Forum >> Mo-i utak helyzete: elegem van!

Azmo13-09-2005 09:29:29 // 134
Helló De rég írtunk ide....na vitassuk meg a mostanában menő útfelújításokat:) Kinek mit okozott, öröm, bánat, stb. Story-k, ilyesmi!
Pietro03-08-2005 21:17:35 // 133
Ne má'!!! Mondja valaki, hogy ez nem komoly! Van közöttünk jogász, nem? Ilyen lehet????
csocsi29-07-2005 19:49:59 // 132
Hali! Hát ........ én is szereztem az esztergomi talira való menet közben egy kormánymű cserét! Finoman szólva nagy rakás ..... az utak helyzete!!!!!!
Gabriel29-07-2005 18:55:40 // 131
Cselentano29-06-2005 10:44:42 // 130
bár én mostanában az felújításoktól függetlenül teljesen jól tudok haladni a városban offos autóval is
Cselentano29-06-2005 10:43:40 // 129
na ez komoly volt szerintem kérjünk meg egy dzsint, hogy varázsolja zsír új állapotúvá az összes útat, legyen készen az összes autópálya, stb. ne ez szerintem előbb összejönne, mindhogy rendberakják az itthoni közlekedési iszonyt uff
Kazes☻20-01-2005 11:16:54 // 128
Elhiszem, hogy útálod a rossz tapasztalatok miatt, de szerintem az ötlet jó, a hiba a kivitelezésben van.
mszabika20-01-2005 11:15:42 // 127
A topichoz csak ennyi a hozzáfűzni valóm:
count M20-01-2005 09:17:15 // 126
LacUS, én is azt a csomópontot rajzoltam... :) Nekem nem köcsögöltek ennyit, de végül is úgy készült el a dolog, hogy a helye azért megvolt a jövőbeli, földalatti HÉV-nek (vagy az ötös metrónak, kinek hogy tetszik). Exed mikor csinálta ezt? És kinél? :) r.cM
Don Gombóc20-01-2005 08:17:09 // 125
Hát én vonatoztam így eleget, és mondhatom jó szar. Erre az Osztrákok kényszerítettek rá minket mert az éves közlekedési engedélyek korlátozott kontingensben lettek kiadva, így akinek nem volt engedélye elegendő annak találták ki a vonatot. Kurva szar várni rá ,volt amikor két napot, Lassabb mint lábon, drágább, mocskos koszos, egy szemét kényszermegoldás volt a részünkre. Mivel beléptünk az unijóba ez nekünk megszünt de az útadót ugyanúgy ki kell fizetni a sógoroknál. Az unión kívüliek ugyanúgy vonatoznak a labancoknál, és nálunk is Szeged és Wels között. Azt a büdös bunkót vonatoztatnám aki kitalálta. Odaláncoltatnám a tetvet a a személyszállító vagonba egy életre hogy rohadjon ki a mocskos bele. Na végre kimérgelődtem magam.
Kazes☻19-01-2005 18:29:07 // 124
Igen, igen ez is nagy probléma. Pár évvel ezelőtt, amikor építették az Árkádot az Őrs-ön, feltétel volt a csomópont felújítása. Elkezdték. Akkoriban még fuvaroztam és sűrűn jártam arra, nagy dugók, por, zaj, stb. Tűrtem, sőt örültem neki, mert úgy szét volt túrva minden, hogy joggal hihettem át is alakítják. Egyszercsak kész lett és én meglepődve tapasztaltam az eredményt: visszaépítettek mindent ugyanúgy, csak kicserélték az aljzatot, meg a zömített altalajt,különböző szakszavakat használtak akik beszéltek róla,és új felületet kapott. A lényeg, hogy semmi átalakítás, semmi újítás, se aluljáro, se felüljáró, semmi. Na ez a gáz!
Kazes☻19-01-2005 18:15:25 // 123
Mert túl egyszerű lenne! Amúgy szerintem azért, mert az olajkartel még nagyon-nagyon erős. Erősek a fosszilis energia hordozók kartelja, ezért használunk robanómotort, ezért megy még mindíg a szénbányászat, ezért írtják az erdők nagyrészét( 3. világban) és nem megy előre olyan ütemben az alternatív energiahordozók fejlesztése, kihasználása, elterjedése.
