Forum >> Forma-1

Ferke21-04-2006 12:10:18 // 7860
Yess! Jó lesz ez a futam!!!:DDD
Ferke21-04-2006 11:49:50 // 7859
Szasztok. Ja, figyelem én is, még senki sehol.
Inner Circle21-04-2006 11:48:28 // 7858
"Igazi" versenyző még nem ment mért kört az edzésen.
Inner Circle21-04-2006 11:46:08 // 7857
Ellenkezőleg: ha visszaolvasol, azt látod hogy "én nem láttam, de ha te mondod, elhiszem". Egyébként meg ha a többi csapat szárnyát nem mutatták onboard, honnan tudod hogy azok flexibilisek-e?
mesa21-04-2006 11:43:45 // 7856
Ezt mondtam érdekes módon a múltkor, hogy egyetlen csapat első szárnya maradt csak felxibilis, és csak azt az egyét mutatták meg onboard: a Renyóét. Csak mer ha visszaolvasol, nem hittél nekem :P
Inner Circle21-04-2006 11:00:33 // 7855
Ráadásul ez ausztráliai kép, ekkorra a többi csapatot már utasították hogy tegye helyre a szárnyait. Ez vajh miért szabályos mégis?
Willy21-04-2006 10:37:34 // 7854
Egy kis érdekesség. A Ferrariét már korábban láttuk, most íme a Renault-é.

De nehogy újra induljon a vita...

Inner Circle21-04-2006 09:16:10 // 7853
11-től jön az első szabadedzés! Hűvös van, ez jó a Bridgestone-nak.
Willy21-04-2006 08:45:40 // 7852
Én óvatos vagyok és inkább az időmérő után tippelnék. Mert ha most beírnám, hogy Kimi első, akkor tuti szétmenne a motorja és 10 helyes büntivel kezdene. :-))
Whiteskull21-04-2006 08:42:08 // 7851
1. MS 2. Kimi 3. Fishicella (valahogy így írhatják) :))
mesa21-04-2006 08:40:24 // 7850
Tessék tippelni!
zolee14520-04-2006 14:00:43 // 7849
nyomtunk egy online versenyt Willyvel, és eléggé... hogy is mondja Palik, indiszponáltan vezetett. Mondom ne is csodálkozzon, Kimi Mclarenjében ül, biztos másnapos...:)
Inner Circle20-04-2006 13:56:59 // 7848
Ott inkább Kimivel szoktál találkozni, nem? :D
zolee14520-04-2006 13:22:39 // 7847
nem tudom mikor fogom átadni, mert mostanában nem járok annyit kocsmába mint régen, szóval nem biztos, hogy összefutok vele:)
Inner Circle20-04-2006 13:19:57 // 7846
Add át Sir Frank-nek! ("Dear Sir Frank! IC üzeni hogy sarkítasz vazzeg! Greetings: Zolee") :-)
zolee14520-04-2006 12:53:22 // 7845
lehet hogy sarkítás, de ez FW véleménye, nem az enyém.
mesa20-04-2006 12:10:55 // 7844
fú, ez randább volt a csirkenyaknál is ! :DD
Inner Circle20-04-2006 11:54:46 // 7843
Te is tudod, hogy a TB és az egészségügy mekkora üzlet, van ott pénz... minden menő tolószék-gyártó cég Mihályt akarja látni reklámemberként :DDD
mesa20-04-2006 11:43:05 // 7842
Bizony, bizony ... Az sem árt megnézni, mennyi pénzt áldoznak az öreg tolószékesnek a szponzorok, és mennyit a Renault, vagy a Ferrari :D
Inner Circle20-04-2006 11:24:05 // 7841
Ha még néhány versenyen nem nyer Mihály, akkor lehet hogy komolyan el is gondolkozik rajta, hogy milyen lenne a kék autóban ülni.
Inner Circle20-04-2006 11:22:25 // 7840
Ez így sarkítás, de az biztos hogy sokkal kevesebb múlik ma a pilótán, mint 20 vagy akárcsak 10 évvel ezelőtt. De a pilóta, amellett hogy az autót vezeti, részt is vesz a fejlesztésben, amitől az autó jó lehet; tehát nem "terem" csak úgy a versenyképes autó, ahhoz a pilótának is meg kell dolgoznia.
