Forum >> Forma-1
GT Ɨ|ѯ25-12-2010 18:52:48 // 93481
Köszönjük, viszont!:-)))
Xixo25-12-2010 01:47:48 // 93480
Sumin ez nem sokat segített volna. Akkor már kapjanak full zárt kabint szerintem.
Kazes☻24-12-2010 15:56:49 // 93479
Lehet, de odébb van az még.:)
Tom1224-12-2010 13:47:06 // 93478
A szerző szerint, de úgy látszik /az azóta eltelt idő alapján/, hogy "Schumi feje többet ér"... :-/
Tom1224-12-2010 13:45:05 // 93477
EZT a cikket a jövő Alfái topicban találtam, de, gondoltam, berakom ide is, mert megérdemli. Nagyon jó, ajánlom mindenkinek! ;-)
Ja, még valami, a cikkhez kapcsolódva! Egy kis ajándék nem csak Alfa, Ferrari, McLaren, versenyzők, stb. rajongóknak ! ;-)
A "szokásos" helyről letölthető a film kb. 23.00 órától, kellemes szórakozást!
...és boldog Karácsonyt minden "benzinvérűnek"! ;-)
Ja, még valami, a cikkhez kapcsolódva! Egy kis ajándék nem csak Alfa, Ferrari, McLaren, versenyzők, stb. rajongóknak ! ;-)
A "szokásos" helyről letölthető a film kb. 23.00 órától, kellemes szórakozást!
...és boldog Karácsonyt minden "benzinvérűnek"! ;-)
Kazes☻24-12-2010 13:40:52 // 93476
+ talán a Massa baleset. :)
Tom1224-12-2010 13:36:39 // 93475
Faltörő kos.:-))
Bommmbasztikus az a "páncélozott" hátsó szárny is. :-D
Bommmbasztikus az a "páncélozott" hátsó szárny is. :-D
Tom1224-12-2010 13:34:55 // 93474
Eszméletlen ez a "Börni", csak csodálni lehet.:-))
Mondjuk, ha pl. egy "átlagos halandót" 80 évesen így összevernének, még az utcára se merészkedne többet, ő meg...:-))
Igazán sajnálhatja, hogy az emberi élet véges...
Mondjuk, ha pl. egy "átlagos halandót" 80 évesen így összevernének, még az utcára se merészkedne többet, ő meg...:-))
Igazán sajnálhatja, hogy az emberi élet véges...
Tom1224-12-2010 13:29:22 // 93473
Legalább kicsit utánanézhetett volna, mielőtt elszabadította a fantáziáját - rossz irányba.:-)
Egyébként meg nem újdonság:
McLaren - 1970, sőt előtte sem volt ritkaság, csak azóta szoktak le róla, mikor jöttek a "cápaorrú" autók. Persze, akkor még nem pajzsként használták.:-)
Le merném fogadni, hogy az egésznek köze van M. Schumacher balesetéhez az utolsó futamon...
Egyébként meg nem újdonság:
McLaren - 1970, sőt előtte sem volt ritkaság, csak azóta szoktak le róla, mikor jöttek a "cápaorrú" autók. Persze, akkor még nem pajzsként használták.:-)
Le merném fogadni, hogy az egésznek köze van M. Schumacher balesetéhez az utolsó futamon...
GT Ɨ|ѯ24-12-2010 05:48:55 // 93472
Kicsit sokk...:-)
Ferko23-12-2010 21:08:29 // 93471
Én már azt várom, hogy mikor lesz reflektor az éppen lekörözendő pilóták miatt illetve a dupla index, megköszönésképp ha valaki elenged valakit.:-)))))
Selmak23-12-2010 20:20:07 // 93470
Alo repül, vagy megy a bikába, hogy megmutathassa hogy mekkora torreádor. :D
Selmak23-12-2010 20:19:05 // 93469
szélvédő az F1 gépeken?
