Forum >> Motorsport
Belga24-08-2010 23:16:37 // 6622
Satti24-08-2010 20:44:37 // 6621
Ezen csak úgy megakadt a szemem, mert egyébként több, mint 1 hétig nem voltam az oldalon. :-) "Hivatalból" kénytelen voltam reagálni. :-)
Belga24-08-2010 16:48:52 // 6620
mesa24-08-2010 13:27:23 // 6619
De ha nagyon stílusos akarok lenni, akkor felteszem a kérdést:
ha Kimi az utolsó szakaszon tudott abszolut 1. időt autózni, akkor az előző két tucaton miért nem ? :P
ha Kimi az utolsó szakaszon tudott abszolut 1. időt autózni, akkor az előző két tucaton miért nem ? :P
mesa24-08-2010 13:25:45 // 6618
Biztosan nagy baromság...
"A reggeli taktikai késéseket és korai érkezéseket követően a nap további részén már valóban a gyorsasági szakaszokra koncentráltak a versenyzők. Miután "beállították" a rajtsorrendet, mindenki a maga feladatára koncentrált. Hirvonen Latvala előtt próbált meg sepregetni, de ez is kevés volt ahhoz, hogy utolérjék a Fordosok a franciát. Loeb idén második győzelmét könyvelheti el, ráadásul mindkettőt murvás versenyeken szerezte. Mi lesz vajon az aszfaltos pályákon?
Jól látszik, hogy a 4. helyezett Sordot közel hat és fél perccel követi Wilson. Közöttük lenne a helye a "sepregető brigádnak", akik késésekkel és korai érkezésekkel módosították a gyorsasági szakaszok rajtsorrendjét. Mivel a rally vb nem csak egyéni, hanem csapatsport is, sőt inkább az utóbbi, senki nem szólhat egyetlen rossz szót sem az ilyen jellegű összedolgozás miatt."
"azonban sokkal valószínűbb, hogy Loeb időeredményének tudatában a cél előtt szépen belassítottak. Hirvonen maga elé engedte Loeböt"
Egy pár tudósításból kiollóztam
Utána olvashatsz, hogy volt aki perceket(!) állt egy helyben az utolsó szakaszon, csak hogy előrébb hozza csapat/márka társát!
De ha nekem nem hiszel, nézd meg az első öt helyezett milyen abszolut időket autózott az utolsó 2-3 gyorson, akkor is tolták-e neki!
"A reggeli taktikai késéseket és korai érkezéseket követően a nap további részén már valóban a gyorsasági szakaszokra koncentráltak a versenyzők. Miután "beállították" a rajtsorrendet, mindenki a maga feladatára koncentrált. Hirvonen Latvala előtt próbált meg sepregetni, de ez is kevés volt ahhoz, hogy utolérjék a Fordosok a franciát. Loeb idén második győzelmét könyvelheti el, ráadásul mindkettőt murvás versenyeken szerezte. Mi lesz vajon az aszfaltos pályákon?
Jól látszik, hogy a 4. helyezett Sordot közel hat és fél perccel követi Wilson. Közöttük lenne a helye a "sepregető brigádnak", akik késésekkel és korai érkezésekkel módosították a gyorsasági szakaszok rajtsorrendjét. Mivel a rally vb nem csak egyéni, hanem csapatsport is, sőt inkább az utóbbi, senki nem szólhat egyetlen rossz szót sem az ilyen jellegű összedolgozás miatt."
"azonban sokkal valószínűbb, hogy Loeb időeredményének tudatában a cél előtt szépen belassítottak. Hirvonen maga elé engedte Loeböt"
Egy pár tudósításból kiollóztam
Utána olvashatsz, hogy volt aki perceket(!) állt egy helyben az utolsó szakaszon, csak hogy előrébb hozza csapat/márka társát!
De ha nekem nem hiszel, nézd meg az első öt helyezett milyen abszolut időket autózott az utolsó 2-3 gyorson, akkor is tolták-e neki!
