Reméljük semmi és senki nem áll az útjába most. :)
Hajrá Norbi!
Forum >> Motorsport
Sanyi19-09-2010 11:39:35 // 6722
Satti19-09-2010 11:27:25 // 6721
A futamnak is jól kellene sikerülnie, megvan rá az esély, remélhetőleg nem fogják újra lökdösni, vagy kitenni a pályáról.
Sanyi19-09-2010 09:47:44 // 6720
Belga17-09-2010 20:50:01 // 6719
A szeptemberi Top Gear-ben van egy szuper cikk a Finn Rally-ról, kontrasztba álliva öreg (Juha Kankkunen) és a fiatal (Kimi) finnt.
Az első sorok rögtön ismerősen hangzanak majd azoknak, akik látták Kimi sajátos riportját, de most Kankkunen szájából hangzott el hasonló stilusban:
“Juha Kankkunen plants a solid hand on a flimsy table and growls: It’s all fucking hassle. There’s no time to take a shit or have a cigar” :))
Néhány kiollózott részlet:
Kimi:
“We are racing against the clock” he says. “I don’t have any expectations for this rally. I know it’s going to be hard in the top class but I’m here to learn little by little. The whole thing is different with the pace notes. I’ve been putting too much effort into driving , most of my accidents are through not listening to the pace notes. The top boys don’t even have to think about it”
Kankkunen:
Kankkunen is generous enough to acknowledge the newcomer’s ability: “He’s been in a different world and he’s only done 14 rallies - which is bloody nothing! But he’s an original wild boy and he knows these conditions. He needs more practice, more kilometers, but I’m surprised how well he’s driving.”
Van egy kep az ujsagban, ahol Kimi es Juha is karbatett kezzel allnak, es az oreg roka vigyorogva magyaraz.
A kepalairas pedig: “You need more practice, Kimi! F1 has made you soft like a lady!” :))
Az első sorok rögtön ismerősen hangzanak majd azoknak, akik látták Kimi sajátos riportját, de most Kankkunen szájából hangzott el hasonló stilusban:
“Juha Kankkunen plants a solid hand on a flimsy table and growls: It’s all fucking hassle. There’s no time to take a shit or have a cigar” :))
Néhány kiollózott részlet:
Kimi:
“We are racing against the clock” he says. “I don’t have any expectations for this rally. I know it’s going to be hard in the top class but I’m here to learn little by little. The whole thing is different with the pace notes. I’ve been putting too much effort into driving , most of my accidents are through not listening to the pace notes. The top boys don’t even have to think about it”
Kankkunen:
Kankkunen is generous enough to acknowledge the newcomer’s ability: “He’s been in a different world and he’s only done 14 rallies - which is bloody nothing! But he’s an original wild boy and he knows these conditions. He needs more practice, more kilometers, but I’m surprised how well he’s driving.”
Van egy kep az ujsagban, ahol Kimi es Juha is karbatett kezzel allnak, es az oreg roka vigyorogva magyaraz.
A kepalairas pedig: “You need more practice, Kimi! F1 has made you soft like a lady!” :))
mesa16-09-2010 13:49:28 // 6718
Illetve, itt ugyan kevesebb látszik, de legalább passzol ide, Mini Countryman WRC(?)
mesa16-09-2010 13:46:55 // 6717
Nem egészen. A raliba most térnek vissza a Mini Countrymannel (de csúnya ez a kocsi - de legalább van marketingje, el fogják adni a sznob f sziknak)!
Kazes☻16-09-2010 13:02:35 // 6716
Utolérte őket a válság és szépen lassan mindenhonnan kiszállnak? Vagy mi?! :)
mesa16-09-2010 12:59:17 // 6715
Igazából érthető. Már semmi értéke nem volt.
E mellett sajnálatos, mert kevesebb lehetőségük lesz a jövő versenyzőinek.
E mellett sajnálatos, mert kevesebb lehetőségük lesz a jövő versenyzőinek.
