Forum >> Forma-1

Inner Circle01-08-2005 10:00:09 // 3321
Jó, persze. Hagyjuk.
GEORGE01-08-2005 09:56:12 // 3320
Nekem nem kell hogy nyaljál de azért tudd, hogy mit irsz!! az "egyszerűt" pedig kikérném magamnak! Végig olvastam a mostani hsz -det mégsem irtam rád semmi sértöt! pedig lehetne a te látásmodód miatt is! Csak én tisztelem mások nézőpontját még akkor is baromságot ír!
Inner Circle01-08-2005 09:47:10 // 3319
Érdekes hogy évtizedeken át milyen jól elvoltunk több gumiszállítóval, most meg ugyanez tönkreteszi a versenyeket :-(
Inner Circle01-08-2005 09:46:21 // 3318
Nem gondolom hogy képtelenek lennének beállítani az autót, csak azt, hogy az autó tervezési paradigmái GYÖKERESEN megváltoztak 2004-től 2005-re, és ehhez a Ferrari nem tudott olyan jól alkalmazkodni, mint a többi csapat. (Nyilván azért is, mert sokáig a Bridge sem tudott normális gumit csinálni, és egy nemlétező gumihoz nehéz jó autót csinálni. És a BAR is ugyanúgy eltűnt a süllyesztőben tavalyhoz képest, mint a Ferrari, pedig ők Michelinen mennek. Viszont az tavaly is köztudott volt, hogy a Honda bivalyerős motor, viszont a kaszni hulladék...) Eddig megtehették hogy 20 kör alatt leőrlik a gumikat, most már nem. Az ilyen alapvető újításokon rendszeresen az addigi legjobb csapat szokott elvérezni, ez ugyanolyan nagyságrendű mint a turbókorszak vége, a tankolás engedélyezése vagy a '98-as méret-módosítások. De van közelebbi példa is: a motornak is két hétvégét kell kibírnia, és a Mercedesek rendszeresen csak egyet bírnak. Enélkül Kimi messze vezetné a VB-t. Ugyanúgy nem tudtak alkalmazkodni a megváltozott követelményekhez, mint a Ferrari. Ahogy te a gumira fogod a Ferrari minden baját, mondhatnánk azt is hogy a Mercedes kizárólag az olaj miatt nem bír ki két hétvégét.
joe7501-08-2005 09:23:59 // 3317
IC. Ezzel az állításoddal egyszerűen nem értek egyet. És sajnos nem tudom semmi mással alátámasztani mivel arra semmi esély hogy idén a Ferrari legalább egy versenyt Michlein gumikkal tegyen meg. A Farrari évek óta a legjobb konstrukcióju autó volt, lehet hogy még ma is az. Etalonnak számít az F-1-ben. Gondolod hogy képtelenek normálisan beállítani a hátsó futóművet? Nem hinném. Egyszerűen csak lágy keverékkel tudják tartani a lépést a Michlein keményebb keverékével, de ez csak a táv első harmadáig, max. a feléig elég. Sajnos idén ez van. remélem minnél elöbb bevezetik az egy gumiszállítós szabályt, mert az hogy ki tud jobb gumit gyártani sokkal kevégbé érdekel, mint az autók és a pilóták valós tudása.
zolee14501-08-2005 09:13:50 // 3316
akkor mégrosszabb a helyzet...
Inner Circle01-08-2005 09:06:34 // 3315
Ez csak egy lehetőség volt, végül viszont felmentették őket.
Inner Circle01-08-2005 09:06:02 // 3314
Úgy látom mindenki hörög a gumik miatt, pedig a Bridge óriási lépést tett előre. "eddig a verseny felénél melegedtek be viszont nem koptak annyira tehát használhatatlan volt most gyorsan bemelegszik és a verseny felére elkopik viszont legalább igy is használhatatlan" - egyáltalán nem használhatatlan. A régi Bridge-dzsel itt sehol se lettek volna, itt nem csinálhatta volna meg MS ugyanazt, mint Imolában. A Bridge teljesen a jó irányba megy, jó a kvali és a versenytempó is, csak nem elég tartós. Ami viszont már a Ferrari, mint autó problémája, legalább ugyanakkora részben mint a gumié. Év eleje óta mondom hogy a Ferrari kaszni zabálja a gumikat, ez most is látszott. Joe, hiába mondod hogy "ismét meggyőzött azon állításom helyességéről, hogy a Ferrarival mint autóval semmi baj". Éppen ezen a versenyen látszott eddig a legtisztábban, hogy ez az állítás helytelen. A Bridge önmagában nem lehet tökéletes, ahhoz egy gumikímélő kaszni is kell - mint amilyen a McLaren. Tavalyig teljesen jól működött, hogy sz.rrá koptatják a gumit 20 kör alatt, aztán cserélnek. De ennek vége, és tessék csapatszimpátiától függetlenül tekintetbe venni, hogy ha ezután a guminak 70 kört kell teljesítenie, az nem csak a gumin múlik, ahhoz az autót is változtatni kell.
