legfőképpen innen..:-)
volt ismerős csajszi nekem is hasonló cipőben, de Ő perecelt 1-et és utánna letette a gépet...túlélte szerencsére
Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ12-04-2011 09:14:38 // 95381
Tom1212-04-2011 08:27:44 // 95380
Ja, innen is nézhetjük a dolgot...:-))
GT Ɨ|ѯ12-04-2011 08:18:52 // 95379
de legalább túlélte, perec nélkül...:-)
Tom1212-04-2011 06:37:13 // 95378
Így van.:-)
...de kitartóak vagyunk, kivárjuk! ;-D
...de kitartóak vagyunk, kivárjuk! ;-D
Tom1212-04-2011 06:36:25 // 95377
"fokozatkijelző ok"
Erről az az eset jut eszembe, mikor a sógornőm megkapta a saját chopperét a maga max. 60 kilójával...:-)
1.: Alig tudott felülni rá 2.: ha felült, amíg el nem indult, küszködött azzal, hogy fel ne dőljön 3.: azt mondta , hogy minden rendben lenne, csak azt nehéz "kimatekozni", hogy mikor melyik sebességben van. :-))
Már akkor sejtettem, hogy nem lesz hosszú életű a motoros pályafutása, ez így is lett, kb. 1 év múlva eladták a motort, mert csak "porfogóként működött" a garázsban, a felszereléssel együtt.
Lehet, hogy csak egy fokozatkijelző hiányzott neki? :-))
Erről az az eset jut eszembe, mikor a sógornőm megkapta a saját chopperét a maga max. 60 kilójával...:-)
1.: Alig tudott felülni rá 2.: ha felült, amíg el nem indult, küszködött azzal, hogy fel ne dőljön 3.: azt mondta , hogy minden rendben lenne, csak azt nehéz "kimatekozni", hogy mikor melyik sebességben van. :-))
Már akkor sejtettem, hogy nem lesz hosszú életű a motoros pályafutása, ez így is lett, kb. 1 év múlva eladták a motort, mert csak "porfogóként működött" a garázsban, a felszereléssel együtt.
Lehet, hogy csak egy fokozatkijelző hiányzott neki? :-))
Tommi12-04-2011 01:51:56 // 95376
Ha jól emlékszem, talán Lauda nyilatkozta az első futam kapcsán, amikor sírtak a gyerekek, hogy mennyi kütyü van a kormányon, hogy minek kellenek ezek? Egy gomb a piának, egy a "tempomatnak", szerinte rádió nem is kell, mert ott van a tábla és kész... Fékerő, üzemanyag-keverék, szárnyállás, akármi, ezek minek? Az ember vezessen és az ember tudása nyerje meg a futamot, ne pedig az, hogy ki hogyan tud "zongorázni" a kormányon.
Egyébként meg urambocsá', ennyi fizetésért igenis nyomkodjanak annyi gombot és ne sírjanak :)))
A kilométerórát én sem értem amúgy :) Fordulatszámmérő oké, fokozatkijelző ok, de sebességet minek tudni? :)
Egyébként meg urambocsá', ennyi fizetésért igenis nyomkodjanak annyi gombot és ne sírjanak :)))
A kilométerórát én sem értem amúgy :) Fordulatszámmérő oké, fokozatkijelző ok, de sebességet minek tudni? :)
Xixo12-04-2011 01:38:38 // 95375
Ezt a logikát követve azért a helyezését megtarthatná a gyengébb technikákkal szemben. :)
Xixo12-04-2011 01:36:29 // 95374
Ha végre győzelmeket ünnepelhetnénk, akkor le is tojnám még ha az utolsó helyig is esne vissza. :)
TSiga ( I am the TSIG)11-04-2011 20:37:40 // 95373
Hali!
Sokan foglalkoznak Petrov szárnyalásával:
Sokan foglalkoznak Petrov szárnyalásával:
Kriszo11-04-2011 17:12:18 // 95372
Igazad van..Csak mondjuk a hetedik ehlyről könnyebb előre jönni 2!! helyet mint az ötödikről..))Mivel az ötödik hely előtt már azért vannak teknikák is..