Kazes☻16-09-2010 12:29:45 // 6714
afri15-09-2010 22:33:26 // 6712
tud vmit a kiccsákóóó!! ;-)
a végén csak eldurrantja már a gumit legalább!!
de azért kíváncsi lennék, hány garnitúrát b@sztak el rá!! :-))
a végén csak eldurrantja már a gumit legalább!!
de azért kíváncsi lennék, hány garnitúrát b@sztak el rá!! :-))
Gyozi15515-09-2010 20:52:08 // 6711
hát ez nem normális :D
Buksi15-09-2010 20:49:02 // 6710
Aztaqrva, hát ez nagyon komoly! Ez a Ken Block egy állat! Nagyon komolyan szúrja! :-)))
Kovi15-09-2010 20:37:30 // 6708
Csak keresd csak mert más oldalon is van érdemes!!
Buksi15-09-2010 18:25:33 // 6707
Ez egy nagyon jó kép! :-)
Buksi15-09-2010 18:24:54 // 6706
Már nem lehet megnyitni a videót! :-((
Kovi15-09-2010 17:06:41 // 6705
Mint én a Rába Ringen bár én egy kicsit keményebben nyomtam!!:-)))))
A végén a helyben forgást csináltam én is Lancia HF kocsival az brutál belülröl!!
De jó kis össze vágott anyag!!
mesa15-09-2010 16:53:54 // 6704
Nem tom volt-e már Ken Block Fiestás-döntöttkanyaros klipje
Szerintem durva, amit szerncsétlen autó kap
De hangok, meg a vágás, na és a látvány!!! :))
Szerintem durva, amit szerncsétlen autó kap
De hangok, meg a vágás, na és a látvány!!! :))
Buksi15-09-2010 16:30:38 // 6703
Rohadt jól néz ki! :-)
mesa15-09-2010 11:38:44 // 6702
1+25 db fog belőle készülni
50:50 a súlyelosztása, 2,25 Kg jut egy lóerőre!, 360-ig van a kilométerórája skálázva
Jason Castriota tervezte, aki a SAAB főmérnöke
Mennyivel szebbre sikerült, mint az ocsmány Fenomenon - Startos !
50:50 a súlyelosztása, 2,25 Kg jut egy lóerőre!, 360-ig van a kilométerórája skálázva
Jason Castriota tervezte, aki a SAAB főmérnöke
Mennyivel szebbre sikerült, mint az ocsmány Fenomenon - Startos !
mesa15-09-2010 11:32:26 // 6701
De, össze keverte, A fene a hraccsolós fajtájukba :)
Mindegy, a kocsi gyönyörű és persze, hogy KÉNE!
Mindegy, a kocsi gyönyörű és persze, hogy KÉNE!
Kovi15-09-2010 08:58:35 // 6700
Találtam egy ezüstöt is!:-)
Satti15-09-2010 08:48:10 // 6699
De, összekeverte a két manust. :-)
Kovi15-09-2010 08:35:41 // 6698
Kovi15-09-2010 08:35:09 // 6697
Kovi15-09-2010 08:29:43 // 6696
Belga14-09-2010 23:42:50 // 6695
Nem kevered Vittorio Stroseket Michael Stoschekkel? ;)
mesa14-09-2010 23:24:29 // 6694
Az a gazdag emberke a Strosek , mondhatni a Porsche gyári tuning műhelyének alapítója
Kazes☻14-09-2010 22:09:40 // 6693
Nem rossz, de szvsz valahogy nem az igazi. :)
Satti14-09-2010 21:19:44 // 6692
Az egykorii legendás rally gép alapján készült, gondolom azért ide. :-)
Satti14-09-2010 21:17:40 // 6691
Pont tegnap olvastam róla a totalcar.hu-n. Egy német gazdag emberke rendelésére készült, ez az egy darab van belőle, Ferrari-t alakítottak át, a karosszéria a Pininfarinánál készült rá, gyártani nem fogják, ez csak egy egyedi rendelés. Tudja a megrendelő, hogy mi a tuti.
