Forum >> 2 keréken is szép az élet
zolee14517-09-2010 23:15:23 // 7645
Nemrég tudtam meg, hogy a szolgáltatóm berakta a listába a digi-t. Ha ez nincs akkor nekem sem lenne, mert itt ha akarnék se tudnék előfizetni, tányéros meg nem kell, mert nekem egyben van a telefonnal meg a nettel a kábel tv.
Satti17-09-2010 22:27:31 // 7644
Elég rossz döntés volt a részükről, mert eu.sport szinte tényleg mindenhol van, akit érdekel a motorsport annál mindenképpen.
Belga17-09-2010 20:12:44 // 7643
A Dorna anno ugy dontott, hogy muholdon nem jut el kello mennyisegu emberhez a kozvetites, ezert a foldi sugarzasu adokat preferaljak. Igy megszunt az Eurosportal valo szerzodes (kiveve az Angolok, naluk tovabbra is ott megy a nepszeru Moody-Rider paros kozvetitesevel). Magyarisztanban a kiralyi ado lett volna az elso celpont, de nekik - mint tudjuk - nem kellett. Igaz masnak sem, igy lecsapott ra a Digi.
Uj Live Timing iPad-re.
Uj Live Timing iPad-re.
Satti17-09-2010 19:50:21 // 7642
A digisport meg monnyon le, a szemét minőségű netes adásukat is csak fizetősen lehet már nézni. Azt nem értem csak, hogy a "nagy" kereskedelmi tv-knek, vagy esetleg a "királyi" csatornának hogy nem fért bele a keretbe a közvetítési jog, egy ilyen semmilyen adónak meg megéri, amit az ország lakosságának kevesebb mint a 10 %-a tud nézni, azt meg főképpen nem értem, hogy az eu.sportnak miért nem érte meg továbbra is adni a motogp futamokat élőben. Eléggé bosszantó, hogy már 10 éve minden futamot néztem, nyomon követtem a versenyeket, és ettől az évtől ezt nem tehetem, mert csak ez miatt nem fogok előfizetni erre a digiakármire.
imi15617-09-2010 19:22:26 // 7641
Nagy bátorság (butaság) lett volna Rossi részéről,hogyha Burgess nélkül fut neki a következő évnek.
Így viszont-sztem-simán esélyes lehet jövőre a vb címre:-)!
Így viszont-sztem-simán esélyes lehet jövőre a vb címre:-)!
Kazes☻17-09-2010 18:24:03 // 7640
mesa15-09-2010 16:05:43 // 7639
Nem akarok senkit elkeseríteni de a Worldwide Circuit Management ugyanolyan fake cég, mint a Gupo M, vagy jobban. Ha jól tudom a tulajdonosai is ugyanazok, szóval csak papírozgatás megy továbbra is.
Elég megnézni a honlapjukat. Csak egy mondat van rajta: Hamarosan.
Elég megnézni a honlapjukat. Csak egy mondat van rajta: Hamarosan.
Kovi13-09-2010 11:47:55 // 7637
A finanszírozás kérdése nyitott, de ha ez megoldódik, egy magyar konzorcium fejezhetné be a Balatonring felépítését.
Célegyenesbe fordulhat a sávolyi motorversenypálya eddigi kanyargós története, ugyanis a Napi Gazdaság [1] értesülései szerint egy magyar vállalkozásokból álló konzorcium fejezné be az építést, az üzemeltetés viszont továbbra is a spanyol érdekeltségű Balatonring Kft. birtokában maradna. Így akár már a jövő évi motoros-világbajnokság magyarországi futamát is megrendezhetnék Sávolyon - feltéve, ha megoldódik a finanszírozás kérdése.
A spanyol beruházó Grupo Milton Zrt. képviselője, Mervó József többszöri megkeresésünk ellenére sem kívánt válaszolni a Napi kérdésére, így további részleteket tőle nem tudtunk meg. A cégnyilvántartási adatokból viszont kiderült, hogy a pályát építő - és a földmunkákba, infrastrukturális fejlesztésekbe eddig körülbelül 5-6 milliárd forintot invesztáló - Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft.-ben alapvető változások mentek végbe. Az 1,2 milliárd forint jegyzett tőkéjű cégből ugyanis tavaly év végén kiszállt a Grupo Milton, helyét a valenciai székhelyű Worldwide Circuit Management SL vette át.
