Forum >> Forma-1

szasza(SW)09-06-2009 19:44:04 // 64842
Na ha" Buttonnak nagy arca van már" Akkor itt egy Barrichello nyilatkozat:


Imádom a környéket, imádom a silverstone-i pályát. Nemcsak nyerni, mindent akarok: a pole-t, a leggyorsabb kört és a győztesnek járó serleget is. Előre kell néznem. Jenson most megrészegült a sikertől, minden összejön neki probléma nélkül. De egy napon jön majd a hullámvölgy, és én ott akarok lenni, hogy rögtön lecsapjak a lehetőségre."

"Nem látok esélyt arra, hogy az összes hátralévő versenyt megnyerje. És amint nem fog nyerni, elérkezik az én időm, nem fogom kihasználatlanul hagyni a kínálkozó esélyt."

Ehhez képest Button kettőt nem szól.Akkor nem értem mér nagy arcozzák:(
Ferke09-06-2009 15:45:40 // 64841
Ha tényleg új sorozat indul, szerintem börni agyonkorbácsolja mózlit, az ziher:))
Ferke09-06-2009 15:45:09 // 64840
Ezt most így elképzeltem...durvaaa:))) Azért ez az egész börninek legalább 50x nagyobb érvágás, mint az, hogy a neje elvitte a fél vagyonát:))))
mesa09-06-2009 15:31:37 // 64839
jövőre majd együtt korbácsolják magukat bőrharisnyában a szintén hoppon maradt Börnivel :))))
Ferke09-06-2009 15:16:17 // 64838
De durva! Az előbb, amit belinkeltem, még ennyire nem állították biztosra....jááj de megnézném mózli úr fejét most!:))))
mesa09-06-2009 15:11:43 // 64837
a FOTA áll. aláírta a szerződést a jövő évi sorozatról a spanyol Dornával (MotoGP)
mesa09-06-2009 15:10:12 // 64836
de jó! hurrá! Erre igyunk! :)))
mesa09-06-2009 15:09:13 // 64834
"Előre kell tekintenem. Jenson él minden lehetőségével, valahogy úgy, mint Michael (Schumacher) anno, ugyanis a helyzetek előtte nyílnak meg, anélkül, hogy bármilyen problémába is ütközne"

Na má' megint kezdi a vén szenilis...
Ferke09-06-2009 15:08:09 // 64833
Ez volt már? Mózli felszólította a csapatokat, hogy nevezzenek......ha neveznek, akkor lehet tárgyalni....mekkora rafkós az öreg!!!:)))
Kíváncsi leszek a FOTA reakciójára...bár a FOTA sem viccel:
50M eurot fizet minden nagy csapatnak az a nagy csapat, aki belép!:)
...ez durva!:)))
bilon09-06-2009 15:02:37 // 64832
ehhh...ebben a témában az utolsó...
a red bull nyert futamot már idén...toyota nem
attól függetlenül, a red bull tűnik(!) nyerőbb csapatnak...
a toyotánál már nem gascoyne van (bármilyen hihetetlen a spyker, majd force india, de innen kiszállt az f1-ből...)
attól még a toyota jó lehet...
de hosszú távon ez a két ember bizonyított (newey, és brawn)...ezek tények...persze lehetne mondani még todt bácsit, williams bácsit, briattore bácsit, vagy dennis bácsit...igaz ők csak(!) csapatvezetők...
ha már mindenképpen kellene mást mondani...
ennyi...itt befejeztem!

:))
mesa09-06-2009 14:57:05 // 64831
Végül is mindent mindenbe bele lehet magyarázni... MIndenben van összefüggés, ha úgy akarjuk.

Én meg azt mondom ennek az épületes cikknek a kapcsán, hogy a Ferrari mindig ott volt az f1-ben, ergo ilyen alapon csak ezt az egy csapatot illethet meg VB cím! :P
:)))))
mesa09-06-2009 14:54:14 // 64830
1. BrawnGP 96p.
2. RedBull 56,5p.
3. Toyota 32,5p.

Nálad hány csapat számít élcsapatnak ? Kettő ? :)))
Megj.: A Toyota közelebb van a RedBullhoz, mint a RedBull a BrawnGP-hez :P
bilon09-06-2009 14:53:50 // 64829
merthogy 2006-ben nem volt versenyben a ferka sumival (meg brawn-nal) a vb címért? vagy ezt nem értem....
mesa09-06-2009 14:50:22 // 64828
" Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"
Meg 2006. Na ennyire pontos egy cikk :P :))

az utolsó mondatodnál pedig azzal vitatkoznék, hogy David Beckham sem lett kevésbé jó focista attól, hogy topligából a kevésbé menő MLS-be szerződött ... :))))
bilon09-06-2009 14:45:09 // 64827
most olvasom nincs is már az F1-ben....
bilon09-06-2009 14:21:59 // 64826
tényleg? hány vb címet nyert az általa tervezett autó?
bilon09-06-2009 14:21:10 // 64825
jaja...és csinált egy kiscsapatból élcsapatot...valahogy ez a toyotának nem jön össze...
bilon09-06-2009 14:20:13 // 64824
"Adrian Newey és Ross Brawn. Bármilyen kevéssé is hozza lázba a közönséget egy nyájas hangú, kopaszodó irodarobot, meg egy pocakos, kiugrott ex-fizikus, megkerülhetetlen tény, hogy legalább az egyiküknek 1992 óta mindig volt szerepe a vb-címért folytatott küzdelemben. Az egyetlen kivétel 2008, meg talán 2007"

