szóval ez minden amit az F1-ről mondhatok...:)))
14-07-2005 13:03:06 // 2563
Munkában erre azt szoktam mondani, hogy nem az a feladatom, hogy szeressenek. :)))
zolee14514-07-2005 13:01:30 // 2562
utálom azokat akik kötözködnek! :)))
14-07-2005 12:54:08 // 2561
Kötözködés ON Neked elég sok bajod lehet a világgal. :) Kötözködés OFF
14-07-2005 12:52:52 // 2560
Mosóbenzin? :)))))))))
joe7514-07-2005 12:50:25 // 2559
Én nem rég vettem a neten a Limewire pro prigit 18$-ért. Na az megérte.:)
zolee14514-07-2005 12:48:43 // 2558
útálom az olyan progikat amik többe kerülnek mint egy cd ára:))) na nem offolok tovább
joe7514-07-2005 12:45:31 // 2557
Az már fizetős. De nem néztem mostanában. Egész már dolgok kötoik le az időmet.....:((
zolee14514-07-2005 12:43:52 // 2556
rosszul látod:))) OFF LFS alpha-ról mit tudsz? az már fizetős móka? ON
joe7514-07-2005 12:40:19 // 2555
frigy lesz ebből én már látom.:)))))
14-07-2005 12:39:30 // 2554
Akkor még egy dolog amibe 1@ értünk. Lassan meg is kedvellek. :)))))
zolee14514-07-2005 12:28:55 // 2553
pontosan:)
14-07-2005 12:24:49 // 2552
Mindenki magából indul ki ! Bi bi bííííííííííííííííííííííííííí :)
joe7514-07-2005 12:22:36 // 2551
Rohanok! Te meg a dieselesbe! :)
14-07-2005 12:22:16 // 2550
Most nem olvasom vissza ki mikor és hol írta, hogy eltúlozzák. De, hogy elbaszták az TÉNY !!!
14-07-2005 12:20:16 // 2549
Ti didididi. Szolgálati közlemény !!! JOE, NÉZZ MAJD ÁT A MÁRKASZERVIZES TOPIC-BA GARIS FUTÓMŰ ALKATRÉSZEKRŐL VAN SZÓ ! Gondolom érdekel.
14-07-2005 12:17:15 // 2548
2004-ben egyértelműen rosszabb volt a Michelin. Szerintem a szezonzárón sem ÖNERŐBŐL kapták el a Ferrarit, hiszen ahogy írtad már mindegy volt nekik. A Ferrari magasan xart bele mi lesz a végredmény. A gond az, hogy Imola óta Mihály elfelejtett mászni mert mindig ott van egy Trulli. :) Trulli nélkül 1-2 helyett biztosan előrébb lehetett volna Ő is és Kimi is.
zolee14514-07-2005 12:15:29 // 2547
ha szar hírt kapunk a postást haraptatjuk meg a pitbullal :)))
joe7514-07-2005 12:14:30 // 2546
de nekem címezted vazze! :)
zolee14514-07-2005 12:13:31 // 2545
a többes szám Ferrari szurkolót jelent, nem konkrétan joe_156 :)
joe7514-07-2005 12:11:06 // 2544
Én nem mondtam hogy Indy-t eltúlozták. Inkább egyszerűen elbaszták. sajnálatos, de ez van. Viszont az csak 1 futam, a 19-ből. belefért.
zolee14514-07-2005 12:07:33 // 2543
amikor azt mondja a Michelin, hogy életveszélyes Indyanapolis-ban a gumi, és ne versenyezzenek a Michelines csapatok akkor nem hisztek neki, ááá, csak kamuzik, felfújja a dolgot. ha olyat mond ami nektek tetszik akkor 100%-osan igaza van. Ha a Ferrari Michelinnel menne nem lehetne megverni... hogy lett a veszélyt eltúlzó Michelin főnökből hirtelen az F1 leghitelesebb figurája???:)))
joe7514-07-2005 12:06:51 // 2542
Talán 2004-ben nem, de 2003-ban mindenképp! Sírtak is a csapatok rendesen.
Inner Circle14-07-2005 12:04:27 // 2541
Na, ott Düskakárki egyértelműen hazudott! Nem kell érvelnem, a futamok beszélnek helyettem: a Michelinek 2004-ben ÖNERŐBŐL kizárólag a szezonzárón tudták elkapni a Ferrarit, amikor azoknak már teljesen mindegy volt, addig egyértelmű volt a recept: időmérőn jobbak voltak, aztán a futamon egy-két kör után a béka segge alá estek, míg a Bridge egyre jobb és jobb lett, ez tagadhatatlan (emlékszik valaki, hogyan mászott rá Mihály Buttonra Imolában?)... Nem hiszem el, hogy valaki 2004-ben a Michelint tartsa jobbnak...
