Forum >> Forma-1
joe7502-08-2005 11:05:30 // 3458
Így van. Az is sokat nyom a latban hogy a versenyzők sokat lássák elhaladni az autót az orruk elött a kamera minnél többet mutassa a technikát hogy a szponzor bácsik örüljenek. Az nem fér bele, hogy szar helyen állok és kiállok, mert tele a tököm.
zolee14502-08-2005 11:04:37 // 3457
a betétfutamoknak pont ez a szerepe: egyrészt kitölteni az üres időt, másrészt meg letakarítani a pályát.
SKrisz02-08-2005 11:02:55 // 3456
"...Egyébként mivel magyarázod hogy nem álltak ki sem ők, sem a többiek? A Renault nincs annyira rászorulva a tesztre, hogy ezen a semmi máshoz nem hasonlító pályán kavirnyáljon egy sérült autóval..."
IC!
ugye ezt most te sem gondolod komolyan?! Mirol szol a Forma 1? Nem a penzrol? Miert mentek vegig? Mer a szponzor azert fizet ha vegig megy a palyan. Ha a ronyo tesztelni akar kimegy a sajat a placcara es tesztel. Azert mentek vegig a futamon, mert vegig kellett menii es nem azert, mert barmiert harcoltak volna...
joe7502-08-2005 10:58:09 // 3455
IC.
Azért épp Kimi-t hoztam fel példának, mert egyrészt a sok idei kiesése miatt vele fordúlt ez elő legtöbbször, másrészt idén Ő a gyorsasági etalon az F-1-ben. Neki van a leggyorsabb technikája, és szvsz mint versenyző is jobb mint Montoya vagyis elméletileg ha Ő kezdi meg a qualt, akkor az lehet egy alap idő, amit a többieknek meg kell dönteni. És pont azért mert az első és az utolsó edző pilóta között van 45-50 perc pályától függően, ez baromi sok idő arra mondjuk egy Alonsonak vagy a Renault csapatnak, hogy Kimi idejét látva, valamint saját különbféle beállításokkal a szabadedzéseken elért eredményeiket tudva esetleg változtassanak a stratégián. Ne feledd hogy a stratégiát megváltoztatni nem olyan nagy dolog, van hogy verseny közben teszik meg, igaz azt többnyire kényszerből, és épp amiatt van hogy nem is jön be.
Nomármost egy autó beállításainak megváltoztatásához elég 50 perc, de nem elég 5 perc. Emiatt lehet az véleményem szerint, hogy a versenyzők azért is küzdenek hogy késöbb kezdjék meg a qualt a következő versenyen mert nem akarják a konkurens csapatokat túl nagy startégiai előnyhöz jutattni. Ráadásul senki sem szeret alapidőt beállítani a nagyok közül.
Ha végigültél már egy versenyhétvégét a ringet péntektől vasárnapig, akkor láthattad, hogy pénteken olyan a ring mint amikor rally versenyzők a murván csapatnak és száll a por. Ez a jelenség szombatra megszűnik, hála a pénteki szabadedzéseknek és a különbféle kupaversenyek edzéseinek.
Szombaton már nem kavarnak port az autók, főleg ha amúgy szélcsendes az időjárás, bár én nem emléxem az elmúlt 20 évben lyanra hogy a Ringen vihar lett volna.
zolee14502-08-2005 10:42:10 // 3454
volt egy könyvem amiben leírták az f1 pálya felépítését, és állítólag a felső "koptató" rétegbe kevernek valami kőzúzalék félét, ami marha érdessé teszi a felületet. Tapad, de zabálja a gumit. Amúgy ugyanaz a rétegrendje mint mondjuk egy autópályának, csak másak a rétegvastagságok.
zolee14502-08-2005 10:38:30 // 3453
nem téríteni akarok, csak a véleményem: nekem bejön az 1 körös időmérő! az sbk rendszere kicsit "korrektebb" nem lehet egy hibával akkorát bukni, mert van külön egy "superpole" ami egykörös, és csak az első 16 vesz benne részt, amúgy meg rendes 1 órás időmérő van. az nem igazán jön be hogy a versenyre tankolt autóval kell menni. Jobb lenne ha mindenki tankolhatna meg kereket cserélhetne a futam előtt, visszahoznám a warm up-ot, és a futamon meg sem tankolás, sem kerékcsere. Akkor végre előzni is kellene az előbbre jutáshoz. ja és sok pontot osztanék. Pole, leggyorsabb kör, stb. Megszüntetném ezt a hülyeséget hogy 10 hellyel hátrébbról indul aki motort cserél! Pontlevonás és kész. meg lehetne a futam előtt kocsit cserélni, ha beszarik a rajtrácson! A lényeg hogy minél több autó lehessen a pályán, és minél több autó kűzdjön pontokért!
