Forum >> Forma-1
Ha mennék a futamra akkor a silverre mennék.
Balage27-06-2005 15:02:37 // 2130
IC:
Na akkor ehhez képest:
"Ezek a Tatrák nagyon brutálisak :D Pár hónapja az Ebayon árultak egy volt imolai pályaautót, egy soha forgalomba nem helyezett GTV6-ot... nem volt olcsó... :-( "
szerinted mire lehetett asszociálni, pláne, ha Tom12 is kijavította a 6 hengert V8-ra?
:-)))
Azért Halesz zárja csak be a boltot!!! :-PPP
Apacs27-06-2005 15:01:39 // 2129
Namost akkor sikerült?
Apacs27-06-2005 14:59:28 // 2128
Igazad van, de valószinüleg nem olyan szinten van mint bármely más beszállító, hiszen 1 istálló 1 évben csak 1 gyártó gumiját használhatja. Tükörnél gondolom lehet váltani, nincs ennyire lefektetve:-) Arra tippeltem itt lehetet volna valamilyen paragrafust találni, hiszen azért nem álltak ki....
Csöri27-06-2005 14:58:31 // 2127
Én megyek, de egyenlőre csak péntekre, a többi még képlékeny.
feszti27-06-2005 14:57:04 // 2126
Tudom hogy a futam jobb a tv-ből de a feeling az jobb ott. Még nem voltam sosem. Gold jegyem meg tuti nem lesz.... :((
Én szombaton mennék az edzésre. A futamot jobb TV-ből nézni, kivéve ha SuperGold jegyed van. :)
Tommi27-06-2005 14:53:44 // 2122
Mikor lesz a verseny? Azt tudom, hogy korábbra tették, de mennyivel? Mert ha aug eleje, akkor én is mennék.
feszti27-06-2005 14:50:51 // 2121
Csak a futamra, vasárnap és nem tudom, hogy melyik részre lenne jó menni.
Melyik részre mennél és mikor?
feszti27-06-2005 14:46:38 // 2119
Szerintem jó lenne ha innen együtt mennénk biztos van itt még olyan aki tervezi vagy már tudja hogy ott lesz nem?
feszti27-06-2005 14:44:07 // 2117
Megy valaki közülünk a Magyar Nagydíjra? Nagyon fontolgatom, hogy mennék én is...
Inner Circle27-06-2005 10:00:39 // 2115
Gondolom lehúzták az ablakot :-) Hasonló jármű a 164-es karosszériájával is készült anno, sajnos az se versenyzett sose.
Inner Circle27-06-2005 09:59:21 // 2114
Aha, szóval amiről egész idáig beszéltünk és vitatkoztunk, arról most hirtelen egy szót se, mert nem vagyunk Michelin jogi képviselők? :DDD
A fordítás vitán felül hülyeség. Az eredeti meg ahogy mondtam, ellentmondásos, ami szintén nem függ attól hogy Michelin jogi képviselő vagyok-e :D
zolee14527-06-2005 09:47:03 // 2113
ez gonosz volt!:)
amúgy 4 sportülés volt benne, a motor meg középen...
láttam olyan képet ahol levették a motor burkolatot, és ott voltak a szívócsövek az utastérben! azért érdekes lenne úgy menni, vajon mennyi idő alatt fulladtak volna meg az utasok? vagy előbb "robbannak fel" a vákuum miatt?:)))
Inner Circle27-06-2005 09:43:11 // 2112
A legenda szerint azért csinálták ilyen dobozzal, hogy Sir Frank is be tudjon ülni a tolókocsival, állítólag vitték is vele - de ez tényleg legenda, nem állok jót érte :-)
Inner Circle27-06-2005 09:41:56 // 2111
Ember, ha azt akarod mondani hogy egy Alfás topikon a "GTV6"-ról egy Tatrára asszociáltál, akkor szólok Halesznak hogy zárja be a boltot mert reménytelen a helyzet... :DDD
Persze, léghűtéses V8-asok a Tatrák. A GTV6-ok meg vízhűtéses V6-osok :D
Tom1227-06-2005 09:19:14 // 2110
Pedig "pár éve" kb. ´90 körül még "fillérekért" lehetett kepni. /kb. 250 - 300e Ft/, vitték is az osztrákok, mint a cukrot... Egyébként V8-asok voltak, talán volt V12 is, de ez nem biztos. Volt olyan típus is, amiből csak 2 - 3 darab készült.
Balage27-06-2005 08:44:47 // 2109
IC: Ha emlékeim nem csalnak, akkor a Tatra-k nem V6, hanem V8 motorral voltak szerelve...
