Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ06-11-2009 18:39:04 // 75782
márciusig jó lenne:-)))
Buksi06-11-2009 18:28:30 // 75781
Nyugi, kiderül úgy is! :-))
GT Ɨ|ѯ06-11-2009 18:22:42 // 75780
jövőre leverik őket:-DD
Tommi06-11-2009 18:09:37 // 75779
Hogyjönideaolló? :)))
Grando06-11-2009 18:05:08 // 75778
Annyira nem érdekel, hogy bárkit is hibáztassak érte. Még viccből sem. ;)))
(Vigyázz, mert olló van nálam.)
(Vigyázz, mert olló van nálam.)
Buksi06-11-2009 18:02:10 // 75777
Egy kis sikerélmény a jövő évi indulás előtt! :-D
Tommi06-11-2009 18:00:44 // 75776
Persze, a végén még azért is én leszek a hibás, amiért Kiminek nem ment idén :PPP
GT Ɨ|ѯ06-11-2009 17:58:17 // 75775
legalább ebben:-DDD
mesa06-11-2009 16:32:38 // 75774
Jujj. Ez nagyon sejtelmes volt :))))
Buksi06-11-2009 16:24:53 // 75773
Legalább az elsők voltak! :-)))))
GT Ɨ|ѯ06-11-2009 14:09:51 // 75772
kicsit korai még,nem?:-)
Junior06-11-2009 13:57:43 // 75771
Hivatalos nyilatkozat kell? Lapozd fel a Blikket! :-DDDD
2.oldal, bal széle. Az ám a hiteles hírforrás ;-)
2.oldal, bal széle. Az ám a hiteles hírforrás ;-)
Grando06-11-2009 13:52:28 // 75770
Tommi visz a rosszba látod. :DD
Buksi06-11-2009 13:09:05 // 75769
Jobb előbb, mint soha! :-D
mesa06-11-2009 12:54:32 // 75768
ne fogalkozzá' bukott emberekkel, vazze. :)))
Xixo06-11-2009 12:48:38 // 75767
Nem hiszem, akkor már az összes oldalon fent lenne.
Grando06-11-2009 12:46:27 // 75766
Hivatalos nyilatkozat biztosan nincs. Ha lenne, tuti, hogy minden F1-es híroldalon az virítana legelöl. Vmi olyasmit olvastam, hogy "finn lapértesülések szerint" már csak alá kéne írnia a szerződést. Csak nem engednék ralizni, blablabla. De most nem találom a cikket.
Egy ilyet találtam róla. Ez mai. Bár a németek már az Abu Dhabi futamon is mondták ezt, szóval csak az itthoni újságírókhoz jutott el ilyen hamar...
A lényeg, hogy még hezitál. Vagy inkább a meki hezitál, mert van jelentkező bőven. (...és sztem úgyis csak egy fullajtár kell nekik a nyárimikulás mellé, arra meg minek sok pénzt kidobni... na meg Räikónak se hiányzik, hogy immáron egy létező csapatsorrend miatt is leaprítsák az arcát...)
Egy ilyet találtam róla. Ez mai. Bár a németek már az Abu Dhabi futamon is mondták ezt, szóval csak az itthoni újságírókhoz jutott el ilyen hamar...
A lényeg, hogy még hezitál. Vagy inkább a meki hezitál, mert van jelentkező bőven. (...és sztem úgyis csak egy fullajtár kell nekik a nyárimikulás mellé, arra meg minek sok pénzt kidobni... na meg Räikónak se hiányzik, hogy immáron egy létező csapatsorrend miatt is leaprítsák az arcát...)