Slowfeet02-08-2005 10:32:48 // 3452
Épp Halesszel beszélgettünk a Ringes tali kapcsán, hogy ő bizony nem megy körbe. Azt mondta, hogy új korában vert néhányt kört a ringen a rossoval, és az új pirelli gumik szarrá koptak. Oké!!!! Tudom, hogy nem ugyanaz, mint egy versenygumi, de nem lehet, hogy a Ring aszfaltja épp a porossága miatt koptat ennyire? Vagy az utcai gumikat minden F1 pálya ennyire leamortizálja? Vagy hülye vagyok és a tempó miatt szaródtak el a gumik a 145-ösön?
Inner Circle02-08-2005 10:28:55 // 3451
Valószínűleg arra gondoltak, hogy nem kell 35 percig várni az első Minardira, mint a régi 12 körös rendszerben. Vagyis 20 perc akció helyett kapsz 60 perc dögunalmat, ez aztán a nagy vasziszdasz...
Inner Circle02-08-2005 10:27:18 // 3450
"Nem értem mostanában ezeket a nyilatkozatokat a qual-on elsőként indulók meg a poros pálya összefüggésében. "
Pedig ezek nem csak nyilatkozatok, Alonso és Fisi pl. csak azért küzdötték végig ezt a nagydíjat, hogy a következő futamon jobb kvali-pozícióba kerüljenek. Egyébként mivel magyarázod hogy nem álltak ki sem ők, sem a többiek? A Renault nincs annyira rászorulva a tesztre, hogy ezen a semmi máshoz nem hasonlító pályán kavirnyáljon egy sérült autóval.
"És akkor eljön a qual, amikor összesen a 20 autó 20 gyors kört tesz meg, vagyis az előző napokhoz képest minimálisan lesz jobban felgumizva és letakarítva a pálya a pálya annak aki utoljára jön ki a qual-ra."
Minimálisan jobban felgumizva, viszont SOKKAL jobban takarítva. Főleg a Hungaroring és Bahrein olyan, hogy a gumiréteget gyorsan belepi a por. Ezt az elsőnek jövő autók szépen felszedik.
"Nekem van egy olyan érzésem, hogy sokkal inkább az a baj az elösször kijövőnek, főleg ha az épp Kimi, hogy az Ő etalon idejét látva az utolsó ötösnek -akik rá nézve veszélyesek lehetnek- van elég idejük a boxban esetleg rátankolni az autóikra, vagy épp kiszedni belőle némi benyát, vagyis stratégiát válltani."
De a stratégia nem csak abból áll hogy ki- vagy beteszünk egy kis naftát. Néhány liter benzin is befolyásolhatja az autó viselkedését, az előre megállapított kvali-súlyhoz állítják a ballasztot - szárnyat, azon nem olyan egyszerű változtatni. Manapság amúgy sincsenek nagy taktikai húzások, tavaly év elején még kicsit megkavarodott az időmérő, de mostanra "beálltak a frontok" és szinte mindenki ugyanazzal a taktikával megy. Pár körös különbségeket a kiállás idejében meg nem lehet felbecsülni a kvalikör alapján.
Egyébként ez miért "épp Kimire" lenne a leginkább jellemző?
Slowfeet02-08-2005 10:25:47 // 3449
Igen mondta valaki: max mosley....és még a Palik, is de szerintem ő nem saját ötletként :)
SKrisz02-08-2005 10:24:14 // 3448
Mondta valaki hogy jobb???? Az csak a szponzoroknak jobb, mert minden autot latsz min 1-1.5 percig es ez oket elegedettseggel tolti el. Ennyi van a hatterben es nem tobb.
SKrisz02-08-2005 10:21:58 // 3447
Nalam a ferrari a szent tehen. Eloszor 10 evesen lattam egy Testarossat es azota ok a favorit. Pedig ugye gyermekfejjel eleg kevesse tudott befolyasolni a marketing a reklam es a hiszteria. Az F1 es az F1-ben szereplo Ferrai is ezek utan kerult erdeklodes kozeppontjaba. Epp ezert en most nem erre gondoltam. Nekem a Ferari, mint csapat a szemelyes kedvencem. Akkor is az volt amikor Prost eveken keresztul bugdacsolt es mar az unnep volt ha epp celbert, akkor is amikor Sumak eveken keresztul verhetetlen volt es most is amikor leszalloagba kerultek. Valoszinuleg ez a csapaton es a gumin is mulik. Nem erdekel . Nekik szurkolok es ha gyoznek jokedvem van, ha nem hat akkor sem sirom el magam, de a szivem mindig a dobogot varja.
