Forum >> Forma-1
Inner Circle10-08-2005 11:14:43 // 3642
Ez már az új V8 (régebben volt átalakított V10 is).
zolee14510-08-2005 11:05:18 // 3641
ha a Ferrari újra nyerni fog utálni fogom az F1-et, ha Schumák nem megy hamarosan nyugdíjba nézni sem fogom.:)))
Ha állandóan változtatnak és a Ferrari nem nyer utálni fogom az F1-t. Ha Sumi nyugdíjba megy nézni sem fogom. :))))
zolee14510-08-2005 10:41:27 // 3639
a jó verseny alapja az állandó szabály. előbb utóbb mindenki elér egy "versenyképes" szintet. Ha állandóan változtatnak akkor a nagy csapatok elhúznak a kicsiktől, ez törvényszerű.
amúgy meg csak magamat ismétlem.
joe7510-08-2005 10:39:30 // 3638
Majd kiderül. A Puding próbája az evés, ugye. És ha a V8-ak bevezetésével a jelenleginél is unalmasabb versenyek lesznek, akkor előtérbe kerülhet az ötlet.
Igen az egy jó ötlet a részéről ami az is marad. :)
joe7510-08-2005 10:32:28 // 3636
Nekem tetszene Haug ötlete a 4 literes motorokra fordulatszám limiterrel. Valójában tartósabb erősebb lehetne egy ilyen autó, és nyomaték is lenne bőven.
Annyi idő biztosan kell de addigra megint változtatnak valami a szabályokon. Nyomaték hiányt pedig a bevezetendő max. 2.4 literes dízel aggregát fogja megoldani, 2007-től. :)
joe7510-08-2005 10:27:20 // 3634
Szerinetm ehhez kell majd jópár idény. 2-3 biztosan. És főleg a végsebesség fog csökkenni, és szvsz előzések sem lesznek, mivel a kanyarból történő kigyorsításokhoz jól jönne némi nyomaték, ami a V8-es esetében sokkal kisebb lesz mint a V10-nél.
Valamennyire biztos, az elején. Majd később gyorsabbak is lehetnek. :)
joe7510-08-2005 10:17:57 // 3632
Valamennyire lassulni fognak az autók az tuti. Hiába lehet a V8 pörgősebb a tudomány mai állása szerint a 20000/min fordulat-nél magasabb fordulat a fellépő vibrációk miatt ma még nem lehetséges. Márpedig a kisebb köbcentit csakis nagyobb fordulatszámmal lehet kompenzálni. Na jó feltöltéssel is, de az nincs napirenden. És ha azt vesszük hogy a V10-esek is simán pörögnek 19000-et a V8 teljesítménye 20000/min-nél még jócskán alacsonyabb lesz. Persze lehet majd jéátszani a könnyebb autókkal, hiszen a motor könnyebb lesz, kevesebbet fog kajálni, és a balansztokkal jobban lehet majd gazdálkodni, optimalizálni a súlyelosztást, stb. Így a köridők tekintetében drámai csökkenés nem áll majd be.
Majd meglássuk a következő futamokat. A lovas már felszállt és őrült tempóban száguldanak ....... a Merci után. A Minardi meg beelőz a V10-el. :)
Az idei VB-t a Merci nyeri bár a helyezéseken nem ez fog látszani. :)
zolee14510-08-2005 09:50:49 // 3630
a Ferrari most egy olyan ló, ami ledobta a hátáról a lovasát, és ahhoz elég gyors hogy az ne tdjon visszamászni, de ahhoz lassú hogy a többieket utolérje!
Amúgy a V8-asok bevezetése (az elmúlt párszáz hsz logikáján elindulva) egy Rönó és Merci ellenes szabály, hisz most ők vannak elől, tehát ellenük kellett szabályt hozni.
:)))
zolee14510-08-2005 09:47:58 // 3629
nem a sebesség csökkentése volt a cél, egyszerűen csak annyi, hogy a V8-asoknak köztudottan szép hangja van :)))
Arra még nem gondoltál, hogy a teljesítmény csökkentés csak az álcája a Ferrari féken tartásának? ;-)
Mike.10-08-2005 09:43:15 // 3627
A lassítási próbálkozásból újra csak gyorsulnak.Bravó.
Ez már az új V8 vagy a 10-es és kettő lefolytva?
