Örömmel tudatom, hogy a magyar GT Corse csapat kiváló pilótája, Németh András, a június 25-26-án Zolderben megrendezett Alfa Romeo Challenge-n megszerezte az előkelő abszolut 2. helyet. A 155-ös Alfával számos újabb fejlesztésű autóval (pl. 156 STW, 147 GTA) induló versenyzőt utasított maga mögé.
Néhány fotó:
És a többiek:
Gratulálok nekik!
Forum >> Motorsport
Punisher01-07-2005 12:22:30 // 772
vipex28-06-2005 10:59:54 // 771
Erre jó példa, hogy Szegeden egy gyönyörű régi háznál állt az amerikai és az mondta, hogy eddig azt sem tudtam, hogy hol van Magyarország pedig ez a ház régebbi mint az én hazám..no comment
Felszállt a gépre és leszállt szerintem. Előtte biztosan megnézte már hivatalból is.
Viszont azt mondta az Alfa-ra, hogy az egyik legszebb autó amit eddig látott és csodálkozott hogyan lehet kihozni 155 LE-t 2L-ből. Mondtam neki, hogy így és és vissza kettő padlógáz..... Illetve sajnálta, hogy náluk nincs ilyen. :(
zolee14528-06-2005 10:54:46 // 769
én azon lepődtem meg most, hogy ő tudta hogy hol van Mo.
láttam egy képet a neten, állítólag középiskolai Európa térkép, amiből az amcsik tanulnak. Nem volt túl részletes... észak európa, dél európa, stb...
ON
Emlékszem mikor egy Alabamai kollegám látogatott el hozzák azt mondta, hogy meglepődött mert azt hitte itt nagy szegénység van .....
Slowfeet28-06-2005 10:48:42 // 767
zolee14528-06-2005 10:41:15 // 766
"már ha amerikaiakat kihagyjuk ők mindent annak hívnak :-))"
szerintük USA=Világ :)))
vipex28-06-2005 10:32:00 // 765
Tommi,
jóval drágább, a GT-ben félgyári csapatok vannak, de ott is nagyon kilóg a Maserati alapú VitaPhone és RedBull ők nagyon komoly technológiát hoznak de a többiek nem. Az N-Technology ( FIAT versenysport gyára röviden :-) a tavalyi ETTC autókat 600.000 EUR -ért árulta(ja) a honlapjukon ). Egy idei fejlesztés ennek a többzsöröse is lehet. Ha belegondolsz, hogy ezek az autók 2000cm3 kb 300Le hoznak ki, ugyan annyit mint a WRC autók turbóval ( jó tudom ott nagyobb a nyomaték ) vagy abba hogy egy WTCC autóval kb 3 sec jobb köridőket mennek mint pld anno a DTM es 155-ök 400-500Le-vel. Komoly játék ez. Sajnálom, hogy az Alfa nem csinál belőle akkora reklámot :-( mint pld a SEAT
A GT egy nemzetközi bajnokság, míg a WTCC világbajnokság ( már ha amerikaiakat kihagyjuk ők mindent annak hívnak :-)) amiből három van összesen a világon az autósportban a F1,WRC,WTCC
zolee14528-06-2005 07:20:02 // 764
"Egyszer egy Forma-1 közvetítésen mondta valaki, hogy valamelyik német autós újság csinált egy hozzávetőleges számítást arról, mennyibe kerül kilométerenként egy F-1 autó futása és akkor mondtak rá 1000 márkát, ez kb 10 éve volt :)"
Állítólag Eddie Jordan mondta hogy egy kör a pályán neki 5000 USD-be kerül.
Ez 1-2 éve volt. Persze ha a Magyar nagydíjon a MOL-nál tankolnak akkor ez több is lehet.:DDD
Tommi27-06-2005 22:22:41 // 763
Ja, a GT akkor végül is micsoda? Mert az tiszta, hogy a WTCC az EB-ből VB lett. De GT verseny év végén elmegy Dubaiba és Bahreinba, ami nem Európa, tehát EB-nek nem lehet nevezni. Ez amolyan "félig-VB"? :)))
Tommi27-06-2005 22:20:10 // 762
vipex!
Érdekes, amit mondasz, hogy a WTCC drágább a GT-nél, én pont fordítva gondoltam. Az Eurosport közvetítésen volt szó róla, hogy mennyibe kerül egy túraautó, illetve annak üzemeltetése. A kocsira kb 100-150 milliót mondtak, ami nagyjából tényleg megfelel egy WRC árának, az versenyeztetés, alkatrész, stb... meg további horror összegek. Azt hittem, hogy mivel a GT-ben szereplő autók "komolyabbak" (ugye az utcai verziók is elég húzósak), tehát többe kerül a versenyzésük.
