Borzalmas lehet vele fordulni ha rá érzel.:-)(láb ki!)
Viszont egyenesben nagyon unalmas!:-(
Nekem csak városi használatra van illetve néha Dobogókő ott volt súlyos balesetem is!:-(
Városban nagy király közúton nagyon kényelmetlen.
Én egyébként többet megyek vele az erdőben mint közúton általában 7végenként 100-150km. Nyáron kb. melóba is ilyen távot járok.
De ez jobb időben 10c fölött megy Télen is!!:-))
Aztán óvatosan a kóstolgatásokkal mert ebből szokott a baj lenni!
Javaslom neked Kakucsot ott próbáld ki milyen döntögetni a Supermotosokkal.:-)
És nem baj ha neked nem az van nagyon szívélyesen látnak utcai motorosokat is!:-)
Tehát az utca nem versenypálya!!!:-)
Vigyázzunk magunkra nekem már két barátom is elment!!:-((((
Ja meg egyébként a Hringen van egy éjszakai gurulás néven rendezett pályázás itt lehet utast is vinni de azt hiszem csak bőr ruhában!!
Ott lehet jókat fordulgatni.
Forum >> 2 keréken is szép az élet
Kovi21-01-2011 15:21:13 // 7895
Longman21-01-2011 14:48:37 // 7894
Egyre inkább szeretnék kipróbálni egy ilyen gépet.. Pedig közben félek tőlük mint a tűztől. Érdekes ellentét, nemde? :)
Tavaly összefutottam a Bükkben a Répáshutai "pihenőben" 2 supermoto-s sráccal. Épp sztorizgattak egymásnak nagyon. Láthatóan nem először jártak arra.. :) Egy KTM és egy Husqvarna volt, ha jól emlékszem. A nagyobbik fajtából mindkettő.
Bekapcsolódtam a beszélgetésbe jó fejek voltak, egy idősebb 40 körüli a másik korombeli lehetett.
Aztán lassan indulóra vettem, ahogy ők is. Nekem már kopottak voltak a gumik, gondoltam menjenek csak előre, ne ők űzzenek engem mert abból besokallás lesz. Így is lett, de 2 kanyar után elborult az agyam, mert láttam hogy van "keresni valóm" mellettük. A fiatalabbikat elkezdtem bekóstolni, legnagyobb meglepetésemre inkább féktávon és a kanyarba be mint kigyorsításon. Lépni nem mertem, mert tudtam hogy szarok a gumik. De az adrenalin már dolgozott.. :) Szóval inkább maradtam mögötte, próbálgattam hol a gyenge pontja, hol tudok majd elmenni. (kigyorsításnál azért lehetett érezni hogy van benne erő rendesen). Az idősebbik fószerban már lehetett km rendesen, mert az ez idő alatt el is húzott szépen.
Aztán egyik egyenesben úgy gondoltam hogy akkor hajrá a következő jobbos az enyém, és meg is előztem féktávon, utána szépen el is húztam. Borzasztó büszke voltam magamra.. :DD
Volt közben egy kis kaland is persze az egyik hosszú egyenesben a srác elkezdett előzni 2 autót, gondoltam nekem is menni kell, így is lett, csak az utoljára maradt autó sofőrje úgy gondolta inkább rágyorsít ő is, nehogy rosszul aludjon éjszaka. Az a baj hogy ekkor már erősen féktávon voltam, ő meg mellettem, tehát nagyon nem satuzhattam, így mire elmentem mellette erősen kapaszkodni kellett.. :) Mivel ilyenkor szoktam használni a hátsó féket is, így én is kicsit supermoto-san kanyarodtam be.. :)
Jó volt.. Várom a nyarat :)
Tavaly összefutottam a Bükkben a Répáshutai "pihenőben" 2 supermoto-s sráccal. Épp sztorizgattak egymásnak nagyon. Láthatóan nem először jártak arra.. :) Egy KTM és egy Husqvarna volt, ha jól emlékszem. A nagyobbik fajtából mindkettő.
Bekapcsolódtam a beszélgetésbe jó fejek voltak, egy idősebb 40 körüli a másik korombeli lehetett.