Blade06-11-2009 12:43:47 // 75765
Na akkor tényleg fejlődök:DD Minő ritka pillanat ez, hogy egyetértesz velem, meg is jegyzem:D
Tommi06-11-2009 12:30:41 // 75764
Apám mondta délelőtt, hogy a reggeli hírekben bemondták: Kimi megy a Mekihez. Ez most végre végleges, vagy megint csak egy találgatás? Hivatalos hírt nem találtam róla.
mesa06-11-2009 12:04:08 // 75763
Ezt a hozzászólásod maximális mértékben helyeslem ! :)
GT Ɨ|ѯ06-11-2009 11:09:42 // 75762
Xixo06-11-2009 01:06:09 // 75761
Még egy hely elkelt: Algeszuari is marad a helyén a TRossonál
Tom1205-11-2009 22:30:04 // 75760
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Pontosan, vagyis "szakszóval": realizálták a veszteséget. Nekem pl. tegnap az USD /CHF egy meggondolatlan megbízás miatt éjjel mínusz 900 felé járt /Dollár/, de ma délután 14.00 körül már + 69 volt, akkor zártam le. Ezt már nem volt türelmük kivárni, meg ahogy a gazdasági jelentéseikből láttam, nincsenek valami rózsás helyzetben és biztos nem akartak tovább kockáztatni, így döntöttek, ők tudják, nekik mi a az előnyösebb...
Elvileg jövőre már egész jó esélyekkel indulhattak volna, de kb. annyira "kiszámítható" 2010, mint az idei év volt, semennyire... Szerintem eladják, vagy kiadják valakinek az egészet /F1 részleg/, amit összehoztak, szemétdombra biztos nem fog kerülni - hogy legalább valami megtérüljön a sok befektetésből. Gondolom, a Honda példájából tanulva nem "ingyen" adnak majd túl rajta, vagy már meg is van az új tulaj, a "fű alatt".:-))
Pontosan, vagyis "szakszóval": realizálták a veszteséget. Nekem pl. tegnap az USD /CHF egy meggondolatlan megbízás miatt éjjel mínusz 900 felé járt /Dollár/, de ma délután 14.00 körül már + 69 volt, akkor zártam le. Ezt már nem volt türelmük kivárni, meg ahogy a gazdasági jelentéseikből láttam, nincsenek valami rózsás helyzetben és biztos nem akartak tovább kockáztatni, így döntöttek, ők tudják, nekik mi a az előnyösebb...
Elvileg jövőre már egész jó esélyekkel indulhattak volna, de kb. annyira "kiszámítható" 2010, mint az idei év volt, semennyire... Szerintem eladják, vagy kiadják valakinek az egészet /F1 részleg/, amit összehoztak, szemétdombra biztos nem fog kerülni - hogy legalább valami megtérüljön a sok befektetésből. Gondolom, a Honda példájából tanulva nem "ingyen" adnak majd túl rajta, vagy már meg is van az új tulaj, a "fű alatt".:-))
Tom1205-11-2009 22:12:48 // 75759
Nem úgy értettem.:-))
...csak, hogy nagyjából az én véleményem is ez a dologról.:-)
...csak, hogy nagyjából az én véleményem is ez a dologról.:-)
Satti05-11-2009 21:58:51 // 75758
Mérlegelniük kellett és erre a dömtésre jutottak. Talán, ha lett volna 1-2 futamgyőzelem ebben az évben, akkor nem szállnak ki, ill., ha nem lenne ez a válság, ami az autóipart különősen érzékenyen érinti, akkor sem lépnek ki a játékból, de a jelenlegi helyzetben ez volt a legmegfelelőbb megoldás. Ettől függetlenűl utcai autókat még rengeteget eladnak, ez nem befolyásolja egyáltalán.
GTPeti05-11-2009 21:21:47 // 75757
(Az utolsó mondatom így találóbb: Aki a mélyponton kiszállt, elbukta a befektetett pénz nagyrészét. Mint a Toyota.)
GTPeti05-11-2009 21:19:32 // 75756
Hír az indexen
Én viszont nagyon tisztelem emiatt a Toyota főnökét. Szerintem ő egy rossz döntést hozott. Hogy most kiszállnak.
Az F1-ben egy darab igazi luxusautógyártó szerepel, ez a Ferrari. A BMW-nek és a Mercedesnek is van "Toyota kategóriájú" autója, nem is egy. Sőt, ha a Lexus-t is nézzük, akkor fordítva is igaz. A Toyota modellpalettája is megy olyan "magasra", mint a másik két németé. Szóval szerintem, nem baj, hogy ilymódon próbálták meg felpolírozni az imázsukat. Maradni kellett volna.
