"A Ferrari Kínában egy új első vezető szárnyat tesztelt Kínában Fernando Alonso autóján, de az elem végül nem került bevetésre a sanghaji versenyen.
Costa úgy véli, hogy a Red Bull másolása nem jelent mindenre automatikus megoldást."
= nem sikerült lemásolniuk....
Forum >> Forma-1
Gerion22-04-2011 22:52:57 // 95581
GT Ɨ|ѯ22-04-2011 16:12:18 // 95580
Gerion22-04-2011 11:52:38 // 95579
Szerintem domenicali és kis csapata úgy jelenthetett Montezemolonak, hogy:
- 2007: GYŐZELEM, minden fasza! (rengeteg volt a hiba, de a végén Hamilton megcsinálta a VB címet, így látszólag elégedett lehetett mindenki.)
- 2008: majdnem nyertünk, pár sec-ig még VB-k is voltunk. (Bár rengeteg hibától hemzsegő év volt az is, pl szingapúr és még sok egyéb)
- 2009: Az egész évet ráfogták a Massa balesetére, ill. megtették a valóban kirúgásra érett raikkonent egyszemélyes bűnbaknak. Namajdjövőre Alonsoval! Esetleg magyarázhatták a tényleg kissé felemás diffuzoros ügyet is.
- 2010: majdnem nyertünk! Hülye Petrov. (rengeteg a hiba egész évben, de szerencsére a többieknél is, így nem olyan feltűnő)
2011: hirtelen elfogytak a magyarázatok, idén a versenytársak sem teszik meg azt a szívességet, hogy állandóan hibáznak. Egyszerrecsak válság van. :( Jó lenne lépni is erre.
- 2007: GYŐZELEM, minden fasza! (rengeteg volt a hiba, de a végén Hamilton megcsinálta a VB címet, így látszólag elégedett lehetett mindenki.)
- 2008: majdnem nyertünk, pár sec-ig még VB-k is voltunk. (Bár rengeteg hibától hemzsegő év volt az is, pl szingapúr és még sok egyéb)
- 2009: Az egész évet ráfogták a Massa balesetére, ill. megtették a valóban kirúgásra érett raikkonent egyszemélyes bűnbaknak. Namajdjövőre Alonsoval! Esetleg magyarázhatták a tényleg kissé felemás diffuzoros ügyet is.
- 2010: majdnem nyertünk! Hülye Petrov. (rengeteg a hiba egész évben, de szerencsére a többieknél is, így nem olyan feltűnő)
2011: hirtelen elfogytak a magyarázatok, idén a versenytársak sem teszik meg azt a szívességet, hogy állandóan hibáznak. Egyszerrecsak válság van. :( Jó lenne lépni is erre.
Tom1222-04-2011 10:11:58 // 95578
Így van, valahol lejjebb írtam is hogy Domi + csapata, ahol főleg Costára gondoltam. Ha meg úgy vesszük, Domenicalinak kellett volna már rég szólni a vezetésnél is, hogy valami nincs rendben ezzel a Costával sem, de kb. egy szinten vannak, így miért "fűtenének be" egymásnak? Biztos úgy voltak vele, hogy elég a név, az eredmények meg majd csak jönnek maguktól - nagyot tévedtek...
Gerion22-04-2011 09:55:03 // 95577
Szerintem nem domenicali az elsőszámú probléma, hanem aldo costa és az általa vezetett impotens technikai stáb! Erről a costaról kevés szó esik, pedig szerintem ő az elsőszámú ludas.
domenicali "csak" egy gyenge vezető, egy "jófiú", aki nagyon kevésnek tűnik egy válsághelyzet megoldásához. 2008 óta a csapat egy folyamatos lejtmenetben van, mostanra pedig akkora a káosz, ami a 90-es évek első felének sötét éveit idézi. És ezen a véleményemen az sem változtat, ha a következő futamot megnyerik véletlenül.
