Forum >> Forma-1

24-08-2005 09:22:07 // 3858
Ez így van. Viszont szórakoztatóak, elsőként jönnek ki és szinte végig kint is maradnak. Ők azok akikért a közönség feláll az első körben. :)
24-08-2005 09:20:44 // 3857
Köridőket szinten lehetetlen a pálya mellől követni. Annyira kicsik a különségek, hogy nem érzékelhető. A pénteki szabadedzésen a pálya mellől a Renault-k tüntek a leggyorsabbnak (kivetítőt nem néztük). Itthon döbbentünk rá mennyire nem az látszott mint ami valójában történt.
joe7524-08-2005 09:15:30 // 3856
Ráadásul élőben nem is látszik igazán lassabnak a többieknél. Legalábbis azon a pályaszakaszon amit beláthatunk egy-egy tribünről max. 1 km ha jó helyen ülünk, 1 vagy 0.5 mp-es hátrányt az ember szeme képtelen észrevenni.
zolee14524-08-2005 09:14:30 // 3855
először 2001-ben voltam, majd 2002, és tényleg a Minardinak volt a legdurvább hangja, főleg a kipörgésgátló. Persze negbeszéltük, hogy ez valószínűleg a kiforratlan elektronika, és a gyengébb futómű miatt van, de akkor is!! Amúgy az orrom előtt elhaladva, meg a pályán körözve nem tűnt lassabbnak, csak látszott hogy minden körben ,esszebb vannak a többiektől.:)
24-08-2005 09:12:08 // 3854
Indianapolisban elég egyértelműen kifejezte a véleményét a gumisok miatt egy lefele mutató nagy ujjal. :) Szimpatikus ember, Eddie is az volt kár, hogy már nincs.
24-08-2005 09:10:03 // 3853
98-ban, életem első F1 futamán a ringen a Silver1 néztem végig. A Minardinak volt a legszebb hangja azóta kedvelem a csapatot és drukkolok nekik. Egy plussz dolog, hogy ráadásul olasz a csapat. :)
SKrisz24-08-2005 09:09:22 // 3852
Stodart egy nagy játékos és félnek is tőle, mert neki kb. nincs vesztenivalója és mindig megmondja a magáét bárkinek... amíg nem kap elég pénzt a hallgatásért!:)))
joe7524-08-2005 09:00:52 // 3851
Számomra a Minardi minden év erkölcsi győztese!
24-08-2005 08:53:47 // 3850
Főleg úgy, hogy a Minardi elég sűrűn váltogatja a szponzorait, pénzforrásait. Egy stratégiai partner nélkül mint a Marlboro, Vodafone, West (volt) nem lehet hosszabb távú koncepciót felépíteni.
joe7524-08-2005 08:06:41 // 3849
Hát 4-5 mp-et hozni egy egy autóval nem kevés pénzbe fáj. Ha azt vesszük hogy az F-3000-es autók 10-12 mp.-el lassabbak mint az F-1-es élcsapatok, és tudjuk hogy mennyivel szerényebb technikával vannak ellátva, akkor látható hogy az utolsó 4-5 mp ledolgozásához iszonyú sok pénz és energia valamint szaktudás szükséges.
23-08-2005 20:04:52 // 3848
Marad a Ferrari és a Toyota és újra ott leszünk a top-on.
23-08-2005 20:03:28 // 3847
"a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem?" Viszont jóval többet mutatják, sajtózzák, híresztelik stb stb.
Mike.23-08-2005 15:09:42 // 3846
Egyetértek veled. Legyen 15 VERSENYKÉPES autó a pályán! :-)))
zolee14523-08-2005 14:46:58 // 3845
abban egyetértünk, hogy ez így nem jó, csak máshol látjuk a megoldást. szerintem nem az a helyes út, hogy aki lemarad azt nem engedjük körözni, hanem az a megoldás, hogy olyan körülményeket teremtünk hogy az a kevés csapat aki kitart az F1 mellett az versenyképes legyen. Nem szabad elfelejteni, hogy régebben nem 10, hanem 15, vagy mégtöbb csapat volt, és szép lassan - a pénz miatt - elmentek az F1-ből. Követhetetlen, állandóan változó szabályok, tisztázatlan viszonyok, állandó vita az F1 vezetők, és a csapatok közt, és iszonyatos tőkeigény. Ezt nem sokan bírják. Ha a lemaradó csapatokat nem segítik, hanem nem engedik menni, akkor az a kevés támogató is kiszáll tőlük, így tényleg a végén marad vagy 2-3 csapat, annak meg nem sok értelme van.
