Forum >> Forma-1
Jimmi T.08-02-2011 15:59:33 // 94181
Én is örülnék Kimi-nek. De másért . Ugyan azt nem mondhatom róla hogy egy üde színfolt ,de olyan nagy ívben sz@rja le a konvenciókat hogy azt már öröm nézni. A pezsgőzése meg magáért beszél. Hajrá Kimi !!!
GT Ɨ|ѯ08-02-2011 15:24:30 // 94180
Kobayashit csüccs:-)
Gerion08-02-2011 14:04:32 // 94179
Azért valahol mázlijuk is volt, hogy nem mondjuk keresztülszúrta ez a böhöm korlát valamelyiküket....
A 100%-ra ígért visszatérés jó hír, viszont a hírt olvasva a rehabilitáció várható ideje az eddigi 1 évről most 2-re nőtt. Ez utóbbi viszont nem túl biztató a karrier szempontjából.
"Robert keze egyre jobban van, egyre többet mozgatja az ujjait, és a fájdalom is csökken. A rehabilitáció azonban akár 2 évig is eltarthat az orvosi szakvélemény szerint."
A 100%-ra ígért visszatérés jó hír, viszont a hírt olvasva a rehabilitáció várható ideje az eddigi 1 évről most 2-re nőtt. Ez utóbbi viszont nem túl biztató a karrier szempontjából.
"Robert keze egyre jobban van, egyre többet mozgatja az ujjait, és a fájdalom is csökken. A rehabilitáció azonban akár 2 évig is eltarthat az orvosi szakvélemény szerint."
Xixo08-02-2011 13:15:12 // 94178
Uhh...
Xixo08-02-2011 13:14:15 // 94177
Gerion08-02-2011 10:55:51 // 94176
Amúgy meg komolyra fordítva, jöjjön vissza Heidfeld inkább.
És kíváncsi leszek, a teljesen lenullázódott Villeneuve ide is bekínálja-e magát, mint az utóbbi években már bárhová, csak kereke és kormánya legyen?
És kíváncsi leszek, a teljesen lenullázódott Villeneuve ide is bekínálja-e magát, mint az utóbbi években már bárhová, csak kereke és kormánya legyen?
Gerion08-02-2011 10:53:29 // 94175
Én örülnék, ha Raikkonen visszatérne a Renault-hoz, és egy potenciálisan ellenfél autóval kevesebb miatt kéne aggódni. :)
GT Ɨ|ѯ08-02-2011 07:39:33 // 94174
Gyula milyen italt kapott?:-))
Tom1208-02-2011 07:12:27 // 94173
Gondolom, a szponzor / Thomson Reuters / ötlete volt. :-)
Buksi08-02-2011 01:27:01 // 94172
Remélem megtalálják a helyes irányt! :-)
Cro16607-02-2011 22:23:44 // 94169
Én kész vagyok:)
Tommi07-02-2011 21:06:36 // 94168
Urak!
Cserélhetem a szezonösszefoglalókat? :) Lassan a végére érünk, még két adag lesz, 2006/2007 és 2008/2009. Fent van már a 2010 is, de azt még nem szedtem le.
Cserélhetem a szezonösszefoglalókat? :) Lassan a végére érünk, még két adag lesz, 2006/2007 és 2008/2009. Fent van már a 2010 is, de azt még nem szedtem le.
Kriszo07-02-2011 20:23:28 // 94167
A fókuszban most ment Kubicáról egy kisfilm..
Alonso is bennt járt nála a kórházban.
Gyula már mondta hogy Kimi visszatérhet....
Alonso is bennt járt nála a kórházban.
Gyula már mondta hogy Kimi visszatérhet....
Tommi07-02-2011 19:15:39 // 94166
zolee14507-02-2011 18:53:07 // 94165
Így már egyértelmű. Érdekes ez a korlát megoldás, és nem is véletlen, mert ami mellett elment az autó mind ilyen volt.
Lehet, hogy itthon is vannak ilyenek, de most pont rally pályákat csinálgatok így aztán feltérképeztem néhány pályát, azokon rendesen a földben van a korlát két vége.
