Forum >> Forma-1

Tommi30-05-2005 16:34:49 // 1288
A kis Sumáknál biztos az a baj, hogy minden tehetséget a bátyus örökölt, neki meg nem maradt már semmi :)))
BF15630-05-2005 16:31:48 // 1287
Én is F1 pilota akarok lenni!!!:)
Robi30-05-2005 16:28:02 // 1286
A többi Bridgestone-os autónál nem vettem észre azt a hatalmas fölényt.
bubble30-05-2005 13:53:43 // 1285
A Private Gold-ra délután kettőkor????? :))) De nem maradok F1 nélkül, mert a monaco-it még nem néztem meg. :))
30-05-2005 13:26:03 // 1284
Annál simábban már nehéz lett volna. A tavalyi évet inkább a Bridgestone erő fölénye jellemezte s nem a gyengélkedés.
30-05-2005 13:19:22 // 1283
Az RS cipőkre gondolsz? :-) Trulli nagyságrendekkel jobb pilóta mint ő. Látszik, hogy próbálkozik néha (nagyon) összejön neki vmi de általában a kétségbe esett próbálkozás jellemzi RS-t.
Robi30-05-2005 13:18:12 // 1282
Jó, nyertek, de már akkor se volt fasza a gumi, időnként esett róla szó. Nyerhettek volna simábban is. :) Tavaly toronymagas technikai fölénye volt a Ferrarinak. Egyébként igen, azt várom, hogy valaki megszorongassa a Redbullt, akárki.
30-05-2005 13:16:40 // 1281
Halkan hozzáteszem, hogy minden Bridgestone-os autó célba ért tegnap.
30-05-2005 13:14:01 // 1280
Alonso simán kifékezte volna ha rajta múlik.
30-05-2005 13:11:22 // 1279
Ha negatívan értékeli a Bridgestone-t azzal azon kívül, hogy lejáratja a céget, a Ferrarit is értékeli hiszen elsősorban a Ferrari alkalmazza Bridgestone-t és nem fordítva. A döntést a Ferrari hozta és nem a Bridgestone. Ha nem hibáztatja a Bridgestone-t direkten akkor is tudni fogják, hogy gondok vannak és tenniük kell vmit de kifelé ilyet nem kommunikálunk ugyebár. Ugyanazt a célt éri el így is meg úgy is s közben nem rúgja össze a port senkivel. Erre mondom én, hogy ugyesen kommunikálja azt amit lehetne alpári módon is. Még 1, ha esetleg szidná a Bridgestone-t az biztosan visszalőne és a Ferrarira hivatkozna a rossz eredmények miatt, szvsz ez egyik félnek sem lehet közvetve vagy akár közvetlenül az érdeke. Arról nem is beszélve, hogy mit tesz az cégről kialakult image-el.
Inner Circle30-05-2005 13:09:53 // 1278
Egy jól bejáratott márkanév csodákra képes :D Trulli ropira veri.