zolee14520-04-2006 11:03:51 // 7839
ebben a témakörben érdemes Frank Williams véleményét is megvizsgálni, van benne valami. Szó nincs arról, hogy MS a Williams-hez menne, csak mondom hogy FW álláspontja is érdekes. Azt mondja, hogy a csapat a lényeg. Ha nem versenyképes az autója, akkor mindegy ki vezeti, tehát az a fontos, hogy megcsinálják a legjobb autót. Ha ez sikerült akkor viszont nem fog nagy pénzeket fizetni senkinek, hiszen a legjobb autóval bárki tud nyerni, erre egyébként pont Hill a legjobb példa. Nem biztos, hogy ez a legjobb hozzáállás, de az élet őt igazolja, hisz nem egyszer volt már a csapata vb.
mesa20-04-2006 10:46:28 // 7838
Ha csak egy idényt versenyezne a csigazabálókkal, már azért megérné!!! Egy egyszeres világbajnok csapatnak igen sokat jelentene, ha utána az évkönyvekben úgy szerepelne, mint akinek a csapatában egy 7x világbajnok is versenyzett ...
Inner Circle20-04-2006 10:17:26 // 7837
A fordítás nem az igazi, mert az eredetiben Briatore kifejezetten "randizna" a 90 évessel. Hát lassan az is való neki :D (Láttátok a "Diszkópatkányok"-at? Abban szednek fel a menő csávók belevaló nénikéket a nyugdíjasklubból :D ) Amúgy szerintem MS istálló-váltása akkora szenzáció lenne, hogy gyerekjáték lenne összetrombitálni egy csomó szponzort, akik kiköhögnék Mihály fizetését. Valóban Schumi kora lehet inkább az akadály, nem azért mintha már nem tudna vezetni, hanem mert nem lehet tudni, hogy meddig lehet még rá számítani. Bármikor azt mondhatja, hogy "Hát bazmeg, nekem két gyerekem van, inkább hazamegyek a harmadikon munkálkodni, mint hogy kockára tegyem a nyakamat!" Ha "szabadúszó" pilóta lenne, akkor ez nem lenne baj, de ugye erősen elkötelezett a Ferrari felé, így az új szerződés megkötése iszonyú munkát igényelne, a szponzorok nyilván szeretnék ha sokáig maradna az öreg, gondolom a csapatot is át kéne alakítani kissé... szóval nagy-nagy meló lenne, és mindezt egy-két évért? Rosberg vagy Alonso nem hoz magával ilyen gondokat.
mesa20-04-2006 09:42:55 // 7836
Gyerekek, mekkora lúzer ez a Briós Jóska! :DD "Briatore azonban elmondta, Schumacher már túl öreg ahhoz, hogy komolyan érdeklődjön iránta. „Felejtsék el” – mondta az olasz üzletember az Autosprint magazinnak. „Ez olyan, mintha azt kérdeznék tőlem, hogy egy kilencven évessel el szeretnék-e menni szórakozni.” Elég gyenge hasonlat, gyenge magyarázkodás. Tehát nem tudott elég pénzt ajánlani a vén töketlen, hirtelen túl öreg lett a Sumák. Múlt héten még éppen jó lett volna egy alfonsó helyére... Szerintem kéne Jóska mellé egy kampánystáb, akkor talán nem mondana ilyen marhaságokat :DD
mesa20-04-2006 09:40:46 // 7835
Azt várta Massától, hogy az első futam után tegyen szert akkora előnyre, hogy rögtön kihirdethessék világbajnoknak. Időközben elfelejtette, hogy nem két futamos a VB ...
Inner Circle20-04-2006 09:36:30 // 7834
"At this moment, I did expect better results from him (Massa)," said Ferrari managing director Jean Todt told Austria's Neuen Zurcher Zeitung newspaper, "but I'm sure they will come." Vagyis Jean Todt ennél többet várt Massától. Hát Jean Todt feldughatja a mókás kis fülhallgatóját. Mit várt tőle? Bahreinben elb.szták a pitstopját úgyhogy térden állva kérhetnek tőle bocsánatot, Malajziában 10 hellyel hátrébb indulva is leverte az Istent, Ausztráliában pedig önhibáján kívül felkenték a falra, miközben az Isten ugyanezt a saját hibájából csinálta. Mégis, mit várt még tőle? Hogy kiüti / feltartja a versenyben Alonsót?
zolee14519-04-2006 17:01:24 // 7833
majd jön mesa és levonja:)))
Inner Circle19-04-2006 15:17:58 // 7832
Jogos a két pont :D
zolee14519-04-2006 14:55:58 // 7831
nana, azért ha valaki a cél előtt pár méterrel lassít, hogy más valaki megelőzhesse akkor az a győzelem magyarázatra szorul:)))
Inner Circle19-04-2006 14:53:28 // 7830
Hogy is van az a 2000-2004 között tökéletesített tifosi szólásmondás, hogy "A győzelmet nem kell magyarázni"? :D
Mike.19-04-2006 14:46:47 // 7829
Vagy túlságosan mázlista. :-))
zolee14519-04-2006 14:44:41 // 7828
nem, az aktuális első az jó...
