Forum >> Milyen a jó olaj?
GTPeti26-05-2010 23:16:20 // 3304
Ő viszont elég magabiztosan írta. Ami őt ismerve azt jelenti, hogy nem a levegőbe beszélt. Én viszont hozzá sozktam tenni, hogy "nem ellenőriztem, de ha így van...".
Liquid26-05-2010 23:15:05 // 3303
akkor még mindig csak 1 forrás ismert :)
GTPeti26-05-2010 23:14:36 // 3302
Én meg Cgo-tól. (Aki mostanában read-only.) :)
Liquid26-05-2010 23:13:55 // 3301
én erről eddig csak GTPetitől hallottam...persze lehet hogy nem vagyok kellően tájékozott :)
GEORGE26-05-2010 23:12:31 // 3300
Az hogy mennyit fizettél érte az egy dolog.
Remélhetőleg, hogy a kifizetett pénzért meg is kaptad az "értéket" azaz tényleg jó minőségű cuccokból rakták össze, nem csak a számlán van a jó cucc feltüntetve.
Remélhetőleg, hogy a kifizetett pénzért meg is kaptad az "értéket" azaz tényleg jó minőségű cuccokból rakták össze, nem csak a számlán van a jó cucc feltüntetve.
GTPeti26-05-2010 23:12:18 // 3299
"de ettől még Alfa Romeo."
Milyen igaz!!
Egy példa: Lehet papíron erősebb a céges Octavia, mégis egy rozzant sámli az Alfá(m)hoz képest...
Milyen igaz!!
Egy példa: Lehet papíron erősebb a céges Octavia, mégis egy rozzant sámli az Alfá(m)hoz képest...
Ofi26-05-2010 23:09:36 // 3298
Nem is az számit, hogy mennyibe került, habár sokkszor fontos, de az igen hogy milyen alkatrészeket raknak bele. Viszont ha tisztességes a műhely egy ilyen motorba úgysem rak bele gyenge minőségű alkatrészt.
GEORGE26-05-2010 23:09:14 // 3297
Nekem is volt TS16v-m a hangja tényleg frankó volt, főleg a direkt szűrővel, 5400 után rendesen elordította magát 7.300-ig.
Imádtam vele menni, de miután egyre több gondom lett és bejött pár TS16v betegség ( ami sokak szerint nincs is ) megfogant a gondolat, hogy váltok.
Nos amiatt, hogy Mjetben ülök és így merek negatívumot írni a TS16v-ről kikiáltottak fikázónak :-( :-)
Szóval visszakanyarodván én is egészében nézek egy Alfát, ha Fiat motor van benne, ha Lancia, tök mind1 Alfa Romeo logó van rajta és a forgalmiba is azt írták.
Nem lehet siránkozni mindig a múlton, mert már nem lesznek GTV6-os Alfák meg hasonlók sosem. A mai piaci és egyéb helyzet, más jellegű modellek megalkotását teszik lehetővé.
Én azt mondom, hogy ezen kereteken belül nézzük azt, hogy milyen az Alfa Romeo.
Szerintem továbbra is sok autógyárnak törnek a borsot az orruk alá.....
Igaz a motorok teljesítményében történt visszaesés és az igazán ütős verziók elmaradtak / háttérbe szorultak, de ettől még Alfa Romeo.
Imádtam vele menni, de miután egyre több gondom lett és bejött pár TS16v betegség ( ami sokak szerint nincs is ) megfogant a gondolat, hogy váltok.
Nos amiatt, hogy Mjetben ülök és így merek negatívumot írni a TS16v-ről kikiáltottak fikázónak :-( :-)
Szóval visszakanyarodván én is egészében nézek egy Alfát, ha Fiat motor van benne, ha Lancia, tök mind1 Alfa Romeo logó van rajta és a forgalmiba is azt írták.
Nem lehet siránkozni mindig a múlton, mert már nem lesznek GTV6-os Alfák meg hasonlók sosem. A mai piaci és egyéb helyzet, más jellegű modellek megalkotását teszik lehetővé.
Én azt mondom, hogy ezen kereteken belül nézzük azt, hogy milyen az Alfa Romeo.
Szerintem továbbra is sok autógyárnak törnek a borsot az orruk alá.....
Igaz a motorok teljesítményében történt visszaesés és az igazán ütős verziók elmaradtak / háttérbe szorultak, de ettől még Alfa Romeo.
