Massa: Alonso nem lesz első számú! klikk
Apaa....kezdőődik!! :-))
Forum >> Forma-1
Satti12-11-2009 14:30:19 // 76032
Xixo12-11-2009 12:42:38 // 76030
A pofátlanságnak nincs határa.Ezek után inkább elkulloghatott volna a búsba...
Xixo12-11-2009 12:40:08 // 76029
Ez csak egy idézet a kedvenc F1es oldalamról! :)))
krecsi12-11-2009 12:13:39 // 76028
GT Ɨ|ѯ12-11-2009 12:10:44 // 76027
ne szaladj ilyen pesszimistán olyan előre....azért:-)
Xixo12-11-2009 12:10:06 // 76026
Jahogy félre értettelek az előbb! Azt hittem, hogy az ettől az a betiltásra vonatkozik, nem az idei évre... :)) Pedig még tanultam is szövegértést! :)
Xixo12-11-2009 12:08:28 // 76025
"szerintem, most már kezdi kapisgálni, hogy fogják kicsinálni Alonsóval szemben... egyszerűen bemocskolják.. ..és ő 2010-ben csak evickélni fog. Olyan autót kap, mint Kimi 2009-ben, és mert "mocskos", senki sem fogja sajnálni. Még akkor sem, amikor felmondanak neki 2010 végén. És akkor Schumi hozza Vettelt a Ferrariba."
:))))))))
:))))))))
GT Ɨ|ѯ12-11-2009 12:06:31 // 76024
naugye..:-)
még azzal is kevesebb:-D
még azzal is kevesebb:-D
Xixo12-11-2009 12:04:55 // 76023
A taktikázás biztos megszűnik. Annyival már kevesebb jut nekünk.
Tommi12-11-2009 10:54:21 // 76022
Pár napja valaki feltette már az e-Bay linket, most itt egy rövid cikk is róla:
Lehet licitálni Schumi első világbajnoki verdájára.
Lehet licitálni Schumi első világbajnoki verdájára.
Grando12-11-2009 10:14:34 // 76021
Váááá! És a sok idióta állat ott találgatja alul, hogy ezt most miért nyilatkozta. Bexarok!
:DDD
Vizuális típus vagyok. Látom magam előtt, ahogy Felipe otthon ül, unatkozik. Hirtelen ötlettel felkapja a mobilt az asztalról, és az 1-es gyorsbillentyűvel(!) hívja az f1lájv stábját. Benyögi ezt a három összefüggéstelen mondtatot, kinyomja a vonalat, majd nagyot sóhajt, mint aki jól végezte dolgát, és bámulja tovább a tévét.
Az ész megáll... :DDD
:DDD
Vizuális típus vagyok. Látom magam előtt, ahogy Felipe otthon ül, unatkozik. Hirtelen ötlettel felkapja a mobilt az asztalról, és az 1-es gyorsbillentyűvel(!) hívja az f1lájv stábját. Benyögi ezt a három összefüggéstelen mondtatot, kinyomja a vonalat, majd nagyot sóhajt, mint aki jól végezte dolgát, és bámulja tovább a tévét.
Az ész megáll... :DDD
GT Ɨ|ѯ12-11-2009 07:43:12 // 76020
ettől unalmasabb?....
Xixo12-11-2009 04:05:28 // 76019
Massa interjú
És így kell fényezni magunkat:
Fernando (Alonso) nagyszerű versenyző, az egyik legjobb a Formula-1-ben, de ha valaki a Ferrarihoz csatlakozik, az mindig erős, hiszen a Ferrari mindig a legjobbat keresi.
:))
És így kell fényezni magunkat:
Fernando (Alonso) nagyszerű versenyző, az egyik legjobb a Formula-1-ben, de ha valaki a Ferrarihoz csatlakozik, az mindig erős, hiszen a Ferrari mindig a legjobbat keresi.
:))
Xixo12-11-2009 04:03:19 // 76018
Xixo12-11-2009 03:53:13 // 76017
Bortolottit bukta a Ferrari, már a Redbull színeiben versenyez
Nem kéne odafigyelni ezekre a tehetségekre?
Nem kéne odafigyelni ezekre a tehetségekre?
Xixo12-11-2009 03:50:39 // 76016
Xixo12-11-2009 03:45:22 // 76015
GT Ɨ|ѯ11-11-2009 16:57:10 // 76014
grat a K-hoz!:-)
bögrék?....
bögrék?....
Tommi11-11-2009 16:06:57 // 76013
Csak az a baj, hogy akik tehetnének valamit, pont azoknak más a véleményük :)))
Tom1211-11-2009 15:51:17 // 76012
Nem csak Te, meg biztos, hogy nem is csak ketten vagyunk ezen a vélemnyen.:-)
Tommi11-11-2009 15:47:08 // 76011
Én elhiszem, hogy globalizáció meg világpiac meg minden, de ami 60 éve működik, nem feltétlenül kéne állandóan azon bütykölni, hogy alapjaiban megváltoztassák. Persze, a változás és a fejlődés kell, de nem mindig mindenben mindenáron. De lehet, hogy én vagyok idealista :)))
Tom1211-11-2009 15:34:23 // 76010
Szerencsére már páran kezdik "kapizsgálni", hogy ez így nem teljesen van rendben, de belátható időn belül látványos változásra nem hiszem, hogy számíthatunk...
