Nem szabad kidobni.
Ha nem kell, szívesen átveszem és a szomszédban lévő Kollégiumba és Diákotthonba beadom.
Forum >> 2 keréken is szép az élet
Jani5526-11-2018 08:59:54 // 9645
farki17-10-2018 21:54:34 // 9644
Urak!
Motor Revüt gyűjt(ene) valaki?
Az elmúlt húsz év termése.
Dög nehéz, és nagyon útban van...😝😝😝
Motor Revüt gyűjt(ene) valaki?
Az elmúlt húsz év termése.
Dög nehéz, és nagyon útban van...😝😝😝
Jimmi T.28-09-2018 16:16:04 // 9642
Willy26-08-2018 12:21:43 // 9641
A feliratok még ott voltak idén is, a motorod már nem. :)
Ez a legbeszaratósabb rész, helyenként 10-14% közötti szakaszokkal.
Ez a legbeszaratósabb rész, helyenként 10-14% közötti szakaszokkal.
Willy26-08-2018 12:18:57 // 9640
Hajrá, nagyon nagy élmény. Harmadszor mentem, de még mindig lenyűgöz.
Jimmi T.26-08-2018 11:11:42 // 9639
emGéza25-08-2018 20:16:21 // 9638
Irigyellek.
Talán egyszer nekem is összejön.
Talán egyszer nekem is összejön.
Willy25-08-2018 18:53:18 // 9637
Köszi. :)
Piritu: Igen, az a szerpentin az. És érdemes visszamenni, de csakis tiszta időben, mert akkor a legütősebb.
Piritu: Igen, az a szerpentin az. És érdemes visszamenni, de csakis tiszta időben, mert akkor a legütősebb.
Piritu - 1.000.00025-08-2018 15:46:16 // 9636
Rolee4625-08-2018 13:52:20 // 9635
Gratula,jól nyomod a pedált😉!
Willy24-08-2018 21:45:11 // 9634
Willy24-08-2018 21:41:25 // 9633
És a Furkán pedig voltál? Mert ott van a Grimsel egyből mellette vagyis egy pontból indul a kettő. Az Oberaarsee pedig "csak" egy panorámaút a Grimselpasstól indul felfelé (vagyis hullámozva). 4-5km az egész viszont gyönyörű a gleccsertavakkal, gleccserekkel, a gátakkal és a sok 3000-es csúccsal. :)
Piritu - 1.000.00024-08-2018 21:34:28 // 9632
Huhh, szép kör. Kabrióval szoktam ilyen köröket menni. A Grimselpass és a Oberaarsee nincs még meg, bár az utóbbi nincs is a listámon mert nem hágó.
Willy24-08-2018 21:19:09 // 9631
Köszi. Igazából ez csak a bónuszprogram volt, mert 5 év után Prato felől is muszáj volt felmászni. :)
2000-es túrát csináltam: Grossglockner, Oberaarsee, Furkapass, Grimselpass, Gotthardpass, Berninapass, Forcola di Livigno, Passo Foscagno voltak a mászások. :)
2000-es túrát csináltam: Grossglockner, Oberaarsee, Furkapass, Grimselpass, Gotthardpass, Berninapass, Forcola di Livigno, Passo Foscagno voltak a mászások. :)
Piritu - 1.000.00024-08-2018 21:06:00 // 9630
Gratula! :-)
Willy24-08-2018 20:25:36 // 9629
Haddel02-08-2018 18:17:58 // 9628
Nekem is a Multistrada a nagy kedvenc. Főleg az új Enduro változat a küllős kerekeivel!
Jimmi T.02-08-2018 08:46:26 // 9627
Rolee4630-07-2018 22:19:06 // 9626
Az bitang lesz😁.Az egyes kivételével már kupplongolni se kell váltáskor😊.Ebbe a kategóriába inkább egy Multistradát vennék😊.Még nem próbáltam,de tetszik!
Haddel30-07-2018 20:49:20 // 9625
Hát engem sem győzött meg. Legközelebb a 990-est hozom el.
Rolee4629-07-2018 22:46:00 // 9624
Áh,dehogy🙄.Az Rs-eladtam,mert kisbuszt vettem😁.Az R6-al meg csak kicsivel léptem át az ezer km-t😕.Amúgy mentem én is kb 70km-t egy Duke-al.Nagyon könnyű jól irányítható moci ,de nem vennék magamnak az tuti!Pedig jó moci😉
Haddel29-07-2018 20:50:19 // 9623
Igen ,nagyon jó volt!😃
Te pályázgatsz ezerrel?