..19-01-2005 18:11:53 // 122
Tudjátok mi a szomorú?Hogy azok akik a jövő utjait tervezik,már az egyetemen kezdik megfolytani.Hogy, hogy?Hát az exbarátnőm építőmérnöknek tanul, feladatot kapott,hogy a Soroksári út Kvassay út kereszteződést tervezze át, úgyhogy az tovább fejleszthető legyen (a hév majd tovább mehessen,stb.) Megcsinálta, madridi mintára,hogy a HÉVet föld alá viszi, meg az utakat is kurva jól megoldotta,úgy hogy mindenki nyugodtan biztonságosan kanyarodhatott volna.(Ellentétben most ha a belváros felé menve akarsz a Kvassayra kanyarodni).Mit mondott a prof?Hát szép,és jó,de tervezze át egyszerű 4 ágú kereszteződéssé, mert erre nem lenne szükség itthon.....Hát ezért is tartanak itt az utak..
Robi19-01-2005 18:06:25 // 121
Tényleg! Ez miért nem működik? Túl sokat kellene vesztegelni? Vagy túl drága? Miért nem éri meg a kamionosoknak vonatozni?
Kazes☻19-01-2005 17:57:36 // 120
De Gombóc! Azért, ha kötelező lenne az átmenőforgalomnak a határon felszállni kamionostól a vonatra, jobb lenne a helyzet, nem gondolod?
Kazes☻19-01-2005 17:55:48 // 119
Ez mind így van, szóról szóra igaz. Ezért mondom én és már írtam is , hogy ez MAFFIA. Szervezett bűnözésről van szó kérem. Eleve szarúl csinálják. Alul tervezik, vagy csak a régi rossz aljzatra ráhúznak egy újabb réteget, a gond a szőnyeg alá van seperve és nyugodtan hátradőlnek a bőr foteljukban, a zsozsót meg szépen lenyúlják és mennek 2., 3. nyaralásra egy éven belűl a Paradicsom-szigetekre, stb.
Don Gombóc19-01-2005 17:36:30 // 118
Az utak azért szarok mert már eredetileg szarul csinálják meg. Ezek nem alapok, amik az aszfalt alatt vannak. Ha jó az út egyes esetekben azt sem a nemzetközis kamionok teszik tönkre, hanem a magyar fuvarozók akik nem 40 tonnás hanem 50-55 tonnás összgördülő sulyokkal járnak. Őket is meg lehet érteni, mert évek óta nem mozdultak el a fuvardíjak, az üzemanyag csak emelkedik, így kénytelenek nagyobb terheléssel járni. Az utalapra fordított pénzt nem arra fordítják szerintem. Szerintem ugyanúgy eltünik a lóvé mint a közgyógyellátásban, és van aki a kórházban és van aki az utakon végzi. Csak az a baj hogy ezek a tisztelt állami vezetők még nem jöttek rá hogy az ország érrendszere az úthálózat. Lásd a Németeknél mivel kezdték az újra egyesítés után, hát az útépítéssel. Sok jó példa van az európai országokban de mi még ellesni sem tudjuk. Tizenöt év telt el a rendszerváltás óta de még mindig nincs kész az M0-ás. a Londoni körgyűrűt kibővítették 2x4 sávosra de azt is hirtelen kinőtték és lassan kezdik még tovább bővíteni. De az a lényeg hogy külön hivatal lesz aki közvetít a kormány és a Budapesti főpolgármester között. Aki ismeri a Dunaföldvár Solt közötti utat amit öt éve újítottak fel az láthatja hogy minden évben foltozzák. Hát ezeket ki fogja felelősségre vonni? Ezeknél nem segít más csak a kötél meg a golyó, mert úgy is hülyének néznek minket hiszen azt csinálnak amit akarnak, csak utat nem.
Kazes☻19-01-2005 12:26:20 // 117
A románok nem rég vezették be. Mondjuk annyiban igazuk van, hogy a mi kis országunk tranzitország és sajnos az átmenő -főleg- kamionforgalom nincs kellőképpen szabályozva és bizony a régi és rosszabb minőségű utjainkat tönkre vágják. Persze nem feltétlenűl ez lenne a megoldás.
gyugya19-01-2005 12:21:20 // 116
Igaz nem budapesti, de ut tema. Mit szoltok hozza, hogy azt akarjak, hogy a bejovo kulfoldiek utadot fizessenek. Biztos a sok szemet turista teszi tonkre az utjainkat, es mi, hogy jol kitoljunk veluk beszedjuk az utadot es raadasul meg se csinaljuk az utat! Jol kitolunk veluk. Meg magunkkal.
