Forum >> Forma-1

Tom1217-04-2010 00:04:48 // 83881
Elég "izé" érzés lehet 200 fölött a semmit ellenkormányozni...

Nekem Clay Regazzoni balesetére emlékeztetett ez az eset, igaz, ott a fékpedál törött el /Long Beach 1980/, de hasonlóan tehetetlenül szállt el az autóval, csak nem úszta meg ilyen egyszerűen...


:-/
Tom1216-04-2010 23:00:49 // 83880
Valami hasonló végeredményt is el tudnék viselni.;-))
Tom1216-04-2010 22:54:34 // 83879
Ahogy Hollywoodban mondanák: "Köszönöm Maxnak, hogy kénytelenek kispórolni az anyagot az autókból, hogy nem tesztelhetnek év közben, köszönöm a mérnököknek, hogy ilyen jól méretezték az első futómű teherbírását, köszönöm Buemi őrangyalának, hogy így megúszta és a többiekének, hogy nem a futam első körében robbantak szét a kerekei...":-)

Remélem, ezt a szekeret nem engedik így rajthoz állni, ettől lejjebb talán már nincs is... :-/
Andy16-04-2010 21:03:13 // 83878
Pánikra semmi ok! Reggel látjuk! :))
Kazes☻16-04-2010 20:40:29 // 83877
Ez azért elég durva! Csórikám hogy tekeri az 'üres' kormányt reflexből. Ez mindenképpen komolyabb ellenőrzéseket kíván.
Blade16-04-2010 16:02:06 // 83876
Csoki produkciója másoknak sem tetszik:) Meg is értem:))
Blade16-04-2010 15:56:04 // 83875
uhhh, ezen nem tudom hogy röhögjek vagy sírjak...
Satti16-04-2010 14:10:11 // 83874
Aki nem gyanús, az gyanús, aki gyanús, az nem gyanús.....:-))
mesa16-04-2010 13:50:04 // 83873
Akkor ha működne, mögöttünk a Meklárenek lennének vagy a Williamsek
mesa16-04-2010 13:49:09 // 83872
Aki ennyit terel, az gyanús ...
Shane16-04-2010 13:39:24 // 83871
Ez a Horner egyre unszimpatikusabb.

A Red Bull örül, hogy tiltják az aktív futóművet.

Horner azonban kitart a mellett, hogy ez a Red Bullt nem érinti, mert az ő autójukon soha nem is volt a hasmagasságot szabályozó rendszer. Szerinte egyedül a Ferrari használ ilyet, bár az másképpen működik: a maranellói istálló szerelői a verseny alatt, a boxkiállás közben állítják lejjebb a hasmagasságot egy, az orr-részen elhelyezett csavar segítségével, az addig elfogyasztott benzin mennyiségéhez igazítva.

Nem hiszem el, hogy nem lehetne ellenőrizni ezeket a dolgokat.
GabCsi16-04-2010 13:09:22 // 83870
:D
Hogy ellenkormányoz reflexből :D
Xixo16-04-2010 12:52:15 // 83869
Arral ráérnek holnap is. :)
Grando16-04-2010 12:36:07 // 83868
Tetszik ez a lista! :DDD
Kár, hogy a köridőkön ez nem látszik. Még... ;)))
Xixo16-04-2010 12:22:17 // 83865
Ahogy olvasom ma se a szabadedzésekre koncentráltunk.
Ráadásul Alo alatt megállt a Ferka az első tréningen.
De ő még nyugodt.
Massa azért egy picit már kezd izgulni, neki vannak rossz emlékei ezzel kapcsolatban...
Xixo16-04-2010 12:08:06 // 83864
Ja így LOL, de ha ez a start után van?? Ha vannak körülötte??