Te pályázgatsz ezerrel?
Haddel29-07-2018 13:07:31 // 9621
Rolee4613-07-2018 13:50:37 // 9620
Ha nem túraenduro, akkor próbálj ki több 600-as Nakedbike-ot,amelyik tetszik azt vedd meg.Lényeg ezeknél is az állapot!
Fizess be motoros oktatásra Biztonsági meg pálya motorozásra.Ezeken megtanulod kezelni a mocid és még élvezni is fogod a motorozást😉.
A kis robogóval lelöknek az autósok a naggyal meg szerintem nem könyebb motorozni mert nehezek.Igaz csak a gázt kell húzni,de a 600-on élvezni fogod váltogatást.Meg ezeken még anya is elfér viszonylag kényelmesen😊😉.
Fizess be motoros oktatásra Biztonsági meg pálya motorozásra.Ezeken megtanulod kezelni a mocid és még élvezni is fogod a motorozást😉.
A kis robogóval lelöknek az autósok a naggyal meg szerintem nem könyebb motorozni mert nehezek.Igaz csak a gázt kell húzni,de a 600-on élvezni fogod váltogatást.Meg ezeken még anya is elfér viszonylag kényelmesen😊😉.
Jani5513-07-2018 08:25:42 // 9619
Hát, a túraendúró az nagyon más, mint a robogó!
Az ER6N (sem túraendúró), nagyon biztonságos, kellemes, jóindulatú, aránylag fürge, könnyen motorozható gép. Felépítéséből, kiállásából adódóan kifejezetten jó manőverezési készséggel, határozottan csendes, szélzaj és turbulenciamentes (de tényleg) futással örvendeztet. Gazdaságos üzem, kis szervizigény, kicsi közterhek, kezdő motornak kiváló.
Ha ezt választod, nem fogsz csalódni!
Az ER6N (sem túraendúró), nagyon biztonságos, kellemes, jóindulatú, aránylag fürge, könnyen motorozható gép. Felépítéséből, kiállásából adódóan kifejezetten jó manőverezési készséggel, határozottan csendes, szélzaj és turbulenciamentes (de tényleg) futással örvendeztet. Gazdaságos üzem, kis szervizigény, kicsi közterhek, kezdő motornak kiváló.
Ha ezt választod, nem fogsz csalódni!
Norby12-07-2018 17:56:46 // 9618
Ezt még nem döntöttem el. Lehet robogó lesz az első. Tetszeni a Kawasaki ER 6N bejön.
alfa155gyuri12-07-2018 12:31:55 // 9617
Köszi!
Javíttatom!
Javíttatom!
Jani5512-07-2018 09:37:27 // 9616
Egyértelműen igen, javítható.
A gumigyártó honlapján meg kell nézni, az adott gumitípus javítására van-e tiltás. Konkrétan írják, ha tilos a javítás. Ha nincs semmi info, javítható.
Előnybe kell részesíteni a "gomba" alakú foltanyagot, amit belülről kell szerelni, a szár részét kifelé áthúzni a lyukon. Kétszeres a biztonság: foltként is, meg a lyukban tömítő-kitöltő anyagként is dolgozik.
Én javításpárti vagyok, ha szükséges, járok is javított gumival.
A gumigyártó honlapján meg kell nézni, az adott gumitípus javítására van-e tiltás. Konkrétan írják, ha tilos a javítás. Ha nincs semmi info, javítható.
Előnybe kell részesíteni a "gomba" alakú foltanyagot, amit belülről kell szerelni, a szár részét kifelé áthúzni a lyukon. Kétszeres a biztonság: foltként is, meg a lyukban tömítő-kitöltő anyagként is dolgozik.
Én javításpárti vagyok, ha szükséges, járok is javított gumival.
alfa155gyuri11-07-2018 21:05:36 // 9615
Köszi!
Én is inkább túrázok vele de azért néha egyenesben elszoktam ereszteni rendesen. :)
KAWA ZX6R
Én is inkább túrázok vele de azért néha egyenesben elszoktam ereszteni rendesen. :)
KAWA ZX6R
hpeti9111-07-2018 21:00:44 // 9614
Én tavaly ugyan így jártam a két hetes Pilot Road 4 hátsó gumimmal :( Belülről megfoltozta a gumis, ugyan úgy mint az autógumit, vagy ha nagyobb a lyuk, akkor behúzható javítószállal javítják. Azóta kb. 8000 km van a gumiban, és nincs vele problémám, bár én csak túrázásra használom, CBR 600 F4i-n.
alfa155gyuri11-07-2018 20:34:00 // 9613
Sziasztok!