Hasonlóképpen hallgatásba burkolódzott az üzemeltetésre létrehozott Balatonring Kft. is, amelynek elnöke, Csobánczy Gábor nem kívánt kérdéseinkre válaszolni. Sávoly polgármestere, Bobek József viszont megkeresésünkre elmondta, az elmúlt hónapokban semmiféle fejleményről nem értesült.
A 90 millió eurós - mai áron több mint 25 milliárd forint - sávolyi pályaépítés azt követően állt le, hogy az MFB Zrt. nem folyósított a spanyol befektetőknek 15,3 milliárd forint hitelt - ennek 80 százalékára vállalt volna garanciát az állam. A Magyar Turizmus Zrt. a rendezéshez kapcsolódva 10 év alatt 20 milliárd forintot fizetett volna a verseny rendezési jogáért. A szövevényes beruházás legutóbbi fejleményeként idén júniusban a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) kérésére megjelent a pálya megvalósíthatósági tanulmányának - addig titkos - néhány részlete. E szerint a magyar állam öt éven belül megvehette volna a Balatonringet - az opciós szerződés szerint a hiteltörlesztésen felül 25 millió forintért jutott volna a pályához. Az üzemeltetési jogok azonban ezt követően is a beruházónál maradtak volna.
Célegyenesbe fordulhat a sávolyi motorversenypálya eddigi kanyargós története, ugyanis a Napi Gazdaság [1] értesülései szerint egy magyar vállalkozásokból álló konzorcium fejezné be az építést, az üzemeltetés viszont továbbra is a spanyol érdekeltségű Balatonring Kft. birtokában maradna. Így akár már a jövő évi motoros-világbajnokság magyarországi futamát is megrendezhetnék Sávolyon - feltéve, ha megoldódik a finanszírozás kérdése.
A spanyol beruházó Grupo Milton Zrt. képviselője, Mervó József többszöri megkeresésünk ellenére sem kívánt válaszolni a Napi kérdésére, így további részleteket tőle nem tudtunk meg. A cégnyilvántartási adatokból viszont kiderült, hogy a pályát építő - és a földmunkákba, infrastrukturális fejlesztésekbe eddig körülbelül 5-6 milliárd forintot invesztáló - Sávoly Motorcentrum Fejlesztő Kft.-ben alapvető változások mentek végbe. Az 1,2 milliárd forint jegyzett tőkéjű cégből ugyanis tavaly év végén kiszállt a Grupo Milton, helyét a valenciai székhelyű Worldwide Circuit Management SL vette át.
Hasonlóképpen hallgatásba burkolódzott az üzemeltetésre létrehozott Balatonring Kft. is, amelynek elnöke, Csobánczy Gábor nem kívánt kérdéseinkre válaszolni. Sávoly polgármestere, Bobek József viszont megkeresésünkre elmondta, az elmúlt hónapokban semmiféle fejleményről nem értesült.
A 90 millió eurós - mai áron több mint 25 milliárd forint - sávolyi pályaépítés azt követően állt le, hogy az MFB Zrt. nem folyósított a spanyol befektetőknek 15,3 milliárd forint hitelt - ennek 80 százalékára vállalt volna garanciát az állam. A Magyar Turizmus Zrt. a rendezéshez kapcsolódva 10 év alatt 20 milliárd forintot fizetett volna a verseny rendezési jogáért. A szövevényes beruházás legutóbbi fejleményeként idén júniusban a Társaság a Szabadságjogokért (TASZ) kérésére megjelent a pálya megvalósíthatósági tanulmányának - addig titkos - néhány részlete. E szerint a magyar állam öt éven belül megvehette volna a Balatonringet - az opciós szerződés szerint a hiteltörlesztésen felül 25 millió forintért jutott volna a pályához. Az üzemeltetési jogok azonban ezt követően is a beruházónál maradtak volna.
Dekka10-09-2010 14:00:36 // 7636
Srácok, valakinek nincs véletlenül Yamaha TZR- je? érdekelnének tapasztalatok róla
96 utániakról
96 utániakról
zümi16609-09-2010 20:19:06 // 7635
No de gondatlanságból elkövetett emberölés? Miféle gondatlanság volt itt?! Ez azért nagyon durva. Mindenki láthatta mi történt, a mögötte jövőknek esélye nem volt kikerülni Tomizawát. Ez egy tragédiával végződött sportbaleset volt. Nem kellene itt a hatóságoknak kavarni, ezt a szövetségen belül kellene intézni. Persze ha ez a törvény, nincs mit tenni.
zolee14509-09-2010 17:58:40 // 7634
Nem ismerjük az olasz törvényeket. Gondolom ilyen esetekben hivatalból kell eljárniuk, majd egy meghallgatás után felmentik őket.