Grando14-09-2010 21:11:21 // 6690
Aúúúú! Kell!!!! :)))
(...Alfából mikor lesz ilyesmi...?)
(...Alfából mikor lesz ilyesmi...?)
Tommi14-09-2010 21:08:53 // 6689
Tök jó, de ezt miért ide? :)
Kovi14-09-2010 21:07:18 // 6688
Gyerekek ez nagyon durva Lancia Stratos!!!
mesa13-09-2010 10:26:28 // 6687
Igen, ugyanazokat a negatívumokat le is írt, mint én.
Pedig nekem még tapasztalatom is van ebben, nem úgy mint neki "sosem jártam még autóversenyen" ...
Pedig nekem még tapasztalatom is van ebben, nem úgy mint neki "sosem jártam még autóversenyen" ...
Tommi11-09-2010 12:18:26 // 6686
mesa10-09-2010 14:57:32 // 6685
És már törölték is a hozzászólásokat :D
mesa10-09-2010 13:00:14 // 6684
Huhuhuhu.
Ennyit értenek a ralihoz
Tök gááááz
Raikkönen ugyanis 8. az első nap (10 gyorssági) után, 4 perc 3 másodperc lemaradással
Lehet a shakedown eredményével keverték? :P
Ennyit értenek a ralihoz
Tök gááááz
Raikkönen ugyanis 8. az első nap (10 gyorssági) után, 4 perc 3 másodperc lemaradással
Lehet a shakedown eredményével keverték? :P
Satti09-09-2010 17:12:25 // 6683
Ez nagyon jó, szépen belejön, az első nap után, ez sztem remek eredmény, de majd jön mesa és megmondja, hogy lehet-e valódi az örömöm. :-)
Kazes☻09-09-2010 14:25:02 // 6682
Mulder07-09-2010 18:50:00 // 6681
Egy versenyt rá kell szánni és a sok "köcsögnek" sódert kell tömni a seggébe :)
Satti07-09-2010 14:50:17 // 6680
Nagyon jó ez a cikk!
Valóban azt lehet érezni, hogy a sok "köcsög" azt hiszi, hogy egy újonc csapattal és újonc versenyzővel bármit lehet és nagy valószínűséggel az is bemarhat nekik, hogy miylen jól szerepel Norbi egykeként ezzel a géppel. Már az is szemét húzás volt az év elején, hogy gyári csapatnak minősítették a Zengő team-et, holott közel sem kapnak gyári támogatást, ennek ellenére Norbi mindig ott van az elején és általában jól szerepel, ezt a békát nehezen nyelik le a "nagymenők" és akkor inkább a korrektség határait átlépve versenyeznek.
Ebből erőt kell merítenie a csapatnak és Norbinak és már csakazértis megmutatni, hogy bekaphatják a majmok.
Valóban azt lehet érezni, hogy a sok "köcsög" azt hiszi, hogy egy újonc csapattal és újonc versenyzővel bármit lehet és nagy valószínűséggel az is bemarhat nekik, hogy miylen jól szerepel Norbi egykeként ezzel a géppel. Már az is szemét húzás volt az év elején, hogy gyári csapatnak minősítették a Zengő team-et, holott közel sem kapnak gyári támogatást, ennek ellenére Norbi mindig ott van az elején és általában jól szerepel, ezt a békát nehezen nyelik le a "nagymenők" és akkor inkább a korrektség határait átlépve versenyeznek.
Ebből erőt kell merítenie a csapatnak és Norbinak és már csakazértis megmutatni, hogy bekaphatják a majmok.
Belga06-09-2010 12:53:35 // 6679
Célkeresztben! Szétpofozták Micheliszt, de végigment!