Tom1211-04-2011 14:24:15 // 95371
Valami ilyesmire gondoltam én is.:-))
Tom1211-04-2011 14:23:13 // 95370
Nem tudom, talán jobban vigyáz az autójára az elején, vagy "kituggya"? :-))
Esetleg majd utánanézek, most mondjam erre, hogy a végeredmény számít? :-)
Esetleg majd utánanézek, most mondjam erre, hogy a végeredmény számít? :-)
Gerion11-04-2011 12:57:49 // 95369
Lehet, kíméli a gumikat, és ezért nem rajtol agresszíven... Vagy szimplán csak a régi mondást követi: azért jó korán lemaradni, hogy több idő jusson a felzárkózásra. :) :)
Xixo11-04-2011 12:14:45 // 95368
Akkor biztos Massa hekkeli a gépét! :) Lehet csiptuningja van! :))
Mert ha a pilótán nem múlik a dolog, akkor hogy lehet, hogy amíg ő 3-4 helyet jön előre, addig Alo annyit esik vissza?
És a rajtokat tekintve még tavaly is verte a spanyolt...
Mert ha a pilótán nem múlik a dolog, akkor hogy lehet, hogy amíg ő 3-4 helyet jön előre, addig Alo annyit esik vissza?
És a rajtokat tekintve még tavaly is verte a spanyolt...
Cro16611-04-2011 11:56:52 // 95367
Ja bocs, erre nem emlékeztem...csak letöltöttem :DDD
Engem meggyőzött az a film.
Állítólag, igen, mert szervós volt, és mérték a mozgatáshoz szükséges erőt.
(a filmben 14:30 nál van róla szó)
Engem meggyőzött az a film.
Állítólag, igen, mert szervós volt, és mérték a mozgatáshoz szükséges erőt.
(a filmben 14:30 nál van róla szó)
Gerion11-04-2011 11:41:52 // 95366
"Viszont egyszer néhány évre úgy hagyhatnák a szabályokat, hogy ne ilyen lottósorsolás hangulata legyen az erősorrendnek,"
Azért jó is, hogy kavargatják a szabályokat, mert ez ad esélyt az erősorrend változásaira, nem konzerválódik egy adott sorrend. Tény viszont, hogy akinek több pénze van, az jobban tudja követni a változásokat, tehát az anyagi helyzet eleve meghatároz egy sorrendet, és így csak a kicsiket szívatják a gyakori változások. Fene tudja, mi lenne a szerencsésebb út...
Nekem ez a maláj futam tetszett, a KERS+DRS miatt volt akció eső nélkül is. Tavaly csak az időjárás tudott hozni izgalmakat.
Azért jó is, hogy kavargatják a szabályokat, mert ez ad esélyt az erősorrend változásaira, nem konzerválódik egy adott sorrend. Tény viszont, hogy akinek több pénze van, az jobban tudja követni a változásokat, tehát az anyagi helyzet eleve meghatároz egy sorrendet, és így csak a kicsiket szívatják a gyakori változások. Fene tudja, mi lenne a szerencsésebb út...
Nekem ez a maláj futam tetszett, a KERS+DRS miatt volt akció eső nélkül is. Tavaly csak az időjárás tudott hozni izgalmakat.
Gerion11-04-2011 11:30:34 // 95365
"Nem csoda, hogy nehéz eltalálni az optimális beállítást, ha csak a kormányról ennyi mindent lehet állítgatni... :-I"
Nekem szemre pl fölösleges információnak tűnik a belső kamerás képeken látható, digitális sebességmérő is... Pláne ha zsúfoltnak tartják a pilótafülkét. A boxutcában bekapcsolják a "tempomatot", oda nem kell, és szerintem máshol sem a kilóméteróra alapján vezetnek. :)
Nekem szemre pl fölösleges információnak tűnik a belső kamerás képeken látható, digitális sebességmérő is... Pláne ha zsúfoltnak tartják a pilótafülkét. A boxutcában bekapcsolják a "tempomatot", oda nem kell, és szerintem máshol sem a kilóméteróra alapján vezetnek. :)
Tom1211-04-2011 10:18:06 // 95364
Pontosan, ez a "lottó sorsolás hangulat" a jellemző mostanában.:-)
Grando11-04-2011 10:14:19 // 95363
Na igen. De mivel a lehetőség (műszakilag és a szabályok szerint is) adott, így nem lehet kihagyni, mert akkor meg lemaradsz.
Ha viszont szabályokkal megtiltják, akkor fennáll annak a veszélye, hogy más széria alkalmazza ezeket, és akkor meg hová tűnik a "technika csúcsa" jelző az F1-től? Nehéz ügy ez valóban.
