Forum >> Forma-1
Cro16622-02-2011 15:25:45 // 94331
árad belőled a jóindulat.
Gerion22-02-2011 13:26:26 // 94330
Interpol vagy valami hasonló remélem, előbb-utóbb visszahozza... :) És talán kiderül, miért is kellett ilyen hirtelen ilyen messzire menekülni a Hungaroring elnöki gyors leváltás után. A családdal több időt kell tölteni, a beteg gyereknek csak az ausztrál levegő az igazi és a médiában megüzent többi kamumagyarázat nem túl hiteles számomra.
Kb mint amikor Princz Gábornak hirtelen évekre dolga akadt Bécsben.
Kb mint amikor Princz Gábornak hirtelen évekre dolga akadt Bécsben.
EngineCoffeeTables22-02-2011 08:46:04 // 94329
Helyszínről közvetítheti az idénynyitót:DDDDDD
Buksi22-02-2011 08:02:38 // 94328
Nem örülök neki! :-(
GT Ɨ|ѯ22-02-2011 05:33:11 // 94327
ezekhez azért hideg lenne..:-)
LacUS21-02-2011 21:17:13 // 94326
Már hivatalos, elmarad a 13.-i bahreini nagydíj :-(((
Tom1221-02-2011 20:13:59 // 94325
Ááá, ez ki van zárva, mert Palik is nagyon messze jár mostanában.;-))
Gerion21-02-2011 20:11:10 // 94324
Ja, és ordít Palik:
"Alonso 8568-al ment a célegyenes végén!!! 8568! Ez rekord! De várjunk csak, FEKETE ZÁSZLÓ!! Alonso elhagyta a felszínt, felrepült! Ezért kizárják! És már alig látszik, olyan magasan jár!!!"
"Alonso 8568-al ment a célegyenes végén!!! 8568! Ez rekord! De várjunk csak, FEKETE ZÁSZLÓ!! Alonso elhagyta a felszínt, felrepült! Ezért kizárják! És már alig látszik, olyan magasan jár!!!"
Tom1221-02-2011 19:54:38 // 94323
Ja, gondoltam rá, csak nem írtam le, esetleg kapnának egy + oxigén tartályt /az autónak is/.:-))
...vagy valami ilyesmi. :-)))
...vagy valami ilyesmi. :-)))
zolee14521-02-2011 19:41:29 // 94322
Meg mondjuk légkör hiányában el lehetne felejteni a szárnyakat és a diffúzort, meg a belsőégésű motort is.:)
Tom1221-02-2011 19:25:58 // 94321
A Holdon legalább nyugodtabb a helyzet a meteoritokat leszámítva.:-)))
Tom1221-02-2011 19:23:21 // 94320
Ja.:-)
Svéd GP, meg svájci is volt "annak idején", igaz Svájc csak "bérelte" a pályát, szóval lenne még mit kiaknázni Európában is...
Svéd GP, meg svájci is volt "annak idején", igaz Svájc csak "bérelte" a pályát, szóval lenne még mit kiaknázni Európában is...
Gerion21-02-2011 19:13:45 // 94319
A Hold sem rossz, de mondjuk lehetne futam Afganisztánban is, pl egy futam Kandaharban. A kerékvetők helyén harckocsiaknák, gumifalak helyett szögesdrót. És a 2012-es szabályok KERS helyett páncélozást, és egy max 20mm-es fedélzeti gépágyút írnak elő. :)
GT Ɨ|ѯ21-02-2011 19:06:55 // 94318
tényleg holland gp:-)
amíg be nem jön az óceán..
amíg be nem jön az óceán..
Tom1221-02-2011 19:05:26 // 94317
Milyen egyszerű volt a 80-as években, előre lehetett tudni, hogy a sorrend: Argentina, Brazília, Dél - Afrika, Spanyolország...
:-)
:-)
Tom1221-02-2011 19:04:01 // 94316
...és még nincs vége...
:-/
:-/
Tom1221-02-2011 19:03:30 // 94315
...vagy Holland, vagy San Marino, stb., stb...
