Forum >> Forma-1
Tom1219-07-2005 23:02:46 // 2658
Kíváncsian várom az új csomag hatását, de ilyen "új aerodinamikai csomagok" olyan "utolsó szalmaszál" jellegűek szoktak lenni... /Pl. legutóbb a Minardinál, habár ez "ég és föld" hasonlat :)/
Béci Ɨ|ѯ19-07-2005 18:13:13 // 2657
Persze, hogy van múzeum! Arese-ben van (ez Milano "külvárosa") az alfa romeo gyár és ott a portán eligazítanak a múzeum felé. Elvileg csak csoportok mehetnek alőre bejelentkezve, de mi csak odamentünk négyen, mondtuk, hogy museo a portás meg beengedett. Igaz előttünk lévő audis családot elhajtotta... dehát alfával kell menni.
Viktor8519-07-2005 15:47:16 // 2656
Todt pedig bejelentette h. nem vár különösebb eredményt tőle. Szerinte elindult lefele a lejtőn a csapat, és csak rosszabodik a helyzete az istállónak. A költségvetést is jelentősen csökkentik.
RTL.de --> F-1 Jean Todt interjú (Frankfurter Allgemeine Zeitung)
Halesz19-07-2005 15:41:54 // 2655
Találós kérdés :)
Holnap megyek a Hangar7-be, Stuttgartba... tudja valaki mi van ott?
Tom1219-07-2005 15:38:02 // 2654
zolee14519-07-2005 14:27:59 // 2653
hahó, senki nem tud Alfa múzeumról????
zolee14519-07-2005 13:48:35 // 2652
lehet hogy most nagy marhaságot fogok kérdezni, de nincs valami Alfás múzeum ahol ilyesmi gépeket élőben lehetne látni? Vagy csak én nem tudok róla, Ti meg még kirándulásokat is szerveztek oda? Vicc nélkül, biztos van a gyárnak valami múzeuma, kérdés, hogy hol, és hogy átlag földi halandó bemehet-e oda?
Tom1219-07-2005 12:46:30 // 2651
kod19-07-2005 11:40:20 // 2650
Mai hir:
A Ferrari új aerodinamikai csomaggal érkezik a soron következő Német Nagydíjra, amelyet még ezen a héten is tesztelni fognak Mugellóban. Az eddig bevett szokásoktól eltérően nemcsak a tesztpilóták, hanem Michael Schumacher is tesztelni fogja az új csomagot mindössze két nappal a hockenheimi versenyhétvége kezdete előtt. A hétszeres világbajnok szerdán fog beiktatni egy "kis" kerülőt Olaszországba, mielőtt hazai versenyére érkezne. (formula.hu, hirado.hu)
zolee14518-07-2005 14:59:23 // 2649
gondolom a "nemteljeskihasználásban" szerepe volt a szélcsatorna hiányának is.
tényleg, mikortól használnak szélcsatornát?
Nade azé azt nem lehet mondani, hogy túlzottan kihasználták volna az isteni levegő által nyújtott előnyöket.
zolee14518-07-2005 13:43:34 // 2647
csak nem azt akarod mondani, hogy az Amorén csorbát szenvednek a személyiségi jogok? pl. szólásszabadság?
az előző hsz-ed valamiféle lélektani cenzúra volt???
hű de OFF, mostmár biztos kapok... megtudom milyen messzire ér el a baltád :)))
Halesz18-07-2005 13:35:04 // 2646
Gondolod, hogyha ezt valaki megcsinálja, az sokáig marad tag az Amorén? :))))
zolee14518-07-2005 12:25:56 // 2645
Felelőtlen vagy! Nem gondoltad át hogy mi lesz ebből a baltás képből a virtuális romeo topicban, a csajok minden mennyiségben topic "szellemiségével" fűszerezve! :DDD
transzvesztita barna hajú Halesz, csini kis piros fejű baltácskával :DDD
Halesz18-07-2005 12:21:05 // 2644
Na majd összevonjuk a Csajok minden mennyiségben és a Virtuális romeo topicot és a srácok kidolgozzák a Alfa Amore segédeket :))
zolee14518-07-2005 12:18:42 // 2643
egy csinos néni megérne annyit hogy magamtól rájöjjek a válaszokra :DDD
lehetne mondjuk barna csaj :)
Halesz18-07-2005 12:07:20 // 2642
Persze, lehet, de az nem biztos, hogy olyan okos lenne :)))
Klikkelgethetnél rá, meg minden, de a válaszokat nem biztos hogy tudná :DDD
zolee14518-07-2005 12:01:07 // 2641
jó, de az Amore Segédet le lehet cserélni? Valami csinos nénit kéne feltelepíteni!:)))
Halesz18-07-2005 11:37:15 // 2640
No comment, ezt count M csinálta :))) de asszem ide illik :D
András bácsi18-07-2005 11:29:21 // 2639
Zolee145-höz csatlakozva megjegyzem, hogy ez így egy kicsit erős volt. :-)))
zolee14518-07-2005 11:11:26 // 2638
nana! Azért abban az időben volt olyan hogy a kocsitest nagy leszorító ereje miatt első szárnyat nem is raktak a kocsikra! Akkoriban még voltak "nagy" ötletek! Wing-car, vagy ami a képen is elég jól látható un. "szoknya" ami egy rugalmasan felfüggesztett légterelő elem volt a kocsi alján, ami függetlenül az aktuális hasmagasságtól érte a talajt, és nem engedte a levegőt a kocsi alá. (persze ezeket be is tiltották)
vagy a ventillátor a kocsi hátulján :)))
szóval azért nem volt az annyira gyerekcipő, bár tényleg nem volt ennyire kifinomult, mint mostanában, de majd 20 év múlva erre is azt mondjuk hogy gyerekcipő.
