Forum >> Márkaszerviz-tapasztalatok
KORYY05-08-2008 21:43:42 // 405
áááá nem is így akartam írni!!!! :-)))) a 9:15 a jó és a 9:45 az 8:45
csocsi05-08-2008 21:42:03 // 404
Sejtettem, csak ahogy ki lett ragadva az tetszett :))))
KORYY05-08-2008 21:41:24 // 403
bocsi elírtam..... a kulcsot 10:15-kor kértem vissza, viszont "oda adtad a kulcsot 9:45-kor" én ezt nem így írtam
BMW forever!!!!!!!!05-08-2008 21:19:51 // 402
még egy mondat:nem kívánok belemenni semmilyen vitába,csak egy reagálás volt és pont.mindenesetre az ismerőseimet mind lebeszélem a márkaszervízről.ez van.én ilyen genya vagyok,ha ott úgy dolgoznak,akkor én meg lebeszélem akit csak tudok.és itt befejeztem a szervíz témát,köszönöm a figyelmet.
BMW forever!!!!!!!!05-08-2008 21:15:43 // 401
huh?.......biztos késő van már nekem,de picit nehéz olvasni ezt,mint a bibliát:-DDDDDDD
HátvédRomeo05-08-2008 21:12:34 // 400
Mi Gege147-el Győrben tetszett nem tetszett ott álltunk vas mellett még kötelező 20000-et megejtették. Főleg én azért értegetek az autóhoz, egy oljcserét pollent ejtettek, egy vízcsőre bilincset feldobattam Velük Gege verdájára, mert csöpörgött ha már ott vagyunk emelőn, és kiütötték, hogy megvolt. Hororrorisztikus árak vannak márkaszervízekben és ezt most általánosságban írom!!!
Hozzállások, huhh, komolyan mondom jó véleményem, Yotoékról van itt Nálunk az utcában. Bármelyik vasat kipróbálhattam, pedig tudják Alfás vagyok, Alfás felsőben meg Amore, Club matricás verdával mentem oda.
itt nálunk Olaszéknál, hát-hát Alfás felsőben (nem Alfa szervíz és szalon), azért kicsit jobban körbeugrálnám magamat ha én lennék ott.
Hozzállások, huhh, komolyan mondom jó véleményem, Yotoékról van itt Nálunk az utcában. Bármelyik vasat kipróbálhattam, pedig tudják Alfás vagyok, Alfás felsőben meg Amore, Club matricás verdával mentem oda.
itt nálunk Olaszéknál, hát-hát Alfás felsőben (nem Alfa szervíz és szalon), azért kicsit jobban körbeugrálnám magamat ha én lennék ott.
BMW forever!!!!!!!!05-08-2008 21:11:52 // 399
részemről be is fejeztem a témát az előbbi hsz.-el,de muszáj volt reagálnom,mert nehogy azt higgye vki hogy a márkaszervízben iszonyat lelkiismeretesek az emberek.biztos van kivétel,de én még nem láttam.
csocsi05-08-2008 20:55:42 // 398
Ez igaz :))
oda adtad a kulcsot 9:45-kor és elmentél 9:15-kor...
Nekem ez tünt fel :))
oda adtad a kulcsot 9:45-kor és elmentél 9:15-kor...
Nekem ez tünt fel :))
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2008 20:52:29 // 397
negyedórán belül csak egy nap lehet ha csak nem 23:50re mész :))
csocsi05-08-2008 20:50:50 // 396
Csak kérdés melyik napon :))
Erhard 242 (Pure Energy)05-08-2008 20:49:17 // 395
nekem is kell az az időutazó 159es:))) oda adtad a kulcsot 9:45-kor és elmentél 9:15-kor...
KORYY05-08-2008 20:40:39 // 394
egy ismerősöm titulálta ezeket a szerelőket "megélhetőségi" autószerelőknek. a gond akkor kezdődik amikor az autódat garanciális javításra kell vinned és ezt csak márkaszervízben teheted meg. hiába van nagyon jó kapcsolatod máshol, ők nem jogosultak a javításra csak ha állod a számlát. elég régóta vagyok már az autós szakmában, voltam offos márkánal üzletvezető is pár évig de sosem hagytam hogy az ügyfél rossz szájízzel menjen el. szerintem kár ragozni ezt tovább, biztosan csak én vagyok túl "hisztis".