Tommi24-08-2010 12:53:27 // 6617
Így legyen lottó ötösöm, annyira biztos voltam benne, hogy reagálni fogsz :)))
Satti24-08-2010 12:17:07 // 6616
Most miért baj, ha az ember örül egy kicsit? :-)
Amennyiben nem számít, akkkor egyáltalán miért tartják meg? Az adott verseny hétvégének akkor van vége, amikor az összes szakaszt teljesítették, tul..képpen minden beleszámít. Az, hogy jó eredményt sikerült elérni, az azt is jelentheti, hogy nem lazázta el, hanem komolyan veszi az egész rally dolgot és szeretne minél jobban szerepelni. A kis öröm is öröm.
Amennyiben nem számít, akkkor egyáltalán miért tartják meg? Az adott verseny hétvégének akkor van vége, amikor az összes szakaszt teljesítették, tul..képpen minden beleszámít. Az, hogy jó eredményt sikerült elérni, az azt is jelentheti, hogy nem lazázta el, hanem komolyan veszi az egész rally dolgot és szeretne minél jobban szerepelni. A kis öröm is öröm.
LacUS24-08-2010 09:16:33 // 6615
Ez az utolsó 2-3 etapos duma elég nagy baromság, remélem azért ezt te is belátod...Az hogy a Turán Frici odaért az tényleg nagy dolog, és jó lenne,ha többször lenne ilyen, DE amíg ez egyszer történt meg pusztán szerencse IS lehetett, ugyanis azért lássuk be egy ilyen technikai sportban nem reális,hogy valaki egy 5 éves fejlesztéssel jó eredményt ért el. Örülhetünk mert tényleg jó, de azért ez az amiből nem lehet hosszútávú következtetéseket levonni.
mesa24-08-2010 09:09:10 // 6614
Ne kezdjük már! A raliban az utolsó 2-3 etap nem számít, ott már csak a biztos pozíció tartás a cél
De mondok mást! Mondj egy ismert nevet, aki WRC-t vezet és összsítésben Kimi mögött végzett ?! :D Mert én egyet sem látok! Tehát, megint az utolsó lett a gyári vagy félgyári WRC-k között.
A múltkor, a bolgár ralin még Turán Frici is elverte egy 2005-ös Peugeot-val
Ez az érem másik oldala.
De mondok mást! Mondj egy ismert nevet, aki WRC-t vezet és összsítésben Kimi mögött végzett ?! :D Mert én egyet sem látok! Tehát, megint az utolsó lett a gyári vagy félgyári WRC-k között.
A múltkor, a bolgár ralin még Turán Frici is elverte egy 2005-ös Peugeot-val
Ez az érem másik oldala.
Tommi23-08-2010 23:49:39 // 6613
LacUS23-08-2010 21:13:09 // 6612
Lehet, hogy Kimi kezd beérni..Az ADAC rallye-n utolsó szakaszát már simán nyerte, és összetettben 7. lett. ADAC eredmények
Szilárd23-08-2010 14:55:13 // 6611
Tudom.
Ez az én baromságom volt:(
Ez az én baromságom volt:(
Tommi23-08-2010 14:40:23 // 6610
Írtam még akkor este a faladra, amikor mondtad, hogy nem tudtál elővételben jegyet venni, kint is lehetett a helyszínen.
Szilárd23-08-2010 14:36:21 // 6609
Sajnálom,hogy nem mentem ki,pedig megérte volna...
