Forum >> Forma-1

joe7526-07-2005 08:36:09 // 2908
DC-t Braziliában egyszer zárták ki. Ez talán 99-ben volt......
26-07-2005 08:35:56 // 2907
"Érdemes lenne megfigyelni az összefüggéseket! Nem gondolod, hogy azért tartotta addig is a 3. helyet olyan simán, mert olyan gumi volt alatta ami egy ideig jó, de a végére majd elfogy?:)))" A puhább gumi a fizika törvényei szerint hamarabb kopik. Most először panaszkodott MS a rossz gumikra egyértelműen. "Asszem ez a manőver a lekörözötteknek is megy. Ugye nem ettől a legnagyobb Schumák? :)" A klasszis pilóta szerintem a vesztes helyzetben is az tud maradni és ha kell akkor elengedi a gyorsabbat. Akár össze is törhette volna Buttont vagy Fisico-t. Elvileg MS, a csal és szándékosan töri az ellenfeleit elmélet szerint ennek kellett volna bekövetkeznie. De nem így lett ezért nem is lesz az idén világbajnok. :) "Egy dologban nem tudok vitatkozni: motiváció. 7x-es vb és kűzd. Pedig pénz van szarásig, és van gyereke meg felesége akivel foglalkozhatna, de ő mégis kockára teszi az életét. Ez becsülendő!" A Scumacher család irégylésre méltó. Nekem úgy tűnik igen jó alapokkal rendelkeznek hiszen egy ilyen vesztes VB esetén sem hallani konfliktusokról. Ralfról és a buta felesége teljesen más.
zolee14526-07-2005 08:33:13 // 2906
a pilóta ott él a csapattal együtt, biztos hogy mindenki (nem csak Schumák, a többi pilóta is) tud arról ha valami "nem fasza".
zolee14526-07-2005 08:31:27 // 2905
lehet hogy nem ugyanarról az évről beszélünk, mert elég határozottan emlékszem ezekre az esetekre.
joe7526-07-2005 08:29:35 // 2904
Amúgy a versenyhétvégén Csütörtöktől kezdve, érdemes kilátogatni a Fóti Cora-ba, mert a technikai szeményzet nagyon sokszor ott bandázik. Két éve a komplett williams csapat iszogatta a kávéját az ottani segafredo kávézóban , nem lehetett tőlük beférni.:)
joe7526-07-2005 08:27:36 // 2903
Lehet hogy leugrottak egy Halászlére. :)
joe7526-07-2005 08:26:54 // 2902
Az üzemanyag töltőből valóban hiányzott egy szűrő amit kivettek. De egyrészt nem emlékszem, hogy ezáltal gyorsabban végeztek volna a tankolással, másrészt nem értem hogy hol itt megint a pilóta szerepe. A Pilóta azért van hogy azt az autót amit a csapat alá tol, azt vezesse, számoljon be a viselkedéséről, és segédkezzen a beállításokban. Az hogy egy autó szabályos-e, az üzemanyagtöltő szabályos-e, az a mindenkori csapatvezető felelőssége, nem a pilótáé. DC Braziliai kizárását annó nem szárny túlméret, hanem szabálytalan üzemanyag használat okozta. A McLaren azzal védekezett hogy a teszekből maradt szabálytalan üzemanyag a tartályokban. Az ominózus szárnyprobléma a ferrarinál, pedig NEM AZ ELSŐ SZÁRNYAKNÁL volt, hanem az első futómű mögötti légterelenőnél ami a motorhoz irányítja a hűtő levegőt. És nem mésfél centi hanem 0.15 mm, amire azt mondták, hogy ha lekaparják róla a festéket méretpontos lesz.
