Talán többet vártál tőlük? :-)) Én örülök, hogy egyáltalán közvetíti valamelyik csatorna /a külföldieken kívül/, azon meg csak "szórakozni" lehet, amiket összehordanak. Lehet, hogy majd egyszer találnak erre a funkcióra is megfelelő embert.
Megnézni sajnos nem tudom, illetve csak germán kommentárral, mert én a németektől szoktam felvenni a futamokat a 16:9, jobb minőség + értelmesebb hozzászólások miatt...:-) ...de tényleg jó kis futam volt.:-)
Forum >> Forma-1
Tom1229-03-2010 22:10:19 // 82881
Satti29-03-2010 21:47:03 // 82880
Mindenki marhaságokat beszél itt, csak én vagyok teljesen objektív minden esetben. :-))
Xixo29-03-2010 21:42:40 // 82879
És ha Kimit utálná és Massát szeretné, akkor is így lenne? :))
Andy29-03-2010 21:40:48 // 82878
Szerintem meg szimplán egy kis pöTS! :)))
De hogy a témához szóljak, egy kommentátor legyen már pártatlan. Egyébként meg maximálisan alkalmatlan az egész rtl bagázs. Még Sattitól is nagyobb marhaságokat tudnak mondani! :))))
De hogy a témához szóljak, egy kommentátor legyen már pártatlan. Egyébként meg maximálisan alkalmatlan az egész rtl bagázs. Még Sattitól is nagyobb marhaságokat tudnak mondani! :))))
Xixo29-03-2010 21:37:51 // 82877
A Ferrari már 3 motort használt idén.... ez nem túl jó hír...
Satti29-03-2010 21:35:17 // 82876
Ezzel egyet kell értsek maximálisan. :-))
tipoatti29-03-2010 21:26:23 // 82875
"Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja." Nos, igen. Tényleg észrevehető nála, a Kimi-rajongását is érzékeltette valóban 1-2x már. Fentieken kívül pedig Alfa-rajongó. Ergo részemről teljesen szimpatikus gyerek, szívemnek NAGYON kedves, a kommentálásával sincs semmi bajom. :P ;)
Satti29-03-2010 21:19:09 // 82874
Kubica pedig valóban brutálisat rajtolt és végig hiba nélkül vezetett, megelőzni sem tudták, pedig próbálkoztak vele keményen.
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 21:14:22 // 82873
vazz elhiszem hogy kedveled Massat de ne legyél már Satti :P a végén mártírt csinálsz Massaból ...mint ha Alonso nem ugyan olyan gumikon ment volna még sem csúszkált mint egy balfék na meg nem is tudták megelőzni...a barátom nagy Massa fan volt de azt mondta a verseny után hogy mit keres ott egyáltalán még a neve nincs pilóták sem bénáztak annyit mint ő...a többivel egyet értek :P
Satti29-03-2010 20:40:59 // 82872
Hogyne, persze, csakis....:-)
Grando29-03-2010 18:18:50 // 82871
Megnéztem a futamot újra. Hatalmas jó menet volt! Tudom, hogy minden topic-lakónak tetszett, éppen ezért csak bíztatni tudok mindenkit, hogy nézze meg legalább még egyszer. ;)))
Az izgalmas csetepaték mellett pedig külön parádé, amit a két kommentátor művel. Teljesen elvesztették a fonalat - ami talán elnézhető lenne itt-ott egy ilyen eseménydús futamon. De amit például a wéber összehord a köridőkről és egyebekről, attól néha égnek áll a hajam. Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja. A köridejeit lekicsinyli, másoknál ugyanazt jónak mondja. Ha védekezik az a baj, ha megelőzik, akkor meg az. Már a 2006-os Japán nagydíjon is azon élcelődött, hogy Räikkönen hogy le fogja majd alázni a következő szezontól kezdve. Egy rajongó mondhat ilyet. Na de egy kommentátor-szakújságíró??? Na szóval nem is csoda, hogy még én magam is nagyon gyengének láttam a kisöreg teljesítményét. Persze nem is volt erős, de nagyon kemény versenyt futott. Nem véletlenül volt félholt a végére. :DD Az összes komoly ellenfelet kifogta, akit csak lehetett. Úgy, hogy nem szereti ezt a pályát, és küszködött a gumik felmelegítésével (akárcsak Button - ez még egyébként kifejezetten érdekes lehet majd a további versenyek szempontjából). Tehát azokkal a gumikkal, amikkel végig kellett vinnie még az egész versenyt.