Ahhoz képest, hogy csatatéren akartunk elveszni, becsülettel a meghibásodott szenzorral, nem, hogy nem állt meg az autó, de olyat küzdött a technika Norbival a hátán, hogy még most is ámulunk. A poleból indult a haldokló géppel, nem volt meglepetés, hogy Priaulx mögüle átugrotta a rajtnál a hátsó kerék hajtással, de a második helyet körökig tartotta. 11. lett a végére, a sok sportszerűtlen megmozdulás miatt.
Zengő Zoli most úgy ordít a mindenki közül legsportszerűtlenebb Monteiroval, hogy az apja ordíthatott így utoljára a portugállal, amikor elektromos rájával játszott az óceán parton.
Figyeljenek, itt jönnek a részletek!
Michelisz szenzorát tehát nem lehetett kicserélni, két órás mutatvány összehangolni a vezérléssel és tizenöt perc volt rá. Maradt a „B” terv, állítani a cuccos érzékenységén, de akkor meg nem top a verda, de legalább megyen! Hiszik, nem hiszik, attól a Monteirotól kapta az első pofont, aki akkor már büntetés alatt volt egy másik seatos, Nykjaer kivégzéséért. Vagyis azért Micheliszt még szétütötte, az agyatlan ex-F1-es pilóta mielőtt ment a lecsóba. Nem tudok mást mondani, bocsánat. Nem lehet, hogy a seatok ne tartsanak össze, így biztos, hogy elsüllyednek a korábbi sikerek a márkával együtt.
Nem azt akarom sugallni, hogy nem lehet Norbit megelőzni, de összetörni minek kell egymást? Tisztán nem lehet? Annyira ostobán és sportszerűtlenül versenyeztek az egykori gyári profik, egymást írták le a márkatársak, nem hittünk a szemünknek.
Zengő Zoli széttárt karokkal fordult a SEAT Sport képviselője felé:
- Ez nem egy csapat?
- Nem! - hangzott a válasz és megértettük, elszabadultak az indulatok, felfoghatatlan, amit műveltek.
Michelisz visszajött a sóderágyból Monteiro pofonja után, és sérült autóval várta, hogy Huff is szétrágja a löklapját vagy éppen lefejelje, majd a jó öreg Tarquini is ráhúzott és végleg szétesett, az amúgy sem acélos technika.
11. lett a vége a második helyről, és ez Norbi esetében fordítva szokott lenni.
Érdekes a chevys Huff, ugyanúgy lelökte szabálytalanul, de őt nem büntették meg. Ezt a következetlen bírói garnitúrát, ahogy vannak, tenném is kopott slickek közé, ahova valók. Háborog a boxutca, részrehajló, védhetetlen döntések, csak, hogy valahogy segítsék őket, fontos nekik a vébé cím. Nekem így nem kéne, legyek inkább utolsó. De, ha ez örömmel tölti el őket, és van, aki ezek után megveszi az autóikat az utcára, akkor jövőre nem SEAT-tal indulunk, hanem tankkal.
Gondolják összetörtünk? Ugyan! Küzdelem volt, a legférfiasabb küzdelem, amit valaha itt láttam. Vagy tízszer rúgtak belénk, lifeg-lötyög minden az autón, de minden pofonnal egy újabb páncélt veszünk magunkra. Látható, hogy nagyon hiányzik egy csapattárs, akivel masnit lehet kötni erre a mezőnyre.
Nem adjuk fel és megint ott leszünk, és ha így kell versenyezni, hát repülni fog mindenki előlünk, mindegy, hogy hívják. Lehet, hogy megbüntetnek, de, hogy vébét nem fognak nyerni az tuti.
Látják, kihozza belőlünk az állatot ez a nem is tudom minek nevezzem banda, pedig soha nem voltunk sportszerűtlenek. Nem fogjuk pislogva nézni a nagyok versenyét. Nyugalom, egyszer lesz olyan erős a középső ujjunk, hogy hosszába fog kettétörni, aki nekimegy.