Sajna a rally kicsit komolyabban bünteti a legapróbb hibákat is mint bármelyik pályaverseny. Ráadásul egy ilyen ellen nem is lehet felkészíteni az autót, hacsak be nem raknak a pilóták elé egy tizes kazánlemezt.
Lehet, hogy itthon is vannak ilyenek, de most pont rally pályákat csinálgatok így aztán feltérképeztem néhány pályát, azokon rendesen a földben van a korlát két vége.
Sajna a rally kicsit komolyabban bünteti a legapróbb hibákat is mint bármelyik pályaverseny. Ráadásul egy ilyen ellen nem is lehet felkészíteni az autót, hacsak be nem raknak a pilóták elé egy tizes kazánlemezt.
Tommi07-02-2011 16:52:27 // 94164
Gerion07-02-2011 16:17:27 // 94163
Sok nagy karrier indult úgy, hogy kapóra jött más baja.
Ha már Sennánál tartunk, gondoljunk pl. Hill-re és főleg Coulthardra. Ők azzal kerültek előtérbe, hogy Ayrton meghalt 94-ben.
Ha már Sennánál tartunk, gondoljunk pl. Hill-re és főleg Coulthardra. Ők azzal kerültek előtérbe, hogy Ayrton meghalt 94-ben.
Gerion07-02-2011 15:52:42 // 94162
A sebességek után éppen nem kell nyúlni, de éppen mostanában panaszkodnak a pilóták, hogy lassan annyi a gomb a kormányon, mint egy vadászrepülőn. Jelentős g-erők mellett bűvészkedni az ujjakkal a kormányon nem rossz kihívás egy majdnem amputált kéznek...
Na, de ahogy mondod, kiderül, és a legjobbakat neki !
Na, de ahogy mondod, kiderül, és a legjobbakat neki !
Tom1207-02-2011 14:56:01 // 94161
Ami késik, nem múlik...
Ez így szokott lenni.:-)
...de, ha nem, hát nem, ők tudják...:-)
Ez így szokott lenni.:-)
...de, ha nem, hát nem, ők tudják...:-)
Kazes☻07-02-2011 14:50:48 // 94160
No, igen. Nem alaptalan a felvetésed.
Xixo07-02-2011 14:46:41 // 94159
Na igen, már ha megkapja!?
Mert ott van még szabadon Hejfeld és Hülkenberger is. Raj nem hiszem, hogy vissza fog térni, pont most, hogy saját csapatot alapított...
De sajna nagy valószínűséggel nem lesz ott a Rönyó a VB címért folytatott csatában...
Mert ott van még szabadon Hejfeld és Hülkenberger is. Raj nem hiszem, hogy vissza fog térni, pont most, hogy saját csapatot alapított...
De sajna nagy valószínűséggel nem lesz ott a Rönyó a VB címért folytatott csatában...
Totti (NagyVad)07-02-2011 14:41:23 // 94158
Sennának viszont meg itt a nagy lehetőség hogy bizonyítson! Mert azért a retyo klasszisokkal jobb mint a hispán remek!
Xixo07-02-2011 14:37:38 // 94157
Valahol már fent van a hír, hogy a Rönyó a jövőben sem fogja tiltani a rallizást...
Pedig azért szponzori szempontból sem mindegy, hogy Kubica vezeti a felmatricázott vasdarabot vagy egy Senna. (gondolom én)
Pedig azért szponzori szempontból sem mindegy, hogy Kubica vezeti a felmatricázott vasdarabot vagy egy Senna. (gondolom én)
Tom1207-02-2011 14:32:01 // 94156
Lesz változás a szerződéseket illetően - szerintem, ahogy már lejjebb írtam. Túl nagy "buli" a F1 ahhoz, hogy a versenyzők szabadidejükben túl sokat kockáztassanak...
Tom1207-02-2011 14:23:07 // 94155
Mondjuk, azt soha nem értettem, hogy, ha már a biztonságot szolgálják a szalagkorlátok, akkor hogy meredezhet a végük nyársként nagyjából az autók utasaival azonos magasságban. "Jobb helyeken" ezt úgy oldják meg, hogy a végeiket a földbe vezetik, persze, tudom, hogy az a megoldás költségesebb, ez meg ennyit ér...