Na de ezt tényleg nem nekünk kell eldöntenünk. Viszont egyszer néhány évre úgy hagyhatnák a szabályokat, hogy ne ilyen lottósorsolás hangulata legyen az erősorrendnek, hanem a befektetett munka is számítson. Ne csak a lutri, hogy beletalálok - nem találok bele. :)))
Ha viszont szabályokkal megtiltják, akkor fennáll annak a veszélye, hogy más széria alkalmazza ezeket, és akkor meg hová tűnik a "technika csúcsa" jelző az F1-től? Nehéz ügy ez valóban.
Na de ezt tényleg nem nekünk kell eldöntenünk. Viszont egyszer néhány évre úgy hagyhatnák a szabályokat, hogy ne ilyen lottósorsolás hangulata legyen az erősorrendnek, hanem a befektetett munka is számítson. Ne csak a lutri, hogy beletalálok - nem találok bele. :)))
Tom1211-04-2011 09:58:29 // 95362
A kormánynak meg inkább az ára kéne, a többivel bajlódjon, aki "rá van szorulva".:-))
Nem csoda, hogy nehéz eltalálni az optimális beállítást, ha csak a kormányról ennyi mindent lehet állítgatni... :-I
Nem jó ez az irány - szerintem...
Nem csoda, hogy nehéz eltalálni az optimális beállítást, ha csak a kormányról ennyi mindent lehet állítgatni... :-I
Nem jó ez az irány - szerintem...
Tom1211-04-2011 09:55:33 // 95361
Akkor a lényeget sikerült kiemelnem...;-DD
Grando11-04-2011 09:51:01 // 95360
Kimondottan! :)))
Tom1211-04-2011 09:47:55 // 95359
Attraktív kis teremtés ez a Laura Surace...:-)))
Tom1211-04-2011 09:44:30 // 95358
A 94983-as h.sz.-ban Tommi linkelt be egy érdekes cikket erről a "túlbonyolításos" dologról, sok igazság van benne, szerintem se kéne ennyire túlvariálni mindent és sokkal érdekesebb versenyek lennének, mint így "művileg" szabályozni azt is, hogy ki mikor előzhet, mikor hogy állíthatja a szárnyat, stb...
Grando11-04-2011 09:28:33 // 95357
Érdekes videó.
Többek között a kormányt is bemutatják a végén. Ennek a hátoldalán van két kuplungkar, amit elinduláskor használnak. Biztosan nem veszettül bonyolult dolog, de azért nem is videójáték - nyomod, azt elindulsz - szintű.
Azért ezeknek a mai pilótáknak sincs egyszerű dolguk - amennyi állítási lehetőség meg bizbax van a kormányokon. Kell ám agyalgatni, hogy mit mikor hova merre állítsanak. :)))
Többek között a kormányt is bemutatják a végén. Ennek a hátoldalán van két kuplungkar, amit elinduláskor használnak. Biztosan nem veszettül bonyolult dolog, de azért nem is videójáték - nyomod, azt elindulsz - szintű.
Azért ezeknek a mai pilótáknak sincs egyszerű dolguk - amennyi állítási lehetőség meg bizbax van a kormányokon. Kell ám agyalgatni, hogy mit mikor hova merre állítsanak. :)))
Tom1211-04-2011 09:12:41 // 95356
Gagarin halálának a körülményeiről is csak a napokban derült ki az "igazság", csak azt nem értem, ha ennyire "egyszerű" volt, akkor minek kellett évtizedekre titkosítani? :-I Az érdekes csak az lesz, ha valamelyik Voyager majd akkor fut vele össze a világűrben, mikor az emberiség már rég elpusztította magát, de ez egy más téma...:-)
Tom1211-04-2011 09:03:15 // 95355
Ha jól emlékszem, senki nem fitymálta ok nélkül, mikor meg nem ment neki, a "Massa fanok" is beismerték, hogy nem volt formában.
Állítólag a rajtnál az indulásba /TV-ben mondták/ a versenyzőnek nem sok "beleszólása" van. Nyomják a gázt és mikor jelet kapnak, nyomnak egy "enter"-t, ha pl. lefullad, az szinte mindig az elektronika hibája, persze, lehet, hogy ez is csak duma, legalább is, amíg ki nem próbálom...:-))
Gondolod, ha olyan egyértelmű lenne, hogy Alonso "nem tud rajtolni", akkor a Ferrari reggeltől estig nem azt gyakoroltatná vele?
