Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!
Zsolt15514-10-2006 07:12:25 // 1052
Tévedtem ez a szakasz csak 16 milliárdba kerül, így az államnak kb. 90 milliárdba kerül ez a rész, ha elbukjuk az EU-s pénzt.
Zsolt15514-10-2006 07:01:34 // 1051
Néha nem értem ezt az országot. Nagy nehezen épül(ne) valami, és mások, pedig úgy ahogy van, ellehetetlenítik, tönkreteszik.
Végre épül ez a szerencsétlen M0-s, amit a helyi civil szervezetek állandóan perelnek. A keleti szektorának egy részének (3-as sz. főút - M3-as közötti rész) az építkezését leállították, mert a csömöri civilek pert nyertek. Nem a nyomvonal miatt, hanem ezért mert az építők eltértek az eredeti építési tervtől.

Ugyanis eredetileg ezen a szakaszon négy lehajtót terveztek, de pont a Csömöriek kérésére az ottani lehajtótól eltekintettek, és csak három lehajtó megépítése volt beütemezve.
Indoklásként, ezért - mert a négy helyett három lehajtó lett volna, és így nem az eredeti terv valósul meg - a bíróság leállította az építkezést. Ez egyszerűen hihetetlen.
Viszont, ha 2007 szeptember 30-ig nem épül meg az M0-s keleti szektora - ezzel a szakasszal együtt - akkor az EU-nak 70 milliárd forintot vissza kell fizetni. Ergo 70 milliárd vissza, ami utána a költségvetésből megy bele - így már 140 milliárd -, és még nem is beszéltünk az ezzel járó plusz költségektől, amivel az országnak kb.150-160 milliárdba, kerül ez az egész mutatvány. A semmiből így sikerül(-het) 150-160 milliárd kiadást összehozni. Gratulálok!
Aki esetleg emlékszik rá, amikor elkezdték építeni az M0-st, a Halásztelkiek is tiltakoztak a megépítése ellen, így nem is készült ott lejáró. Majd egy-két év múlva, amikor látták, hogy ez milyen jó hatással van a környék életére, akkor kérvényezték az utólagosan lehajtók megépítését. Ami később meg is épült.
Végre épül ez a szerencsétlen M0-s, amit a helyi civil szervezetek állandóan perelnek. A keleti szektorának egy részének (3-as sz. főút - M3-as közötti rész) az építkezését leállították, mert a csömöri civilek pert nyertek. Nem a nyomvonal miatt, hanem ezért mert az építők eltértek az eredeti építési tervtől.

Ugyanis eredetileg ezen a szakaszon négy lehajtót terveztek, de pont a Csömöriek kérésére az ottani lehajtótól eltekintettek, és csak három lehajtó megépítése volt beütemezve.
Indoklásként, ezért - mert a négy helyett három lehajtó lett volna, és így nem az eredeti terv valósul meg - a bíróság leállította az építkezést. Ez egyszerűen hihetetlen.
Viszont, ha 2007 szeptember 30-ig nem épül meg az M0-s keleti szektora - ezzel a szakasszal együtt - akkor az EU-nak 70 milliárd forintot vissza kell fizetni. Ergo 70 milliárd vissza, ami utána a költségvetésből megy bele - így már 140 milliárd -, és még nem is beszéltünk az ezzel járó plusz költségektől, amivel az országnak kb.150-160 milliárdba, kerül ez az egész mutatvány. A semmiből így sikerül(-het) 150-160 milliárd kiadást összehozni. Gratulálok!
Aki esetleg emlékszik rá, amikor elkezdték építeni az M0-st, a Halásztelkiek is tiltakoztak a megépítése ellen, így nem is készült ott lejáró. Majd egy-két év múlva, amikor látták, hogy ez milyen jó hatással van a környék életére, akkor kérvényezték az utólagosan lehajtók megépítését. Ami később meg is épült.
csocsi05-10-2006 22:48:53 // 1050
Ma voltam Pesten. Dújvárosig a 6-os katasztrófális, alig akad pár km ahol még menni is lehetne :(((
Nem tudom meddig fog tartani ez a felújítás/toldás/foltozás de ez egyszerűen tarthatatlan. Tele az út kamionokkal és teherautókkal amit fűszereznek a mazsolák :((((
Poló05-10-2006 17:57:40 // 1049
Eldőlt, hogy fogják hívni az új M0-s hídat. Megyeri híd lesz a neve.
Zsolt15501-10-2006 10:50:01 // 1048
Egy kis segítséget kérnék, mert az elmúlt napokban nem hallgattam a híreket!
Csütörtök, péntek óta ingyen van víz Budapesten, vagy a FKF Zrt. indulni szeretne a Guiness Rekordok könyvében, az egy nap, vagy meghatározott időszak alatt ellocsolt víz kategóriájában???
Három napja folyamatosan vízben járunk Pesten.
