Forum >> Forma-1
Xixo31-05-2011 00:01:53 // 96191
De ha ilyen szar az F1, akkor minek nézed?
(Azt nem írom le még egyszer, hogy nem értek egyet. :) )
(Azt nem írom le még egyszer, hogy nem értek egyet. :) )
zolee14530-05-2011 23:58:33 // 96190
Monacoban minden ív koszos. Mindegy. Te azt mondod, hogy nem tudta volna, meg nem lett volna esélye...volna, volna. Én meg látom, hogy máshol nem volna, hanem megoldják. Elfordulnak egymás mellett, össze sem érnek, és bizony nem egyértelmű, hogy aki belül van az nyert. Az, hogy nyitva hagyod a belső ívet nem jelent egyből elengedést. Ezt nagyon nehéz elmagyarázni egy F1 versenyzőnek, de úgy néz ki az F1 szurkolóknak is.
Majd ha egyszer nagyon ráérsz nézzél meg egy V8 Supercars versenyt, hogy utcai pályán hogyan mennek azokkal a nagy dögökkel. És igen, van ott is baleset, vannak hibák, de olyan nincs, hogy nem törődnek a másikkal, mennek, mert fél autónyival előrébb van tehát övé a pálya.
Igen, ez az autóverseny. A többi csak vonatozás, meg bohóckodás.
Mindig megy a nyüszögés, hogy nincs előzés, nincs verseny. ha meg valaki előzni akar akkor mit képzel, hogy gondolta, nem volt helye, szabálytalan, akasszuk fel. Így hogyan tudnak a pilóták a szurkolók kedvében járni?:)
Majd ha egyszer nagyon ráérsz nézzél meg egy V8 Supercars versenyt, hogy utcai pályán hogyan mennek azokkal a nagy dögökkel. És igen, van ott is baleset, vannak hibák, de olyan nincs, hogy nem törődnek a másikkal, mennek, mert fél autónyival előrébb van tehát övé a pálya.
Igen, ez az autóverseny. A többi csak vonatozás, meg bohóckodás.
Mindig megy a nyüszögés, hogy nincs előzés, nincs verseny. ha meg valaki előzni akar akkor mit képzel, hogy gondolta, nem volt helye, szabálytalan, akasszuk fel. Így hogyan tudnak a pilóták a szurkolók kedvében járni?:)
zolee14530-05-2011 23:42:54 // 96189
Hamilton belsőjéből elég tisztán látszik az a több mint egy autónyi hely, ami miután betette oda Hamilton a kocsit elkezdett szépen kb negyed autónyi hely lenni.
Ez európai, főként F1-es mentalitás. Itt a fejekben van a probléma.
Ha Massa kívül marad akkor is simán elöl tudott volna maradni, csak éppen esze ágában sincs helyet hagyni.
Mindegy, ez nem az első ilyen eset, és nem is az utolsó, csak mondom, hogy van ahol ezt meg tudják oldani.:)
Hamilton - Schumacher: igaz MS menet közben meggondolta magát, és nem húzott rá, de azért elindult befelé. Ha nem ezt teszi, hanem kicsit nagyobb ívet választ, viszont ottmarad kívül akkor nem lett volna ennyire sima előzés, lehet együtt mennek fel azon a kacskaringós részen.
Viszont egyrészt rossz ívet választott, másrészt nem is igen bízott Hamiltonban, mert elvette a gázt. Az más kérdés, hogy szemből látszott, hogy bár neccesen, de elfért volna, Hamilton hagyott helyet kívül.
Apróságokon múlik ám, hogy egy előzési kísérletnek baleset, egymásra köpködés meg büntetés lesz-e a vége, vagy éppen a nézők látnak egy néhány kanyaron át tartó meccset.
Ez európai, főként F1-es mentalitás. Itt a fejekben van a probléma.
Ha Massa kívül marad akkor is simán elöl tudott volna maradni, csak éppen esze ágában sincs helyet hagyni.
Mindegy, ez nem az első ilyen eset, és nem is az utolsó, csak mondom, hogy van ahol ezt meg tudják oldani.:)
Hamilton - Schumacher: igaz MS menet közben meggondolta magát, és nem húzott rá, de azért elindult befelé. Ha nem ezt teszi, hanem kicsit nagyobb ívet választ, viszont ottmarad kívül akkor nem lett volna ennyire sima előzés, lehet együtt mennek fel azon a kacskaringós részen.