Aztán lassan indulóra vettem, ahogy ők is. Nekem már kopottak voltak a gumik, gondoltam menjenek csak előre, ne ők űzzenek engem mert abból besokallás lesz. Így is lett, de 2 kanyar után elborult az agyam, mert láttam hogy van "keresni valóm" mellettük. A fiatalabbikat elkezdtem bekóstolni, legnagyobb meglepetésemre inkább féktávon és a kanyarba be mint kigyorsításon. Lépni nem mertem, mert tudtam hogy szarok a gumik. De az adrenalin már dolgozott.. :) Szóval inkább maradtam mögötte, próbálgattam hol a gyenge pontja, hol tudok majd elmenni. (kigyorsításnál azért lehetett érezni hogy van benne erő rendesen). Az idősebbik fószerban már lehetett km rendesen, mert az ez idő alatt el is húzott szépen.
Aztán egyik egyenesben úgy gondoltam hogy akkor hajrá a következő jobbos az enyém, és meg is előztem féktávon, utána szépen el is húztam. Borzasztó büszke voltam magamra.. :DD
Volt közben egy kis kaland is persze az egyik hosszú egyenesben a srác elkezdett előzni 2 autót, gondoltam nekem is menni kell, így is lett, csak az utoljára maradt autó sofőrje úgy gondolta inkább rágyorsít ő is, nehogy rosszul aludjon éjszaka. Az a baj hogy ekkor már erősen féktávon voltam, ő meg mellettem, tehát nagyon nem satuzhattam, így mire elmentem mellette erősen kapaszkodni kellett.. :) Mivel ilyenkor szoktam használni a hátsó féket is, így én is kicsit supermoto-san kanyarodtam be.. :)
Jó volt.. Várom a nyarat :)
Scott21-01-2011 14:38:10 // 7893
Nekem Road Attack van még az egyes verzió. Nekem bevállt, igaz olcsón jutottam hozzá. Azt mondják max 10-15k-t megy el.
Scott21-01-2011 14:35:58 // 7892
Én benne lennék, de csak ha nagy része gurulás :)
Kovi21-01-2011 13:35:48 // 7891
Kovi21-01-2011 13:31:35 // 7890
Kovi21-01-2011 13:26:02 // 7889
Ha már felemás mindenképpen elöre puhább összetétel kell!!!
Úgy is elkopik kettö hátul mig egy elöl!!
Gyárilag még én sem láttam felemást de a tied ahogyan irod nem olyan egetrengető külömbség, szerintem puhább az a tipus elöl!
Úgy is elkopik kettö hátul mig egy elöl!!
Gyárilag még én sem láttam felemást de a tied ahogyan irod nem olyan egetrengető külömbség, szerintem puhább az a tipus elöl!
Kovi21-01-2011 13:23:04 // 7888
Igen igazad van mert őssze kevertem ez van most az Aprilian!!!
A Drz használtam KR108 -ast és utcán meg gokart pályán!!
Sokkal jobban tapad persze kopik is de én még annó 20,000,-szereztem párban és úgy 2garnitura volt nálam egy szezon!
A Drz használtam KR108 -ast és utcán meg gokart pályán!!
Sokkal jobban tapad persze kopik is de én még annó 20,000,-szereztem párban és úgy 2garnitura volt nálam egy szezon!
Blade21-01-2011 13:15:03 // 7887
Mint ahogy autót sem adnak át úgy, hogy elől Michelinek vannak, hátul meg Hankookok:) Bár már hallottam olyan esetet amikor megpróbálták.
Egy motoron eltérő típusú gumik használata minden esetben helytelen!
Egy motoron eltérő típusú gumik használata minden esetben helytelen!
Longman21-01-2011 13:06:58 // 7886
Hát lehet hogy neked van igazad, de most megnéztem még a szalonos képeket, ajol egymás mellett áll vagy 6 db, és mindegyiken így volt szerelve.
Egyébként én ezt csak tavaly nyáron vettem észre, nem is értettem, én is inkább az egyforma gumik híve vagyok. Pedig sokan szerelnek eltérő típusúakat..
Egyébként én ezt csak tavaly nyáron vettem észre, nem is értettem, én is inkább az egyforma gumik híve vagyok. Pedig sokan szerelnek eltérő típusúakat..
Blade21-01-2011 13:03:12 // 7885
Kovi, D208-ban nem volt Slick, amit vágni tudsz:)
De miért jó a vágott Slick? És hol használod?
De miért jó a vágott Slick? És hol használod?
Kovi21-01-2011 12:09:56 // 7884
Én Supermoton Dunlop vagy Pirelli erre a kettöre esküszöm más szóba sem jöhet!
És vágott slick legyen (D208)ám!!:-)))
És vágott slick legyen (D208)ám!!:-)))
Blade20-01-2011 21:36:43 // 7883
Hát igen, a Bridgestone motorgumiban nem igazán jó, még mindig.