de elismerem mike is ott van, csak mégsem ennyire...
mesa09-06-2009 14:12:49 // 64823
De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
mesa09-06-2009 14:10:06 // 64822
"mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál..."
Newey 2006 óta egy feltörekvő csapatnál dolgozik, ami eddig nem éppen topnak nevezhető.
mesa09-06-2009 14:03:50 // 64821
2003-ban nyertek először a Hungaroringen a híres 110°-os V-motoros Renaulttal. 2005-ben még mindig azt a motorkonstrukciót használták.
De igazad van, akkor már a Toyotánál volt.

De mindez mit oszt, szoroz abból, hogy az f1-ben van, és ugyanolyan jó, mint Adrian Newey??? Most ott van az F1-ben, vagy nincs?
Akkor hülyeség az A5 cikk vagy nem?
mesa09-06-2009 13:55:10 // 64820
Nem lett volna baj, miután a Toyotát ott hagyta, ha a Ferrari alkalmazta volna...
bilon09-06-2009 13:54:36 // 64819
uhhh....2005-ben a toyotánál volt mike úr...
de lehet ő tervezte a rönót is :))))
mesa09-06-2009 13:49:23 // 64818
Mike Gascoyne fejből
mesa09-06-2009 13:47:33 // 64817
Ha én lennék Monteguzmó, Domenicallit már áthelyeztem volna az utcai autó részleghez. De ezt elmondtam már párszor :)))
bilon09-06-2009 13:47:07 // 64816
ki tervezte a rönó vb győztes autóját? pl? tudod fejből?
de hagyjuk..látom nem érted..bocs..lehet, hogy Te is Fradista vagy, de ezt most nem akarom elmagyarázni...de nincs harag :)))

adrian newey

és szerintem ami itt le van írva, az tök igaz...
mesa09-06-2009 13:41:51 // 64815
Minek nézzek utána??? Hogy tényleg tervezőmérnök-e az egyik a másik meg nem?
LOL

"vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t" -Ezt az ökörséget megint honnan veszed???

Adrian Newey 2006 február óta a Red Bull mérnöke. Ron Dennis pedig 2009 márciusig volt a McLaren csapat főnöke. 2006,2007,2008: rögtön három teljes szezon, amikor már nem dolgoztak együtt ...

Schumi miért rgaszkodott Brawnhoz? Mert jól kijöttek. Nincs ezen mit magyarázni.

Inkább azt a kérdést tedd fel, hogy miért nem akarták visszavinni az olaszok Ross Brawnt, mikor újra jelentkezett ? ;-)


De még mindig nem értem hogyan magyarázod ezekkel azt a bődületes marhaságot, hogy nincsenek meghatározó tervezőmérnökök/csapatfőnök az F1-ben?
mesa09-06-2009 13:35:02 // 64814
Mike: általában a top csapatok fikázóinak üzentem, akik most a Brawn GP-re matyiznak :)))
Mike.09-06-2009 11:43:55 // 64813
Ne szapuljuk??!!?? ....Hát mit csináljunk, ha amit csak lehet elbaxnak!?! Vegyük Kimi esőgumiját a száraz aszfalton. Vagy nem küldik ki az utolsó körökre az edzésen és így esik ki! Szóval amíg ilyen bakit csinálnak addig sajnos csak szidni tudom a Ferrarit.
bilon09-06-2009 11:25:47 // 64812
mielőtt ezt kijelented, azért utánanézhetnél...
az oké, hogy egyik ez, a másik az, mégis mindig ők voltak az állandóak az épp topcsapatnál...
vajh Dennis miért nem engedte sehova newey-t? pedig már a jaguár akarta vinni...
és schumi miért ragaszkodott brawn-hoz?
bilon09-06-2009 11:23:37 // 64811
főleg úgy, hogy ahhoz még kevés köze volt...
bilon09-06-2009 11:23:18 // 64810
jah...1 év alatt azért nehéz csodát csinálni... :P
mesa09-06-2009 11:15:34 // 64809
Brawnnal sem volt sehol a Honda... :P
Csak amióta a Honda motort Mercedesre cserélték, azóta fut a szekér. :))
mesa09-06-2009 11:13:41 // 64808
Na ez megint mekkora szédületes baromság... Ráadásul az egyik csapatvezető a másik tervezőmérnök. :P :))

Ha a csapatfőnököket nézzük van még:
- Flavio Briattore, Mario Theissen, Frank Williams, Martin Witmarsh

Ha a tervezőket nézzük:
- Aldo Costa, Patrick Head, Nicolas Tombazis, Mike Gascoyne

