Forum >> Forma-1

Gerion17-02-2011 18:03:55 // 94281
Nem hiszem, hogy az USA lenne. Egyiptom a legjobb arab szövetségese, Izraellel kiegyeztek. Bahrein is velük volt, első Öböl-háborúban is felvonulási területük volt.

Épp ezért pont az USA ellenségeire gondolnék. Irán logikus, neki az is kapóra jönne, ha az anarchikussá vált Egyiptom egyből nekimenne Izraelnek. Kína meg az arab világ (és Irán) csendes támogatója/felbújtója a háttérből.
Andy17-02-2011 17:38:33 // 94280
Off:

Upsz ez már politika, de az USA részéről sem lenne szokatlan az ilyesmi! :)

On:
Kazes☻17-02-2011 17:33:17 // 94279
ezt is megírta. :)
Gerion17-02-2011 17:07:12 // 94278
OFF: Érdekes, hogy most hirtelen az összes eddig viszonylag békés és mérsékelt arab államot feltüzelték valahonnan. Igen szomorú lenne, ha a radikális iszlám, Irán, esetleg a háttérből a szálakat mozgatva Kína nyerne teret ezekkel.

Az F1-et meg vigyék át valahová ha tudják, kérdés, ilyen gyorsan megoldható-e ez még egyáltalán?
Buksi17-02-2011 16:25:48 // 94277
Ezt én is hallottam! :-(
Grando17-02-2011 16:23:54 // 94276
Börni qrvagyorsan szervezze át vhova, mert különben ideges leszek! :)))
Kazes☻17-02-2011 15:05:38 // 94275
Gázgéza! :)
Tommi17-02-2011 14:59:26 // 94274
Most mondja a rádió, hogy Bahreinben is zavargások vannak, ezért nagy valószínűséggel elmarad a nagydíj, ha nem lesz nyugi.
Tommi17-02-2011 14:42:02 // 94273
Szolgálati közlemény :)

Felkerült a 2008 és 2009 évad, jó töltögetést :)
GT Ɨ|ѯ17-02-2011 09:08:41 // 94272
meg vicc lesz az F csatorna is:-))))
Tommi16-02-2011 23:30:41 // 94271
Tommi16-02-2011 23:30:17 // 94270
Nem azt mondtam, hogy nem szépek, hanem arra gondoltam, hogy nagyon másképp néznek ki és mennyit változott a világ :)
Gerion16-02-2011 23:19:53 // 94269
Sőt szerintem a tavalyi és idei hólapátszerű első szárnyak már mai szemmel is sokkal viccesebbek... :)
Gerion16-02-2011 23:14:10 // 94268
Szerintem viszont a 90-es évek autói nem néznek már ki viccesen, és pl. a Ferrari 641, 642, 643-ast ma is a legszebbnek látom... :)
Szerintem a 80-as évek legvégére, 90-es elejére már megvoltak a mai aerodinamikai alapok, számítógépes tervezés, komoly szélcsatornák, félautomata sebességváltó (Ferrari), Venturi-csöves felemelt orr (Tyrell), sőt komoly aktív felfüggesztés (Williams) és egyre több elektronikai kellék, amik egy jó részét azóta betiltották. Szóval bizonyos szempontból azok az autók akár még fejlettebbek is voltak. :) Ekkor már nem amatőr csapatok ügyködtek, mint a 70-es években, komoly gyárak voltak képben, komoly szponzorokkal, profi szemlélet.
A szabályok persze sokat változtak, főleg motorok terén, így az összevetés eléggé alaptalan.
zolee14516-02-2011 22:41:31 // 94267
Mondjuk az utolsó előtti képen az a Ferrari kifejezetten jól néz ki.:)
Még talán az Alfa sem olyan veszedelmes, bár kecsesnek éppen nem nevezném. Ebben volt boxer motor? Asszem ezt a kocsit becézték tanknak.
Tommi16-02-2011 22:33:30 // 94266
Pont azon gondolkodtam, hogy mai szemmel visszanézve a 90-es évek elején futott autókat (akkortól nézem aktívan a Cirkuszt), akkoriban az volt az adott korszak csúcsa, de ma már viccesen néznek ki. Szerintem 20 év múlva a mostani gépekre is ugyanezt fogjuk mondani :)
Diny16-02-2011 20:48:07 // 94265
sufnituning :))))))))
Gerion16-02-2011 12:28:03 // 94264
És ami még érdekes benne, hogy nem nagyon látszik rajta, hogy ez különösebb leszorítóerőt termelne, elég semlegesnek tűnik. Bár a fotó lehet csalóka.
GabCsi16-02-2011 12:21:04 // 94263
Én is azt szúrtam ki, csak nem tudtam hova viszi azt a könyvespolcot..
Kazes☻16-02-2011 12:20:49 // 94262
Az 5. meg jól jött volna talán Massanak anno. :)
Gerion16-02-2011 12:16:12 // 94261
Ez a második kép a pilóta feje fölé szerelt böhöm szárnnyal külön tetszik. Továbbfejlesztés címén szerelnek rá még pár emeletet, és a monacoi alagút elé magasságellenőrző kaput is lehetett volna felállítani.... .)
Satti16-02-2011 10:12:19 // 94260
Kubica: Visszatérek!
Buksi16-02-2011 03:43:49 // 94259
Van egy-két érdekes megoldás! :-))
Kazes☻15-02-2011 23:52:25 // 94258
Igazán élvezetes képek. :)
Kazes☻15-02-2011 23:51:43 // 94257
Ugyan, csak jeleztem. :)
Tommi15-02-2011 23:44:10 // 94256
Na, ilyen viszont még tuti nem nagyon volt :) A régi fotóim között egy "F1 vegyes" mappában találtam pár érdekességet, néhány kísérlet az elmúlt évtizedekből :) A mérnökök már akkor sem voltak híján a hajmeresztő ötleteknek :)))







