Forum >> Forma-1
Inner Circle20-06-2005 15:24:48 // 1858
No és mi következik ebből?
Arról volt szó hogy szóltak-e hogy nem versenyeznek. Norbert Haug épp ezt nyilatkozta a német RTL-nek a rajt előtt. Nem volt egy nagy titok.
Willy20-06-2005 15:24:00 // 1857
De azért nem indultak el, mert nem akartak úgy járni mint RS. Szerintem te sem indultál volna úgy el ha tudod, hogy 300Km/h-nál bármelyik pillanatban defektet kaphatsz.
Viktor8520-06-2005 15:23:25 // 1856
video.racing.hu-n fennt van az a videó amikor Senna beugrik vki mellé és úgy mennek tovább.:)
Akkor még voltak versenyzők:)
Inner Circle20-06-2005 15:23:01 // 1855
"Mert a stílus fontos, nem az évtizedek!" :D Nyilván nem tudok egy teljesen ugyanilyen példát hozni neked. Persze hogy MiSu amíg lehet, küzdött. De pont ezt tették a Michelinesek is... Volt már olyan csapat, aki nem indult el, mert az autói balesetveszélyesek voltak, ez teljesen elfogadott dolog. Most csak azért van balhé, mert elég sokan voltak ilyenek.
vipex20-06-2005 15:21:34 // 1854
IC,
Az első modatodra a válaszom IGEN, menniük kelett volna, mint az Jégembernek a múltkor, az egy nagyon szimpatikus dolog volt, harcolni küzdeni, de Ésszel, pontosan tudták, hogy mennyivel kell csökkenteni a sebességet, ha 100 ha 200 ha boxáthajtással de megoldhatták volna. Hányszor de hényszor előfordult ilyen már a sportban és a SPORTEMBEREK küzdöttek. A legszimpatikusabb Couldhard volt, mert még a felvezetőben is könyörgött, hogy versenyezni akar, és utánna is azt nyilatkozta, ha rajta múlott volna ment volna mert ezért fizetik.
A második, én nem emlékszem olyanra, hogy valaki nem indult el volt ilyen? Ha valaki verseny közben kiáll az más téma, itt is meg lehetett volna tenni első tankolásnál a mérnökök ellenőrzik a gumikat és eldöntik, hogy mehet vagy nem, de ez nem hozzáállás.
És mégegyszer mondom, SAJNOS ENNEK SEMMI KÖZE nem volt a biztonsághoz, ez politika volt, gyomros a FIA-nak, meghozzá gong utáni, emit még ha az ellenfél megérdemli akkor sem helyeselhető.
Egyetértek vipex-el, legalább megpróbálhatták volna. S ha nem megy akkor kiállnak és kész. Ez így tisztességes a versenytársakkal a nézőkkel a partnerekkel szemben.
Aki fél a leégéstől az ne menjen a napra. :)
Igen, főleg arról, hogy mindenki fontos. Van aki kevésbé van aki nagyon. S a Ferrari az utóbbi kategóriába tartozik.
Egy Jordan nélkül azé nem csökkene drasztikusan pl. a nézettség vagy a bevétel.
Kedves Whiting Úr,
Elemeztük azokat a gumikból adódó problémákat, amik az Indianapolisi Nagydíj edzésein léptek fel, de képtelenek voltunk azonosítani az okokat.
Az aktuális szabályok, és az idő rövidsége nem engednek egy alternatív megoldást, és a versenyt a kvalifikáción használt gumikkal kell teljesíteni.
A Michelin a teljes biztonság érdekében tájékoztatta partnercsapatait, mivel nem tudjuk biztosan, hogy minden gumi, amit kvalifikáción használtak a csapatok használható a 13-as kanyarban, hacsak nem csökkentik a sebességet.
A Michelin nagyon sajnálja a kialakult helyzetet, és alapos megfontolás után, a verseny biztonsága érdekében hozta meg döntését.
Bízunk benne, hogy a FIA megérti helyzetünket és a további információkkal állunk rendelkezésükre.