GTPeti26-05-2010 23:09:07 // 3296
Nem ellenőriztem, de ha tényleg így van, én simán feltenném a JTS-ét a sajátomra. (Már ha nem a Sötét Oldalhoz tartoznék... :))
Azzurro26-05-2010 23:07:56 // 3295
Erről az olajpumpa dologról már hallottam én is, több kézből.
Azzurro26-05-2010 23:06:27 // 3294
Kecskeméten a lehető legjobb gépműhelybe vittem, szóval azzal biztosan nem lesz gond.Na meg a pénz sem lett kisajnálva belőle: 350.000Ft.Én úgy gondolom, ennyiért már jónak kell lennie.:-((((
Ofi26-05-2010 23:05:40 // 3293
Sok múllik azon hogy ki csinálta és mit rakott bele.
Azzurro26-05-2010 23:04:20 // 3292
Semmi képen nem akarom feladni, hiszen sokáig meg szeretném tartani a vasat.:-)))De ehhez szükséges az, hogy nem legyen a motorral nagyobb fenakadásom mostanában.
GTPeti26-05-2010 23:01:07 // 3291
Én alulméretezett olajpumpáról hallottam. Amit a JTS-nél nagyobbra cseréltek.
GEORGE26-05-2010 23:01:01 // 3290
A felújítást végzőn nagyon sok múlik!
Azzurro26-05-2010 23:00:50 // 3289
Én is szeretem a TS motort, de mint írtam nem tartóm megbízhatónak.De amikor pörgettem és a hangját meghallóm, olyan élményt kapok cserébe, amit más motornál nem észleltem még.
Az autót én egyben tekintem egy igazi autónak ( Alfa Romeo).
Az autót én egyben tekintem egy igazi autónak ( Alfa Romeo).
Ofi26-05-2010 22:59:17 // 3288
Ne ad fel én tudok sok olyan TS-ről ami többet ment el.
GEORGE26-05-2010 22:59:08 // 3287
Értelek téged is......de azon konstrukciós hibát, hogy a TS16v hajtókarja nem a főtengelyen van megvezetve, nem változtat semmilyen Alfa imádat és az sem, hogy van akinek elmegy 380ezret meg még a másikaknál 180ezernél sincs még semmi gond. Továbbá az sem igaz, hogy minden egyes TS16v kimúlik A jó megfogalmazás az, hogy nagyon sok TS16v-el gondok vannak, több olyan is van amelyikkel a javítás után újból előjön a probléma.
Sajnos a kimondott hajtást nem bírják :-( és igazából az olajt eszi meg a moci aminek a fokozatos fogyásától egyre jobban melegszik az olaj, ami rohamosan veszít a kenőképességéből és meg is lesz az eredménye.
vallom azt, ha a főtengely vezetné/ pozicionálná a hajtókart nem lehetne széthajtani a TS16v motorokat.....kár egy ilyen nagy fordulatú motornál ez a "hiba"
Aki megtud nézni szétszedett TS16v motort, az fogja meg a hajtókart a főtengelynél és mozgassa meg jobbra balra, na annyit nem lenne szabad mozognia.....
Továbbá nézeteimmel nem kell egyetérteni és elfogadni sem muszáj....csak "ugattam" egy kicsit, mit az öreg házőrző kutya...:-)
Sajnos a kimondott hajtást nem bírják :-( és igazából az olajt eszi meg a moci aminek a fokozatos fogyásától egyre jobban melegszik az olaj, ami rohamosan veszít a kenőképességéből és meg is lesz az eredménye.
vallom azt, ha a főtengely vezetné/ pozicionálná a hajtókart nem lehetne széthajtani a TS16v motorokat.....kár egy ilyen nagy fordulatú motornál ez a "hiba"
Aki megtud nézni szétszedett TS16v motort, az fogja meg a hajtókart a főtengelynél és mozgassa meg jobbra balra, na annyit nem lenne szabad mozognia.....
Továbbá nézeteimmel nem kell egyetérteni és elfogadni sem muszáj....csak "ugattam" egy kicsit, mit az öreg házőrző kutya...:-)
Azzurro26-05-2010 22:52:01 // 3286
Remélem a mostani felújított TS-mel, én is sokat elmegyek, és nem lesz vele gond.De én úgy gondolom, nem 200- 300.000 km-et kellene ezeknek a mociknak kibírni, hanem sokkal többet.Természetesen normálisan karbantartva.