Inner Circle10-08-2005 09:38:27 // 3626
Tegnap első ízben gurult ki a pályára a Ferrari V8-asa, egyelőre egy módosított F2004 kaszniban. Csakúgy mint a Toyota V8-asa, ez is csak pár mp-vel maradt el a V10-es idejétől, úgyhogy nem tudom, honnan várják a FIA fejesei azt az őrült nagy teljesítmény-csökkenést, ami miatt kitalálták ezt az egész V8-sztorit...
SKrisz05-08-2005 14:59:10 // 3625
Hát igen. A flúgos futam nem volt semmi... Bár nagy jóindulattal is nehezen nevezném autóversenynak azt a futamot!:)))
Inner Circle05-08-2005 14:54:47 // 3624
A Jordan egy külön szám, ők az 1999-es Európa GP-t (a nevezetes Flúgos Futamot) azért bukták be, mert egy boxból indulást segítő elektronikus kütyüjük volt, amit azonban nem ártott volna haladás közben kikapcsolni... ezt Frentzen és Hill is elfelejtette, és tönkre is ment a motorjuk. Amúgy Frentzen győzhetett volna.
Na de hát ki nem győzhetett volna azon a futamon?... Ha valaki megszerezte az elsőséget, már csak az volt a kérdés, hogy hogyan veszti majd el öt körön belül. A legjobb DC volt: bevágódott az élre, tolta mint a meszes, hallotta hogy valamit mondanak neki a rádión de a pályának azon a részén rossz volt a vétel, nem értett semmit. Két kanyarral később kicsúszott a vizes pályán és bucira törte a verdát. Amikor visszasétált, megkérdezte hogy mit mondtak? Azt, felelték, hogy két másodperccel gyorsabb vagy mindenkinél, nyugodtan vegyél vissza a tempóból... :D
SKrisz05-08-2005 14:48:12 // 3623
Idén... de azért volt ott Toyota is, meg Jordan meg egy jó páran akik kinlódtak nem egyszer az elindulással.
Inner Circle05-08-2005 14:00:43 // 3622
"Mindenki" nem fullad le a boxutcában, szinte csak Fisichella, ő is csak azért mert a Renault-motor rettenetesen érzékeny a fordulatszámra. Ha az alapjáratról túl leejtik vagy hirtelen túlpörgetik, egyaránt lefullad. Állítólag már Alonsonak is többször kis híján sikerült lefullasztania.
SKrisz05-08-2005 08:55:24 // 3621
Jó válasz... :)))
zolee14505-08-2005 08:46:56 // 3620
2003-ban még volt, nem? na, én egy 2003-as autót akarok kipróbálni!:)
SKrisz05-08-2005 08:45:06 // 3619
Milyen rajtautomata? Az sok evvel ezelőtt volt... Ha lenne ilyen, hogyan fulladna le mindenki a boxutcában sok sok év versenytapasztalattal a hátuk mögött? Utoljára ugye Fisi bukott nem kevés pontot, egy ilyen kis malőr miatt...
zolee14505-08-2005 06:38:25 // 3618
ja...és a rajtautomata???
zolee14505-08-2005 06:37:22 // 3617
Nocsak, a kamera talált 1 Ferrari zászlót lobogtató személyt?! :)))
biztos ismeritek a viccet:
Az utolsó mohikán:
- Kishód, Vörös Sas! Hol vagytok? Gyertek elő, ne hülyéskedjetek már!
:)))
Apacs04-08-2005 20:52:55 // 3615
Sajnos csak most tudok írni, de láttátok a szombati edzést. A Schumi gyorsköre után mutattak 1 ferrari zászlót lobogtató személyt és úgy tűnik én voltam....:-))))
F1-ben kisebb az esélyed, van négy kerék koporsó. Autóból mocira átülni nem ua, mint motorról autóra.
Egy lábtörés szerintem neki sem hiányzik. :(
ja ja Romet az frankó gépcsoda, faterom szolgálati vasát nyújztam a réten, Libafos szineben. :)
SKrisz04-08-2005 14:54:53 // 3611
Félreértessz. Én az F1-es autókl beszéltem nem a motorokról!:)))
Inner Circle04-08-2005 14:46:38 // 3610
Az hagyján, én Verhovinával toltam, aztán másodpercek alatt úgy döntöttem hogy inkább a bicikli :DDD
zolee14504-08-2005 14:32:51 // 3609
6000??? életemben egyszer motoroztam, egy Romet (gondolom ismerős) nevű csodával, de az elinduláskor majdnem elhagytam magam, mert szarul fogtam meg a kuplungot, majd a megfordulásnál majdnem árokba mentem. A megállás ehhez képest már sétagalopp volt.:)))
na azóta nem motoroztam, csak csodálattal bámultam a SBK-t, főleg Haga volt a kedvencem. Nagyon durva amikor féktávon első keréken érkeznek a kanyarba! Haga meg szinte keresztbe teszi be a motort, amúgy meg tiszta vicc, mert olyan mintha egy ötéves kisgyerek ülne rajta.