Akkoriban az aerodinamika még gyerek cipőben járt.
zolee14518-07-2005 10:43:45 // 2636
ja, monnyuk most sem olyat írunk:)
on: volt régebben egy "f1 története" könyvem, abban minden évből a legérdekesebb gép volt benne, na abban láttam a 177-est. Asszam valami "páncélautó" vagy valami ilyesmi volt a beceneve, ahogy a leírásban is van hogy a boxer miatt nem az a kifejezetten kecses gép volt.:)
"újabban kezdem azt észrevenni magamon hogy néhány topicba olyat írok ami annak a topicnak a témája"
Ebből az következik, hogy volt néha nem olyat írtál. :)
zolee14518-07-2005 10:37:15 // 2634
miért keresett volna? azért is baltázás jár ha ontopic vagyok???:)))
Már keresett a baltás ember? :)
Akarom mondani Silverstone-i, dehát úgyis tudod. :)
zolee14518-07-2005 10:32:01 // 2631
ja, az nem OFF:)
újabban kezdem azt észrevenni magamon hogy néhány topicba olyat írok ami annak a topicnak a témája, asszem elmegyek orvoshoz:)))
Igen az már megfogható közelségű és több szempontból sem OFF. :)
A mostani seilverstoni nagydíjon volt az 55. évforduló Farina 159-es győzelme.
zolee14518-07-2005 10:18:41 // 2629
az f1 történelem az tág téma, ezért szűkítem a kört: Alfa f1.:)
Ezket találtam én is.
F1 történelem egy kicsit tág téma, ahoz már idő is kellene. :)
Halesz18-07-2005 09:47:41 // 2627
Épp ezért indítottuk ezt a sorozatot :)
zolee14518-07-2005 07:12:54 // 2626
Én megyek csütörtökön és pénteken is.
Halesz18-07-2005 01:05:01 // 2624
A most felkerült 177-es Alfa Romeo típusleíráshoz keresünk fotókat!! Ha valakinek van, kérem küldje el a címemre, hogy feltehessük! köszi!
Tom1217-07-2005 12:53:12 // 2623
...na jó. Legyen nagymellű és izgalmas is!:DD
Inner Circle17-07-2005 12:43:56 // 2622
Hacsak nem az lesz, mint a régi viccben, amikor a férfi meghányta-vetette magában a három szóba jöhető hölgy erényeit-hátrányait, elbeszélgetett velük, alaposan megfontolta minden tulajdonságukat, aztán a legnagyobb mellűt választotta :DDD Ugyanígy a FIA megszavaztathatja aztán majd ők eldöntik hogy melyik legyen...
Tom1217-07-2005 10:05:36 // 2621
Én is, remélem, lesz valami hatása a szavazósdinak...:)
Inner Circle16-07-2005 15:43:55 // 2620
"Utolsó pillanatban is volt izgalom bőven. :)"
Az a baj hogy csak akkor volt izgalom, az első félórában meg nemhogy szűken de egyáltalán nem volt :D Ezért van mindkét mostani ajánlat úgy összerakva, hogy mindig muszáj legyen menni. Én a másodikra szavaztam.
Inner Circle16-07-2005 15:40:57 // 2619
Na vettem a t.bálinti Corában egy hatos csomag Redbullt 1499-ért, ajándék pénteki belépővel. (Nem mindegyikhez jár! Most egyértelműen a belépő miatt vettem, három hete meg a Red Bull miatt egy ugyanilyet, ahhoz meg nem volt.) Még hegyekben áll a Corában, ha valakit érdekel, jutni fog neki... Tegyétek el a blokkot mert az is kelleni fog. Ciki, ha véletlenül eldobjátok és nem engednek be :D Akkor végülis ki jön pénteken? És csütörtökön, az autókat bambulni?