Kazes☻19-01-2005 11:59:32 // 115
Na meg annak is letörném a kezét, vagy legalább is rácsapnék, aki amellett, hogy mint itt írtátok rosszul gyártatja az utakat, még rádob azzal, hogy szarul is tervezi, tervezteti, vagyis azokat a kib..szott csatornafedeleket szinte mindíg, kizárolag a NYOMVONALON helyezi el. Se beljebb, se kiljebb, vagy netán középre! Mivel egy új út fél év alatt már süllyed, reped, vagy csak a csatorna fedelek,ill. környékük szakad be törik fel, már javítják, persze nem egy szintben az eredetivel, vagy ha mégis akkor más minőségű anyaggal, ami megintcsak megsüllyed és ezen olyan autózni, mintha az ember bice-bóca lenne. Ilyen pl.: a 6-os bevezető Budafoknál a Campona felüljáróig, az új egyetem előtt Budán, a Szerémi úton a híd felé-de lehet, hogy ez már kész.
Kazes☻12-01-2005 11:24:56 // 114
És mind ezek mellé, ráadásul NEM készül a körgyűrű(MO),hogy a k.kamionoknak be se kelljen jönni a városba,csak célforgalom esetén,mert akkor lassabban mennének tönkre az utak. Mi ez, ha nem maffia?!
Azmo12-01-2005 11:24:36 // 113
...fenébe is, igazad van, tudom....csak ingatom a fejem, de akkor is az van bennem, hogy nem hiszem el, hogy ha valaki elindul a rögös anyázós úton, akkor nem érhet el valamit, bármit! De lásd be, hogy az sem megoldás, hogy "ez van, sajnos ezt kell szeretni"...túlságosan naív lennék? Nem hiszem, csak hiszek abban, hogy lehet tenni nagyon sok mindenért!
count M12-01-2005 11:24:06 // 112
Ezt nem is Te mondtad, csak erre reagáltam eredetileg! Hogy lehetne-e tenni valamit? Nem hiszem... ezek erre vannak berendezkedve... ha valami milliárdos ember sportból fizetne ezért egy csomó ügyvédnek és könyvvizsgálónak, akkor talán. r.cM
Ollah12-01-2005 11:20:32 // 111
Azmo! Rengeteg ilyen népnyúzó dolog van itthon. Nemtom, most ezek átmenetek -e, de ott van az örökösödési adó, a nyereség adó stb. Ha nagymuter ad muternak dellát, abból is adózzon és társai. Abból a dellából, amiért valaki már adózott, azt mégegyszer megadóztatják. És hány ilyen van? Neeeeem, Isten ments a hírektől. Muter országos hírű cégeknél dolgozott kb. középvezetőként, sok mindent látott és hallott annak ellenére, hogy csak nagyon keveset tudott az "egészből". A két cég, amit sikeresen tönkretettek a fejük felett (a második most van felszámolás alatt, de közben már megalapították az utódcégét, ami max. 2 éven belül tönkremegy majd, de addig is lehet még az állam pénzét nyúlni...), összesen mintegy 30 milliárddal vágta meg pl. a termelőket. Tudod, szegény ember falun, kisvárosban, akiknek csak abból van pénzük (az is kevés), hogy eladják a nagy cégeknek a kis megtermelt, kitenyésztett akármilyeiket. Asszem több mint 12.000 embert érint/érintett a két cég buktája. Többen földönfutók lettek, páran a kilátástalanság miatt öngyilkosok, a főnökök meg Havannát pöfékelve, Hennessy-t kortyolgatva, Armaniban üldögélve a bőrfotelban elégedetten számolják a tőlük ellopott dellát. Plusz a tőlünk ellopottakat is, hiszen ezekbe a cégekbe az állam pumpálta a lóvét rendesen, hogy minél tovább fennmaradjanak. A lényeg: mind jobbról, mind balról legyen hátszeled, és akkor túléled a naaagy kormány- és rendszerváltozásokat/-változtatásokat. Van itt kérem szépen korrupció dögivel, kár tagadni... És miért működne másképp a többi ágazat, mondjuk az útépítők brancsa? Ugyan már. Nekem