Inner Circle30-05-2005 13:09:20 // 1277
A demagógiát tartsd meg a dízel-benzin topikba, hátha ott még segít rajtad :PPP A Michelinre váltó csapatok azért váltottak, mert a tökük tele volt azzal hogy a Bridge kizárólag a Ferrarira fejleszt. Egy szóval sem mondom hogy a Michelin most nem jobb mint a Bridge, de ebben a helyzetben vastagon benne van a Ferrari keze is. Kábé mint Rajkó az utolsó körben: panaszkodhat hogy ő az első helyről esett ki a felfüggesztés miatt, nade az első helyhez is úgy jutott, hogy nem cserélte ki a gumiját, és ettől ment tönkre a felfüggesztés... Most a Ferrari az első helyről esett vissza a gumijai miatt, de eleve emiatt a gumi-politikai miatt jutott oda (illetve maradt ott annyi évig). A sokéves Ferrari-dominancia ugyanolyan torzulás volt, mint most a Ferrari padlósöprése. "már két éve gyengén szerepelnek a Bridgestone-os autók, beleértve a Ferrarit is. Tavaly év elején is szívott a Ferrari, igaz, kevésbé. " Amikor az első 9 futamon 6 Ferrari 1-2 volt? Ez neked szívás? Hé, miről beszélünk??? :PPP A Bridge-s autók mert azért szerepelnek gyengén, mert gyengék... Mit vársz, hogy a Jordan vagy hogy a Minardi szorongatja meg mondjuk a Red Bullt, mint Michelines csapatot? :P
Inner Circle30-05-2005 13:00:52 // 1276
"A világbajnok jelöltnek pontokért kell vadásznia akkor is ha az 6 és nem 10. Aki telhetetlen az előbb vagy utóbb szívni fog." Épp ezért mondom, hogy szerintem a McLaren fél a Renault-tól. Ha éreznék hogy az ő autójuk jobb és most egyszeri alkalom hogy a Renault gyorsabb, akkor hagyták volna Alonsót menni és nevettek volna a 2 pont hátrányon. Ez a görcsös kapaszkodás a 10 pontba azt jelzi, hogy a 2. hely nekik most felért volna egy vereséggel. No és persze fogalmuk se volt róla hogy mi fog történni az autóval. Lehet hogy a mérnökök azt mondták, hogy nem biztos hogy bírja a felfüggesztés, de már annyira kilazult hogy ezen már az új gumi sem segít, ezért ne cseréljenek. (Nem hiszem hogy így volt, de akár így is lehetett.) Akkor meg nyilván kinn maradt Rajkó. "szvsz ezen a gyors pályán Alonso simán lelépte volna vagy a halálba kergette volna" Ugyan már, Mihály és Monty a fél versenyen át be voltak ragadva Massa mögé, pedig egyik se egy besz.ri gyerek, Fisichella meg Button mögött penészedett sokáig. Ja és nagyságrendekkel jobb autóval! Villeneuve meg Karthikeyan-ra fúj, mert folyton rácsukta az ajtót. Ezt Kimi is megcsinálhatta volna Alonsóval. Esetleg nyomathatott volna olyan féktesztet, mint amit Alonso csinált Coultharddal - és akkor Coulthard is dobogós lett volna (nem sírtam volna Alonso után :D ).
Robi30-05-2005 12:59:36 // 1275
IC sok mindent nem ért. :) Én meg azt nem értem, hogy miért mondja, hogy nem szar a Bridgestone, ha már két éve gyengén szerepelnek a Bridgestone-os autók, beleértve a Ferrarit is. Tavaly év elején is szívott a Ferrari, igaz, kevésbé. Utána megnyerte a VB-t, de év elején ebben még nem lehettünk biztosak. Lehet, hogy az autóval is gond van, de nem az a fő probléma. De végülis lehetséges, hogy a Bridgestone egy tök jó gumi, csak mindig szar autókra rakják fel. Arról nem is beszélve, hogy aki Michelin-re cserélte idén a Bridgestone-t, az azért csinálta, mert jól ki akart szúrni magával. Minden bizonnyal...
30-05-2005 12:39:26 // 1274
Én is. Viszont elég jól eladja magát illetve jól el lehet őt adni. :)
30-05-2005 12:38:02 // 1273
Nem osztom a véleményed, ez is egy álláspont. A világbajnok jelöltnek pontokért kell vadásznia akkor is ha az 6 és nem 10. Aki telhetetlen az előbb vagy utóbb szívni fog. Abban igazad van, hogy vezethetett volna óvatosabban de szvsz ezen a gyors pályán Alonso simán lelépte volna vagy a halálba kergette volna.
Inner Circle30-05-2005 12:25:39 // 1272
Én rég mondom hogy nagy nulla a gyerek...
30-05-2005 12:25:26 // 1271
Legalábbis nem egyérteműen. :) Abban igaza van, hogy az csomagot kell nézni de ha nem működnek 100% a részegységek akkor az egész sem fog. Jól kommunikálja a helyzetét ez tény. Nem tolakodó, nem udvariatlan.