Ez a szélcsatornás ügy is akkora buktának tűnik, hogy kevesebbért le kéne váltani a felelősöket, beleértve saját magát is.
domenicali "csak" egy gyenge vezető, egy "jófiú", aki nagyon kevésnek tűnik egy válsághelyzet megoldásához. 2008 óta a csapat egy folyamatos lejtmenetben van, mostanra pedig akkora a káosz, ami a 90-es évek első felének sötét éveit idézi. És ezen a véleményemen az sem változtat, ha a következő futamot megnyerik véletlenül.
Ez a szélcsatornás ügy is akkora buktának tűnik, hogy kevesebbért le kéne váltani a felelősöket, beleértve saját magát is.
Tom1222-04-2011 09:37:28 // 95576
Meglátjuk... :-I
GT Ɨ|ѯ22-04-2011 09:07:34 // 95575
még idén...:-(
aztán süllyesztő:-)
aztán süllyesztő:-)
Tom1222-04-2011 09:06:02 // 95573
Egyébként meg a Ferrari kezdett már ennél sokkal rosszabbul is évet, DE akkor legalább volt remény, most meg ez a Domenicali még a remény csíráját is kiöli a beszólásaival a szurkolókból + most már a főnökéből is... :-/
Az Alesi / Berger korszakban is gyakran nagy gondok voltak az autóval, de, ha ment, akkor legalább az 1. - 2. - 3. helyről esett ki, az időmérőkön meg szinte rendszeresen ott volt az élen, most meg: időmérő = 0 - "majd a versenyen megmutatjuk", futam = 4. - 7. helyezés ?
Ez nem túl sok jóra enged következtetni a jövőt illetően...
Börni elérte, amit akart, a farok csóválja a kutyát... A "nagyok" küszködnek, vagy már le is léptek /Ferrari, Williams, Toyota, BMW, Mercedes, stb./, talán csak a McLaren, aki még úgy, ahogy lépést tud tartani az "Flúgos futam - szerű újításokkal", "holmi" Red Bull meg viszi a pontokat...
Azért, ha belegondolok, érdekes lehet majd egy Red Bull történeti kiállítás...:-)) Sok - sok termen keresztül sok - sok "cukrosvíz" doboz, aztán a vége felé F1-es autók, meg serlegek... A falon meg egy tábla, persze, nem Enzo híres "beköpéseivel", természetesen, hanem: "Ja, igen, mert nagyapa rájött, hogy a F1 is nagy üzlet, így abba is belevágtak..."
Ez az egyik alapvető különbség a két csapat közt, hogy az egyik az autók és a versenyzés igazi szeretetéből sarjadt, a másik meg egyszerű "üzlet".
Az Alesi / Berger korszakban is gyakran nagy gondok voltak az autóval, de, ha ment, akkor legalább az 1. - 2. - 3. helyről esett ki, az időmérőkön meg szinte rendszeresen ott volt az élen, most meg: időmérő = 0 - "majd a versenyen megmutatjuk", futam = 4. - 7. helyezés ?
Ez nem túl sok jóra enged következtetni a jövőt illetően...
Börni elérte, amit akart, a farok csóválja a kutyát... A "nagyok" küszködnek, vagy már le is léptek /Ferrari, Williams, Toyota, BMW, Mercedes, stb./, talán csak a McLaren, aki még úgy, ahogy lépést tud tartani az "Flúgos futam - szerű újításokkal", "holmi" Red Bull meg viszi a pontokat...
Azért, ha belegondolok, érdekes lehet majd egy Red Bull történeti kiállítás...:-)) Sok - sok termen keresztül sok - sok "cukrosvíz" doboz, aztán a vége felé F1-es autók, meg serlegek... A falon meg egy tábla, persze, nem Enzo híres "beköpéseivel", természetesen, hanem: "Ja, igen, mert nagyapa rájött, hogy a F1 is nagy üzlet, így abba is belevágtak..."
Ez az egyik alapvető különbség a két csapat közt, hogy az egyik az autók és a versenyzés igazi szeretetéből sarjadt, a másik meg egyszerű "üzlet".