Vikking 31126-05-2010 22:50:16 // 3285
Pont ezeket ugyan nem, de az 1.8 szinte 100%-ban ugyanaz mint a Barchettaban meg a Punto HGT-ben van :))))
Jó ez csak szőrszálhasogatás, viccelek :D
Jó ez csak szőrszálhasogatás, viccelek :D
GEORGE26-05-2010 22:48:23 // 3284
Azon kevesek közé tartozol aki megértették mit írok, mert amúgy én is TS16v fikázónak vagyok itt kikiáltva...
Liquid26-05-2010 22:47:40 // 3283
"Kár a fejünket a homokba dugni és üvölteni, hogy nincs semmi gond a TS16v-el, mert ettől még a probléma meg van és meg is marad...." ez igaz, de a ló túlfelére se jó átesni és kollektíve szarnak kimondani mindent ami 20évesnél fiatalabb konstrukció (ez a rész nem neked szólt George), illetve ami tizensok évesen jelenleg is a motorkínálat része.
Az a nagy helyzet hogy az elégedetlenkedők táborának jelentős része nem első tulaj, innentől meg nincs értelme okoskodni rajta, szerintem
Az a nagy helyzet hogy az elégedetlenkedők táborának jelentős része nem első tulaj, innentől meg nincs értelme okoskodni rajta, szerintem
GEORGE26-05-2010 22:46:04 // 3282
Amúgy meg a TS16v-ket csak Alfába szerelték, sosem volt Fiatban egy sem.
Ezen a fonalon tovább haladva, valami azt súgja nekem, hogy igen csak Alfa motor a TS16v, vagy nem?
Ezen a fonalon tovább haladva, valami azt súgja nekem, hogy igen csak Alfa motor a TS16v, vagy nem?
Ofi26-05-2010 22:45:56 // 3281
Igazad van, nem csak ajnározni lehet. Bárki elmondhatja a negativ tapasztalatait is, de amit te csinálsz az túl lépi ezt. A híbákat sokan elísmerik de a szapúlást nem bíztos hogy jó néven veszik. Én Ladán nőtem fel, tudtam hogy 150-180 ezer kilométer között generálozni kell a motort mégis szerettem akkor.
GTPeti26-05-2010 22:45:28 // 3280
Ezzel nem értek egyet, mert régen is jók voltak. :P
vm26-05-2010 22:45:17 // 3279
Hááát én nem is tudom. Nem vagyok gépészmérnök, de az előző TS-emmel 12 évig jártam gond nélkül, a mostanit 238000 km-el vettem, valahol 260 felé tartok, és olyan, mint egy svájci óra. Igaz, ez még 64103-as motor.
Azzurro26-05-2010 22:44:53 // 3278
PÉLDA BESZÉD!!!Ezt én is így látom, jók de nem a megbízhatóságukról híresek.Ez van, így kell szeretni.
GEORGE26-05-2010 22:43:54 // 3277
Hidd el más OFFoknál sokkal nagyobb gondok vannak, mint a TS16v-el....
GEORGE26-05-2010 22:42:13 // 3276
Nekem sem az!
Sőt, annyira jó motorok, hogy sok-sok OFFban visszaköszönnek!
Sőt, annyira jó motorok, hogy sok-sok OFFban visszaköszönnek!
GEORGE26-05-2010 22:41:29 // 3275
Az összes TS16v-el eladott Alfák közül apró töredéke van itt fent az Amorén.
Világviszonylatban is köztudott, hogy sajnos nem a legstrapabíróbb motorok közé sorolandó.
Ettől függetlenül lehet szeretni azt az Alfát is amelyik TS16v motorral van!
Jól mennek, jó a hangjuk, tele van olyan technikai dolgokkal ami megjelenésekor nagyon is modern volt!
Kár a fejünket a homokba dugni és üvölteni, hogy nincs semmi gond a TS16v-el, mert ettől még a probléma meg van és meg is marad....
Világviszonylatban is köztudott, hogy sajnos nem a legstrapabíróbb motorok közé sorolandó.
Ettől függetlenül lehet szeretni azt az Alfát is amelyik TS16v motorral van!
Jól mennek, jó a hangjuk, tele van olyan technikai dolgokkal ami megjelenésekor nagyon is modern volt!
