Forum >> Forma-1
Xixo29-04-2006 21:11:31 // 8342
Nálam is a Ferrari számít igazán!!! sumit csak az eredményeiért szeretem, de más autóban már nem lenne olyan nagy kedvenc! :-)))
GEORGE29-04-2006 21:07:05 // 8341
Nekem mindegy ki ül benne, akkor is FERRARI fan voltam mikor nem ment nekik!
Satti29-04-2006 21:07:01 // 8340
Tudom,hogy tudod:-))
Satti29-04-2006 21:06:07 // 8339
Remélem,jövőre Kimi tényleg beleül,és akkor Én is lehetek Ferrari Fan.
GEORGE29-04-2006 21:04:13 // 8337
Na szóval.
A FERRARI mindenek elött, s utáns csak a többi.
Ha elöl végez a FERRARI ha hátul nem számit.
Akkor is a FERRARI az FERRARI !!!
A többiek másodhegedüsek csak!
Satti29-04-2006 21:03:11 // 8336
Elvakult Ferrari fanatikus emberke:-)))
GEORGE29-04-2006 21:02:18 // 8335
Ammeg ki???? :-))))
Satti29-04-2006 21:01:20 // 8334
Te lenni Tifosi?:-))
Satti29-04-2006 21:00:40 // 8333
Akkor megértem,bár Én úgy vagyok vele,hogy a Ferrari oké,de MS nem a kedvencem.
GEORGE29-04-2006 21:00:02 // 8332
FERRARI,
FERRARI,
FERRARI,
....
....
többiek! :-)
Xixo29-04-2006 20:58:15 // 8331
Ez csak a kicsinyes bosszúm a sok Ferrari és MS fikázásért cserébe!! :-))))))
Satti29-04-2006 20:50:29 // 8330
A nürburgringi versenyt,nem értem,miért hozták előbbre,de legalább most is egymás után lesz 2 futam,mert utána közvetlenűl,jőn a spanyol nagydíj is.
Satti29-04-2006 20:44:11 // 8329
Ne bántsátok a srácot,előfordul az ilyen,de Imolában jól szerepelt.
Xixo29-04-2006 20:16:34 // 8328
Monti meg azt hitte a felvezetőben, hogy még mindig az indy-be versenyez és az már a levezetőköre egy győztes futam után, úgyhogy tolni akart egy kis gumiégetős pörgésforgást... :-))))))))
zolee14529-04-2006 20:07:03 // 8327
igen, erről már beszéltünk, hogy vicces volt. Bezzeg Schumacher! Ő nagy versenyt futott! Micsoda győzelem, és a szokásos ugrás a dobogó tetején... vagy várjál csak, Ausztrália.... juj keverem, ott nem nyert Schumi hanem odabaszta a kocsit a falhoz...
:))))
Xixo29-04-2006 19:53:10 // 8326
És hogy megpördült a felvezető körben!!! :-)))))
Xixo29-04-2006 19:52:04 // 8325
Te megérdemelnél egy fócvágent!!! Ecsém! Hát hogy lehet egy lapon említeni a Fiatot a szutykos folcvágennel????
Eddig azt hittem, hogy csak a Ferrarit utálod, de már látom, hogy az egész olasz autóipart...
Meg se érdemled azt a Spidert!!!
Satti29-04-2006 19:51:27 // 8324
Kimit a Ferrariba,és helyreáll a világ rendje!
GEORGE29-04-2006 19:47:06 // 8323
Ehez hozzá kell szokni cartársam :-)))
Xixo29-04-2006 19:45:42 // 8322
Akkor te egy nagyon bölcs ember vagy, aki mindenre emlékszik. Vagy csak nagyon unatkozol és egész nap azt nézed a neten, hogy mit tudnál felhozni a Ferrari ellen...
zolee14529-04-2006 18:42:54 // 8321
a prodrive Subaru motorral megy majd?:)
B-la 29-04-2006 17:50:51 // 8320
To Be Announced vagy To be advised. Legalábbis a rövidítés valószínű ezt jelenti.
Szerintem még nincs fő szponzora vagy motor beszállítója a csapatnak.
B-la 29-04-2006 14:00:14 // 8318
-1-
A döntés Kimi Räikkönen kezében van; a finn pilótának kell eldöntenie, hogy a McLaren-Mercedest vagy a Ferrarit választja. Többen úgy vélik, hogy Räikkönen előszerződést kötött a Ferrarival - amely akkor lép életbe, ha Michael Schumacher nem folytatja pályafutását – a pilóta menedzsere, David Robertson azonban cáfolta mindezt.
