Forum >> Milyen a jó olaj?
ALFI15604-06-2010 20:35:35 // 3454
Miért?Ha ugyan azok az értékek rajta akkor mibe különbözik?
Piritu - 1.000.00004-06-2010 20:34:41 // 3453
ha túlolajozod és az olajat be tudja szippantani a motor az LMM-re akkor mindegy milyen márka - szerintem
Hardy04-06-2010 20:29:36 // 3452
Az árát :) Az álltalába tükrözi a minőséget...
ALFI15604-06-2010 20:22:28 // 3451
Olaj és olaj között mi a különbség?Mit kell nézni?Ha mindegyik 5W30 (selénia,valvoline,castrol,petronals stb...)
[k i z z o]04-06-2010 20:19:14 // 3450
Ha direktszűrő, akkor fontos lenne leirni, hogy milyen szerintem. Egy SImota v. Magnum tuning az nem szűrő :) + a kezelőolaj sem mindegy. Csak ha már adatgyűjtés van...
Selmak31-05-2010 11:25:25 // 3449
Tom1228-05-2010 23:55:21 // 3448
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
Tom12:
146 Ti /2.0 TS/ sportszűrővel 100e km-nél cserélve /aztán meghalt szegény :-//
156 2.0 TS ugyanúgy kb. 100e-nél cserélve, spotszűrővel, azóta gyári szűrő - tökéletes
223e km. körül
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
Tom12:
146 Ti /2.0 TS/ sportszűrővel 100e km-nél cserélve /aztán meghalt szegény :-//
156 2.0 TS ugyanúgy kb. 100e-nél cserélve, spotszűrővel, azóta gyári szűrő - tökéletes
223e km. körül
Piritu - 1.000.00028-05-2010 14:59:55 // 3447
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Piritu:
- 146 1,6 TS 196000-el adatam el eredeti LMM - 20.000 km-en volt benne sportszűrő
- 147 1,6 TS 127000-el aladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,6 TS 59000-el eladva az eredeti LMM-el, gyári szűrő
- 156 1,9mjet most 159000 van benne eredeti LMM, gyári szűrő, de plussz 15 LE
- Spider 2,0TS 139000 eredeti LMM, gyári szűrő
Piritu - 1.000.00028-05-2010 14:55:28 // 3446
Sajátot kérünk, nem mástól hallott dolgokat! Vehetnek például gyűjtési céllal is :-)
Tom1228-05-2010 14:50:18 // 3445
Az üzleti titok.;-))
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2010 14:23:13 // 3444
most kezdjek el én is beírni hány db ment el egy évben? :P
mreni28-05-2010 14:08:03 // 3443
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
mreni 145 1.4TS
-Simota direktszűrő 3ezrenként tisztítva.LMM kétszer volt cserélve 1 év alatt
Az autóba kb 200ezer km van
Wickey28-05-2010 13:41:36 // 3442
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Wickey 156 1.9 8V JTD
- Gyári légszűrő 30ezrenként cserélve, LMM nem volt még cserélve, kétszer lett tisztítva, hibakód nem lett kiütve sosem, noha kipróbálnék egy új Bosch LMM-et, lehet dobna az életérzésen
- óra szerint 196.000 km
- 64.000 km-től van nálam
- MAP szenzor cserélve mittudomén úgy 180ezer körül.
Liquid28-05-2010 13:37:34 // 3441
Akkor kezdjük.
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Selmak 146 1,9 JTD
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve
- óra szerint 225000 km
- télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Liquid 156 2.0TS
- gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve (1x tisztítottam + hiba ki lett ütve)
- óra szerint 179000 km
- 144000 km-től van nálam
Selmak28-05-2010 13:26:25 // 3440
Akkor kezdjük.
Selmak 146 1,9 JTD gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve óra szerint 225000 km, télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Selmak 146 1,9 JTD gyári légszűrő, LMM nem volt még cserélve óra szerint 225000 km, télen nagy hidegben (-15 alatt) hajlamos a hibát jelezni.
