Forum >> Forma-1
Buksi27-06-2011 19:47:38 // 96704
Me' mennem kell mindjárt melózni! :-((
Kazes☻27-06-2011 19:46:22 // 96703
Me'? Mégis a paplant választod?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:43:55 // 96702
Nincs rá időm! :-DDD
Kazes☻27-06-2011 19:43:06 // 96701
Jahogy-jahooogy...?! ... akkó' gondokkoggyá, teee...!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
Buksi27-06-2011 19:38:47 // 96700
Nekem nincs papom, azt neked szántam! :-DD
Kazes☻27-06-2011 19:36:08 // 96699
Okés, de akkó' meg mit jössz itt a papoddal?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:34:09 // 96698
Eszedbe se jusson ilyesmi! :-D
Kazes☻27-06-2011 19:33:26 // 96697
Na, azé'! Már majdnem 'más'ra gondoltam! :DDD
Buksi27-06-2011 19:30:51 // 96696
Nem kell, elég ha csak a haverom lesz! :-D
Kazes☻27-06-2011 19:29:31 // 96695
Inkább a lánya, de ha neked Sumi kell... ?! :DDD
Buksi27-06-2011 19:24:40 // 96694
Kinek a pap, kinek a paplan! :-D
Kazes☻27-06-2011 18:12:50 // 96693
Szerintem is és majdnem minden szavaddal egyetértek, kivéve az utolsót, mert hajrá Alo! :))))))
Selmak27-06-2011 15:07:55 // 96692
pl.: Bosch D15 ECUt hány autótípusban is használják? Elég sokban. MAP szabják az adott motorra, nincs ez másképpen a F1ben se.
mesa27-06-2011 13:33:22 // 96691
Te azt ugyan miből gondolod, hogy turbodiesel motorokat akarnának? Nekem csak lehetséges V6 turbo motorok jönnek át a szövegből. /A dízeleknek már leáldozott a versenysportban/
mesa27-06-2011 13:30:24 // 96690
Nekem csak az a fura, hogy évek óta "egységes" motorvezérlő elektronikát kell(ene) minden csapatnak használni, nem hogy időmérőn egyet, versenyen meg egy másikat ...
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
Magyarán van egy Microwsoft+McLaren egységcsomag, amit mindenki D-boxszal úgy b.sz át, ahogy akar. Legalább is, Silverstone-ig így volt :))
zolee14526-06-2011 20:13:29 // 96689
Szép lassan tisztul a kép. Viszont ha nőtt a fogyasztás akkor mégiscsak használják forró üzemmódban is. Nem lehet, hogy ez az egész csak duma, szóval megy a porhintés, hogy ez tulajdonképpen hűtés, nem mozgó aero elem, közben meg de?
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Mondjuk már eleve az hülyén hangzik, hogy egy pillangószelep mozgó aero elemnek minősül.:)
Selmak26-06-2011 19:20:22 // 96688
Az eredeti pinalogós hűtés úgy működik hogy motorfék üzemben is nyit valamennyit a pillangószelepen, de ilyenkor csak levegőt szív nem fecskendez benzint és nem gyújt. A forróbefúváskor benzint is fecskendeznek be majd eltol kipufogószelep nyitás mellett eltolt időben begyújtják (utógyújtás). A begyulladó keverék nem végez érdemi munkát, hanem kisüvít az akkor már nyitva lévő kipufogó szelepen.
zolee14526-06-2011 18:32:11 // 96687
Most valamit nem értek: ha hűtésre fejlesztették ki akkor ez miért lenne rossz nekik? Kifejlesztenek valamit amit ha használnak az rossz?:O Lehet, hogy így van, csak nekem nem világos.
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Ausztráliában írták, hogy tavaly 10%-kal többet evett futamon a kocsi mint tavaly előtt, vagyis egész futamon használták. Nyilván nem olyan mértékben mint mondjuk időmérőn, de használták.
Ez a vezérléshez nem nyúlhatsz dolog kb annyit jelenthet, hogy a futamra belőtt elektronika volt időmérőn is, ezért lassult valamennyit időmérőn, de a futamon ez már nem sokat jelentett, mert ott maradt az ami eddig volt futamokon.
Mivel a Renault nyitja legjobban a pillangószelepet ezért nekik a legnagyobb érvágás ennek a betiltása. Mármint a futamon, ezután.
Szerintem...
Buksi26-06-2011 18:13:04 // 96686
Jónak mondható a mai futam a Ferrari és Alonso szempontjából! Legalább az egyik RedBull-t megtudták verni! Szép volt Alonso előzése! ;-)
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))
Vettel-t meg Schumi utódjának hívják és ha tényleg így van, akkor egy jó darabig senki nem fogja meg! Sajnos! :-/
Azért FORZA FERRARI és SChumi!!!!! :-))
Átok79146TD26-06-2011 17:39:47 // 96685
de nekik engedni is fogják használni továbbra is.
Selmak26-06-2011 17:34:32 // 96684
Mert a pinalogós a kipufogószelep hűtésére fejlesztette ki eredetileg, ha meg folyamatosan kifigyel a lángfront a kipufogón az a szelep nem fogja szeretni.
zolee14526-06-2011 17:19:36 // 96683
Miért ne viselné el a motor? Nő a fogyasztás, nagyobb terhelést kap a kipufogó, de maga a motor simán bírja. Rallyban már nagyon régen működik hasonló rendszer, csak ott nem a leszorító erőt növelik, hanem a turbót tartják vele fordulaton.