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Én viszont nagyon tisztelem emiatt a Toyota főnökét. Szerintem ő egy rossz döntést hozott. Hogy most kiszállnak.
Az F1-ben egy darab igazi luxusautógyártó szerepel, ez a Ferrari. A BMW-nek és a Mercedesnek is van "Toyota kategóriájú" autója, nem is egy. Sőt, ha a Lexus-t is nézzük, akkor fordítva is igaz. A Toyota modellpalettája is megy olyan "magasra", mint a másik két németé. Szóval szerintem, nem baj, hogy ilymódon próbálták meg felpolírozni az imázsukat. Maradni kellett volna.
(Olyan ez, mint a tőzsde. Márciusban leestek az árfolyamok a pincébe, de pár év múlva ugyanott lesznek. Aki a mélyponton kiszállt, veszteséget termelt.)
Satti05-11-2009 19:53:39 // 75755
Bocs, hogy nem címeztem senkinek, mivel este volt időm írni, mint most is, napközben néha be-beolvasok és csak emlékeztem a felvetésre és arra reagáltam, vissza nem kerestem, de sztem jelentődége nincs. :-)
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Mindent meg lehet több oldalról is kőzelíteni, természetesen a Ferrari exluzívitásához nem is fér kétség, de az egy teljesen más világ, az nem az átlag halandók autója, a gazdagok közül is, csak a felsőbb szinteken engedhetik meg maguknak, az átlagos autógyártáshoz nem is lehet hasonlítani.
A Forma1 a Toyotának nem jött be, de azért még sztem nem kell az egész márkát lefikázni, elég régóta gyártanak nagy mennyiségben elég jó autókat, nemcsak a sznoboknak, hanem egyszerű munka vélra is, mint pl. a Toyota pick up-ot, ami szinte mindent kibír, praktikus és igénytelen. Persze tudom, mnden japán autót le kell fostalicskázni, mert az úgy a "normális", bár ezt a nézetet személy szerint nem osztom, emrt nem helyénvaló. Mindenki olyan autót használ, amit akar, vagy amilyet éppen megengedhet magának, azért mert esetleg az nem olasz, attól még nem lefikázandó.
A Forma1-ben már nem volt helye a Toyotának, de nem is szabad összekeverni a csapatot az utcai autó gyártással, mert semmi köze hozzá, egyszerűen az anyacég nem pumpál több pénzt a projektbe, mert ennyi elég volt. A mostani, korábban belinkelt görbe tükör írásban nagyon jól le van írva erről az egész dologról a lényeg.
Grando05-11-2009 19:34:00 // 75754
(Arról nem is beszélve, hogy inkább a Lexus minősíthető sznobériának, nem pedig az, ha vki leszólja. Na de ki figyel oda egy ilyen apróságra?)
GT Ɨ|ѯ05-11-2009 19:28:36 // 75753
jólbeszéltél:-)
UFF
UFF
Blade05-11-2009 18:32:27 // 75752
Akkor fejlődök ezek szerint:DD
Tom1205-11-2009 13:53:48 // 75751
Na, jó, abból még biztos lehet alkudni...;-DDDD
Grando05-11-2009 13:32:29 // 75750
Olyan drágán? Ne viccelj, annyit nem ad érte. :DDD
Tom1205-11-2009 13:16:26 // 75749
Vagy ennyire naívak a japánok?
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Nincs kizárva...:-) Én a helyükben már sokkal korábban lehúztam volna a rolót, ami nem megy, nem kell eröltetni.
Egyébként meg most abbahagyni, mikor már itt - ott villantottak is, elég logikátlan, megint csak...