zolee14526-07-2005 08:18:16 // 2901
szerintetek mit keresett ma reggel úgy negyed hét körül az M5 budapesti részén a Bp felé menő sávban egy RedBull Racing feliratú nyerges Scania??? Nem Németországból jönnek azok? Mit csinált ez Szegeden??? :)))
zolee14526-07-2005 07:29:59 // 2900
egyrészt nem csak a falap volt, hanem például az üzemanyagtöltő rendszer is. az hogy ki kellett venni az vitatható, szerintem ha valaki szabálytalan azt ki kell venni és kész. Talán az addigi nagy előnyéhez ennek is köze volt. Az azért érdekes, hogy ha MS technikai felkészültségéről van szó akkor mindenki azt mondja hogy hűűű, Schumák nagyon ért a kocsihoz, meg a beállításokhoz, meg a tankoláshoz, meg a.....szóval mindenhez. Ha viszont valami szabálytalan akkor jön az hogy "na ne gondolja már senki hogy ő mindent tud ami az autóján van?!" Legjobb példa: DC száguld (talán Brazíliában) befejezi a futamot, bezsebeli a kis pontjait, majd kizárják. Ok: az első szárny 0,5 cm-rel lentebb van mint a megengedett. Elveszik a csapat, és az egyéni pontokat is. Szintén abban az évben, az év vége felé a két ferrari megbukik az ellenőrzésen. Az első szárny szélesebb 1,5 cm-rel. Elveszik mindkét pilóta csapat pontjait, de az egyéni pontokat nem, mondván a csapat hibázott, a pilóták semmiről nem tudtak. Ja, biztos nem érezték hogy jobban tapad az autó. bezzeg a köcsög DC, ő tudta, sőt ő csinálta!!!:) Senna. Mindenáron való győzni akarás, motiváció, agresszivitás, stb. Ez nem ugyanaz, mint a csalás, kivételezés, csapattárs általi előre engedés. MS egy-két megmozdulása? Én csak a szabálytalanságokról beszélek és az sem egy-kettő. A kemény manővereket nem kritizálom, sőt azért nézek F1-et, hogy csatát, kűzdelmet lássak, de tiszta kűzdelmet!!! Sokan meg is pofozták Sennát. Hmm, elmondod melyik volt a második? Én egy alkalomról tudok, amit aztán pár év múlva tovább is adott valami akkori újoncnak.:) Még poénkodtak is vele akkoriban a kommentátorok, hogy olyne lesz ez mint valami vándordíj. :)))
joe7526-07-2005 07:20:46 // 2899
Zolee. A Bridgestone szenved. Ezálltal a partner csapatai is, bár a Ferrarin kívül a másik kettőn a Michlein se segítene sokat. Nekem meggyőződésem hogy a Ferrari és a Bridgeston között lehet egy megállapodás miszerint a Ferrari nem fikázza a gumiszálítóját. Montezemoló Barcelonai dühkitörése volt az utolsó utána síri csend. a Bridgeston hatalmas presztis veszteséget szenved el így is, gondolom sok pénzt megér nekik hogy a Ferrari-t meggyőzzék ne hárítsák rájuk a felelősséget. De aki nem vak az a futamok alatt látja, hogy bizony a gumik tehetők felelőssé a gebaszért. Csak bekussol róla a csapat. Mondjuk úgy hogy jó együttműködő partner módjára viselkednek.
zolee14526-07-2005 07:14:44 // 2898
mostantól figyelmesebben fogom olvasni, hogy mit írsz, és megpróbálok minden szavadba belekötni! :DDDD
joe7526-07-2005 07:13:39 // 2897
Szerintem MS az F-1 történelmének százalékosan legkevesebbet hibázó sofőrje. Ráadásul 7 VB címéből legalább kettőt mindenki álltal elimerve egy gyengbb autóval szerezte. 94-et talán más aspektusból is meg lehetne vizsgálni. Ott ugye úgy lett VB hogy az utolsó versenyen ütközött Hill-el és kiestek mindketten. Sokat vitatott manőver volt, de azt se felejtsük el, hogy Hill-nek csak úgy lett esélye befogni MS-t hogy Schimit 3 versenyről kizárták, egy olyan hiba miatt amiről nem tehetett. Mert az az ominózus falap a kocsi alján 0.3 mm-el vékonyabb volt mint a megengedett. Komolyan elhiszi azt valaki, hogy egyrészt ebből bármiféle előnye lehetett, másrészt a pilóta tudja autója minden alkatrészének méreteinek helyességét tized mm-re pontosan? Ez vicc! MS-t ki kellett kapni a mezőnyből, mert különben az idény felénél már VB lett volna. Amúgy elimerem, voltak vitatható, elitélhető megmozdulásai pályafutása során, de jellemzően az utóbbi 6-7 évben nem. Ugyanakkor ezek alapján felmerül a kérdés, hogy Senna hogy lehet valaki olyan kedvence, aki MS-t egy -két megmozdulásat elítéli holott Senna az agresszivitásban, a mindenáron győzni akárásban nem ismert tréfát. Sokan meg is pofozták emiatt.