zolee14501-08-2005 09:02:52 // 3313
annyiban sántít ez a dolog, hogy sztem te már akkor is azt mondtad hogy Schumák az isten amikor még csak négyszeres vb volt, pedig akkor még Fangio volt az isten. :)))
Inner Circle01-08-2005 08:50:54 // 3312
Jó, te egy egyszerű srác vagy, de ezen nem fogunk összeveszni, hajrá Schumi :-)
Inner Circle01-08-2005 08:49:16 // 3311
Hali! Jó kis futam volt, a Hungaroringhez képest egyenesen fantasztikus. Gratula Májkölnek és a Ferrarinak, láthatóan a jó irányban haladnak, habár bejött az előre borítékolható belassulás féltávtól - a kompromisszum a kvali és a racepace között továbbra is megkerülhetetlen, de bemutatták hogy a csapat még mindig képes veszett jól kihozni mindent a csomagból. (Gondolom egy új Bridge is volt a pakliban.) Kimi félelmetes győzelmet aratott a szombati elsőnek kvalizás után, ennek a jelentőségét nehéz lenne túlhangsúlyozni a McLaren nyugodtan levehetne 50 lóerőt a motorból, még így is elsők lennének, és odaadhatná... hát, mondjuk a Ferrarinak, akik így garantáltan beelőznék a Renault-t. Lehet hogy a valóságban is ez lesz... könnyen el tudom képzelni, hogy Todt és Dennis megegyeznek hogy amennyire lehet, támogatják egymást a Renault ellenében. A McLarennek létfontosságú hogy Schumacher elszedje Alonso pontjait, amennyit csak lehet, a Ferrari meg biztosan szívesebben kap ki a McLarentől. Meg aztán Ron és Jean amúgyis olyan régi jó haverok :DDD Na elolvasom, mit írtatok...
SKrisz01-08-2005 08:48:07 // 3310
Teljesen egyet ertek. Ha a kocsog Bridge gumit nem lennenek ilyen vilagraszoloan szarok, a Ferrari mar reg az elen lenne megint...
zolee14501-08-2005 08:37:35 // 3309
köszi a választ, akkor most már én sem tudom:)))))))))))
joe7501-08-2005 08:35:43 // 3308
Az első kiállásig egyáltalán nem tartotta fel Kimi-t, ha így lett volna akkor már ez első kiállások után Kimi vezetett volna. Ahogy a Gumi kopott úgy lassult MS. Ő nagy taktikus. A 2. kiállás után már csak annyira nyomta hogy épp elég legyen. A biztosra ment. Tudta hogy Kimi-vel nem tud mit kezdeni, és hogy számára tök mindegy hogy 10 vagy 40 mp.-el 2. Vigyázott a gumikra, nehogy defektet kapjon, és így simán bezsebelte a 8 pontot. Pontosan az történt amire számolni lehetett. A verseny elején összeszedett annyi előnyt a Toyota, Bar, stb . csapatok ellen ami a végéig kitartott. Azt pontosan tudták hogy féltávtól hanyatlás kezdődik. Fasz kivan a gumiszabálytól.
SKrisz01-08-2005 08:28:46 // 3307
Hat ha csak kerdezted akkor valaszolok: Nem tudom!:)))
zolee14501-08-2005 08:26:46 // 3306
semmi gond, csak tényleg érdekel mi ez a nagyképűzés... nem Alonso a kedvencem, még csak Rönó szimpatizáns sem vagyok, de én nem érzem ezt a nagyképűséget. nem torokugrás volt, annyit az egész F1 nem ér, hiszen nincs benne részvényem, csak kérdeztem.:)
SKrisz01-08-2005 08:22:01 // 3305
Zolee! Neked van valami reszvenyed az F1-ben es azert erzed szukseget, hogy ennyire beleugrasd magad ebbe a kerdesbe? Ha tenyleg ugorjunk mar egymas torkanak, mert valakinek mas a velemenye... nemaaaa...