Szerintetek javíthatom sportmotor gumiját vagy csere ha egy szög kiszúrta?
A gumiban van 1000km összesen :(
Szerintetek javíthatom sportmotor gumiját vagy csere ha egy szög kiszúrta?
A gumiban van 1000km összesen :(
Jani5511-07-2018 07:57:24 // 9612
SBK. Fölényes előnnyel, (90 pont a második, 120 pont a harmadik helyezetthez képest), a Kawasaki az első. Jonathan Rea duplázott, ez volt a zöldek 120. futamgyőzelme. Két és fél hónap szünet után, szeptemberben folytatás. (Gyártók sorrendje: Kawasaki, Ducati, Yamaha)
Jimmi T.10-07-2018 16:44:57 // 9611
RS 125 --- CB 125 --- Y 125 , és ha megfogott a motorozás akkor jöhetnek a nagyobbak.
Jani5510-07-2018 15:45:21 // 9610
Bocs, de az eredetvizsgálós ember nem ül fel a motoromra, a tiédre sem és nem megy vele 1 métert sem! Ha elesik vele, ki fizeti a károdat? Betolja és kitolja... (de az a legjobb, ha olyan helyre mész, ahol te tolod, ott tudsz lenni a motorod mellett végig)
Mint írtam, meg kell tanulni motorozni...
Utas szállítás motoron nem is olyan egyszerű és felelősségteljes vállalkozás... (lehet, a két leányzó nem tudta, mire vállalkozik?
Ültetőszetthez hozzá tartozik az alacsonyabb középállvány, ill. a rövidebb kitámasztó. Lehet, valakiknek sokat jelent az a 35-40mm, amivel alacsonyabb lehet az ülésmagasság, de gyakorlatilag nincs jelentősége.
Mint írtam, meg kell tanulni motorozni...
Utas szállítás motoron nem is olyan egyszerű és felelősségteljes vállalkozás... (lehet, a két leányzó nem tudta, mire vállalkozik?
Ültetőszetthez hozzá tartozik az alacsonyabb középállvány, ill. a rövidebb kitámasztó. Lehet, valakiknek sokat jelent az a 35-40mm, amivel alacsonyabb lehet az ülésmagasság, de gyakorlatilag nincs jelentősége.
JulesTS10-07-2018 13:24:44 // 9609
Nekem elég volt látni az eredet vizsgálós embert amikor ráült, hogy beviszi a vizsga állomásra, miket billegett lábujjhegyen amíg el nem indult vele, pedig nem volt törpe, csak alacsonyabb volt nálam... Ha már gurul, akkor alacsonyabb ember is elboldogul vele, de megállás is van...
Ismeretségi körben, Budapestről indult két lány egy enduróval külföldi túrára (csak lábujjhegyen ért le a lába). Szegedig nem volt semmi probléma, csak ott megálltak egy piros lámpánál. Onnantól a vezető horzsolásokkal és zúzódásokkal ment tovább egyedül, az utas meg csukló töréssel kórházba majd haza...
Lehet az első telóknál lejjebb engedni, meg hátul a rugó előfeszítést teljesen minimumra állítani, meg ültető szettel bohóckodni, de azt nem tartom jó megoldásnak. És így nem fogod tudni középtámaszra se rakni.
Ismeretségi körben, Budapestről indult két lány egy enduróval külföldi túrára (csak lábujjhegyen ért le a lába). Szegedig nem volt semmi probléma, csak ott megálltak egy piros lámpánál. Onnantól a vezető horzsolásokkal és zúzódásokkal ment tovább egyedül, az utas meg csukló töréssel kórházba majd haza...
Lehet az első telóknál lejjebb engedni, meg hátul a rugó előfeszítést teljesen minimumra állítani, meg ültető szettel bohóckodni, de azt nem tartom jó megoldásnak. És így nem fogod tudni középtámaszra se rakni.
Jani5510-07-2018 00:50:39 // 9608
180cm alatt nem is érdemes foglalkozni a Varával? Ekkora marhaságot... Nagyon nincs igazad!!! Nézzél már körül a világban, az ázsiai népek (japán, indonézia, korea, stb) motorosait, az ottani Varadero klubok képein mit látsz? Azok a szép szál 150-165cm-es legények hogy ülik meg a motorokat? Varadero csak egy méretben készül, nincs külön 160cm-eseknek, meg 180cm felettieknek! Meg kell tanulni motorozni!