Viszont egyrészt rossz ívet választott, másrészt nem is igen bízott Hamiltonban, mert elvette a gázt. Az más kérdés, hogy szemből látszott, hogy bár neccesen, de elfért volna, Hamilton hagyott helyet kívül.
Apróságokon múlik ám, hogy egy előzési kísérletnek baleset, egymásra köpködés meg büntetés lesz-e a vége, vagy éppen a nézők látnak egy néhány kanyaron át tartó meccset.
pb_30-05-2011 23:34:54 // 96188
Csak nM volt, még 1 1/2 sM.) NNYi Rővel a vetMénySt átugorva is próbálkoz6tott volna az LőZssL.))
pb_30-05-2011 23:31:50 // 96187
Csak ugye itt a helyzet az volt, hogy mása volt a bLső ívN, lajos pedig a pálya mLlől próbált Lőzni.
Xixo30-05-2011 23:28:11 // 96186
Akkor Massa tényleg kimehetett volna a koszos külső ívre, ahol semmi esélye nem lett volna kigyorsítani, sőt valszeg a kanyart se tudta volna bevenni...
Ez aztán az autóverseny! :))
Ez aztán az autóverseny! :))
Xixo30-05-2011 23:21:25 // 96185
Majd ha Domika is követi... :)
Vikking 31130-05-2011 23:21:15 // 96184
Nem szoktam ellenkezni Veled, de most fogok (és azért, mert máskor általában igazad van :))).
A helyzet az, hogy nem hogy a kapu nem volt nyitva, de még zárva is volt, se Massa nem gondolta, hogy a rázókőre ( ergo a pályán kívülre... ) bedugja az orrát a szarjának a nigga... Aztán meg még jobban bezárta a kaput. Messze volt és nem is előzési pozícióban.
A fizikai kontakt, ráadásul olyan szinten hogy rátolta Massát Webberre szerintem nem valami szép húzás. Aki hátul van, annak KELL figyelnie.
És nem az első és nem is az utolsó ilyen megmozdulása volt. Nehogymá' roncsderbyt játsszunk...
A helyzet az, hogy nem hogy a kapu nem volt nyitva, de még zárva is volt, se Massa nem gondolta, hogy a rázókőre ( ergo a pályán kívülre... ) bedugja az orrát a szarjának a nigga... Aztán meg még jobban bezárta a kaput. Messze volt és nem is előzési pozícióban.
A fizikai kontakt, ráadásul olyan szinten hogy rátolta Massát Webberre szerintem nem valami szép húzás. Aki hátul van, annak KELL figyelnie.
És nem az első és nem is az utolsó ilyen megmozdulása volt. Nehogymá' roncsderbyt játsszunk...
zolee14530-05-2011 23:11:25 // 96183
Ha van egy autónyi hely belül, mert nem húzzák rád akkor nem kell kitolni. Elfordulnak egymás mellett, aztán akinek jobban sikerül a kigyorsítás az nyerte azt a kanyart. legközelebb megint lehet próbálkozni.
Nem nagy ötlet. Ezt hívják autóversenynek. Van jópár sorozat a világon ahol ezt meg tudják oldani, csak az F1-ben van az, hogy én voltam elöl ott megyek ahol akarok, mindenki más fékezzen, enyém az ív.
Nem nagy ötlet. Ezt hívják autóversenynek. Van jópár sorozat a világon ahol ezt meg tudják oldani, csak az F1-ben van az, hogy én voltam elöl ott megyek ahol akarok, mindenki más fékezzen, enyém az ív.
Gerion30-05-2011 22:52:30 // 96182
Engem viszont aldo koszta régóta várt eltüntetése határozottan az optimizmus felé mozdított. :)
Xixo30-05-2011 22:16:43 // 96181
Én már pesszimistább vagyok ennél a Ferrarit illetőleg. :(
De így legalább van mire fogni! :)
De így legalább van mire fogni! :)
Xixo30-05-2011 22:13:28 // 96180
Akkor ezek szerint ha valaki mögött vagyok, akkor a kanyarnál kerüljek belülre, fékezzek később és toljam ki a kanyarból az előzendőt, mert úgyse húzhatja rám. Nagy ötlet! :)
Ferko30-05-2011 22:13:16 // 96179
És akkor mi van, ha nem ő fejlesztette? Már megint ez a duma:-)))))
Persze, hogy jó autó is kell hozzá, hogy valaki VB legyen, de kell a tehetség is.:-)
Persze, hogy jó autó is kell hozzá, hogy valaki VB legyen, de kell a tehetség is.:-)
Xixo30-05-2011 22:10:08 // 96178
Nem, az az Alonzó-Briattóre-Pikké féle csalás volt... :)
Tommi30-05-2011 22:01:51 // 96177
Gerion30-05-2011 21:51:30 // 96176
Annyiból hihető lehet az Alonso-féle verzió, hogy eddig a gumik mindig hirtelen koptak használhatatlanra, és akkor nagyon leromlik a teljesítmény. Alonso jó eséllyel várta, hogy Vettel gumija az övé előtt készül ki a futam vége előtt, és akkor csak ki kell kerülni.