Kár a fejünket a homokba dugni és üvölteni, hogy nincs semmi gond a TS16v-el, mert ettől még a probléma meg van és meg is marad....
Azzurro26-05-2010 22:41:28 // 3274
Szintén zenész!!Egyre jobbak a Fiat motorok, bár melyik német motorral összehasonlítható.:-)))
GTPeti26-05-2010 22:38:33 // 3273
A "Fiat motor" számomra pl. egyáltalán nem negatív jelző.
Azzurro26-05-2010 22:38:20 // 3272
Szerintem a mostani JTD, JTDM, JTS, motorok fényévre vannak a régi TS mociktol.De ez a normális, mivel fejlődni kell, amit az Alfa meg is tett.:-)))
GEORGE26-05-2010 22:35:41 // 3271
A TS valódi Alfa motor a, A TS16V a régi TS "modernebb" verziója. A 2,0 JTS pedig szintén Alfa motor. Az 1,9-2.2 JTS Holden alapokon nyugvó de Alfa fejlesztésű motor. ( hengerfej, üzemanyag-ellátó rendszer )
A diesel erőforrások valóban Fiat motorok....ezt a pár sort csak kiegészítésül írnám. Azért jó lenne neked is tudni, hogy miről mit írsz..........
A diesel erőforrások valóban Fiat motorok....ezt a pár sort csak kiegészítésül írnám. Azért jó lenne neked is tudni, hogy miről mit írsz..........
Selmak26-05-2010 22:35:14 // 3270
Miért, itt csak ajnározni lehet? Elhibázott fejlesztésnek tartom. Kész. A Selenia se segít érdemben rajta. Forma 1 topikban is mit műveltek? Aki nem a Ferkát és "hivatalos" kedvencet azaz Massa-t ajnározza azt rögtön kiátkozzák egyesek.
GTPeti26-05-2010 22:34:58 // 3269
Én is láttam már lyukas oldalfalú TS blokkot. Információim szerint GM olajat használtak bele. (És a cseréket sem vitték túlzásba.)
Liquid26-05-2010 22:32:28 // 3268
gondolom tele vagy elsőkézből származó információkkal
Azzurro26-05-2010 22:31:24 // 3267
Igazából nekem sincs jó tapasztalatom a TS motoról, de lehet hogy csak azért mert nem én voltam az első gazdija.Nem tartóm egy strapabíró motornak, elég sok gondom volt már vele, pedig nem hajtóm, sőt vigyázok rá.De ettől még szeretem az autót!!!:-)))
Most hogy egy teljes nagy generálon vagyok túl, azóta olyan mit egy doxa, és csak Selénia-t használok.:-))))
Most hogy egy teljes nagy generálon vagyok túl, azóta olyan mit egy doxa, és csak Selénia-t használok.:-))))
Liquid26-05-2010 22:30:53 // 3266
arra gondolsz amelyik a BMW tulajdona....hm?
igen demagógia, max. nem veszed észre a szép nagy szemellenződ miatt.
Nemtudom mitől volt olcsósítás egy 16 szelepes, szívóoldali változó szelepvezérlésű stb. motor bevezetése a tömeggyártásba.
tudom, most jön majd a kedvenc pirosászod, az hogy a 8V TS más blokkon alapult, lehet hogy azért cserélték le mert nem volt rentáblis a továbbfejlesztése? igazából tökmindegy
gondolom ugyanilyen olcsósításnak érzed a JTD-t, ami szintén forradalmi újítás volt anno és még sorolhatnám
igazából nem is tudom minek vitázom veled, amikor mindent mindenkinél sokkal jobban tudsz...
igen demagógia, max. nem veszed észre a szép nagy szemellenződ miatt.
Nemtudom mitől volt olcsósítás egy 16 szelepes, szívóoldali változó szelepvezérlésű stb. motor bevezetése a tömeggyártásba.
tudom, most jön majd a kedvenc pirosászod, az hogy a 8V TS más blokkon alapult, lehet hogy azért cserélték le mert nem volt rentáblis a továbbfejlesztése? igazából tökmindegy
gondolom ugyanilyen olcsósításnak érzed a JTD-t, ami szintén forradalmi újítás volt anno és még sorolhatnám
igazából nem is tudom minek vitázom veled, amikor mindent mindenkinél sokkal jobban tudsz...
