Nem, mintha különösebben érdekelne ez a Webber / Hamilton eset, de jó, akkor játsszuk azt, hogy Te vagy Hamilton, én meg Webber ügyvédje és aki "nyer", az képviselheti az FIA előtt a Ferrarit a következő csapatutasításos balhé tárgyalásán.;-)
Szóval, azt azért nem mondanám, hogy "egyértelműen Webber a hibás". Van itt 3 kép, ami más így kimerevítve, meg más, mikor a másodperc töredéke alatt játszódik le.
Szerinted az "vert helyzet", ha egy versenyző félre téve a józan eszét, berobban egy kanyarban egy másik elé olyan sebességgel, mintha csak egyedül körözne a pályán, teljesen figyelmen kívül hagyva azt, hogy éppen előz és az ellenfélnek is el kéne valahol férnie?
Ezek a képek pont azon a szakaszon készültek, ahol már mindketten fékeztek, csak Webber talán nagyobb féket nyomott, mert látta, hogy Lajos "vehemens manővere" megin előre halálra van ítélve, mert neki kanyarodásra talán fél méteres rést hagyott? Egyszerűen bezárta előtte az ajtót /hogy Palik szavaival éljek :-)/ , ami van annyira "unfair" dolog, mint valakinek a saját ívén tartani az autót, ha hátulról támadják. Szerintem Hamilton se gondolta komolyan, hogy Webber majd udvariasan félreáll, mert jön Lajos - vitéz és maga elé fogja tessékelni... Olyan minden mindegy alapon, "bele a közepébe" stílusban rontott Webberre jobbról és semmi más nem történt, csak demonstrálta az "Isten nem ver bottal" közmondás lényegét. Szerintem ezért is nem büntették Webbert. /Úgy látszik a versenybírák is a fejükre estek.../
Egy példa: Mondjuk, elkezdesz előzni egy másik autót, de tudod, hogy a következő kanyart olyan sebességgel, amivel haladsz, csak max. Te egyedül fogod tudni bevenni, mert 2 autó nem fér el, erre mit csinálsz? Elvárod a másiktól, hogy majd csak fékez, vagy "mindketten megdöglünk", vagy visszaveszel és a kanyar után újra próbálkozol? Legalább "okos enged" alapon hagyhatta volna a "nagy finálét", mondjuk 1 - 2 kanyarral későbbre, de nem, ő nem volt "okos", ő fejjel ment a falnak, meg is lett az eredménye.
Ahogy itt olvasgatok, egy ideje már megfogalmazódott bennem, hogy egy nagy baj van, ami sokszor vitát pattant ki, hogy mindenki minden mozzanatot csak a számára kedvesebb versenyző szempontjából néz és ítél meg. Képzeld magad pl. Webber helyébe. Fékeztél volna, ha Te vezeted a VB-i pontversenyt egyszer csak jön Lajos, a lassan már hagyományos "dodzsem" módszerével és le akar törölni a pályáról? Pontosabban. Fékeztek, mindketten, de lehet, hogy mire észrevette, hogy mellette van, akkorra már késő volt ahhoz, hogy úgy lelassuljon, hogy Hamilton még be is férjen elé...
"Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni"
Én nem tudok ilyen szabályról vagy valamiről lemaradtam?
...és miért pont kívülről akarta megelőzni? Nem egy lekörözött versenyző volt, aki körönként 1 mp-el gyengébb időket fut, sőt, még azokat sem így "illik" megelőzni. Tegnap, aki példásan előzött a külső íven, úgy hogy senkit nem veszélyeztetett, az egyedül Kubica volt, ő miért tudott annyi helyet hagyni, hogy elférjen az ellenfele is? Talán, mert profibb, mint "kelekótya barátunk"...