(Bár anno Senna úgy tartotta itt Mansell a célig maga mögött, hogy a Williams drámian gyorsabb volt.)
(Bár anno Senna úgy tartotta itt Mansell a célig maga mögött, hogy a Williams drámian gyorsabb volt.)
zolee14530-05-2011 21:48:45 // 96175
Ez is egy vélemény. De ha megnézel egy normális sorozatot, ahol nem az előzés ellen vannak az emberkék ott ez egy sima ügy. Azzal a különbséggel, hogy amikor Hamilton bemegy belülre Massa nem húzott volna rá, hanem nagyobb ívben fordul. Ketten egymás mellett, kigyorsításon majd eldől ki a jobb.
Mellesleg benne van az FIA szabályzatban, hogy nem lehet beszorítani a másikat a kanyarban. Az más kérdés, hogy ehhez képest mégis büntetnek.
Ez sajna nem szabályzat kérdése, hanem mentalitás kérdése, de ez már csak ilyen az F1-ben.
Mellesleg benne van az FIA szabályzatban, hogy nem lehet beszorítani a másikat a kanyarban. Az más kérdés, hogy ehhez képest mégis büntetnek.
Ez sajna nem szabályzat kérdése, hanem mentalitás kérdése, de ez már csak ilyen az F1-ben.
Gerion30-05-2011 21:46:15 // 96174
És vajon Briattore szereplése a rehabilitálásának a része...?
Gerion30-05-2011 21:45:00 // 96173
"Börni még a biztonsági övet sem kapcsolta be :) "
Nézd meg a videot ismét! Börni tata bekapcsolta az övet, DE azt a hóna alatt vezette el valamilyen fura logikával, így csak néha látható.
Nézd meg a videot ismét! Börni tata bekapcsolta az övet, DE azt a hóna alatt vezette el valamilyen fura logikával, így csak néha látható.
Tommi30-05-2011 21:41:23 // 96172
A végén még jön az, hogy szóltak Petrovnak (Renault), hogy a "testvér" Red Bullt (Renault) segítse :) Jó, tudom, ez durva gondolat, de érdekes módon pont kapóra jött Vettelnek :)
Xixo30-05-2011 21:04:28 // 96171
Legalábbis jobb ezt mondani, mint azt, hogy megint csak vonatozott egyet...
Xixo30-05-2011 21:00:32 // 96170
15 körön keresztül se próbálta meg, szal szerintem csak blabla, hogy pont akkor akartam...
Van egy olyan érzésem is, hogy ez csak Monaconak volt köszönhető... Meg ha nincs a Massás SC, akkor Bátön mögött vánszorgunk be... szal azt se mondhatjuk hogy nem volt szerencsénk...
Hétszer vagy nyolcszor kéne Vettelt megverni, hogy elé kerüljünk az összetettbe. Ez azért elég xarul hangzik. :((
Van egy olyan érzésem is, hogy ez csak Monaconak volt köszönhető... Meg ha nincs a Massás SC, akkor Bátön mögött vánszorgunk be... szal azt se mondhatjuk hogy nem volt szerencsénk...
Hétszer vagy nyolcszor kéne Vettelt megverni, hogy elé kerüljünk az összetettbe. Ez azért elég xarul hangzik. :((
Atesz198730-05-2011 20:57:10 // 96169
A győzelemtől egy köpésre miért vagánykodott volna? Várt volna még pár kört, aztán az utolsó 4-5 kör elég lett volna, hogy letolja a németet. Szerintem nagyon is okos, és hideg fejű megoldás volt. Én direkt aggódtam, hogy nem lesz majd türelme. Az, hogy peche volt, az megint más kérdés.
Kriszo30-05-2011 20:52:03 // 96168
Hát igen.Csak tudod volt még 11-12 kör mikor volt a baleset.És lehet hogy mondjuk az utolsó négy körre már annyira kopott volna hogy nem is kellett volna annyira kockáztatni.Nyilván nem lehet fejjel menni a falnak, de már az utolsó két szektorban ígyis gyakorlatilag végigtolta.MInd1 végülis kár ezen beszélni, remélem kanadában is fogunk tudni ennyire elől harcolni.