Piritu - 1.000.00026-05-2010 22:23:24 // 3265
Tényleg jól esik fikázni a TS-t?? Főleg egy nyílt topikban?
Selmak26-05-2010 22:19:06 // 3264
Mond azoknak akik nem előszörre generáloztatják a TSüket, pedig vigyáztak rá mint a hímes tojásra és csak Seleniával használták. Hátha elhiszik.
GTPeti26-05-2010 22:17:09 // 3263
9szer csak körbeutaztad a Földet velük. :)
Piritu - 1.000.00026-05-2010 22:16:01 // 3262
Az eddig TS mocival megtett 360 ezer km alatt nem tűnt fel, hogy szar lenne, de ha Te annak akarod látni tedd nyugodtan :-DDD
Továbbra is alig várom, hogy beszálhassak a TS-be :-)
(u.i. Javasolnám a "jól sikerült" fosvágen 1,6 8V-t)
Továbbra is alig várom, hogy beszálhassak a TS-be :-)
(u.i. Javasolnám a "jól sikerült" fosvágen 1,6 8V-t)
Piritu - 1.000.00026-05-2010 22:12:28 // 3261
imádom az ilyet :-)
Lehet sopánkodni, hogy ki tervezte, meg hogy fosh alkatrészek vannak benne, viszont ha tetszik, ha nem Alfába szerelték, nem is keveset, tehát Alfa motor mind.
Lehet sopánkodni, hogy ki tervezte, meg hogy fosh alkatrészek vannak benne, viszont ha tetszik, ha nem Alfába szerelték, nem is keveset, tehát Alfa motor mind.
Selmak26-05-2010 22:12:09 // 3260
Dehogy nincs, csak nem nekünk átlag földi halandóknak. Mond valamit az angol repülőgépmotor gyártó neve?
Demagógia: A 16V TS egy nagyon rossz korszakából való Fiatnak. Valahol Fiat GM PWT kezdetétől Sergio Marconi érkezéséig. Gyakorlatilag csak ócsításban, leépítésekben látta a gondjai megoldását, aminek több jobb sorsra érdemes fejlesztés lett az áldozata. Nem ismerős ez valahonnan?
Demagógia: A 16V TS egy nagyon rossz korszakából való Fiatnak. Valahol Fiat GM PWT kezdetétől Sergio Marconi érkezéséig. Gyakorlatilag csak ócsításban, leépítésekben látta a gondjai megoldását, aminek több jobb sorsra érdemes fejlesztés lett az áldozata. Nem ismerős ez valahonnan?
Liquid26-05-2010 21:13:55 // 3259
látom nem bírsz nyugodni, és valamelyik topicban legalább 2 havonta egyszer szükséges keltened egy kis feszkót ezzel a hülye demagóg dumával :(
ha levennéd a szemellenzőt, észrevennéd te is hogy már nagyon régóta gyakorlatilag nincs önálló autógyár (az önálló alatt azt értem, hogy minden fődarabot saját maguk állítanak elő és csak saját maguk használják) Üdv a való világban.
ha levennéd a szemellenzőt, észrevennéd te is hogy már nagyon régóta gyakorlatilag nincs önálló autógyár (az önálló alatt azt értem, hogy minden fődarabot saját maguk állítanak elő és csak saját maguk használják) Üdv a való világban.
GTPeti26-05-2010 20:59:28 // 3258
Valódi? Akkor az Alfa sem valódi Alfa, mióta a Fiat megvette. Érdekes, ettől eltekintve rajongunk érte.
Selmak26-05-2010 20:50:37 // 3257
Az a TS nem valódi Alfa motor, mint ahogy JTS, JTD, TJET, MultiAir és a TBI se az. (na jó talán a legutolsó az mert a 159be fejlesztették, a hulladék opel motorok leváltására). A Fiat TS nél sikerült a globalizációt megelőzve globalista minőséget produkálni. :(
Piritu - 1.000.00025-05-2010 22:58:00 // 3256
ezek után a dejzelbe tettek a gyárban olajszintjelzőt. Ott ugye egyáltalán nem fogy :-D
Piritu - 1.000.00025-05-2010 22:55:40 // 3255
Motorja válogatja, a 147 nekem is ette új korától kezdve, a 146 még 190ezerrel a háta mögött se, a 156 meg valahol a kettő között, a Pók megint nem 139ezer után.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
474
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?