SKrisz01-08-2005 08:17:31 // 3304
Jo kepek... Majdnem az osszes, de az egyik az tutti... :DDDD
zolee14501-08-2005 08:03:46 // 3303
azért annyira nem ájulnék el ettől a 2. helytől! Nem azért mert Montoya kiesett, és úgy csak 3. lett volna, mert nincs olyan hogy volna, nem bírta az autó kész... Maga a hátrány az ami durva! MS az első két részben feltartotta Kimit, majd amikor letisztult a pálya, akkor a 3. részben megkapta MS a 3. tankoláshoz szükséges mp-ket. Ralf nem igazán tiszteli Misit??? Ez vicc! Szerintem jobban vigyáz rá mint a saját biztonsági öve meg a bukósisak, mintha a csapattársa lenne... Persze ez fordítva már nem igaz.
zolee14501-08-2005 07:47:12 // 3302
valaki tényleg elmondhatná már nekem hogy miért mondjátok, hogy nagyképűek a Rönósok! gondolom láttátok már is istent miután leintik egy futamon amit megnyert? majdnem kiugrik a kocsiból. Az a megérdemelt győzelem utáni örömtánc ugye? Alonso bármit csinál az nagyképű. Volt olyan az elmúlt években hogy nem MS-é lett a pole. Erre mit mondott? "nem az időmérőt kell megnyerni, hanem a futamot" Ez ugye nem nagyképű??? Igaznak igaz, de ez is van annyir lenéző, mint amennyire negyképű Alonso mutogatása. Most miért nem mutogatta hogy hanyadik lett? Egyrészt csak 10 ujja van amit a kocsiból ki tud mutatni, másrészt meg Schumáktól sem láttam a fentebb említett örömtáncot miután az idén néhányszor elpicsázta őt a Minardi! (tudom hogy nem a Minardi előzte meg, de csak azért nem mert későn készült el az új autójuk, és japán gumikon mennek) :))) Persze valahol megértem Alonsó "lenagyképűzését"! Valamibe bele kell kötni... ugye a Jordan és a Minardi nem számít, az összes többi csapat meg aki megelőzi a ferrarit abba mindbe bele lehet kötni. A BMW mélyrepülésben van, a Merci megbízhatatlan, a Redbull még tartósan nem jó, a BAR az köcsög mert csalt, de legalább megbüntették, a Sauber sehol nem lenne az istencsászár Ferrari motorok nélkül, a Toyota csak az időmérőn jó, de itt van a Rönó. Mit kellen rájuk kitalálni? Gyorsak, megbízhatóak, nem ferrari motort használnak...hmm, megvan, ők a köcsög nagyképűek!!!
zolee14501-08-2005 07:30:28 // 3301
én ugyanezt mondom Schumákra! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
zolee14501-08-2005 07:29:25 // 3300
nem az összes pontra gondoltam, de akkoriban arról szóltak a híradások hogy az azon a futamon szerzett csapatpontokat elvették.
joe7501-08-2005 06:59:19 // 3299
Jó kis futam volt. Ismét meggyőzött azon állításom helyességéről, hogy a Ferrarival mint autóval semmi baj. Még mindig nyerő autó lehetne, egyedül a gumik azok amik ezt nem teszik lehetővé.
GEORGE01-08-2005 00:21:41 // 3298
Miiiicsodaaa? :-))) De a közönség akkor is egy mergát látott lerobanni nem?:-)))))))))
Slowfeet01-08-2005 00:17:06 // 3297
Ebben tévedsz! A helyzet a következő: Bizonyos F.A. spanyol illetőségű, szokásához híven a legutóbbi csütörtököt is azzal töltötte, hogy barátaival és egy bizonyos F.B. nevű menedzserrel, meghackelte K.R. nevű finn állampolgár versenygépjárművének szoftverét, hogy az a vasárnapi verseny adott körében a motorolajat megtúrósítsa. F.A szándékai azonban egyrészt szánalmas vasárnapi teljesítménye miatt nem teljesültek, másrészt (itt a lényeg) a McLaren csapat dekoratőre teljes véletlenségből rosszul matricázta fel a team autóit, így K.R. járművére a J.P.M. számára fenntartott jármű feliratai kerültek. Mivel több dekoranyag a csapatnak nem állt rendelkezésére, így a pilóták autót cseréltek. Na ez a hiteles story, hogy mér nem Raikonnen esett ki, és ezt Czollner "jujujujujujjjj" Gyulától tudom :))))))))))))))))))))))
GEORGE01-08-2005 00:05:12 // 3296
Az fikázd hogy megint több körre irták ki a versenyt mint amira a merga tervezte az egyik gépet ma! :-))))
Slowfeet01-08-2005 00:03:22 // 3295
ok bocs...csak ma még semmi rosszat nem tudtam mondani a McLarenről....pedig nagyon szeretnék
Tedi01-08-2005 00:01:27 // 3294
Amíg ment a finn himnusz, lent a szerelők mutogattak valami táblát, hogy "This is for you xy".