Zsolt15505-08-2008 19:21:41 // 393
Én is dolgoztam márkaszervizekben (4,5 évig), de az egykori Boldizsárt szerintem nehezen lehetne felül múlni.
Gondolom nagyon sok ügyfél távozott onnan elégedetten - valószínűleg közöttünk is van ilyen -, de én sajnos nem tartoztam közéjük.
Gondolom nagyon sok ügyfél távozott onnan elégedetten - valószínűleg közöttünk is van ilyen -, de én sajnos nem tartoztam közéjük.
BMW forever!!!!!!!!05-08-2008 19:08:54 // 392
Üdv!Erre reagálnom kell......én is azon az oldalon dolgoztam amelyiken Te,csak én másik cégnél(nem írom le hogy melyik).A belem kifordult tőle hogy miket csinálnak meg,amiről az ügyfél akire kinnt az ügyfélváróban mosolyognak,mit sem tud.Nem szerelőként dolgoztam,de sokat voltam a műhelyben,és még dicsekszik is vele,hogy most jól átkúrják az ügyfelet,és én még nem is láttam mindent,csak amikor nem volt melóm és ott lógattam a lábam,akkor néztem:uristen!!!!!!!!!!!!!!!ez szervíz?Na ott volt a pont hogy azt mondtam:SOHA többet márkaszervízbe nem megyek!!!Inkább elviszem egy ismerős szerelőhöz ahol ott állhatok az autó mellett,és látom hogy valóban kicserélte,megnézte,stb.A felkészültség?!Vicc!!!Bármelyik szerelő aki nem muszájból csinálja hanem azért mert érdekli,az jobban ért hozzá,mint a márkaszervizes "szerelők".Na ennyi az én véleményem.És nem hallottam,hanem a saját szememmel láttam amit láttam!!
ystuc04-08-2008 21:43:20 // 391
Na igen... Boldizsárral nem kevés negatív tapasztalatom volt...
Rohodi Mihály04-08-2008 21:36:19 // 390
Sziasztok cartársak!
Engedjétek meg, hogy két mondatot hozzászóljak a lenti budaörsös-szervizes "kalandhoz", bár mivel nem voltam ott, nem éltem át a történetet: Úgy gondolom, ahol emberek dolgoznak, hibáznak is, sajnos. Optimális esetben törekszenek arra (mindegy, hogy miért: a menedzsment szigora, a munka szeretete, az Alfa Romeo-k szeretete, vagy a jutalékos fizetés miatt, stb.), hogy elégedett legyen a kuncsaft, és visszatérjen.
Egyetértek, márkaszerviz esetében mindig nagyon nehéz elégedett ügyfelet "találni", pont azért, mert relatíve magasak az óradíjak, és a gyári alkatrész ára is az utángyártotthoz képest, még akkor is, ha az ugyanolyan jó minőségű. Ennek is megvan az oka: méregdrága logisztikai és informatikai rendszereket használnak, a célszerszámok sem olcsók.
Úgy gondolom, mindenkinek lehet egy-egy rossz napja, bár ez nem mentség a történetre... Lehet, hogy egy rövid mondattal megoldható lett volna a gond: szólni kellett volna a hölgynek, hogy sietniük kell a melóval, mert időre kell menni valahová.
Szerviz témában pedig általánosan: mint láthatjátok, sokadik Alfámat használom. Sok szervizt kipróbáltam, de mivel munkám évekig a Boldizsárhoz kötött, én a másik oldalt is láttam: a tapasztalat, ami a márkaszervizes kollégák rutinja lehet, a gyári service news-okkal együtt olyan előny, a fennt felsoroltakkal együtt,amit sokszor az olcsóbban dolgozó szervizek nem tudnak überelni. Hozzáteszem, hororisztikus munkafelvétel történeteket lehet hallani, "szerencsére" nem csak "saját" márkánk háza tájáról...