"Azt mondom: talán június végéig meg tudunk egyezni." – nyilatkozta a menedzser a Motorsport Akutellnek. Azt nem árulta el, hogy melyik csapattal próbálnak június végéig megegyezni, azonban már most biztos, hogy a McLaren és a Ferrari mellett nem szerepel más csapat a listán.
Habár a Red Bull Racing biztosan nem tudja megszerezni Räikkönent, főtervezőjük, Adrian Newey mégis fontos szerepet játszhat a döntésben. "A múltban már láthattuk, hogy milyen hatása van egy csapatra nézve, ha a nagy fejek távoznak. A McLaren azt gondolja, hogy nem lesz semmi következménye, mivel új embert ültettek a helyére..." – jegyezte meg Robertson.
-2-
Péntek reggel a Nemzetközi Automobil szövetség hivatalosan is bejelentette, hogy elfogadták a Prodrive nevezését a 2008-as évadra, ugyanis ennél a csapatnál találták meg mindazon feltételeket, melyek a Forma-1-ben való sikeres szerepléshez a leginkább fontosak.
"A Prodrive anyagi támogatottságát valamint, müszaki és motorfejlesztési tapasztalatát ismerjük a FIA Rali világbajnokságában való részvételük alapján. Valamint a Prodrive vezérigazgatója, Dave Richards Forma-1-es csapavezetőként nyújtott teljesítménye is figyelemreméltó. Ezek kombinációja a legfontosabb a sikeres Forma-1-es szerepléshez." -mondta Max Mosley a hivatalos bejelentés alkalmával.
A Prodrive tehát 2008-tól a Forma-1 részévé válik.
A hivatalos nevezési lista ennek fényében a következőképpen alakult.
Csapat
Konstruktőr
BMW Sauber F1 Team
SAUBER BMW
Honda Racing F1 Team
HONDA
MF1 Racing
MF1 TBA
prodrive
PRODRIVE TBA
Red Bull Racing
RBR TBA
Renault F1 Team
RENAULT
Scuderia Ferrari Marlboro
FERRARI
Super Aguri F1 Team
Super Aguri Honda
Scuderia Toro Rosso
STR TBA
Panasonic Toyota Racing
TOYOTA
Vodafone McLaren Mercedes
McLAREN MERCEDES
TBA WILLIAMSF1 TEAM
TBA
1-2 érdekesség azért még akadt. ;)
B-la 29-04-2006 13:33:03 // 8316
Ezt találtam hírtelen!
B-la 29-04-2006 13:31:20 // 8315
A Ferrari főszponzora, a Marlboro készen áll kifizetni a Michael Schumacher és Kimi Raikkönen együttes szerződtetéséhez szükséges 70 millió dolláros becsült összeget!
Az elmúlt hetekben egyre többen beszéltek arról, hogy Kimi Raikkönen a 2007-es idényben a Ferrari színeiben folytatja pályafutását. Mivel Michael Schumacher egyelőre még nem döntött jövőjéről, az sem kizárt, hogy létrejöhet az álompáros, és a két versenyző a jövő évben egy csapatot szolgáljon.
Bár Raikkönen korábban már kijelentette, nem kíván Michael Schumacher csapattársaként versenyezni, egyre több jel utal arra, hogy a finn pilóta mégis egyezségre jut a Ferrarival. És itt jön a Marlboro, akinek vezetősége a legfrissebb információk szerint megerősítette, készen áll kifizetni a két versenyző éves fizetését, mellyel megalakulhatna a Forma-1 egyik legcsodálatosabb álompárosa.
Az Autosport megtudta, hogy a Marlboro anyacége, a Phillip Morros szerint a Schumacher-Raikkönen páros olyan komoly lehetőségeket nyitna meg előttük, mely minden pénzt megér nekik.
A dohánygyártó cégóriás a 2011-es évad végéig a Ferrari főszponzora szeretne maradni, és egyes források szerint hatalmas összegeket mozgósít annak érdekében, hogy ezen időszak alatt a lehető legtöbbet kihozza a sport nyújtotta lehetőségekből – bár a legtöbb helyen már tiltólistán van a dohánytermékek reklámozása.
mesa29-04-2006 13:27:28 // 8314
OFF
DTM időmérő most kezdődik a mOtors tv-n, 15.00-kor pedig WTCC a jurón.
mesa29-04-2006 13:23:50 // 8313
Dehogynem :
Montoya egy be nem váltott igéret !
