Forum >> Forma-1
Ferke11-09-2009 11:06:16 // 70783
Sumi nem kirakatember?:)) Nofene, ennyire betett ez az egy Kimi-győzelem idén??:DDD Inkább a gatyát fel kéne köttetni vele, mert Massa vissza fog jönni, és megint under pressure lesz:D
Kazes☻11-09-2009 11:02:39 // 70782
Akkor már indulhatsz is Domi helyére vagy Monti mellé. :)))
Satti11-09-2009 10:57:18 // 70781
Ja, majd elfelejettem. :-)) Schumi marad kirakatreklámembernek, tanácsadóskodni, meg píárkodni, oszt ennyi. :-))
Satti11-09-2009 10:56:11 // 70780
Badoer mehet a levesbe, Gene és Fisca marad tesztelni, Kimi marad még legalább egy évet versenyezni, Massa még kérdéses, Alonso meg 2011-től jőhet, vagy akkor lehet már ott jövőre, ha esetleg Massa mégsem térhetne még vissza.
mesa11-09-2009 09:53:41 // 70779
a Ferrari 2010-re megszerezte Giancarlo Fisichellát, az olasz a maga 36 évével semmiképpen sem a jövő reménységének számít
Fú, ezt a gonoszkodást elolvasná Fisico, biztos leverné a veséjét! :DD
Fú, ezt a gonoszkodást elolvasná Fisico, biztos leverné a veséjét! :DD
Xixo11-09-2009 03:23:03 // 70778
5 évig lesz főszponzor a Santander (vagy tovább :)) )
Xixo11-09-2009 03:21:28 // 70777
A Ferka megtartaná Sumit, meg Fiszkót és Badoert meg Genét És persze Rajt meg Massát meg ugye talán Alfonzót... :))
Xixo11-09-2009 03:19:30 // 70776
Kazes☻10-09-2009 22:18:30 // 70775
Okés, de azért még addig is, nem?! :)))
Tom1210-09-2009 22:13:45 // 70774
10 év múlva ugyanitt.;-))
Tom1210-09-2009 22:11:22 // 70773
Most már mindegy.:-) Nekem is pihennem kell, úgy látszik.:-)
Grando10-09-2009 22:03:27 // 70772
Ehhh, persze, hogy nem. De most van egy rahedli más dolog, ami nehézzé teszi. Nemcsak szellemileg, hanem fizikailag is. Egy mai pilóta valszeg összecsomagolna egy akkorit, ami a kondit illeti. :DD ;))))
Másrészt pedig végső soron az akkori autókból fejlődtek ki a mostaniak, az akkori pilóták fejlesztették őket, és így tovább. Persze ma nem ugyanazok ülnek az autókban, de a törekvés egy és ugyanaz, egymásnak adták át a stafétát közvetve vagy közvetlenül.
Szóval jó volt az is, meg ez is jó, csak más. Főleg ha élvezni is tudjuk, és nem a 10 évesek szintjén nézzük-kommentáljuk, mint egynémely f1-lapon ez történik (meg itt is néha). ;))))
Na persze a szabályokkal valóban lassan megfojtják az egészet, nem véletlenül tömörülnek a csapatok is szervezetbe.
Néztem a 94-es silverstone-i futamot. Egy V10-es retyó, egy V8-as ford és egy V12-es Ferrari egymás után. Na ja... Most meg az utsó szögig minden leírva, megszabva.
De ennek ellenére sztem ugyanúgy nosztalgiával tekintünk majd vissza ezekre az évekre is 10-15 év múlva. ;)))
Másrészt pedig végső soron az akkori autókból fejlődtek ki a mostaniak, az akkori pilóták fejlesztették őket, és így tovább. Persze ma nem ugyanazok ülnek az autókban, de a törekvés egy és ugyanaz, egymásnak adták át a stafétát közvetve vagy közvetlenül.
Szóval jó volt az is, meg ez is jó, csak más. Főleg ha élvezni is tudjuk, és nem a 10 évesek szintjén nézzük-kommentáljuk, mint egynémely f1-lapon ez történik (meg itt is néha). ;))))
Na persze a szabályokkal valóban lassan megfojtják az egészet, nem véletlenül tömörülnek a csapatok is szervezetbe.