Egyébként meg mi nézők, meg csak lemaradtunk egy jó kis "csetepatéról", mert, ha Webber korábban is fékezett volna és Hami elmegy mellette, vagy elkapkodta volna később /Hami/, vagy Webber visszavette volna a pozícióját, vagy hasonlóan összeakadtak volna, mint most, csak a pálya egy másik részén, de, hogy mindketten célba értek volna, az szinte kitzárt lett volna...;-))
Forum >> Forma-1
Tom1227-09-2010 18:47:36 // 89931
Buksi27-09-2010 15:29:01 // 89929
Teljesen egyetértek veled! :-)
mesa27-09-2010 15:28:43 // 89928
Ezt sem én tételezem fel, te reménykedsz dolgokban.
mesa27-09-2010 15:25:48 // 89927
A szelepek vezérlésének módosításról szó sem volt, az minden csapatnál tltott. A vezérlés könnyen meghibásodó elemének cseréjéről viszont igen. Nem én keverem a dolgokat! :))
Selmak27-09-2010 14:57:45 // 89926
Mint ahogy az is feltevés, hogy nem lesz 10 helyes rajtbüntije vagy feladott versenye ferkának és minden versenyen a redbullok előtt végez.
Selmak27-09-2010 14:56:08 // 89925
Hogy arcodra fagyjon mosoly. A vezérlésből elszivárgó sűrített levegő (mert nincsenek rugói, hanem pneumatikus) okozta Alonso és Massa motorjainak meghibásodását az év elején, a FIA a már meghibásodott és már használatba vett motorokon nem engedélyezte szelepvezérlés módosítását, csak az érintetleneken. Év elején elszállt 2-3 motor per ferka ezen módon.
mesa27-09-2010 14:35:10 // 89924
"hány leggyorsabb köre volt Vettelnek? Úgy hogy első etapban meg eleve sérült abronccsal versenyzett, mert nem az időmérőn megcsípte a falat."
ÉS ez sze3rinhted kit érdekel? Vezetett volna hiba nélkül
A verseny végén pedig csak egy leggyorsabb kör van,az pedig Alonso neve mellett áll, innen kezdve az összes állításod feltevés
Remélem érted, hogy leggyorsabból csak egy lehet. Érted, ugye? 1. Azaz egy.
ÉS ez sze3rinhted kit érdekel? Vezetett volna hiba nélkül
A verseny végén pedig csak egy leggyorsabb kör van,az pedig Alonso neve mellett áll, innen kezdve az összes állításod feltevés
Remélem érted, hogy leggyorsabból csak egy lehet. Érted, ugye? 1. Azaz egy.
mesa27-09-2010 14:31:51 // 89923
"A Bahreini motor kuka, mert azon nem lehetett szelepvezérlést módosítani."
Szelepvezérlés-módosítós F1-es motor? Húha. Miket tudsz te!
Szelepvezérlés-módosítós F1-es motor? Húha. Miket tudsz te!
Atesz198727-09-2010 12:02:23 // 89922
Szerintem egyértelműen Webber a hibás, bár Hami is erőszakos volt, de Ő volt az ideális íven, ráadásul előrébb is volt. Webber vert helyzetben volt, még is ott akartelfordulni, ahol nem volt hely.
Itt már látszik, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni, Webbernek fékeznie kellett volna:
Itt már tisztán látszik, hogy egyedül Webber kerülhetné el a koccanást, az autója orra még is Hami pályáját keresztező irányba áll. Meg sem próbált elférni.
Itt is még lett volna sansza menteni a helyzetet, ha a kerékvetőre húzza az autót... Webber csak azért is, szándékosan neki ment Haminek...
Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni az előrébb és helyzeti előnyben lévő, ideális íven forduló pilóta útját. Webbernek fékeznie kellett volna, és beállni Hamilton mögé.
Itt már látszik, hogy Hamilton melyik íven fog elfordulni, Webbernek fékeznie kellett volna:
Itt már tisztán látszik, hogy egyedül Webber kerülhetné el a koccanást, az autója orra még is Hami pályáját keresztező irányba áll. Meg sem próbált elférni.
Itt is még lett volna sansza menteni a helyzetet, ha a kerékvetőre húzza az autót... Webber csak azért is, szándékosan neki ment Haminek...
Hamilton joggal várta el, hogy Webber a poros ívről ne akarja keresztezni az előrébb és helyzeti előnyben lévő, ideális íven forduló pilóta útját. Webbernek fékeznie kellett volna, és beállni Hamilton mögé.
Selmak27-09-2010 11:48:56 // 89921
A Bahreini motor kuka, mert azon nem lehetett szelepvezérlést módosítani.