Pierre Dupasquier
Igazgató, Michelin Motorsport
Nick Shorrock
Igazgató, Michelin F1 Részleg
Halesz20-06-2005 15:02:17 // 1849
Micsoda hasonlat :))) Bár némely tag rám is legalább annyira fúj, mint az F1-csapatok a FIA-ra... :)))
zolee14520-06-2005 15:00:44 // 1848
"A Ferrari nélkül akárhonnan is nézzük nincs F1. Meg is érdemlik, hogy kiemelten kezeljék Őket, fontosak."
Még mindig az F1 nevű SPORTról beszélgetünk?
Azért azzal egyetértesz, hogy a két kiállás között van némi stílusbeli különbség? Az előző javára.
A Ferrari nélkül akárhonnan is nézzük nincs F1. Meg is érdemlik, hogy kiemelten kezeljék Őket, fontosak.
A többi csapat szerintem azt mutatta meg, hogy nincs közöttük egy olyan sem aki józanul tudott volna gondolkodni.
Kiváncs lennék, hogy meddig tart ez a nagy szerelem a csapatok között. Előbb vagy utóbb mindenki elkezdi majd a saját szekerét tolni s akkor mejd megmutathatják amit megtudnak.
Inner Circle20-06-2005 14:57:40 // 1844
Elmondták hogy nem fognak versenyezni, csak senki sem hitt nekik.
Inner Circle20-06-2005 14:57:19 // 1843
"Egy pár futammal ezelőtt mikor MS-nak két defektje is volt senki nem hozta fel milyen nagy veszélyben volt. Elismerték, hogy fejlődnie kell a Bridgestone-nak és pont. Végezték a feladatukat, úgy tűnik nem is olyan rosszul."
Valamit kihagytál: ő is kiállt a versenyből. A Michelin is kiállt (el sem indult), elismerték hogy fejlődnie kell a Michelinnek és pont...
Inner Circle20-06-2005 14:52:35 // 1842
Szóval szerinted hülyét kellett volna csinálniuk magukból, versenyképtelen autókkal körözni. Akkor ismét megkérdezem: Barrichello Sepangban, Schumacher Barcelonában és mindenki más akinek az autója működőképes de versenyképtelen volt és kiállt, vagy eleve el sem indult, ugyanolyan bűnt követett el mint most a Michelin?
zolee14520-06-2005 14:38:48 // 1841
amúgy ez a kijelentés arról szólt, hogy "tessék minket kiemelten kezelni, mert nélkülünk nincs F1".
Most megmutatta a többi csapat, hogy oké, hogy nélkületek nincs F1, de CSAK veletek sem F1 az F1.
zolee14520-06-2005 14:37:03 // 1840
a közvetítéseken mondogatták régebben, többször is.
Most ne mondd azt, hogy Palikék mondak már olyat is, hogy Sato megint elfüstölte a motort , miközben Button kászálódott ki a kocsiból!:)))
"Ugye emlékeztek még a Ferrari azon kijelentésére, hogy ha nem lesznek bajnokok kiszállnak?"
Ezt hol olvastad, belinkelnéd? Nekem ez nincs meg.
Pontosabban nem jelent meg az egyeztetésen majd utána a FIA-ra bízta a döntést. Egyik esetben sem mondák, hogy ellenzik. Jó a ráutaló magatartásuk olyan volt.
Igazuk volt, ma már mindeki bocsánatot kér meg a Mislent okolják.
Szal azé a Ferrari-nál nem csak autót tudnak építeni hanem kicsit taktikázni és politizálni is. :)
zolee14520-06-2005 14:23:50 // 1837
a ferka végig ellenkezett, majd a futam előtt kevéssel azt mondta, hogy döntsön az FIA, akik azért eléggé ferrari pártiak.
ez amúgy is csak az utolsó csepp volt, én az elmúlt evekről, sőt évtizedről beszélek...
Ugye emlékeztek még a Ferrari azon kijelentésére, hogy ha nem lesznek bajnokok kiszállnak? Rá pár évre - jó pár évig - verhetetlen lett a Ferrari.
Oké, munka is van mögötte:)
DC is az nyilatkozta (állítólag) hogy végre összetartás kellett, hogy legyen az F1-ben, persze az sem mindegy milyen áron, ez könnyen jelentheti az F1 végét...