zolee14526-07-2005 07:12:21 // 2896
"MS 5. lett úgy, hogy elfogyott alóla a gumma. Addig simán tartotta a 3. helyet" Érdemes lenne megfigyelni az összefüggéseket! Nem gondolod, hogy azért tartotta addig is a 3. helyet olyan simán, mert olyan gumi volt alatta ami egy ideig jó, de a végére majd elfogy?:))) "Mikor engedni kellett engedett és nem erőltette a vesztett helyzetet utat adva a fiatalságnak. :) Jó volt látni tényleg Ő a legjobb !" Asszem ez a manőver a lekörözötteknek is megy. Ugye nem ettől a legnagyobb Schumák? :) Egy dologban nem tudok vitatkozni: motiváció. 7x-es vb és kűzd. Pedig pénz van szarásig, és van gyereke meg felesége akivel foglalkozhatna, de ő mégis kockára teszi az életét. Ez becsülendő!
zolee14526-07-2005 07:07:05 // 2895
ma lesz a holnap tegnapja...vagy hogy is van? :)))
zolee14526-07-2005 07:06:20 // 2894
Palik hülye, ezt tudjuk...mi a kérdés? :DDDD amúgy a Minardi egyik szerelője mondta, hogy a külső hőmérséklet csak a motornak számít, mert a fékek úgyis kb 650 fokon dolgoznak, szóval ott mindegy hogy a levegő 20 vagy 45 fokos. Én inkább hiszek a Minardi szerelőjének mint Paliknak. Van egy F1 Challenge nevű játék, az elég jól van állítólag modellezve, és ott fékezéskor úgy 7-800 fokig melegszik a cucc, és ha elrontom a fékhűtés méretét, és 5-10 körön keresztül 1000 fok fölé megy akkor általában elszállnak a fékek, és vége a versenyemnek. Tudom ez csak egy játék, de kb megfelel annak amit a Minardinál mondott Zsolti akkori szerelője.
joe7526-07-2005 07:01:08 // 2893
Ma holnap van? :)) A fenébe.:)))
zolee14526-07-2005 07:00:16 // 2892
pár évtizeddel ezelőtt még tényleg lehetett vb címet nyerni második vonalbéli autóval, mert nem volt nagy a különbség, de mostanában max futamot lehet nyerni ahogy azt láttuk az USA nagydíjon.:) MS-t tényleg nem tartom sofőrgéniusznak, mert pont azok a tulajdonságok amiket felsoroltál csak olyankor jelemzőek rá amikor a legjobb kocsival megy. Ha valaki kergeti a pályán akkor bizony tud hibázni, persze nem Ralfra gondolok, mert az vicc amit ők a pályán csinálnak ha találkoznak. Amúgy mielőtt félreértenéd, mindenki ilyen: a legjobb kocsival nagyon magabiztos, a gyengébbel meg hibázik, mert azzal is gyorsan akar menni, viszont épp ezért nem kéne annyira kiemelni MS-t. Csak egy kérdés: látva RB mostani teljesítményét mennyivel kellett jobbnak lennie a Ferrarinak a többieknél, hogy RB kört adjon a fél mezőnynek? Úgy nem volt nehéz MS-nek sem gyorsan menni. Ha második vonalról beszélünk max a Benetton jöhet szóba, még a Fordos időkből, de az meg megint egy érdekes kérdés. Végigcsalták az évet, majd az egészet megkoronázta Schumák egy ütközéssel. Amikor Hill is kiesett vb lett MS. Majd ugyanezt megcsinálta JV-vel is, ott csak ő esett ki, erre még jól ki is zárták, és elvették a pontjait. Hűű, jól kitoltak vele...
26-07-2005 00:11:24 // 2891
Akarom mondani ma van a holnap. :)
26-07-2005 00:11:07 // 2890
Szivesen, vita indítónak jó lesz...........holnapra. :)
26-07-2005 00:01:20 // 2889
Csütörtök és péntek játszik. A többit kihagyom és a népeket is. :)
raga25-07-2005 23:59:13 // 2888
Én megyek a kollégámmal hétvégén mind a 3 napra, ki jön még?