Xixo27-09-2010 11:23:08 // 89920
Hát szerintem azért sokkal előrébb volt már Hemi (akármennyireseszeretem). :) Webbernek meg ez idén már sokadik ilyen húzása volt....
Arra meg a két Redbullás a legjobb példa, hogy aki keveset hibázik az lesz a VB. Mert nekik már rág annak kellene lenniük. Szegény Nyúji biztos veri a fejét a falba, hogy hiába tervezett ilyen gyors autót, ha nincs bele normális pilóta.... :)
Arra meg a két Redbullás a legjobb példa, hogy aki keveset hibázik az lesz a VB. Mert nekik már rág annak kellene lenniük. Szegény Nyúji biztos veri a fejét a falba, hogy hiába tervezett ilyen gyors autót, ha nincs bele normális pilóta.... :)
Xixo27-09-2010 11:18:57 // 89919
Keress azért rá a motorstatisztikára....
Xixo27-09-2010 11:15:12 // 89918
Egy autónyival volt legalább Webber előtt, csak az okos ausztrál megint hozta a formáját, hogy őt akkor se fogják megelőzni, mert bemegy belülre és majd ott fékez rövidebbet, csak ez megint nem sikerült neki...
Ha meg egy szinten vagyunk a Redbullal, akkor csak elfogyott az előnye, nem? :)) Mert mintha kicsit mindenki előtt jártak volna úgy egy másodperccel, de lehet rosszul emlékszem...
Ez a motoros baromság meg csak a mi remek kommentátorainkat foglalkoztatja. Van még 1db motor egy futamnyi és 1db két futamnyi kilométerrel + ott van még a bahreinben kicserélt darab is. A többieknek mennyivel van több? Jobb esetben egy vacsiúj...
Ha meg egy szinten vagyunk a Redbullal, akkor csak elfogyott az előnye, nem? :)) Mert mintha kicsit mindenki előtt jártak volna úgy egy másodperccel, de lehet rosszul emlékszem...
Ez a motoros baromság meg csak a mi remek kommentátorainkat foglalkoztatja. Van még 1db motor egy futamnyi és 1db két futamnyi kilométerrel + ott van még a bahreinben kicserélt darab is. A többieknek mennyivel van több? Jobb esetben egy vacsiúj...
Selmak27-09-2010 10:14:59 // 89917
Lehetőleg az első helyért.
Tom1227-09-2010 10:04:14 // 89916
Minden futamon lehetne legalább egy ilyen akció.:-)
Selmak27-09-2010 10:04:10 // 89915
Jaja, Kubica volt a csúcspontja versenynek. Sajna ezekkel az elkefélt aerodinamikájú autókkal sajna nem nagyon lehet ilyet bemutatni normál körülmények között, na meg olyat se mint amikor Kimi a motorcsere miatti 10 helyes rajtbünti után legázolja a mezőnyt és megnyeri a futamot. Alonso is ezért van szar helyzetben mert ha motorcsere miatt bekerül a húsdarálóba, nehezen jut előre, plusz még ki is lökhetik.
Tom1227-09-2010 10:02:45 // 89914
Ez az a szabály, amin folyamatosan változtatgatnak...:-))
Selmak27-09-2010 10:01:00 // 89913
Tavaly valóban úgy volt, és akkor a kommentátor feliratban meg is jelent hogy a lekörözött versenyzők megelőzhetik a SCt. Idén nem nagyon láttam még ilyen feliratot.
Diny27-09-2010 10:00:46 // 89912
Kubica "elborult agyú küzdelme" az esti futam egyik legkellemesebb néhány perce volt. Schumi jutott eszembe a visszavonulása előtti utolsó nagydíján, a brazilon, ahol leeresztett rolóval végigment mindenkin keresztül.
Élmény volt nézni azt is, és ezt is.
Nagyon jó verseny volt!
Élmény volt nézni azt is, és ezt is.
Nagyon jó verseny volt!
Tom1227-09-2010 09:59:18 // 89911
Mondjuk, ez a SC-s dolog tényleg elég zavaros...
