Forum >> Forma-1
TSABA15-11-2010 13:34:28 // 92681
Röhögni fogsz,gugli,formula cars 1990,enter.........Wikipéééédiaaa
TSABA15-11-2010 13:31:50 // 92680
Gerion15-11-2010 13:31:47 // 92679
Bár nagyon utáltam ezt a formát szennástól, bergerestül, de el kell ismerni, szép gép volt. Én viszont a Ferrari 640 és 641 gépekre gondoltam ! :)
Ezeket Te fotóztad valahol? Honnan vannak a képek?
Ezeket Te fotóztad valahol? Honnan vannak a képek?
TSABA15-11-2010 13:26:40 // 92678
Gerion15-11-2010 13:21:03 // 92677
Gerion15-11-2010 13:20:03 // 92676
Gerion15-11-2010 13:19:11 // 92675
Ez sem csúnya, de nekem a 89-es és 90-es gépeik tetszenek mindmáig a legjobban.
Tommi15-11-2010 13:14:33 // 92674
Nézzétek 1:30-1:40 között... Kell itt bármit is mondani? :)))
Blade15-11-2010 13:09:01 // 92673
"Nem tagadom, nehéz volt az ébredés a tegnapi csalódás után. Fájó, hogy ilyen közel volt a cél, és látni azt, ahogy az kicsúszik a kezedből. De a sportban ez megy, és el kell fogadnunk azt. A záró jelenet nem törli ki az összes pozitív dolgot, amit ebben az évben tettünk. Ismétlem, ez volt a legjobb évem eddig. Csodálatos pillanatokat éltem meg. Ilyen például a Monzában aratott győzelem, ami mindig is az emlékezeteimben fog élni. Ezeket az emlékeket már soha nem leszek képes kitörölni.
Egy csapat vagyunk. Együtt nyerünk, és együtt vesztünk. Boldog vagyok a Ferrarinál. Büszkeséggel tölt el az, hogy ennek a családnak a része lehetek. Egy nagyszerű csoport vagyunk, és megmutatjuk – különösen ezekben a nehéz pillanatokban, amikor mindenki keserű ízt érez a szájában.
Tudom, hogy Maranello-ban mindenki keményen fog dolgozni az új autón, hogy az versenyképesebb legyen a jövő év kezdetére. Tudom, hogy az itt (Yas Marina) lévő szerelők ismét készen állnak a tesztelésre.
Alig várom már s pénteki megérkezést, amikor visszatérek Abu Dhabi-ba kipróbálni az új Pirelli gumikat szombaton.
Az embereink azonnal reagálnak, még keményebben akarnak dolgozni a győzelmért. Ez tett engem még inkább szerelmessé a Ferrariba, ami napról napra csak erősebb lesz."
Üdv:
Fernando Alonso
Egy csapat vagyunk. Együtt nyerünk, és együtt vesztünk. Boldog vagyok a Ferrarinál. Büszkeséggel tölt el az, hogy ennek a családnak a része lehetek. Egy nagyszerű csoport vagyunk, és megmutatjuk – különösen ezekben a nehéz pillanatokban, amikor mindenki keserű ízt érez a szájában.
Tudom, hogy Maranello-ban mindenki keményen fog dolgozni az új autón, hogy az versenyképesebb legyen a jövő év kezdetére. Tudom, hogy az itt (Yas Marina) lévő szerelők ismét készen állnak a tesztelésre.
Alig várom már s pénteki megérkezést, amikor visszatérek Abu Dhabi-ba kipróbálni az új Pirelli gumikat szombaton.
Az embereink azonnal reagálnak, még keményebben akarnak dolgozni a győzelmért. Ez tett engem még inkább szerelmessé a Ferrariba, ami napról napra csak erősebb lesz."