Inner Circle02-08-2005 10:15:45 // 3446
Ja, nem ezzel akartam magyarázni a pole-t, csak azt hogy Birka ugyanazzal az autóval az előző ötösben kvalizva csak 7. lett. Nyilván MS jobban is vezet, de ennyivel azért nem.
"Egetrengetően szar" Bahreinben meg Sepangban volt, most már ahhoz képest elég jó. Gondolom nektek akkor lenne jó, ha MS megint másfél másodperccel alázná a mezőnyt :D (Illetve Joe okfejtése szerint, hogy a Bridge MINDIG rosszabb volt a Michelinnél, valószínűleg akkor se lenne jó. Ez alapszabály hogy a Bridge sose lehet jobb a Michelinnél? :D)
Slowfeet02-08-2005 10:15:40 // 3445
Tetssik a gondolatmeneted. Akkor egy kérdés....
Miért is látványosabb és jobb nekem, mint nézőnek az egykörös időmérés?
joe7502-08-2005 10:02:10 // 3444
Tényleg ez egy jó téma.
Nem értem mostanában ezeket a nyilatkozatokat a qual-on elsőként indulók meg a poros pálya összefüggésében.
Ugye mindenki azon parázik, hogy ha az időmérőt elsőként kezdi meg, akkor a pálya még koszos, nincs felgumizva, stb.
Könyörgöm. Péntek délelöttől sok száz kört tesznek meg az autók összeségében a free-k alatt folyamatosan gumizva és "portalanítva" ezzel a pályát. Persze vannak betétfutamok, ahol szintén mennek edzéseket, szintén gumiznak, portalanítanak, stb.
És akkor eljön a qual, amikor összesen a 20 autó 20 gyors kört tesz meg, vagyis az előző napokhoz képest minimálisan lesz jobban felgumizva és letakarítva a pálya a pálya annak aki utoljára jön ki a qual-ra.
Nekem van egy olyan érzésem, hogy sokkal inkább az a baj az elösször kijövőnek, főleg ha az épp Kimi, hogy az Ő etalon idejét látva az utolsó ötösnek -akik rá nézve veszélyesek lehetnek- van elég idejük a boxban esetleg rátankolni az autóikra, vagy épp kiszedni belőle némi benyát, vagyis stratégiát válltani. Ez valós hátrány, de azt hogy piszkos pályán meg az első az utolsó meg tiszta jól tapadóson azt nem veszem be.
SKrisz02-08-2005 09:56:41 // 3443
Hat en nem akarok vitatkozni, de ez elg gyenge magyarazat ezt te is ismerd el. Amikor USA utan utolsonak indult a kvalifikacion Sumak, akkor is olyan xar idot futott egy koron, hogy csuhaj. Ez van, a bridge javul, de meg mindig egetrengetoen szar:(
SKrisz02-08-2005 09:53:29 // 3442
FERRÁRI ??? Ne má!:DDDDD
Inner Circle02-08-2005 09:49:36 // 3441
MS jó kvalijában az is benne van, hogy ő már az utolsó "ötösben" indult - a pilóták szerint ezen belül már mindegy a sorrend. Rubens eggyel korábban.
Inner Circle02-08-2005 09:48:28 // 3440
A Cosworth V8 már 20.000-ig pörög!
Inner Circle02-08-2005 09:40:52 // 3439
Én tökéletesen értem amit el akar magyarázni, csak nem értek vele egyet. Pár tucat hozzászólással lejjebb be is írtam hogy mi az ő véleménye és mi az enyém és mi köztük a különbség, de senki sem tartotta válaszra méltónak az olyan zsenánt dolgokat, mint egymás álláspontjának a megértése :D
GEORGE01-08-2005 22:45:28 // 3438
Visszaolvastam a hsz-ket hát mit mondjak huuu...
Hagyd a fenébe IC-t ugysem érti mit akarsz neki elmagyarázni, .......
Viva FERRÁRI és kész:-)
raga01-08-2005 22:33:48 // 3437
Szerintem 90%-ban a gumik miatt, van lemaradásban a Ferrari, de úgy látom, hogy folyamatosan reszelik tovább a puha keveréket és javul. A Hringen már tovább bírta néhány körrel, pedig melegebb volt. A kvalikörre pedig már jól működik.