A rajt interpretálása meg hát egy külön tanulmány - különösen Kubicát tekintve. Méltatják, hogy mekkorát rajtolt. Totálisan megfeledkeznek róla, hogy hárman kipotyogtak előle. Azaz "csak" két helyet ugrott előre, majd kapott még egy több mint 4 mp-es előnyt a Ferrari szervizcsapatától. Ennek ellenére nem hallani tőlük, hogy mekkora szerencséje volt egy, a Q3-ba éppen csak hogy beférő rötyivel. Az, hogy Schumacher a negyedik helyről esett ki, abszolút nem téma nekik. A rajtbalesetet "csupán" háromszor háromféleképpen magyarázzák. Vettel kiesésével kapcsolatban wébergabi még a ma reggeli rádióriportban is flegmán azt sugallja, hogy az szerinte márpedig vezetői hiba volt. Csak mert ő azt úgy kitalálta 2 másodperc alatt.
Na szóval aki felvette a futamot, és teheti, az nézze meg újra, mert hála a rengeteg történésnek, télleg bohózatnyi hülyeséget összehordott ez a két gyagyás. A verseny pedig amúgy is nagyon jó volt! ;)))
Az izgalmas csetepaték mellett pedig külön parádé, amit a két kommentátor művel. Teljesen elvesztették a fonalat - ami talán elnézhető lenne itt-ott egy ilyen eseménydús futamon. De amit például a wéber összehord a köridőkről és egyebekről, attól néha égnek áll a hajam. Massát (akinek a sorsát én különösen a szívemen viselem) pl. vmiért nagyon utálja. A köridejeit lekicsinyli, másoknál ugyanazt jónak mondja. Ha védekezik az a baj, ha megelőzik, akkor meg az. Már a 2006-os Japán nagydíjon is azon élcelődött, hogy Räikkönen hogy le fogja majd alázni a következő szezontól kezdve. Egy rajongó mondhat ilyet. Na de egy kommentátor-szakújságíró??? Na szóval nem is csoda, hogy még én magam is nagyon gyengének láttam a kisöreg teljesítményét. Persze nem is volt erős, de nagyon kemény versenyt futott. Nem véletlenül volt félholt a végére. :DD Az összes komoly ellenfelet kifogta, akit csak lehetett. Úgy, hogy nem szereti ezt a pályát, és küszködött a gumik felmelegítésével (akárcsak Button - ez még egyébként kifejezetten érdekes lehet majd a további versenyek szempontjából). Tehát azokkal a gumikkal, amikkel végig kellett vinnie még az egész versenyt.
A rajt interpretálása meg hát egy külön tanulmány - különösen Kubicát tekintve. Méltatják, hogy mekkorát rajtolt. Totálisan megfeledkeznek róla, hogy hárman kipotyogtak előle. Azaz "csak" két helyet ugrott előre, majd kapott még egy több mint 4 mp-es előnyt a Ferrari szervizcsapatától. Ennek ellenére nem hallani tőlük, hogy mekkora szerencséje volt egy, a Q3-ba éppen csak hogy beférő rötyivel. Az, hogy Schumacher a negyedik helyről esett ki, abszolút nem téma nekik. A rajtbalesetet "csupán" háromszor háromféleképpen magyarázzák. Vettel kiesésével kapcsolatban wébergabi még a ma reggeli rádióriportban is flegmán azt sugallja, hogy az szerinte márpedig vezetői hiba volt. Csak mert ő azt úgy kitalálta 2 másodperc alatt.
Na szóval aki felvette a futamot, és teheti, az nézze meg újra, mert hála a rengeteg történésnek, télleg bohózatnyi hülyeséget összehordott ez a két gyagyás. A verseny pedig amúgy is nagyon jó volt! ;)))
Xixo29-03-2010 17:12:25 // 82870
Andy29-03-2010 16:51:25 // 82869
Köszönjük vagy nem köszönjük, Mesa minden sora fedi a valót! :)) Még is mintha mar is mint a wasabi. :)))
Satti29-03-2010 16:38:13 // 82868
Köszönjük Emese......:-))
mesa29-03-2010 14:39:50 // 82867
"a 2007-es F1-bajnok felemás ralis szereplése"
Felemás? Ezt hogy kell érteni? Az egyik verenyen kiesik, de a másikon nyer?
Igen messze van a felemástól is. :P Egyszerűen nulla az eredménye.
Mert ugye "csak a pont számít!" :DD
(Raikkönen az ideiglenes megoldás Schumacher és Alonso közt)
Felemás? Ezt hogy kell érteni? Az egyik verenyen kiesik, de a másikon nyer?
Igen messze van a felemástól is. :P Egyszerűen nulla az eredménye.