Üdv:
Fernando Alonso
Tommi15-11-2010 13:08:22 // 92672
Cro16615-11-2010 12:46:10 // 92671
TSABA15-11-2010 12:46:02 // 92670
Sok régi video van a Youtube-ra töltve.Nosztalgia.Lángot köpő vasak,gázadásra kitörő far,blokkoló fékek kanyar előtt.A mai többszáz szenzor által vezérelt,szinte sinen futó versenygépek,amiket ha kell,a boxból is tudnak menet közben módosítani.Wazze,ezeknek a kormányon van annyi műszer,meg ketyere,mint 1987-ben az egész mezőnynek összesen....
KGBMAN15-11-2010 12:42:20 // 92669
Eddig sem bírtam, nem ezen múlt.. Szóval ezt most benézted.. De ha olyan akit szeretek akkor is elítélem. Ennyi.
Gyorsabb volt?? Hol?? Egyenesben nem, ott lemaradt a Renaulttól.. Kanyarban? Hagyjuk.. Nem jött neki össze és nem tudja elviselni.
Gyorsabb volt?? Hol?? Egyenesben nem, ott lemaradt a Renaulttól.. Kanyarban? Hagyjuk.. Nem jött neki össze és nem tudja elviselni.
Selmak15-11-2010 12:41:50 // 92668
Talán jövőre valamicskét javul a helyzet, hogy nem lesz F csatorna és kettős fedelű diffuzor, valamint rögzített a súlyelosztás az első és hátsó tengely viszonylatában.
Tom1215-11-2010 12:32:14 // 92667
taktikázósdire = taktikázósdira
Tom1215-11-2010 12:28:30 // 92665
Nem kell "bezzeg a mi időnkben", csak egyszerű autók, amikkel egyszerűen izgalmas futamokat látnánk, amikkel 20 centire lehet követni az ellenfelet és a kanyar előtt kivágni, előzni . Kit érdekel, hogy hány színben pompázik naplemente után a pályán a hotel, meg hány jacht fér el a kikötőben, igazi verseny kell, nem taktikázósdire, meg számháborúra kíváncsiak a rajongók...
Ez nem pont Neked szólt, inkább az FIA-nak, meg Börninek...;-))
Ez nem pont Neked szólt, inkább az FIA-nak, meg Börninek...;-))
Cro16615-11-2010 12:26:43 // 92664
Akkor baromság volt, de most nincs tankolás...akár be is zárhatnák a boxutcát(mármint a bejáratát) a SC idejére..csak akkor hogy alakulhatna ki ilyen kavarodás?:))Nehéz ügy..:))
mesa15-11-2010 12:23:06 // 92663
Sajnos, ilyen irányba halad a világ! Nézd meg Sebastien Leob-öt, egyszer nem teszi keresztbe az autóját, mégis hányszoros VB már? Ma már nem fér bele az, ami régen. Olyan pontosan kell vezetni a raliban is, mint a pályaversenyzőknek. nem csak az F1 uncsi, hanem majdnem minden. Talán a MotoGP kivétel!
TSABA15-11-2010 12:16:46 // 92662
Nos nem kívánom a közhelynek számító bezzegamiidőnken-t,csak kicsit más ez a verseny na...De mindegy,mert az összes technikai sport ilyen lett.Vagy én öregszem?Basszus.....ÁÁÁÁ nem .Lényeg a lényeg,kezdek leszokni a Forma-versenyekről.Bocs...
Tom1215-11-2010 12:11:44 // 92661
Szerintem éppen ideje lenne visszatérni a "gyökerekhez". Nem új, "cirkuszi" pályák, meg folyamatos szabálymódosítások kellenek a folyamatos kiskapuk miatt, hanem "rendes autók" - mint annak idején Enzo Ferrari mondta - és nem művileg kéne izgalmassá tenni a futamokat, mert amint látjuk, ez nem igazán járható út.
Nemrég végignéztem régebbi futamokat /70 - 80-as évek/ és arra figyeltem fel, hogy egy alapvető különbség az volt az akkori autók és a maiak között. Az, hogy akkoriban minden csapat a legjobbat kereste a maga módján így sokkal színesebb /formailag, technikailag, stb./ volt az egész F1 és nem csak másolták mindig a legjobbat, vagy a feltehetően legjobbat... Nehéz lesz ebből már kikeveredni, de soha nem késő...