Gyárilag nem szerelnek motort eltérő gumikkal, lehet hogy a kereskedő operált valamivel...
Gyárilag nem szerelnek motort eltérő gumikkal, lehet hogy a kereskedő operált valamivel...
TSiga ( I am the TSIG)20-01-2011 19:21:19 // 7882
Totti (NagyVad)20-01-2011 14:20:18 // 7881
Júni az jó lehet! Nekem a júli ugye a SZ.V.A.T miatt biztos nem jó! De még ez Szeptember is jó lehet de annak is mindenképp az eleje mert azért ott már szeszélyes tud lenni az idő járás!
Jimmi T.20-01-2011 14:19:23 // 7880
Az idén 90 éves a Moto Guzzi. Biztos hogy lesz Mandello-ban világtalálkozó szeptemberben. Én azt ki nem hagyom. Legutóbb amikor voltam három nap alatt 13000 motor és 17000 ember regisztrált.
Longman20-01-2011 14:12:23 // 7879
És a kifutó szezon? Szeptember pl.? Addigra a turisták is kevesebben vannak..
Totti (NagyVad)20-01-2011 14:06:59 // 7878
Igen az az mi is arra szoktunk menni!
SKrisz20-01-2011 14:06:41 // 7877
Jó kérdés. Egyenlőre a találkozó ötlete is csak kósza gondolat volt. Május biztos nem, akkor már fullon van a naptár, ráadásul akkor lesz a szokásos éve turné kollégákkal. Idén észak olasz és horváth célpontokkal 8 nap alatt. Szóval én azt mondom június közepe lehet a nyerő. Nyárba mélyen nem akarok belemenni, mert akkor úgyis mindenki nyaral, nem ér rá, stb...stb... Majd úgyis megbeszéljük még későbbiekben.
Longman20-01-2011 13:46:55 // 7876
Igen ezeket tudom, de köszönöm! :)
Különben nem is értem hogy az én motoromon gyárilag más típus az eleje és a hátulja. Bridgestone mindkettő, de eltérő típusok. :O Talán BT021 a hátulja és BT010 az eleje, de nem vagyok biztos benne.. Sosem voltam elégedett velük igazán. :S
Különben nem is értem hogy az én motoromon gyárilag más típus az eleje és a hátulja. Bridgestone mindkettő, de eltérő típusok. :O Talán BT021 a hátulja és BT010 az eleje, de nem vagyok biztos benne.. Sosem voltam elégedett velük igazán. :S
Maxwell20-01-2011 13:42:12 // 7875
Az a tó Villach mellett van. Mi tavaly mentünk arra. Tatabányától 9 óra normális tempóban ha nem autópályázik az ember. Ebben benne van az ebéd, néhány kávé meg 3szor esőruha fel és levétele. :) Ha már arra mentek akkor ajánlanám a 69-es utat. Főleg a Lavamünd és Eibiswald közötti szakaszt. Igazi ínyencség a motorosoknak.
Autópályán persze gyorsabban meg lehet oldani, de azt én nem szivesen.
Már be van tervezve egy nagy gurulás nyárra.
Ha mégis közelebbre szerveznétek a találkát, akkor én is csatlakoznék szivesen.
(Lavamünd majdnem pont féltáv és van camping ;) )
Autópályán persze gyorsabban meg lehet oldani, de azt én nem szivesen.
Már be van tervezve egy nagy gurulás nyárra.
Ha mégis közelebbre szerveznétek a találkát, akkor én is csatlakoznék szivesen.
(Lavamünd majdnem pont féltáv és van camping ;) )
Blade20-01-2011 13:29:14 // 7874
Ha a legtutibbat keresed, akkor Michelin Pilot Road CT2 ! Azzal akár pályanapra is felmerészkedhetsz:) Két komponensű gumi,ahol a 2. komponens keverék - ami a gumi két szélén van - összetétele sokkal jobban hasonlít a Pilot Power (One) összetételéhez. Emiatt lehet pályára is jó, sporttúra motoron. Körrekordot nem fogsz vele dönteni, de a túlmelegedést is jól bírja,emiatt biztonságos a pályán.