Balage01-08-2005 22:19:08 // 3436
Korábban beszélgettünk itt arról a Renault Espace F1-ről.
Nos itt egy kis bemutató róla:
Espace F1
SKrisz01-08-2005 20:21:54 // 3435
Igen, ezen én is jót röhögtem. szegény srácot pali(k)ra vették. Szivatják a Saubererrel, mint atom. Azért szvsz nem ezt érdemli a srác...
SKrisz01-08-2005 20:20:14 // 3434
Vegyük komlyan egymást?:PPPP
De azt nekem ne mondd, hogy bármilyen versenytechnikával szerelt öngyújtós verda 19000RPM-et fog forogni, mert befonom kopaszódó homlokom!:))))
Slowfeet01-08-2005 20:00:48 // 3433
Akkor nem is godoltam hülyeséget :) pedig csak a hang alapján saccoltam....
joe7501-08-2005 19:51:55 // 3432
Nyilatkozta is Villeneuve, hogy Ő már a jövő évi V8-at tesztelte.:)) mindezt persze erős iróniával ugyanis valóban megállt 2 hengere.......
Slowfeet01-08-2005 19:50:24 // 3431
Arról, hogy mi mennyit forog:
a két sauber a verseny harmadától olyan hangon ment, mintha két henger hiányozna, kb mint a TS ha szar a vezmod :)
Amikor massa bement szépen hörgő motorral és megállt, pukkanás hallatszott, aztán füst. Amikor eloltották és kiengedték a pályára megint v10 hangja volt, Vilneuve viszont végig hörgő motorral és látható tempóhátránnyal küzdött a célegyenesben....
csak érdekességnek szántam :)
joe7501-08-2005 19:48:37 // 3430
Azért az F-1-es motorokhoz képest a legpörgősebb utcai benzines is csak MIA motoros csettegő fordulátval bír, ami ha nagyon belendül forog akár 800/min-t is. Arányaiban a dieselek csincsenek sokkal jobban lemaradva. :)
joe7501-08-2005 19:41:31 // 3429
Igen erre én is rájöttem, a személyeskedésért pedig elnézést kértem, pedig nem vagyok benne biztos hogy én kezdtem....
Mike.01-08-2005 19:30:45 // 3428
A gumival kapcsolatban (és még sok minden másban is) egyetértek veled ,de kár volt ezért a személyeskedésbe átmenő 2 oldalas vitáért.
Viva la ferrari !!! :-)))))
SKrisz01-08-2005 18:44:49 // 3427
Bár ezek az F1-es autók csak néha füstölnek feketén, én nem is csak 4.500RPM-etforognak, mint az a Batiánusok álmaiban lenni szokott, de a gumis nézeted maximálisan osztom én is...:))) Ez van. Bridge egy nagy határ versenytempóban történő haladásra alkalmatlan sz@rkupac... :((
Halesz01-08-2005 17:21:52 // 3426
Levezetésképpen itt a rajt, felvettem videora :)
http://www.alfaamore.hu/temp/forma1/rajt.avi
joe7501-08-2005 16:52:01 // 3425
Teljesen meddő vita ez, nem is mérgelem magam rajta.
Nekem meggyőződésem hogy a Ferrari a gumik miatt tart itt ahol tart, szerinted meg nem. Ennyi. Nem jutunk dűlőre úgy látom.
És ha személyeskedtem azért meg bocs.
Inner Circle01-08-2005 16:23:54 // 3424
Neked, ugye, tökéletesen megfelelne, ha itt mindenki a Ferrarit éltetné, kevesebbet kellene gondolkodni a beírásokon :D de azért jókat beszélgetünk :D
Inner Circle01-08-2005 16:22:42 // 3423
Én csak GOTO hurkokat mutatok neked az önellenmondásaidra - megértem hogy ez nem tetszik neked, de hát az élet nem csupa Hécceresvébé... :DDD
Inner Circle01-08-2005 16:21:40 // 3422
Vigasztaljon, hogy a Ferrarinak ez az év már nem számít, sokkal érdekesebb hogy egy-két éven belül mind a belső (a csapatszemélyzet) mind a külső (az F1 világa a Concorde szerződés kiterjesztése után) gyökeresen meg fog változni. Igazán az lesz az érdekes, ami akkor következik.
joe7501-08-2005 16:19:06 // 3421
Én nem tudom hogy ezen a tényen a Tifosik közül ki lepődött meg , Én biztos nem. És ha velem vitázol, akkor ezt ne hozd már elő, mert én pontosan tudtam kb. egy éve hogy ez történik a Ferrarinál.