GT Ɨ|ѯ22-04-2011 08:35:37 // 95572
nem kell oda dajcslandból senki:-(
Van sok tapasztalt olasz szakember onnan kell(ene) megoldani:-)
Van sok tapasztalt olasz szakember onnan kell(ene) megoldani:-)
Tom1222-04-2011 08:31:27 // 95571
...vagy már a nyugdíjra, azért kell a jó "fizetés".:-))
Tom1222-04-2011 08:30:42 // 95570
Állj pozitívan a dolgokhoz és akkor nem is fog fájni /annyira/. :-)
Tom1222-04-2011 08:29:15 // 95569
Nem biztos, de az a helyzet, hogy jelenleg nincs tapasztaltabb "munka nélküli" csapatfőnök, aki a "csaláson" kívül már ezt - azt "letett az asztalra"...
...vagy jöjjön Haug? :-D Magyarázkodásban ő is profi. ;-))
...vagy jöjjön Haug? :-D Magyarázkodásban ő is profi. ;-))
GT Ɨ|ѯ22-04-2011 06:50:55 // 95568
nem biztos, hogy ő kellene oda..:-(
Xixo22-04-2011 03:39:54 // 95567
Nekem sokszor már Alo is fáj... :(
Gerion21-04-2011 19:07:06 // 95566
domenicali már 2030-ra koncentrál... :)
Gerion21-04-2011 19:03:55 // 95565
Valószínűleg a saját szélcsatornájuk tényleg rossz volt, ezért mentek már eleve a Toyotához. Azután lehet, hogy ott meg a félreértések miatt tovább romlott a helyzet.
Azért domenicali és costa lassan lemondhatnának maguktól is, és elhúzhatnának valami pizzériát vezetni.
Azért domenicali és costa lassan lemondhatnának maguktól is, és elhúzhatnának valami pizzériát vezetni.
Tom1221-04-2011 12:32:06 // 95564
Szerintem úgy voltak vele, hogy ősszel - télen megcsinálták az autót, aztán jöhet a karbantartás, de kiugrott, hogy valamit elszámoltak, most meg megy a kapkodás.
Tom1221-04-2011 12:29:38 // 95563
Ezt, mondjuk én sem értem. :-/
Tom1221-04-2011 12:27:38 // 95562
Neki legalább időnként vannak jó ötletei.:-)
Tom1221-04-2011 12:26:03 // 95561
Szerintem valami időcsapdába estek és már fogalmuk sincs, hogy melyik évre koncentrálnak. Ez a duma még emészthető volt egy ideig, de már enyhén szólva unalmas... :-/ Ezt a szöveget is Domi kezdte...
Milyen nemzetiségű, japán, vagy kínai? Lenne ott éjjel - nappal hatékony termelés, de mindenki felmondana... :-))
Milyen nemzetiségű, japán, vagy kínai? Lenne ott éjjel - nappal hatékony termelés, de mindenki felmondana... :-))
Tom1221-04-2011 12:17:47 // 95560
Nekem "nem fájna", hogy csalt, vagy nem, ha most az élen állna a Ferrari.:-)
Kéne adni Briósnak még egy esélyt...;-))
Kéne adni Briósnak még egy esélyt...;-))
Tom1221-04-2011 12:15:10 // 95559
A Toyota szélcsatornájában biztos "máshonnan fúj a szél". :-) ...vagy ott oldalszelet is tudnak generálni, talán azzal nem számoltak? Vagy ellenfelekkel, úgy gondolták, hogy mindig elsők lesznek így nem kell vele foglalkozni ? :-) Ezért jó, hogy csak "satyupadon" lehet tesztelni, nem "élőben" , tessék, most az a gond, hogy más méretű maketten próbálták télen az "aero - packot", így lehet mindent újraszámolni. Eszméletlen... Ez is olyan "nesze semmi, fogd meg jól" a szurkolóknak.
Tiszta politika, van szélcsatornánk, de bérelni fogunk egyet - vagy csak síma "pénzmosás" ? :-)) /nem hiszem, hogy szükségük lenne rá/
Túl van ez az egész bonyolítva, szerintem azért nem találják az alagútból a kijáratot...
...és mi lenne, ha pl. 1:1-es modellen tesztelnék az aerodinamikát, nem lenne nagy érvágás elkészíteni és egy rakás időt spórolnának vele, mert nem kéne annyit "számolgatni" és lehet, hogy Monte Carloban már egy rendes autóval indulhatnának.