Tommi23-08-2010 13:17:40 // 6608
Tommi23-08-2010 12:48:44 // 6607
Tommi23-08-2010 12:30:47 // 6606
Tommi23-08-2010 12:20:37 // 6605
Tommi23-08-2010 12:11:39 // 6604
Le Mans Series 2. nap
Vasárnap már sokkal nagyobb nyüzsgés volt, mint szombaton :) A lelátókon rengeteg ember, a versenyek izgalmasak és látványosak voltak. Délután 4-kor rajtolt a lényeg, a 6 órás futam :) Ahogy sötétedett, majd végül lement a nap, valami egészen hihetetlen hangulata lett a Ringnek. Sokszor voltam már kint gyorsulásin, ami ugye szintén éjszaka van, de ez valami hihetetlen feeling volt... A célegyenes végénél is voltunk a tribünön, az izzó féktárcsák és a visszaváltáskor kicsapodó lángnyelvek látványa fantasztikus volt :)
Az autók hangja érdekes volt, a dízel Peugeot-nak szinte semmit, csak a turbó fütyülését lehetett hallani, a benzines prototípusoknak viszont nagyon komoly hangjuk volt :) A Porschék hangjától sem estem hanyatt, a Ferrariké sokkal nyersebb, mint az utcaiban, a csúcs viszont az Aston Martin és a Saleen volt... Beszarás... :) Elnyomta az összes többit és már messziről lehetett hallani, ha ők jönnek :)
Volt dedikálás is, a WTCC-hez hasonlóan itt is kiültették a pilótákat a csapatok kamionjai elé és fél órán keresztül osztottak autogramot. Természetesen Alesi, Fisichella és Olivier Panis körül volt nagy tömeg, de sokan álltak sorba a Mansell-csemetéknél is. A szombaton begyűjtött közös fotók és autogramok után a biztonság kedvéért még szereztünk néhányat :) Vanina Ickx csapatához relatíve kevesen mentek, szerintem sok embernek fogalma sincs róla, hogy ki ő :) Nekem még régi kedvencem Tom Coronel a túraautózásból, úgyhogy őt is elcsíptem :) Egyedül az öreg Mansellt nem tudtuk elkapni, ő annak ellenére, hogy végül mégsem indult, azért eljött, de két napig vadásztuk és a paddockban soha sehol nem láttuk :(
Összességében nagyon jó volt a hétvége, egyedülálló élmény és örülök, hogy valahol valakik úgy döntöttek, hogy elhozzák ezt a futamot ide :)
Vasárnap már sokkal nagyobb nyüzsgés volt, mint szombaton :) A lelátókon rengeteg ember, a versenyek izgalmasak és látványosak voltak. Délután 4-kor rajtolt a lényeg, a 6 órás futam :) Ahogy sötétedett, majd végül lement a nap, valami egészen hihetetlen hangulata lett a Ringnek. Sokszor voltam már kint gyorsulásin, ami ugye szintén éjszaka van, de ez valami hihetetlen feeling volt... A célegyenes végénél is voltunk a tribünön, az izzó féktárcsák és a visszaváltáskor kicsapodó lángnyelvek látványa fantasztikus volt :)
Az autók hangja érdekes volt, a dízel Peugeot-nak szinte semmit, csak a turbó fütyülését lehetett hallani, a benzines prototípusoknak viszont nagyon komoly hangjuk volt :) A Porschék hangjától sem estem hanyatt, a Ferrariké sokkal nyersebb, mint az utcaiban, a csúcs viszont az Aston Martin és a Saleen volt... Beszarás... :) Elnyomta az összes többit és már messziről lehetett hallani, ha ők jönnek :)
Volt dedikálás is, a WTCC-hez hasonlóan itt is kiültették a pilótákat a csapatok kamionjai elé és fél órán keresztül osztottak autogramot. Természetesen Alesi, Fisichella és Olivier Panis körül volt nagy tömeg, de sokan álltak sorba a Mansell-csemetéknél is. A szombaton begyűjtött közös fotók és autogramok után a biztonság kedvéért még szereztünk néhányat :) Vanina Ickx csapatához relatíve kevesen mentek, szerintem sok embernek fogalma sincs róla, hogy ki ő :) Nekem még régi kedvencem Tom Coronel a túraautózásból, úgyhogy őt is elcsíptem :) Egyedül az öreg Mansellt nem tudtuk elkapni, ő annak ellenére, hogy végül mégsem indult, azért eljött, de két napig vadásztuk és a paddockban soha sehol nem láttuk :(
Összességében nagyon jó volt a hétvége, egyedülálló élmény és örülök, hogy valahol valakik úgy döntöttek, hogy elhozzák ezt a futamot ide :)
Buksi22-08-2010 07:02:08 // 6603
Fisichella mire olyan nagyképű?? :-/
Tommi21-08-2010 23:57:26 // 6602
Tommi21-08-2010 23:53:46 // 6601
Sikerült elcsípni a "lényeget" a paddockban :)
Alesi nagyon jófej volt, normális, mindenkivel készségesen fotózkodott és osztotta az autogramokat:
Fisichella viszont halál bunkó volt... 12.30-tól volt nekik az első szabadedzés, kijött a csapat motorhome-jából 12.25-kor, kiosztott kb 3-4 autogramot, nulla fotó és mindenkit otthagyva rohant a boxba.