Megnéznék egy futamot a mai versenyzőkkel, rádió és elektronika mentes, manuális váltós, gokartszerű F1-es autókkal, biztos, hogy érdekes eredmény születne...
Nemrég végignéztem régebbi futamokat /70 - 80-as évek/ és arra figyeltem fel, hogy egy alapvető különbség az volt az akkori autók és a maiak között. Az, hogy akkoriban minden csapat a legjobbat kereste a maga módján így sokkal színesebb /formailag, technikailag, stb./ volt az egész F1 és nem csak másolták mindig a legjobbat, vagy a feltehetően legjobbat... Nehéz lesz ebből már kikeveredni, de soha nem késő...
Megnéznék egy futamot a mai versenyzőkkel, rádió és elektronika mentes, manuális váltós, gokartszerű F1-es autókkal, biztos, hogy érdekes eredmény születne...
mesa15-11-2010 12:08:36 // 92660
Khm. Ez hülyeség :))
Schumacher a legjobb példa, ő még vezetett kuplungos, kézi váltós autót és a mai technikával meg nem boldogul... Szóval ezeket a mai autókat egy majom is elvezetné frázisokat lehet hanyagolni, Baumgartner, láttuk milyen sokra vitte. Bezzeg a mi időnkben stb. sosem érv. Mindig a jelen feltételek mellett kell bizonyítani!
Régi nagyokat több alkalommal átültettek mai technikába és két-három kör után borzalmas fejjel szálltak, ki, hogy ezek vezethetetlen autók, túl keskenyek a kerekeik, kevés a leszorító erő stb.
Schumacher a legjobb példa, ő még vezetett kuplungos, kézi váltós autót és a mai technikával meg nem boldogul... Szóval ezeket a mai autókat egy majom is elvezetné frázisokat lehet hanyagolni, Baumgartner, láttuk milyen sokra vitte. Bezzeg a mi időnkben stb. sosem érv. Mindig a jelen feltételek mellett kell bizonyítani!
Régi nagyokat több alkalommal átültettek mai technikába és két-három kör után borzalmas fejjel szálltak, ki, hogy ezek vezethetetlen autók, túl keskenyek a kerekeik, kevés a leszorító erő stb.
TSABA15-11-2010 12:06:10 // 92659
Hát igen.Hülye hasonlat,de kicsit olyan ez mint a Gruppe-B kontra mai WRC-k.
Audi S1 vs Ford Focus.
Szóval ahogy mondják,több mézet a madzagra,több izgalmat a Forma-1-be....
Audi S1 vs Ford Focus.
Szóval ahogy mondják,több mézet a madzagra,több izgalmat a Forma-1-be....
Tommi15-11-2010 11:59:29 // 92658
És ezt nemcsak Te gondolod így :)
Múltkor Hamilton vezethette Senna egyik autóját a Top Gear-ben és mondta, hogy jó meg szép meg minden, de iszonyú nehéz vezetni és milyen szerencse, hogy nekik ma már nem ilyen autókkal kell menniük.
Múltkor Hamilton vezethette Senna egyik autóját a Top Gear-ben és mondta, hogy jó meg szép meg minden, de iszonyú nehéz vezetni és milyen szerencse, hogy nekik ma már nem ilyen autókkal kell menniük.
TSABA15-11-2010 11:57:41 // 92657
A máig legszebb Ferrari.1987-ből. V6 turbó 1500 köbci,880-890 lóerő.
No ABS no kipürgésgátló,viszont van kuplung.Nem a kormányon lévő gombokkal vezetünk.Akik ilyenekkel zúztak kint a pályán,még tudták mit jelent a küzdelem.Nem megmagyarázni kell,hanem megnézni anno a régi felvételeket,mikor ha szükség volt rá,keresztben dobta be a vasat a kanyarba,olyan helyeken előztek ahol fizikailag lehetetlen.Ha a mai tejfölhuszárokat betennék egy ilyenbe,nem biztos hogy eljutnának a célegyenes végéig......Ezzel csak azt akarom mondani,kiveszett a Forma-1 pilótáiból a lelkesedés,a lendület.Egy jobb Indicar versenyen több az izgalom.