Engedjétek meg, hogy két mondatot hozzászóljak a lenti budaörsös-szervizes "kalandhoz", bár mivel nem voltam ott, nem éltem át a történetet: Úgy gondolom, ahol emberek dolgoznak, hibáznak is, sajnos. Optimális esetben törekszenek arra (mindegy, hogy miért: a menedzsment szigora, a munka szeretete, az Alfa Romeo-k szeretete, vagy a jutalékos fizetés miatt, stb.), hogy elégedett legyen a kuncsaft, és visszatérjen.
Egyetértek, márkaszerviz esetében mindig nagyon nehéz elégedett ügyfelet "találni", pont azért, mert relatíve magasak az óradíjak, és a gyári alkatrész ára is az utángyártotthoz képest, még akkor is, ha az ugyanolyan jó minőségű. Ennek is megvan az oka: méregdrága logisztikai és informatikai rendszereket használnak, a célszerszámok sem olcsók.
Úgy gondolom, mindenkinek lehet egy-egy rossz napja, bár ez nem mentség a történetre... Lehet, hogy egy rövid mondattal megoldható lett volna a gond: szólni kellett volna a hölgynek, hogy sietniük kell a melóval, mert időre kell menni valahová.
Szerviz témában pedig általánosan: mint láthatjátok, sokadik Alfámat használom. Sok szervizt kipróbáltam, de mivel munkám évekig a Boldizsárhoz kötött, én a másik oldalt is láttam: a tapasztalat, ami a márkaszervizes kollégák rutinja lehet, a gyári service news-okkal együtt olyan előny, a fennt felsoroltakkal együtt,amit sokszor az olcsóbban dolgozó szervizek nem tudnak überelni. Hozzáteszem, hororisztikus munkafelvétel történeteket lehet hallani, "szerencsére" nem csak "saját" márkánk háza tájáról...
Zsolt15504-08-2008 11:12:58 // 388
Budaörsön?!? Csak nem ez a szerviz a Boldizsár utódja, mert akkor nem csodálkozom.
Zsolt15504-08-2008 10:31:08 // 387
Néha meglepő, hogy a mai helyzetben elmegy az ember egy márkaszervizbe, és így állnak hozzá. Pedig a szervizzel, és a kapcsolt szolgáltatásokkal lehetne megtartani, vagy éppen a márkához csábítani ügyfeleket.
Ha olvastad a Totalcar újságban a 155Q4-ről a cikket, akkor a CARtárs is a szervizek hozzáállását kifogásolta.
Ha olvastad a Totalcar újságban a 155Q4-ről a cikket, akkor a CARtárs is a szervizek hozzáállását kifogásolta.
KORYY04-08-2008 09:50:57 // 386
a múlt héten bejelentkeztem egy márkaszervízbe a 159-el garanciális javításra (olajhőmérséklet jeladó probléma). kaptam is időpontot hétfő reggel nyolc-negyed kilencre. 8 óra öt perckor meg is érkeztem. a munkafelvevő hölgyet erősen zavarta hogy nem akartam leülni vele szemben, állítólag nem szereti ha valaki fölé tornyosul. kb negyed óra alatt sikerült is kitöltenie a papírokat majd elkérte a kulcsot. 9:45-kor megkérdeztem hogy mikorra tervezik hogy beállnak egyáltalán az autóval, azt a választ kaptam hogy nyegyed órán bellül. lett volna más dolgom is bőven ezért 9:15-kor visszakértem a kúlcsot és eljöttem. szerintem még mindig nem értik hogy miért. ja ez budaörsön volt. az biztos hogy soha többet nem megyek oda vissza.