Pedig jó lenne...
Pedig jó lenne...
Tommi11-11-2009 15:17:27 // 76009
Alapvetően az a baj, hogy a Forma-1 manapság már rég nem versenyzés és "technikai labor", hanem 99% üzlet (a maradék 1% a vasárnap 14-16 óra közötti időszak). Szerintem a 70-es években még többé-kevésbé "amatőr" volt a dolog, sok kis csapat, manapság viszont már nem maga a versenyzés az elsődleges.
És ennek megfelelően egy olyan pálya, ami akár évtizedekig is jó volt, ma már nem az. Lásd régi Nürburgring felszeletelése, Hockenheim átalakítása, Spa átépítése, stb... és az új pályák a világ különböző pontjain. Nagyon-nagyon lassan, de észrevehetően az a trend, hogy az F1 bölcsőjéből, vagyis Európából áthelyeződik a hangsúly a világ más részeire, elsősorban a Közel- és Távol-keletre. Pár éve Bahrein és Kína, most Abu Dhabi, jövőre Korea és az oroszok meg az indiaiak is kaparnak, hogy legyen futamjuk.
Természetesen mindenki túl akarja szárnyalni a többieket és minél látványosabb, csilli-villibb, gigászibb pályát akarnak, miközben a sok bábaasszony között elveszik a gyerek és a pálya "élvezhetősége" látja ennek kárát. Mondjuk a kínai pálya nem rossz a célegyenes utáni szűkülő kanyarral, a három-az-egyben balos kanyarral, a hátsó hosszú egyenessel, de ha csak a pályát nézzük és a körítést hozzá nem, a mai pályák valahogy sokkal "sótlanabbak". Nem mellesleg nincs meg mögöttük a hagyomány, amiről írtam nemrég a csapatok és autómárkák kapcsán. Anglia, Német/Francia/Olaszország 60 éve rendez futamot. És ezt semmilyen csillogással nem tudák pótolni az új pályák.
És ennek megfelelően egy olyan pálya, ami akár évtizedekig is jó volt, ma már nem az. Lásd régi Nürburgring felszeletelése, Hockenheim átalakítása, Spa átépítése, stb... és az új pályák a világ különböző pontjain. Nagyon-nagyon lassan, de észrevehetően az a trend, hogy az F1 bölcsőjéből, vagyis Európából áthelyeződik a hangsúly a világ más részeire, elsősorban a Közel- és Távol-keletre. Pár éve Bahrein és Kína, most Abu Dhabi, jövőre Korea és az oroszok meg az indiaiak is kaparnak, hogy legyen futamjuk.
Természetesen mindenki túl akarja szárnyalni a többieket és minél látványosabb, csilli-villibb, gigászibb pályát akarnak, miközben a sok bábaasszony között elveszik a gyerek és a pálya "élvezhetősége" látja ennek kárát. Mondjuk a kínai pálya nem rossz a célegyenes utáni szűkülő kanyarral, a három-az-egyben balos kanyarral, a hátsó hosszú egyenessel, de ha csak a pályát nézzük és a körítést hozzá nem, a mai pályák valahogy sokkal "sótlanabbak". Nem mellesleg nincs meg mögöttük a hagyomány, amiről írtam nemrég a csapatok és autómárkák kapcsán. Anglia, Német/Francia/Olaszország 60 éve rendez futamot. És ezt semmilyen csillogással nem tudák pótolni az új pályák.
Xixo11-11-2009 14:17:36 // 76008
Tom1211-11-2009 14:17:09 // 76007
"Occcsóért" tervezek én nekik olyan pályát, hogy a 20 ujját megnyalja minden igazi F1 rajongó...;-DDD
Tom1211-11-2009 14:14:54 // 76006
Xixo11-11-2009 14:11:17 // 76005
Jah. Csak abba kéne belegondolniuk, hogy hiába lesz ott a sok primadonna a boxokban, ha a tv előtt nem nézi senki az unalmasabbnál unalmasabb futamokat, akkor bezárhatják a boltot...
Tommi11-11-2009 14:09:01 // 76004
Happy 76K :)
Egyébként tényleg ez van, gyakorlatilag a nagy paddock, a sok lelátó, a kiszolgáló egységek meg a VIP teraszok lassan fontosabbak, mint maga a pálya :(
Egyébként tényleg ez van, gyakorlatilag a nagy paddock, a sok lelátó, a kiszolgáló egységek meg a VIP teraszok lassan fontosabbak, mint maga a pálya :(
Xixo11-11-2009 14:08:35 // 76003
Nem én szóltam nekik az biztos! :))
Xixo11-11-2009 14:07:40 // 76002
Na épp ez az, hogy mit látnak! :))
Tom1211-11-2009 14:04:31 // 76001
Biztos itt olvasták...:-DD
Tom1211-11-2009 14:03:59 // 76000
...illő lenne, de szerintem csak a "felhajtás" a lényeg, meg, hogy a nézőknek jól belátható legyen, persze, ha van mit látni ilyen unalmas pályákon.
