Forum >> Forma-1
mesa05-01-2010 11:26:57 // 77882
... és akkor ott vannak a VIP vendégek, akikre főznek, kváztatják, nyalják-falják mindenüket - még a rali versenyeken is. Rengeteg pénzbe vannak ők is, és ezt előre bele is kalkulálják az éves költségvetésbe.
Satti05-01-2010 11:26:49 // 77881
Erre jó példa az USA, ahol pl. nascar-ban sem fényes hotelekben laknak a srácok, hanem lakóautókban, igaz azok akkorák, mint egy jobb fajta panellakás nálunk, csak több luxussal, de akkor is, közel nem kőltenek annyi pénzt az egyebekre, mint Európában az F1.
Ferko05-01-2010 11:26:04 // 77880
Amiért itt éveken keresztül ment a MS istenítés; pedig Ő sem volt anno Forma 1-es versenyző. Sajnos most megint az.
mesa05-01-2010 11:24:00 // 77879
Nem is értem, minek foglalkozunk rali versenyzőkkel még mindig az F1 topikban? ;D
Tommi05-01-2010 11:23:28 // 77878
Kicsit OFF
Ezt én sem szoktam érteni, amikor szervezem az esztergomi találkozót (apropó, ugye mindenki tudja már, hogy április 10-én lesz a Jubileumi X. Esztergomi Alfa Romeo Találkozó?) és megyek a szponzorokhoz tárgyalni, mindig sírnak, hogy nincs pénz meg éhen akarnak halni, miközben más dolgokra meg szórják a pénzt (pl mindenki a céges tesztautóval jár még WC-re is). És azzal jönnek, hogy nincs pénz reklámozni. Könyörgöm, az Alfának amúgy se megy fényesen és az "átlagember" nem fog betévedni egy kereskedésbe új/használt autót venni, inkább az megy be, aki tudja, hogy mit jelent az Alfa. És ezt a célközönséget pontosan egy Alfa találkozón tudja megtalálni a kereskedő. Vagy nem jól látom?
ON
A csapatok is költséget akarnak csökkenteni, de gondoljunk csak bele, hogy pl a logisztika, a szállás, az ellátás mennyibe kerül egy csapat dolgozóinak és ott is lehetne spórolni, ha nem sokcsillagos szállodákba laknának meg nem első osztályon utazna mindenki és egyebek.
Ezt én sem szoktam érteni, amikor szervezem az esztergomi találkozót (apropó, ugye mindenki tudja már, hogy április 10-én lesz a Jubileumi X. Esztergomi Alfa Romeo Találkozó?) és megyek a szponzorokhoz tárgyalni, mindig sírnak, hogy nincs pénz meg éhen akarnak halni, miközben más dolgokra meg szórják a pénzt (pl mindenki a céges tesztautóval jár még WC-re is). És azzal jönnek, hogy nincs pénz reklámozni. Könyörgöm, az Alfának amúgy se megy fényesen és az "átlagember" nem fog betévedni egy kereskedésbe új/használt autót venni, inkább az megy be, aki tudja, hogy mit jelent az Alfa. És ezt a célközönséget pontosan egy Alfa találkozón tudja megtalálni a kereskedő. Vagy nem jól látom?
ON
A csapatok is költséget akarnak csökkenteni, de gondoljunk csak bele, hogy pl a logisztika, a szállás, az ellátás mennyibe kerül egy csapat dolgozóinak és ott is lehetne spórolni, ha nem sokcsillagos szállodákba laknának meg nem első osztályon utazna mindenki és egyebek.
Selmak05-01-2010 11:15:44 // 77876
Nekünk lehet (sőt biztos) hogy nagy összeg, de a csapatok gumira többet költenek 1 évad alatt.