Xixo03-06-2008 00:44:13 // 385
Mondjuk ez igaz. Lehet kiveszek majd néhány napot. Úgyis menni kéne fényezőhöz is, mert ma lemostam a gépet és majdnem sírvafakadtam.... :((
Poló03-06-2008 00:27:15 // 384
Ezeket lehet ingyen is átnézi Csöri, nem tudom. Márkaszervizben szerintem olyan 8.000 Ft körül lehet 1 óra munkadíj, Csörinél kb fele ennyi. Ha csak 1 órát kell dolgozni az autódon, már akkor megérte lemenni Várpalotára, mert az kb 4000 Ft különbséget jelent, annyiból meg elmész majdnem 200 km-t.
Xixo02-06-2008 15:04:23 // 383
Még nincs semmi para. Kopp-kopp!!:))
Csak kéne egy alapos átvizsgálás, így 60ezernél. (fék, futómű, kuplung, vezmód...)
Csak kéne egy alapos átvizsgálás, így 60ezernél. (fék, futómű, kuplung, vezmód...)
Liquid02-06-2008 15:00:05 // 382
mit akarsz szereltetni? Veszel ki egy szabadnapot és odaviszed, megvárod, elhozod. Így nem jó?
Xixo02-06-2008 14:50:33 // 381
Messzebb is van, meg kéne cserekocsi is. De ha senkinek sincs pozitív tapasztalata, nem megyek...
Liquid02-06-2008 09:15:48 // 380
szerintem is Várpalota
Poló02-06-2008 09:09:24 // 379
Várpalota már messze lenne? Ott nincs zsákbamacska és szerintem az árak is alacsonyabbak.
Xixo02-06-2008 01:41:56 // 378
Volt már valaki az érdi Alfa szervízben??
Csöri01-03-2008 08:54:07 // 377
Igen fix áras, de sokan mellényúlnak "véletlen".
Liquid29-02-2008 11:37:10 // 376
az szép :(
Most néztem a forgalmit (ill. Márti nézte) 02 a környezetvédelmi besorolás.
Ezek szerint a csóka tett rá némi árrést? Én azt hittem az fix áras? Vagy más besorlás alapján számlázott többet?
Most néztem a forgalmit (ill. Márti nézte) 02 a környezetvédelmi besorolás.
Ezek szerint a csóka tett rá némi árrést? Én azt hittem az fix áras? Vagy más besorlás alapján számlázott többet?
Poló29-02-2008 11:29:31 // 375
Én asszem ennyit fizettem. Apám vitte el, ha minden igaz, akkor 7.500-at adott, a többit otthagyta.
Csöri29-02-2008 11:27:05 // 374
Téges is átvertek.:(
7.280 ,6100+1180 a dijtétele.
7.280 ,6100+1180 a dijtétele.
Liquid29-02-2008 11:24:50 // 373
sztem nekem is 2-es, de majd otthon megcsekkolom
Poló29-02-2008 00:58:41 // 372
Attól, hogy a forgalmidba a környezetvédelmi osztályhoz hányas szám van írva. Nekem asszem 2. És nem volt annyi pénz, mint neked, én tavaly év végén voltam. Asszem 7000 valamennyi volt.
Liquid28-02-2008 20:02:01 // 371
ez az összeg mitől függ pontosan?
nekem 8500 + 1180 volt tavaj.
nekem 8500 + 1180 volt tavaj.
Csöri28-02-2008 19:27:04 // 369
:))))
Elírtam.
A ződkártyára gondoltam.
A Csiki-Begét meg óccón megúsztad.:)
Elírtam.
A ződkártyára gondoltam.
A Csiki-Begét meg óccón megúsztad.:)
GEORGE28-02-2008 19:23:53 // 368
Motorhiba jelző lámpa világitott.
lecsúszott a csatlakozó az LMM-ről.....
Vissza tették és törölték a hibát, ha már rajta volt a gép beelqukkantot minden rendben-e.....nem voltam bent 30 percet sem.....
Erősnek tartottam volna a 7280-at.
Két helyen is 2500-3000 Ft közt van egy kompjuteres kiolvasás, és gey csatit vissza dugni nem nagy időigényesség......ezt a 4000 Ft-ot ép elfogadjatónak találtam. :-)
ha viszont tényleg 7280Ft egy ilyen mutatvány szakszervizben akkor ezek után messze elkerülöm öket......nem is értem öket....
lecsúszott a csatlakozó az LMM-ről.....