mesa19-04-2006 13:54:15 // 7827
Értem. Tehát neked minden csapat szar. Mert hogy egyik sem megy állandóan jól (leszámítva azt az öt évet, amíg verhetetlen volt a Ferrari) :D
zolee14519-04-2006 13:24:03 // 7826
"- Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok" az első: volt már olyan, hogy jól mentek és/mert csaltak. Nemcsak ők, mások is... a második: na ezt nehéz lenne cáfolni, még a legelvetemültebb Ferrari rajongónak is. Ha rosszul megy akkor szar, és kész. A Mclaren tavaly gyors volt, és megbízhatatlan. Nálam ez azt jelenti, hogy szar.:DDDD Ilyen egyszerű.
Whiteskull19-04-2006 13:08:26 // 7825
Hát szerintem ti ezt a Forma-1-et elég tudományos alapon művelitek. :))) Én egyszerűen futam előtt leülök a tv elé (egyszer azért élőben is láttam) és szétizgulom magam a Ferrarikért. Igen, mind a kettőért. :)))
mesa19-04-2006 13:06:03 // 7824
k-t értesetek oda. Más. Norbert Haug Kimmi szerződéséről: „Nem hiszem, hogy logikus lenne, ha Kimi már ilyen korán elkötelezné magát a Ferrari mellett” – magyarázta. „Nem tudom, mi oka lenne erre ..." Tán, mert ott meg is fizetnék... :D
mesa19-04-2006 13:04:42 // 7823
Megállapítom az anti tifosil két alapérvét : - Ha jól mennek a Ferrarik, akkor csalók - Ha rosszul mennek a Ferrarik, akkor szarok
Whiteskull19-04-2006 10:22:02 // 7822
Pedig sajnos ugyanúgy indul a szezon mint tavaly. Nagyon szarok a kocsik, és fogadkoznak, hogy már megoldottak minden problémát. :))
Mike.19-04-2006 10:20:59 // 7821
Ha nem lesz valami villantása a Ferrarinak, én azon sem csodálkoznék, ha év közben befejezné. Ez csak vicc volt. :-D
Inner Circle19-04-2006 10:12:55 // 7820
OK, akkor még közérthetőbben: ha a Ferrari továbbra is trágya lesz, akkor MS otthagyja :D
Whiteskull19-04-2006 10:11:46 // 7819
Pedig ők is kacsingatnak arrafelé. Szerintem nem akarnak kimaradni, ha már a két másik nagy benne van.
Inner Circle19-04-2006 10:11:32 // 7818
Hát lenne pre-kvalifikáció is, mint régen, ez aztán nem nagy ügy. A versenyhétvégébe beleférne, a TV meg vagy közvetíti, vagy nem; a legtöbb az edzéseket sem közvetíti. Tiszta hülyeség a 12 csapatos limit!!!
Mike.19-04-2006 10:10:21 // 7817
A VW-t nem is láttam a jelentkezők között.
zolee14519-04-2006 09:59:25 // 7816
szerintem ez a beszállni készülő vw ötlete, ők szeretik a konfekció alkatrészeket:))
Whiteskull19-04-2006 09:57:29 // 7815
Pontosan. Azért versenyeznek a gyári csapatok, hogy be tudják bizonyítani, mennyivel jobbak a többi márkánal. Ha ugyan azt az alkatrészt kell használnia mindenkinek, akkor nincs értelme a versenynek.
Mike.19-04-2006 09:54:22 // 7814
Jaa és hogyan akarják lejjebb faragni az éves költségvetést?..... Hát standart alkatrészekkel !!! :-O Szerintem ez egy nagy hülyeség! :-( A gyári csapatok is háborognak ez ellen. Hova lesznek a fejlődések amivel elvileg előbb-utóbb az utcai autókban találkozunk?
Mike.19-04-2006 09:49:32 // 7813
Igen a 39 mill. EUR helyett csak 300 ezer EUR-t kell "csak" befizetni. Erre még jön az éves költség ami most kb 300 mill. EUR. Ezt akarják lejjebb faragni 100-150-re.
Whiteskull19-04-2006 09:45:09 // 7812
Nekem is tetszene az, ha minél több kocsi lenne. Bár a 44 az tényleg sok. :))
Mike.19-04-2006 09:43:13 // 7811
A jelentkezők között van Pl. Eddie Jordan, Paul Stodart, A BAR-t elindító Craig Pollock, A Bennetton és BAR volt csapatfőnöke David Richards, DIREXIV néven a McLaren fiók csapata Jean Alesivel,....
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.