25-07-2005 23:36:59 // 2887
Meghogy másodperc alatt eléri az 1400 fokot. Meghogy elmelegszik az utcai autó féke 200 fok körül......
Ollah25-07-2005 22:14:27 // 2886
"kelt mint fent" Kiralyi var, Altamira, felemelt, balra. Don Fulig di St. James :PPPPPPPP Sele! Koszi! ;)
bb1825-07-2005 20:00:58 // 2885
nem olvastam a dologrol tehát kérdésem: Hogy is van ez? A Palik mondotta volt hogy a közuti autok fékének üzemi hömérséklete 200 fok körül van a forma 1 autoké 1400 fok celsius. Ekkora baromságot még nem hallottam. Vagy én vagyok teljesen hüje? Megtisztelö válaszotokat várva maradok tisztelettel bb18 kelt mint fent. szerinetm.
25-07-2005 16:59:33 // 2884
Volt is meg lesz is futam. Hokkenkejm volt Hungaroring lesz. :) MS 5. lett úgy, hogy elfogyott alóla a gumma. Addig simán tartotta a 3. helyet. Báttön megelőzte majd Fizikella is de attól függetlenül ezen a versenyen is Ő volt a legjobb (muhahahahaha). 7x-es bajnok és úgy küzdött mintha ma kezdte volna. Mikor engedni kellett engedett és nem erőltette a vesztett helyzetet utat adva a fiatalságnak. :) Jó volt látni tényleg Ő a legjobb !
Ollah25-07-2005 16:17:44 // 2883
Wehhehe, adj nekik!!! ;DDDDDDD
Ollah25-07-2005 16:17:11 // 2882
MS nem feltetlenul hatalmas sofor-geniusz (aze' szerintem az) :))), viszont az a hatarozottsag, agresszivitas, koncentracio, celtudatossag stb., amivel vezet, magasan az atlag fole helyezi. Magasan a jok fole helyezi. Ezert tudott olykor masodik vonalbeli autoval is vilagbajnok lenni. Nem szeretem, ha a Suhamert atlagos, vagy az atlagnal alig jobb versenyzokent tuntetik fel. Nyilvan sokaknak antipatikus, ellenszenves es visszataszito, akar eppen a fenti tulajdonsagai miatt, de ettol a Forma 1 egyik legnagyobb alakja, a valaha volt egyik legjobb pilota. Ha valaki ketelkedik, annak a jol bevalt slagert tudom csak megismetelni: "nezzetek a tablara!" ;)))))))) No offense. ;) Szerintem jelenleg is nagyon jo auto a Ferrari, en hajlamos vagyok mindent a sz@r gumikra fogni. Bajdovej, volt most futam hetvegen vagy most lesz vagy mikor ki es hol merre miert hanyszor? :PPPP Lusta vagyok visszaolvasni, annyit firkaltok itt ossze-vissza... :DDDDDDD
25-07-2005 15:58:35 // 2881
Még szerencs, hogy van EGY ISTEN és sok-sok alattvaló akiknek csak a morzsa jut.;-)
Halesz25-07-2005 12:24:01 // 2879
Már megint egyetértünk, ez gyanús nekem :)
zolee14525-07-2005 12:08:56 // 2878
ez egyértelmű, a ha-val kezdődő mondatokat nem érdemes befejezni...
joe7525-07-2005 12:03:53 // 2877
Én nem különösebben csíptem Senna-t. Mondjuk úgy annak szurkoltam hogy valaki elverje. :) De tény és való hogy az egyik legnagyobb pilóta volt az F-1 történelmében. Sajnos ezalatt a több mint 50 év alatt annyi minden változott, autók, szabályok, versenytávok, pályák, annyi objektív tényező ami kizárja azt hogy eldönthető legyen ki volt a legjobb, vagy volt-e ilyen. MS gyakorlatilag Senna-t váltotta a nagyágyúk listáján. Minimálisat versenyeztek együtt. Gyakorlatilag másfél évet, olyankor amikor Senna már nagy bajnok volt, MS meg egy fiatal tehetség. 94-ben amikor Senna meghalt Ő egy Világbajnok autóban ült, Ms pedig egy Benettonban amiben ősrégi V8-as ford Zetec-R motor dolgozott. Ő abban az évben VB lett egy mindenki álltal műszakilag sokkal gyengébb autónak tartott technikával. Hogy Vb lehetett volna-e ha Senna akkor nem hal meg? Talán igen talán nem. Sosem tudjuk meg.