SKrisz04-08-2005 14:25:41 // 3608
Szerintem az első sokk az elindulás lenne. Az a kézi kulpung nem egy egyszerű dolog és 6000RPM-ről indulni egy tankolás után sem a minden mind1 kategória!:)))
zolee14504-08-2005 14:21:10 // 3607
egy F1 autót kipróbálnék, de versenymotort nem, még 125-öst sem...
persze lehet hogy az F1-esben is meghalnék, de az azért szép halál lenne!:)
SKrisz04-08-2005 14:19:23 // 3606
Mondjuk azért azon nem kell csodálkozni, hogy autós sportból nem akrtak felülni a motorra a srácok. Mindkét technika más más tudást és erőnlétet igényel!:)
zolee14504-08-2005 14:10:05 // 3605
volt valami marlboro által összehozott (nem véletlenül) "próbáljuk ki egymás gépét dolog" MS vitte a Ferrarit, Biaggi az akkori motorját, és Tommi Makkinen az evo IV-ot. A két autós nem igazán akart felülni az 500-as versenymocira. Egymás autóit kipróbálták, meg Biaggi mindkét kocsit.
Inner Circle04-08-2005 14:04:53 // 3604
Most má' Mihály is kipróbálhatná eccer a Yamahát, idén már úgyse baj ha megint eltöri a lábát, úgyis meggyógyul tavaszig :D
zolee14504-08-2005 13:27:43 // 3603
ezek eléggé "marketinges" hírek. A rémhír is hír alapon, lehet hogy csak a média figyelmét akarják magukra irányítani. Hol megerősítik, hol cáfolják...
Aszzongya a Rossi:
"The two days were intensive and interesting .... I completed a lot of kilometers I began to understand the handling of the car, working with the engineers and marc Gené. I go back to the wheels where there is still a long way to go to end of the season."
Ezek alapján akár mehetne is ...

"The two days were intensive and interesting .... I completed a lot of kilometers I began to understand the handling of the car, working with the engineers and marc Gené. I go back to the wheels where there is still a long way to go to end of the season."
Ezek alapján akár mehetne is ...

Willy04-08-2005 12:54:19 // 3600
Valószínű nem megy az F1-be. Az A5.hu-n is van egy cikk, és abban azt írják marad a Moto GP-nél.
Szerintem jobban is teszi. Az az ő világa.
Inner Circle04-08-2005 12:25:36 // 3599
Na, az Index azt írja hogy F2005 volt, az F1-live.com viszont F2004-et. Akkor is kérdés, hogy milyen gumin. Végeredmény: ez az idő nekünk nem mondhat semmit :-)
Inner Circle04-08-2005 12:16:12 // 3598
Schumacher az 55,99-et F2004-essel érte el, a tavalyi gumikon és aeróval, azóta az idők szinte mindenhol romlottak. Például május 11-én az F2005-tel Mihály 1:02'715"-öt, Badoer pedig 1:03'119"-et ment. Minardi szint, ugye? :D
zolee14504-08-2005 12:01:33 // 3597
"csak" 3mp. igen egy olyan pályán ahol 1 percen belüli köridők vannak. az F1 pályákon viszont általában 1,20-1,30 vagyis az a 3mp inkább 4-4,5 mp, az meg már majdnem Minardi szint. Szerintem motorozzon, abban nagyon jó!
zolee14504-08-2005 11:49:23 // 3595
csak eleinte mosolyogtak, egy ideje már inkább sírtak:)))
Ami a dumát illeti igen, így biztosítva azt, hogy mosolyogjanak rajta, minden évben.
zolee14504-08-2005 11:34:44 // 3593
dehogynem! minden évet úgy kezdett, hogy "namajdmostbiztosmegnyeremmertmostmárénkövetkezem!!!"
aztán láttuk mi lett:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
678
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?