No ABS no kipürgésgátló,viszont van kuplung.Nem a kormányon lévő gombokkal vezetünk.Akik ilyenekkel zúztak kint a pályán,még tudták mit jelent a küzdelem.Nem megmagyarázni kell,hanem megnézni anno a régi felvételeket,mikor ha szükség volt rá,keresztben dobta be a vasat a kanyarba,olyan helyeken előztek ahol fizikailag lehetetlen.Ha a mai tejfölhuszárokat betennék egy ilyenbe,nem biztos hogy eljutnának a célegyenes végéig......Ezzel csak azt akarom mondani,kiveszett a Forma-1 pilótáiból a lelkesedés,a lendület.Egy jobb Indicar versenyen több az izgalom.
Tom1215-11-2010 11:56:16 // 92656
Ebben teljesen igazad van, de senki nem látta előre a jövőt és akkor az látszott a legjobb döntésnek... Sajnos...
Tom1215-11-2010 11:51:49 // 92654
Bezzeg Massa milyen szépeket előzött egy ugyanolyan autóval.;-)
Tom1215-11-2010 11:51:16 // 92653
"Ez azon úszott el, hogy Alonzó képtelen volt megelőzni Petrovot. Kár is szépíteni."
Azt hiszem, ezt már megválaszolták helyettem közben.:-) De: tényleg marha "béna" volt a spanyol, hogy egyenesben egy 8 - 10 km/ó-val gyorsabb autót nem "tudott" megelőzni...:-)
Azt hiszem, ezt már megválaszolták helyettem közben.:-) De: tényleg marha "béna" volt a spanyol, hogy egyenesben egy 8 - 10 km/ó-val gyorsabb autót nem "tudott" megelőzni...:-)
Tom1215-11-2010 11:47:48 // 92652
Így van, esetleg annyival egészíteném ki, hogy akkor M. S. mellett volt a világ legjobb szervező /taktika, stb./ gárdája is, Brawn-al és Todt-al az élen...
Talán most is csak ez hiányzott - sőt, nem is talán, hanem biztos.
Talán most is csak ez hiányzott - sőt, nem is talán, hanem biztos.
pb_15-11-2010 11:43:55 // 92651
Pont ez jutott nekM is SZMbe.
Blade15-11-2010 11:42:22 // 92650
Michael Schumachernek öt év kellett ahhoz hogy világbajnokságot nyerjen a Ferrarival. De addig is mekkora teljesítményei voltak! Aztán nyert öt világbajnokságot. Kétszeres világbajnokként érkezett a Ferrarihoz. Az első Ferraris versenyén kört kapott.
Fernando Alonso szintén kétszeres világbajnokként érkezett a Ferrarihoz. Az első Ferraris versenyét megnyerte. Az első Ferraris évében majdnem világbajnokságot nyert. Ha szabad párhuzamot vonni a két versenyző között, vagy ha szabad Alonsot hasonlítani az élő legendához, akkor szerintem Alonso az aki méltó utódja lehet a Ferrarinál, a Forma1 történetének legnagyobb alakjának.
Forza Ferrari, Forza Alonso!
Fernando Alonso szintén kétszeres világbajnokként érkezett a Ferrarihoz. Az első Ferraris versenyét megnyerte. Az első Ferraris évében majdnem világbajnokságot nyert. Ha szabad párhuzamot vonni a két versenyző között, vagy ha szabad Alonsot hasonlítani az élő legendához, akkor szerintem Alonso az aki méltó utódja lehet a Ferrarinál, a Forma1 történetének legnagyobb alakjának.
Forza Ferrari, Forza Alonso!
mesa15-11-2010 11:41:44 // 92649
Most egy kis zavart érzek a Mátrixodban :
A helyzet ugyanis az, hogy Alonso-Webber befutott a piros lámpás sávba, te pedig pontosan azért köcsögözöd őket ...