Állítólag a rajtnál az indulásba /TV-ben mondták/ a versenyzőnek nem sok "beleszólása" van. Nyomják a gázt és mikor jelet kapnak, nyomnak egy "enter"-t, ha pl. lefullad, az szinte mindig az elektronika hibája, persze, lehet, hogy ez is csak duma, legalább is, amíg ki nem próbálom...:-))
Gondolod, ha olyan egyértelmű lenne, hogy Alonso "nem tud rajtolni", akkor a Ferrari reggeltől estig nem azt gyakoroltatná vele?
Tom1211-04-2011 08:50:57 // 95354
Én raktam fel a múltkor FTP-re.;-)
Az a verzió a Williams-nek "kedvezett", mert nem perelték őket tovább...
Az egy film, a teljes igazság meg kb. akkor derül majd ki, mikor pl. Rindt balesetéről, kb. soha.
Olyan változat is volt /még akkor/, hogy Senna "hagyott ki" 1 - 2 mp-re, ahogy a kanyarba ért, de azt meg a család támasztotta alá ´94 márciusi orvosi kivizsgálással, leletekkel, az is kb annyi, mint halottnak a szenteltvíz, szóval mindenhol másképp magyarázzák, pl., hogy magukat tisztára mossák, Sennának meg már úgyis mindegy... :-/
/Volt egyáltalán akkor olyan adat a telemetriában, hogy a kormányt mikor, milyen erővel, merre tekeri? Ez csak úgy beugrott...:-)/
Az a verzió a Williams-nek "kedvezett", mert nem perelték őket tovább...
Az egy film, a teljes igazság meg kb. akkor derül majd ki, mikor pl. Rindt balesetéről, kb. soha.
Olyan változat is volt /még akkor/, hogy Senna "hagyott ki" 1 - 2 mp-re, ahogy a kanyarba ért, de azt meg a család támasztotta alá ´94 márciusi orvosi kivizsgálással, leletekkel, az is kb annyi, mint halottnak a szenteltvíz, szóval mindenhol másképp magyarázzák, pl., hogy magukat tisztára mossák, Sennának meg már úgyis mindegy... :-/
/Volt egyáltalán akkor olyan adat a telemetriában, hogy a kormányt mikor, milyen erővel, merre tekeri? Ez csak úgy beugrott...:-)/
Grando11-04-2011 08:07:56 // 95353
Bőven. Nehéz nem észrevenni. :))
Cro16611-04-2011 01:16:39 // 95352
A Senna halálát rekonstruáló,feltáró filmben azt állították, hogy a kormányrúd a becsapódásig ép volt,csak utána tört el, ezt a computer által rögzített adatokból látták,mérték a kormányzáshoz szükséges erőt,és végig volt erőhatás.
(különben láttad ezt a filmet?)
(különben láttad ezt a filmet?)
Xixo11-04-2011 01:01:37 // 95351
Azt a lefitymált Massa cáfolja szerintem. :)
Tom1211-04-2011 00:40:40 // 95350
Szerintem az sincs kizárva, hogy a McLaren, a Renault és a Red Bull "rajtelektronikája" jobb.
Tom1211-04-2011 00:39:04 // 95349
Ja, a halálát, de én nem konkrétan a halál okára, hanem a baleset okára gondoltam:
...amit az elvékonyított kormányrúd okozott /az autó mellet látható/ - azért írtam, hogy állítólag, mert azóta sem 100%-ban bizonyított a dolog...
Egyébként a halála oka meg koponya alapi törés volt /az ütéstől, amit a keréktől kapott/, nem szemen szúrta a rúd, ahogy a "rémhírekben" volt, de ez már régebben volt itt téma.
...amit az elvékonyított kormányrúd okozott /az autó mellet látható/ - azért írtam, hogy állítólag, mert azóta sem 100%-ban bizonyított a dolog...
Egyébként a halála oka meg koponya alapi törés volt /az ütéstől, amit a keréktől kapott/, nem szemen szúrta a rúd, ahogy a "rémhírekben" volt, de ez már régebben volt itt téma.
Cro16610-04-2011 23:38:36 // 95348
Öööö nem egészen, neki a leszakadó jobb első kerék,és az azon levő kormányösszekötő rúd okozta a halálát.