14-07-2005 11:57:51 // 2540
lsd. 2003.
joe7514-07-2005 11:55:37 // 2539
Támadták a csapatok a Michlein-t a Ferrari fölénye miatt, mire a Michlei főnök válasza az volt, "ha a Ferrari is a Mi gumiainkat használná, akkor többé nem lehetne versenyről beszélni" magyarul az hogy néha meg tudták fogni a vörösöket, főleg azért volt mert a Michlein annyival jobb hogy kompenzált valamennyit a többi autó gyengeségéből.
14-07-2005 11:49:36 // 2538
Na azt a hsz-t meg is jelölöm az unokáim számára akik mint azt IC jóindulatúan kívánta III-as szívó Golffal fognak menni a keresztelőre. "De akkor is kitartok a véleményem mellett! " A "csak" típusú válaszra nem lehet mit mondani. :( Természetesen Ők a hibásak mert "háttérszövetségben" mindent ledumáltak.
14-07-2005 11:45:12 // 2537
Javítottam: A királyi többes a csapatokra vonatkozott és nem az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
14-07-2005 11:44:07 // 2536
A királyi többes a csapatokra vonatkozott és az "eseményekre". :) mert ugye a csapatok nyavalyogni szoktak és nem nyavalyogni szoknak. :)) Isten éltesse Gasparics tanárurat a család nyelvtanárát !!!
14-07-2005 11:40:26 // 2535
Boxkiállások előtt? Mármint a versenyen? Gondold le, milyen jelentősége van a "spórolásnak" ha az időmérő után is odaszolnak, hogy a levezető kört milyen módon tegye meg. Összességében ez a szabály módosítás megrázta a mérnököket minden szempontból. Kicsit fáj, hogy még ki sem heverik a változások okozta sokkot és máris jönnek az új szabályok. De ez most úgy tűnik nem a Ferrari ellen szól .:) Más, Toyota V8. 3mp-el lassabb mint Ralf körideje a V10-el. Muhaha ... :) Még a végén gyorsabb is lesz az F1. :))
Inner Circle14-07-2005 11:39:43 // 2534
Jó, akkor még csak azt áruld el, hogy még ha fel is tesszük hogy Indyben a lehető legmocskosabb módon viselkedtek a Michelines csapatok, akkor is marad a tény hogy ilyen eset még egyetlen se volt az F1 történetében, akkor ebből az egy példából miért következik hogy "nyavalyogni szoktak"? :D
Inner Circle14-07-2005 11:38:01 // 2533
Hát az valóban nagy élmény, mikor bekapcsolják a tím rédió-t, és az ember azt hallja: "Wááássshhhh, kármassshhh dússhhhjú viivásshhhhra ssshhhgenn, ssshhhkenjúdúdet?" Ilyen pillanatokban nem szívesen lennék kommentátor :D
zolee14514-07-2005 11:37:31 // 2532
ebben teljesen igazad van! De akkor is kitartok a véleményem mellett! Ezt a helyzetet a Ferrari és a Bridgestone "háttérszövetsége" idézte elő. Nem kell sírni, tessék tesztelni, korlátozás nélkül, csak úgy "sportszerűen"ahogy az Ferrariéknál menni szokott...:)
14-07-2005 11:36:27 // 2531
Ezt Tőled tanultam: .
Inner Circle14-07-2005 11:36:18 // 2530
Pedig elég jól látszik, hogy spórolnak a vassal a boxkiállások előtt. Az első két körben helyezkednek, aztán beindul a vonat, és a boxkiállásig csak az igazán kínálkozó helyzeteket kóstolják be. (MS ebben igazán nagy mester, a legjellemzőbb talán 2000 Suzuka és 2004 Magny-Cours, de általában véve is jó szokott lenni a Ferrari taktikája. M-C-t azért hoztam fel, mert ott Jean Todt kereken meg is mondta, hogy a taktikát úgy rakták össze hogy MS-nek ne kelljen a pályán megelőznie Alonsót. Csak abban a pár körben nyomta, amikor a taktika miatt kellett.) Kimi az Európa GP-n elég hülye volt, meggyőződésem hogy azt az autót MS az első helyen hozta volna be (ld. 2003 Kanada), de talán még Alonso is.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.