elég, ha muterral megyek haza és mesél pár percet a viszonylag nagyobb cégek dolgairól, nem akarom még a tévéből is ezt hallani. Issssszonyat, ami ebben az országban folyik. Szégyen... Nem kellene ide 50 év, hogy normálisan talpraálljunk, ha nem a zsebek megtömése élvezné a prioritást az ország rendberakásával szemben. De ez a vadkelet, ahol mindent lehet. A cél: sok dellám legyen gyorsan, és qrvára nem érdekel, kin és min kell átgázolnom, hogy ezt elérjem. Ebbe beletartozik, hogy nem számít, milyen munkát végzek, úgysem leszek érte felelős, ha a megfelelő helyen "kenem a zsírt". Erkölcsi nulla ez az ország, és asszem a Parlament csak a jéghegy csúcsát jelenti. De abbahagyom, nem szeretek erről beszélni, mert nagyon elszomorít. Valszeg azért, mert én nem tudok lopni. Nem visz rá a lélek... Na, jól kipuffogtam magam, szori az offért. ;)
Azmo12-01-2005 10:13:03 // 110
Boszankodós társam, detto ilyen vagyok én is! Engem viszont zavar, ha nem tudok semmit a világról, néha kell nézni híreket, szeretek azért némileg képben lenni a napi dolgokban! Ezért kérdeztem, hogy én mint adófizető, nem sétálhatok be egy jó ügyvéddel a bíroságra egy keresettel, hogy ugyan a kurva anyjukat mit képzelnek ezek és perelek? Hát számoljunk csak utána mennyi lóvé az amit a zsebünkből kiszednek útadó címen......és mire költik....ill mire nem...
Ollah12-01-2005 09:57:02 // 109
Pedig nagy fejes volt, valami főútépítőkátyújavítóigazgató. Valemllik híradóban volt. No ezen hírek miatt nem nézek ilyen műsorokat. Most is csak véletlenül csíptem el. A baj az, hogy nincsen felelős. Valaki épít egy utat, ami max 2 évet bír (aszonták, egy új útnak 15 évet kell bírni patent állapotban!!!), és nincs, akit felelősségre vonnának emiatt. Felhozták példának a Hungária krt.-t. 2 vagy 3 éve aszfaltozták zsíííírra, erre most 10 cm-s nyomvályúk vannak rajta. És erre mutatnak egy képet, hogy "hát ezért, kérem szépen, mert sok kamion közlekedik rakta!" Bazeg, há' nem úgy építek egy utat, hogy előtte felmérem, milyen forgalom dzsanázik majd rajt'? Ilyenkor szétb@sz az ideg. És ezeket az embereket nem akasztják fel, nem törik kerékbe, húzzák karóba, négyelik fel, lövik agyon, stb. amiért felelőtlenül elherdálták az állami vagyon egy részét (jó pár milliárdot), hanem legközelebb is ők építik ugyanilyen szarul az összes rühes utat. Na most jól felidegesítettem magamat... Na ezért nem nézem a híreket úgy fél éve. Amiről nem tudok, az nincs. Qrvaélet...
Azmo12-01-2005 09:50:54 // 108
hát meg a jó édes rühes anyját annak aki ezt mondta, deportálnám a Holdra az ilyen ostoba "illetékest"!!!!!
Azmo12-01-2005 09:49:19 // 107
Ezt soha nem állítottam! Csak az állam cseszik odafigyelni arra, hogy az állampolgárok pénzén mi a turó is történik az utakkal és amikor végighajt a sofőrjük azokon a bizonyos szakaszokon, akkor ugye kapják már fel a fejüket hogy Te jó ég, háborús övezetben vagyunk? Nem hiszem el, hogy nincs erre pénz, kizárt....ezt nem tudom elfogadni! ellopja a kivitelező cég azzal, hogy szarabb minőséget készít, a maradékot elteszi! Node ezt nem lehetne felügyelni?
Ollah12-01-2005 09:48:46 // 106
Most valamelyik nap aszonta egy nagyokos, hogy ne is álmodjunk róla, hogy valaha is kátyútlan lesz Bp. úthálózata. Aszonta, nagyon rossz állapotban vannak az utak, lehetetlen kijavítani mindet. No comment...