Xixo11-11-2009 14:02:28 // 75999
Xixo11-11-2009 13:57:13 // 75998
Azt hinné az ember, hogy a tervezésnél a csapatok (FOTA) véleményét is figyelembe veszik. Vagy mi alapján gondolják, hogy jó lesz-e egy pálya vagy sem!?
Xixo11-11-2009 13:52:41 // 75997
Na már a mekisek is kezdik ezt a motiváltságos dolgot Rajjal, pedig az itteni szakértők is megmondták, hogy ez baromság!! Hülye mercisek! :))))))
Tom1211-11-2009 13:52:25 // 75996
Kár volt "spórolni" az autókon, most költhetik a pályaátalakításokra a 100x-osát...:-)
Xixo11-11-2009 13:24:27 // 75995
Na igen, amíg egy ilyen pálya volt (Monaco), addig rendbe is volt a dolog. Megvolt a maga különlegessége. Mostanra meg már sajna az lesz a különleges, ha véletlen egy rendes pályára tévednek. :(
Mert pl ez az abudabi is minden volt csak izgalmas nem.
Mert pl ez az abudabi is minden volt csak izgalmas nem.
Tom1211-11-2009 12:53:54 // 75994
A pályák a hibáska a kevés előzésért...
Erre már én is gondoltam, nekem valahogy unalmasnak tűnnek ezek az új, "mű" pályák, ahogy már idén párszor említettem. Nem tartom jó dolognak, hogy az utóbbi időben minden pálya tarvezését egy emberre /Hermann Tilke/ bízzák...
Erre már én is gondoltam, nekem valahogy unalmasnak tűnnek ezek az új, "mű" pályák, ahogy már idén párszor említettem. Nem tartom jó dolognak, hogy az utóbbi időben minden pálya tarvezését egy emberre /Hermann Tilke/ bízzák...
Tom1211-11-2009 09:38:32 // 75993
...mondjuk, azt "bírnám", ha esetleg jövőre a Brawn az idei Ferrari szintjén "toporogna"...:-))
A "tangások" /Merc. logó/ is mindig oda húznak, ahol nagyobb a kilátás a sikerre - pénzre, van erre egy közmondás is, miszerint gyakran nem éri meg ide - oda ugrálni...:-)
Majd meglátjuk...:-)
A "tangások" /Merc. logó/ is mindig oda húznak, ahol nagyobb a kilátás a sikerre - pénzre, van erre egy közmondás is, miszerint gyakran nem éri meg ide - oda ugrálni...:-)
Majd meglátjuk...:-)
Tom1211-11-2009 09:32:58 // 75992
"Ron Dennis szerint hiba volt az engedékenység - mellesleg az angol visszatérésre is készül."
...csak idő kérdése volt, elég sokat "bénáztak" ők is nélküle, de ki tudja, segített volna-e, ha ott is van...??
...csak idő kérdése volt, elég sokat "bénáztak" ők is nélküle, de ki tudja, segített volna-e, ha ott is van...??
Tom1211-11-2009 09:28:13 // 75991
Eleinte a Parmalat-al volt érvényes szerződése, a többi jelentkező meg már jött magától, jól teszi, hogy kihasználja.;-)
Xixo11-11-2009 01:57:44 // 75990
Xixo11-11-2009 01:53:03 // 75989
Xixo11-11-2009 01:51:26 // 75988
Brawn szerint a természetes körforgás része, hogy néhány csapat távozik
Megint igaza van. A bömösnek meg a tojotának csak a reklám kellett, csak az üzlet. Majd ha megint lesz ebbe pénz nekik, akkor visszajönnek. Ők akik kicsiben gondolkoznak...
Megint igaza van. A bömösnek meg a tojotának csak a reklám kellett, csak az üzlet. Majd ha megint lesz ebbe pénz nekik, akkor visszajönnek. Ők akik kicsiben gondolkoznak...
Xixo11-11-2009 00:39:40 // 75987
A mekinek biztos fájna. Néhány évre mennének a sor végére.
Mondjuk a mercinek így is elég jó reklám ez. Ott vannak 3 csapatban is, nem biztos, hogy kell nekik az önálló név. Beszélnek róluk így is eleget.
De hogy Ross nagyot kaszálna az biztos! :))
Mondjuk a mercinek így is elég jó reklám ez. Ott vannak 3 csapatban is, nem biztos, hogy kell nekik az önálló név. Beszélnek róluk így is eleget.
De hogy Ross nagyot kaszálna az biztos! :))
Cro16611-11-2009 00:30:09 // 75986
Xixo10-11-2009 23:51:50 // 75985
Hát 2006ban sem nőttünk a mezőny fölé. Igaz jobb lett sokkal az autó, mint előtte, de mégse volt elég. Szal ez még nem jelent semmit.
Xixo10-11-2009 23:49:26 // 75984
Na igen, ha csak nem fogunk nagyon mellé. Sajna ez most is benne van a pakliban...
Xixo10-11-2009 23:46:24 // 75983
Azért ez a szmokingos kép elég gáz... :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
642
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?