Satti05-01-2010 11:12:30 // 77875
Annak az aprópénznek most nekem elég lenne az 1%-a is, csak úgy játszásdiból, nem fájna a fejem. :-)
mesa05-01-2010 11:11:45 // 77874
"Talán a móka kedvéért elnézek majd a Monacói Nagydíjra. A dolgok állása szerint autót is kaphatnék, más kérdés, hogy akarom-e"
:DDDDD Na persze.
:DDDDD Na persze.
Selmak05-01-2010 11:08:22 // 77873
Sumi csak 8 millió jurót kap? Aprópénz egy F1 gyári csapat költségvetésében. Button mennyiért is szerződött a McLarenhez?
Selmak05-01-2010 10:54:16 // 77872
Ja nem Delphi porlasztócsúcsokat kellett volna használni és akkor most nincs a visszahívásás, meg a presztizsveszteség, csak hát ugye a Szent Profit...
Satti05-01-2010 10:42:40 // 77871
Az élet nem egy habostorta ott sem. :-))
Tommi05-01-2010 10:40:36 // 77870
Grando05-01-2010 10:29:50 // 77868
Na ja. Nagyot mondott. De végül is igaza van. Eldőlhet.
Amúgy csak nekem tűnik úgy, vagy tényleg nagyon lefogyott? Úgy néz ki, mint egy anorexiás. :DDD
Amúgy csak nekem tűnik úgy, vagy tényleg nagyon lefogyott? Úgy néz ki, mint egy anorexiás. :DDD
Ferko05-01-2010 08:30:26 // 77866
Egyre szimpatikusabb vagy.:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Grando05-01-2010 07:55:49 // 77865
Amennyiben ezek szabályosak (nem pedig a "szürke" tartományból, egy tönk szélén lavírozó, éppen hogy az F1-ben maradt csapat iránti szánalomból beemelt cuccok) lesznek, akkor nem beszélhetünk umbuldáról. ;)))
Xixo05-01-2010 04:03:46 // 77864
Jövőre a nagy pofáraesést Sumi fogja szolgáltatni! :)))
(végülis most őt isteníti mindenki) :)
(végülis most őt isteníti mindenki) :)
Xixo05-01-2010 04:01:07 // 77863
Jövő évi "umbuldaként" emlegetik a tri- és quatro-diffúzorokat és az emelhető hasmagasságot.
Persze a legnagyobb kérdés a fogyasztás lesz.
Persze a legnagyobb kérdés a fogyasztás lesz.
Xixo05-01-2010 03:57:14 // 77862
Nem mindenki!!!
Legjobb esetbe is csak a negyedik lesz remélem.
A jövő évi végeredmény:
1. Massa
2. Alo
3. Rózi
4. Sumi
De nem bánnám, ha Kobájási meg Vettel is elverné! :))
Legjobb esetbe is csak a negyedik lesz remélem.
A jövő évi végeredmény:
1. Massa
2. Alo
3. Rózi
4. Sumi
De nem bánnám, ha Kobájási meg Vettel is elverné! :))
Buksi05-01-2010 03:56:22 // 77861
Köszi, ez most jól esett! :-D
Grando04-01-2010 20:38:18 // 77860
Pont ezt mondom. Mármint hogy, ha tavaly valóban a KERS-en lett volna a hangsúly, és nincs ez a panama a diffúzorral, akkor... Nyilván teoretikus eset. Egyértelmű. De a csapattal nincs akkora gond, mint amennyire ezt az eredményei mutatták 2009-ben.
