Forum >> 2 keréken is szép az élet
AlfaZsolti05-12-2008 21:08:20 // 5206
Na ehez grat. Mocit meg a töbiek tudnak
SKrisz05-12-2008 21:08:00 // 5205
Azonkívül, hogy akinek van, mindenki isteníti sajnos nem tudok többet! Bele kell vágni, egy Ducatiban csalódni nem fogsz. Különösen nem egy Monsterben. 100%.osan kiforrott technika!!!
Goodboy05-12-2008 21:04:37 // 5204
csao Fiuk,én öreg fejemre tettem le a jogsit a drotszamárra,még meg sem kaptam hivatalosan( 2 hét) ,tavasszal egy Duci Monstert szeretnék ,tudtok vmit rola ?
AlfaZsolti05-12-2008 20:59:50 // 5203
SKrisz05-12-2008 20:55:24 // 5202
Joe!
Írhatnál valamit a tapasztalatokról. Megérte váltanod?
Írhatnál valamit a tapasztalatokról. Megérte váltanod?
SKrisz05-12-2008 20:54:47 // 5201
Nyáron gondolkodtam nagyon, hogy cserélek egy B-King -re, de aztán visszaültem a "kis" VZR-re és elmúlt a csábítás! :) Nekem bőven elég az amit ez a vas tud. Ezt is épp elég néha kordában tartani! :)
DéZé05-12-2008 20:41:51 // 5200
Brutális ez a gép, de én maradok a naked-nél. Gratulálok hozzá!
SKrisz05-12-2008 20:25:04 // 5199
Longman05-12-2008 19:53:15 // 5198
Szia! A Motorrevü a mostani számtól indított egy 0 km-essel tartóstesztet.. Jókat írnak róla! Abból esetleg lehet tanulságokat levonni..
Kovi05-12-2008 14:02:30 // 5197
Kovi05-12-2008 13:58:33 // 5196
Kovi05-12-2008 13:56:31 // 5195
VersionX05-12-2008 13:29:41 // 5194
Attiska02-12-2008 14:41:52 // 5193
Srácok, valakinek van tapasztalata a Moto Guzzi V7 Classic-kal kapcsolatban? Képről nagyon bejön, ki kellene próbálni majd egyet.
VersionX01-12-2008 14:00:10 // 5192
Amióta tilos reklámozni a dohányárukat itthon azóta nincs is ilyen.
Xixo01-12-2008 02:56:54 // 5191
A marlborosoktól még én se nyertem gagyit!! :)) Kár, hogy itthon megszűntek ezek a nyereményjátékok...
Tom1230-11-2008 13:02:21 // 5190
Meg volt a sorsolás.
Már el is felejtettem, hogy mikor lesz, küldtek is valami levelet a további adatok miatt /életkor, stb./, amire lusta voltam válaszolni /:-)/, ezért eléggé meglepődtem, mikor tegnap előtt a Philip Morris "embere" hívott telefonon és személyesen hozta a nyereményt / nem póstán küldtélk/ ...hát, az 1098-ast /Ducati/ sajnos nem a mi garázsunkban landolt, helyette egy ilyet hoztak:





Egyébként nagyon jó minőségű az anyag is és a kidolgozás is, a fiam örült neki. Nekem XL lett volna az igazi...:-))
Már el is felejtettem, hogy mikor lesz, küldtek is valami levelet a további adatok miatt /életkor, stb./, amire lusta voltam válaszolni /:-)/, ezért eléggé meglepődtem, mikor tegnap előtt a Philip Morris "embere" hívott telefonon és személyesen hozta a nyereményt / nem póstán küldtélk/ ...hát, az 1098-ast /Ducati/ sajnos nem a mi garázsunkban landolt, helyette egy ilyet hoztak:





Egyébként nagyon jó minőségű az anyag is és a kidolgozás is, a fiam örült neki. Nekem XL lett volna az igazi...:-))
GT Ɨ|ѯ27-11-2008 18:31:41 // 5189
Remélem én is!:-))
Le kellene fagyasztani az arcáról azt a mosolyt...
Le kellene fagyasztani az arcáról azt a mosolyt...
Mike.26-11-2008 14:34:09 // 5188
Bravó! Ez tényleg szép eredmény egy új motor tesztelése után.
Azt nagyon szeretném ha a következő szezonba Faubelt mindig elverné. :-))
Azt nagyon szeretném ha a következő szezonba Faubelt mindig elverné. :-))
Kovi26-11-2008 14:31:43 // 5187
Talmácsi Gábor nyilatkozata:
Nagyon elégedett vagyok a két napos munkánk eredményével. Úgy fejeztük be a tesztelést, hogy nem kell télen azon agyalnunk, hogy bajban vagyunk az ideális beállítások megtalálása tekintetében.. Egy jó tesztelésen vagyunk túl. Tudjuk az irányt, hogy mire van szükségünk, tudjuk a beállításokat is, csak ezeket már nem tudtuk kipróbálni. Lényegében az gondolom, hogy az 1 tizedes lemaradásom csapattársamtól, Bautistától jó eredmény. Egy jót motoroztam, nagyon kényelmes a motor, érzem a motort. Van még mit állítani rajta, de tudjuk, hogy mit kell állítsunk a javulás érdekében, csak már nem akartunk a mai nap végén kapkodni. Nyugodtan megyek a téli pihenőre, mely során a csuklóm helyrehozatala lesz a legfőbb cél.
Bautista 1.38.1
Talma 1.38.2
Di Meglio 1.38.6
Nagyon elégedett vagyok a két napos munkánk eredményével. Úgy fejeztük be a tesztelést, hogy nem kell télen azon agyalnunk, hogy bajban vagyunk az ideális beállítások megtalálása tekintetében.. Egy jó tesztelésen vagyunk túl. Tudjuk az irányt, hogy mire van szükségünk, tudjuk a beállításokat is, csak ezeket már nem tudtuk kipróbálni. Lényegében az gondolom, hogy az 1 tizedes lemaradásom csapattársamtól, Bautistától jó eredmény. Egy jót motoroztam, nagyon kényelmes a motor, érzem a motort. Van még mit állítani rajta, de tudjuk, hogy mit kell állítsunk a javulás érdekében, csak már nem akartunk a mai nap végén kapkodni. Nyugodtan megyek a téli pihenőre, mely során a csuklóm helyrehozatala lesz a legfőbb cél.
Bautista 1.38.1
Talma 1.38.2
Di Meglio 1.38.6
Mike.26-11-2008 13:03:25 // 5186
Szép ez a motor. Igazi Magyar díszítéssel. :-)
A tesztekről nincs infód?
A tesztekről nincs infód?
Kovi26-11-2008 12:33:09 // 5185
boyci22-11-2008 14:10:34 // 5184
GT Ɨ|ѯ16-11-2008 18:59:20 // 5183
csinálni lehet max:-)
Satti12-11-2008 17:56:01 // 5182
Nekem olyan gyári 46-os matrica kellene, hol lehetne szerezni, fekete alapon, citromsárgát.?
Satti12-11-2008 17:54:54 // 5181
Igen, igen, lehetne válogatni! :-))
Kovi07-11-2008 09:38:10 // 5180
GT Ɨ|ѯ07-11-2008 07:45:50 // 5179
reméljük csak 1 évig:-)
joe7505-11-2008 10:56:26 // 5178
Motort cseréltem........
Harley V-ROD helyett most Kawasaki 1400 GTR.
A használhatóság győzedelmeskedett az életérzés felett...:)
Harley V-ROD helyett most Kawasaki 1400 GTR.
A használhatóság győzedelmeskedett az életérzés felett...:)
Kovi05-11-2008 10:09:34 // 5177
Lehet hogy 28-as lesz a rajtszáma!!!!!!!!!
Rakhatok új matricát a kocsira!!!
Rakhatok új matricát a kocsira!!!
Kovi05-11-2008 09:38:38 // 5176
Talma a Bumerág-ban!!!!!!!
GT Ɨ|ѯ01-11-2008 19:01:19 // 5175
ez a cikkíró 1 fasz......
tipikus bal ráadásul.
tipikus bal ráadásul.
Satti29-10-2008 21:07:07 // 5174
Végre vki észreveszi ezeket a kis drágákat, hisz szorosan a motogp-hez tartoznak.:-)
Kovi29-10-2008 21:01:19 // 5172
Belga29-10-2008 08:07:03 // 5171
Néző a pályán! :)

Belga29-10-2008 08:04:44 // 5170
Melandri finishes in style. :)

Belga29-10-2008 08:03:36 // 5169
A tavalyi jobb volt. :)

Belga29-10-2008 08:02:31 // 5168
Toby és Julian

Belga29-10-2008 08:01:45 // 5167
Ajjaj :)

Belga29-10-2008 08:00:28 // 5166
Kolszi balátkozik...