Tommi15-02-2011 23:34:12 // 94255
Bocs, nem olvastam vissza :(
Kazes☻15-02-2011 18:21:10 // 94254
Azt hiszem már volt. hsz.94220. :)
GT Ɨ|ѯ15-02-2011 17:43:27 // 94253
lassan a csapból is ez folyik...:-(
Tommi15-02-2011 17:38:13 // 94252
Tommi15-02-2011 17:37:43 // 94251
Nemcsak akkor, pl Schumi idejében is (mármint fénykorában :) ) volt fa az "alvázon", manapság nem tudom mi a helyzet :)
Grando15-02-2011 16:42:02 // 94250
Pár szó Alonsotól a Red Bullról, a Pirellikről és az állítható hátsó szárnyról. :))
Ferke15-02-2011 12:29:56 // 94249
Húde durva:(( Itt jól látom, hogy hogy ez még az az idő volt, amikor még fából volt az alsó koptatórész?
Tommi15-02-2011 12:24:44 // 94248
Erről is van képem, ennyi maradt az autóból...

Ferke15-02-2011 11:40:27 // 94247
Ráadásuk Alfában:((
"1980. augusztus 1-jén Hockenheimben, a Német Nagydíjat megelőzően Depailler egy új titánfelfüggesztést tesztelt az Alfa Romeón. Lassítás nélkül érkezett meg az egyik balos kanyarba, kisodródott és a védőkorlátnak ütközött 260 kilométeres óránkénti sebességgel. A szalagkorlátot átszakítva az amögött elhelyezett, összetekert drótkerítésnek ütközött, amit a néhány héttel későbbi Német Nagydíjra készültek elhelyezni. A helyszínen életét vesztette. A baleset okát sokáig találgatták, de feltételezhető, hogy többszörös emberi mulasztás történt. A versenyző halála újabb vitákat váltott ki, hogy nem az Alfa Romeo mérnökei feleősek-e a történtekért, akiknek a pálya viszonyaihoz nem megfelelően szerelt felfüggesztés-eleme vezethetett a tragédiához."
127_sud15-02-2011 08:11:49 // 94246
Ő Patric Depailler, és azt hiszem 1980-ban halt meg egy teszteléskor.
Gyozi15515-02-2011 06:01:50 // 94245
őhhh, és ki ez??
Xixo15-02-2011 02:21:24 // 94244
Senna biztosan nem lesz a Rönyó versenyzője és ezzel szinte biztos, hogy Hejfeld lesz az...
Kazes☻14-02-2011 17:06:50 // 94243
Nagyon 'raj' a 'csávó'! :)))
Tommi14-02-2011 16:23:34 // 94242
Tegnap este rendezgettem az autós képeimet és találtam egy ilyet :) Hőskor, lazaság :)

Gerion13-02-2011 23:52:36 // 94241
Senna mellett szóljon, ma eső is volt. Viszont ha Heidfeld a következő teszten is hozza a tegnapi formáját, befutó lehet. Szerintem a Renault a tavaly felemás teljesítményű Petrov mellé nem szeretne tapasztalatlan, rizikós pilótát.
Xixo13-02-2011 23:46:40 // 94240
Már ma is ő volt soron :)

Az ideje 1mpel elmarad Hejfeldétől, de ez nem biztos, hogy sokat jelent...
Speed13-02-2011 17:33:53 // 94239
Ha jól tudom holnap a Renault-ban Senna fog tesztelni. Kiváncsi vagyok hogy mi lesz. azért remélem hogy ebben az autóban jobb lesz. Tavaly egy enyhén szólva is 3.-ik ligás gépe volt. Szimpatikus srác, és szerintem több van benni mint amit tavaly produkálhatott.
Satti13-02-2011 17:11:56 // 94238
Ismét egy „nyugdíjas” nyert Jerezben, Barrichello űridőt autózott klikk
Buksi13-02-2011 11:09:01 // 94237
Sztem is bőven elég, ha csak a RedBull-ra kell majd figyelni! De inkább arra se kelljen! ;-))
Buksi13-02-2011 10:53:55 // 94235
Remélem azért verseny körülmények között már nem lesz ilyen jó a Renault! ;-)

Hajrá Schumi!!!!!!!!!! :-)))
Gerion12-02-2011 22:11:46 // 94234
Schumacher tényleg éledezik, neki is szurkolok (csak 11 év volt és 5VB cím), jó lenne, ha nem leírt vesztesként vonulna vissza egy ekkora bajnok.
Gerion12-02-2011 22:04:45 // 94233
Nem kell Heidfeld mai elsőségét túlértékelni. A többiek unottan körözgettek, de Heidfeld ma150%-on nyomta, neki a legkeményebb tétverseny volt a szerződésért. Nem rossz a Renault, de Alonso is jól ment, a kocsi megbízható, nincs itt nagy gond. :)
Selmak12-02-2011 19:51:10 // 94232
Heil Sumacher! :D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.