Mindegyik rendkívűli tehetség, egyéniség, meghatározó személyiség, aki képes egy jó húzással futamot, bajnokságot eldönteni.
BMW forever!!!!!!!!09-06-2009 11:02:38 // 64807
meg a ferrari sem,csak estek keltek mint most.Futamot sem nagyon fejeztek be...........
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 11:01:39 // 64806
Brawn nagyon jó szaki főleg hogy mindenből megkapta a legjobbat :) bele értve Button-t is...
bilon09-06-2009 10:58:26 // 64805
hát..brawn előtt nem volt sehol a honda... :)
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 10:54:21 // 64804
mózli, a honda meg a mclaren :D ez így helyes...
bilon09-06-2009 10:52:36 // 64803
Newey meg 3 alatt a red bullt?
bilon09-06-2009 10:49:57 // 64802
hát...ha azt nézzük Brawn 1 év alatt (vagy kettő?) rendbe rakta azt a csapatot :)))
bilon09-06-2009 10:46:29 // 64801
az A5-ön volt egy jó cikk... az volt a lényege, hogy itt nem csapatok versenyeznek, hanem Brawn és Newey...
és ebben van az igazság...
nem termelt ki az F1 másik meghatározó tervezőt, csapatvezetőt...ennyi...
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 09:58:39 // 64800
nem sajnáljuk őket ügyes gyerekek azért van fejlődés 5-6 futam alatt bent vannak a 10-ben ez a Brawn vagy Exhondának 7 év alatt sikerült :P
Erhard 242 (Pure Energy)09-06-2009 09:56:49 // 64799
teljesen érthetően és jól összefoglaltad :) aki ezt nem érti meg így azzal nem is érdemes vitatkozni...
BMW forever!!!!!!!!09-06-2009 09:53:14 // 64798
Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.



Szegények............annyira sajnálom őket,ne haragudjatok,de küszködök a könnyeimmel:-))))))))))))))))
mesa09-06-2009 09:45:39 // 64797
Soprano túl sok kérdés egyszerre :)))

Igen egyetlen kanyaron múlt. Az hogy hogyan alakult közben az év senkit sem érdekel, mert az ellenfélnek is alakultak így-úgy a dolgai. Ha akkor nem elő egy utolsót a csokiember, ugye ...

Igen, a Ferrari vezetés sokat hibázott idén. Mindig van gödör, amiből ki lehet mászni

Igen a többi csapat is megépítette a duplafedeles diffúzort, csak épp az autó nem passzol hozzá. A Brawnoknak a hátsó tengelytől végig az van, a későn kapcsolóknak meg csak az utolsó 10 cm-en. Nem ugyanaz a kettő hatékonysága, remélem belátod

A RedBull autók nagyon jók, én már a második verseny után leírtam, hogy nem a Brawnok a mgelepetés, hanem ők. De megint elfelejted az esetükben, hogy nem kellett KERS-szel szarakodniuk hónapokig, hogy egyáltalán működjön a szisztéma. Elegendő volt egy jól kiegyensúlyozott kocsit építeniük. Szopás a kettős mérce, ugye ;)

Még egyszer összefoglalva: aki szapulja a top csapatokat, az butaságot művel. Szerencsétlenek éjt-nappá téve fejlesztettek egy rendszert, amit egyesek meg sem próbáltak berakni az autójukba.

Ha már ilyen kettős mércével méri a szabályokat az FIA, inkább lett volna kötelező +35 Kg súly elhelyezése az összes autóba ami nem használ KERS-t, sokkal igazságosabb lett volna.
Pedig a WTCC-t is Max Moslék felügyeli, ott egész jól ki tudták egyenlíteni az erőviszonyokat ... Itt úgy látszik nem ez volt a cél.

Még valami, mert szóban lett említve, hogy volt már kettős mérce az F1-ben nem is olyan rég, amikor a Minardik az előző rendszer szerinti motorokkal versenyezhettek: igen, de akkor is volt kiegyenlítés, fordulatszám-korlátozással mehettek a kicsik között.
Most viszont a KERS-t nem használó autók semmilyen többletsúlyt, fordulatszámkorlátozást, akármit nem kapnak. Igazságtalan!

Milyen dolog lenne, ha egy 20 kérdéses tesztlap kitöltése után a 20 helyes választ adót ugyanúgy ötösre értékelnék, mint azt aki csak tízet válaszolna meg, igaz azt mind helyesen ???
Xixo09-06-2009 02:49:31 // 64796
Mondjuk ebben a KERSben csak azt nem értem, hogy ha már bevezették, akkor minek kellett így beszabályozni?? Miért nem lehetett bármennyi ideig bármennyi lóerővel használni? Hová lesz így az innováció???
Xixo09-06-2009 02:43:44 // 64795
Egy kanyaron???

Nem egy hungaroringi elfüstölt 10pont? Nem a szingapúri leszakított 10pont?
Csak hogy a legemlékezetesebbeket említsem.... :((
Xixo09-06-2009 02:35:07 // 64794
Na a Ferrari tavalyi VB címe legalább annyira nem volt megérdemelt, mint hemiltoné...
Xixo09-06-2009 02:26:39 // 64793
(A RBull talán mostanában készül el a dupladifivel....)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.