Vanina Ickx meg egy tündér volt :) Mosolygós, nagyon kedves, közvetlen és a box meg a motorhome között bármikor készségesen megállt egy-egy fotóra vagy aláírásra. A csaj amúgy kb 150 centi, 20 kg és egy az egyben az apjára ütött :)))
Alesi nagyon jófej volt, normális, mindenkivel készségesen fotózkodott és osztotta az autogramokat:
Fisichella viszont halál bunkó volt... 12.30-tól volt nekik az első szabadedzés, kijött a csapat motorhome-jából 12.25-kor, kiosztott kb 3-4 autogramot, nulla fotó és mindenkit otthagyva rohant a boxba.
Vanina Ickx meg egy tündér volt :) Mosolygós, nagyon kedves, közvetlen és a box meg a motorhome között bármikor készségesen megállt egy-egy fotóra vagy aláírásra. A csaj amúgy kb 150 centi, 20 kg és egy az egyben az apjára ütött :)))
Tommi21-08-2010 23:45:14 // 6600
Tommi21-08-2010 23:42:36 // 6599
Tommi21-08-2010 20:32:07 // 6598
Le Mans Series 1. nap
Röviden: idő nagyon jó, parkolás pikk-pakk (kis üröm: irányították, hogy hová álljak, természetesen a napra; mondom a srácnak, hogy de ott az árnyékban is van hely és sokan ott állnak - "azok a mi autóink" - jött a válasz, no comment...), iszonyat kevés néző volt (erre majd még kitérek), a paddock feeling szokás szerint megint lázba hozott, ezt semmihez nem lehet hasonlítani :))) A biztonsági őrök halál bunkó parasztok voltak, fogalmuk sem volt semmiről, ("minket csak ide állítottak, de azt se tudjuk mi ez" - szó szerint elhangzott), az edzések, az időmérő és a Lambosok első versenye nagyon komoly volt :) Büfé árak szokás szerint az egekben, de mi készültünk :)
Autogram Jean Alesitől, Giancarlo Fisichellától és Vanina Ickx-től, Olivier Panist nem sikerült elcsípni, ez a projekt holnapra marad :)
A Forma-1 steril és rideg, a Ferrari Challenge és a WTCC laza és barátságos légköréhez képest ez amolyan arisztokratikusan kimért és hűvös hangulatú paddock volt. Nem volt akkora nyüzsgés, fotózni bárhol és bármit lehetett, de alapvetően nyugalom volt és csendes volt minden mindenütt. Persze, gondolom holnap nagyobb pörgés lesz, de ma kimondottan lazás volt minden :)
Visszatérve a nézőkre: iszonyat durván kevesen voltak, a tribünökön MAXIMUM 100 ember ha volt, a paddockban szintén kevesen, aminek szerintem két oka van: egyik a hosszú hétvége (mindenki lelépett), a másik meg a megfelelő reklám hiánya. Én pl egyedül az Autó-Motor hátoldalán lévő hirdetést láttam csak, más újságban nem és neten is csak eldugva itt-ott, "elvetemült autóbuzi oldalakon.