:))
zolee14529-04-2006 00:24:30 // 8312
a tulajdonosi jogviszonynak nem feltétele a műszaki együttműködés:)
Hogy megváltozott ez a Forma1 topic...
:)))
szar ez amikor nincs futam, nincs miről beszélni:)
Inner Circle28-04-2006 22:04:53 // 8311
A Porsche nem VW, csak együttműködnek, a többihez meg aztán tényleg csak a név köti őket, műszakilag nem sok. Gondoltam is hogy a Lambo önálló motorjait megemlítem, de aztán úgy gondoltam, luxus lenne :-)
zolee14528-04-2006 20:17:11 // 8310
"legfejlebb az történhetett volna, hogy a VW-alapú motorokra épített új Alfa-motorok bekerülnek az Audikba is."
Mint ahogy most is bekerülnek az Alfa motorok az Opelekbe...
zolee14528-04-2006 20:09:49 // 8309
meg a Porsche, a Bugatti, a Lamborghini, a Bentley...ha a legutóbbi értesülésem óta nem vettek meg még valamit:)))
Inner Circle28-04-2006 17:38:58 // 8308
És még annyit ehhez az "Alfa VW-motorral" légvárhoz, hogy érdemes egy kicsit jobban átgondolni a VW motorpolitikáját. A VW-csoporthoz a VW-n kívül az Audi, a Seat és a Skoda tartozik, és a megvételkor ezek egyikének sem volt komolyan vehető önálló motorpalettája. Az Audi (amit akkor persze nem is így hívtak) kétütemű motorokat használt, a Seat mint a Fiat fiókmárkája, még csak önálló motorokkal sem rendelkezett, a Skoda pedig az ősöreg OHV-k újítgatásából élt (ebből az új motorok megérkezéséig valamennyit meg is hagytak).
Ezzel szemben az Alfa mindig is jelentősen fejlettebb motorokkal rendelkezett, mint a VW (és mint a Fiat). Nem véletlenül hagyta meg a Fiat a hengerfejeket. Úgyhogy legfejlebb az történhetett volna, hogy a VW-alapú motorokra épített új Alfa-motorok bekerülnek az Audikba is.
Inner Circle28-04-2006 17:16:51 // 8307
Egyrészt valóban csak feltételezés. Semmi okunk arra gondolni, hogy a mostani, Alfásított GM-V6-nál rosszabbul jártunk volna. Másrészt a világon nem csak GM és VW van, említettem is a Hondát és a BMW-t, vagyis az Alfához hasonló márkák önállóan is nagyon is életképesek - sőt az F1-ben is jelen vannak! Harmadrészt ha a könnyűfém-motoros, transaxle, hátsókerék-hajtású 75 helyett polgárjogot nyerhetett az acélblokkos, elsőkerék-hajtású, Fiat-technikájú (esetenként Lanciával dúsítva) 155 (és később 156), akkor igazán nem értem, miért lenne baj a jürgenmotor... aki az előbbit benyelte, annak miért lenne akadály egy VW motor, ha a szelepfedélre Alfa van írva? Nincs minőségi különbség a fentiekhez képest.
GEORGE28-04-2006 16:54:55 // 8306
Szerintem korántsem biztos, hogy német motorokkal helyetesítették volna...
GEORGE28-04-2006 16:53:37 // 8305
Sorry látom ne te voltál ezen a véleményen!
mesa28-04-2006 16:50:46 // 8304
Alfákról volt szó!
Ha akkor nem veszi védőszárnyai alá, és nem ad rengeteg pénzt, akkor a felvázolt helyzet lenne...
Nem pedig az, amit beírtál, hogy nem lenne autógyártás Olaszországban. :D
Satti28-04-2006 16:50:05 // 8303
Autót lehet ,hogy gyártanának,de az biztos,hogy a Fiat a megacég,nem tudni mi lett volna,ha nincs Fiat konszern.
GEORGE28-04-2006 16:42:20 // 8302
Na azért ez a jürgenvágen motoros téma durva ám!
Ne hogy azt mond ha nincs a Fiat akkor nincs Olaszországban autómotor gyártás!!!
mesa28-04-2006 16:39:59 // 8301
Dave richard újra csapatfőnök 2008-tól a F1-ben.
A prodrive a 12. csapat...
zolee14528-04-2006 14:29:35 // 8300
"Ha nincs a FIAT, akkor ma nem GM blokkot építettek volna alfa motorrá, hanem VW motor lenne bennük 1:1 méretarányban, módosítás nélkül !"