Rumi28-09-2006 00:31:02 // 1047
mintha csak az autópályaépítkezést látnám :), pontosan ilyen terepen szoktam rallizni a hátsó kerekes dzsippekkel. mondjuk nálunk idővel autópálya lett belőle, itt erre semmi reményt nem látok :))
Zsolt15527-09-2006 06:57:45 // 1046
kando.03-09-2006 16:54:01 // 1045
Tdtommal a parkoló hétvégén is nyitva, arra meg ráhajthatsz a Dózsa György útról, a Népstadion felől jőve, vagy a Váci út felől jőve is.
Végül is a parkoló ott van a Dózsa Gy. úton.
Poló03-09-2006 16:47:32 // 1044
Gyülekezés a Felvonulási téren, az Ajtósi Dürer sor felé eső parkoló részen.
kando.03-09-2006 16:17:30 // 1043
Mi a végcél ?
Próbálok vmit esetleg segíteni :)
Poló03-09-2006 16:15:46 // 1042
Arról egyszerűbb lenne megközelíteni a Fiat tali helyszínét. Ők írták az oldalukon, hogy arról ne próbáljuk, mert hétvégente le van zárva. Helyette megadtak egy kacskaringós útvonalat, amin tuti el fogok tévedni :-)))))
kando.03-09-2006 16:13:28 // 1041
Lehet, legalábbis az autók elől..
Oda akarsz menni ?
Poló03-09-2006 15:57:54 // 1040
Elsősorban budapestiektől kérdezném...
A Városliget hétvégente le van zárva?
W.25-08-2006 21:56:34 // 1039
Ez naon teccik.....:))) "droidok már bontották a régi betonjárdát" ...:)))
W.25-08-2006 21:54:48 // 1038
Ja... ma igen...:))))
Grando25-08-2006 21:53:47 // 1037
Ma harapós hangulatban van a tengerek királya! :))
W.25-08-2006 21:50:00 // 1035
Na ne b@ssszzzz....!!! Ez télleg ott van???? :))
W.25-08-2006 21:48:22 // 1034
Javaslom ezt a topicot átkereszelni: Mo-i URAK helyzet ... Elegem van...-ra!!! :)))
Grando25-08-2006 21:45:36 // 1033
A sztorim nem az utakhoz, hanem a járdákhoz kapcsolódik.
Anyósomék utcájában Békéscsabán csinálják végre a járdát. Közelednek ugye a választások, ilyenkor aztán megindul az élet és a lázas városépítő tevékenykedés! A szakik tehát nekiálltak a járdának, anyósom azonban észrevette, hogy előttük nem történik semmi. Kérdőre vonta tehát a droidokat, hogy ugyan miért? Az volt a válasz, hogy csak a téglával kirakott, amúgy simán bokatörésveszélyes részeket csinálják meg. Na erre kiverte a balhét, hogy milyen marhaság ez, de a szakember csak kötötte az ebet a karóhoz. Anyósom megkérdezte, hogy akkor kit is kell felhívni ezügyben, mert márpedig ő elintézi a dolgot, ha másképp nem, felszedi a járdát a porta előtt, és kirakja téglával.
Nem telt el egy óra, a droidok már bontották a régi betonjárdát, mint a kisangyal. Telefonálni sem kellett...
Viszont lesz - nem is kevés - ember az utcában, aki nem fog balhézni. És járhat továbbra is a régi repedezett, töredezett xaron.
Zsolt15521-08-2006 19:26:39 // 1032
Zsolt15510-08-2006 20:00:43 // 1031
Ma reggelre, azaz egy héttel a "munka" befejezése után kb. 1,5-2m-es sugarú körben, 20-30cm mélységben megsüllyedt az útburkolat.
Gratuláció a Vízműveknek. Remélem a többi munkájukra, azért jobban odafigyelnek!
Piritu - 1.000.00008-08-2006 20:32:47 // 1030
Voltam Németországban egy maszek gumisnál, nála is lóg a falon két alufelni. Mindegyik pereméből kb öt centis darab volt mindkét oldalon kitörve! Szóval ott is lehet lyukat találni, ha nagyon akar az ember...
Selmak08-08-2006 20:23:27 // 1029
Újabb adalék az utak minőséghez. Tegnap kipisáltam egy kissebb követ.
Selmak08-08-2006 20:22:05 // 1028
Faluban helyeslem a trafit. Ott ne száguldozzon senki. De lakotterületen kívül a KPM lustaságából ki nem merjék tenni a korlátozást és ne merjenek trafizni a tövében.
Selmak08-08-2006 20:17:37 // 1027
Részvétem. Ezért mondom én mindenkinek hogy MO-n az alufelni nem extra hanem vakmerőség.
Selmak08-08-2006 20:14:16 // 1026
Felénk a 37-es mackósajtos út úgy néz ki mint akit repeszbombázott a USAF. Na év elején elindúlt a felújítás bizonyos szakaszokon, az elterelés meg persze a falvakon keresztül. Azt meg nem győzik foltozni. Annyira dübörög a gazdaság -a lejtőn lefele- hogy az utak már nem bírják.