Én megkérném a TRossót, hogy hagyják ki ezt a hétvégét és gondolják át ezt a felfüggesztést mégegyszer...
tipoatti16-04-2010 11:56:44 // 83863
azért ez tényleg brutális...
mesa16-04-2010 10:56:57 // 83862
És ez nem az első esetük!
Ha jól emlékszem tavaly fordult elő -igaz bulás autóval, hogy- mind Webbernél, mind Vettelnél, csak úgy leszakadt valamelyik kerék Akkor azt mondták megvizsgálja az FIA, miért olyan kis pálcákat használnak ...
Grando16-04-2010 10:42:44 // 83861
Ez azért már valóban nagyon durva. Ezt nagyon alaposan ki kellene vizsgálnia az FIA-nak (a Red Bullnál is), nem pedig "elmísmásolni" semmitmondó állásfoglalásokkal.

Röpködő kerekek és teljességgel irányíthatatlan autók a pályán... te jó ég!
Satti16-04-2010 10:32:21 // 83860
Nem semmi a videó, a kissrác asszem nem kicsit meglepődhetett. Még szerencse, hogy ilyen jól megúszta.
mesa16-04-2010 10:17:20 // 83859
MEGA LOL


Buemi kerekei fékezéskor leszakadtak. Mind a kettő, az első tengelyen
Trükköznek, trükköznek :D
Buksi15-04-2010 18:18:53 // 83858
Kíváncsi leszek mennyit fog ez számítani! Remélem nagyon sokat! ;-))
GT Ɨ|ѯ15-04-2010 16:05:21 // 83857
sángájban bevetjük:-D
Kazes☻15-04-2010 15:23:56 // 83856
Mit akarni? Csa' öccá! Oké? :D
GT Ɨ|ѯ15-04-2010 15:12:56 // 83855
kici finomságok lenni:-D
Kazes☻15-04-2010 13:47:05 // 83853
Jól van, jól van. :) Én bírom, mint a metalt! :) A legtöbb hírhez oda van írva a forrás. :)
mesa15-04-2010 13:41:21 // 83852
egyáltalán nem utálom, ahhoz még tenniük kellene egy pár lapáttal :))
egyszerűen az F1 hírek bulvárjai
Kazes☻15-04-2010 13:41:00 // 83851
Kazes☻15-04-2010 13:36:23 // 83850
Nagyon utálhatod őket! :)
mesa15-04-2010 13:30:32 // 83849
ha nem az f1csatornán jelent volna meg, még igaz is lehetne :)

De nem, abszolut nem
Az FIA világmotorban gondolkodik, az pedig 1.6 literes turós négyhengeres, nem másfeles :P
Kazes☻15-04-2010 12:53:40 // 83848
Kazes☻15-04-2010 12:19:34 // 83846
Tom1215-04-2010 10:28:29 // 83845
...az meg a másik...:-)
mesa15-04-2010 10:21:08 // 83844
Nem beszélve a volán mögül! ;)
Tom1215-04-2010 10:03:11 // 83843
Reméljük...:-)
Tom1215-04-2010 09:56:30 // 83842
egyx = egy :-)
Tom1215-04-2010 09:54:46 // 83841
Igaza van a saját szempontjából.:-) A paddock-ból nézve egyx egész más világ, mint a TV-ben...;-)
Grando15-04-2010 09:13:26 // 83839
Satti14-04-2010 12:24:22 // 83838
Nem konkrétan csak arra gondoltam, hanem úgy általában összességét tekintve. :-))
Részegen bárhonnan leesek, csak ne üssem meg nagyon magam. :-))
Iniezione14-04-2010 11:30:38 // 83837
sejtettem:))
Tom1214-04-2010 11:15:09 // 83836
...de ment, úgy gondoltam a "jó" autót.:-)
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2010 10:55:57 // 83835
mit részegen leesni egy yachtról? ahhoz nem kell sok zsé de megnéznélek :DDDD
Iniezione14-04-2010 10:55:54 // 83834
jó autót:))))ez erős túlzás volt:))(egy rakás tré volt)!!!
Satti14-04-2010 10:38:31 // 83833
Azt tenném én is, ha lenne rá zsé. :-)
Tom1214-04-2010 10:03:25 // 83832
Rossz autót széthajtani, meg jó autót falnak csapni... Ugye, érezhető a különbség...;-)))

/csak, a vicc kedvéért - nem kell vérig sértődni a Raj-ongóknak ;-)/
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.