A pálya személyzete egy másik kérdés. Láttunk már idióta lengetéseket vagy nem lengetéseket, de ha nincs belőle baj akkor tesznek rá. Ha viszont akkor történik valami komolyabb akkor mindenkit előrángatnak, és megy a büntetősdi.
Azért egy halálos balesetet nem lehet annyival elintézni, hogy jól van, ilyen a verseny. Vizsgálódni kell, és a le kell tenni a hozzátartozók elé az anyagot, hogy nem hibázott senki, ilyen a verseny. A végeredmény ugyanaz, de mégsem mentek el szó nélkül egy halálos baleset mellett. kb erről szólhat a dolog.
Ha meg mégis kiderül, hogy van más is akkor az már megint egy külön történet.
A pálya személyzete egy másik kérdés. Láttunk már idióta lengetéseket vagy nem lengetéseket, de ha nincs belőle baj akkor tesznek rá. Ha viszont akkor történik valami komolyabb akkor mindenkit előrángatnak, és megy a büntetősdi.
Azért egy halálos balesetet nem lehet annyival elintézni, hogy jól van, ilyen a verseny. Vizsgálódni kell, és a le kell tenni a hozzátartozók elé az anyagot, hogy nem hibázott senki, ilyen a verseny. A végeredmény ugyanaz, de mégsem mentek el szó nélkül egy halálos baleset mellett. kb erről szólhat a dolog.
Ha meg mégis kiderül, hogy van más is akkor az már megint egy külön történet.
Kazes☻09-09-2010 17:54:31 // 7633
Fura, csak az egész világ láthatta hogyan történt és ezek most ezen pörögnek?! :(
Satti09-09-2010 17:45:06 // 7632
Ez nekem egy kissé marhaságnak tűnik, minek kell ez a cirkusz? Elég lesz ezt az egészet feldolgozni a 2 versenyzőnek, főleg a 17 éves Reddingnek, nemhogy ilyen baromságokkal zaklassák őket, barmok ezek a digók!
zolee14509-09-2010 17:35:53 // 7631
San Marinó-i Nagydíjon elgázolták az előttük bukó Tomizava Soját. A japán pilóta a kórházba szállítást követően elhunyt.
Az olasz La Gazzetta dello Sport című sportnapilap a szerdai számában arról írt, hogy a San Marinó-i De Angelis és a brit Redding ellen gondatlanságból elkövetett emberölés vádjával indult nyomozás, ugyanakkor nem indítottak vizsgálatot a misanói versenypálya vezetőinek felelőssége ügyében.
A két motorosnak olyan írásos anyagot kell benyújtania az ügyészségnek, amelyben vázolják a baleset körülményeit és okait a saját szemszögükből. A dokumentumot Redding szüleinek is alá kell írniuk, mert a sportoló 17 éves, így még fiatalkorúnak számít.
A rimini ügyészség egyelőre lefoglalta a szerencsétlenségben összetört motorkerékpárokat, valamint a 19 esztendős Tomizava felszerelését.
MTI
Az olasz La Gazzetta dello Sport című sportnapilap a szerdai számában arról írt, hogy a San Marinó-i De Angelis és a brit Redding ellen gondatlanságból elkövetett emberölés vádjával indult nyomozás, ugyanakkor nem indítottak vizsgálatot a misanói versenypálya vezetőinek felelőssége ügyében.
A két motorosnak olyan írásos anyagot kell benyújtania az ügyészségnek, amelyben vázolják a baleset körülményeit és okait a saját szemszögükből. A dokumentumot Redding szüleinek is alá kell írniuk, mert a sportoló 17 éves, így még fiatalkorúnak számít.
A rimini ügyészség egyelőre lefoglalta a szerencsétlenségben összetört motorkerékpárokat, valamint a 19 esztendős Tomizava felszerelését.
MTI
Tom1207-09-2010 13:57:58 // 7628
A szokásos "bűnbak" keresés...