Egyszer egy Forma-1 közvetítésen mondta valaki, hogy valamelyik német autós újság csinált egy hozzávetőleges számítást arról, mennyibe kerül kilométerenként egy F-1 autó futása és akkor mondtak rá 1000 márkát, ez kb 10 éve volt :)
Sajnálom, jól ment de még fiatalnak tűnik.
Cacho27-06-2005 22:04:26 // 760
Azzal a fél perces büntivel le is monyt :)
Te most direkt vagy szándékosan fájdítod a szívemet? :))))
Egyébként jól vagytok?
Cacho27-06-2005 21:06:23 // 757
Ja, tiszta ideg voltam. Mikor meg végleg kilökte Giovanardit, akkor meg azt mondta, hogy Giovanardi nem volt az ideális íven...
Kau27-06-2005 20:58:05 // 756
Igen. Annyira hajtogatta, hogy hátulról indulva, hogy jön fel a Hondás. Szerintem már neki szurkolt. A végét meg próbálta szépíteni, de hiába. Én meg a hajam téptem este, ez miatt a köcsög miatt.
Cacho27-06-2005 20:51:02 // 755
Itt meg aszongy az a majom: "azért Giovanardi is nagyon keményen ráhúzta a kormányt kolcsiágóra". Hát persze, te buzi, mert vissza kellett jönnie valahogy a pályára, ahonnan a hondás seggfej lökte le egy kanyarral előbb!
Cacho27-06-2005 20:48:52 // 754
Jessz! Hülyebuzi kolcsiágó... Meg az a magyar szakkomentár is egy igaz fasz volt. Hogy bizonygatta, hogy ez még belefér...
Mikor először izomból belerongyolt Giovanardiba, azt mondja "itt picit meglökte hátulról, de ez abszolút belefér".
veteranviking27-06-2005 20:11:44 // 753
vipex27-06-2005 17:09:11 // 751
Én meg még most sem térek magamhoz :-)))
a27-06-2005 16:57:16 // 749
Az első versenyben az autolsó, a másodikban a 16. lett...
Amint nem a háttérmérnökökön meg a pálya ismeretén, hanem a gyors reagáláson, meg az alkalmazkodáson van a hangsúly, egyből nem megy nekik...
Ez a pálya azért volt jó, mert így legalább megmutathatta mindenki, hogy milyen jó pilóta is valójában...
És még lesz 2 ilyen verseny :))))
vipex27-06-2005 16:54:52 // 748
IC,
melyik Müller?, a Dirk ott volt de végig szenvedett azt hiszem 16-ik lett a második futamon, a Jörg is ott volt de kuplung vagy váltóhiba miatt nem indult.
a27-06-2005 16:53:59 // 747
Igazad van, a cikket nem olvastam el, csak a pontlistát néztem, hogy nem volt benne. És mivel akkor még nem találtam a listában sehol, egyértelműnek vettem, hogy kizárták.
vipex27-06-2005 16:53:21 // 746
Sele,
sajna Ő otthon maradt, egyébként a futamok nagyon jók voltak, rengeteg Alfa versenyez a cseh bajnokságban, jó volt őket is látni. De az igazi élmény a FIA GT futam volt, tarkítva egy jókora esővel ezzel megkavarták a teljes élmezőnyt meg engem is :-). A padock nagyon nagyon király, szétkapva az autók kalapács meg reszelő :-)) mindenhol , bár nem tudom, hogy ezt hogy engedik meg, hogy "hülye luzerek" alias mi :-) ott kóboroljanak. A Maserati csapatok nagyon profik abszolut kilógnak a sorból tiszta high tech telemetria, notebookok mindenhol. Pld a Russian Age Team-nél meg még pótkerekek sem nagyon voltak :-) Nagyon durva hangja volt az autóknak, pont a Lamborgini boxban voltam, mikor egy csóka megveregeti a válam, hogy már beülne az autóba tesztelgetni a motort, Morbidelli volt öööö talán a egyik legnagyobb név a mezőnyben. A lambo hangja nagyon durva volt. Aztán együtt kajáltunk a pilótákkal pld a későbbi győztes Pedro Lamy ajánlotta, hogy milyen jó a puding :-)). Aztán a verseny rajtja előtt be engettek, hogy a kocsik között járkáljunk és lábatlankodjunk. A Maseratisok minden gépre két notebookot dugtak, x mérnök viszgálgatta a kocsiaikat, míg a pilóták a táblás lányokat fűzték :-)) na jó csak az olaszok :-)) szóval nag yélmény volt, nem tudom van-e ilyen a WTCC-ben és a F1-ben biztosan király lehet, nem is gondoltam, hogy így megy ez.