Mert ugye "csak a pont számít!" :DD
(Raikkönen az ideiglenes megoldás Schumacher és Alonso közt)
Xixo29-03-2010 14:24:36 // 82866
Akkor biztos hátvédnek hozták Alonzót! :) Vagy esetleg annyira jóságos ember, hogy nem előzte meg Massát, csak hogy védhesse a hátsóját! :)))
(Meg Hemi se rádiózta le, hogy sikerült lekukáznia a gumijait a felzárkózás alatt...)
(Meg Hemi se rádiózta le, hogy sikerült lekukáznia a gumijait a felzárkózás alatt...)
Kazes☻29-03-2010 14:22:17 // 82865
Ostobaság! Ezért is írtam jó pár hsz.-el ez előtt, hogy hagyjuk, bocs! :)
Selmak29-03-2010 14:20:13 // 82864
Mike.29-03-2010 13:44:13 // 82862
Összetört pár wrc-t, most alakítani kellene az F1 es Red Bullokat is? :-))))
Mike.29-03-2010 13:41:41 // 82861
Nem gondoltam volna hogy ilyent írok, de szimpatikus nyilatkozat ez Alonsotól.
Satti29-03-2010 13:37:20 // 82860
Újabb pletykaszintű hír, bár nem zörög a haraszt.......:-)
F1: Räikkönen még idén visszajön? Klikk
F1: Räikkönen még idén visszajön? Klikk
Grando29-03-2010 13:15:11 // 82859
Alonso nyilatkozat (egy kissé összeszedettebb cikkben, mint korábban). :))
zolee14529-03-2010 13:00:49 // 82858
Nagyjából teszek rá, hogy ki a bajnok. A díjátadó ceremónia a bajnokság után nem szórakoztat. Sok öltönyös fickó ünnepel egy másikat, átad neki egy nagy serleget...unalmas.
Annál inkább szórakoztat a pályán a csata, szóval nem kell az elengedés soha semmilyen helyzetben.:) De ez csak egy vélemény.;)
Annál inkább szórakoztat a pályán a csata, szóval nem kell az elengedés soha semmilyen helyzetben.:) De ez csak egy vélemény.;)
mesa29-03-2010 12:48:32 // 82857
Osztom a véleményed
Mike.29-03-2010 12:46:54 // 82856
Ha a csapatbajnokságot el is törölnék , attól a csapatutasítások megmaradnának. Mondjuk így az év elején nem látom értelmét, viszont a futam vége felé, ha a csapattársnak azon múlik a Vb címért való küzdelme, akkor jogosnak, pontosabban, elvárhatónak tartok egy elengedést.
zolee14529-03-2010 12:35:38 // 82855
Szerintem el kellene felejteni ezt a csapatérdeket, meg elengedést meg ilyeneket. (Ha rajtam múlna meg is szüntetném a csapat bajnokságot, de ez egy másik történet.)
Szóval elvileg ez egy verseny, a verseny pedig arról szól, hogy vannak gyorsabbak meg lassabbak, és a gyorsabbak megelőzik a lassabbakat. Kész, ennyi.
Az sajna az F1 felépítéséből (gyárak jelenléte, csapatbajnokság) adódik, hogy egy pilótának a pályán azon kell elmélkednie, hogy a csapattársa ellen mennyit kockáztathat. Ideális esetben Massa is csak egy lenne a sok közül. Ha Alonso bepróbálkozik, de esetleg kirakják egymást akkor pedig az is csak egy sima verseny baleset lenne.
Így ebben a formában alapból el kell osztani kettővel a lehetséges csaták számát, hiszen csapattársak nagyon ritkán küzdenek egymás ellen.
Viszont hosszú idő óta ez volt az első nézhető futam, aminek mondjuk az első 3-4 köréről sikerült lemaradni, mert nemcsak az ébresztőt kellett volna beállítani a futam rajtjához, illett volna magát az órát is beállítani.:D
Szóval elvileg ez egy verseny, a verseny pedig arról szól, hogy vannak gyorsabbak meg lassabbak, és a gyorsabbak megelőzik a lassabbakat. Kész, ennyi.
Az sajna az F1 felépítéséből (gyárak jelenléte, csapatbajnokság) adódik, hogy egy pilótának a pályán azon kell elmélkednie, hogy a csapattársa ellen mennyit kockáztathat. Ideális esetben Massa is csak egy lenne a sok közül. Ha Alonso bepróbálkozik, de esetleg kirakják egymást akkor pedig az is csak egy sima verseny baleset lenne.