...de neeeem, inkább a Holdon próbálkoznak... :-))
...de neeeem, inkább a Holdon próbálkoznak... :-))
GT Ɨ|ѯ21-02-2011 18:56:43 // 94314
Francia GP lehetett volna inkább...:-)
Grando21-02-2011 18:31:11 // 94313
Ma tuti nem a kvalifikációt. :DD
Cro16621-02-2011 18:23:57 // 94312
Az szép..de Schumi vajon mit tesztelt..majdnem annyi kört ment mint Massa, és 5 mp-el lassabb? hmm
Grando21-02-2011 18:13:13 // 94311
Na szép. A fenébe! :(((
Persze megértem.
A mai teszt egyébként nagyon rendben volt. Asszem - az eredmény alapján - Massa ma a kvalifikációt is tesztelte. :D ;)))
Persze megértem.
A mai teszt egyébként nagyon rendben volt. Asszem - az eredmény alapján - Massa ma a kvalifikációt is tesztelte. :D ;)))
Cro16621-02-2011 18:00:00 // 94310
Már ráadásul az olaj is 105 dollár...:(
Tom1221-02-2011 17:55:34 // 94309
Ez várható volt. :-/
Semmi jó hír nem jön a térségből, ezért jó, hogy mostanában inkább a "világ végén" építenek pályákat, ahelyett, hogy a rég beváltakat használnák.
Semmi jó hír nem jön a térségből, ezért jó, hogy mostanában inkább a "világ végén" építenek pályákat, ahelyett, hogy a rég beváltakat használnák.
Cro16621-02-2011 17:30:42 // 94308
GT Ɨ|ѯ20-02-2011 12:05:14 // 94307
ez gyorsan ( le ) ment...:-)
Tom1219-02-2011 15:21:26 // 94305
Szolgálati közlemény:
Rövidesen letölthető lesz az emlékezetes /eszméletlen izgalmas/ Dijon Prénois-i 1979-es F1-es futam, kb. 10 perces összefoglalója /BBC/. Villeneuve / Arnoux gyilkolja egymást, ha valakinek nem lenne egyértelmű. Jó kis izgalmas, retrós anyag /még lesz hasonló/.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy Villeneuve-t de Angelis, lekörözéskor feltartotta, úgy került elé a sokkal erősebb turbo Renault-al Jabouille. Egyébként akkor a 2 Renault magasan verte a mezőnyt erőben és szerencsére megbízhatatlanságban is.:-)
Van még egy jó kis anyagom mára, egy F 430 Scuderia teszt /kb. fél óra, jó minőségben a Nuvolari-ról/, ha van rá igény, azt is felrakhatom.:-) Kb. itt kezdődik nálam az igazi teszt /nem az, amit Gyulai barátunk művel/, ami a szakértelmet, tárgyilagosságot és alaposságot illeti. Pl. csak párszor hangzik el a Ferrarival kapcsolatban, hogy "eccellenza", meg "incredibile" /pl. 5-ösben 60 - ról 240-re gyorsulás, vagy fékezéskor, ha nem tévedek :-)/. Azt bírom a csókában, hogy ugyanezt a tiszteletet megadja egy Mégane-nak, vagy BMW-nek, vagy bármilyen autónak. Igaza is van, ami jó, azon nincs mit kritizálni . :-)
Rövidesen letölthető lesz az emlékezetes /eszméletlen izgalmas/ Dijon Prénois-i 1979-es F1-es futam, kb. 10 perces összefoglalója /BBC/. Villeneuve / Arnoux gyilkolja egymást, ha valakinek nem lenne egyértelmű. Jó kis izgalmas, retrós anyag /még lesz hasonló/.
Azt azért hozzá kell tenni, hogy Villeneuve-t de Angelis, lekörözéskor feltartotta, úgy került elé a sokkal erősebb turbo Renault-al Jabouille. Egyébként akkor a 2 Renault magasan verte a mezőnyt erőben és szerencsére megbízhatatlanságban is.:-)
Van még egy jó kis anyagom mára, egy F 430 Scuderia teszt /kb. fél óra, jó minőségben a Nuvolari-ról/, ha van rá igény, azt is felrakhatom.:-) Kb. itt kezdődik nálam az igazi teszt /nem az, amit Gyulai barátunk művel/, ami a szakértelmet, tárgyilagosságot és alaposságot illeti. Pl. csak párszor hangzik el a Ferrarival kapcsolatban, hogy "eccellenza", meg "incredibile" /pl. 5-ösben 60 - ról 240-re gyorsulás, vagy fékezéskor, ha nem tévedek :-)/. Azt bírom a csókában, hogy ugyanezt a tiszteletet megadja egy Mégane-nak, vagy BMW-nek, vagy bármilyen autónak. Igaza is van, ami jó, azon nincs mit kritizálni . :-)
Tom1219-02-2011 12:06:34 // 94304
Majdnem talált.:-) Egyébként meg egy Tyrrell 008 /´75/ a felső karosszéria idomok nélkül, hogy látható legyen a pilóta kéz és lábmunkája vezetés közben. Azt hiszem, hogy valami filmhez készítettek anyagot.