Fotók mindjárt :)
Röviden: idő nagyon jó, parkolás pikk-pakk (kis üröm: irányították, hogy hová álljak, természetesen a napra; mondom a srácnak, hogy de ott az árnyékban is van hely és sokan ott állnak - "azok a mi autóink" - jött a válasz, no comment...), iszonyat kevés néző volt (erre majd még kitérek), a paddock feeling szokás szerint megint lázba hozott, ezt semmihez nem lehet hasonlítani :))) A biztonsági őrök halál bunkó parasztok voltak, fogalmuk sem volt semmiről, ("minket csak ide állítottak, de azt se tudjuk mi ez" - szó szerint elhangzott), az edzések, az időmérő és a Lambosok első versenye nagyon komoly volt :) Büfé árak szokás szerint az egekben, de mi készültünk :)
Autogram Jean Alesitől, Giancarlo Fisichellától és Vanina Ickx-től, Olivier Panist nem sikerült elcsípni, ez a projekt holnapra marad :)
A Forma-1 steril és rideg, a Ferrari Challenge és a WTCC laza és barátságos légköréhez képest ez amolyan arisztokratikusan kimért és hűvös hangulatú paddock volt. Nem volt akkora nyüzsgés, fotózni bárhol és bármit lehetett, de alapvetően nyugalom volt és csendes volt minden mindenütt. Persze, gondolom holnap nagyobb pörgés lesz, de ma kimondottan lazás volt minden :)
Visszatérve a nézőkre: iszonyat durván kevesen voltak, a tribünökön MAXIMUM 100 ember ha volt, a paddockban szintén kevesen, aminek szerintem két oka van: egyik a hosszú hétvége (mindenki lelépett), a másik meg a megfelelő reklám hiánya. Én pl egyedül az Autó-Motor hátoldalán lévő hirdetést láttam csak, más újságban nem és neten is csak eldugva itt-ott, "elvetemült autóbuzi oldalakon.
Fotók mindjárt :)
zolee14520-08-2010 19:34:06 // 6597
Mókás, hogy az első oldalon kidob a Google képkereső 20 képet Vanina Icks-re, és te belinkeled az egyetlent amihez bár az ő neve van írva, de amúgy Danica Patrick van rajta.:D
Tommi20-08-2010 18:43:59 // 6596
Miért, ott lesz??? Minek? :)
mesa19-08-2010 16:49:55 // 6595
Lehet az a baj, hogy nem mondtad, ott lesz Baumgartner Zsolti is ? :))
Tommi18-08-2010 12:48:42 // 6594
Hétvégére senki?
Jean Alesi, Giancarlo Fisichella, Tom Coronel, Olivier Panis és Vanina Ickx is indulni fognak :)
Jean Alesi, Giancarlo Fisichella, Tom Coronel, Olivier Panis és Vanina Ickx is indulni fognak :)
Tommi16-08-2010 16:56:04 // 6593
Gyerekek, ki jön hétvégén Le Mans Series-re? :)
Kazes☻10-08-2010 12:16:43 // 6591
mesa03-08-2010 19:54:47 // 6590
A Lancia visszatér a rallye-ba, méghozzá a Stratosszal !
Már tesztelik is a versenyautót Baloccóban! (Ezek szerint szériában is gyártani fogják)
Nézzetek be a jövő Alfái topikba
Már tesztelik is a versenyautót Baloccóban! (Ezek szerint szériában is gyártani fogják)
Nézzetek be a jövő Alfái topikba
Buksi03-08-2010 19:23:51 // 6589
Nagyon remélem én is, hogy így lesz!
Egyszerűen nem értem, hogy mit nyavajognak már?? Ez egy versenysorozat, nem? Mégis mit gondolnak? Ha már VB valamelyikük, akkor már meg sem lehet őket előzni vagy egyből át kell nekik adni a helyet verseny közben ha feltűnnek valaki mögött? Egyre nevetségesebb ez a hiszti a részükről! :-/
Egyszerűen nem értem, hogy mit nyavajognak már?? Ez egy versenysorozat, nem? Mégis mit gondolnak? Ha már VB valamelyikük, akkor már meg sem lehet őket előzni vagy egyből át kell nekik adni a helyet verseny közben ha feltűnnek valaki mögött? Egyre nevetségesebb ez a hiszti a részükről! :-/
mesa03-08-2010 16:48:46 // 6588
Megint egyenlőbbek az egyenlőbbek
LacUS03-08-2010 16:44:53 // 6587
Mi lesz itt, ha neagyisten full gyári csapat leigazolja.... Akkor az éppen használt autómárkát majd betiltattják?? Ez azért picit vicces már, hogy egy "újonctól" ennyire szarnak.. De csak azért is remélem összejön Norbinak, és ott vág oda ahol legjobban fáj és hamarosan már dobogos helyeket vesz majd el a "nagyoktól" akik kezdenek mélyre süllyedni a szememben..