Selmak26-06-2011 16:13:55 // 96682
Nagyon lovagolnak a fiúk a forróbefújásos difúzoron, csak az nem tűnik fel hogy az időmérőn és versenyen ugyanazon motorvezérléssel kellett menni, a forróbefújást meg teljes versenyen semelyik motor nem viselné el. Vagyis, már a hétvégén se volt forróbefújás. 2 hét múlva már csak hidegbefújást fogják így korlátozni, ami abból a szempontból lesz érdekes hogy a motorbefagyasztáskor a pinalogós motorját így fogadták el, tehát onnantól kezdve minden versenyt megóvhat.
EngineCoffeeTables26-06-2011 15:58:45 // 96681
Azért jó volt látni hogy Alonso versenyben meg tudta előzni legalább az egyik Redbull-t.
GT Ɨ|ѯ26-06-2011 15:44:11 // 96680
Nem volt 1 körömlerágós verseny, a brit GP rem. jobb és változatosabb lesz..
ez ( is ) kuka
ez ( is ) kuka
GT Ɨ|ѯ26-06-2011 14:40:40 // 96679
Alonso is:-)
jó lesz ez
jó lesz ez
GT Ɨ|ѯ26-06-2011 14:04:21 // 96678
Massa goo:-)
GT Ɨ|ѯ26-06-2011 13:41:39 // 96677
jó szurkolást mindenkinek!
forza ferrari:-)
forza ferrari:-)
Buksi26-06-2011 10:04:29 // 96674
Na végre!!! :-D
Hajrá Schumi!!! :-))
Hajrá Schumi!!! :-))
Átok79146TD26-06-2011 08:46:33 // 96673
akkor megnyugodtam...:)))...:)
kezdtem komolyan aggódni érted..:)))
Hajrá Schumi:)))
kezdtem komolyan aggódni érted..:)))
Hajrá Schumi:)))
Whiteskull26-06-2011 08:35:04 // 96672
Egy kis degenerációért neked sem kell a szomszédba menned. :)))))))))))
De ez így van jól. Unnalmasak a normálisok. :)))))))))))
De ez így van jól. Unnalmasak a normálisok. :)))))))))))
Whiteskull26-06-2011 08:33:01 // 96671
Vagy éppen halaszthatatlan 3 napon bulizásban vett részt. :)))
Aminek folyolmányaként remészetesen úgy érzi magát, mintha tényleg beteg lenne. :))))))))
Aminek folyolmányaként remészetesen úgy érzi magát, mintha tényleg beteg lenne. :))))))))
Whiteskull26-06-2011 08:31:26 // 96670
Hajrá Schumi! :)))))
sty25-06-2011 20:56:53 // 96669
Olvastátok már,azért kíváncsi leszek hogy egy 1,6 tádébol mit lehet kihozni
Buksi25-06-2011 18:49:17 // 96668
Vigyázz mit írsz, mert megbosszulja! :-DD
Buksi25-06-2011 18:48:43 // 96667
Ááá... ő sosem beteg! Inkább sztem gyúr valahol! Mármint edzi magát, hogy mennyi bort tud meginni egy óra alatt! :-DDD
Átok79146TD25-06-2011 17:48:03 // 96666
áá nincsen azzal semmi gond...::)))
Szeretjük Schumit és kész:)
Szeretjük Schumit és kész:)
zolee14525-06-2011 17:35:20 // 96665
Biztosan beteg...de ez nem újkeletű. Már akkor tudtam, amikor először írta ide, hogy hajrá Schumi.:D
Átok79146TD25-06-2011 17:28:35 // 96664
Csodálkoztam is, hogy ő még nem jelent meg..biztosan beteg..:)))
zolee14525-06-2011 17:18:15 // 96663
Ha az 1.6 ts-t lehetne forgatni 18000-ig az is lenne 365LE.:D Egy dolog két értékből kiszámolni egy harmadikat, meg egy másik dolog megcsinálni egy motort.:)
Buksi25-06-2011 17:17:28 // 96662
Most már csak Whiteskull hiányzik! :-DD
Átok79146TD25-06-2011 17:04:23 // 96661
nna azért...:)))
reméltem is h észbe kapsz..:)
reméltem is h észbe kapsz..:)
Buksi25-06-2011 16:53:42 // 96660
Ja igen, majdnem elfelejtettem! :-))
Hajrá Schumi!!!!!!!!!! ;-))))))))
Hajrá Schumi!!!!!!!!!! ;-))))))))
Átok79146TD25-06-2011 16:52:35 // 96659
én is..
de azért Hajrá Schumi..:))))
de azért Hajrá Schumi..:))))
Buksi25-06-2011 16:37:04 // 96658
Többet vártam az időmérőtől! :-(
Na de majd talán holnap villant a Ferka!
Na de majd talán holnap villant a Ferka!
Selmak25-06-2011 16:24:12 // 96657
2.4 JTD 400 Nm/2000 rpm és 200 LE/4000 rpm, ha kiforogná 16 ezret akkor biza 800 LE lenne, de ilyet dieseltől ne várjunk, mer túl lassú az égés hozzá.
Gerion25-06-2011 16:06:33 // 96656
RB 1-2, Alonso 4.... A szabadedzés alapján jobb eredményt vártam, de a verseny talán jobban fog menni.
zolee14525-06-2011 16:06:00 // 96655
Elég sok helyen olvastam már ezt a 350 Nm-t. Itt ugye a fordulat miatt van nagy teljesítmény, de ilyen fordulatot csak nagyon rövid lökettel lehet csinálni, úgy meg nem lesz nagy nyomaték.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
980
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