Xixo30-05-2011 20:38:36 // 96167
Kár, hogy meg se próbálta (most se)... ez így megint csak blabla...
GT Ɨ|ѯ30-05-2011 20:22:36 // 96166
jogos, abban az állapotban kellett volna folytatni mindenkinek, ahogy megálltak...
Andy30-05-2011 19:37:40 // 96164
Nem baj, majd legközelebb rád öntöm a vizet egy sátor tetejéről! :))))
GT Ɨ|ѯ30-05-2011 19:26:15 // 96163
dettó:-)
Kanadából simán
Kanadából simán
Kriszo30-05-2011 19:14:38 // 96162
Kriszo30-05-2011 19:13:02 // 96161
Kriszo30-05-2011 19:08:07 // 96160
Nem vettem fel..de nem értek veled egyet.)
Tommi30-05-2011 18:50:34 // 96159
Halesz is kitette ezt FB-ra és írtam egy kommentet, hogy nekem fura a video :) A sofőrök bukóban meg teljesen "beöltözve" nyomják, az utasokon meg semmi, sőt... Börze Börni még a biztonsági övet sem kapcsolta be :) Mennyire kemény lett volna, ha valami gond van és Clarkson lelkén száradna az öreg halála :))))))))))))) Többet nem kéne Top Gear-t csinálnia :)
Buksi30-05-2011 17:05:00 // 96158
Hát ez hülye! :-D
Buksi30-05-2011 17:00:58 // 96157
Nem, de nem is fogok! :-DD
Mondjuk amikor beleült, akkor még sehol nem volt a RedBull! És ha jól tudom, akkor nem ő fejlesztette! :-)
Mondhatjuk igen, hogy egy jó autón (is) múlik valakinek a VB-je! Ezen nem gondolkodtál el? :-DD
Vettel tehetségesnek tehetséges, de ennyi! :-)
Mondjuk amikor beleült, akkor még sehol nem volt a RedBull! És ha jól tudom, akkor nem ő fejlesztette! :-)
Mondhatjuk igen, hogy egy jó autón (is) múlik valakinek a VB-je! Ezen nem gondolkodtál el? :-DD
Vettel tehetségesnek tehetséges, de ennyi! :-)
Buksi30-05-2011 16:56:34 // 96156
Én nem mondtam ilyet! Alonso-t sem istenítem, pedig Ferrariban ül! ;-))
Kazes☻30-05-2011 16:55:06 // 96155
Jó kis verseny volt, azt hiszem ismét büszkék lehetünk Alonsora és most még a kocsi sem fogyott el alóla a csapattal együtt, ami sajna Massaról már nem mondható el, nem is igazán érthető a jelenléte a csapatnál, mint versenyző. Persze Vettelnek megint mindenben a kezére játszott a szerencse, de sajna jól is ment. Remélem azért még 'tudunk' javulni a következő versenyeken. :)
Andy30-05-2011 16:54:14 // 96154
Azért lehet előzni úgyis, hogy nem mész neki a másiknak. Pl Schumi pont a csokit előzte tanítani való módon a Loews kanyarban, rögtön az első körben.
Aztán meg szegény Maldonado "előzésénél" nem is tudom mit gondolt. Olyan messze volt, és annyira köze nem volt az ideális előzéshez, hogy semmi.
Aztán ha felvetted esetleg a futamot akkor nézd meg, hogy a banánzabáló nyitott hátsószárnnyal közlekedett a nagy baleset után, gondolom hogy le ne essen a komplett hátulja. Akkor csukta vissza mikor a piros zászló miatt megálltak.
Szóval kizárnám ha rajtam múlna. :)))
Aztán meg szegény Maldonado "előzésénél" nem is tudom mit gondolt. Olyan messze volt, és annyira köze nem volt az ideális előzéshez, hogy semmi.
Aztán ha felvetted esetleg a futamot akkor nézd meg, hogy a banánzabáló nyitott hátsószárnnyal közlekedett a nagy baleset után, gondolom hogy le ne essen a komplett hátulja. Akkor csukta vissza mikor a piros zászló miatt megálltak.