zolee14525-07-2005 11:34:43 // 2876
ezért mondom, hogy egy szubjektív dologról nehéz objektív vitát lefolytatni, mert MS eredményességét firtatva nem szabad elmennünk szó nélkül egy fontos dátum mellett: 1994. május 1. Egy dologban nincs köztünk vita: MS a legeredményesebb. Ettől még legjobb számomra Senna marad!
joe7525-07-2005 11:20:39 // 2875
Ezt nem lehet pontosan eldönteni hogy ki volt vagy épp ki a legjobb pilóta. Számomra MS az etalon Ő a 100% Gyakorlatilag minden csúcsot Ő tart kivéve a pole poziciók számát na abban 2. De amúgy ezen felül torony magasan a legjobb pilóta, még szerintem ma is, pedig már megette a kenyere javát az F-1-ben. Nem a legszimpatikusabb, nem a leglátványosabban versenyző, Német és ez önmagábban is minusz 10 pont a népszerűségi versenyben, de ugyanakkor roppant precíz, hatalmas taktikus, és ami a legszimpatikusabb benne, hogy ha kell tud veszíteni. Simán visszavonulhatott volna, mára mindenki kinyalhatná fényesre neki, mert elmondhatta volna a pályán verhetetlen, mindenki más csak úgy lehet VB ha Ő már nincs ott., Ehelyett még egy 2. helynek is úgy tud örülni mint ha élete első győzelme lenne. Én nem tudom mi motiválja, szerintem csak a vezetés élvezete, de én meghajolok elötte.
zolee14525-07-2005 11:10:35 // 2874
"ott vannak a 3. helyen ami szép eredmény a tekintetben is, hogy Alonso és Kimi tudja csak verni Sumákot. Pedig Ő ugye egy igen gyenge képességű autóval köröz." Kár hogy nem lehet a topicon belül "szűrni" a hsz-eket, és a keresést korlátozni Schumák képességeire! Érdekes, és tanulságos lenne visszaolvasnotok egy kicsit. Az az alaphelyzet, hogy Schumák az isten, sőt ha valaki őt említi akkor a fanok szinte varázsütésre Kerpen felé fordulnak, és a földre borulnak! :))) Mivel ő az isten így egyértelmű, hogy egy überfasza kocsival szétgyalázza a mezőnyt. Egy átlagos autóval már "csak" mindent megnyer, és a jelenlegi 3. helyhez egy iszonyatosankibaszottgyenge kocsi kell, ami még a Minardinál is rosszabb. Olyan nehéz azt elképzelni, hogy MS bár az átlagnál jobb pilóta, de semmi extra, így egy átlagos Ferrarival csak átlagos teljesítményre futja?
zolee14525-07-2005 10:49:01 // 2873
"MS esetében a versenyzői qualitás a szememben egyedüliként 33%" Úgy gondolom hogy tökéletes ember nincs, ezért max 32%, és az nálam Senna, mindenki más utána! Persze csak tényeken lehet vitázni, olyan dolgokon nem amik úgy kezdődnek, hogy "szerintem". Szerintem ebben egyetértünk, mert a "ki a legjobb pilóta?" kérdésre mindenki érzelmi alapon válaszol. Azt meg már megint kitárgyaltuk, hogy szerintem:) nem csak a gumi a hibás.