Tom1227-09-2010 09:58:17 // 89910
Kábé...:-)
pb_27-09-2010 09:55:25 // 89909
Én azt nM értM, hogy az SCnél, miért nM az a sorrNd áll össze, ami a valós? NM úgy van a szabály, hogy töltLéknek + kLl Lőznie az SCt?
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 09:52:48 // 89908
pont fél métert sem :)
Selmak27-09-2010 09:52:34 // 89907
HA gyorsabbak lesznek, HA befejezik. Túl sok a HA.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 09:50:46 // 89906
az F1-ben a lófüttyök döntenek s ez a Ferkának pont elég ha a maradék 4 futamon is csak ennyivel gyorsabbak...
Tom1227-09-2010 09:47:28 // 89905
Ja, egyébként az egészben a "ludas" di Grassi volt, igazából neki kellett volna "nagyvonalúan" /köze nincs a VB címhez/ elengedni őket még az egyenesben, de nyomta, mint süket a csengőt...:-)
Selmak27-09-2010 09:45:38 // 89904
3 sec lófütyi, egy elrontott kanyarral oda azon a pályán, viszont 1-2 s-belül már komoly tapadási problémák lépnek fel az üldözőnél, hála annak hogy az idén se dobták ki a kettős fedelű diffuzort, Webber is akkor tudott előzni mikor valaki elrontotta előtte a kanyart. Kubica más eset volt mert új gumin és "elborult" aggyal jelentősen gyorsabb volt az előtte lévőknél. McLarenek is 2-4 sec hézagra álltak be egymás mögött, vajon miért?
Tom1227-09-2010 09:44:13 // 89903
Szerintem is.:-) ITT jól látszik, hogy Hami mennyi "helyet" hagyott Webbernek és fordítva, egyébként a bemondó is rögtön mondta, hogy "normale rennunfall" - síma versenybaleset, Hami egyszerűen kiütötte magát - de Webber volt a hibás, minek volt ott...;-)))
...csak, hogy a káposzta is megmaradjon, meg a kecske is jóllakjon...:-))
...csak, hogy a káposzta is megmaradjon, meg a kecske is jóllakjon...:-))
Atesz198727-09-2010 09:31:47 // 89902
Bár Én elfogult vagyok, mert Webbert sokkal jobban rühellem, mint Hamit.
Atesz198727-09-2010 09:29:58 // 89901
Szerintem meg Webber eleve el sem tudott volna fordulni, ha nincs ott Hami, hogy a pályán tartsa. Hami simán hagyott egy autónyi helyet maga mellett, de Webber eleve olyan szögben ért a kanyarba, hogy Haminek esélye se legyen. Webbernek fékeznie kellett volna, és Lajos ívét választani -csak eggyel beljebb-, ahelyett hogy szándékosan, vagy csak az elborult agya miatt olyan kanyarívet választ, ami egyértelműen keresztezi Lajos útját. És nem ez volt az első eset, mikor ilyet csinál... Olyan nincs, hogy valakinek kiütik a hátsó kerekét, és Ő a hibás...
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 09:21:56 // 89900
mégis az első SC előtt elmaradt 3mp...a második után is elmaradt...akkor hányas a kabát?
Tom1227-09-2010 09:17:54 // 89899
A Hami / Webber dologban egyetértek, sőt, nem csak én, szerintem azért nem osztottak ki büntetést sem. Webber nem lökte meg szándékosan, ezt lehetett látni, Hami meg /még mindig - vagy megint?/ túl forrófejű volt és elkapkodta, volt még jópár kör hátra, lett volna ideje támadni...
De: "az edzésen meg kellett Vettel hibája Alonso polejához"
Azért Alonso köre sem volt olyan tiszta, ezen a pályán talán nem is létezik hibátlan kör, meg egyébként is a F1-ben az lehet bajnok, aki minél kevesebbet hibázik.;-)
De: "az edzésen meg kellett Vettel hibája Alonso polejához"
Azért Alonso köre sem volt olyan tiszta, ezen a pályán talán nem is létezik hibátlan kör, meg egyébként is a F1-ben az lehet bajnok, aki minél kevesebbet hibázik.;-)
Selmak27-09-2010 09:09:55 // 89898
Nyomát se tudta volna szagolni? Aha, hány leggyorsabb köre volt Vettelnek? Úgy hogy első etapban meg eleve sérült abronccsal versenyzett, mert nem az időmérőn megcsípte a falat.
mesa27-09-2010 09:01:38 // 89897
De ennek mi köze a tegnapi futamhoz, ahol a nyomát sem tudták volna szagolni, ha nincs SC ? :))
Te semminek nem tudsz azonnal örülni? :D
Te semminek nem tudsz azonnal örülni? :D
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 08:47:51 // 89896
jah a Redbulások meg torpedóznak majd legközelebb nem lesz szerencséjük...