Inner Circle30-05-2005 12:24:26 // 1270
"Nagyon igaza lett, jobb a biztos fillér mint a bizonytalan forint." Ebben az esetben nem biztos. A McLaren 99% hogy megszerzi legalább a VB második helyet egyéniben és csapatban is, úgyhogy nekik csak Alonso az ellenfél. Ez a döntés, hogy kinn hagyták Kimit, szerintem két dologról árulkodik: 1. nem bíznak abban hogy tartósan verni tudják a Renault-t, ezért minden pontot amivel megelőzhetik Alonsót, igyekeznek megszerezni 2. fingjuk nem volt arról, hogy mi fog történni az autóval - elvégre ilyen helyzetet nem szoktak tesztelni :-) A Michelines szakemberek gondolom azt mondták, hogy a gumi bírni fogja, ők meg úgy tippelték hogy az autó is. Alonso mögött végezni, ha néhány ponttal is, úgy látszik a szemükben felért a vereséggel. Ergo a 0 pont és a (mondjuk) 6 pont nekik ugyanúgy semmit sem ért, bezzeg a 10... Hát, megpróbálták :-) A helyükben én is megpróbáltam volna. Kiminek ha egy csöpp esze van, hosszabb fékutat vesz és kisebb végsebességet vállal be. Ezzel a célegyenes végi csúcsterhelésnek nem tette volna ki a gumit, és még volt 1mp-e Alonsóval szemben. A spanyol a célegyenes végén még messze volt a támadóhelyzettől, ha a kanyarban még ráesik Rajkó nyakára, azzal még messze nem ért volna semmit, pláne hogy az ő gumijai is csúsztak. Ha Rajkó azt az 1mp-t rászánja arra hogy túlélje a célegyenest, akkor az autó valszeg már kibírta volna a kört és még maga mögött tarthatta volna Alonsót. Nem hibáztatom azért hogy ezt nem tudta így összerakni, de egy világbajnok-jelöltnek erre is gondolnia kell... pláne a csapatának...
zolee14530-05-2005 12:24:16 // 1269
én is a leintés utánról beszéltem!:) végig próbálkozott, majd a leintés után amikor már RS elvette a gázt dühből elment mellette, tét nélkül, értelmetlenül. Konkrét ráhúzás sztem nem volt, de fölösleges veszélynek tette ki a Schumák családot:)))
30-05-2005 12:22:22 // 1268
Vágom kollega, ki kockázva néztem meg a leintés utáni "ráhúzást" a célegyenesben. :) RS ezen a 7VGn is brilliánsan teljesített. ;-) Valaki már rájöhetne mekkora lufi az a f@szi.
Inner Circle30-05-2005 12:17:54 // 1267
Francokat nem értem, ti nem olvassátok el hogy miről van szó :P Nem arról van szó ami az utolsó kanyarban történt, hanem arról hogy MS a célegyenesben, a leintés után, teljesen tét nélkül húzott rá RS-re.
SzJ30-05-2005 12:17:29 // 1266
http://www.f1hirek.hu/?t=article&id=11111 Ebben a cikben Sch nem a gumikat okolja.
Inner Circle30-05-2005 12:16:32 // 1265
"Vagy vissza kell hozni a kerékcserét, vagy az FIA-nak kell ellenőrizni a gumikat. Úgy, mint ahogy törésteszt is van az F1-ben úgy lehetne valami kopásállóság vizsgálatot is csinálni." Kimi kereke nem kopott el, voltak rajta barázdák. Csak egy helyen nem, ahol szétfékezte őket - nade lefékezni akármilyen barázdát le lehet... Régen is volt olyan, hogy a gumik nem bírták, hiszen egy 20-30 körös gumi az élettartama végén éppúgy tönkremegy, mint egy 60 körös. Így vannak kitalálva. De akkor előbbre hozhatták a következő kiállást és kerékcserét, és semmiképp nem verhette szét az autót 40 körön át egy rossz gumiból fakadó vibráció. Úgyhogy ez az új rendszer mindenképp átgondolásra szorul.