25-07-2005 10:31:16 // 2872
öööö ha jól belehúz akkor meglehet a 10. is. Tény, az öreg mármint Sumák nem foglalkozik az idei évvel. Tisztában van vele, hogy elment az év. A csapat is tudja de azért ott vannak a 3. helyen ami szép eredmény a tekintetben is, hogy Alonso és Kimi tudja csak verni Sumákot. Pedig Ő ugye egy igen gyenge képességű autóval köröz. Jó példa volt Rubens, nem hiszem el, hogy ennyi Forma1-es éve után ilyen amatőren tudna versenyezni. Próbálkozott valami újjal de nem jött be. Lehet, hogy nézi a Moto GP-t meg Rossit. :)
25-07-2005 10:25:07 // 2871
Komolyra fordítva a szót. Ha megnyeri Ő lesz a világbajnok. Ha ezt tudja még 2x 3x produkálni el is hiszem. Olyan érzésem van mint a frissen feltörekvő zenészeknél mikor gyártanak egy slágert majd eltünnek.
joe7525-07-2005 10:12:34 // 2870
Zolee. Én nagy Ferrari szurkolónak tartom magam, amióta az ezsemet tudom, és tudok a F-1 létezéséről mindig is a vörösöknek szurkoltam. Nem azt mondom, hogy a 2005 a legjobb évem de sajnos jutott kudarcból épp elég a 80-as és 90-es években, így ahhoz képest ez az év mit sem számít. Ennél voltak sokkal pocsékabb évek is. Az elmúlt 6-8 év viszont annyi örömet okozott hogy ennyi kudarc belefér. Az idei évet cseszhetjük. Még 3 futammal ezelött bizakodtam, de mára világossá vált nem megy ez a VB az idén. Ami valamilyen szinten megnyugtató, hogy tudom, az autó alapvetően jó és megbízható, a siker a ferrarin kívüli tényezőn a gumikon múlik. Tehát ha sikerülne valamit a japcsiknak kitalálniuk újra küzdhetne a scuderia az első helyért. Remélem azért az idén legalább egy futamgyőzelmet összehoznak, szerintem ez lehet a legnagyobb cél, valamint a konstruktőri 3 hely, ami simán meg is lehet. Én nem kötekedem és Alonsó sikerét kicsit sem írom a szerencse számlájára. Szerencsét azok emlegetnek akik képtelenek elfogadni azt a tényt, hogy nem az Ő kedvencük a legjobb. Véleményem szerint szerencsével lehet nyerni 1 max. 2 futamot, de vilgágbajnokságot, főleg ahol 19 futam alapján hírdetnek győzteset nem!! A közvetítés alatt Palik -Hova tünt Démon Hill gazdagon- László okfejtegetése a siker és százalékok tekintetében helytálló volt. azt mondta hogy 33% a pilóta, 33% az autó, és 33% a gumik szerepe. maradjon 1% a mázli faktorra. Alonsó hozza a 30% -ot minimum, a renault szintén legalább 30% és a Michlein is Hozza a 30% ez Raikönnen elsetében az autónál a megbízhatóság miatt max. 20% a többi megvan, míg pl. MS esetében a versenyzői qualitás a szememben egyedüliként 33% az autó is valahol a 30% körül mozog. de a gumik a legjobb esetben is max. 15%-ot érnek. Ezek alapján Alonsó és a renault VB-je eddig totálisan megérdemelt!
zolee14525-07-2005 09:47:26 // 2869
oké, akkor most: szerintem Schumák idén nem nyerheti meg a 9. vb címét, hisz ha nyerne is - amire nem sok esély van - csak a 8. jöhet! Na, rendben vagyunk? :)))
25-07-2005 09:42:50 // 2868
Csak pénteken? Kint leszek a ringen. :))
zolee14525-07-2005 09:31:23 // 2867
F1 témakörben minden szóra figyelek! :)))
zolee14525-07-2005 09:26:18 // 2866
logikus amit írsz, de én akkor sem hittem benne hogy a Renault már idén ennyire jó lesz, tévedtem.