Vissza tették és törölték a hibát, ha már rajta volt a gép beelqukkantot minden rendben-e.....nem voltam bent 30 percet sem.....
Erősnek tartottam volna a 7280-at.
Két helyen is 2500-3000 Ft közt van egy kompjuteres kiolvasás, és gey csatit vissza dugni nem nagy időigényesség......ezt a 4000 Ft-ot ép elfogadjatónak találtam. :-)
ha viszont tényleg 7280Ft egy ilyen mutatvány szakszervizben akkor ezek után messze elkerülöm öket......nem is értem öket....
Csöri28-02-2008 19:18:41 // 367
Pedig 7.280 kellett volna, hogy legyen.
GEORGE28-02-2008 19:17:47 // 366
Hát mesélj a 3-as bömösről is :-)
GEORGE28-02-2008 19:14:48 // 365
Hát igen a nagyság átka......nem értem miért bánnak így az ügyfelekkel?????
Látszik hogy nagy márkaszervíz és szerintem igazából nincsenek felelősök, mert ha lennének akkor náluk csináltattad volna zöldkártyát.
Én is jártam náluk igaz én a bejelntéshez és időpont kéréshez protekciót vettem igénybe ( BO :-) ) akkor fogadtak mikor oda értem mármint a megbeszélt időpontban.
Egy compjuteres ellenőrzés volt meg egy kábelt csatlakozást dugtak össze. 4000 Ft volt a számla.
Látszik hogy nagy márkaszervíz és szerintem igazából nincsenek felelősök, mert ha lennének akkor náluk csináltattad volna zöldkártyát.
Én is jártam náluk igaz én a bejelntéshez és időpont kéréshez protekciót vettem igénybe ( BO :-) ) akkor fogadtak mikor oda értem mármint a megbeszélt időpontban.
Egy compjuteres ellenőrzés volt meg egy kábelt csatlakozást dugtak össze. 4000 Ft volt a számla.
Xixo28-02-2008 19:10:29 // 364
És mennyi volt?
Mert én hallottam már mindenfélét, pedig azt hittem, hogy egységáras...
Nekem 9800 volt, kb egy hete.
Mert én hallottam már mindenfélét, pedig azt hittem, hogy egységáras...
Nekem 9800 volt, kb egy hete.
Fairlane28-02-2008 12:47:34 // 363
Üdv, ma én is gazdagabb lettem egy csiki-begés tapasztalattal.... nevezetesen, hogy többet eszembe sem jutnak.
Tegnap észrevettem, hogy lejárt a zöldkártyám.
Eszembe jutott, hogy nincsenek messze tőlem (III. ker), felhívom őket.
Elsőre 5 perc csengetés után senki nem veszi fel (reggel 10 óra után).
10 perc mulva újrapróbálom, feleveszi valami unott hangu nő, és minden bemutatkozás köszönés nélkül annyit mond, hogy "Tessék" Mondom zöldkártya érdekelne, aszondja kapcsolom. Kapcsolta is a szervízt, ahol elmondták, hogy valóban ott mérnek, de előtte a munkafelvételnél kell egyeztetni, hívam ujra ezt a számot...
Hívom, ismét másodikra veszi fel valaki, most egy fickó. Mondom neki ismét, mit akarok, erre valami olyasmit reagál, hogy ő nem tudja, meg majd a délutános kollegák esetleg tudnak időpontot adni, ők fél 11-re jönnek, majd visszahívnak.
Kérdem tőle, hogy ez akkor helyben megvárható, gyorsan lezajlik, ugye? Aszongya másfél-két óra alatt megvan (!!!)
Természetesen a kolegák azóta sem hívtak, ugyhogy beírtam a googleba, hogy "zöldkártya III. kerület", kidobott egy szuzuki szalont, akiket felhívtam, teljesen normális hengnembe adtak egy időpontot, és biztositottak, hogy 20 perc alatt megvan...