GEORGE31-07-2005 23:59:15 // 3293
hm..... elég morbid!
Slowfeet31-07-2005 23:57:06 // 3292
Szerintem meg ez a minimum!



Vörös zászlónk leng, lengeti a szél.....

Halesz31-07-2005 23:51:00 // 3291
Hülye vagy... azért ez a minimum szerintem.
Slowfeet31-07-2005 23:50:30 // 3290
Ja télleg részegen leesett az erkélyről.....és Kimi félt, hogy ha pezsgőzik ő is leesik?
Csöri31-07-2005 23:47:34 // 3289
Akkor még sem.:(
Csöri31-07-2005 23:46:59 // 3288
Iceman.:)
Halesz31-07-2005 23:46:30 // 3287
Ja, így már értem... csodálkoztunk is, hogy nem láttunk fekete szalagot, vagy ilyesmit... de így már értem!!!!
kando.31-07-2005 23:46:16 // 3286
Nem az ő csapatszakácsuk ugrott kis a szállodából? Esetleg amiatt nem lehetett (nem akartak) nagyon örvendezni...
count M31-07-2005 23:45:29 // 3285
Mert meghalt az egyik séfjük, azért. Állítólag.
Slowfeet31-07-2005 23:43:59 // 3284
Még nem sikerült kiderítenem, vki nézte a közvetítést? mármint ott elmondták?
Halesz31-07-2005 23:43:56 // 3283
Mondjuk két hülye némettel úgysem lehet jót bulizni... :)))
Halesz31-07-2005 23:41:16 // 3282
Kimi miért ment le olyan gyorsan a dobogóról, nem akart ünnepelni?
GEORGE31-07-2005 23:36:25 // 3281
és a lényeget is sikerült lefotózniiii :-)
Slowfeet31-07-2005 23:30:55 // 3280
Ez egy nagyon jó cirkula volt! Izgulhattunk és reális volt a McLaren győzelme, az ügyes 12 körre tankolással...

Néhány kép a 400-ból :)

Halesz31-07-2005 23:24:45 // 3279
Itt a cikk... csak erős idegzetűeknek :) http://index.hu/sport/forma1/fcar0729/
Csöri31-07-2005 23:14:51 // 3278
Láátam egy Alonsos Megane CC-t a tv-be. Azt hittem Sumiéknak azért kijár egy Ferka, vagy rosszabb esetben egy Lándzsa, vagy egy 166-os. Ha jól emlékszem pár éve egy 166-al közlekedett Pesten.
Halesz31-07-2005 23:13:01 // 3277
Én sem igazán értettem, a cikkíró is ki volt rajta akadva... Alonsoék legalább Renault Megane Sport-tal jártak... Kimiék meg asszem Mercivel...
Csöri31-07-2005 23:06:33 // 3276
Szomorú. Minek az SPQR? A Ferrari challange-en pedig ott voltak a Maserek is.
Halesz31-07-2005 23:04:49 // 3275
Az indexen van egy cikk, hogy milyen autókkal mentek ki a versenyzők (vitték ki a versenyzőket) a pályára. Hát Sumi és Bari Audival járt....!!!
ystuc31-07-2005 23:02:09 // 3274
Nem tudom kik jöttek vele, de jót röhögtünk... :-)
Csöri31-07-2005 23:00:12 // 3273
Valami normálisabb buszokat is hozhattak volna. Ezekkel jöttek a versenyzők?:PPPPPPPP
Halesz31-07-2005 22:58:23 // 3272
Megnéznék egy ilyen Ikarus buszos versenyt! :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.