Robiik19-02-2011 12:00:15 // 94303
Valószínűleg nem is minden idők leggyorsabb körére küldték ki, nincs rajta idom se hátul se elöl :)
Gerion19-02-2011 11:14:06 // 94302
Ez gyakorlatilag egy bivalyerős gokart.... :) Egy lapra rácsavarozták az akkor szokásos V8-ast, négy kereket, és hogy jobban nézzen ki, két minimálszárnyat. Praktikeres kékre ötletesen lefújva az egész, ám ne legyen túl egyszínű, körbe ELFELFELFELF...., ráült a tetejére a pilóta és hurrá! :)
Buksi19-02-2011 03:40:44 // 94301
A légellenállással biztos nem volt gond! ;-)))
Tom1218-02-2011 21:55:23 // 94300
RB18-02-2011 20:16:15 // 94299
GT Ɨ|ѯ18-02-2011 17:23:38 // 94297
még nincs....:-(
Tommi18-02-2011 15:49:13 // 94296
tipoatti17-02-2011 21:52:47 // 94295
OFF Valóban az ő stílusuk, de itt most nem hinném, hogy érdekük lenne ez a helyzet... ON
Gerion17-02-2011 21:34:59 // 94294
Nem vitás, ide vágyik
Az F1 lúzerei
igen illusztris összeállítás, minden idők legnagyobb beégéseiről. Zsótika még nincs köztük... :)
Az F1 lúzerei
igen illusztris összeállítás, minden idők legnagyobb beégéseiről. Zsótika még nincs köztük... :)
Kazes☻17-02-2011 20:06:56 // 94293
Nem semmi! Nagyon kíváncsian várom a fejleményeket. :)
RB17-02-2011 20:05:02 // 94292
Időtöltésnek biztos nem rossz!:-)
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 20:04:03 // 94291
Hispania.....de minek?....:-PP
RB17-02-2011 20:01:40 // 94290
Kazes☻17-02-2011 19:23:44 // 94289
Hehe, olyan kék, hatkerekű, elfes medzsóm volt gyerekkoromban. :)))
Tom1217-02-2011 19:00:26 // 94287
A 4. képen, ha jól emlékszem, egy Ensign látható, szerintem egy tökgyalu ihlette meg a "dizájnert". :-DD
Tom1217-02-2011 18:59:07 // 94286
Engem sem igazán nyugtat meg...
Tom1217-02-2011 18:58:13 // 94285
Ez egy "derült égből villámcsapás" volt, egyszerű edzésnek indult a német GP előtt és ez lett a vége...
Akkor írták, hogy olyan erejű volt az üközés /a padlógázos egyenes után/, hogy a fékpedál 20 cm-re volt a kormánytól, nem igazán volt esélye a túlélésre.:-/ Persze, itt sem derült ki az igazi ok...
Akkor írták, hogy olyan erejű volt az üközés /a padlógázos egyenes után/, hogy a fékpedál 20 cm-re volt a kormánytól, nem igazán volt esélye a túlélésre.:-/ Persze, itt sem derült ki az igazi ok...
Tom1217-02-2011 18:52:42 // 94284
Kazes☻17-02-2011 18:25:34 // 94283
Mi meg majd attól, ahogy szépen emelik az olaj árát az égig... :)
Gerion17-02-2011 18:06:22 // 94282
A nagy fogás az lenne, ha Szaud-Arábiát is sikerülne fellázítaniuk, az uralkodói család rendesen be lehet gyulladva, amikor az esti híradókat nézik vacsora közben... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
456
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?