Forum >> Forma-1
Satti14-04-2011 13:10:11 // 95442
A kerékcserék a legjobbak. :))
Tommi14-04-2011 12:41:13 // 95441
Gerion14-04-2011 11:11:03 // 95440
Szerintem sajnos lehet igaz, de ez nem feltétlenül a szélcsatorna hibája, hanem az adatok között eltévedő mérnököké, az erősen középszerű aldo costa vezérletével. Amióta ez az ember vezeti a technikai stábot, nincs önálló innováció, csak mások után futnak, mint pl most is a kipufogó vagy a RB-féle első szárny másolási kísérletével.
"A hírek szerint a Ferrari a „B” autó esetleges megépítésével"
Ez a terv csak akkor működhetne, ha az ellenfelek zsinórban hibáznak, és a szezon közepétől még lesz idő/esély egy új kocsival a felzárkózásra. Viszont pályatesztelés nélkül nagyon rizikós, hogy az új autó tényleg hozza-e egyből az eredményeket. Jó eséllyel ezzel idén csak tovább forgácsolják az erőforrásaikat, mert a RB és a McLaren erős is és megbízható is.
"párhuzamosan a 2012-es autójára koncentrálhat, ahogy tette azt az elmúlt szezonban a Mercedes. "
A vesztesek mindig ezzel vigasztalják magukat... Elvileg jól hangzik, de a gyakorlatban ritkán működött. A Merci sem ment vele sokra, legalábbis az első két futamon semmi látszata nem volt a nagy rákészülésnek. A technikai stábot kéne felfrissíteni, és szerezni valahonnan costa helyett egy Adrian Newey-t színvonalban legalább megközelíteni tudó technikai vezetőt. Plusz domenicalt sürgősen le kéne cserélni egy karizmatikusabb vezetőre.
"A hírek szerint a Ferrari a „B” autó esetleges megépítésével"
Ez a terv csak akkor működhetne, ha az ellenfelek zsinórban hibáznak, és a szezon közepétől még lesz idő/esély egy új kocsival a felzárkózásra. Viszont pályatesztelés nélkül nagyon rizikós, hogy az új autó tényleg hozza-e egyből az eredményeket. Jó eséllyel ezzel idén csak tovább forgácsolják az erőforrásaikat, mert a RB és a McLaren erős is és megbízható is.
"párhuzamosan a 2012-es autójára koncentrálhat, ahogy tette azt az elmúlt szezonban a Mercedes. "
A vesztesek mindig ezzel vigasztalják magukat... Elvileg jól hangzik, de a gyakorlatban ritkán működött. A Merci sem ment vele sokra, legalábbis az első két futamon semmi látszata nem volt a nagy rákészülésnek. A technikai stábot kéne felfrissíteni, és szerezni valahonnan costa helyett egy Adrian Newey-t színvonalban legalább megközelíteni tudó technikai vezetőt. Plusz domenicalt sürgősen le kéne cserélni egy karizmatikusabb vezetőre.
Erhard 242 (Pure Energy)14-04-2011 07:32:44 // 95439
vicces a légáramlat tan mindenhol ugyan úgy müxik gondolom ...lassan igaza van a Briósnak kezdjék el építeni a 2012-es autót szerintem idénre lefőtt a kávé ....
Xixo14-04-2011 03:47:18 // 95438
Gerion13-04-2011 16:19:14 // 95437
Fejlesztgessék csak, F1 hétvégéken betétfutamnak jó lesz... Ha meg elfogy az olaj, ez lesz a távolabbi jövő.
Tommi13-04-2011 16:06:40 // 95436
Pár nappal ezelőtti hír, nem tudom szerepelt-e és csak nekem új :)
2013-ban új FIA sorozat indulhat
"a francia Formulec cég a Mercedesszel és a Dekrával karöltve megépítette az EF01 kódjelű elektromos autóját, amelyet már a pályán is kipróbáltak. A cég elnöke, Pierre Gosslin a premier után elmondta, hogy amennyiben sikerül a technológiát Formula-1-es szintre fejleszteni, akár a száguldó cirkuszban is elektromos autók körözhetnek majd"
2013-ban új FIA sorozat indulhat
"a francia Formulec cég a Mercedesszel és a Dekrával karöltve megépítette az EF01 kódjelű elektromos autóját, amelyet már a pályán is kipróbáltak. A cég elnöke, Pierre Gosslin a premier után elmondta, hogy amennyiben sikerül a technológiát Formula-1-es szintre fejleszteni, akár a száguldó cirkuszban is elektromos autók körözhetnek majd"