Egyébként a FIA GT azért nem megy mindenhova a WTCC-vel mert a WTCC világbajnokság lett és ez azzal jár, hogy három kontinensen kell futamot rendezni a GT csapatoknak ez sok pénz kiadás lenne, egyébként is egy WTCC csapat költségvetése sokszorosa a GT-nek. A WTCC a WRC-vel mérhető anyagiakkal jár, mint az megtudtam.
Más. Csehországban nagyon nyomják a 159-et rengeteg plakát van az országban, állítólag BRNO-ban volt kint egy Brera de én nem találtam, mondjuk nem is kerestem, mert nem volt annyi időm.
Inner Circle27-06-2005 16:03:11 // 745
De mi van Müllerrel? A honlapján az az utolsó hír hogy indul Mexikóba, de a versenyről hova tűnt?
Így könnyű jó eredményt elérni. :)
BF15627-06-2005 15:24:56 // 743
Hát majdnem!!!
After the race the Stewards decided to impose a 30-second penality on him, which meant he was dropped to 18th.
veteranviking27-06-2005 15:05:21 // 742
Hát igen a 156 tulajoknak,eléggé ösmerős volt a sejat futómű:)))
Ezt én sem értettem. Jobban tették, hogy Brno-ba mentek és nem erre a pályára. Visszatérve a korábbi kérdésedre a pályával kapcsolatban. Furi volt a sok felállított sörsátor a pálya is elég gagyinak tűnt......
Jessssz. Mindezt +50 kilóval tette. :)))
a27-06-2005 13:43:02 // 739
Ja és az Alfa Romeo átvette a vezetést a gyártók között is...
Tommi27-06-2005 13:37:38 // 737
Ööö... bocsi, ha faxságot kérdezek, de hogy van ez, miért ment külön a GT és a WTCC verseny? Miért csak a túraautósok mentek Mexikóba? Ezentúl ez mindig így lesz, vagy most csak valami kivételes eset volt?
a27-06-2005 13:35:45 // 736
A egnapi második futam utolsó körbéli ügy miatt Colciago-t kizárták a versenyből, az eredményét érvénytelenítették, így 3. helyezett Giovanardi, 4. Thompson.
Ezzel Giovanardi feljött a VB 2. helyre, 2 pontra megközelítve Müllert.
Olyan béemvésen viselkedett.
Felfüggesztésről jut eszembe, az közvetítés elején volt egy rövid film a Seat első futóművéről. Olyan volt mintha a 156 futóművet láttam volna, működés közben. :)))
Jó lehetett. Kis vipex fényképezett? :)
Ezek szerint nem csak az F1-ben van csapaton belüli sorrend meg csapat utasítás. Egyetértek.
Punisher27-06-2005 10:18:34 // 730
Az semmi, hogy belement házulról, de amikor mellés ért, gyakorlatilag leeszorította a pályáról. Az Alfa végig a füvön ment. Utána két kanyarral, meg keresztbe fordította és azzal már vesztett annyit a tempóból, hogy könnyedén megelőzze.
veteranviking27-06-2005 09:08:30 // 729
Rossinak is volt ilyen megmozdulása,mikor az utolsó kanyarban nekiment Gibernaunak hátúlról és kilökte a kavicságyba!A mai napig ismétlik az euros.-on.Nekem ott nagyot csorbult a szememben,egy sokszoros világbajnoknak nem így kell győzni,szerintem.
Akkor és ott ezt szabályosnak minősítették!!
Kau27-06-2005 00:33:33 // 728
Akciófilmbe illően belement a hátuljába. Miért ragozzák?
Kau27-06-2005 00:32:33 // 727
Én is most olvastam. Ez a Hondás annyira nyerni akart, mint ahogy nyilatkozta. Minden áron. Hát erre most büszke lehet. Így nem állnék dobogóra.
Tom1227-06-2005 00:22:07 // 726
Na ez az. Az említett eurosport fórumon az lett a vita vége /amíg olvastam/, hogy "direkt" állt keresztbe a Honda előtt az Alfa. Szerintem nem nézte, aki ezt állítja... /Már legalább 10x visszanéztem:)/
Kau27-06-2005 00:14:58 // 725
Hát azon a köcsög Hondáson felhúztam magam. Mivel tudta, hogy nincs még két kör, ezért belement az Alfába. Ekkora f@szt! És még védik, hogy ez belefér. Nem tudom fordított helyzetben mit mondana.
Tommi26-06-2005 22:38:34 // 723
Kopaszkigyúrtértelmiségiagysebész :)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
520
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?