30-05-2005 12:16:06 // 1264
IC még nem érti. :) Szvsz MS előzni akart az utolsó pillanatban mindegy alapon. Nem jött össze, emlékezz vissza nem is oly rég volt rá példa, hogy RB úgy lépett egyet felfele, hogy elaludt/hibázott az előtte haladó. Próba cseresznye.
zolee14530-05-2005 12:12:26 // 1263
már korábban leírtam, hogy szerintem sem húzott rá, csak ment a korlát mellett, RS meg az ő általa kigondolt íven és megijedt MS autójától, mert az túl közel volt. Az persze más kérdés, hogy miért nyomta olyan veszettül MS, nem a leintés után, hanem a leintés előtt kell megelőzni az előtte lévőt. Szerintem egyszerű dühkitörés volt MS részéről, mert nem tudta lenyomni az öcsikét, és ehhez nincs hozzászokva...
30-05-2005 12:06:20 // 1262
Nézd meg újra, senki nem húzott rá senkire. 1xűen RS nem vette észre MS-t mellett. Ennyi. WTCC-ben pedig nem szoktak szólni egy kis erőszakért.
Inner Circle30-05-2005 12:03:55 // 1261
Én már elég sokszor leírtam hogy mindent a gumikra kenni ugyan lehet, de nem túl hiteles - á, kenjük inkább a baptista fogorvosokra! -, még egyszer nem fogom :P
Inner Circle30-05-2005 12:03:09 // 1260
WtCC-ben a leintés után szoktak rúhúzni a másik autóra? :P
zolee14530-05-2005 11:42:11 // 1259
más csatornát állított be ??? Mondjuk Private Gold???:)))
Paco30-05-2005 11:33:31 // 1258
Jó kérdés. Oktatófilmet nézni ? :-P
zolee14530-05-2005 11:18:07 // 1257
van Debrecenben (sőt Hajdú-Biharban) egy Hajdú Apró nevű hirdetési újság, és egy fazon mindig hirdeti hogy F1 futamok felvételei eladóak. 1972-től napjainkig kb 300 futam 1000 HUF/db.
30-05-2005 10:56:47 // 1256
Nem is olyan rég írta itt vki, hogy minden futamot arhivál.
GEORGE30-05-2005 10:42:55 // 1255
Fel a fejjel csinilány majd máskor sikerül:-)))))
bubble30-05-2005 10:37:06 // 1254
tegnap este fejemet a falba csapdostam. Fel akartam vennia a futamot és más csatornát állítottam be. :( Mindíg így járok. Mi a francnak akkor nekem video??? :)
30-05-2005 10:13:39 // 1253
Ott volt a mislenes emberke is, sőt egymásnak adogatták a darabokat.
SzJ30-05-2005 10:11:00 // 1252
A gumikra visszatérve, egyáltalán nem volt feltünő, amikor a Bridgestone emberei gyüjtötték a gumidarabokat a pályán versenyután.
30-05-2005 09:59:56 // 1251
A bal szerencse 1x elmúlik, de még mindig ott lesz az időmérő ahol van még mit tenni a gumikkal.
Punisher30-05-2005 09:57:11 // 1250
Tavaly is szar volt a Bridgestone, de az autó viszont messze jobb volt a többieknél. Most, hogy a Ferrari ugyanolyan erős, mint az élvonal többi autója, már lehet hogy ez jobban kiütközik. Azt se felejtsük el, hogy nem csak az autókat fejlesztik, hanem a gumikat is, és valószínüleg ez is jobban megy a Michelinnek. Az egyik csapat, váltott is a Bridgestone-ról a Michelinre. Gondolom nem véletlenül. Összességében a Ferrari most is jól ment. A balszerencse most is utolérte őket a rajt után, de egész jó eredményt hoztak. Az is elgondolkoztató, hogy Schumacher folyamatosan olyan időket autózott mint Raikonen, csak a mezőnyben. A ezelötti versenyen meg ő autózta a leggyorsabb kört, igaz csak egyszer. Akkor mégsem szar? Nem értek már semmit. Egyszer már megnézném, hogy tud teljesíteni Schumacher az idén, ha az élről tud rajtolni, és nem ütik el az autóját, nem csúszik ki a pályáról, nem kap defektet
30-05-2005 09:48:22 // 1249
Ha visszaolvasod a hsz-t látni fogod, hogy feltételes módban írtam. Én nem hibáztatom Kimit, de tény, hogy ezt elb@szták. Nem csak a kívül álló csapat, Ő is. Bemehetett volna, nem tette meg s mint a nyilatkozatokból kiderül el is ismerik a hibájukat. "Úgy döntöttünk, nem állunk ki, és a győzelemért hajtunk, és csapatunk egyik tagja, beleértve Kimit sem mondott ennek ellent." by Ron Dennis. Tehát Kimi vastagon benne volt a döntésben, fiatal még szerintem. Én sem vagyok sokkal idősebb de én biztos kimentem volna kereket cserélni. A riporter is azt mondta aki ugye versenyzik tehát Ő tudja milyen az a felfokozott hangulat, hogy nincs nincs az a győzelem amiért ennyit érdemes kockáztatni. Nagyon igaza lett, jobb a biztos fillér mint a bizonytalan forint. Szerintem.