Érdekes gondolat, viszont látszik hogy az újságíróknak fogalma nincs a nagy sebességnél alkalmazott szélvédő öntisztulási képességéről, főleg ha speciális szerrel kezelik. 300nál érdekes lenne az ablaktörlő működése.
Érdekes gondolat, viszont látszik hogy az újságíróknak fogalma nincs a nagy sebességnél alkalmazott szélvédő öntisztulási képességéről, főleg ha speciális szerrel kezelik. 300nál érdekes lenne az ablaktörlő működése.
Xixo23-12-2010 17:21:23 // 93468
Jah, abból megint csak baj lenne... de Nyúít én is támogatom! :)
Cro16623-12-2010 16:29:04 // 93467
Nem látom értelmét annak, hogy minek kellene még egy kakas a szemétdombra Alo mellé..
Newey mondjuk biztos előrelépés lenne..)
Newey mondjuk biztos előrelépés lenne..)
Gerion23-12-2010 12:33:13 // 93466
"A lap azt is hozzáteszi, hogy a Ferrari állítólag a Red Bull tervezőzsenijét, Adrian Neweyt is megkörnyékezte idén, az angol sztármérnök azonban visszautasította az ajánlatot."
Neki jobban örülnék pedig...! A mostani technikai/stratégiai gárda sajnos maximum jó közepes.
Neki jobban örülnék pedig...! A mostani technikai/stratégiai gárda sajnos maximum jó közepes.
Cro16623-12-2010 12:29:42 // 93465
Gerion23-12-2010 12:19:27 // 93464
Mindenesetre a siófoki házukat eléggé rohamtempóban költöztették ki, lehet, vele is úgy jártunk, mint anno a postabankos princz gáborral, akinek szintén hasonló váratlansággal Bécsbe támadt kedve kiköltözni. Valamiért....
Tommi23-12-2010 11:54:30 // 93463
Tojja le már hónapok óta Ausztráliában "nyaral" és remélem nem lesz mersze hazajönni :)))
Gerion23-12-2010 11:40:14 // 93462
Pedig ezzel új értelmet kaphatna a klasszikus "Tojja le, tojja le a páályááróóól ! !" kommentároti ordibálás is... :)
Tommi23-12-2010 11:06:01 // 93461
Képalá:
"Nem is tudtam, hogy katonák is indulnak a Forma-1-ben egy átépített tankkal" :)
"Nem is tudtam, hogy katonák is indulnak a Forma-1-ben egy átépített tankkal" :)
Buksi22-12-2010 20:52:30 // 93460
Miért nem szereltek rá mindjárt lánctalpakat? :-DD
Gerion22-12-2010 20:40:10 // 93459
Nemár....! :) Ilyen gyorsan bemutatták a 2011-es Red Bull gépet....? :)
Satti22-12-2010 17:40:28 // 93458
Ez olyan, mintha egy Mad Max filmből szalajtották volna. :-)
Kazes☻22-12-2010 16:58:03 // 93457
A 2011-es rajtszámok és a pilótalista:
Red Bull (osztrák):
1. Sebastian Vettel (német)
2. Mark Webber (ausztrál)
McLaren (brit):
3. Lewis Hamilton (brit)
4. Jenson Button (brit)
Ferrari (olasz):
5. Fernando Alonso (spanyol)
6. Felipe Massa (brazil)
Mercedes (német):
7. Michael Schumacher (német)
8. Nico Rosberg (német)
Renault (francia):
9. Robert Kubica (lengyel)
10. Vitaly Petrov (orosz)
Williams (brit):
11. Rubens Barrichello (brazil)
12. Pastor Maldonado (venezuelai)
Force India (indiai):
14. ?
15. ?
Sauber (svájci):
16. Kamui Kobayashi (japán)
17. Sergio Perez Mendoza (mexikói)
Toro Rosso (olasz):
18. ?
19. ?
Lotus (malajziai):
20. Jarno Trulli (olasz)
21. Heikki Kovalainen (finn)
Hispania (spanyol):
22. ?
23. ?