De ha Conti akkor Conti:) Arra kell még nagyon figyelni, hogy ugyanaz a típus legyen elől meg hátul is! Azért fontos ez, mert a gumi viselkedése - és a motoré is - a gumi profiltól nagyban függ, és egy gumi csak akkor tudja nyújtani azt amit valójában tud, ha a párjával szinkronban van. Ha két különböző gumit használsz egyszerre, tehát más profilt is, az lerontja mindkét gumi teljesítményét, megváltozik a kopása is,és a motor sem úgy fog viselkedni
De ha Conti akkor Conti:) Arra kell még nagyon figyelni, hogy ugyanaz a típus legyen elől meg hátul is! Azért fontos ez, mert a gumi viselkedése - és a motoré is - a gumi profiltól nagyban függ, és egy gumi csak akkor tudja nyújtani azt amit valójában tud, ha a párjával szinkronban van. Ha két különböző gumit használsz egyszerre, tehát más profilt is, az lerontja mindkét gumi teljesítményét, megváltozik a kopása is,és a motor sem úgy fog viselkedni
Longman20-01-2011 13:18:56 // 7873
Köszönöm ez is sokat segített!
Bizonyos okok miatt biztos hogy Conti lesz, de tudom hogy a Michelin nagyon jó! A Dunlopról viszont már hallottam hideget/meleget egyaránt..
Bizonyos okok miatt biztos hogy Conti lesz, de tudom hogy a Michelin nagyon jó! A Dunlopról viszont már hallottam hideget/meleget egyaránt..
Goodboy20-01-2011 13:10:11 // 7872
nálam 5-6 fö elfér kényelmesen,mocik meg az udvarban Bigli vigyáz rájuk! idöben szoljatok ,h mikor jöttök,koszt kvártéj van ,nöt hozzatok:-)
Blade20-01-2011 12:46:06 // 7871
Ha Contit szeretnél akkor mindenképpen a Road! Az egy két komponensű sporttúra gumi. Ha szerpentinen szeretnél sportosabban motorozni, akkor is tökéletesen elég lesz a teljesítménye és a tapadása. A Te motorodra hiába veszel utcai sportgumit - félslick utcai/pálya gumit meg pláne - nem fogod tudni kihasználni. Az utcai sportgumik sportmotorokhoz készültek, arra vannak optimalizálva a terhelés és a futómű geometria miatt.
Bár én személy szerint nem ismerem annyira a Conti gumikat, de egy valamit tudok róluk. Azt, hogy az elit élvonalat még nem érte be, egy Michelin - Dunlop sokkal többet tud! Én nem használom csak ezt a kettőt, illetve inkább Michelint, abból is inkább a pálya gumikat. De sokat motorozunk a Mátrában is, nekem sportmotorom van, ott is csak Michelint használok.
Bár én személy szerint nem ismerem annyira a Conti gumikat, de egy valamit tudok róluk. Azt, hogy az elit élvonalat még nem érte be, egy Michelin - Dunlop sokkal többet tud! Én nem használom csak ezt a kettőt, illetve inkább Michelint, abból is inkább a pálya gumikat. De sokat motorozunk a Mátrában is, nekem sportmotorom van, ott is csak Michelint használok.
Totti (NagyVad)20-01-2011 12:13:34 // 7870
Idő pontra mit gondoltál?
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:56:21 // 7869
Nekem 2 éve nyáron Szfvár Bibione Körmend! 1040 haza fele végig esőben kicsit xar volt az idő kin így nem maradtunk fürödtünk azt jöttünk is vissza! Körmendig jutottunk ott be terített egy kamion pár liter vízzel azt a motor azt mondta nem megyek tovább első henger gyertya be ázott ! Futón jött haza a moci! :-////
Jimmi T.20-01-2011 11:51:30 // 7868
Nem is. Viszont a 800-900 ha nagyon muszáj megy . De lehetőség szerint csak nappal.Meg többed magammal,mert egyedül még kávézni sem jó!
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:51:17 // 7867
Útvonal terv ami magyar hont illeti szerintem ez lenne a legjobb!
Szfvár
Veszprém
Körmend
És Szentgotthárdnál hagynánk el az országot!
Vélemény?
Szfvár
Veszprém
Körmend
És Szentgotthárdnál hagynánk el az országot!
Vélemény?
Jankesz20-01-2011 11:49:31 // 7866
Hát nem.
Neken a leg az kb1100km volt, 5tankolással,kávéval,persze a nagyja esőben,este.
Szará ázva fagya,csak útólag tetszett,ott úgyéreztem magam mint Bear Geers.
Neken a leg az kb1100km volt, 5tankolással,kávéval,persze a nagyja esőben,este.
Szará ázva fagya,csak útólag tetszett,ott úgyéreztem magam mint Bear Geers.