Tiltakozom, feltételezés!!!:))))))))))))))))
mesa28-04-2006 12:36:02 // 8299
"Jürgenmotor"?
Már megint idézőjelek közé szorítod a saját mondatod... :P
Nem érted a lényeget.
Ha nincs a FIAT, akkor ma nem GM blokkot építettek volna alfa motorrá, hanem VW motor lenne bennük 1:1 méretarányban, módosítás nélkül !
Szerencsére nem így lett.
Inner Circle28-04-2006 11:56:07 // 8298
Ja igen, ezt is akartam kérdezni: hol láttál te tőlem valaha is statisztikai adatokat? Az, hogy Hakkinen 2000-ben Imolában az utolsó másodpercben verte meg az időmérőn Schumachert (és ettől a Sith-nek a boxban megállt a kezében a kulacs, egy szerelő meg csúfosan dörzsölgetni kezdte az orra előtt az ujjait, mintha fogadtak volna és ő már a pénzt számolgatná), nem statisztika, hanem történelem. Ugye az se statisztika, hogy ki nyerte a nándorfehérvári csatát :D
Inner Circle28-04-2006 11:55:34 // 8297
"Ki kell hogy igazítsalak, mert nagybetűs butaságokat írsz, megalapozatlanul! :P"
Ez a legjobb akarat mellett is csak egy butaság lenne, amit kiigazítasz, de ez megint olyan téma, mint a V8-as F2004. Igen, volt olyan is, meg valóban volt egy így-úgy sikerült Fiat-GM együttműködés, node ettől még volt V10-es F2004 és vételi ajánlat csak és kizárólag az Alfa Romeo brand name-re. Más kérdés, ha te erről nem hallottál. Emellett az általad írtakat természetesen nem vitatom.
"ha nincs a FIAT, akkor ma jürgenvágen motoros alfáink lennének"
"Jürgenmotor"? Nekem személy szerint teljesen mindegy, hogy egy Fiat vagy Opel blokkot alakítgatnak át Alfásra, főleg hogy világszerte keresztül-kasul megy a motorgyártó együttműködés. A régi Alfa-motorok így is, úgy is elbuktak, ezt is leírtam.
(Kérdezd meg Ferkét, ő tudja, milyen egy régi Alfa-motor!)
zolee14527-04-2006 12:09:46 // 8296
nyugi, elég jól ismerem az M5 adatait, de a papírforma az más, és nem is a legújabb M5 szerepel a videón, de a régi is 315LE ha jól tudom.
zolee14527-04-2006 12:06:58 // 8295
nemrég láttunk egy videót ahol a 159-es a különböző kikerülős manőverekben verte a 3-ast. Tegnap asszem az OFF-os verdák topicban volt egy videó ahol a GTV6 csúnyán odabaszta az M5-öt, két kanyar alatt. Lehet hogy az utóbbi egyedi eset, de az első egy független teszt eredménye. A versenypálya nem egy egyenes szakaszból áll, csak a gyorsulási versenyeken...
mesa27-04-2006 12:01:26 // 8294
Én értem mit akarsz mondani, viszont az érveid igencsak támadhatóak. :)
Nem vagyok benne biztos, hogy egy Bömbi hárányban lenne a kanyarokban egy alfához képest, sőt! :D
Ráadásul utcaiban az M5-nek nincs is párja alfa familián belül. Jobb ha utána nézel a paramétereknek. Sajnos :(
zolee14527-04-2006 11:56:46 // 8293
oké, látom a lényeg nem igazán van meg neked: az utcai versenyben minden pénz kérdése! Ezért állítottam szembe az elvileg legolcsóbb 156-ost a legdrágább 3-assal. A túrakocsi szerintem azért lehet közelebb az emberekhez, mert ha egy utcai versenyben alul maradnak akkor is tudják, hogy azonos feltételek mellett az ő autójuk lenne a jobb. Tudom hogy ez nem sokat számít, de az F1 ilyen szempontból egy tök független sorozat, elvileg vadászgépekre is ráírhatnák hogy Ferrari, vagy Mercedes, vagy Honda.
Ha azonos teljesítményű autókat állítunk egymás mellé és netán egy két kanyar is van az utszakaszban akkor nem igazán kérdés, hogy ki nyer. Tegnap valaki valahova belinkelt egy GTV6 vs M5 meccset, elég nyilvánvaló volt hogy ki a jobb, és nem hinném hogy az M5-ben valami öreg mamóka ült volna...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
616
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?