Mindegy, várjuk ki a végét...
...hátha összejön így is ...
Az érdekes csak az, hogy egyik csapatnak sem kell 2 év egy autó fejlesztésére, na jó egy - két kivétellel, pl. Mercedes, de ők "kezdők", meg lehet érteni...:-)
Tiszta politika, van szélcsatornánk, de bérelni fogunk egyet - vagy csak síma "pénzmosás" ? :-)) /nem hiszem, hogy szükségük lenne rá/
Túl van ez az egész bonyolítva, szerintem azért nem találják az alagútból a kijáratot...
...és mi lenne, ha pl. 1:1-es modellen tesztelnék az aerodinamikát, nem lenne nagy érvágás elkészíteni és egy rakás időt spórolnának vele, mert nem kéne annyit "számolgatni" és lehet, hogy Monte Carloban már egy rendes autóval indulhatnának.
Mindegy, várjuk ki a végét...
...hátha összejön így is ...
Az érdekes csak az, hogy egyik csapatnak sem kell 2 év egy autó fejlesztésére, na jó egy - két kivétellel, pl. Mercedes, de ők "kezdők", meg lehet érteni...:-)
Xixo21-04-2011 11:58:20 // 95558
Még egy csaló biztos nem kell!!!
Satti21-04-2011 08:18:02 // 95557
Az a baj, hogy már 3 éve, mindig a következő szezonra koncentrálnak folyamatosan, csak ez nem látszik meg sehogy. Más nemzetiségű főnök kellene oda, vagy ha már digó, akkor a Briattore, ő talán gatyába tudná rázni ezt bandát.
GT Ɨ|ѯ21-04-2011 08:13:52 // 95556
kapkodás, kudarc, domenicalli..:PPP
Xixo21-04-2011 04:05:16 // 95555
Nem Vitmárs is ugyan ilyennek tűnik, de a meki mégis összeszedettebbnek tűnik...
Xixo21-04-2011 04:03:55 // 95554
Lehet, hogy ezt felejtették el! A modell 60%-os, de 50%-os adatokkal számolgattak... :))
Tommi20-04-2011 19:38:18 // 95553
Sürgősen irányt kell váltani... Nagyon sürgősen :)))
Cro16620-04-2011 19:32:39 // 95552
Volt egy olyan cikk, hogy a Kínai nagydíj a határidő.Ha ott sem jön az az eredmény amit várnak, akkor irányt kell váltani.
Meg arról is szó volt, hogy 2010-től használja a 60%-os nagyságú modelleket a Ferrari, előtte 50%-ost használt, és ez is lehet probléma.
Őszintén remélem, hogy legalább már rosszabb nem lesz ez a verda:(
Meg arról is szó volt, hogy 2010-től használja a 60%-os nagyságú modelleket a Ferrari, előtte 50%-ost használt, és ez is lehet probléma.
Őszintén remélem, hogy legalább már rosszabb nem lesz ez a verda:(
Tommi20-04-2011 18:48:54 // 95551
Nem erről volt már szó korábban is? Hogy a Toyotáét használják és ezért nem jó az autó, mert a kölni szélcsatorna más és nem tudják 100%-ban úgy használni, ahogy kéne, amire szükségük van, mert más a kialakítása.
Egyébként meg nem értem, annak idején a Ferrari elsők között épített szélcsatornát. Gondolom némi korszerűsítés ráfér időnként, de könyörgöm, ezt szezonban kell?
Nem értem én ezeket... :)
Egyébként meg nem értem, annak idején a Ferrari elsők között épített szélcsatornát. Gondolom némi korszerűsítés ráfér időnként, de könyörgöm, ezt szezonban kell?
Nem értem én ezeket... :)
Cro16620-04-2011 18:30:30 // 95550
Tom1220-04-2011 17:10:13 // 95549
Másra nem is számíthat...:-))
Ferke20-04-2011 16:04:51 // 95548
Lassan talál egy lófejet az ágyában...vagy valaki átöleli és megcsókolja a családból:))))
Tom1220-04-2011 15:20:33 // 95547
Jó kérdés, remélem, rövid úton megszabadulnak tőle...