Xixo10-04-2011 23:36:13 // 95347
Itt is szépen letudta a sallangot, nem semmi. :)
Miért, szerinted kiben van a hiba? A körülményekben? :)
Miért, szerinted kiben van a hiba? A körülményekben? :)
Tom1210-04-2011 23:33:51 // 95346
Ezt mondjuk, nem értem, annak idején, pl. Renault-val meg sokszor kimondottan szépeket rajtolt... /:-))/
Biztos, hogy benne van a hiba? :-I
Biztos, hogy benne van a hiba? :-I
Xixo10-04-2011 23:28:02 // 95345
A Rbullosok nyilatkozata
Ezek szerint Webbernek a végére javult meg, míg Vettelnek addigra kezdett bexarni a Kerse.
Furcsa, hogy nem készültek el ezzel rendesen...
Ezek szerint Webbernek a végére javult meg, míg Vettelnek addigra kezdett bexarni a Kerse.
Furcsa, hogy nem készültek el ezzel rendesen...
Tom1210-04-2011 23:16:03 // 95344
Senna is erre fizetett rá - állítólag...
Tom1210-04-2011 23:15:03 // 95343
A "spórolás jegyében". :-/
Tom1210-04-2011 23:13:24 // 95341
...és a Ferrari fanok, belőlük van a legtöbb és nem csak itt. :-))
Tom1210-04-2011 23:12:38 // 95340
Megint túlzásokba esnek, versenybaleset és kész.
Tom1210-04-2011 23:11:18 // 95339
Én sem vettem teljesen komolyan, csak... :-)
Tommi10-04-2011 21:19:39 // 95338
Nem olvasom vissza a mai termést, röviden szerintem :)
A McLaren és a Ferrari is lassan kezdi felvenni a ritmust, a bikáknak nem volt ma olyan nyomasztó a fölénye a futamon (kérdés, hogy KERS-el mire mennek majd). Alonso elbambázta a dobogóját, Massa viszont előtte végzett, ez tetszett :) Az idei meglepetés eddig meg az arany-fekete brigád, megint odaértek az elejére...
A McLaren és a Ferrari is lassan kezdi felvenni a ritmust, a bikáknak nem volt ma olyan nyomasztó a fölénye a futamon (kérdés, hogy KERS-el mire mennek majd). Alonso elbambázta a dobogóját, Massa viszont előtte végzett, ez tetszett :) Az idei meglepetés eddig meg az arany-fekete brigád, megint odaértek az elejére...
Xixo10-04-2011 20:49:33 // 95337
Sajnos a gyenge időmérő mellett egy gyenge rajttal már hiába megy jól a futamon, a győzelem elérhetetlen lesz. :(
Massa meg hiába kezdi összekapni magát, ha nincs egy rendes taktika, csak hibázó gumis a boxban...
Massa meg hiába kezdi összekapni magát, ha nincs egy rendes taktika, csak hibázó gumis a boxban...
Kriszo10-04-2011 19:40:51 // 95336
Ezt én sem értem miért kellett ezért bármelyiket is megbüntetni..Haminak nem volt tapadása Alonso meg benézte ennyi..Mindenesetre azért Fernandonak elég nagy gondot okozott egymás utáni két futamon a meglehetősen gyenge rajt..
Vikking 31110-04-2011 17:57:56 // 95335
Pffff basszus, balettiskola ez a formaegy vagy mi? Alonzó meg biztos direkt csinálta :D Hamiltont sem érzem hibásnak ebben az esetben...
Benne van basszus! Ez autósport.
Benne van basszus! Ez autósport.
Gerion10-04-2011 17:18:44 // 95334
A Ferrari épp eléggé meg van büntetve stefano domenicalival és aldo costával... Amig ezek a középszerű emberek vezetik a csapatot és tervezik a kocsit, nem sok jó várható.
Gerion10-04-2011 17:16:58 // 95333
Elég gyengére van a Renault méretezve. A szabadedzésen a felfüggesztéseik törtek "anyaghiba" miatt, most a kormány...
Satti10-04-2011 16:36:28 // 95332
Félreértés van, nem érzem úgy, hogy jobban meg kellett volna, de ennek a büntinek sincs tul.képpen semmi értelme. Tőlem aztán akár Alo, akár Lewis kaphat bármit, semmit nem befolyásol.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?