(Lehet hogy a hatos kiszerelés arra utal hogy a H.ringen is csak hat autó fog körözni? :D)
Ez az évenkénti szabály módosítás nekem sem tetszik. Hagyhatták volna mindent a régiben, olyat ami mindenkinek megfelelő lesz ugysem fognak találni.
zolee14515-07-2005 13:09:35 // 2617
azt tudjuk hogy ami most van az nem jó, de én akkor is az állandóságban látom a megoldást, persze én nem értek az f1-hez:)
Tetőcsomagtartó !
Szerintem amiről az F1 szól az sem jó.
zolee14515-07-2005 13:01:03 // 2615
szerintem a megoldás kulcsa az állandóság: az elmúlt évek nagy technikai főlényei mindig arról szóltak, hogy ki tud a leggyorsabban reagálni az aktuális szabályváltoztatásra. az elején mindig megugrik valaki, majd szép lassan utolérik, mert a fejlődés lelassul. Nem áll meg de lelassul. Ha sokáig ugyanaz a szabály nem a gyors alkalmazkodáson fog múlni minden, hanem a következetes fejlesztő munkán. Nem lesznek egyenlő csapatok, de csökken a különbség, hisz kap időt a Minardi is.
zolee14515-07-2005 12:56:23 // 2614
hova? :)
lesz minden F1 gépnek egy utánfutója?
amúgy sincs értelme: több millió usd árán kiharcol valaki mondjuk 0,5 mp előnyt, majd amikor nyernek akkor a következő futamon beraknak a pilóta ölébe (máshova nem fér) egy 50 kg-s cementes zsákot. akkor minek fejleszteni? meg kell várni míg az élmenők plussz súlyt kapnak. a wtcc-ben működik, de az F1 másról szól, szerintem.
Tegyenek inkább plusz súlyokat az autókra. WTCC-ben kiegyenlíti a mezőt, súlyt ide is !
Igen, igen. Az legalább izgalmas volt. Ki mikor jön ki i megy előtte stb stb. Utolsó pillanatban is volt izgalom bőven. :)
zolee14515-07-2005 08:32:36 // 2611
a fordított sorrendű indulást leszámítva jó ötlet.
joe7515-07-2005 08:08:05 // 2610
Én pl. nem korlátoznám a qual-on megtehető körök számát. Az edzéseken elért helyezésekért az első tíz pontot kapna, az első 5 pontot és fél pontokkal mennénk visszafelé. Viszont a rajt fordított sorrendben indúlna az első időt autózó indúlna hátulról a leglassabb pedig a pole-ból. Ahhoz hogy ne lehessen direkt nagyon lassú kört megtenni, és ezzel Pole pozicióba kerülni bevezetném a 105%-os szabályt ami régen a 107 %-volt. Aki ezt az időt nem hozza az nem indúlhat el.
Így lennének előzések, több pont lenne kiosztva, változatosabb lenne a verseny és talán szorosabb a VB.
Ugyanakkor ha már nem lehet gumit cserélni akkor ne lehessen tankolni se. Nem kell boxstratégia, aki előbbre akar kerülni az előzzön a pályán.
zolee14515-07-2005 07:52:20 // 2609
olyasmi kéne mint a SBK futamokon volt. Mindenki nyomta az időmérőt, majd az első 16 (az F1-ben mondjuk 10) ment egy un. superpole-t. Ott aztán ha valaki pofára esett a motorral akkor sem a végéről indult. a motorcserét szintén nem 10 hellyel sújtanám, hanem mondjuk a csapat pontjaiból vonnék le, hisz a motor problémáról nem a pilóta tehet, viszont ő kerül nagyon szar helyzetbe, és a nézők, ha pont a kedvencük kerül be a középmezőnybe. Mostanában épp Kimi jár így, de indult már hátulról RB is, meg még sokan mások. Ha mondjuk az éllovas egyetlen ellenfelét hátra teszik akkor ki fog versenyezni?
A futamon nem engedném sem a gumicserét, sem a tankolást, de addig lehetne kísérletezni a különböző keverékekkel, sőt, még az időmérőn is lehetne más gumival menni, mint a futamon, sőt a futam előtt kellene tankolni. Így látszólag unalmasabb lenne a dolog, viszont nem történne olyan hogy a Toyota előre hozza Trullit, hogy aztán a fél mezőnyt fel tudja tartani, ezáltal megszünteti a versenyt az első helyekért. Ez a mesterséges rajtrácsösszekavarás sztem baromság. Derüljön ki az időmérőn ki hova való, és azokkal versenyezzen akikkel egy súlycsoportban van. Fel lehet tartani valakit egy körönként 1-2 mp-cel lassabb autóval is...
kicsit jobb lett volna Silverstone is ha ott van az élbolyban Kimi és Schumák is, az lett volna a verseny!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
386
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?