Mike.23-08-2005 14:29:27 // 3844
Azért nem 4 autóról van szó. A másik 16 azért más dimenzióban autózik. Legyen állandóság abban eggyetértek veled, de valamilyen limitet csak kellene hozni. Az a négy autó kőröz a pályán előzést,akciót nem várhhatsz tőlük. Általában rosszkor vannak rossz helyen és csak feltartják a másikat. Ha nem okoznak valamilyen galibát észre sem veszed őket. 3,4,5 kör hátrányuk egy versenyen.
zolee14523-08-2005 13:46:20 // 3843
végülis miért ne, csináljunk egy 101%-os szabályt, hogy csak a legjobbak versenyezzenek, és akkor meglátjuk mire megy egymással 4 autó a pályán, 2 rönó, 2 merci... az a helyzet, hogy a kicsikre is szükség van, és attól még a Minardi is kőkemény csúcstechnika, csak a többieknél kicsit lassabb. itt látszik, hogy a körönkénti 4-5 mp különbség mibe kerül! a Toyota kb 4 mp-vel jobb a Minardinal, és 10-szerese a költségvetése. Ez azért elég aránytalan nem? Valahogy gátat kéne szabni az F1-be áramló pénznek. A másik pedig amit szintén állandóan mondogatok az állandóság. Pár év alatt a Minardi is eljut egy elég jó szintre, és egy idő után már a többieknél sem haladnak annyira a fejlesztéssel, vagyis csökkenhet a különbség, de a sok szabályváltoztatás a gyorsan reagáló csapatoknak kedvez, ez pedig nagy százalékban pénzkérdés.
Mike.23-08-2005 13:29:47 // 3842
Ja, és szerintem ez már nem F1-es autóverseny hanem csak kínlódás. Én így nem engedném rajthoz sem a Minardit sem a Jordant.
Mike.23-08-2005 13:09:30 // 3841
Sajnos csak annyi pénz lesz, hogy elindúljanak érdemleges fejlődésre nem lehet számítani. Mint írtad már, itt csak nagyon sok pénzzel lehet labdába rugni.
zolee14523-08-2005 13:03:25 // 3840
fél olaszország, meg a Minardisok szerint mindenkinek a második kedvenc csapata a Minardi. :) támogató meg mindig akad, mert mindig van valaki aki "olcsón" akar hirdetni az F1-ben.
joe7523-08-2005 12:40:07 // 3839
A Minardi nagy túláló. A legkitartóbb legsikertelenebb csapat. Nem tudom valójában kik állhatnak mögöttük.....
zolee14523-08-2005 12:37:57 // 3838
ezt szajkózom már régóta: túl sok a pénz az F1-ben. Csak a gyári csapatok élnek meg, pedig a "sufni" csapatok teszik ezt a sportot színesebbé, ők adják az újoncokat is az F1-nek. Egy gyári csapat csak kipróbált pilótát akar foglalkoztatni. Ez van, pénz beszél... :( Kíváncsi vagyok a Minardi meddig bírja! Szurkolok nekik!
Mike.23-08-2005 12:36:05 // 3837
Igen, Eddy még elég jól kezdte, de mindent egyedűl próbált intézni és hát ez nem ment. Azóta mély repülés van és nemsokára padló lesz a minardival együtt. Szerintem. :))
Mike.23-08-2005 12:26:30 // 3836
Biztos csak pletyka volt ez is. Pedig az F1- ben nem szoktak. :)))
joe7523-08-2005 12:24:06 // 3835
Nem hallottam róla. Meg is lepne. Nem tűnik nyugdíjasnak az ember.:))
Mike.23-08-2005 12:21:43 // 3834
Majd kölcsön adja és egy másik pilótáját rakja a helyébe. Úgy hallottam, hogy nyugdíjba készül. Nem?
joe7523-08-2005 12:21:05 // 3833
A Jordannek annyi. Nem gondoltam volna még a Frentzen-es időkben hogy ilyen hamar végük lesz, hiszen futamokat nyertek. Ahhoz képest pár év és annyi...Kár értük, számomra az egyik legszinpatikusabb csapat volt.
Mike.23-08-2005 12:18:29 // 3832
Egy számomra ismeretlen versenyző Doornbos a Minardival Jól elverte a két Jordant. :))
joe7523-08-2005 12:17:46 // 3831
Briatore a saját menedzsere. Róka fogta csuka.:))
Mike.23-08-2005 12:15:49 // 3830
Igen ő még nem tett le arról, hogy ferrari pilóta legyen, de 2007-ig szerződése van a rönoval. Szerintem az idei éve után Briatore is szívesen elengedné.:))
23-08-2005 12:07:46 // 3829
Ő akarna menni még mindig de nem igazán akarják a Ferrarinál.
joe7523-08-2005 11:55:53 // 3828
De a Scuderia meg már a sauberes időkben is kinyílvánította hogy nem kell nekik Fisichella. :( Menniyre sajnáltam....