BeeGee12-01-2005 09:45:43 // 105
Kátyúk mellett ami rendesen felbosszant az a parkolás. Ti hogy vagytok vele? Csak én érzem úgy, hogy a parkolócégek (főleg a legnagyobb) igencsak lehúzósra veszi a figurát, amit csak tetéznek a bunkó "vevő" ellenes szemléletükkel? Adalék
brien12-01-2005 08:50:56 // 104
ez igaz. + ha alkalmazottként fuvarozol, próbáld meg azt mondani a főnöködnek, hogy te nem viszel több súlyt :) másnap már nem kell bemenned dolgozni :)
Kazes☻11-01-2005 22:55:39 // 103
Ez így igaz,mármint a fuvarozás része,de nyilván a többi is.Én is fuvaroztam, bár kisteherrel,de ott is az volt-bárhova mentem dolgozni-, hogy a 1,5t teherbírású autóval 2-2,5t-át kellet vinni, hogy ki lehessen jönni a f.díjból normálisan,így az autó összkg:4-4,5t volt.Egyik kolléga az Ivecojával 4t-ban járt.Azt mondta a váz,a motor, a fék, stb.bírja,fékbetéteket,szilenteket sűrűbben cserél,de még mindíg jobban megéri,mint normáláron b.szni a rezet.
count M11-01-2005 17:01:24 // 102
Ez igaz. Annyira nem is lehet ezt a két szintet szétválasztani egymástól... de azt továbbra is túlzásnak tartom, hogy az állam (mint olyan) érdeke lenne az, hogy szarok legyenek az utak, mert abból lesz a nagy adóbevétel. Ez nem igaz. Igen, megy a mutyizás állami-önkormányzati-céges szinten, asszem ezzel semmi újat nem mondtam, de a nagy lét a cégek akasztják le, akik ennek megfelelően vissza is forgatnak a megfelelő állami/önkormányzati embereknek - de még mindig marad ott elég. Amiből mondjuk meg is lehetne rendesen csinálni... r.cM
ystuc11-01-2005 16:56:38 // 101
Hiába hőbörgünk, az utak szarak. És ezt minden finomság nélkül, bármelyik illetékesnek a szemébe is mondom. Fórum? Nyilvánosság? Mi kell még, hogy valaki észrevegyen minket, úthasználókat, akik nem tudjuk rendeltetés szerűen használni eme területet, annak minősíthetetlensége miatt. Szomorú vagyok, mint minden autós. De ez van... :-((((((
Azmo11-01-2005 16:49:31 // 100
najó, de az állam a felelős, hogy az állami pénzt nem ellenőrzi, hiába a cégek azok akik csesznek az egészre!
count M11-01-2005 16:38:44 // 99
Teljesen kimerítő volt, bár asszem pl. egy Útpályaszerkezetek vizsgán azért ez kevés lenne... :))) Végül is azt támasztod alá amit én is mondtam (vagy mondani akartam ;) ), ti. hogy ez a dolog nagyrészt a cégek szintjén dől el, és nem állami érdek (amely felvetésre eredetileg reagáltam). Vagy nem? Vagy de. :))) r.cM
Azmo11-01-2005 16:25:52 // 98
hát ez az, ezek a mocskok kispórolják, az én, a mi, a Ti pénzeteket meg elteszik....hát nem hiszem el, hogy ezt nem lehetne valahogy megakadályozni! Mé nem mehetek én a bíroságra és perelni ezért....tessék, jogban járatos emberek, mondjátok el a véleményeteket erről!
brien11-01-2005 16:17:58 // 97
én spec. leszarom a nyílvános fórumot :) mélyépítő cégnél dolgoztam, akik autópályaépítéssel foglalkoz(nak)tak...a probléma a gyökereknél kezdődik: 1. ugyanis már a töltésnél kispórolják az anyagot és szar minőséggel töltik fel az útalapot 2. az aszfaltra aszfaltot húzni, nem túl jó megoldás viszont kifejezetten szar :), ugyanis az a betonalap amire ráhúzzák az új aszfaltot az kb. 20 évvel ezelötti forgalommal lett kalkulálva, amikor még csak a pártelnököknek volt kocsija :) 3. amivel a töltésanyagot szállítják az autópályákra, nos hát hogyismondjam, a megengedett 36 t helyett 48 t cipel :) Összegezve: mire megépítik a kispórolt anyagokból épült autópályát vagy utat, addigra tönkrebasszák azokat az utakat, amiket arra használtak, hogy eljussanak a az építkezésig :) Elég kimerítő volt a válaszom?! :) ui.: ja, és +5 C alatt, nem lehet aszfaltozni minőségromlás miatt :D
Azmo11-01-2005 12:30:24 // 96
a jó édes ***** anyját basszus, milyen faszságot hord ez össze? mert nyáron készül? mé bazzeg, Ausztriában télen a -10ben csinálják?????????? Ott mégis jó? Fúú de felrugom, de felrugom, csak eccer jöjjön szembe....