Nem elég, hogy szivatja a csapatot évek óta, még beszólogat:
"Gyors előrelépést követelt a Forma-1-es istállótól a Ferrari-elnök Luca di Montezemolo, de csapatfőnöke hamar elszomoríthatta:
Nagy erőbedobásra számítok az otthoniaktól, a mérnököktől és munkatársaiktól, de ez nem rövid távú meló. Lépnünk kell, és biztos vagyok benne, az otthoniak meg akarják mutatni, ám nem számítok csodára Törökországban, ehhez több idő kell" - nyilatkozta az Autosportnak Stefano Domenicali szinte órákkal azután, hogy Montezemolo figyelmeztette."
Magyarul: "...ha megszakadnak is otthon, én mindent megteszek, nehogy legalább a dobogón végezzünk, mondjuk, elQrom a taktikát, ha másképp nem megy, abban profi vagyok !"
Kötexik wazzee, hát betonban akarja végezni ? :-)))
Mi az, hogy több idő kell, MENNYI ??!!! ...és az "idő" mit oldana meg, ha eddig se ment semmire?? :-/
Tényleg nem azért, de nekem első ránézésre egy tutyi - mutyi "Nyúl Bélának" tűnt, de vártam, hogy majd csalódni fogok a megérzéseimben... Sajnos, most sem csalt meg az "elő benyomás".
Hujjjujjjujjjj, még belegondolni is kemény, hogy az öreg Enzo milyen "gyorsított eljárással" rúgta volna ki...:-)) ...de nem kell messzire menni, szerintem Briatore is kapásból "elküldte volna" ilyen húzások és duma után, illetve még előtte. :-) Még "szerencse", hogy ilyen "vajszívű" főnöke van... :-/
Egyszer érdemes lenne összeszámolni, hogy mennyi kárt csinált már a csapatnak az alkalmatlanságával, potyába felvett "honoráriumok", erkölcsi károk, elvesztegetett idő, stb...
OK, nem akarok én mindent a nyakába varrni, de biztos, hogy sok elúszott pont "szárad a lelkén". Annyi szép munkahely van gyáron belül is - ha már ennyire becses - lehetne, mondjuk raktáros, vagy targoncakezelő, miért pont a csapatfőnökséget kell ráeröltetni? "Szegény" már kifigásokat sem talál, csak símán beköpi, hogy ne számítsanak semmi jóra...
Le vagyok lombozva... :-/
:-)
Nem elég, hogy szivatja a csapatot évek óta, még beszólogat:
"Gyors előrelépést követelt a Forma-1-es istállótól a Ferrari-elnök Luca di Montezemolo, de csapatfőnöke hamar elszomoríthatta:
Nagy erőbedobásra számítok az otthoniaktól, a mérnököktől és munkatársaiktól, de ez nem rövid távú meló. Lépnünk kell, és biztos vagyok benne, az otthoniak meg akarják mutatni, ám nem számítok csodára Törökországban, ehhez több idő kell" - nyilatkozta az Autosportnak Stefano Domenicali szinte órákkal azután, hogy Montezemolo figyelmeztette."
Magyarul: "...ha megszakadnak is otthon, én mindent megteszek, nehogy legalább a dobogón végezzünk, mondjuk, elQrom a taktikát, ha másképp nem megy, abban profi vagyok !"
Kötexik wazzee, hát betonban akarja végezni ? :-)))
Mi az, hogy több idő kell, MENNYI ??!!! ...és az "idő" mit oldana meg, ha eddig se ment semmire?? :-/
Tényleg nem azért, de nekem első ránézésre egy tutyi - mutyi "Nyúl Bélának" tűnt, de vártam, hogy majd csalódni fogok a megérzéseimben... Sajnos, most sem csalt meg az "elő benyomás".