Virgin (brit):
24. Timo Glock (német)
25. Jérome D,Ambrosio (belga)
Red Bull (osztrák):
1. Sebastian Vettel (német)
2. Mark Webber (ausztrál)
McLaren (brit):
3. Lewis Hamilton (brit)
4. Jenson Button (brit)
Ferrari (olasz):
5. Fernando Alonso (spanyol)
6. Felipe Massa (brazil)
Mercedes (német):
7. Michael Schumacher (német)
8. Nico Rosberg (német)
Renault (francia):
9. Robert Kubica (lengyel)
10. Vitaly Petrov (orosz)
Williams (brit):
11. Rubens Barrichello (brazil)
12. Pastor Maldonado (venezuelai)
Force India (indiai):
14. ?
15. ?
Sauber (svájci):
16. Kamui Kobayashi (japán)
17. Sergio Perez Mendoza (mexikói)
Toro Rosso (olasz):
18. ?
19. ?
Lotus (malajziai):
20. Jarno Trulli (olasz)
21. Heikki Kovalainen (finn)
Hispania (spanyol):
22. ?
23. ?
Virgin (brit):
24. Timo Glock (német)
25. Jérome D,Ambrosio (belga)
Kazes☻22-12-2010 16:52:26 // 93455
:)
Kazes☻22-12-2010 16:48:37 // 93454
A valaha volt legbrutálisabb F1-es
hááááát...?! :)
hááááát...?! :)
Kazes☻22-12-2010 16:45:40 // 93453
Kazes☻22-12-2010 16:41:30 // 93452
Tommi22-12-2010 01:52:32 // 93451
Kazes☻21-12-2010 14:17:57 // 93450
Jó kis listák, tecc. :) Érdekes a pályánkénti lista is főleg az utolsó kőkemény 4 előzéssel, amit talán mind Aloka mutatott be. :)
Csám-csám-csám....! :D
Csám-csám-csám....! :D
Kazes☻21-12-2010 14:10:55 // 93449
Örök igazság! :)))
GT Ɨ|ѯ21-12-2010 05:59:58 // 93448
Az élet nem áll meg:-))
A kerék fordulhat..
A kerék fordulhat..
Tommi20-12-2010 22:36:39 // 93447
Satti20-12-2010 16:43:55 // 93446
Akkora mér épp elég nagy előnye lesz Alonak, Massával szemben, persze Vettel mögött....:-)
Gerion20-12-2010 12:24:31 // 93445
Ez világos is, és igazad van, csak én olyan kocsit élőben sose hallottam, a letölthető régi videok pedig semmit nem adnak vissza a hangulatból, mint ahogy most is egész más a TV és a helyszín.
(Amikor először láttam 90-ben F1 versenyt élőben, teljesen mellbevágott az élmény az akkori Eurosportos közvetítésekhez képest. Emlékszem, öcsémmel csináltunk két lepedő összevarrásával, és sok festéssel egy hatalmas Ferrari-zászlót, plusz minden spórolt zsebpénzünk ráment az utazásra, belépőkre, szüleink pedig folyamatosan hülyéztek az egészért, így erős ellenszélben történt az egész. Mégis amikor megláttam, meghallottam a 12 hengeres Ferrarit élőben, percig nem volt kérdés, hogy megérte.)
(Amikor először láttam 90-ben F1 versenyt élőben, teljesen mellbevágott az élmény az akkori Eurosportos közvetítésekhez képest. Emlékszem, öcsémmel csináltunk két lepedő összevarrásával, és sok festéssel egy hatalmas Ferrari-zászlót, plusz minden spórolt zsebpénzünk ráment az utazásra, belépőkre, szüleink pedig folyamatosan hülyéztek az egészért, így erős ellenszélben történt az egész. Mégis amikor megláttam, meghallottam a 12 hengeres Ferrarit élőben, percig nem volt kérdés, hogy megérte.)
mesa20-12-2010 11:43:34 // 93444
"Kíváncsi leszek, milyen lesz a motorhangja ennek a kiváló sornégyes koncepciónak."