SKrisz20-01-2011 11:43:12 // 7865
Na ez már nem fehér embernek való :)
Jankesz20-01-2011 11:42:03 // 7863
Most nézegetem hogy ki milyen géppel rendelkezik,ez a Guzzi kifejezetten pöpec!
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:41:29 // 7862
Akár ott is fel állíthatod a sátrat csak a cövekeket ne használd!!! :-)))) Amugy nagy az udvar úgy hogy van hej! Majd óvatosan bánunk az alkohollal! :-)
Jimmi T.20-01-2011 11:38:49 // 7861
A Comoi tó Mandello di Lario - Kisvárda 1450 km, 17 óra egy trehány kolléga miatt (4 éves Metzeler Lasertec-kel jött ami a minta mentén elindult repedni) A végén már bealudtam .
Longman20-01-2011 11:35:41 // 7860
Elalhatunk a műhelyben? :)
1 baj van ezzel, hogy másnap qrva másnaposan indulnánk el.. :DD
1 baj van ezzel, hogy másnap qrva másnaposan indulnánk el.. :DD
SKrisz20-01-2011 11:32:36 // 7859
Nekem a max. távolság amit 24 órán belül megtettem az Szombathley - Szépasszonyvölgy - Szombathely volt, kis kitérőkkel. Ez volt 900Km, de nem kívánom senkinek mégegyszer az a túrát... Abban már nem sok élvezet van :(
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:31:18 // 7858
Persze mindenkinek áll az ajánlat aki messziről jönne!
Jimmi T.20-01-2011 11:29:27 // 7857
Nekem meg 800 km.
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:29:02 // 7856
Mivel sátrat úgy is kell hozni ha egy nappal elöbb indulsz el ideiglenes szálast tudok biztosítani!!!:-) És akkor nem olyan vészes már!
Jankesz20-01-2011 11:24:41 // 7855
Upsz
Akkor nekem is lesz vagy 550km.
Kemény vagyok,de a seggem sajogni fog:)
Nesze nekem házi készítésű szép pici ülés...
Akkor nekem is lesz vagy 550km.
Kemény vagyok,de a seggem sajogni fog:)
Nesze nekem házi készítésű szép pici ülés...
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:15:56 // 7854
Longman20-01-2011 11:11:43 // 7853
Jah tényleg.. :)
Akkor nekem 680-al kell számolni... OOOOO
Akkor nekem 680-al kell számolni... OOOOO
Longman20-01-2011 11:10:23 // 7852
OK, nagyon köszönöm a jótanácsot!
SKrisz20-01-2011 11:08:51 // 7851
Tapasztalat. Egyik túrán egyik kolléga ilyen (novi új) gumikkal indult el a 3000Km-es túránkra. Mielőtt hazaindultunk gumit kellett vennie, mert lenullázódott az első és a hátsó is. Persze ez mind használat és körülményfüggő, de én akkorsem választanám ezekután utcára ezt a gumit :)
Totti (NagyVad)20-01-2011 11:06:56 // 7850
Oldalamon ott a cim ! :-)))))))) De amúgy Szfváról számoltam!
SKrisz20-01-2011 11:06:55 // 7849
Részemről OK. Nem ismerem a helyet, így az újdonság erejével fog hatni rám a történet, de ez így szép :)))
Longman20-01-2011 11:05:41 // 7848
Mit jelent az hogy "tőlünk"?
Engem is érdekelne (egyenlőre elméletben) csak nem tudom, honnan számoljam a "tőlünket"?
Engem is érdekelne (egyenlőre elméletben) csak nem tudom, honnan számoljam a "tőlünket"?
Longman20-01-2011 11:04:13 // 7847
Azt mondod? :)
Tudom hülye példa, de a német Nagy sportgumitesztben, 4.000km-en CBR-en és RC-8on a Conti 2,5mm-re kopott. Ezzel együtt persze valószínüsíthetően max. 5-6000-et megy el..
Még gondolkodom, de most átbillent már a Road felé a mérleg nyelve..
Tudom hülye példa, de a német Nagy sportgumitesztben, 4.000km-en CBR-en és RC-8on a Conti 2,5mm-re kopott. Ezzel együtt persze valószínüsíthetően max. 5-6000-et megy el..
Még gondolkodom, de most átbillent már a Road felé a mérleg nyelve..
Totti (NagyVad)20-01-2011 10:55:34 // 7846
Tőlünk 440 km! Szerintem péntek reggeli indulással délutánra ott vagyunk! Sátor építés iszogatás mi egymás! Környékben vannak kisebb nagyobb hegyek szombati programnak! Vasárnap meg haza!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
433
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?