/Itt a környéken is volt már több ilyen baleset, ahol a szalagkorlát volt hunyó./
/Itt a környéken is volt már több ilyen baleset, ahol a szalagkorlát volt hunyó./
NaTo07-02-2011 14:21:52 // 94154
Szerintem a rallyban, akár a forma-1-ben, mindig ott a veszély, mindig ott a baleset lehetősége. Amíg egyik szerződés nem tiltja a többi versenyeken való részvételt, addig nem lehet ezért elítélni. Az is teljesen mindegy, hogy vezetői hiba volt, vagy véletlen a bukás mögött. Ezt hozta a sors...
Tom1207-02-2011 14:12:35 // 94153
Ha valami kisebb csoda folytán sikerül úgy összehozni a kézfejét, hogy a kormányt fogni tudja majd, esetleg pár ujját mozgatni, akkor már félig "nyert ügye" van. Talán a szerencséje a szerencsétlenségben, hogy ma már nem hagyományos karral kell váltogatni a sebességeket a F1-es autókban.
...aztán majd kiderül, hogy pszichikailag mennyire viselte meg ez a baleset...
...aztán majd kiderül, hogy pszichikailag mennyire viselte meg ez a baleset...
Gerion07-02-2011 14:01:43 // 94152
És hogy a cikkhez képest fokozzuk a párhuzamokat, a mostani Renault csapat elődje éppen a Benetton volt.
Tom1207-02-2011 13:48:46 // 94151
"Ha tudjuk hogy elesünk, akkor előtte leülünk:)"
Így van, de, ha tudom, hogy egy "fontosabb küldetésem van", akkor nem szerencsés kockáztatni előtte egy "tét nélküli versenyecskén" - persze, ez csak elmélet, a valóság meg egy másik dolog.:-)
Ez most így alakult - sajnos.
Így van, de, ha tudom, hogy egy "fontosabb küldetésem van", akkor nem szerencsés kockáztatni előtte egy "tét nélküli versenyecskén" - persze, ez csak elmélet, a valóság meg egy másik dolog.:-)
Ez most így alakult - sajnos.
Tom1207-02-2011 13:42:21 // 94150
Hát, igen...
Úgy látszik, nem csak nekem ugrott be tegnap Kubicával kapcsolatban Nannini:
Kubica és Nannini: érdekes párhuzamok
Úgy látszik, nem csak nekem ugrott be tegnap Kubicával kapcsolatban Nannini:
Kubica és Nannini: érdekes párhuzamok
Cro16607-02-2011 13:24:28 // 94149
Gerion07-02-2011 12:22:34 // 94148
Ez a "mesterséges kóma" önmagában nem vészes, a kifejezés rosszul hangzik, de csak annyit jelent, hogy altatják, és esetleg géppel rásegítenek a légzésre.
Végülis összetört szinte minden végtagja, ha ébren van, és csak az ágyban is mozog, már tönkreteheti a műtéttel összerakott területeket, plusz jobban megélné az ezzel járó fájdalmakat is. Minden szempontból szerencsésebb most altatásban tartani.
Olvasva a híreket, félek, a kezeivel ő már nem fog többet Forma-1 autót vezetni.... Ha a hétköznapi élethez tünetmentesre fel tud javulni, utcai autót vezethet, és a többi, akkor már nagy mázlija van, de hogy F1 szinten oda jöjjön vissza, ahol eddig volt....? A csukló és a kéz ízületei a legbonyolultabbak (a térd és a boka mellett), ha az sérül az már nagy gáz... A nagy ereket összevarrják, a csontok (úgy ahogy) összeforrnak, ha kellően precízen rakták össze a darabokat, akár tökéleteshez közel is. A nagyobb idegeket is összerakják, a legjobb specialisták nagy figyelemmel a kisebbeket is, alapos utókezeléssel és szerencsével ezek akár egész jól működhetnek is. De a végbeidegzések és az érzékelés finom idegszálait, végződéseit csak a Jóisten rakja össze ha akarja, és ott mennek el végleg az F1-hez kellő tizedek.