Mondjuk olyan, mint az utolsó F1-es Alfa Romeonak ? :)
Vagy mint, amit a Hungaroringen vezetett is Kesjár Csaba?
Sornégyes turbók:
Alfa Romeo 415 Inline-4 1.5 Turbo (Ligier)
BMW M12 inline-4 1.5 L Turbo (Brabham)
Hart inline-4 1.5 L Turbo
Zakspeed inline-4 1.5 L Turbo
Mondjuk olyan, mint az utolsó F1-es Alfa Romeonak ? :)
Vagy mint, amit a Hungaroringen vezetett is Kesjár Csaba?
Sornégyes turbók:
Alfa Romeo 415 Inline-4 1.5 Turbo (Ligier)
BMW M12 inline-4 1.5 L Turbo (Brabham)
Hart inline-4 1.5 L Turbo
Zakspeed inline-4 1.5 L Turbo
Tommi19-12-2010 23:34:46 // 93443
Szolgálati közlemény :)
Frissítettem az összefoglalókat, az FTP-n elérhető az aktuális három darab: 1994/95/96 évadok. Miután jövő hétvégén karácsony, nem fogok bohóckodni a cserével, ezért legközelebb a két ünnep között, valamikor a hét közepén lesz csere, az idei utolsó.
Jó töltögetést :)
Frissítettem az összefoglalókat, az FTP-n elérhető az aktuális három darab: 1994/95/96 évadok. Miután jövő hétvégén karácsony, nem fogok bohóckodni a cserével, ezért legközelebb a két ünnep között, valamikor a hét közepén lesz csere, az idei utolsó.
Jó töltögetést :)
Taxi33™19-12-2010 21:07:11 // 93442
szerepben. Bocsi
Taxi33™19-12-2010 21:06:44 // 93441
GT Ɨ|ѯ19-12-2010 15:11:54 // 93440
Meglátjuk a 3-4.-ik futamnál:-))
Gerion19-12-2010 00:04:55 // 93439
A kilépéssel való fenyegetésének már nincs hírértéke... :) Évek óta csinálja. A turbos négyhengerest is le fogják szerintem nyelni, az utcai autók fejlesztése erre megy, nincs mit kezdeni ezzel.
Kíváncsi leszek, milyen lesz a motorhangja ennek a kiváló sornégyes koncepciónak... A hungaroringi futamokra eddig főként a "motorzene" miatt jártam ki.
A háromautós csapatok jó is, meg rossz is. Jó, mert több autó ->több esemény, viszont a legalizált csapatutasítások miatt lehet, csak a taktikázás-vonatozás fokozódna, nem a tényleges verseny. (Csak poén, de mondjuk ha előírnák, hogy a harmadik autók a mezőny végéről kell, h. induljanak... :)) )
Kíváncsi leszek, milyen lesz a motorhangja ennek a kiváló sornégyes koncepciónak... A hungaroringi futamokra eddig főként a "motorzene" miatt jártam ki.
A háromautós csapatok jó is, meg rossz is. Jó, mert több autó ->több esemény, viszont a legalizált csapatutasítások miatt lehet, csak a taktikázás-vonatozás fokozódna, nem a tényleges verseny. (Csak poén, de mondjuk ha előírnák, hogy a harmadik autók a mezőny végéről kell, h. induljanak... :)) )
Buksi18-12-2010 15:34:54 // 93437
Na ezt inkább hagyjuk abba, mert még félreérti valaki! :-DD
Kazes☻18-12-2010 15:18:48 // 93436
Kösz az elismerést, te sem vagy piskóta! :)))
Buksi18-12-2010 15:17:23 // 93435
Te nagyon rendes vagy! :-)
Kazes☻18-12-2010 15:03:21 // 93434
Ugyaaan, nem tesz semmit! :D
Xixo18-12-2010 11:26:56 // 93432
Vagy hogy a Ferrari ki fog lépni, ha jönnek a túros négyhengeresek? :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
507
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?