Buksi03-08-2010 16:27:13 // 6586
Na marha jó! :-/
Sztem ezt most azért csinálták Norbival, mert tőle tartanak a legjobban a nagyok! És hát ugye nem ez aza első eset! :-/
Sztem ezt most azért csinálták Norbival, mert tőle tartanak a legjobban a nagyok! És hát ugye nem ez aza első eset! :-/
Tommi03-08-2010 11:43:06 // 6585
Tommi03-08-2010 11:34:58 // 6584
Nemhogy Tarquini, de még maga az Alfa gyár sem tud semmit szerintem a sport jövőjéről :)
Priaulx érdekes figura, már 3 évvel ezelőtt sem tudtuk elcsípni és ez azóta sem változott :)
Óriási élmény volt, bár nagyképűségnek hangzik, de másodszorra már nem estem hasra mindentől annyira, mint elsőre :) Kivéve a magyar szereplést, így, hogy a Zengőék vendégei voltunk és drukkolhattunk az első magyar WTCC pilótának, ez életre szóló élmény volt :)
Priaulx érdekes figura, már 3 évvel ezelőtt sem tudtuk elcsípni és ez azóta sem változott :)
Óriási élmény volt, bár nagyképűségnek hangzik, de másodszorra már nem estem hasra mindentől annyira, mint elsőre :) Kivéve a magyar szereplést, így, hogy a Zengőék vendégei voltunk és drukkolhattunk az első magyar WTCC pilótának, ez életre szóló élmény volt :)
Blade03-08-2010 07:58:38 // 6583
Na akkor jövöre mi is elmegyünk:)
Tom1203-08-2010 07:07:19 // 6582
Tarquini nem mondott valamit az Alfa WTCC-s "jovojérol"? :-)
Prialux úgy látszik, megérett a F1-re, már elég flegma hozzá.:-))
Úgy általában nem semmi élmény lehetett - Norbinak sem a meglepi, ami motivációnak sem utolsó.
Prialux úgy látszik, megérett a F1-re, már elég flegma hozzá.:-))
Úgy általában nem semmi élmény lehetett - Norbinak sem a meglepi, ami motivációnak sem utolsó.
Tommi02-08-2010 23:34:42 // 6581
A mostani hétvégén is ugyanaz volt az érzésem, mint ami a 2007-es kirándulásunk alkalmával: a WTCC légköre sokkal lazább és oldottabb, mint a Forma-1-é.
Egy ismerősöm kint volt hétvégén a Ringen a Red Bull csapat vendégeként és mesélte, hogy a pilótákat csak rohanva lehetett elkapni, sokan nem engedtek közös fotót és nem adtak aláírást sem, überflegmák voltak. Rohanva közlekedtek a paddock egyik végéből a másikba, nehogy egy-egy rajongó leállítsa őket. A biztonságiak ötpercenként nézték, hogy tényleg van-e belépőd és jogosult vagy-e paddockban tartózkodni, mit fotózol, stb... Persze, értem én, hogy ez a legprofibb autóverseny meg a királykategória, de sokszor hangoztatják, hogy a pilótáknak fontos a kapcsolat a rajongókkal, néha le kell ereszkedni a pórnép közé, stb... Azt is értem, hogy biztos tele van már a hócipőjük, amikor egy napon 69548736 ember megy oda fotóért meg aláírásért, de hát basszus, ők választották ezt a "szakmát", tudták, hogy ezzel is jár.