Piritu - 1.000.00028-05-2010 12:29:03 // 3439
Nekem még egyse ment tönkre :-))
Piritu - 1.000.00028-05-2010 12:27:31 // 3438
Most írjam le még egyszer, hogy jó lenne a tapasztalatokat összeírni, hogy VAN-E összefüggés?
konkretizálnám:
Volt tönkrement LMM-ed? Ha igen milyen légszűrőd volt, tuning volt-e a gépen, túróproblémád volt-e, stb?
konkretizálnám:
Volt tönkrement LMM-ed? Ha igen milyen légszűrőd volt, tuning volt-e a gépen, túróproblémád volt-e, stb?
Föckös28-05-2010 10:07:47 // 3437
oké mindent visszavonok, egy kipufogó tömítés okozta hidrotőkéhez hasonló hangot, természetesen ha melegebb lett, akkor jól tömített. amíg ki nem égett. ki lett cserélve, és halk(abb). úgyhogy marad a selenia. csak marhára fura volt az egybeesés, h olajcsere után 1-2 nappal kezdte el.
ezennel minden selenia-fant megkövetek, és elnézést.
(azért sokkal jobban örülök, h csak ez volt a baj, és nem hidrotőke:-)))
ezennel minden selenia-fant megkövetek, és elnézést.
(azért sokkal jobban örülök, h csak ez volt a baj, és nem hidrotőke:-)))
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2010 08:56:39 // 3436
így tervezték....
Tom1228-05-2010 08:55:22 // 3435
A leggyengébb láncszem...:-))
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2010 08:53:46 // 3434
szinte minden autóban döglődik...
Erhard 242 (Pure Energy)28-05-2010 08:52:38 // 3433
tönkre hát itt van mögöttem egy 5-sé most jönnek érte :P
Tom1228-05-2010 08:49:22 // 3432
játokszerek = játékszerek
...még korán van...:-))
...még korán van...:-))
Tom1228-05-2010 08:45:26 // 3431
Ja, konkrét példa is van. Az öcsém egyik legjobb haverjának japán felesége volt, mi mást vehettek volna, mint egy Corollát, aztán az első fél évben annyi gondja volt vele /nem LMM, meg ilyen "játokszerek"/, hogy inkább egy másikra cserélték neki...
Tom1228-05-2010 08:23:25 // 3430
Milyen színvonalat? A vissza/sz/hívásokat? Egy év alatt annyi volt belőlük, hogy a legutóbbit már be sem linkeltem az "offos verdákba"... Te még hiszel a reklámokban? :-)
Hardy28-05-2010 08:22:20 // 3429
Nem csak mi szenvedünk LMM hibával, csak más nem veri nagydobra mint mi. Öcsémnek 3-as BMW-je van, ami pár éves. Nem úgy ment ahogy kellett volna, elment márkaszervizbe, és ott mondták neki, nyugodjon meg ez még 80%-os, még mehet vele. Itt akkor cseréltetik az emberek, ha már egyáltalán nem megy az autó. Nagyon sok fogy mert állandóan tönkremennek.
Selmak28-05-2010 07:49:23 // 3428
JTD ben is döglik az LMM, pedig ott nem sűrűn használnak direktszűrőt.
Selmak28-05-2010 07:45:29 // 3427
German földön így is van, de ez itt kérem abszurdisztán. Számlagyártásban világbajnokok vagyunk.
Piritu - 1.000.00028-05-2010 07:05:33 // 3426
Nem a számlával van gond, hanem azzal, hogy miért NEKEM kellene tudni, hogy mit kell csinálni a kocsival? Egy szakszerviz azért van, hogy értsen hozzá, én meg userként csak fizetek, nem?
Selmak28-05-2010 07:01:36 // 3425
159 V6nak k jó hogy köze mert az GM motor, a 156 V6 meg eredeti Alfa.
2.0 TS. Kibasszák a Nordot a kukába, hogy egy sokkal gyökerebb motort csináljanak az nulláról. Hihető. XD.
2.0 TS. Kibasszák a Nordot a kukába, hogy egy sokkal gyökerebb motort csináljanak az nulláról. Hihető. XD.
vm28-05-2010 02:04:45 // 3424
Nézz utána esetleg a Fuchs-nak! Nem tudom most hol van az ára, de az előző autómba használtam a 10W-60-at, ami akkor olcsóbb volt, mint pl. a 10W40-es Fina.