Így ebben a formában alapból el kell osztani kettővel a lehetséges csaták számát, hiszen csapattársak nagyon ritkán küzdenek egymás ellen.
Viszont hosszú idő óta ez volt az első nézhető futam, aminek mondjuk az első 3-4 köréről sikerült lemaradni, mert nemcsak az ébresztőt kellett volna beállítani a futam rajtjához, illett volna magát az órát is beállítani.:D
Tom1229-03-2010 11:06:02 // 82854
Én is, pedig még elég korán volt...:-DDD
...meg amilyen "formában" volt Massa, jobb is, hogy nem zúdította rá őket, mert akkor a Ferrari nem 1, hanem 2 helyet esett volna vissza...
...persze, ha tudta volna, hogy Webber ilyen frappánsan oldja majd a feszültséget, akkor el is engedhette volna őket...:-))))
...meg amilyen "formában" volt Massa, jobb is, hogy nem zúdította rá őket, mert akkor a Ferrari nem 1, hanem 2 helyet esett volna vissza...
...persze, ha tudta volna, hogy Webber ilyen frappánsan oldja majd a feszültséget, akkor el is engedhette volna őket...:-))))
Grando29-03-2010 10:41:09 // 82853
Ja ja. Azt biztosan nem lehet megúszni csak úgy. Ezért is lehet, hogy a Hamiltonéktól való menekülés alatt a verseny vége felé Massa már vmivel jobb kört tudott futni az 52. körben, míg Alonso már a 47.-ben is csak ennél picivel lassabbra volt képes. Persze Lajoshoz (aki az 56. körben próbálta meg az előzést) és Webberhez (aki Alonsót is megelőzte már egyszer korábban) képest az már nagyon kevés volt. Alonso viszont jól védekezett, hiszen tudta, hogy ha elengedi a mekit, akkor az a helyezés már marad, mivel több kerékcseréje Hamiltonéknak sem lesz már. Szerencsére Webber türelmetlen volt, és kilökte. Én meg üvölthettem a tévé előtt. :DDD
Tom1229-03-2010 10:27:47 // 82852
Így van. :-))))
Grando29-03-2010 10:27:15 // 82851
Óh... :))
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 10:24:52 // 82850
azért fáj mert fájdalom nélkül nem tudod értékelni a bódogtág mibenlétét :P
Tom1229-03-2010 10:18:53 // 82849
Talán az is közrejátszott, hogy mire Alonso felverekedte magát, addigra elkoptak a gumijai, így már nem tudott "csúcs időket" menni, Massának meg "volt rá ideje bőven".:-)
Már nagyon kíváncsi vagyok a következő futamra, még jó, hogy már csak "6-ot kell aludni" addig. :-)))
Már nagyon kíváncsi vagyok a következő futamra, még jó, hogy már csak "6-ot kell aludni" addig. :-)))
Grando29-03-2010 10:05:33 // 82847
Áááh, itt vannak a köridők kicsit alaposabban. :)))
Grando29-03-2010 10:00:57 // 82846
Magyarázni sokmindent lehet nyilván, és akár mind igaz is lehet. Na de gondoltad volna egyáltalán? ;)))
Grando29-03-2010 09:58:49 // 82845
Ebben a táblázatban az egész verseny alatt futott összes kör közül a legjobbat veszik figyelembe, és sajnos nem tudjuk, hogy azt melyik körben futották.
Bármibe lefogadtam volna én is, hogy Alonso legjobb köre sokkal jobb volt, mint Massáé. Szóval meglepő, de hát mégis ez a helyzet. Csak arra szeretnék rámutatni, hogy csalóka lehet - főleg ezúttal - egy, a futam izgalmában szerzett gyors benyomás alapján képet alkotni. Pláne úgy, hogy közben gabi hülyeséget beszél nagyon, gyula pedig fejhangon úúú-zik és jajgat. :DD Szóval Massa talán mégsem volt annyival lassabb, ahogyan azt mi elképzeljük. Esetleg a pálya száradásával, illetve a mérnöki instrukciók alapján javulhatott.
(Bár azt nem értem, hogy miért fáj ez neked ennyire? :))) )
Bármibe lefogadtam volna én is, hogy Alonso legjobb köre sokkal jobb volt, mint Massáé. Szóval meglepő, de hát mégis ez a helyzet. Csak arra szeretnék rámutatni, hogy csalóka lehet - főleg ezúttal - egy, a futam izgalmában szerzett gyors benyomás alapján képet alkotni. Pláne úgy, hogy közben gabi hülyeséget beszél nagyon, gyula pedig fejhangon úúú-zik és jajgat. :DD Szóval Massa talán mégsem volt annyival lassabb, ahogyan azt mi elképzeljük. Esetleg a pálya száradásával, illetve a mérnöki instrukciók alapján javulhatott.