És nyilván nem te írod le őket, hanem Berger nyilatkozata sugall ilyesmit. ;))
És nyilván nem te írod le őket, hanem Berger nyilatkozata sugall ilyesmit. ;))
Buksi04-01-2010 19:25:40 // 77859
Félre ne értsd, nem írom én le, sőt... De ugye tavaly is úgy indult minden, hogy a Ferrarit istenítették, aztán meg tudjuk, hogy mi lett a dologból! Nem kellene mégegyszer pofára esni! Bízom benne, hogy ez most jó éve lesz a Ferrarinak! :-)) FORZA FERRARI!!! :-))
Meg SCHUMI!!!! :-)))))))
Meg SCHUMI!!!! :-)))))))
Grando04-01-2010 19:20:17 // 77858
Persze, hogy lehet benne vmi. De abban még inkább, hogy még rosszabbkor maradt volna a retyónál. :))
Ráadásul koránt sem annyira xar a helyzet, mint anno 95-96-ban. A 2009-es autót teljesen félretervezték (a KERS köré), ez egyértelmű. Na de az sem szerepelt volna ennyire gyászosan, ha nem hagyták volna abba a toldozást-foltozást. De nem is ez a lényeg, hanem hogy jó az esély arra, hogy 2010-ben nyerő lesz a csomag. Az első tesztekig Ferrari-Meki-Merci trióval kell számolnunk. És ha nem lesz a tavalyihoz hasonló umbulda vmivel (lásd: kettős diffúzor), akkor ez így is marad. Ja, meg esetleg a rótbull.
Szóval a Ferrarit leírni balgaság így előre. Na. Erre akartam kilyukadni. :))
Ráadásul koránt sem annyira xar a helyzet, mint anno 95-96-ban. A 2009-es autót teljesen félretervezték (a KERS köré), ez egyértelmű. Na de az sem szerepelt volna ennyire gyászosan, ha nem hagyták volna abba a toldozást-foltozást. De nem is ez a lényeg, hanem hogy jó az esély arra, hogy 2010-ben nyerő lesz a csomag. Az első tesztekig Ferrari-Meki-Merci trióval kell számolnunk. És ha nem lesz a tavalyihoz hasonló umbulda vmivel (lásd: kettős diffúzor), akkor ez így is marad. Ja, meg esetleg a rótbull.
Szóval a Ferrarit leírni balgaság így előre. Na. Erre akartam kilyukadni. :))
Buksi04-01-2010 18:15:31 // 77857
Mondjuk ebben lehet valami! :-)
Satti04-01-2010 17:51:56 // 77855
Nagy valószínűséggel már jóval korábban, akár fél évvel is, már megalkudhattak, a Mercedes sem 1-2 hónapja találta ki, hogy megveszi a Brawn-t, MS is nyílván már jópár hónappal ezelőtt tudta, hogy a Mercinál fog nyomulni, csak meg kellett várni az év végét.
Tommi04-01-2010 17:41:50 // 77854
Háááát, nem Ferrariban fogja :(
Karácsonyra megkaptam asszonypajtástól a Dávid Sándor "Forma-1 sztorik 2009" című könyvét (1997 óta mindig begyűjtöm, szeretem az írásait, csak ne kommentáljon :) ) és ő ugye egész évben ír, aztán a szezon végén kiadja. Massa balesete kapcsán, amikor felmerült Schumi neve, Lapaj bá' írt egy érdekes eszmefuttatást erről az egész visszatérősdiről az akkori információk alapján. Akkor ugye még szó sem volt a Mercedeshez szerződésről (sőt, akkor még Mercedes csapatról, mint olyanról se nagyon) és érdekes okfejtést vezetett le az akkori helyzet kapcsán, majd ha lesz egy kis időm valamelyik este, beírom ide. Kis eltéréssel ugyan, de a mostani szitura is rá lehet húzni.
Karácsonyra megkaptam asszonypajtástól a Dávid Sándor "Forma-1 sztorik 2009" című könyvét (1997 óta mindig begyűjtöm, szeretem az írásait, csak ne kommentáljon :) ) és ő ugye egész évben ír, aztán a szezon végén kiadja. Massa balesete kapcsán, amikor felmerült Schumi neve, Lapaj bá' írt egy érdekes eszmefuttatást erről az egész visszatérősdiről az akkori információk alapján. Akkor ugye még szó sem volt a Mercedeshez szerződésről (sőt, akkor még Mercedes csapatról, mint olyanról se nagyon) és érdekes okfejtést vezetett le az akkori helyzet kapcsán, majd ha lesz egy kis időm valamelyik este, beírom ide. Kis eltéréssel ugyan, de a mostani szitura is rá lehet húzni.