Selmak27-09-2010 08:40:13 // 89895
Vettelnek még van 2 intakt motorja, Alonsonak meg 3 döglött és 5 használt ki tudja milyen állapotban lévő.
mesa27-09-2010 08:34:23 // 89894
"Hát" - hogy Czollner gazdag szókincsével éljek, erősen valószínű, hogy a hajlékony szárny nélkül az életben utol nem éri Alonsot, ha nincsenek a SC fázisok, mivel a spanyol minden körben három tizedet adott neki
A végén pedig egyértelmű, hogy visszavett, hadd zörgesse szét a lelkes fiatal német a még működőképes motorját maximális fordulatszámon :D
A végén pedig egyértelmű, hogy visszavett, hadd zörgesse szét a lelkes fiatal német a még működőképes motorját maximális fordulatszámon :D
Selmak27-09-2010 08:29:45 // 89893
Persze, azért adogatták egymásnak a leggyorsabb köröket, mert nem tudta volna utolérni biztonsági autó nélkül, meg azért maradtak le fényévekre a McLarenek.
Erhard 242 (Pure Energy)27-09-2010 08:11:48 // 89892
Nem egy futamot néztünk? Ha nincs 2x biztonsági autó Vettel sosem éri utol Alonsot....
Selmak27-09-2010 07:42:34 // 89891
Hami legalább annyira amatőr volt mint Webber, ha nem amatőrebb. Ha nem húz rá Webbere, nem esik ki és a következő kanyarban már ő fordult volna belső íven. Red Bull előnye annyira nem fogyott el mint ahogy az látszik, versenytempóban nem volt gyengébb mint a ferka, az edzésen meg kellett Vettel hibája Alonso polejához. A McLarenek a fasorban se voltak, ha Rosberget kint tarják vagy 3 körig akkor Lajost is megelőzhette volna. Ferkának nincs több motorja az évre. Az első 2-3 motor meg eleve hibás és azzal nem is lehet már számolni mint eshetőséggel. Szóval bilibe lóg a kezed.
Xixo27-09-2010 01:00:58 // 89889
Én úgyis Massa fan vagyok, én mondhatom! :)))
Tom1227-09-2010 00:43:50 // 89888
"Massától azért egy picit többet vártam volna, ha már tét nélkül ment..."
Ezzel valahogy én is így voltam, de a nyugalom megőrzése érdekében nem akartam így leírni.:-)
Én úgy veszem észre, hogy az utóbbi időben "durcizik", de minek? Inkább bizonyíthatna, hogy rosszul döntöttek, hogy nem őt avanzsálták 1-es számú pilótának, az még akkor is jól jöhetne neki majd, ha tényleg más csapatnál akarja folytatni, vagy ez valami brazil hagyomány, "besértődni"?
:-))
Ezzel valahogy én is így voltam, de a nyugalom megőrzése érdekében nem akartam így leírni.:-)
Én úgy veszem észre, hogy az utóbbi időben "durcizik", de minek? Inkább bizonyíthatna, hogy rosszul döntöttek, hogy nem őt avanzsálták 1-es számú pilótának, az még akkor is jól jöhetne neki majd, ha tényleg más csapatnál akarja folytatni, vagy ez valami brazil hagyomány, "besértődni"?
:-))
Xixo27-09-2010 00:23:16 // 89887
Nagy gratula Alonzónak, így kell ezt csinálni!! :))
Massától azért egy picit többet vártam volna, ha már tét nélkül ment... oszt lehet tényleg az autóval voltak parák.