Schumacher 99-es sérülése mint karrier-kockázat ehhez képest nem volt sehol.... :((
Végülis összetört szinte minden végtagja, ha ébren van, és csak az ágyban is mozog, már tönkreteheti a műtéttel összerakott területeket, plusz jobban megélné az ezzel járó fájdalmakat is. Minden szempontból szerencsésebb most altatásban tartani.
Olvasva a híreket, félek, a kezeivel ő már nem fog többet Forma-1 autót vezetni.... Ha a hétköznapi élethez tünetmentesre fel tud javulni, utcai autót vezethet, és a többi, akkor már nagy mázlija van, de hogy F1 szinten oda jöjjön vissza, ahol eddig volt....? A csukló és a kéz ízületei a legbonyolultabbak (a térd és a boka mellett), ha az sérül az már nagy gáz... A nagy ereket összevarrják, a csontok (úgy ahogy) összeforrnak, ha kellően precízen rakták össze a darabokat, akár tökéleteshez közel is. A nagyobb idegeket is összerakják, a legjobb specialisták nagy figyelemmel a kisebbeket is, alapos utókezeléssel és szerencsével ezek akár egész jól működhetnek is. De a végbeidegzések és az érzékelés finom idegszálait, végződéseit csak a Jóisten rakja össze ha akarja, és ott mennek el végleg az F1-hez kellő tizedek.
Schumacher 99-es sérülése mint karrier-kockázat ehhez képest nem volt sehol.... :((
Kazes☻07-02-2011 12:03:37 // 94147
Gerion07-02-2011 10:42:24 // 94145
Alonsoval tényleg barátok, valahol láttam is korábban fotót, amin pókereznek.
Senna élete nagy lehetőségét kapja, kíváncsi vagyok, tud-e élni vele, de minimum Petrovot le tudja-e nyomni. Szerintem nem biztos, az a gyanúm, Petrov jobb pilóta, mint amit tavaly mutatott, plusz Sennán hatalmas lesz a nyomás. De azért jöjjön neki össze, érdekes lenne egy Lotus Renualt - Senna sikeres kombináció, Brazíliában, Japánban és még pár helyen biztos jól eladható csomag lenne.
Senna élete nagy lehetőségét kapja, kíváncsi vagyok, tud-e élni vele, de minimum Petrovot le tudja-e nyomni. Szerintem nem biztos, az a gyanúm, Petrov jobb pilóta, mint amit tavaly mutatott, plusz Sennán hatalmas lesz a nyomás. De azért jöjjön neki össze, érdekes lenne egy Lotus Renualt - Senna sikeres kombináció, Brazíliában, Japánban és még pár helyen biztos jól eladható csomag lenne.
Gabesz07-02-2011 06:52:42 // 94144
Ho Pin Tung állitólag amerikában fog versenyezni (e felett a hir felett szerintem mindenki elsiklott) egyébként ő volt az aki tavaly a Hungaroringen súlyos balesetet szenvedett a gp3ban (csigolyatörése volt, aki ott volt, tuti emlékszok rá) mindemellett ő volt aki a Renault F1es autójával parádézott a WSR hétvégéken.
Minden valószínűséggel Senna lesz aki átveszi Kubica helyét, hacsak nem találnak valakit, aki tapasztaltabb nála.
Minden valószínűséggel Senna lesz aki átveszi Kubica helyét, hacsak nem találnak valakit, aki tapasztaltabb nála.
Blade07-02-2011 06:32:50 // 94143
Ha tudjuk hogy elesünk, akkor előtte leülünk:)
Egyébként egyetértek, Pironi nekem is eszembe jutott.
Szerintem ezek után a Rally autók építési szabályait is át fogják gondolni. Mert ugyan nem ez a legjellemzőbb baleset féle a rallyban, éppen ezért inkább a borulásos esetekre biztonságos egy Rally autó. De mindig van kirívó eset.