És nem emléxem már hogy osztályoztak-e egyáltalán külön szövegértést anno a suliban, vag csak része volt a Magyar nyelv és Irodalom nevű tantárgynak, de én a helyedben ezzel nem próbálnék poénkodni, mert értetlenségből Te tuti jelest kapnál. Szöveg manipulációból szintén.:P
feszti01-08-2005 15:41:10 // 3420
Köszi!!
Elég sz@rul állunk :(((
Inner Circle01-08-2005 15:29:29 // 3419
Remek hogy most ezt mondod, de ettől még amikor itt elmondtam hogy lecserélték a konstruktőrt, a tifosiknak ez újdonság volt. Az meg hogy MIKOR fejlesztik az új gépet, mennyiben érinti azt hogy KI felügyeli? Ross Brawn itt mondja, hogy Aldo Costa a főnök. Szövegértésből hányas voltál? :-)
zolee14501-08-2005 14:33:13 // 3418
"Amúgy én semmit sem akarok letolni a torkodon ahhoz kicsik a melleid és (legalábbis arányaiban ) nagy a farkad! :))))))"
joe! ezt szomorúan hallom! Ezek szerint létezik a földön olyan kicsi farok melynek a megléte már nem gátol meg abban hogy a tulajdonosának a torkán lenyomj bármit is???? :DDDDDDDDDDDDDDDD
joe7501-08-2005 14:22:43 // 3417
Lehet hogy nem nézel TV-t de Palikék már tavaly a Magyar futam elött mondták, hogy a Ferrari főkonstruktőre jövőre elhagyja a csapatot. De maga választotta ki utódját aki addig műszaki helyettese is volt, stb, stb.
Az idei autót meg nem mondom többször el, már tavaly év közepén elkezdték fejleszteni.
Amúgy én semmit sem akarok letolni a torkodon ahhoz kicsik a melleid és (legalábbis arányaiban ) nagy a farkad! :))))))
Inner Circle01-08-2005 14:14:35 // 3416
Pierre-től idézed, aki enyhén szólva hazabeszélt, egyébként is négy futam után mondta, nem az idény után. De ha más forrásod van, rajta....
Ami Aldo-t és Rory-t illeti, Joe, vagy hülyének nézel vagy kétségbeestél a vitában... én magam tettem be ide erről a cikket (addig a tifosik nagy része nem is tudott arról hogy másik konstruktőr van, ami némileg árnyalja a hozzáértésüket) úgyhogy ne feltételezd hogy le tudsz nyomni valamit a torkomon...
RB: "I mentioned last year that we had begun the process of succession at Ferrari and this continues. Aldo Costa has the main responsibility for the design and development of this car. He is ably supported by Marco Fainello, Vehicle Dynamics and John Iley, Aerodynamics. Tiziano Battistini has taken Aldo�s previous role of Design Office Manager. Rory has been a �fatherly� figure in this transition and he remains as committed as always, but now in a different role."
http://www.thescuderia.net/News/January2005/4.shtml
joe7501-08-2005 13:56:45 // 3415
Azt hogy a Michlein jobb gumikat gyárt nem csak én mondom, sőt helyesebb megfogalmazás az hogy idézem.
A Főkonstruktőr kiszállása látszólag jó kapaszkodó lenne nektek, csak azzal meg az a bibi, hogy az idei gép fejlesztésében még nagy kanállal részt vett, mivel az idei gépet már a múlt szezon derekán elkezdték fejleszteni, így ez az állításod nem kicsit sántít. Annak idején ez amúgy hír is volt.
Inner Circle01-08-2005 13:52:46 // 3414
"A Ferrari 2000-től magasabb szinvonalat képviselt az F-1-ben mint bárki más.
Minden nagy csapatnak voltak ilyen periódusai. A McLarennek a 80-as és kilencvenes évek vége, a Villiamsnek a 90-es évek eleje, közepe."
Ez a párhuzam sántít. Ezeket a csapatokat sokszor említik párhuzamban a Ferrarival, viszont soha senki nem mondta róluk, hogy a hosszas tündöklésük során mosolyogva bevállaltak volna egy nagyon komoly hátráltató tényezőt - ahogy te állítod a Ferrari állítólag rosszabb Bridge gumijáról.