Webber ismét bizonyította amatőrségét és túlzott agresszivitását. Ő is csak addig gyors, amíg nincs senki a környékén. Ha előzni kell vagy épp visszaverni egy támadást, akkor már egyből öklel a bikájával... Nem is értem miért nem büntették meg!?!??
Hemi már előtte volt, erre simán nekiment oldalról. Talán illett volna egy picit fékezni... No mindegy, legalább Hemit megelőztük az összetettben. :))
Igazából szerintem tőle kell a legjobban tartanunk. A két redbulának elfogyott az előnye (gyorsasága) és még a pilótáik sincsenek toppon, szal ők már bebukták ezt az évet. Én Alo-Hemi párharcra számítok a végén.
Vettel meg nem tudom, hogy miért csak az utolsó körben kezdett el izmozni, az előző 60ban meg nem csinált semmit?!?
JA és persze grat Kubicának is! Szép kis műsort adott elő a végén! :)
Massától azért egy picit többet vártam volna, ha már tét nélkül ment... oszt lehet tényleg az autóval voltak parák.
Webber ismét bizonyította amatőrségét és túlzott agresszivitását. Ő is csak addig gyors, amíg nincs senki a környékén. Ha előzni kell vagy épp visszaverni egy támadást, akkor már egyből öklel a bikájával... Nem is értem miért nem büntették meg!?!??
Hemi már előtte volt, erre simán nekiment oldalról. Talán illett volna egy picit fékezni... No mindegy, legalább Hemit megelőztük az összetettben. :))
Igazából szerintem tőle kell a legjobban tartanunk. A két redbulának elfogyott az előnye (gyorsasága) és még a pilótáik sincsenek toppon, szal ők már bebukták ezt az évet. Én Alo-Hemi párharcra számítok a végén.
Vettel meg nem tudom, hogy miért csak az utolsó körben kezdett el izmozni, az előző 60ban meg nem csinált semmit?!?
JA és persze grat Kubicának is! Szép kis műsort adott elő a végén! :)
Tom1226-09-2010 23:01:08 // 89885
Ünnepeljünk! :-))
Tom1226-09-2010 22:40:09 // 89884
Még várok egy kicsit, hátha valakinek még nem volt rá módja...:-)
Tom1226-09-2010 22:29:47 // 89883
"Sutil is elvette ugyanott amikor Kubica megelőzte."
Nézted a telemetriát? Vagy csak azért, mert "abszolút elfogulatlan Gyula" ezt mondta? :-)
...ha meg elvette: még szép, nem ő áll a VB 1. helyén. Egyébként meg nézd csak meg figyelmesebben az esetet. Hová húzhatott volna lejjebb Webber? Hasaltatta volna fel az autóját a rázókövekre, hogy valamit tönkrevágjon és irány a box? Hami hányadszor ilyen türelmetlen? Egy profi nem lehet ilyen, az orránál is tovább kell látnia és nem csak mindig arra kell alapoznia, hogy úgyis neki lesz igaza.
Ott van pl. Kubica, mennyit előzött és nem hibázott - az szép volt, mondtam én már régen, hogy ez a lengyel srác még sokra fogja vinni. /irány a Ferrari - majd... :-)/
Nézted a telemetriát? Vagy csak azért, mert "abszolút elfogulatlan Gyula" ezt mondta? :-)
...ha meg elvette: még szép, nem ő áll a VB 1. helyén. Egyébként meg nézd csak meg figyelmesebben az esetet. Hová húzhatott volna lejjebb Webber? Hasaltatta volna fel az autóját a rázókövekre, hogy valamit tönkrevágjon és irány a box? Hami hányadszor ilyen türelmetlen? Egy profi nem lehet ilyen, az orránál is tovább kell látnia és nem csak mindig arra kell alapoznia, hogy úgyis neki lesz igaza.
Ott van pl. Kubica, mennyit előzött és nem hibázott - az szép volt, mondtam én már régen, hogy ez a lengyel srác még sokra fogja vinni. /irány a Ferrari - majd... :-)/
Blade26-09-2010 22:05:55 // 89882
Gratula a Ferrari mai szerepléséhez, forza Ferrari, forza Alonso:)))))
Ünnepeljünk!:))
Ünnepeljünk!:))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?