Belga29-10-2008 07:59:38 // 5165
Belga29-10-2008 07:59:04 // 5164
Nédda ! :)

GT Ɨ|ѯ28-10-2008 14:07:45 // 5163
ez jó volt olvasni:-))
Belga28-10-2008 11:54:07 // 5162
A mai teszt elmarad, esik az eso.
Belga28-10-2008 11:53:45 // 5161
NSO cikk
Az új géppel száguldott
A magyar versenyző élvezte a 250 köbcentis Aprilia dinamizmusát
Talmácsi Gábor nem pihen. Vasárnap este az év végi díjkiosztón átvette az összetett harmadiknak járó bronzérmet és a legtöbb rajtelsőséget szerző pilótát illető órát, de az ünnepséget követő partira már nem ment el, mivel hétfőn folytatódott a munka – pontosabban elkezdődött egy újabb fejezet. A magyar világbajnok pályafutása utolsó 125 köbcentis viadala után egy nappal már a jövő évi versenygépét, a 250 köbcentis gyári Apriliát tesztelte Valenciában.
Hogyan telt az ismerke dés első napja?
Már az is remek érzés volt, amikor kigurultam a motorral a boxutcából – mondta Talmácsi. – Nagyon jó, hogy eddig eljutottam, és többé már nincsenek a fejemben azok a gondolatok, hogy ki fiatalabb a kategóriában, és ki nem, hogy ki könynyebb nálam, és ki nehezebb. Úgy érzem, jó kategória lesz ez nekem.
És milyen volt a motor?
Délelőtt rakták össze nekem, és déltől ötig megtettem vele ötvennyolc kört. Az első benyomás nagyon jó: iszonyatosan gyors ez a motor. Míg a százhuszonötben sokszor húztunk teli gázt, itt végig kontrollálni kell, szinte alig van rá lehetőség, kanyarodás közben pedig egyáltalán nincs. Az eddigi versenygépeim közül egyikhez sem tudnám hasonlítani, nagyon kemény, nagyon merev, és csak akkor kezded el érezni, hogy milyen jó futómű van alattad, ha elkezdesz gyorsan menni vele. Amíg lassan mész, addig kezelhetetlen.
Viszonyításképpen megnézte a hétvégi köridőket? Most még nem számított az időeredmény – ezt sulykolta a csapatfőnököm is. Azt mondta, bőven lesz még lehetőségem tesztelni, haladjak csak lépésről lépésre. Azért persze nem bírtam ki, és megnéztem, hogy az egy perc harmincnyolc másodperces időm (1:38.472) mire lett volna jó, és azt láttam, hogy két másodperccel lassabb, mint Álvaro Bautista körei a verseny során. De nem is reális, hogy közel legyek az éllovasokhoz, hiszen egyelőre nagyon távol vagyunk az optimális beállításoktól. Sokszor éreztem, hogy sodródik a motor, és volt, hogy az egyenesben is el kellett vennem a gázt.
Ezek szerint a beállítások folyamatos változtatásával telt a nap?
Kicsiket léptünk előre, mert az volt a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb kört megtegyem. De én sem erőltettem a változtatásokat, ugyanis nem akartam hülyeséget mondani, szeretném megvárni, amíg biztos leszek a dolgomban.
Elfáradt? Ez a motor majd' harminc kilóval nehezebb és hatvan lóerővel erősebb, mint az előző volt.
Az az igazság, hogy azt hittem, sokkal fárasztóbb lesz, mert mindig azt látom, hogy a kettőötvenes pilótákatrengeteget maszírozzák, talán még többet, mint a MotoGP-seket. Felkészültem rá, hogy begörcsöl majd az alkarom, hogy fájni fog mindenem, ehhez képest semmi sem történt, pontosabban csak anynyi, hogy kellemesen elfáradtam. Már alig várom, hogy holnap újra felüljek a motorra.
Nem volt furcsa egyedüli negyedliteresként tesztelni a MotoGP versenyzői között?
Jó érzés volt Rossiékkal motorozni, bár amikor az egyenesben elmentek mellettem, azt hittem, szétesik az Apriliám, olyan brutális hangjuk volt. Többször be is csaptak, mert olyan hangosak, hogy már sokkal hamarabb hallod, és lehúzódsz, mint ahogy odaérnének.
Összességében nagyon élveztem a helyzetet.
Az új géppel száguldott
A magyar versenyző élvezte a 250 köbcentis Aprilia dinamizmusát