Ehhez képest a túraautósoknál teljesen másképp van. Délelőtt majdnem összes pilóta (kivéve a BMW-seket) leült egy hosszú asztalhoz hátul a paddockban és kb egy órán keresztül dedikáltak meg fotózkodtak a rajongókkal. Gabriele Tarquini nagyon aranyos volt, 2007-ben Áki, ő meg én csináltunk közös fotót. Most előhívattam a képeket és azt vittem el dedikáltatni, illetve vittem egy régi alfás képet is, amin a 156-ossal van és arra is kértem aláírást. Meglátta a közös képet és megkérdezte mikor és hol készült, mondtam, hogy 2007-ben és itt és most írja alá. Kérdezte azt is, hogy az alfás kép az hogy, amikor ő már rég nincs ott. Megmutattam a slusszkulcsot, röhögött és mondta, hogy oké, így már érti :) A többiek is jó fejek voltak, Robert Huffal együtt cigiztünk :) Egyedül a BMW-s brigád volt távolságtartó, Farfust nagyon nehezen tudtuk elkapni, Andy Priaulx-ot egyáltalán nem, a nagymenők közül ő volt az egyetlen, akitől nincs fotó és aláírás, egész nap alig lehetett látni, leginkább a boxban vagy a csapat kamionjában volt. De a pilóták többségét el lehetett csípni, pár mondatot beszélni velük, teljesen olyanok voltak, mint egy átlagember, akivel lehet egy jó dumálni :)
A Zengő csapat nagyon jó "házigazda" volt, mindenki kedves és közvetlen volt, Zengő Zolinak mindenkihez volt egy-két jó szava, a légkör laza volt. Az első futam rajtja előtt minden szerelővel és mindenkivel, aki a boxban volt, egyenként kezet fogott és kérte, hogy nagyon drukkoljunk Norbinak :)
A két futamot náluk néztük a boxban, ezt az élményt nem lehet elmesélni :) Priaulx és Farfus csapata volt az egyik szomszédunk, egy másik Seatos csapat és a Chevy-sek a másik oldalon. Amikor a pályán történt valami, mindig az a csapat tapsolt/őrjöngött/sírt, amelyiknek a versenyzőjével történt valami, így hol az egyik, hol a másik boxból jött valami hangzavar :)
A Forma-1 rajtját Wéber Gáborék motorhome-jából néztük, Gábor nem tudta levetkőzni kommentátori mivoltát és ő is folyamatosan hozzászólt a történésekhez :)))
De a legkomolyabb a második futam után volt, Norbi boxa mögött iszonyatos nagy magyar tömeg gyűlt össze, Norbi átöltözött a kamionban és amikor visszaért, percekig tartó tapsvihar és kiabálás fogadta, kb mintha mindkét versenyt ő nyerte volna meg :) Látszott rajta, hogy meglepődött és meghatódott, jólesett neki, hogy ennyien szorítottak érte. Utána természetesen nem menekülhetett, szétszedték őt az emberek, fotózás, aláírás, ölelés-puszi-gratuláció vég nélkül.
Összességében megint óriási élmény volt Brno és remélem ez a második nem az utolsó látogatás volt :)))
Egy ismerősöm kint volt hétvégén a Ringen a Red Bull csapat vendégeként és mesélte, hogy a pilótákat csak rohanva lehetett elkapni, sokan nem engedtek közös fotót és nem adtak aláírást sem, überflegmák voltak. Rohanva közlekedtek a paddock egyik végéből a másikba, nehogy egy-egy rajongó leállítsa őket. A biztonságiak ötpercenként nézték, hogy tényleg van-e belépőd és jogosult vagy-e paddockban tartózkodni, mit fotózol, stb... Persze, értem én, hogy ez a legprofibb autóverseny meg a királykategória, de sokszor hangoztatják, hogy a pilótáknak fontos a kapcsolat a rajongókkal, néha le kell ereszkedni a pórnép közé, stb... Azt is értem, hogy biztos tele van már a hócipőjük, amikor egy napon 69548736 ember megy oda fotóért meg aláírásért, de hát basszus, ők választották ezt a "szakmát", tudták, hogy ezzel is jár.