Egyébként egyetértek, Pironi nekem is eszembe jutott.
Szerintem ezek után a Rally autók építési szabályait is át fogják gondolni. Mert ugyan nem ez a legjellemzőbb baleset féle a rallyban, éppen ezért inkább a borulásos esetekre biztonságos egy Rally autó. De mindig van kirívó eset.
GT Ɨ|ѯ07-02-2011 05:39:01 // 94142
Lesz 1 éve gondolkodni....
Tommi07-02-2011 03:23:17 // 94141
Xixo07-02-2011 01:59:16 // 94140
Mert ha ez igaz, akkor sajnos már nem fog F1es autót vezetni... :(
Xixo07-02-2011 01:56:32 // 94139
Remélem ez csak félrefordítás... :((
Dr. Mario Igor Rossello „A helyzet kétségtelenül komoly… A páciens karját majdnem amputálni kellett, és mindent újra kellett építenünk a törött csontokat illetően. Ezt követően az izmok és az idegek működésén kellett dolgoznunk. Az operáció sikeres volt. Nem tudom megjósolni, hogy mi lesz a következő hetekben, hónapokban, de optimista vagyok. Először a páciensnek vissza kell nyernie a teljes erejét és az életfunkcióit. Talán képes lesz arra, hogy autót vezessen.”
Dr. Mario Igor Rossello „A helyzet kétségtelenül komoly… A páciens karját majdnem amputálni kellett, és mindent újra kellett építenünk a törött csontokat illetően. Ezt követően az izmok és az idegek működésén kellett dolgoznunk. Az operáció sikeres volt. Nem tudom megjósolni, hogy mi lesz a következő hetekben, hónapokban, de optimista vagyok. Először a páciensnek vissza kell nyernie a teljes erejét és az életfunkcióit. Talán képes lesz arra, hogy autót vezessen.”
Tommi06-02-2011 23:47:08 // 94138
Az utolsó mondat komoly... :)
Tommi06-02-2011 23:45:54 // 94137
Ferko06-02-2011 22:50:54 // 94136
Miazhogy?! Még kettőt is akár............Vb címet. :)))
Ferko06-02-2011 22:49:41 // 94135
Hátha egy második Kobajasiról van szó.:-))
pb_06-02-2011 22:39:47 // 94134
Legalább nM csalódtál.)))
Kupica Lbaxta a dolgot, majd idővL kidRül, mi lesz vLe.
Kupica Lbaxta a dolgot, majd idővL kidRül, mi lesz vLe.
Buksi06-02-2011 22:13:59 // 94133
Na ez az, amit én sem értek!
Grando06-02-2011 22:11:55 // 94132
Ha gonosz lennék, akkor azt kérdezném, hogy "és akkó dógozni ki fog?" - de nem vagyok gonosz, úgyhogy nem is kérdezem meg. :DD ;)))
Amúgy lenne benne némi ráció. A reklámértéke hatalmas, volt már dolga KERS-es autóval (már ha ez számít vmit, de hátha), alapvetően gyors. De egy teljes évet kihagyott, nyakig van a ralliban, drága, nehéz vele dolgozni...
B. Senna lesz ebből. Elég lesz csak egy picit villantania, máris szanaszét fogják isteníteni. Kiváló kirakatember - persze nem egy sehonnai senkiházi semmirevaló csapatban, mint tavaly. Pilótának is lehet, hogy jó - ezt nem tudom megítélni, mert nem ismerem. Majd figyeljük. ;)))
Amúgy lenne benne némi ráció. A reklámértéke hatalmas, volt már dolga KERS-es autóval (már ha ez számít vmit, de hátha), alapvetően gyors. De egy teljes évet kihagyott, nyakig van a ralliban, drága, nehéz vele dolgozni...
B. Senna lesz ebből. Elég lesz csak egy picit villantania, máris szanaszét fogják isteníteni. Kiváló kirakatember - persze nem egy sehonnai senkiházi semmirevaló csapatban, mint tavaly. Pilótának is lehet, hogy jó - ezt nem tudom megítélni, mert nem ismerem. Majd figyeljük. ;)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
521
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?