Mike.23-08-2005 11:53:52 // 3827
Fisico meglepődött, hogy Massát választották. Nem titok, ő már régóta ment volna az olaszokhoz. :))
Mike.23-08-2005 11:47:41 // 3826
Az 1-es pilótai állás szerintem sem nagyon valós Massának, de még mindig több a sansza mint Barinak volt valaha. Sok a ha. Ha sumi megy? Ha jól teljesít jövőre? Ha olyan csapattársat kap aki mellet lehet 1 ? Ha jövőre sok szerencséje lesz? Ha, Ha...
joe7523-08-2005 11:41:20 // 3825
Igen. Csak az Ő eredményein meg is látszik míg Fisco csalódás az idén. Kár érte én többre tartottam, de azt hiszem az idei szereplése miatt elkapálta magát. Főleg így hogy Alonsó magasan vezeti a VB-t Ő meg a futottak még kategóriában van.
Pietro23-08-2005 11:36:57 // 3824
Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. meg Raikkönen. szerintem. más íveket használ általában, mint a többiek és nem rángatja az autót, egyszerűen gyorsan halad.
joe7523-08-2005 11:33:42 // 3823
Róla hallottam egy érdekes hírt, nem tudom mennyire igaz. Szóval állítólag Fisichella a legprecízebben, legfinomabban vezető pilóta a mezőnyben. Viszont a renault vezetéséhez ez nem klappol, sokkal durvábban kell ütni vágni ahhoz hogy a maximumot ki lehessen autózni belőle. Ezért kevésbé fexik neki. Viszont Alonso durbább stílusa fexik az autónak így jobban szerepel vele..... Érdekes. Még1X mondom nem tudom valójában mennyire igaz ez.
23-08-2005 11:28:41 // 3822
Ha már piros az overál akkor az egyik lehetne Fisico. :) De hát sajnos Ő sem a kiemelkedő pilóták közés tartozik, sajnos. :(
joe7523-08-2005 11:26:03 // 3821
Mondjuk ebből egy Button Heifeld duót el is tudnék képzelni vörös overálba.:)
23-08-2005 11:20:11 // 3820
Nagy teheségnek volt Ő is kikiáltva olyan Mansell utódnak, agresszív törekvő típusnak. Valahogy alán hagyott a lelkesedés a részéről. Középszerű versenyzővé minősült és nem nagyon erőlködik, fiezetését így is megkapja, gondolom.
23-08-2005 11:16:18 // 3819
Sziasztok, Ők nagyon jók de a nevük a GP2-hez kapcsolódik. S akit már elkönyveltek valaminek az már nehezen módosítható. Szerintem még elég sok az "ifjú" titán az F1-ben akik közül lehet válogatni ha jó pilótát akar szerződtetni egy csapat. Button, Heidfeld, Webber, Alonso, Raikkonen stb. Ezekl közül bőven lehet válogatni.
joe7523-08-2005 11:15:30 // 3818
mint pl. Montoya. Számomra az az ember nagy csalódás. Mióta nyomja az F-1-ben? 4 -5 éve? Azóta minden évben potenciális VB győztesnek van kikiáltva, és jó ha nyerni tud egy két futamot egy évben. Pedig mindig élcsapatnál volt.
SKrisz23-08-2005 11:12:48 // 3817
Ha azok az emberek akik formula 3000-ben égbekiáltó tehetségnek lettek beharangozva az F1-ben is harcolnának, akkor évente 5 VB győztesünk lenne...
joe7523-08-2005 11:10:59 // 3816
lsd. : előző beírás. :)
joe7523-08-2005 11:10:14 // 3815
Sok ilyen szupertehetséget beharangoztak már aztán mi lett belőük ? Semmi. Halott itt bárki is Schumacher nevét mielött az F-1-be jött? Vagy akár Raikönen nevét? Előjöttek a semmiből és tesség a két legjobb pilóta a mezőnyben.
zolee14523-08-2005 11:08:29 // 3814
f1 gépen nem akartak odavinni:) más: mit szóltok az ifjakhoz? Kovalainen, Rosberg? Nagyon vitézkednek a GP2-ben, az meg már majdnem F1.:)
SKrisz23-08-2005 11:06:15 // 3813
Mindenféle autóban, csak F1-ben nem. Ez a sport pedig erről szól!:))
zolee14523-08-2005 11:05:46 // 3812
nem biztos, hogy azt megvárja MS:)))
joe7523-08-2005 11:01:46 // 3811
Majd ha elpicsázza F-1-esben is akkor igen! :)
zolee14523-08-2005 10:59:03 // 3810
ki lenne az 1. pilóta? Kovalainen? Ő rendesen elpicsázta MS-t mindenféle autóban! :)))
joe7523-08-2005 10:53:27 // 3809
No igen. Szerintem sem lesz 1. sz. pilóta. tesztelt a ferrarinak ha annyira király lenne, már idén is ő vezette volna a 2. sz. piroskát.:) De hátvédnek jó lehet.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.