Ezelőtt sem voltam márkaszervizbe, ezután sem megyek innentől....
Tegnap észrevettem, hogy lejárt a zöldkártyám.
Eszembe jutott, hogy nincsenek messze tőlem (III. ker), felhívom őket.
Elsőre 5 perc csengetés után senki nem veszi fel (reggel 10 óra után).
10 perc mulva újrapróbálom, feleveszi valami unott hangu nő, és minden bemutatkozás köszönés nélkül annyit mond, hogy "Tessék" Mondom zöldkártya érdekelne, aszondja kapcsolom. Kapcsolta is a szervízt, ahol elmondták, hogy valóban ott mérnek, de előtte a munkafelvételnél kell egyeztetni, hívam ujra ezt a számot...
Hívom, ismét másodikra veszi fel valaki, most egy fickó. Mondom neki ismét, mit akarok, erre valami olyasmit reagál, hogy ő nem tudja, meg majd a délutános kollegák esetleg tudnak időpontot adni, ők fél 11-re jönnek, majd visszahívnak.
Kérdem tőle, hogy ez akkor helyben megvárható, gyorsan lezajlik, ugye? Aszongya másfél-két óra alatt megvan (!!!)
Természetesen a kolegák azóta sem hívtak, ugyhogy beírtam a googleba, hogy "zöldkártya III. kerület", kidobott egy szuzuki szalont, akiket felhívtam, teljesen normális hengnembe adtak egy időpontot, és biztositottak, hogy 20 perc alatt megvan...
Ezelőtt sem voltam márkaszervizbe, ezután sem megyek innentől....
Tibe21-11-2007 22:15:57 // 362
Jah :))) Pl. itt egy példa haverom Suzukit vett az új Swift. 110 felett berezeg a kormány és jobbra húz az autó, szar a futómű. Visszahordta istentudja hányszor az autót mindig állítottak a futóművön, cseréltek állítólag pár dolgot stb... de ugyanaz a hiba. Végül már azzal küldték el hogy nincs semmi baja az autónak a magyar utak középtől kifele lejtenek azért húz az autó..... nooormááális? :PPP
3 Márkaszervízben volt vele.
Ez csak 1 példa volt, tudnék még mesélni, pl. 3-as Bömöről is :)
3 Márkaszervízben volt vele.
Ez csak 1 példa volt, tudnék még mesélni, pl. 3-as Bömöről is :)
Selmak21-11-2007 20:16:36 // 361
Ilyenkor kell szervizet a UR maffiával megfenyítettni?
Tibe21-11-2007 16:28:56 // 360
Tudod hány ilyen esettel találkoztam már? Egyszer sem adták vissza se a pénzt se árleszállítás nem volt, se semmi. A tulajnak el kellett adnia az autót és másikat venni.
Liquid21-11-2007 14:06:57 // 359
ez komoly, ezután úgy beperelném a márkaszervizet, hogy....
Még jó ha nem lett semmi maradandó baja a kocsinak ettől. Idióták.
Még jó ha nem lett semmi maradandó baja a kocsinak ettől. Idióták.
Selmak21-11-2007 13:17:37 // 358
Azért aTOTAL se teszkó gazdaségos minőség és Selenia se Bölcsek Köve. Ha meg van a megfelelő teljesítményszintje nyugodtan használható bele, csak itt az történt mint tipikusan a szervizekben hogy gagyit rakok és csúcsminőséget számlázok.
bubble21-11-2007 12:50:26 // 357
Szerintem abban az esetben köteles kicserélni az autót, vagy visszaadni a pénzt, esetleg árleszállítást alkalmazni, ha nem képes valami miatt kijavítani a hibát. A fogy.védelmi törvény ugyanis ezt írja elő garancia idejére.
Tibe21-11-2007 12:36:02 // 356
Az a szomorú valóság, hogy az autót mint olyat nem köteles a kereskedés kicserélni. Szal ha 2 hetente hordod szervízbe az újonnan vett garanciás autódat, akkor sem fogják kicserélni egy másikra.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
452
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?