Blade04-01-2010 17:21:12 // 77853
Igen, de azt Ferrariban tegye! Még mindig nem hiszem el azt ami történt...
Buksi04-01-2010 16:38:59 // 77852
Plussz egy szavazta tőlem is! :-)))))))
Tommi04-01-2010 16:18:07 // 77851
Tommi04-01-2010 16:15:45 // 77850
Satti04-01-2010 14:42:20 // 77849
. "Räikkönen 2010-ben ralizni fog, hogy mi jön az után, majd meglátjuk."
Satti04-01-2010 14:40:41 // 77848
Még el sem kezdődött a 2010-es szezon, de már a 2011-el kapcsolatos hír cáfolása került napvilágra, ez általában így szokott kezdődni, mkost még cáfolják, ami majd be fog kővetkezni. :-)
A Red Bull motorsportfőnöke cáfolta, hogy a szintén általuk támogatott Citroën WRC-csapattól 2011-ben az F1-es alakulathoz ültetik át a finn pilótát. klikk
A Red Bull motorsportfőnöke cáfolta, hogy a szintén általuk támogatott Citroën WRC-csapattól 2011-ben az F1-es alakulathoz ültetik át a finn pilótát. klikk
Xixo04-01-2010 01:41:27 // 77847
Ő egy kicsit kultúrásabban fogalmazta meg azt, amire mi azt mondtuk, hogy áruló. :))
Tommi04-01-2010 00:20:23 // 77846
Tommi03-01-2010 23:10:56 // 77845
Még két érdekes mondat:
"Nem, mert a sportban nem hiszek semmilyen visszatérésben. Úgy értem, az olyanokban, amikor egy edző vagy focista visszamegy a korábbi csapatához. Változnak az idők" - magyarázta Ferrari.
"Emellett azt az Alonsót szerződtettük, aki szintén nem véletlenül lett világbajnok. Valójában már korábban is szembeszállt Michaellel, sőt, le is győzte őt. Aztán ott van Massa is, aki éppen Michael oldalán kapott kiképzést."
"Nem, mert a sportban nem hiszek semmilyen visszatérésben. Úgy értem, az olyanokban, amikor egy edző vagy focista visszamegy a korábbi csapatához. Változnak az idők" - magyarázta Ferrari.
"Emellett azt az Alonsót szerződtettük, aki szintén nem véletlenül lett világbajnok. Valójában már korábban is szembeszállt Michaellel, sőt, le is győzte őt. Aztán ott van Massa is, aki éppen Michael oldalán kapott kiképzést."
Marklar15502-01-2010 20:31:15 // 77844
Marklar15502-01-2010 20:10:14 // 77843
Xixo02-01-2010 03:21:21 // 77842
Hupszi, ezt még nem olvastam... :))
De tényleg igaza van, Ő az igazi Ferrari fan, aki végképp lexarja, hogy ki vezeti az autót, csak nyerjen vele. Persze azért ő is érezte az arconcsapást... :(
De tényleg igaza van, Ő az igazi Ferrari fan, aki végképp lexarja, hogy ki vezeti az autót, csak nyerjen vele. Persze azért ő is érezte az arconcsapást... :(
Xixo02-01-2010 03:17:59 // 77841
Valahogy így kéne nézni a dolgokat: :)
Piero Ferrari:"Hadd menjek vissza egy kicsit az időben: Lorenzo Bandini nagyon közel állt hozzám, ezért rettenetesen megszenvedtem, amikor 1967-ben, Monte Carlóban halálos baleset érte" - mondta. - "Édesapám már akkor adott egy tanácsot, amely megfelelt a filozófiájának: 'Soha nem szabad túl személyes kapcsolatba kerülnünk a versenyzőkkel, mert annak úgyis vagy ez lesz a vége, vagy az, hogy átmennek máshova. Ők is csak alkalmazottak, bármennyire fontosak.'"