Leejtették, ill. kicsúszott ott valakinek a kezéből, a nagy igyekezetben, de nem volt az akkora esés, hogy valamit is változtatott volna a tényeken és az állapootán - miután 2 motor 200 körül áthajtott rajta...
Leejtették, ill. kicsúszott ott valakinek a kezéből, a nagy igyekezetben, de nem volt az akkora esés, hogy valamit is változtatott volna a tényeken és az állapootán - miután 2 motor 200 körül áthajtott rajta...
Belga07-09-2010 13:47:38 // 7627
Leejtettek a soderba a hordagyat. De ez mar nem szamitott attol tartok.
Satti07-09-2010 13:33:14 // 7626
Bonyolódik a dolog, olvastam, hogy gondatlanságból elkövetett emberölés vádjával indítanak nyomozást Tomizawa halála miatt, mert az orvosok leejtették a japán versenyzőt, miközben kivitték a bukótérből.
Gondolom a nagy sietség miatt történhetett ez meg, de nem hiszem, hogy ez okozhatta volna a halálát, olyan súlyos sérüléseket szenvedhetett, amikor áthajtottak rajta, hogy már sajnos az is elég lehetett a halálához.
Gondolom a nagy sietség miatt történhetett ez meg, de nem hiszem, hogy ez okozhatta volna a halálát, olyan súlyos sérüléseket szenvedhetett, amikor áthajtottak rajta, hogy már sajnos az is elég lehetett a halálához.
Tom1206-09-2010 19:58:01 // 7625
Ráadásul hasonló eset volt, mint a tegnapi. Leesett a motorról és "telibe találták" a hátsók... :-/
zümi16606-09-2010 13:55:42 // 7624
Ránézésre is szimpi srác volt Tomizawa, nagyon sajnáltam, hogy nem úszta meg. Most már az égi pályákon, a csillagok közt száguld, ahol már semmi baj nem érheti. Nyugodjon békében, hiányozni fog:-(((
Satti06-09-2010 09:08:20 // 7623
Most olvastam, amit eddig nem is tudtam, hogy a múlt hétévégén Indianapolisban, a betétfutamopn is meghalt egy 13 (!) éves motoros is.
Kovi06-09-2010 09:00:54 // 7622
Igen igen!:-((
Az ember azt hinné a versenypálya biztonságos aztán mégsem!:-(
Az ember azt hinné a versenypálya biztonságos aztán mégsem!:-(
Satti06-09-2010 08:56:59 // 7621
Szomorú dolog, ami a hétvégén történt, Kato után, sajnos ismét egy japán tehetség vesztette az életét a pályán.
R.I.P.
R.I.P.
Kócosw05-09-2010 16:14:06 // 7620
durva bukäs volt..telibekaptäk teljesen...
sajna nemvolt kerdes a kimenetel :S :(
sajna nemvolt kerdes a kimenetel :S :(
Tom1205-09-2010 15:31:04 // 7619
Néztem a futamot, nagyon szerencsétlenül esett, esélye sem volt, hogy megússza... :-/
Kócosw05-09-2010 15:25:06 // 7618
Inter156 (il mascalzone)30-08-2010 21:45:21 // 7617
A főnököm a hétvégén vett egy 800-as Suzuki Intrudert,tele extrákkal....félelmetesen jól néz ki. Majd teszek be róla képet:)
zümi16630-08-2010 20:31:39 // 7616
Szerintem ezt az indis futamot mindegyik versenyző nagyon gyorsan szeretné elfelejteni. Szar pálya, gyér közönség, baszott meleg, hosszú utazás. Remélem Pedrosa most már innen folytatja Misanóban is, s még tovább. Világbajnok már valszeg nem lesz, de azért még ráijeszthet a Rossi-imitátorra.
Satti30-08-2010 20:01:46 // 7615
Ahogy elnézem, itt nem sokan nézték a tegnap esti Indianapolis-i futamot.
Talma ismét elég jól szerepelt, főleg ahhoz képest, hogy ismét elég hátulról rajtolt.
Rossi ismét ott volt az első 3 mögött, pedig még korántsem teljesen egészséges.
Talma ismét elég jól szerepelt, főleg ahhoz képest, hogy ismét elég hátulról rajtolt.
Rossi ismét ott volt az első 3 mögött, pedig még korántsem teljesen egészséges.
ANGER28-08-2010 17:18:18 // 7614
Én is olvastam,de ez csak egy halva született ötlet ,szerintem.
Bár nem bánnám,ha létrejönne!