Szóval kizárnám ha rajtam múlna. :)))
Kriszo30-05-2011 16:32:55 // 96153
Most nem azért, nem szurkolok a Mclarennek de ezzel nem értek egyet.Jó Massánál agresszív volt, meg is kapta érte a büntijét.Az alagutas sztorit szerintem azért kár lenne kizárólag őrá kenni.De ha bele gondolsz ennyi erővel akkor tilsuk is meg az előzést ezen a pályán, mert bármilyen mozzanat balesetveszélyes.Ha valaki védte a célegyenes végén a belső ívet közel azonos autokkal LEHETETLEN előzni.Schumachert is csak azért bírta megeleőzni mert iszonyatosan elfogytak a gumik.Az meg hogy agresszív, igen ebben is van valami..Bár rémlik nekem a nem is oly távoli múltból egy másik pilóta aki hasonlóan agresszív volt.Mikor San MArinoban átgázolt az egész mezőnyön, vagy mikor Brazíliában is átugrotta az egész bandát.Szerintem kell ilyen pilóta is,
Arról persze senki nem beszél hogy Sutil baszott kijönni kereket cserélni, és hány pilóta versenyét tette tönkre azzal a defekttel, ennyi erővel ő is kaphatna nem kis büntetést a csapattal együtt, vonatkozik ez a beauty Sebastianra is.
Arról persze senki nem beszél hogy Sutil baszott kijönni kereket cserélni, és hány pilóta versenyét tette tönkre azzal a defekttel, ennyi erővel ő is kaphatna nem kis büntetést a csapattal együtt, vonatkozik ez a beauty Sebastianra is.
Xixo30-05-2011 15:53:12 // 96152
Simán ki kellett volna inteni fekete zászlóval, amikor törött szárnnyal körözgetett...
Cro16630-05-2011 14:32:27 // 96151
Érdekes...hogy nem jutott eszébe , amikor VB lett: biztos csak a bőrszínem miatt :DD
Gerion30-05-2011 13:29:51 // 96150
Button mellett nekem az utóbbi időből Damon Hill bajnoki címe tűnik inkább a kocsi érdemének. Jacques Villeneuve és Raikkonen tehetsége nem vitás, de valahogy mégis nagyon eltolták az F1 pályafutásukat, őket sem tudom igazi nagy bajnoknak tekinteni.
GT Ɨ|ѯ30-05-2011 13:24:57 // 96149
elmegy a P...ba:-(
GT Ɨ|ѯ30-05-2011 13:23:49 // 96148
ilyen ez az idei szezon ( is ) sajnos:PPPPPPPP
Gerion30-05-2011 13:22:21 // 96147
Ááááá..... :( Ez az undorító ebben a mai "politikai korrektségben". Ha előnyt kell kiharcolni, akkor a legkiválóbb eszköz, ha valami sunyiság elől kell bújni, akkor a legkiválóbb álca. A kellően öntudatos és hangos kisebbség mint törvény fölé emelkedne, lásd a hazai "színeseket".
Hamilton egyre agresszívabban vezet, sőt a mezőny legagresszívebb figurája, és mintha kezdené elveszteni az önkontrollt is ebben. A rámenősség egy pontig nyilván jó, mert verseny van és kell a látvány, de most Monacoban talán azért már túllőtt a célon. És ezt ne fogja a bőrszínre, ha lehet.
Hamilton egyre agresszívabban vezet, sőt a mezőny legagresszívebb figurája, és mintha kezdené elveszteni az önkontrollt is ebben. A rámenősség egy pontig nyilván jó, mert verseny van és kell a látvány, de most Monacoban talán azért már túllőtt a célon. És ezt ne fogja a bőrszínre, ha lehet.
Andy30-05-2011 13:21:05 // 96146
Qrva nagy az egoja a fekának. Megérdemelne egy eltiltást egy de inkább két futamra. Mivel akiket taccsra tett tegnap, azoknak esélyük sincs visszaszerezni a pontjaikat amiket ez a banánzabáló elvett tőlük. :((
Aztán meg azért is bekaphatja mert konkrétan újjáépítették az autóját a piros zászló alatt.
Ezt nem is tudom miért engedik a szabályok. Ha mindezt a boxban hajtják végre neki, akkor fasorban sem lett volna.
De, hogy ez mindig jól jön ki ha grízt csinál...
Aztán meg azért is bekaphatja mert konkrétan újjáépítették az autóját a piros zászló alatt.
Ezt nem is tudom miért engedik a szabályok. Ha mindezt a boxban hajtják végre neki, akkor fasorban sem lett volna.
De, hogy ez mindig jól jön ki ha grízt csinál...
Cro16630-05-2011 12:17:12 // 96144
Grando30-05-2011 11:10:15 // 96143
Én meg azután aludtam el. Mérgemben! :DDD
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
582
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?