Willy20-06-2005 14:20:14 // 1836
A Ferrari először ellenezte a dolgot, majd futam előtt pár órával az FIA-ra bízta a döntést.
A Ferrari nem ellenkezett, azt mondta, hogy a FIA kell, hogy döntsön. A FIA szabály alkotó. (Mint Halesz a cs.hu-n).
Egyébként meg milyen dolog az ha a Mislenes autók nem tudnak egy megfelelő gumival versenyezni akkor gyorsan beraknak egy sikánt?
zolee14520-06-2005 14:03:17 // 1834
azért van még egy érdekes dolog: ha van valami vitás ügy akkor minden csapatnak ugyanaz a véleménye, de a ferrari mindig ellenkezik (most is). Oké, mindenki védi az érdekeit, de ez túlzás...
erre most azt mondták a többiek, hogy tessék, akkor lehet egyedül versenyezni. Két Ferrari nem F1. Ez szólt a Ferrarinak is, meg az FIA-nak is.
Az most mindegy, hogy igazuk volt-e vagy sem.
oké, maga a módszer elég durva volt, főleg a nézők miatt...
Ja, TSak ezt rajtuk kívül senki nem tudta. Pl. előtte azért elmondhatták volna, hogy a Concord értelmében felállunk a rajtrácsra, megyünk egy felvezető kört és kiállunk ....
SzJ20-06-2005 13:53:15 // 1832
Mert nem akarták megsérteni az érvényben lévő Concord szerződésüket. Héder mondta is, hogy abban azt vállalták, hogy 20 kocsi áll a rajtrácson. A felvezető kör meg már a versenyhez tartozik.
Én azt nem értem miért álltak fel a rajthoz miért mentek egy felvezető kört ha tudták, hogy nem fognak végigmenni?
Szal ez így nem tisztességes. Elegánsabban is megtudták volna oldani a helyzetet akár egy sajtó közleménnyel vagy bármi mással.
Így tényleg hülyét csináltak a nézőkből. Teljesen jogos a nézők felháborodása de az eszközt megválogathatták volna. Mondjuk többnyire bocsánatot kértek a csapatok de sokat a helyzeten nem fog javítani.
Én spec élveztem a futamot, végig a két piroskát mutatták. Jean Todt meg mosolygott. :)
Ha olyan gumit gyártának ami veszélyes akkor igen.
Egy pár futammal ezelőtt mikor MS-nak két defektje is volt senki nem hozta fel milyen nagy veszélyben volt. Elismerték, hogy fejlődnie kell a Bridgestone-nak és pont. Végezték a feladatukat, úgy tűnik nem is olyan rosszul.
A Michelin kicsit amatőren viselkedett ebben a helyzetben a kiállt csapatok pedig gyerekesen.
bubble20-06-2005 13:21:22 // 1829
Bocsi D, mint Doktore!!! Sorry!! :)
bubble20-06-2005 13:20:44 // 1828
Uraim
Szerintem a maga szempontjából mindenkinek igaza van, gumi ügyben.
Azt sem szabad elfelejteni, hogy most a biztonságért volt a sztrájk, ami ugye nem hátrány.
Azt gondolom, hogy a gumiszabály eleve életveszélyes, inkább azon kellene változtatni.
Csupán azt nem értem, hogy a gumigyártó miért nem jelentette be időben a gumiváltást?
pb_20-06-2005 13:15:29 // 1827
Ez mikor volt, '80-as évek eleje?
bubble20-06-2005 13:12:54 // 1826
Goktore
Teeeee...., teeeee..., teee mázlista!!! :)))
Tom1220-06-2005 12:56:55 // 1825
Tom1220-06-2005 12:50:00 // 1823
...meg mikor Ausztráliában az egyenesben "eldurrant" a gumija, milyen szépen megfogta...:)
TarP20-06-2005 12:46:19 // 1822
Na, meg a kilinccsel előre autózás...csak nem volt kilincs :)
zolee14520-06-2005 12:43:14 // 1821
az öreg Mansell jófej volt. Kocsitolás, aztán volt hogy szivárgott az üzemanyag ami állítólag az ülésébe folyt, és benzinben ülve nyomta végig a futamot. Aztán volt olyan, hogy sokkal vezetett, majd 500m-rel a cél előtt megállt. Hű milyen peches, elfogyott a benzin, pedig nem az volt! Az történt, hogy a nagy vezetés tudatában az utolsó körben mindenkinek integetni akart, és annyira leesett a fordulatszám, hogy az elektronika "balesetet érzett" és elzárta az üzemanyagrendszert, meg elvette a gyújtást.:)))
Na meg a "kerékanya" sztori...