Ehhez képest a túraautósoknál teljesen másképp van. Délelőtt majdnem összes pilóta (kivéve a BMW-seket) leült egy hosszú asztalhoz hátul a paddockban és kb egy órán keresztül dedikáltak meg fotózkodtak a rajongókkal. Gabriele Tarquini nagyon aranyos volt, 2007-ben Áki, ő meg én csináltunk közös fotót. Most előhívattam a képeket és azt vittem el dedikáltatni, illetve vittem egy régi alfás képet is, amin a 156-ossal van és arra is kértem aláírást. Meglátta a közös képet és megkérdezte mikor és hol készült, mondtam, hogy 2007-ben és itt és most írja alá. Kérdezte azt is, hogy az alfás kép az hogy, amikor ő már rég nincs ott. Megmutattam a slusszkulcsot, röhögött és mondta, hogy oké, így már érti :) A többiek is jó fejek voltak, Robert Huffal együtt cigiztünk :) Egyedül a BMW-s brigád volt távolságtartó, Farfust nagyon nehezen tudtuk elkapni, Andy Priaulx-ot egyáltalán nem, a nagymenők közül ő volt az egyetlen, akitől nincs fotó és aláírás, egész nap alig lehetett látni, leginkább a boxban vagy a csapat kamionjában volt. De a pilóták többségét el lehetett csípni, pár mondatot beszélni velük, teljesen olyanok voltak, mint egy átlagember, akivel lehet egy jó dumálni :)
A Zengő csapat nagyon jó "házigazda" volt, mindenki kedves és közvetlen volt, Zengő Zolinak mindenkihez volt egy-két jó szava, a légkör laza volt. Az első futam rajtja előtt minden szerelővel és mindenkivel, aki a boxban volt, egyenként kezet fogott és kérte, hogy nagyon drukkoljunk Norbinak :)
A két futamot náluk néztük a boxban, ezt az élményt nem lehet elmesélni :) Priaulx és Farfus csapata volt az egyik szomszédunk, egy másik Seatos csapat és a Chevy-sek a másik oldalon. Amikor a pályán történt valami, mindig az a csapat tapsolt/őrjöngött/sírt, amelyiknek a versenyzőjével történt valami, így hol az egyik, hol a másik boxból jött valami hangzavar :)
A Forma-1 rajtját Wéber Gáborék motorhome-jából néztük, Gábor nem tudta levetkőzni kommentátori mivoltát és ő is folyamatosan hozzászólt a történésekhez :)))
De a legkomolyabb a második futam után volt, Norbi boxa mögött iszonyatos nagy magyar tömeg gyűlt össze, Norbi átöltözött a kamionban és amikor visszaért, percekig tartó tapsvihar és kiabálás fogadta, kb mintha mindkét versenyt ő nyerte volna meg :) Látszott rajta, hogy meglepődött és meghatódott, jólesett neki, hogy ennyien szorítottak érte. Utána természetesen nem menekülhetett, szétszedték őt az emberek, fotózás, aláírás, ölelés-puszi-gratuláció vég nélkül.
Összességében megint óriási élmény volt Brno és remélem ez a második nem az utolsó látogatás volt :)))
Buksi02-08-2010 16:22:34 // 6580
Nagyon jó képek Tommi kollega! Irigyellek egy kicsit! Na jó, nem ám! Nagyon!!!! :-DD
zotya littlesoldier és Szabina02-08-2010 13:30:46 // 6579
jók a képek Tommi gratula a jó hétvégéhez! :D
Tommi02-08-2010 13:01:03 // 6578
Szilárd02-08-2010 12:58:53 // 6577
Sajnálom,hogy lemaradtam róla:((
Tommi02-08-2010 12:57:38 // 6576
Tommi02-08-2010 12:52:53 // 6575
Jaja :) Ezt már 2007-ben is kiszúrtuk, amikor találkoztunk vele :)))
Tommi02-08-2010 12:52:02 // 6574
mesa02-08-2010 12:48:46 // 6573
Cigizett ???
Akkor ő is csak olyan sportember, mint a nyolcvanas évek magyar focistái :)
Akkor ő is csak olyan sportember, mint a nyolcvanas évek magyar focistái :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?