(a teljes cikk)
Piero Ferrari:"Hadd menjek vissza egy kicsit az időben: Lorenzo Bandini nagyon közel állt hozzám, ezért rettenetesen megszenvedtem, amikor 1967-ben, Monte Carlóban halálos baleset érte" - mondta. - "Édesapám már akkor adott egy tanácsot, amely megfelelt a filozófiájának: 'Soha nem szabad túl személyes kapcsolatba kerülnünk a versenyzőkkel, mert annak úgyis vagy ez lesz a vége, vagy az, hogy átmennek máshova. Ők is csak alkalmazottak, bármennyire fontosak.'"
(a teljes cikk)
Tom1201-01-2010 12:45:21 // 77840
A kivétel erősíti a szabályt, nála ő volt a kivétel... :-)
Satti01-01-2010 12:19:05 // 77839
Ezt nem tudom, mkor mondhatta a Commandante, de Gilles Villeneuve-öt a fiának tekintette, egy versenyző sem állt soha oylan közel hozzá, mint GV.
Tom1201-01-2010 11:05:50 // 77838
Egy újabb próbálkozás a kedélyek megnyugtatására:
Enzo Ferrari fia szerint Schumacher nem áruló
"Hadd menjek vissza egy kicsit az időben: Lorenzo Bandini nagyon közel állt hozzám, ezért rettenetesen megszenvedtem, amikor 1967-ben, Monte Carlóban halálos baleset érte" - mondta. - "Édesapám már akkor adott egy tanácsot, amely megfelelt a filozófiájának: 'Soha nem szabad túl személyes kapcsolatba kerülnünk a versenyzőkkel, mert annak úgyis vagy ez lesz a vége, vagy az, hogy átmennek máshova. Ők is csak alkalmazottak, bármennyire fontosak.'"
Nem a legjobb példa, mert Bandini egy egészen más eset volt, de "az oregnek" teljesen igaza volt, pl. ezért nem versenyzot favorizálok.
Enzo Ferrari fia szerint Schumacher nem áruló
"Hadd menjek vissza egy kicsit az időben: Lorenzo Bandini nagyon közel állt hozzám, ezért rettenetesen megszenvedtem, amikor 1967-ben, Monte Carlóban halálos baleset érte" - mondta. - "Édesapám már akkor adott egy tanácsot, amely megfelelt a filozófiájának: 'Soha nem szabad túl személyes kapcsolatba kerülnünk a versenyzőkkel, mert annak úgyis vagy ez lesz a vége, vagy az, hogy átmennek máshova. Ők is csak alkalmazottak, bármennyire fontosak.'"
Nem a legjobb példa, mert Bandini egy egészen más eset volt, de "az oregnek" teljesen igaza volt, pl. ezért nem versenyzot favorizálok.
Tom1231-12-2009 20:23:31 // 77837
Ja, persze, semmi köze a "Lotushoz"...:-)))
...csak abból "táplálkozik", ezt már akkor is említettem, vagy valami hasonlót. :-))
...csak abból "táplálkozik", ezt már akkor is említettem, vagy valami hasonlót. :-))
Tom1231-12-2009 20:13:51 // 77836
...csak így tovább! ;-))
Satti31-12-2009 20:12:42 // 77835
Pár doboz sört már benyomtam, a Cinzano pezsgő majd később jön. :-)
Tom1231-12-2009 20:12:20 // 77834
Minden esélye meg van rá, én sem bánnám, de FERRARIBAN! ;-D
Satti31-12-2009 20:09:50 // 77833
Vettel jó gyerek, bírom én is, sztem többszörös VB lesz
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?