:)))
Tom1220-06-2005 12:38:54 // 1820
Volt egy kis súlyfeleslege... de tényleg jó volt, én is bírtam.:) Azért egyszer Senna is alig bírt az autóból kiszállni a Brazil GP után, még a serleget is csak pár mp-re tudta megemelni... Videón meg van az egész verseny.
simi20-06-2005 12:38:16 // 1819
Hát srácok ettől a képtől azóta is "fekszek" a röhögéstől. Jól illett a szövegkörnyezetbe.
Tom1220-06-2005 12:35:17 // 1818
Kifogyott a benzin és a melegben /Dallas 97/ addig tolta a cél előtt az autót, amíg "el nem feküdt", pedig már nem sok hiányzott...
...de lehet, hogy a másik kettő észrevétel a nyerő:DD
TarP20-06-2005 12:32:34 // 1817
Én szerettem Mansellt, mint pilótát, de szeretett rájátszani...
Ő mindíg halálán volt a versen végére, ha jó helyezést ért el.
A törpiek: Senna, Prost, Piquet meg még ugrabugráltak-bunyóztak egymással levezetés képpen :)
Slowfeet20-06-2005 12:29:47 // 1816
Mér? Schumakker is bever egy bitburgert, amikor szabedzésen meleg van :)
TarP20-06-2005 12:27:54 // 1815
Ez kocsmázás utáni felvétel lehet, csak akkor a bicikli mellett fexik a bácsi, itt meg... :)
simi20-06-2005 12:27:22 // 1814
Jó ez a kép. Ő Mansell valóban? Mi történt, elfáradt?
Buves20-06-2005 12:26:44 // 1813
Csatlakozom!
Lehet sokat vitatkozni azon hogy:
A Mich. nem csinált megfelelő gimikat?
De csinált csak nem jelentette be hogy használná (ez a szabály)
A FIA a hibás mert nem engedte hogy áthozassák Franciao. ból
Persze hogy nem engedte ezért vannak a szabályok hogy betartsák azokat.
Csapatok a hibásak mert nem engedték a pilótáikat?
Tényleg fontos a biztonság!!!
Ugy gondolom, az a tulzás, hogy a lassabb sebességet nem vállalták fel. Azt kellet volna mondani, hogy elb@sztuk, a mai versenyben jobb helyzetben van a Brid. és kész!!! Lett volna egy élvezhető futam!
Slowfeet20-06-2005 12:25:24 // 1812
Vagy annyira vezetett a versenyben, hogy ledőlt kicsit szunyókálni :)
Tom1220-06-2005 12:22:20 // 1811
Slowfeet20-06-2005 12:09:20 // 1810
Egyébként, ok, hogy 94-ben visszahozták a tankolást, de nekem előtte se volt gondom, sőt! Az ésszerűen korlátozott méretű benyamennyiségnek elégnek kéne lenni egy versenyre, emléxem, mikor prost tologatta a TAG-Porschját a célegyenesbe :)
No tankolás, és max 1 gumicsere!
Tom1220-06-2005 11:54:56 // 1809
...hogy a kecske is, meg a káposzta is megmaradjon, szerintem az ésszerű kompromisszum az lenne, ha ugyanolyan minőségű gumikat használnának mindig /edzés, verseny/, de 1 futam alatt legalább 1x lehetne gumikat cserélni, ami ilyen igénybevétel mellett szerintem nem túlzás. Ettől még a kis csapatok sem mennének tönkre, vagy nekik, ha nem kell, nem is cserélnének...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
422
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?