Bár nem bánnám,ha létrejönne!
GT Ɨ|ѯ28-08-2010 05:46:30 // 7613
Nem is csodálom, itt azért nem csak a sereget hajtja..:-)
Belga26-08-2010 23:04:24 // 7612
Satti24-08-2010 20:49:09 // 7611
A Dottore egyedi és utánozhatatlan. :-))
sparco21-08-2010 00:04:04 // 7610
Am. ma olvastam, hogy tervezik a közlejövöben bevezetni, hogy 125ccm-s motorokat is lehessen vezetni B kat jogsival... Mondjuk nekem anno jó lett volna... :D
ANGER20-08-2010 17:59:24 // 7609
Nem annyira,de ha nagyon feszegetik akkor abbahagyom ,nem ért nagy kár 10ezerből megúszom ,csak a kormánytól parázok kicsit,hogy nagyobb a baj!
A rendőr nem is kért semmit csak a jogsim és a biztosítást.
Egyébként nem a sebességért vettem nagyobb mocit hanem ,hogy nagy testü legyen pont az ilyen esetek végett!
És úgy néz ki ,hogy bevált!
A kicsi robogó széthullott volna és nem is védett volna meg annyira,de ez csak az én álláspontom.
Egyébként ha gebasz van akkor bizakodok benne,hogy nem lesz nagy bajom belőle!
A rendőr nem is kért semmit csak a jogsim és a biztosítást.
Egyébként nem a sebességért vettem nagyobb mocit hanem ,hogy nagy testü legyen pont az ilyen esetek végett!
És úgy néz ki ,hogy bevált!
A kicsi robogó széthullott volna és nem is védett volna meg annyira,de ez csak az én álláspontom.
Egyébként ha gebasz van akkor bizakodok benne,hogy nem lesz nagy bajom belőle!
sparco20-08-2010 16:17:12 // 7608
Nem félsz am. hogy megcseszhetnek, hogy 50 ccm-ként használod az Aprilia Leonardo-t??? Nehogy bajod essen belőle... csak jó tanácsként írom.
Mert 50 ccm-be nem gyártottak Leonardot. Tehát vagy 125-150 lehet. De talán még 180 ccm-be is gyártottak.
Mert 50 ccm-be nem gyártottak Leonardot. Tehát vagy 125-150 lehet. De talán még 180 ccm-be is gyártottak.
ANGER20-08-2010 10:09:47 // 7607
Hát nekem egyre jobban kezd nem tetszeni ez a motorozás,bár amekkora örömmel kezdtem el úgy veszik el a kedvem kedves autós társaim,tisztelet a kivételnek!
Folyamatosan leszorítanak,dudálnak ha kell ha nem meg ilyenek,hiába van rajtam állandóan a láthatósági mellény vagy kabát mindig azt mondják,hogy nem látnak,akkor ne üljön volán mögé!Tegnap például jöttem haza Ócsa felől és egy éles balos kanyarba érve elment mellettem egy Audi,el is fért szépen mellettem,viszont a szembejövő Lada gyorsabban jött mint kellett volna és állítólag a kurvákat nézte ami el is vette a figyelmét átjött a szemközti sávba és pont előttem csattantak össze kb 1-2 méterre tőlem az Audival én pedig 50el bele a Ladába!Esélyem sem volt!
Semmi bajom nem lett de a fejem és a fbal fülem amire estem még fáj,illetve a bal lábamon végig lejött a plazúr.
A mocimon horzsolások kiszakadt ülés és amit csak elinduláskor vettem észre ,hogy elferdült a kormány eléggé,remélem csak elferülésről van szó!
Nem is nyúlok hozzá,megvárom a kárszakértő intézkedését.
A rendőr felvette a jegyzőkönyvet és simán kihozta ,hogy a Ladás volt a hibás!
Hétfőn megyek a jegyzőkönyvért,majd meglátjuk mi lesz belőle.
Van pár képem.
Folyamatosan leszorítanak,dudálnak ha kell ha nem meg ilyenek,hiába van rajtam állandóan a láthatósági mellény vagy kabát mindig azt mondják,hogy nem látnak,akkor ne üljön volán mögé!Tegnap például jöttem haza Ócsa felől és egy éles balos kanyarba érve elment mellettem egy Audi,el is fért szépen mellettem,viszont a szembejövő Lada gyorsabban jött mint kellett volna és állítólag a kurvákat nézte ami el is vette a figyelmét átjött a szemközti sávba és pont előttem csattantak össze kb 1-2 méterre tőlem az Audival én pedig 50el bele a Ladába!Esélyem sem volt!