Tommi13-04-2011 14:16:15 // 95435
LOL :)))
"Nem nehéz elképzelni, hogy egy olyan csapatnál, mint mondjuk a Williams, amelynek néhány tagja már akkor F-1-es motorokkal babrált, amikor a Red Bull-főnök Christian Horner még vígan játékautókat tologatott a babaágy mellett, frusztráló lehet, ha jön valaki, aki konzervdobozba töltött folyékony tutti-frutti forgalmazásával szedte össze a betevő magángépre valót, és néhány röpke év alatt, a hagyományokra fittyet hányva ötször lekörözi őket a pályán"
"Nem nehéz elképzelni, hogy egy olyan csapatnál, mint mondjuk a Williams, amelynek néhány tagja már akkor F-1-es motorokkal babrált, amikor a Red Bull-főnök Christian Horner még vígan játékautókat tologatott a babaágy mellett, frusztráló lehet, ha jön valaki, aki konzervdobozba töltött folyékony tutti-frutti forgalmazásával szedte össze a betevő magángépre valót, és néhány röpke év alatt, a hagyományokra fittyet hányva ötször lekörözi őket a pályán"
Satti13-04-2011 13:55:51 // 95434
Satti13-04-2011 09:56:28 // 95433
Az adta meg a savát, borsát, akkor még volt igazán f@sz a gatyában..:)
Whiteskull13-04-2011 09:17:27 // 95432
Csak pluszban néhány szép temetés. :)))
Satti13-04-2011 09:16:05 // 95431
Régen nem volt túlbonyolítva az élet, minden a vezetőn múlt, semmi csicsa. :)
GT Ɨ|ѯ13-04-2011 07:40:29 // 95430
jah:-))
a 4 kerék autóval az igazi:-DD
a 4 kerék autóval az igazi:-DD
GT Ɨ|ѯ13-04-2011 07:39:57 // 95429
annyira azért nem, mert fél év alatt lecsengett a dolog:-)
Xixo13-04-2011 02:32:55 // 95428
Én a gördeszkával voltam így! :))))
Xixo13-04-2011 02:32:13 // 95427
Hát én lehet Redbullos leszek inkább, hogy legyen sikerélményem. :))
Buksi12-04-2011 19:49:52 // 95426
Úgy látom nekem is lenne még ott hely! ;-)))
Tom1212-04-2011 18:13:36 // 95425
...ha meg lenne, de sajnos fogalmam sincs hová lett. :-/
/a fehér Chaparral-al, De Tomaso Pantera-val egyetemben/
Azért lehet, hogy majd egyszer előkerül a szüleimnél valamelyik fiók aljáról - remélem.:-)
/a fehér Chaparral-al, De Tomaso Pantera-val egyetemben/
Azért lehet, hogy majd egyszer előkerül a szüleimnél valamelyik fiók aljáról - remélem.:-)
SKrisz12-04-2011 17:39:23 // 95424
Az ma már nagy erekje lehet! :))
Tom1212-04-2011 17:26:05 // 95422
Igen, de talán azért ugrott be az, mert az volt az első F1-es modellem /Mattel :-)/, amit annak idején a sikeres mandulaműtétem "kompenzálására" kaptam még ´72-ben.:-)
SKrisz12-04-2011 17:23:25 // 95421
Az már 70-es évek. Ez még a "Shark Nose" utáni vasak első generációja (156 F1)
Tom1212-04-2011 17:22:21 // 95420
OK, kibogoztuk közös erővel. ;-)
Tom1212-04-2011 17:21:43 // 95419
Igen, arra gondoltam.:-) Abból a kis darabból, ami az autóból látszik én egy 312 B2-re tippeltem így hirtelen, habár annak volt valami kék plexi "szélvédője".:-)
Tommi12-04-2011 17:21:01 // 95418
Bakker, összekevertem a fotókat... :) Scusi :)
Tom1212-04-2011 17:19:50 // 95417
A színe. :-) /14-es/
SKrisz12-04-2011 17:18:03 // 95416
Tommi,
Ha a BMW kormány alatti képről beszélünk (14-es rajtszám) az bizony nem Gilles autója. Az az 1964 Sutrees vas :)
Ha a BMW kormány alatti képről beszélünk (14-es rajtszám) az bizony nem Gilles autója. Az az 1964 Sutrees vas :)
Tommi12-04-2011 17:13:39 // 95415
Pedig ugyanaz az autó :)
Tom1212-04-2011 17:05:20 // 95414
+ a havat is el lehet takarítani vele, jöhetnek a téli futamok.:-))
Tom1212-04-2011 17:02:51 // 95413
Na, ez is egy megoldás, csak Börni meg ne lássa, mert még meglódul a fantáziája! :-)