Én tavaly ősszel futottam össze egyel Prágában, a többiek meg nem értették, hogy miért ugrálok ilyen ritkaság láttán :-)))
Pedig ha tudnák!!!
zolee14527-06-2005 08:15:03 // 2108
na már van DC, csak nem értek hozzá...:(
Hacsak nem Te vagy a Mihelin jogi képviselője .... :)))
Szerintem Te sem és én sem ismerhetjük a tényállást annyira, hogy hitelt érdemlően nyilatkozhassunk a témában. Ezért marad a fordított kiadás vagy a sajtó közlemény.
zolee14525-06-2005 19:21:42 // 2105
zolee14525-06-2005 19:13:32 // 2104
Safety car-nak tervezték, de aztán nem lett az soha, de nem volt semmi a Renault Espace F1 sem! 0-200 6,3! az akkori Williams Renault motorja, váltója, és hátsó felfüggesztése volt benne... Ja, és csak Prost-nak adták oda! (sajna még nekem se...)
Inner Circle25-06-2005 19:11:41 // 2103
"A legjobb megoldás az lett volna, hogyha a Michelines csapatok felrakják a jó gumijaikat és megvárják a buntetés, "
Újra és újra felbukkan ez az elképzelés - de jó Michelinek egyáltalán nem voltak, amiket utánuk hoztak azok se voltak jók, úgyhogy kéretik nem ajánlgatni tovább ezt a megoldást :-)
Inner Circle25-06-2005 19:11:29 // 2102
Szokásos F1hirek.hu színvonal: "törvényszegés" bazzeg... :DDD
Szerintem ezek a vádpontok még önmagukon belül is ellentmondásosak és egyenként is legalábbis vitathatóak, de várjuk meg a tárgyalást...
Inner Circle25-06-2005 19:09:36 // 2101
"mi a vélemény Sunyi és Bari csatájárol ????????"
Eltolta Barrichello, túl sok volt a célegyenes végi kanyarban. Azt kellett volna csinálnia, amit ugyanitt néhány éve Frentzen, amikor Villeneuve mint az állat kirongyolt mellé: korai fék és szépen elfordulni mögötte. Hiszen Schumacher is rondán elfékezte magát - ha Barri egy kicsit előbb fékez, Mihály szépen elszáll mint a győzelmi zászló és Rubens kerül az élre. Persze innen a karosszékből könnyű az észt osztani...
Azon lehet vitatkozni hogy mennyire volt szép dolog Jean Todt-tól hogy rászólt Chellóra hogy ne támadja Mihályt (a szabályokba talán még belefér), de Barri addigra már megkapta az esélyét és nem élt vele, úgyhogy valszeg én se hagytam volna hogy abajgassa a másik pilótámat.
Inner Circle25-06-2005 19:03:00 // 2100
Ezek a Tatrák nagyon brutálisak :D Pár hónapja az Ebayon árultak egy volt imolai pályaautót, egy soha forgalomba nem helyezett GTV6-ot... nem volt olcsó... :-(
Inner Circle25-06-2005 19:02:16 // 2099
"A szélességi szabálynál nem volt leírva mikor kell mérni, csak a futam elején mérték egyik futam után megtették a végén is és kopp....erröl miért a ferrai tehet?"
Például azért, mert a Ferrari fújta be hogy szélesedik a gumi, és kért utólagos ellenőrzést. Mondjuk ebben teljesen igazuk volt. Ha látnak valamit ami necces, kiáltsák be, ez így korrekt.
Egyébként nem lehet erre fogni a Ferrari évközi gyengélkedését, mert emlékezetes hogy Alonso lekörözte Mihályt a Hungaroringen - és Alonso abroncsai teljesen szabályosak voltak. Nem innen származott tehát a sebességkülönbség, amivel a Michelinek jobbak voltak - a "szélesedőmichelincsalás" pusztán legenda. Azért sűrűn felüti a fejét :-)
Inner Circle25-06-2005 18:59:36 // 2098
Hát téged sem az objektív, minden tényt tekintetbe vevő, alaposan kialakított véleményed miatt szeretlek :D
Inner Circle25-06-2005 18:58:45 // 2097
"Erre hirtelen szabályváltoztatás, és verseny után mérték a szélességet."
Pontosabban egyszer megmérték, de azóta sem mérik. Ez a vicc az egészben: akkor balhé volt belőle, azóta meg nem érdekel senkit :D
"de ez még nem volt elég: azt mondta a Ferrari, hogy ha nyerik a VB-t minden oké, de ha nem akkor megóvják a szezont, hivatkozva a szabályváltoztatás előtti Michelinekre, és az azokkal szerzett pontokra..."
Ez szerintem is undorító volt. Akkor álljanak oda és balhézzanak, álljanak ki az igazukért, lássuk az érveket, szülessen döntés. Vagy fogják be a szájukat és nyeljék le a békát. De így...
Inner Circle25-06-2005 18:56:45 // 2096
Teljesen egyetértek, én is az egyengumi mellett vagyok - de biztosítani kell hogy egyetlen csapatot sem részesít előnyben a gumigyártó!!! A Bridgestone legkésőbb 2001-től egyértelműen a Ferrarit favorizálta, és azért ez egyáltalán nem kóser.