Wickey27-05-2010 23:49:20 // 3423
hehh.
Mágus.
nekem a dízel jön ki havi 40-re. :-P
Mágus.
nekem a dízel jön ki havi 40-re. :-P
mesa27-05-2010 23:09:37 // 3422
Nem, nem! Teljességgel tévedésben vagy! :)
Annyi köze van a FIAT féle 2.0 16v motornak az Alfa TS 2.0 16v motorhoz, hogy mindkettő rövid nevében szerepel a 2, a pont, a 16 és a V!
Semmi másban. Semmi alapok nem azonosak, ha csak nem onnan indulunk ki, hogy a Világmindenség kezdetekor csak az Anyag létezett :)
Ahogy George írta, teljesen eltérő konstrukció. Nem úgy van,ahogy elképzeled, hogy egy FIAT motort "megspécizett" az Alfa
A 159 3.2 V6 motorjának sincs köze a 156 GTA 3.2 V6 motorjához. Egyetlen közös csavar sincs benne ...
Annyi köze van a FIAT féle 2.0 16v motornak az Alfa TS 2.0 16v motorhoz, hogy mindkettő rövid nevében szerepel a 2, a pont, a 16 és a V!
Semmi másban. Semmi alapok nem azonosak, ha csak nem onnan indulunk ki, hogy a Világmindenség kezdetekor csak az Anyag létezett :)
Ahogy George írta, teljesen eltérő konstrukció. Nem úgy van,ahogy elképzeled, hogy egy FIAT motort "megspécizett" az Alfa
A 159 3.2 V6 motorjának sincs köze a 156 GTA 3.2 V6 motorjához. Egyetlen közös csavar sincs benne ...
mesa27-05-2010 23:04:58 // 3421
Az én számlámon rajta volt, minden, tételesen
Ha a tieden hiányzott, rögtön lehetett volna reklamálni, mert olyan nincs, hogy pont azt ne cseréljék ;)
Ha a tieden hiányzott, rögtön lehetett volna reklamálni, mert olyan nincs, hogy pont azt ne cseréljék ;)
Azzurro27-05-2010 22:47:17 // 3420
Vagy talán a Toyota!!!:-)))De ennek is bírni a kéne, ha jól bele gondolok.Ha az új árát nézzük a két típusnak, igen csak megközelítik egymást.Márpedig akkor az Alfának is hozni kellene ezt a színvonalt.
GTPeti27-05-2010 22:45:06 // 3419
Vakok között a félszemű elv...
GEORGE27-05-2010 22:43:46 // 3418
A fosch barátom szerint nagyon kelendőek a LMM-ek az Alfákba.....
Liquid27-05-2010 22:31:50 // 3417
természetes elhasználódás? :) meg mert Fosch :D
Piritu - 1.000.00027-05-2010 22:31:28 // 3416
Nem tudom, mert még nem cseréltem :-)
Mindössze arra próbáltam utalni, hogy általában user okai is lehetnek a meghibásodásoknak, de egyszerűen "magától" is elromolhat valami.
Minden esetre érdemes lenne összeszedni, pl. hogy hány LMM cserés volt sporszűrőzve és hány nem, illetve milyen egyéb nyalánkságok történtek az autóval a csere előtt.
Mindössze arra próbáltam utalni, hogy általában user okai is lehetnek a meghibásodásoknak, de egyszerűen "magától" is elromolhat valami.
Minden esetre érdemes lenne összeszedni, pl. hogy hány LMM cserés volt sporszűrőzve és hány nem, illetve milyen egyéb nyalánkságok történtek az autóval a csere előtt.
GEORGE27-05-2010 22:23:42 // 3415
Azoknak mitől megy tönkre a LMM-je akiknek sohasem volt direkt szűrője???
Erhard 242 (Pure Energy)27-05-2010 20:18:36 // 3414
nekem nagyon rövid ideig volt TS de a munkámból kifolyólag elég sokat láttam, tapasztaltam....más márkákból is ...