Talmácsi Gábor nem pihen. Vasárnap este az év végi díjkiosztón átvette az összetett harmadiknak járó bronzérmet és a legtöbb rajtelsőséget szerző pilótát illető órát, de az ünnepséget követő partira már nem ment el, mivel hétfőn folytatódott a munka – pontosabban elkezdődött egy újabb fejezet. A magyar világbajnok pályafutása utolsó 125 köbcentis viadala után egy nappal már a jövő évi versenygépét, a 250 köbcentis gyári Apriliát tesztelte Valenciában.
Hogyan telt az ismerke dés első napja?
Már az is remek érzés volt, amikor kigurultam a motorral a boxutcából – mondta Talmácsi. – Nagyon jó, hogy eddig eljutottam, és többé már nincsenek a fejemben azok a gondolatok, hogy ki fiatalabb a kategóriában, és ki nem, hogy ki könynyebb nálam, és ki nehezebb. Úgy érzem, jó kategória lesz ez nekem.
És milyen volt a motor?
Délelőtt rakták össze nekem, és déltől ötig megtettem vele ötvennyolc kört. Az első benyomás nagyon jó: iszonyatosan gyors ez a motor. Míg a százhuszonötben sokszor húztunk teli gázt, itt végig kontrollálni kell, szinte alig van rá lehetőség, kanyarodás közben pedig egyáltalán nincs. Az eddigi versenygépeim közül egyikhez sem tudnám hasonlítani, nagyon kemény, nagyon merev, és csak akkor kezded el érezni, hogy milyen jó futómű van alattad, ha elkezdesz gyorsan menni vele. Amíg lassan mész, addig kezelhetetlen.
Viszonyításképpen megnézte a hétvégi köridőket? Most még nem számított az időeredmény – ezt sulykolta a csapatfőnököm is. Azt mondta, bőven lesz még lehetőségem tesztelni, haladjak csak lépésről lépésre. Azért persze nem bírtam ki, és megnéztem, hogy az egy perc harmincnyolc másodperces időm (1:38.472) mire lett volna jó, és azt láttam, hogy két másodperccel lassabb, mint Álvaro Bautista körei a verseny során. De nem is reális, hogy közel legyek az éllovasokhoz, hiszen egyelőre nagyon távol vagyunk az optimális beállításoktól. Sokszor éreztem, hogy sodródik a motor, és volt, hogy az egyenesben is el kellett vennem a gázt.
Ezek szerint a beállítások folyamatos változtatásával telt a nap?
Kicsiket léptünk előre, mert az volt a legfontosabb, hogy a lehető legtöbb kört megtegyem. De én sem erőltettem a változtatásokat, ugyanis nem akartam hülyeséget mondani, szeretném megvárni, amíg biztos leszek a dolgomban.
Elfáradt? Ez a motor majd' harminc kilóval nehezebb és hatvan lóerővel erősebb, mint az előző volt.
Az az igazság, hogy azt hittem, sokkal fárasztóbb lesz, mert mindig azt látom, hogy a kettőötvenes pilótákatrengeteget maszírozzák, talán még többet, mint a MotoGP-seket. Felkészültem rá, hogy begörcsöl majd az alkarom, hogy fájni fog mindenem, ehhez képest semmi sem történt, pontosabban csak anynyi, hogy kellemesen elfáradtam. Már alig várom, hogy holnap újra felüljek a motorra.
Nem volt furcsa egyedüli negyedliteresként tesztelni a MotoGP versenyzői között?
Jó érzés volt Rossiékkal motorozni, bár amikor az egyenesben elmentek mellettem, azt hittem, szétesik az Apriliám, olyan brutális hangjuk volt. Többször be is csaptak, mert olyan hangosak, hogy már sokkal hamarabb hallod, és lehúzódsz, mint ahogy odaérnének.
Összességében nagyon élveztem a helyzetet.
pb_27-10-2008 22:00:23 // 5160
Sztem nem kell hanyatt esni ettől az eredménytől.) Kipróbálta, aztán kész, van néhány info, ami alapnak jó, és kb ennyi.
EngineCoffeeTables27-10-2008 21:50:02 // 5159
Jó de azt nem irták sehol milyen idő volt a teszten és milyen volt a pálya......
Belga27-10-2008 21:41:05 // 5158
Barbera megunta, hogy egész évben nem beszélt hozzá senki spanyolul, neki meg mutogatnia kellett. :)
Mike.27-10-2008 20:31:04 // 5157
Fél gyári, hogy lenyulják a gyári cuccokat. :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
987
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?