SKrisz30-05-2005 09:29:23 // 1248
Nem figyelte, mert ott ült mellette egy szakkomentátor, akinek ez lett volna a feladata. Ő pontosan azért ült ott, mert rengeteg kulisszatitkot ismert és mindenről volt háttérinfoja. Ez nagyon hiányzik a mostani cirkuszból azt hiszem...
zolee14530-05-2005 09:25:53 // 1247
nem tudom csináltál-e valamilyen versenysportot. Ott van egy felfokozott hangulat, ott mint versenyző nem tudsz mérlegelni, mert benned van a "megcsinálom, ha törik, ha szakad" dolog. Ezért mondom, hogy külsős, semleges embernek kell dönteni. Régebben a műszaki hibás kocsinak bemutatták a fekete zászlót (vagy fekete és még valamilyen szín). Persze ez kényes kérdés, mert erősen indokoltnak kellene lenni, és hogy mi az erősen indokolt az erősen vitatható. Visszatérve a boxra, az a versenyző akit leléptetnek mindig bosszankodik, hogy ő még bírta volna, és mindig szidják a bírót, de a boxban előfordult halálesetekért is 95%-ban a bírót teszik felelőssé. Ez az autó nem volt műszaki hibás, viszont a versenyzésre alkalmatlan volt. Ha Kiminek fekete zászlót mutatnak mindenki óv meg perel, így meg mindenki azt mondja kereket kellett volna cserélni. Mégegyszer mondom, NEM Kimi volt a hibás, ő azért kapja a pénzét hogy nyomja a gázt!
30-05-2005 09:19:37 // 1246
pb_30-05-2005 09:19:10 // 1245
Na ja, bár Palik iszonyat mennyiségű hülyeséget beszél össze-vissza.
30-05-2005 09:15:16 // 1244
Azt is elképzelhetőnak tartom, hogy a csapat Kimi-re bízta a döntést. Mindenesetre ezt nem lett volna szabad hagynia a csapatnak és biztos 3. vagy 4. hellyel jobban járt volna.
30-05-2005 09:12:55 // 1243
8. lett a Palik !
30-05-2005 09:12:13 // 1242
Frankl egy kicsit jobb körökben mozog vagy mozgott mint a többiek. Rengeteg háttér infója volt, a fogadásokról meg a személyes beszélgetésekről. Jó arc, kár, hogy már nincs. Mit csinál mostanában?
30-05-2005 09:10:19 // 1241
1@értek veled, messze jobb bármelyik botcsinálta riporternél.
zolee14530-05-2005 08:59:59 // 1240
a páylán zajló eseményektől elrugaszkodás etalonja Crazy Jenő!!!:DDD Dávid Sanyi csak szimpla "langyosvíz". Az igazi hangulatot Palik tudja csinálni, még ha baromságokat beszél is.
pb_30-05-2005 08:55:16 // 1239
Sztem ő sem tudott közvetíteni, nem figyelte a pályán zajló eseményeket, mindig valamilyen történetet mesélt, aminek se eleje, se vége nem volt. Egyébként az biztos, hogy jóval több infoja volt, mint a többiek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.