Néztem a 94-es silverstone-i futamot. Egy V10-es retyó, egy V8-as ford és egy V12-es Ferrari egymás után. Na ja... Most meg az utsó szögig minden leírva, megszabva.
De ennek ellenére sztem ugyanúgy nosztalgiával tekintünk majd vissza ezekre az évekre is 10-15 év múlva. ;)))
Kazes☻10-09-2009 21:51:35 // 70771
Klassz és ha akarjuk nézhetjük kicsit magyarosnak is. :)))
Kazes☻10-09-2009 21:49:31 // 70770
Nem csak egy pöccintés volt a váltás, mint most, stb, stb, stb. :)
Kazes☻10-09-2009 21:45:59 // 70769
Jó az, hogy ilyet. :)))
Kazes☻10-09-2009 21:45:10 // 70768
Igen. Csodásak, bár ebből a korból rakhattál volna Alfát is. :)))
GT Ɨ|ѯ10-09-2009 21:41:52 // 70767
ez nagyon korrekt:-)
cíííp
cíííp
Tom1210-09-2009 21:38:30 // 70766
...hogy ne érezze magát "mostohagyereknek".:-)
Satti10-09-2009 21:37:33 // 70765
Majd kialszom, bár holnap is elég sűrű napom lesz és remélhetőleg eredményes is, de legalább mindjárt itt a hétvége és lehet egy kicsit pihenni is és nézn az F1 futamot is. :-)
Willy10-09-2009 21:37:08 // 70764
Nekem ez a sisakfestés nagyon tetszik, el van találva. :)
Satti10-09-2009 21:35:03 // 70763
Nagyon tuningolják a kiscsávót. :-)
Tom1210-09-2009 21:34:31 // 70762
Dehogy pörgetős, fejfájás ellenzős.;-))))
Satti10-09-2009 21:33:34 // 70760
Milyen tabletta, csak ne pörgetős? :-))
Grando10-09-2009 21:30:59 // 70759
Tom1210-09-2009 21:28:43 // 70758
Akkor egy tabletta + pihenés.;-)
Satti10-09-2009 21:23:45 // 70757
Ma egész nap vmiért zsibbadt voltam, sztem front volt, most álmos vagyok, fáj a fejem, fél szemmel a tv-ét nézem, úgyhogy ez mosz nekem sok. :-))
Tom1210-09-2009 21:17:07 // 70756
Így is az, de most, hogy visszalestem, nem is olyan sok ez...:-))
Satti10-09-2009 21:15:34 // 70755
Holnap az már soká van, akkor ez már történelem lesz. :-))
Tom1210-09-2009 21:12:08 // 70754
Biztos keményebb munka volt - szó szerint.:-)
Tom1210-09-2009 21:11:26 // 70753
Sebaj, majd holnap kipihenve.;-))
Tom1210-09-2009 21:10:57 // 70752
Azt az egyet biztos, hogy elkerülte...:-))
Satti10-09-2009 21:10:52 // 70751
Na, komoly dolgokhoz meg pláne nincs most hangulatom.:-))
GT Ɨ|ѯ10-09-2009 21:09:28 // 70750
itt aztán kellett dolgozni...:-)
nemcsak a gombokat nyomogatni
nemcsak a gombokat nyomogatni
Tom1210-09-2009 21:07:23 // 70749
GT Ɨ|ѯ10-09-2009 21:01:49 // 70748
legalább nem égett be...:-))
Tom1210-09-2009 21:00:49 // 70747
...de legalább értelmes témáról.;-))
...ahogy vesszük...:-)
...ahogy vesszük...:-)
Satti10-09-2009 20:59:31 // 70746
Bazz, annyi hsz-t írtatok, és oylan hosszúakat, hogy most fáradt vagyok végigolvasni. :-))
Tom1210-09-2009 20:52:32 // 70745
Ők már csak "borjúk" lesznek, mert nem kockáztatnak annyit...:-DDD
Grando10-09-2009 20:49:49 // 70744
Hát ez bizony így van. És milyen "marháknak" fognak tűnni a mai pilóták is mondjuk 50 év múlva... ;))))
Tom1210-09-2009 20:47:02 // 70743
Tom1210-09-2009 20:43:21 // 70742
Badoer más processzorral került forgalomba, hiába edz, gyorsabb nem lesz...:-))
Valami "tehetség" féle is kell hozzá, ami vagy van, vagy nincs, ha az nem megfelelő, akkor sok - sok gyakorlás után is olyan, mintha.:-)
Ki tudja, most hogy lenne? Ezért evett a kíváncsiság, hogy Schumacher /Misi/ mire ment volna egy kis kihagyás után.:-)
Valami "tehetség" féle is kell hozzá, ami vagy van, vagy nincs, ha az nem megfelelő, akkor sok - sok gyakorlás után is olyan, mintha.:-)
Ki tudja, most hogy lenne? Ezért evett a kíváncsiság, hogy Schumacher /Misi/ mire ment volna egy kis kihagyás után.:-)
Tom1210-09-2009 20:37:44 // 70741
"Marhák" mindig kellettek, hogy nekünk már ne kelljen "marhaságokkal" foglalkozni.:-)
/Hajózás, repülés, stb., stb.../
/Hajózás, repülés, stb., stb.../
Grando10-09-2009 20:34:53 // 70740
Hát igen, ez is igaz. És nem kis dolog, valóban.