Lehet, hogy Brawn már megvette 2. csapatnak 2 Euroért...:-)))
Tom1205-11-2009 13:07:09 // 75748
...mintha én írtam volna...:-))))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
...annyival talán kiegészítettem volna /a "békesség kedvéért"/, hogy természetesen nagy szükség van továbbra is a Land Cruiserekre is, pl. yachtot vontatni az Adriára, meg a mini stop&go katicabogarakra pl. városban gördeszka helyett.:-)
...meg milyen lenne az élet, ha csak fűszert ennénk? :-))
Xixo05-11-2009 12:31:08 // 75746
Blade05-11-2009 11:36:47 // 75745
Talán nekem szántad ezt a választ?:) Mert akkor miért nem mered címezni a hszt?
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Nézd, az F1 az autófejlesztés csúcsa. Ezzel azt hiszem nem kell vitatkozni. Jött a totoya nagy mellénnyel és rekord költségvetéssel, hogy majd ők megmutatják. Hát meg is mutatták...Rajtuk röhög az egész világ...Az F1-ben derül ki,hogy ki mennyire tud autót fejleszteni.Lehet hogy tud a totoya egy két relative kiemelkedő tipust gyártani, de azért ez egy mai autógyártónak nem lehet probléma. De a totoya akkor is csak egy kommersz gyártó. Supra? Sportautó igaz? Akkor hasonlitsuk össze egy sport autóval. Hol van a Supra egy Ferrarihoz képest? És nem csak a menetteljesitményekre gondolok. Sehol. Lexus? Presztizs autónak készült. Hol van presztizsben egy pl. Maseratihoz képest? Vagy Aston Martinhoz? Sehol... Persze, ha a suprát összehasonlitod a szomszéd stiftjével, akkor tényleg állat autó. De a valós helyzetében max átlagos. Azaz kommersz, mint egyébként a totoya maga is. Ez ugyan igy van a lexusnál is.
Na akkor erről ennyit:) Lehet megvetsz ezért, de én csak lenézéssel tudok tekinteni egy totoyara, meg az összes többi szemetet gyártó kommersz gyártóra.
Buksi05-11-2009 10:15:21 // 75744
Most melózom, de délután ráérek tanítani téged! :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)05-11-2009 10:10:19 // 75743
tőled nem ezt a véleményt vártuk Satti.... inkább ezt :a Toyota azért szállt ki mert Kimi nem szerződött le hozzájuk s mivel nincs más épkézláb versenyző ezért úgy döntöttek hogy vége :DDD
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...
AntiSattik: a Toyota azért szállt ki mert nem tudtak volna annyi vodkát beszerezni Kiminek amennyi kapható és ezért inkább kiszálltak...
Tom1205-11-2009 09:59:24 // 75742
Szerintem az túl lágy erre a célra...:-DD
Tom1205-11-2009 09:58:16 // 75741
Sejtettem... :-))
Azért a "Bridgestone" meg volt, nem? A "Končí", meg = befejezi... :-)
Azért a "Bridgestone" meg volt, nem? A "Končí", meg = befejezi... :-)
105-11-2009 09:52:34 // 75740
Mondjuk a Durex?! :-)
105-11-2009 09:52:02 // 75739
Hááát némelyik szót (mondjuk mindet) nem egészen értettem, de azért köszi :-DDDDDD
Satti05-11-2009 09:51:35 // 75738
Ez előfordulhat, mert már 2 napos hír. :-) Jövőre azért még lesznek, de hogy utána melyik márka lesz a gumiszállító, azt még nem tudni.
Tom1205-11-2009 09:47:27 // 75737
Én ITT olvastam róla, tegnap, de nem tudom, most segítettem-e...? :-)
105-11-2009 09:45:08 // 75736
Köszönöm, de tényleg nem tudtam.....vagy csak elkerülte a figyelmemet
Andy05-11-2009 09:42:21 // 75735
Csak neked! :)) Bridgestone kiszáll
Tom1205-11-2009 09:35:27 // 75734
...de csak 2011-től...
Pirelli, Avon, Kumho és társaik a köv. jelöltek.
Pirelli, Avon, Kumho és társaik a köv. jelöltek.
Tom1205-11-2009 09:31:27 // 75733
Sebaj, az egész héten szinte naponta ismétlik, igaz, kicsit rövidítve.:-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
729
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?