De megnézheted a híres Dakaros motorosok termetét is, ritka kivétel lesz közöttük a 180cm-es. A motorok ülésmagassága sem alacsonyabb, mint a Varáé.
Én is 176cm vagyok, 10 év Varadero alatt soha, semmilyen gondom nem volt evvel. Most a Vera is ugyanolyan magas, egy cm-el sem alacsonyabb, vagy magasabb.
De megnézheted a híres Dakaros motorosok termetét is, ritka kivétel lesz közöttük a 180cm-es. A motorok ülésmagassága sem alacsonyabb, mint a Varáé.
Én is 176cm vagyok, 10 év Varadero alatt soha, semmilyen gondom nem volt evvel. Most a Vera is ugyanolyan magas, egy cm-el sem alacsonyabb, vagy magasabb.
JulesTS09-07-2018 10:21:42 // 9607
A helyedben Transalp, V-Strom 650, Versys 650 közül választanék.
Nekem Varaderom van, de próbáltam Transalpot, TDM 900-at is.
A Varadero igazi túragőzös, ugyan kezes lesz, ha már elindult, de lassú haladásnál és álló helyzetben nem tudja letagadni 260kg-os súlyát és az sem mindegy, hogy milyen magas vagy (180cm alatt nem is érdemes foglalkozni vele). Kezdő motornak nem választanám.
A Transalp bicikli hozzá képest, könnyű és emberibb méretű (mondjuk nekem kicsit szűkös volt, főleg két személlyel), ereje bőven elég két személyes túrázáshoz is.
A TDM 900 meg inkább sportos a többihez képest, R1-től örökölt fékje, meg a 4000 fölött megvaduló sorkettes sem igazán kezdőnek való.
Kollégámnak van 650-es Verys-e, sokat túrázik vele, nagyon szereti.
V-Strom-ot nem próbáltam, de szerintem azzal sem nyúlsz mellé.
Kereskedésekben ülj fel rájuk, ha engedik próbáld ki, sokat segít a döntésben.
Nekem Varaderom van, de próbáltam Transalpot, TDM 900-at is.
A Varadero igazi túragőzös, ugyan kezes lesz, ha már elindult, de lassú haladásnál és álló helyzetben nem tudja letagadni 260kg-os súlyát és az sem mindegy, hogy milyen magas vagy (180cm alatt nem is érdemes foglalkozni vele). Kezdő motornak nem választanám.
A Transalp bicikli hozzá képest, könnyű és emberibb méretű (mondjuk nekem kicsit szűkös volt, főleg két személlyel), ereje bőven elég két személyes túrázáshoz is.
A TDM 900 meg inkább sportos a többihez képest, R1-től örökölt fékje, meg a 4000 fölött megvaduló sorkettes sem igazán kezdőnek való.
Kollégámnak van 650-es Verys-e, sokat túrázik vele, nagyon szereti.
V-Strom-ot nem próbáltam, de szerintem azzal sem nyúlsz mellé.
Kereskedésekben ülj fel rájuk, ha engedik próbáld ki, sokat segít a döntésben.
Jani5508-07-2018 08:46:34 // 9606
Mi tetszik jobban: egyhengeres, V2-es, sor2, sor3, sor4, V4, boxi?
Norby07-07-2018 12:55:25 // 9605
Rgyenlőre köszönöm az infókat!
Jani5507-07-2018 00:08:37 // 9604
Neked kell döntened, te szeretnél valamit, neked kell tetsszen, neked kell kényelmes, testhezálló legyen, az nem olyan egyszerű, hogy én pl.: Versys 1000 mellett kötöttem ki és azt javasolom neked, .
Mi tetszik? Olasz vonal, vagy német, japán, angol, stb., milyen márka? Mire szeretnéd használni: javarészt inkább országút, vagy döntő többségében terep, mekkora termeted van??? Mert kb. húszféle gép közül választhatsz és mindenképp alaposan gondolkodj el, mi a rövidtávú és mi a hosszútávú cél. (vannak inkább egyszemélyes, vannak két személynek is és hosszabb távon kényelmes, jól málházható gyártmányok)
Látványra bejön, akkor menj el hirdetésekre és abból a kategóriából a lehető legtöbb márkát/típust próbáld ki, azután tudsz megfelelő gépet választani magadnak.