(Bár azt nem értem, hogy miért fáj ez neked ennyire? :))) )
Tom1229-03-2010 09:49:05 // 82844
Lehet, hogy ezért nem szóltak "Massára"? :-)
...vagy: Ebből is látszik, hogy Alonso nem nyomta úgy mögötte...:-)
...vagy: Igen, látni, hogy Massa milyen szerencsés volt, hogy őt nem tartotta fel senki.:-)
...vagy: Massa azért esett - kelt, mert jobban nyomta...:-))
...szóval ezt mindenki magyarázhatja úgy, ahogy neki jobban tetszik...:-)
...vagy: Ebből is látszik, hogy Alonso nem nyomta úgy mögötte...:-)
...vagy: Igen, látni, hogy Massa milyen szerencsés volt, hogy őt nem tartotta fel senki.:-)
...vagy: Massa azért esett - kelt, mert jobban nyomta...:-))
...szóval ezt mindenki magyarázhatja úgy, ahogy neki jobban tetszik...:-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 09:42:18 // 82843
ezzel teljesen egyet értek tartsák meg ezt a jó szokásukat :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 09:41:52 // 82842
ki hányadik körben futotta ezt? :P beragadva a másik mögé nehezebb jobb kört csinálni
Grando29-03-2010 09:37:22 // 82841
Ugyanazt néztük, nyugi. ;))
Amúgy a következő adat engem is meglep, ám mégis tény:
A versenyen elért legjobb köridők (táblázatok itt):
Massa: 1:29.537
Alonso: 1:29.707
Különbség: 0.170
Félre ne érts, nem vitatom, hogy gyenge versenyt futott a kisöreg, Alonso pedig nagyszerűen ment, sőt szórakoztatott minket. De ezek szerint nagyon csalóka ez a dolog. Mondom, engem is meglep. ;)))
Amúgy a következő adat engem is meglep, ám mégis tény:
A versenyen elért legjobb köridők (táblázatok itt):
Massa: 1:29.537
Alonso: 1:29.707
Különbség: 0.170
Félre ne érts, nem vitatom, hogy gyenge versenyt futott a kisöreg, Alonso pedig nagyszerűen ment, sőt szórakoztatott minket. De ezek szerint nagyon csalóka ez a dolog. Mondom, engem is meglep. ;)))
Tom1229-03-2010 09:30:58 // 82840
Én a legjobban annak fogok örülni, ha így kihúzzák a végéig és legalább nagyjából ilyen izgalmas futamok lesznek - vagy sokat akarok? :-)))
Mike.29-03-2010 09:27:26 // 82839
Amúgy nem kell fanyalogni! :-P A Ferrari és Alonso, Massa vezetik a Vb-t. Ez jó előjel. :-))
Tom1229-03-2010 09:26:00 // 82837
Mike.29-03-2010 09:24:56 // 82836
Jó ez a 3,4 hely. Sok csapat cserélne ezért a 2 futamnak az eredményéért. :-)
Mike.29-03-2010 09:21:49 // 82835
Azért a csapat arra se alapozzon, hogy Massa csak úgy lovagiasságból elengedjen egy másik autót, Ez egy verseny aminek ez az elengedés nem alapfeltétele. Küzdjön az ellenfél! :-) De Alonsotól már az is jó fejlődés, hogy nem nyivákolt ezért a csapatnak a rádióban. :-))
Tom1229-03-2010 09:08:18 // 82834
Biztos nem, de azt hiszem, Massa Malajziában "kapkodhatja a lábait", hogy bebizonyítsa, hogy nem kell neki "testőr".:-)
Ez most így alakult, lehet, hogy legközelebb pont fordítva lesz, de remélem, akkor is min. így oldják meg a "konfliktust".:-)
Ez most így alakult, lehet, hogy legközelebb pont fordítva lesz, de remélem, akkor is min. így oldják meg a "konfliktust".:-)
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 09:08:06 // 82833
akkor Te is teljesen más futamot néztél ezek szerint vagy az én képernyőm csalt vagy beragadt a replay üzemmód nálam :P
Erhard 242 (Pure Energy)29-03-2010 09:04:05 // 82832
"Ha azt nem, akkor a csapat meg így járt jobban a 3,4 hely meg lett mert Alonsó kivédte Hamiék támadását." azért azt Te sem gondolod hogy arra alapoz a csapat hogy majd Alonso levéd mindenkit ..
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
490
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?