A helyzet ugyanis az, hogy Alonso-Webber befutott a piros lámpás sávba, te pedig pontosan azért köcsögözöd őket ...
Xixo15-11-2010 11:40:28 // 92648
Ha nem hozzák ki Alot, akkor ő is a Bátöni forgalomba haladt volna, hiszen pont mögüle jött ki.
A Ferrari csak Webberre figyelt szerintem, mert eszükbe nem jutott, hogy nem fogunk beférni az első ötbe és így Vettel lesz a VB.
A Ferrari csak Webberre figyelt szerintem, mert eszükbe nem jutott, hogy nem fogunk beférni az első ötbe és így Vettel lesz a VB.
Xixo15-11-2010 11:38:09 // 92647
(Az igazi vesztes Webber volt tegnap, csak ő nem érdekel annyira... :) )
Xixo15-11-2010 11:36:56 // 92646
Vagy menjünk át Pécelről Budaörsre a városon keresztül és amikor majd egy gyorsabb sávba sorolok egyszer, Te pedig beszopsz egy pirosat és ezért én érek ki előbb a kisautóval, akkor majd integethetsz a meki parkolójában, hogy milyen köcsög vagyok! :))))
mesa15-11-2010 11:36:39 // 92645
Batön is ugyanabban a forgalomban haladt, mint Alonsó és Webber, ugye. Persze.
Én ilyen bölcseletekkel nem is tudok vitába szállni, meg nem is karok, mert minden bizonnyal elfogynának az érveim, érvek nélkül harcolni pedig értelmetlen dolog
De legalább ismerem a határaimat, meg, hogy mik is azok az érvek :)))
Én ilyen bölcseletekkel nem is tudok vitába szállni, meg nem is karok, mert minden bizonnyal elfogynának az érveim, érvek nélkül harcolni pedig értelmetlen dolog
De legalább ismerem a határaimat, meg, hogy mik is azok az érvek :)))
Xixo15-11-2010 11:32:50 // 92644
Tényleg, Batön is hogy szenvedett a lágy gumikon, alig ment vele néhány kört, de azt is rossz tempóban. :)
Rossz döntést hozott a Ferrari is és gyenge volt Alonzó is. És így még az ötödik hely se lett meg sajnos...
Rossz döntést hozott a Ferrari is és gyenge volt Alonzó is. És így még az ötödik hely se lett meg sajnos...
mesa15-11-2010 11:31:38 // 92643
Jó a hasonlat ;-)
mesa15-11-2010 11:30:45 // 92642
Egy valamit tegyünk már tisztába:
Ha egy kétszeres VB, aki annak idején egyedüliként a mai mezőnyből le tudta győzni Schumachert, és akinek egyébként ezen múlik az újabb VB címe, nem tudja megelőzni az előtte haladót, az nem azért van, mert nincs hozzá kedve, hanem mert nem ment. Akárhogy próbálta, nem sikerült azon a napon, azzal a kocsival, azon a versenypályán.
Ez egy technikai sport, amiben lehetsz te akármilyen vagány, merész, ha nincs olyan autód, amivel megtehetnéd a bravúrt, akkor a hozzá nem értők szemében ugyanolyan senki leszel, mintha jobb autóval nem tennéd meg ugyanezt
Ahogy Petrov nyakába sem lehet varrni, ugyanúgy Alonsóéba sem. Csak egy ember győzött tegnap is, a többiekről is meg lehetne állapítani, hogy nem tettek meg mindent, hiszen legyőzték őket, ilyen alapon :o
Ha egy kétszeres VB, aki annak idején egyedüliként a mai mezőnyből le tudta győzni Schumachert, és akinek egyébként ezen múlik az újabb VB címe, nem tudja megelőzni az előtte haladót, az nem azért van, mert nincs hozzá kedve, hanem mert nem ment. Akárhogy próbálta, nem sikerült azon a napon, azzal a kocsival, azon a versenypályán.