De ezzel szemben ott van a mai végletekig kihegyezett műszaki felkészültség, fegyelem, profizmus, na meg tevhelést is kapnak ezek a csávók nem kicsit. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mindegyikük (na jó, a legtöbbjük) milyen teljesítményt nyújt. Pedig pont most itt volt szegííny Badoer. Aki nem ennyivel rosszabb pilóta, de ennyivel kevésbé van most formában. Pedig edz ő is folyamatosan, nyilván folyton ezen jár az agya, de mégis. Annak idején Lauda meg 2 év kihagyás után beült, és kicsit szenvedett magában ugyan, de tartotta a lépést. És ez nemcsak azért lehetett így, mert akkora ász volt, hanem azért is, mert nem volt ennyire csúcsra pörgetve minden.
Apropó Lauda:
Brabham Alfa porszívó, 1978 Anderstorp. :)))
![](http://www.autosrapidos.com/superautos/b/brabham-bt46b01.jpg)
De ezzel szemben ott van a mai végletekig kihegyezett műszaki felkészültség, fegyelem, profizmus, na meg tevhelést is kapnak ezek a csávók nem kicsit. Hajlamosak vagyunk elfelejteni, hogy mindegyikük (na jó, a legtöbbjük) milyen teljesítményt nyújt. Pedig pont most itt volt szegííny Badoer. Aki nem ennyivel rosszabb pilóta, de ennyivel kevésbé van most formában. Pedig edz ő is folyamatosan, nyilván folyton ezen jár az agya, de mégis. Annak idején Lauda meg 2 év kihagyás után beült, és kicsit szenvedett magában ugyan, de tartotta a lépést. És ez nemcsak azért lehetett így, mert akkora ász volt, hanem azért is, mert nem volt ennyire csúcsra pörgetve minden.
Apropó Lauda:
Brabham Alfa porszívó, 1978 Anderstorp. :)))
![](http://www.autosrapidos.com/superautos/b/brabham-bt46b01.jpg)
Grando10-09-2009 20:24:42 // 70739
Na jó, jó. De ez is inkább csak visszatekintve tűnik ennyire haláltmegvetőnek. Úgy értem, hogy haláltmegvetőbbnek tűnik, mint ahogyan azt gondolták akkor, mert ma már tudjuk, hogy mekkora "marhák" voltak. ;)))
Tom1210-09-2009 20:22:14 // 70737
Tom1210-09-2009 20:07:54 // 70736
Röviden kb. ennyi.:-)
Tom1210-09-2009 19:53:17 // 70735
Ebben is van "valami"...:-))
Kazes☻10-09-2009 19:51:15 // 70734
Számomra csak annyi érdekes ebből, hogy halál ide vagy oda, azért sokkal bátrabban csatáztak a lovagok vasparipáikkal mint mostanság. Azért egy Massa balesetet vagy a korábbi Kubica balesetet (és még sorolhatnánk) nem éltek volna túl korábban és mégis nyomták rendesen. Jó, hogy most már sokkal biztonságosabbak az autók és felszerelések, de ezzel párhuzamosan mintha tunyulna az egész és inkább a biztonságos pontszerzés a fontosabb, a közönség meg le.... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
597
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?