Semmi bajom nem lett de a fejem és a fbal fülem amire estem még fáj,illetve a bal lábamon végig lejött a plazúr.
A mocimon horzsolások kiszakadt ülés és amit csak elinduláskor vettem észre ,hogy elferdült a kormány eléggé,remélem csak elferülésről van szó!
Nem is nyúlok hozzá,megvárom a kárszakértő intézkedését.
A rendőr felvette a jegyzőkönyvet és simán kihozta ,hogy a Ladás volt a hibás!
Hétfőn megyek a jegyzőkönyvért,majd meglátjuk mi lesz belőle.
Van pár képem.
mesa19-08-2010 11:45:32 // 7606
Celeb.
Inkább motorozna úgy, mint a csapattársa. Felőlem akár ihatna is, mint Rai ...
Inkább motorozna úgy, mint a csapattársa. Felőlem akár ihatna is, mint Rai ...
Kazes☻19-08-2010 11:01:55 // 7605
DéZé18-08-2010 22:06:57 // 7604
Jövőre ilyenkor már okosabbak leszünk :)))))))))!!!!!
imi15618-08-2010 21:58:20 // 7603
Úgy bizony!
Valahogy sosem volt egy szimpi gyerek számomra.Sztem-baromi nagy az arca:S!
Bízom benne,hogy a Doktor jövőre rendet tesz a fejében:DD!
Valahogy sosem volt egy szimpi gyerek számomra.Sztem-baromi nagy az arca:S!
Bízom benne,hogy a Doktor jövőre rendet tesz a fejében:DD!
DéZé18-08-2010 21:50:31 // 7602
Gyári Honda.Valószínűleg három indul belőlük.
DéZé18-08-2010 21:49:39 // 7601
Totál Rossi utánzat. Megpróbálja ezeket a kis történeteket eljátszani a győzelmek után, aztán ha megnézed a ruháját, szintén felemás színű a bőrnadrág szára is, stb. Reméljük jövőre helyre áll a világ rendje és a Doktor immár olasz motoron lealázza a gyereket.
Egyébként motorozni kétségtelenül tud Lorenzo, de kérdés, hogy a motorok fejlesztésében hogy tud segíteni, mert ezt a motort,amin jelenleg ül, Rossi tanácsai alapján fejlesztették.
Egyébként motorozni kétségtelenül tud Lorenzo, de kérdés, hogy a motorok fejlesztésében hogy tud segíteni, mert ezt a motort,amin jelenleg ül, Rossi tanácsai alapján fejlesztették.
imi15618-08-2010 21:44:57 // 7600
Nem,mintha annyira érdekelne,de Stoner hol folytatja?
imi15618-08-2010 21:44:03 // 7599
Néztem a vb állást is.Nagyon úgy tűnik,hogy Rossi-nak ez az év elúszott:-(((!
Nagyon kíváncsi leszek,hogy alakul a következő éve a Ducati-n.
Remélem hasonló diadalt arat,mint az első yamahás veresenyén anno.
(már csak az kellene,hogy valahol normálisan tudjam nézni a jövő évi futamokat:P)
Nagyon kíváncsi leszek,hogy alakul a következő éve a Ducati-n.
Remélem hasonló diadalt arat,mint az első yamahás veresenyén anno.
(már csak az kellene,hogy valahol normálisan tudjam nézni a jövő évi futamokat:P)
Tommi18-08-2010 21:42:12 // 7598
Ja, értem...
He-he, szegény Lorenzonak nem tudtak kitalálni semmit, így a Dokit utánozza? Gáz :)
He-he, szegény Lorenzonak nem tudtak kitalálni semmit, így a Dokit utánozza? Gáz :)
imi15618-08-2010 21:39:38 // 7597
Én az S2r800-akat nézegettem,mielőtt a 695-öt megvettem volna.Nekem is nagyon tetszenek ezek a "sportszörnyek",de az áruk eléggé húzós:S!
DéZé18-08-2010 21:36:51 // 7596
Az nem Rossi, hanem Lorenzo. Most ezt találta ki a győzelem megünneplésére, amivel Rossit próbálja majmolni...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
4
Guests4
488
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?