Inner Circle25-06-2005 18:55:20 // 2095
"A szerződést a mislen szegte meg. Ha kizárják jöhetett volna a bridgestone...."
Ez nem fog menni, mert a Michelin és a FIA nincsenek szerződéses kapcsolatban, ők csak úgy közvetve ismerik egymást, hallomásból :-) A Michelin csak a csapatokkal van kapcsolatban, így azt a FIA nem szankcionálhatja és persze nem is szeghetett szerződést.
Kicsit átláthatatlan ez az egész hálózat... Javítsatok ki ha tévedek, de SZVSZ a csapatok évente neveznek a FIA-nál a bajnokságba. A FIA azonban a kereskedelmi jogokat eladta Bernie cégének, a SLEC-nek vagy mi a francnak... Ez a SLEC (nevezzük így) viszont szerződést kötött a csapatokkal (Concorde egyezmény) amiben kikötötte hogy milyenek legyenek a szabályok, hogyan osztják fel a pénzt, satöbbi. Talán a FIA is benne van a szerződésben, de itt má' tényleg sötétben tapogatózok, utánaolvasni meg lusta vagyok :-) Mindegy. A csapatok ismerik a szabályokat és ennek megfelelően választanak beszállító partnert. A gumiszállító szakasztott olyan beszállító, mint a visszapillantó tükör-gyártó, és egyik sincsen kapcsolatban a FIA-val. A FIA elvileg csak azt vizsgálja, hogy a gépátvételre vitt autó rendben van-e. Ha valami balhé van, mint most is, akkor a csapatokat büntethetik, ők meg megbeszélhetik a Michelinnel...
A FIA SZVSZ nem tilthatja le büntetésből a Michelin abroncsokat, legfeljebb balesetveszélyesnek minősítheti őket és megtagadhatja a gépátvételt - azt viszont bizonyítania kell. Indyn kívül azonban erre nem lesz képes, és nem is állna érdekében.
Viktor8525-06-2005 18:37:01 // 2094
Ja az nekem is:) Meg egész futamok. A mostani szánalmas F-1 nem érdekel.
Inner Circle25-06-2005 18:32:06 // 2093
Te siránkoztál hogy nem olvastuk el a Sele által belinkelt cuccost, abban volt a guminyomás... :P
Inner Circle25-06-2005 18:31:12 // 2092
Ja ha ott tartunk hogy szerinted Sir Frank hazudik, akkor erre azt mondom hogy nincs is Forma 1, az egészet egy számítógép szimulálja, sőt mi sem vagyunk, csak mindenki a Mátrixban... :PPP
zolee14525-06-2005 17:34:31 // 2091
az a gáz hogy nincs DC-m és net is csak céges gépen van. Mi lenne ha azt a 3-4 Sennás anyagot kiírnád CD-re én meg jól kifizetném?:)
Nekem Mansell összes vagy Best of kellene ! :)
ALFA75td25-06-2005 16:12:33 // 2089
A Discoveryn most forma 1 történelem
Viktor8525-06-2005 16:09:38 // 2088
Hm utálom a DC-t, de nekem is kellenének ilyen régi F-1 filmek. Azok igazi versenyek, nem olyan mint most.
Apacs25-06-2005 15:48:31 // 2087
Matrix,Independence,koli. Nevet megtalálod....:-)
Slowfeet25-06-2005 09:59:40 // 2086
dc++-on merre? érdekelnek az anyagaid:)
Tom1224-06-2005 22:09:43 // 2085
ITT is érdemes körülnézni... Sok - sok érdekes dolog van egy helyen. Hasonló, mint pl. a CS, csak F1 a téma. Ha valaki nem értené /Csehül van/: Aki már küldött be videót, gyorsan tölthet le, aki nem, vagy nincs neki valami, ami még "hiányzik" az oldalról, annak be kell fizetni 300 cseh koronát és úgy kap valami kódot gyors letöltésre. Én most egy - két videót kb. második hete töltök le, de most már kivárom a végét:)) Kb. 500 MB és eszméletlen lassan jön így, befiz. nélkül. Főleg a minőség érdekel... Ha jó lesz, van bőven mit küldenem cserébe:))
Apacs24-06-2005 20:05:49 // 2084
Nekem van 30 giga F1-em van közte 3-4 sennával kapcsolatos film is.Dc++-on megtalálsz
Tom1224-06-2005 18:14:20 // 2083
Digitalizálni kell. Videóból - PC-be. Dig. kamerán keresztül, , TV kártyával, stb./valami video + audio bemenet legyen a gépen/, az a lényeg, hogy valamilyen úton az anyag a kazettáról a számítógépbe kerüljön, onnan kezdve meg már "gyerekjáték"...
zolee14524-06-2005 09:34:28 // 2082
az egy dolog, hogy ráfér, csak nem tudom hogy lehet VHS-ből CD-t csinálni. gondolom sehogy, de az is jó lenne, ha át lehetne másolni.
már nincs is videóm...:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?