Ez egy technikai sport, amiben lehetsz te akármilyen vagány, merész, ha nincs olyan autód, amivel megtehetnéd a bravúrt, akkor a hozzá nem értők szemében ugyanolyan senki leszel, mintha jobb autóval nem tennéd meg ugyanezt
Ahogy Petrov nyakába sem lehet varrni, ugyanúgy Alonsóéba sem. Csak egy ember győzött tegnap is, a többiekről is meg lehetne állapítani, hogy nem tettek meg mindent, hiszen legyőzték őket, ilyen alapon :o
Xixo15-11-2010 11:28:31 // 92641
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2010 11:26:42 // 92640
aham ...mikor jössz gyorsulásra? mehetnék egyet ...ha nem tudsz elhagyni az csak a Te hibád lesz nem hivatkozhatsz arra hogy gyengébb az autód :P
mesa15-11-2010 11:24:12 // 92639
Basszus, neked kéne a Ferrarihoz szerződnöd. Mindent taktikát jobban tudsz, gondolom vezetni is! Simán elmentél volna Petrov mellett, még úgy is, hogy az egyenesben gyorsabb, és nem tudsz odaérni, hogy a kanyarokban kifékezd :o
Az csak mellékesen jegyzem meg, hogy amennyiben nem fogják Webbert és megelőzi Alonsót a frissebb szett gumival, akkor már nem csak az lett volna a nyakukba, hogy megelőzzék később Petrovot és Rosberget, de Webberen is túl kellett volna esetleg vergődni. Hülye Domenicalliék, kétszeres baj helyett az egyszerest választották! Csak mert nem elég tökösek!! :D
Az csak mellékesen jegyzem meg, hogy amennyiben nem fogják Webbert és megelőzi Alonsót a frissebb szett gumival, akkor már nem csak az lett volna a nyakukba, hogy megelőzzék később Petrovot és Rosberget, de Webberen is túl kellett volna esetleg vergődni. Hülye Domenicalliék, kétszeres baj helyett az egyszerest választották! Csak mert nem elég tökösek!! :D
Xixo15-11-2010 11:22:06 // 92638
Nekem mindegy. :) Ez a futam felidézte bennem az elődje félelmetes teljesítményét is, ahogy meg bírt elégedni egy-egy helyezéssel...
Xixo15-11-2010 11:20:24 // 92637
Ha csak személyeskedni tudsz, akkor inkább ne beszélgessünk. Köszi.
Xixo15-11-2010 11:17:33 // 92636
Meg még sok mindenen persze...
De ide 8 pontos előnnyel érkeztünk, ergo a mi kezünkbe volt a lehetőség, csak nem tudtunk élni vele. Ha ezt a futamot hozzuk, akkor VB-k vagyunk. De ezt 40 körös vonatozással nem lehet... :(
De ide 8 pontos előnnyel érkeztünk, ergo a mi kezünkbe volt a lehetőség, csak nem tudtunk élni vele. Ha ezt a futamot hozzuk, akkor VB-k vagyunk. De ezt 40 körös vonatozással nem lehet... :(
Blade15-11-2010 11:15:04 // 92635
Akkor talán ne beszélj hülyeségeket...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2010 11:14:34 // 92634
hol előzte volna meg? melyik kanyart kellet volna levágni? az egyenesben utol sem bírta érni...biztos nem nyomta tövig a gázpedált :)
Tommi15-11-2010 11:13:41 // 92633
Meg azon, hogy Belgiumban kiesett, meg azon, hogy valamelyik szerelő reggel nem két, hanem csak egy cukorral itta a kávéját, stb... Ne sarkítsunk már ennyire...
Erhard 242 (Pure Energy)15-11-2010 11:12:37 // 92632
eddig is mákból volt első mert ugyi a két redbula kiesett Koreában ....nincs baj Alnosoval kb hasonló vezető mint Kimi volt...sajnos a csapat év közepén kezdett csak feljönni ennek ez az ára :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
513
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?