A Ferrari szerintem is addig ismeretlen profizmussal működött és a mezőny fölé nőtt, de éppen ezzel a profizmussal összeegyeztethetetlen, hogy évről-évre zokszó nélkül tűrjék azt, hogy a gumik rontsák a munkájuk eredményét.
Ráadásul: Te azt állítod hogy a Michelin 2002-ben és 2004-ben is jobb volt mint a Bridge. Akkor viszont a Bridge-nek elképzelhetetlen mélységbe kellett volna süllyednie 2003-ban, amikor épp csak nyert a Ferrari. Viszont a többi Bridge-s csapat teljesítményén ez egyáltalán nem látszik, ők nagyjából egyenletesen mentek 2001-2005 között.
Végül, elfelejted a Ferrari főkonstruktőrének kiszállását.
joe7501-08-2005 13:20:51 // 3413
IC.
Pontosan azért mert komolyan így is gondolom. És igen mert a Ferrari 2000-től magasabb szinvonalat képviselt az F-1-ben mint bárki más.
Minden nagy csapatnak voltak ilyen periódusai. A McLarennek a 80-as és kilencvenes évek vége, a Villiamsnek a 90-es évek eleje, közepe.
Az ő hanyatlásukat egy egy motorszállító időleges kiszállása okozta, sokkal egyszerübb volt a magyarázat mint most. Mert a Ferrari hanyatlását semmi más nem indokolja mint a gumiszabályok megváltozása, ami a beszállítójuk idei gyengeségét eredményezte.
Inner Circle01-08-2005 13:10:52 // 3412
Egyszerűen nem értem, hogyan mondhatod azt, hogy "Az idei évet a Ferrari a gumik miatt veszti!" anélkül hogy azt is mondanád, hogy "Eddig a Ferrari a gumik miatt nyert!" Ez a kettő kéz a kézben jár, ezt is látja a vak is, csak a tifosi nem :D Csak a Ferrari abszolút felsőbbrendűségébe vetett hit vezethet oda, hogy azt feltételezd hogy ne rúgták volna ki a Bridge-t, ha az tényleg mindig rosszabb gumit csinált volna. A Goodyear is maradt volna, ha a Ferrari nem kezd Bridge-t tesztelni! Azokat is kirúgta a Ferrari!
Inner Circle01-08-2005 13:07:14 // 3411
Mindent nem lehet egyszerre! Ha egy nagy csapatunk van, akkor persze hogy arra koncentrálunk, és neki sokkal jobbat csinálunk mint az, akinek több nagy csapata van. De akkor a nagy csapat mellől elmegy a BAR meg a Sauber is, nem lesz teszt, nem lesz tapasztalat, lehagy minket a másik... Ezt a Ferrari-Bridge is tudta, tudniuk kellett. Egyszerűen úgy döntöttek hogy nekik így jobban megéri. Hülyére is nyerték magukat eddig úgyhogy mindenképpen pozitív marad a mérlegük.
zolee14501-08-2005 13:04:29 // 3410
volt olyan hogy a GoodYear már kiszállt a Michelin még nem jött. Egy időben (talán éppen akkoriban) pl a Minardi panaszkodott, hogy a gumikat a Mclaren 800 lóerejére tervezik, és az ő autójukon nem melegszik be rendesen. A Bridgestone soha nem szeretett több fajta gumit csinálni.
joe7501-08-2005 13:03:36 // 3409
Igen, de MS 98-ban beszólt, amit szerinted nem tehetett volna meg 2004-ben. Miért is nem, ha 98-ban igen?
Szerinted mit szóltak volna ha 13 győzelemmel torony magasan nyerve a VB-t beszól hogy OK nyeretem de a gumik amúgy szarok voltak.
Nem voltak azok, de a Michleinek jobbak voltak, csak nem annyival mint az idénre.
Augusztusban vagy szeptemberben jelentették be, ennél jóval korábbi a hír amit küldtem. Különben is ha bármit nyilatkozhatnának, akkor az 1998-as fejlesztések nem lennének fontosak, ezt ugye nem gondolod komolyan?
Azt hogy mikor jelentik be, az egy dolog. A Csapat biztos hogy sokkal elöbb tudja már ezt mint ahogy publikálják.
Az idén többször fikázzák a Bridgestone gumikat Hol a versenyzők, hogy Montezemolo, de gyakorlatilag csak a vakok nem látják( meg a McLaren szurkolók ) hogy ez a Vb a Ferrarinak a gumikon úszik el.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
460
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?