Kazes☻11-01-2005 12:26:05 // 95
Persze ezért is mi vagyunk a hibásak,mert a mi kedvünkért készűl nyáron,amikor állítólag nincs akkora forgalom és nem okoz akkora torlódást a Bp-ieknek.
Kazes☻11-01-2005 12:24:17 // 94
Már a híradók is erről beszélnek,de Demszky tagad! Azért rosszak az utak,mert nyáron túl nagy melegben készülnek-mondja Ő.
silversurfer09-01-2005 20:44:04 // 93
Szerintem ezek a kátyuk a rendőrök szempontjából kíválóak arra, hogy ne száguldozzanak az autók hanem mindenhol a városban egységesen csak 30-al lehessen menni (sajnos). Én Zuglóban lakok és pl. a Thökölire és a Nagy Lajosra rá se merek menni, viszont a legdurvább kátyu amivel találkoztam az Hungárián volt ahogy lejövök a hídról a lámpa után a legkülső sávban - szerencsére nem lett semmi baja az autónak de elég nagyot szólt. Amikor visszamnetem és megnéztem kiderült, hogy nem is kátyu volt hanem egy jó két négyzteméternyi területen úgy 4-5cm-el lejjebb volt az út és valami téglaszerűség van az alján -> ez azért szerintem elég gáz egy ilyen úton. Minden úthibához tábla kéne, de ha inkább fát ültetnénk akkor Budapesten sikeresen tudnánk pótolni egy kisebb kivágott Braziliai őserdőt.
Paco08-01-2005 22:24:37 // 92
Jártam arra nem egyszer.
BeeGee08-01-2005 21:37:34 // 91
Mikor megelőznek és rádbasznak egy zacskó követ, baszhatod a követési távolságot. Jégből kijön pikk pakk.. Javaslom tégy egy túrát arra egy olyan kocsival, amit nem sajnátsz és tartsd be a táblákat, követési távolságokat. Így is lesz nyoma a kocsin.. Azt aláírom, hogy környezetbarátabb, mint a só.
András bácsi08-01-2005 19:45:47 // 89
Nem tudom mennyire ismeritek Gánt felől Zámoly irányába (Szfehérvár) vezető utat. Mióta Orbán Viktor familiája felfuttatta a kőbányát, a szinte tökéletes utat úgy tönkrebaszták a követ szállító kamionok, hogy szabályos, egymással párhuzamos nyomvályúban kell gépészkedni. Szárazon még hagyján, de esőben, hóban elég érdekes mutatvány, főleg az előzés. Egy idegen autós könnyen az út mellett találhatja magát, ha úgy megy, ahogy a hasonló jellegű útviszonyok között megszokta. Úgy látszik, hogy eddig senkinek sem fájt még az út tönkretétele, vagy egyszerűen elkenték az ügyet.
Punisher08-01-2005 17:49:20 // 88
Nem tudom, hogy megírtam-e már, de úgy jártam, hogy belehajtottam egy kijelöletlen útfelbontásba, és összetörtek a 17"-s TSW kerekeim. Bepereltem őket, egy évig pereskedtünk, nyertem, fizettek 480.000 Ft-t. Megvetemm az új kerekeimet, 2. héten előzés közben, 140-el átmentem egy útgyűrődésen, azaz egy keresztbordán. Ez ugyebár a szembejövő sávban volt, és a szembejövő menetirány autói ellepították, vagyis ők felhajtottak és leugrattak róla, én pedig ennek az éknek a magas oldalának mentem. Kb. akkora volt, mint egy közepes járdaszegély. Agyban hajlott el a vadonatúj kerekem. Nem voltam ideges! Egy év pereskedés pedig már elvette a kedvemet attól. hogy lépéseket tegyek.
lorinnyu08-01-2005 15:30:51 // 87
ez a kép nagyon jó!
ystuc08-01-2005 13:06:37 // 86
Vagyis így...
ystuc08-01-2005 13:05:25 // 85
És íme, a szomorú jövő. Ez vár ránk... [img1]
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.