Tom1227-05-2010 20:14:17 // 3413
Valószínű, hogy az lehetett, mert azóta tökéletes...
/jó ideje papírt használok/
/jó ideje papírt használok/
Piritu - 1.000.00027-05-2010 20:12:30 // 3412
Annak az olaja rákerülhet és kakukk :-(
Tom1227-05-2010 20:11:16 // 3411
Így van.
Most, hogy mondod... Nekem is sport filter volt benne, mikor behalt az LMM...:-)
Most, hogy mondod... Nekem is sport filter volt benne, mikor behalt az LMM...:-)
Tom1227-05-2010 20:09:12 // 3410
Ezt említettem én is reggel..-)
Piritu - 1.000.00027-05-2010 20:06:52 // 3409
én meg szívesen boncolgatbám, hogy mitől voltak a gondok. A múltkor pl. valamelyik topikban már rájöttünk hogy a középső hengerek fokozott kopása lehet a rossz termosztát huzamosabb használatától. (Karbantartás/javítás)
Aztán a sorozatosan elhaló LMM és egyebeknél is érdekes lenne pl a sport légszűrők hatását elemezni.
Ki használt esetleg más olajat a motorkárosultak, esetleg a korábbi tulajdonosai közül.
Szóval sokkal többet lehetne tanulni a műr megtörtént hibákból.
Aztán a sorozatosan elhaló LMM és egyebeknél is érdekes lenne pl a sport légszűrők hatását elemezni.
Ki használt esetleg más olajat a motorkárosultak, esetleg a korábbi tulajdonosai közül.
Szóval sokkal többet lehetne tanulni a műr megtörtént hibákból.
Mike.27-05-2010 19:59:19 // 3408
Azért szívesen látnék egy olyan szavazást ahol erre lehetne voksolni. De mondjuk csak azok mondhatnénak véleményt akiknek van vagy volt. Na az lenne a mérvadó adat!
Mike.27-05-2010 19:56:52 // 3407
Mit nem fogadok el? Azt írtam az előbb, "hogy nem egy szerencsés konstrukció, és vannak apró hibái... "
És kik mondjanak véleményt ha nem a TS tulajok, vagy akiknek már volt ilyen? Számomra ez hitelesebb mit ha csak valaki bedobja ide az "úgy hallottam, hogy ez egy xar motor" frázist.
Na és akik leírják a véleményüket, hogy elmentek XX kilométereket hiba nélkül, azt miért nem lehet elhinni? Ahogy olvasom a véleményeket, egyenlőre többen vannak akiknek nem volt bajuk a TS motorral mint akiknek bexart. Aztán akiknek sorozatos gondjuk van/volt azok közül sok autó lehet, hogy nem megfelelően volt karbantartva?! Azt sem vitatom, hogy történtek TS motorral balesetek, de ha százalékosan nézzük az eladott TS motorhoz képest, az itteni tulajok véleményét is beleszámítva, elenyésző motor térdelt be.
És kik mondjanak véleményt ha nem a TS tulajok, vagy akiknek már volt ilyen? Számomra ez hitelesebb mit ha csak valaki bedobja ide az "úgy hallottam, hogy ez egy xar motor" frázist.
Na és akik leírják a véleményüket, hogy elmentek XX kilométereket hiba nélkül, azt miért nem lehet elhinni? Ahogy olvasom a véleményeket, egyenlőre többen vannak akiknek nem volt bajuk a TS motorral mint akiknek bexart. Aztán akiknek sorozatos gondjuk van/volt azok közül sok autó lehet, hogy nem megfelelően volt karbantartva?! Azt sem vitatom, hogy történtek TS motorral balesetek, de ha százalékosan nézzük az eladott TS motorhoz képest, az itteni tulajok véleményét is beleszámítva, elenyésző motor térdelt be.
Tom1227-05-2010 19:56:34 // 3406
Csak ki ne köpje a dugót...:-)
Selmak27-05-2010 19:43:35 // 3405
Ideje volt. Majd a teljes Floridai partvidéket elszennyezte.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
421
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?