Zsolt15508-08-2006 20:04:48 // 1024
Zsolt15508-08-2006 19:58:57 // 1023
SD08-08-2006 18:45:08 // 1022
igen vannak határok, amit még szabad ezek re az utakra, de azért nehogy már lada nivával járjak mert ide az való??? miért fizetjük azt a q sok adót????
Azmo08-08-2006 09:23:10 // 1021
részvétem, komolyan, de lássuk, pont emiatt a helyzet miatt nem kellene peres gumikkal rohangálni, persze megértem nagyon jól néz ki......kivéve most
Zsolt15508-08-2006 06:21:24 // 1020
Jata05-08-2006 19:08:29 // 1018
kando.05-08-2006 19:05:29 // 1017
Ezt a V43 321-est Te fotóztad ?
Fura, hogy kék-sárga és GySEV van ráírva... :))))
csocsi05-08-2006 19:05:08 // 1016
Ez igaz, erre gondoltam, csak nem jól fogalmaztam meg a dolgot.
kando.05-08-2006 19:04:28 // 1015
Jah... :(
Meg ott gyártották a körúti tujákat is (amik helyett jönnek/jökkek a Kombínók)
A milennáris helyén meg motorokat, trafókat
Zsolt15505-08-2006 19:00:03 // 1014
Nem az eladással van a gond, hanem ahogyan tették.
csocsi05-08-2006 18:18:17 // 1013
Aztán a demokráciában hamar eladtak mindent :((
Zsolt15505-08-2006 18:13:05 // 1012
kando.05-08-2006 14:37:36 // 1011
Volt anno egy Ganz nevű cég...
nagy cég volt, sok telephellyel és dokféle termékkel...
Charlie 16605-08-2006 14:07:30 // 1010
"....Helyette veszünk Volvo buszt, használt német vasúti kocsikat, és Combinot............"
Na ez az, ézért nics semmi, pedig a mo.-i szakeberek a legjobbak !!!
Zsolt15505-08-2006 14:06:17 // 1009
Ne haragudj, de szerinted ma Magyarországon van még igazi termelés???
Azt látom, hogy mindenki csak kereskedni szeretne!
Az Ikarus az emlékeiből él, a Hajógyárból lakópark lesz, a Ganz csődbe ment. Most csak a közlekedést említettem.
Helyette veszünk Volvo buszt, használt német vasúti kocsikat, és Combinot.
Charlie 16605-08-2006 13:18:44 // 1008
igen ige.
Tudod azt nemértem, a bankszektor az EU átlaghz képest itt évről évre rekordnyereséget produkál..
Miért nem ők szolidárisak és miért nem járulnak hozzá az ország felelmelkedéséhez?
Azért mert nyulak vagyunk-..
Gobndolom Szingapúr példáját ismered.
Rumi05-08-2006 13:07:48 // 1007
mégcsak egyet.
a hazai tőketermelésban én is hittem, és hinni is szeretnék. a multikat meg rühellem, és utálok többet fizetni a bankoknak meg a telefonálásért, csak azért, hogy a hazai piacukon elszenvedett veszteségeiket (mert önköltésgi árnál is olcsóbban szolgáltatnak) én/mi finanszírozzuk :(((
most már tényleg nem szólok hozzá többet :)
Rumi05-08-2006 13:02:49 // 1006
ez abszolúte így van. ha egy csónakba evezünk. akkor az csak akkor halad ha mindenki egy irányba, és egy ritmusba evez :)
az meg hogy mostanság kicsit húzzák a szájukat nyugati szomszédaink a felzárkóztatás miatt, teljesen érthető.
tegyük fel hogy te egy jóakaratú gazdag ember vagy. ezért segítesz a szegényeken. de aztán egyszercssak változnak az idők, és már neked sem megy annyira jól mint régen. nyilván ekkor már te sem fogsz olyan kitörő lelkesedéssel péznt osztani.
itt én is abbahagytam, mert erről még sokat lehetne beszélni
Charlie 16605-08-2006 13:01:30 // 1005
Nálunk hússütős, de inkább átmegyek a kajálóba mert ezlrt itt kikapok mivel off :):):)
Charlie 16605-08-2006 13:00:23 // 1004
Óh kollega, inkább hagyjuk, mert nagyon máshogy látom.
Én a hazai töketermelésben hiszek, nem a multikban.
Mindegy lapozzunk mert mmi ketten tök máshogy látjuk, nem tudsz olyat mondani ami meggyőz, én meg nem akarlak meggyőzni.
Máshogy látjuk, paszz.
Charlie 16605-08-2006 12:58:12 // 1003
Hmm, talán igen, talán nem.
PL nem bukna mindenki a 100 Ft-os cuccokra, de ugye itt meg jön a reálbér....
Hagyjuk...............
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
630
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?