Hujjjujjjujjjj, még belegondolni is kemény, hogy az öreg Enzo milyen "gyorsított eljárással" rúgta volna ki...:-)) ...de nem kell messzire menni, szerintem Briatore is kapásból "elküldte volna" ilyen húzások és duma után, illetve még előtte. :-) Még "szerencse", hogy ilyen "vajszívű" főnöke van... :-/
Egyszer érdemes lenne összeszámolni, hogy mennyi kárt csinált már a csapatnak az alkalmatlanságával, potyába felvett "honoráriumok", erkölcsi károk, elvesztegetett idő, stb...
OK, nem akarok én mindent a nyakába varrni, de biztos, hogy sok elúszott pont "szárad a lelkén". Annyi szép munkahely van gyáron belül is - ha már ennyire becses - lehetne, mondjuk raktáros, vagy targoncakezelő, miért pont a csapatfőnökséget kell ráeröltetni? "Szegény" már kifigásokat sem talál, csak símán beköpi, hogy ne számítsanak semmi jóra...
Le vagyok lombozva... :-/
:-)
GT Ɨ|ѯ19-04-2011 19:35:13 // 95545
Az...és fokozódik:PP
Satti19-04-2011 13:56:42 // 95544
Tom1218-04-2011 14:54:58 // 95543
Valami olyasmi.:-)
Cro16618-04-2011 14:21:29 // 95542
Mindent bele! ?:)
Tom1218-04-2011 14:04:24 // 95541
Rózsa Gyuri meg már a 70-es években előrukkolt valami nyomkodós szerkezettel.:-)))
A játék neve most nem ugrik be. :-)
A játék neve most nem ugrik be. :-)
Tom1218-04-2011 14:02:37 // 95540
Símááán... :-)))
Cro16618-04-2011 14:01:23 // 95539
Dzsekicsen, vagy Walker (a texasi kopó) simán lenyomná Buttont :DDD
(meg ezt a szerkezetet is :)) )
(meg ezt a szerkezetet is :)) )
Tom1218-04-2011 14:00:09 // 95538
Szerintem Button a lábát is használta...;-)
X-DDDDDDD
...most elképzeltem. :-))
X-DDDDDDD
...most elképzeltem. :-))
Tom1218-04-2011 13:58:23 // 95537
Gratula, Satti!
Kimondott fejlődést tapasztalok Nálad, a nyugalom megőrzése érdekében: "amikor még más ült Alonso helyén"
Örülök, hogy tanúja lehettem ennek a hatalmas fejlődésnek! ;-)
Kimondott fejlődést tapasztalok Nálad, a nyugalom megőrzése érdekében: "amikor még más ült Alonso helyén"
Örülök, hogy tanúja lehettem ennek a hatalmas fejlődésnek! ;-)
Tommi18-04-2011 13:57:43 // 95536
37 :) Az volt az első nekifutás :) Ha 57 lett volna, mint Böttön eredménye, akkor mindenhol reklámoznám :)))
Egyébként egyszerűen tűnik, de nagyon nem az :) Ahhoz, hogy lásd mikor melyik lámpa gyullad ki, egy kicsit messzebbre kell állni, de ekkor nem éred el rendesen, hanem közelebb kell lépni, ami ugye idő. Ha meg közel állsz, hogy elérd, nem látod rendesen a teljes "táblát", mert ahhoz túl nagy. De amúgy nagyon jó játék :)
Egyébként egyszerűen tűnik, de nagyon nem az :) Ahhoz, hogy lásd mikor melyik lámpa gyullad ki, egy kicsit messzebbre kell állni, de ekkor nem éred el rendesen, hanem közelebb kell lépni, ami ugye idő. Ha meg közel állsz, hogy elérd, nem látod rendesen a teljes "táblát", mert ahhoz túl nagy. De amúgy nagyon jó játék :)
Tom1218-04-2011 13:55:02 // 95535
Téééényleg, de állatkínzó is vagyok, mert a "Mouse"-t is nyomkodom folyamatosan.:-DD
Xixo18-04-2011 13:53:23 // 95534
Én minden nap lenyomok egy csomó Buttont, pont most is Buttonokat nyomok le! :)))
Báááhhh!! :))))))))))
Báááhhh!! :))))))))))
Tom1218-04-2011 13:48:32 // 95532
Nagyon úgy fest a dolog...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
481
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?