Tom1212-04-2011 17:02:03 // 95412
Akkor jól tippeltem.:-)
Tom1212-04-2011 17:01:07 // 95411
Ez igen, így kapásból 1978-asra tippelnék, de ott lent, az első képen /másik h. sz./ valami gubanc lehetett, azért is kérdeztem. Az egy kb. 70 - 71-es Ferrari, Gilles akkor meg még csak valahol Quebecben koptatta az iskolapadot.:-)
Tommi12-04-2011 16:55:18 // 95409
Kösz, nem kezdtem el turkálni a vitrinemben, lusta voltam hozzá :)))
Gerion12-04-2011 16:44:47 // 95407
Tommi12-04-2011 16:42:57 // 95406
Tom1212-04-2011 16:40:41 // 95405
GT Ɨ|ѯ12-04-2011 16:39:09 // 95404
Domika, ébresztőőőőőőőő..........
Gerion12-04-2011 16:32:38 // 95403
"Igen, úgy fest a dolog, hogy az ablakok alatti rész a cél a F1-ben.:-)))"
Azért érdekes lenne, ha a "csapattárs" kifejezés így szó szerint értendő lenne, és ott ülne melletted a kocsiban, neki is a kezében egy botkormány... :) :)
(Alonso) - Jobbról előzünk!!
(Massa) - Balról, külső íven!
(A) - Mondom, jobbról, én vagyok az elsőszámú pilóta!
(M) - F.szt vagy te elsőszámú, Hockenheim óta tudjuk, de...
(A) - ...na hagyjad azt, ne húzzál fel, te kis suttyó!
(M) - Egy kretén vagy, múltkor is miattad...
(..)
(A+M) - Stefano, van egy kis gond, itt vagyunk a kavicságyban, és....
Azért érdekes lenne, ha a "csapattárs" kifejezés így szó szerint értendő lenne, és ott ülne melletted a kocsiban, neki is a kezében egy botkormány... :) :)
(Alonso) - Jobbról előzünk!!
(Massa) - Balról, külső íven!
(A) - Mondom, jobbról, én vagyok az elsőszámú pilóta!
(M) - F.szt vagy te elsőszámú, Hockenheim óta tudjuk, de...
(A) - ...na hagyjad azt, ne húzzál fel, te kis suttyó!
(M) - Egy kretén vagy, múltkor is miattad...
(..)
(A+M) - Stefano, van egy kis gond, itt vagyunk a kavicságyban, és....
Grando12-04-2011 16:32:09 // 95402
Vagy úgy! :))
Hááát... igazából nem tudom, hogy mi akadálya lehetne.
Viszont az időmérőn ugyebár mindenhol használják. Ez egy döntés, ami a pilóta kezében van, vagy legalábbis nagyrészt az ő megítélésén múlik. Jó az így. ;)))
Hááát... igazából nem tudom, hogy mi akadálya lehetne.
Viszont az időmérőn ugyebár mindenhol használják. Ez egy döntés, ami a pilóta kezében van, vagy legalábbis nagyrészt az ő megítélésén múlik. Jó az így. ;)))
Gerion12-04-2011 16:27:51 // 95401
Érdekes, hogy Alboreto 85-ös kocsiján már van egy LCD kijelző, ez szépen növekszik az évek során, 90-es évek elejére szép nagy multifunkciós LCD panelek kerülnek a cockpitba, majd jön az egyre több kapcsoló, kiszorítja a nagy képernyőket, és a sok gomb mellett ma csak kis digitszámos kijelzőcskék férnek el, pláne sebességmérőként...
Tom1212-04-2011 16:26:44 // 95400
"Jóvanna" kabrió 727-est még nem gyártottak, nem is fognak a kedvünkért...;-))
Igen, úgy fest a dolog, hogy az ablakok alatti rész a cél a F1-ben.:-)))
Igen, úgy fest a dolog, hogy az ablakok alatti rész a cél a F1-ben.:-)))
Gerion12-04-2011 16:22:31 // 95399
Tom, ez tuti nem a jövő, mert ez a cockpit ZÁRT ! :) Ha csak az ablakok alatti részt nézem, akkor viszont.... :)
Tom1212-04-2011 16:20:31 // 95398
Na, az a ´85-ös "felszerelés" elég is lenne...:-)) /szerintem/
Gilles? Ez még valami Formula Atlantic, vagy valami ilyesmi?
Gilles? Ez még valami Formula Atlantic, vagy valami ilyesmi?
Tom1212-04-2011 16:11:37 // 95397
Tommi12-04-2011 16:10:46 // 95396
Na, kicsit beleástam magam a kormány-témába :) Néhány érdekes link (angol mindegyik):
Az FIA honlapja, általános leírással
A Mercedes (mármint a Merci-Merci :) ) kormánya
Nick Heidfeld BMW kormánya (értelemszerűen ez régebbi kicsit)
A BMW 2006-os kormánya, részletes magyarázattal:

És néhány saját fotó :)
Gilles egyik autója

Ez 60-as évek közepe, talán Surtees, de nem biztos :)

1985

Az FIA honlapja, általános leírással
A Mercedes (mármint a Merci-Merci :) ) kormánya
Nick Heidfeld BMW kormánya (értelemszerűen ez régebbi kicsit)
A BMW 2006-os kormánya, részletes magyarázattal:

És néhány saját fotó :)
Gilles egyik autója

Ez 60-as évek közepe, talán Surtees, de nem biztos :)

1985

Tom1212-04-2011 16:09:34 // 95395
Szép dolog a hit, meg nagy erő, de a konkrét eredményekhez kevés... :-/
Tom1212-04-2011 16:08:41 // 95394
"Nekem a KERS kifejezetten tetszik, mint ötlet, és Malajziában talán a DRS révén is, de elég jól lehetett előzni tavalyhoz képest."
Igen, de pontosan így szaporodnak a gombok a kormányon...:-)
Szerintem meg előkaphatnának a 80-as évekből egy autót, "feltuningolhatnák" a jelenlegi biztonsági előírások szerint és GOOooooooo!!! :-)
Lenne ott előzés, meg izgalom, garantáltan... :-)
Igen, de pontosan így szaporodnak a gombok a kormányon...:-)
Szerintem meg előkaphatnának a 80-as évekből egy autót, "feltuningolhatnák" a jelenlegi biztonsági előírások szerint és GOOooooooo!!! :-)
Lenne ott előzés, meg izgalom, garantáltan... :-)
SKrisz12-04-2011 16:04:31 // 95393
Ja... hitem még nekem is van, a bizalmam már fogyóban :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
554
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?