Tedi25-07-2005 09:25:03 // 2865
ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ tényleg :)))))))) Fel sem tűnt vazzeg :) De a többieknek sem :DDDD Köszi a helyesbítést ;))
zolee14525-07-2005 09:24:29 // 2864
máris látom hogy jó kis hétnek nézünk elébe! azért majd pénteken keresünk valamit amiben egyetértünk!:) szóval: "Ebben óriásit tévedsz kedves cartars, nem szar dolog de mint ahogy már az óvodában megtanultunk mindenki magából indul. :)" Igazad van, óvodában tanultuk, épp ezért jó lenne nem ezt felhozni legfőb ellenérvként...:) Gondolom nem sokára azt írod majd hogy "ez mind te vagy és én mi vagyok?" Szerintem felnőtt emberek úgy is tudnak beszélni - még ha nem is egyezik a véleményük - hogy nem mondókákat mondanak. Továbbra is azt gondolom, hogy egész egyszerűen arról van szó, hogy nehezen viselik a Ferrarifanok a 2005-ös évet. Ekkor jön az hogy belekötnek az aktuális első minden tettébe. Ha Kimi nyer akkor az a szöveg, hogy "na, még mosolyogni sem tud". Ha Alonso nyer akkor jön az, hogy "miafaszé örül ez ennyire? Még csak hatszor nyert de már azt hiszi hogy hatszoros világbajnok!" Miért mutatja hogy 6? Ő így örül. Van aki szaltózik ha gólt rúg, pedig láttuk hogy ő rúgta, minek ugrál. Van aki feláll a szorító négy sarkára ha kiüti az ellenfelet, pedig látjuk, hogy ki nyert, hisz a másik fekszik. Van aki ugrik egyet a dobogó tetején, pedig tudjuk ki nyert, ki is írják... Egyébként annak a köcsög Alonsonak még a szemöldöke is qrva vastag, röhej! Vastag szemöldökűek nem szoktak futamot nyerni, szóval csak szerencséje van!!! Tényleg, mit kellett volna tennie? Ahogy látja hogy Kimi kocsija megáll mellé kellett volna parkolnia? Vagy be kellett volna várni Schumákot és előre engedni, majd feltartani Buttont, meg Montoyát? Amúgy igazatok lehet, tényleg világbajnoknak hiszi magát! Erre a legjobb példa amikor Monzában megpördült és még járt a motorja, de nem tudott magától visszajönni a pályára. Erre mit csinál???? Szól, hogy tolják vissza!!! Há' mit képzel magáról, hogy ő a "hécceresvilágbajnok"??? :)))
joe7525-07-2005 09:23:44 // 2863
Én sem lottózom.:) Egyszerű volt a következtetés. A Renault gyári csapat. A mai forma-1 legjellemzőbb ismérve lassan az lesz, hogy azok a csapatok tudnak majd következetesen jó eredményt elérni ahol a csapat összetétele homogén. Ahol nincs esetleges ellentét a csapat vezető és mondjuk a motor szállító között, ahol ha hiba van, nem mutogathatnak egymásra, stb. Magyarul a gyári csapatoké a jövő, ahol mondjuk úgy totális diktatúra van, tejhatalmú vezetővel, akin az eredmények és a kudarcok egyszemélyben számonkérhetők. Az hogy a McLaren ott tart ahol tart, az nagy mértékben közönhető szerintem Ron Dennis nem épp keménykezűségétől. De jól mutatja a Williams példája is, hogy mi történik egy csapattal, ha összerugja a port a motorszállítóval. És szerintem ha a McLaren az idén sem nyer VB-t az tovább ronthatja a csapat és a Mercedes kapcsolatát. Szerintem pár éven belül a Mercedes meg fogja venni a McLarent főleg hogy a BMW mint legnagyobb piaci riválisa jövőre már gyári csapattal indúl, vagy simán kiszállnak az F-1-ből.
joe7525-07-2005 09:09:01 // 2862
Finn az ártatlan, így nem meglepő. A fél év sötétséget részegen sokkal könnyebb átvészelni depresszió nélkül, mint józanul. :)))
25-07-2005 09:03:54 // 2861
és Kimi az alkoholt sem veti meg. :))
25-07-2005 09:01:23 // 2860
Tévedsz zolee145, én olyan típusú vagyok akik tud örülni más sikerének ebben az esetben még Alonsoénak is. Kimit is nagyon sajnálom de a tisztelet az tisztelet. "Én elhiszem, hogy szar dolog látni, hogy ez a fiatal gyerek nyeregeti a futamokat, Michael "hécceresvilágbajnok" Schumacher meg sehol nincs, de ez van." Ebben óriásit tévedsz kedves cartars, nem szar dolog de mint ahogy már az óvodában megtanultunk mindenki magából indul. :) Alonso pedig ne nézzen hülyének, magamtól is tudom hány "futamgyőzelme" volt az idén. :)
25-07-2005 08:54:49 // 2859
Hát ez az. :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.