Ha sikerült a választás, legyen nagyon fontos a ruházat és a megfelelő sisakválasztás. A már meglévő motorodhoz ott vásárolj végleges sisakot, ahol engedik kipróbálni, a lehető legkisebb szélzaj, a legkisebb turbulencia, lüktetés legyen a fontos és a döntő érv, hogy öröm és boldogság legyen minden megtett km, (ne fájduljon meg a fejed már 50km után és ne süketülj meg idő előtt). Sok sikert és balesetmentes km-eket kívánok!
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: a japán vasak hírhedten megbízhatók, strapabírók, aránylag olcsók, a fenntartásuk az olcsóbbak közül valók, a Honda kifejezetten hosszúéletű gépeket gyárt, eszméletlen példányszámban... tehát alkatrész is van/lesz bőven, a bontók is tele vannak velük... Javaslatom: Transalp 650, kényelmes, könnyű, erős, kisfogyasztású, kifejezetten olcsó fenntartású, univerziális gép. Alkalmas aszfalt, kövesút, könnyű terep, egy, vagy két személlyel, tanulni, eldönteni a továbbiakat tökéletes választás. (a jelzett összegből marad ruhára, sisakra is).
Mi tetszik? Olasz vonal, vagy német, japán, angol, stb., milyen márka? Mire szeretnéd használni: javarészt inkább országút, vagy döntő többségében terep, mekkora termeted van??? Mert kb. húszféle gép közül választhatsz és mindenképp alaposan gondolkodj el, mi a rövidtávú és mi a hosszútávú cél. (vannak inkább egyszemélyes, vannak két személynek is és hosszabb távon kényelmes, jól málházható gyártmányok)
Látványra bejön, akkor menj el hirdetésekre és abból a kategóriából a lehető legtöbb márkát/típust próbáld ki, azután tudsz megfelelő gépet választani magadnak.
Ha sikerült a választás, legyen nagyon fontos a ruházat és a megfelelő sisakválasztás. A már meglévő motorodhoz ott vásárolj végleges sisakot, ahol engedik kipróbálni, a lehető legkisebb szélzaj, a legkisebb turbulencia, lüktetés legyen a fontos és a döntő érv, hogy öröm és boldogság legyen minden megtett km, (ne fájduljon meg a fejed már 50km után és ne süketülj meg idő előtt). Sok sikert és balesetmentes km-eket kívánok!
Hogy a kérdésedre is válaszoljak: a japán vasak hírhedten megbízhatók, strapabírók, aránylag olcsók, a fenntartásuk az olcsóbbak közül valók, a Honda kifejezetten hosszúéletű gépeket gyárt, eszméletlen példányszámban... tehát alkatrész is van/lesz bőven, a bontók is tele vannak velük... Javaslatom: Transalp 650, kényelmes, könnyű, erős, kisfogyasztású, kifejezetten olcsó fenntartású, univerziális gép. Alkalmas aszfalt, kövesút, könnyű terep, egy, vagy két személlyel, tanulni, eldönteni a továbbiakat tökéletes választás. (a jelzett összegből marad ruhára, sisakra is).
Jimmi T.06-07-2018 08:12:27 // 9603
mex8605-07-2018 21:44:32 // 9601
TDM 900at , vagy Varaderot mondanám.
De kezdőként inkább egy lájtosabb, 650es V-Strom, Honda Transalp amik jók és ennyibe beleférnek.
Aztán vannak még egzotikumok, de kezdésnek sztem nem baj ha motorozással foglalkozol nem a szervizzel :)
De kezdőként inkább egy lájtosabb, 650es V-Strom, Honda Transalp amik jók és ennyibe beleférnek.
Aztán vannak még egzotikumok, de kezdésnek sztem nem baj ha motorozással foglalkozol nem a szervizzel :)
Norby05-07-2018 18:07:55 // 9600
Hello mindenki!
Most kezdem a motoros pályafutásom. Tudtuk ajánlani típust? Turaenduro az ami látványra bejön. 800 000. - 1 000 000-ig nézelődök.
Most kezdem a motoros pályafutásom. Tudtuk ajánlani típust? Turaenduro az ami látványra bejön. 800 000. - 1 000 000-ig nézelődök.
emGéza05-07-2018 17:45:25 // 9599
Rolee4628-06-2018 06:43:00 // 9598
Jó gurit meg tapadós aszfaltott!😉😀
Jimmi T.28-06-2018 05:59:35 // 9597
Jorjie24-06-2018 08:43:13 // 9596
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
506
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?