Az eddigi legkeményebb csata, a legnagyobb izgalommal! Büszkeséggel tölt el, hogy itt lehettem, hogy a fülemen, a lelkemben érezhettem a küzdelmet, az elkeseredést és az örömet. És önök, még mindig velünk vannak. Tudják, ugye, hogy ez éltet minket, meg a tudat nyerni fogunk egyszer és tisztán! Akkor meg rohangálhat mindenki, akihez csak akar. Arra leszek kíváncsi, akkor mit fognak kitalálni.
Valenciában folytatjuk, már csak két hét!
Lapzárta után érkezett
Ezt a cikket nem tudtuk tegnap feltölteni, mert a DDR internet makacskodott és nem működött. Mire hazaértünk már várt is az infó:
Monteiro és Huff felfüggesztett büntetést kaptak Norbi kilökése miatt. Előbb még Norbit is meghallgatták, hogy ő mit mond. Nem felháborító ez is? Nyilvánvaló, hogy mit történt. Minek ezzel várni a futam végéig? Nem lehet azonnal kivágni őket?
Ja, és még chevykéim még jöttek a telemetriával, hogy Norbi a hibás. Az eszem áll meg ezen a brigádon. Ez pont olyan, mintha a pódiumon a pezsgős flaskával szájbaverném Huffot és mutatnám a telemetrián, hogy a fogai nem ezért estek ki.
Tudom ám mit akart a kis sumákovics csapat. Be akarták mutatni, hogy Huff bizony hatalmasat fékezett és Norbi „váratlan lelassulása” miatt lökte ki. Aha. Meg nagymami. És felfüggeszett a vége, nekünk meg tönkrement a versenyünk, az autónk, a lelkünk.
Hát, én is felfüggesztettet adtam volna nekik, csak bokánál fogva, már bocsánat.
Forras: www.zengodensionteam.com
Ahhoz képest, hogy csatatéren akartunk elveszni, becsülettel a meghibásodott szenzorral, nem, hogy nem állt meg az autó, de olyat küzdött a technika Norbival a hátán, hogy még most is ámulunk. A poleból indult a haldokló géppel, nem volt meglepetés, hogy Priaulx mögüle átugrotta a rajtnál a hátsó kerék hajtással, de a második helyet körökig tartotta. 11. lett a végére, a sok sportszerűtlen megmozdulás miatt.
Zengő Zoli most úgy ordít a mindenki közül legsportszerűtlenebb Monteiroval, hogy az apja ordíthatott így utoljára a portugállal, amikor elektromos rájával játszott az óceán parton.
Figyeljenek, itt jönnek a részletek!
Michelisz szenzorát tehát nem lehetett kicserélni, két órás mutatvány összehangolni a vezérléssel és tizenöt perc volt rá. Maradt a „B” terv, állítani a cuccos érzékenységén, de akkor meg nem top a verda, de legalább megyen! Hiszik, nem hiszik, attól a Monteirotól kapta az első pofont, aki akkor már büntetés alatt volt egy másik seatos, Nykjaer kivégzéséért. Vagyis azért Micheliszt még szétütötte, az agyatlan ex-F1-es pilóta mielőtt ment a lecsóba. Nem tudok mást mondani, bocsánat. Nem lehet, hogy a seatok ne tartsanak össze, így biztos, hogy elsüllyednek a korábbi sikerek a márkával együtt.
Nem azt akarom sugallni, hogy nem lehet Norbit megelőzni, de összetörni minek kell egymást? Tisztán nem lehet? Annyira ostobán és sportszerűtlenül versenyeztek az egykori gyári profik, egymást írták le a márkatársak, nem hittünk a szemünknek.
Zengő Zoli széttárt karokkal fordult a SEAT Sport képviselője felé:
- Ez nem egy csapat?
- Nem! - hangzott a válasz és megértettük, elszabadultak az indulatok, felfoghatatlan, amit műveltek.
Michelisz visszajött a sóderágyból Monteiro pofonja után, és sérült autóval várta, hogy Huff is szétrágja a löklapját vagy éppen lefejelje, majd a jó öreg Tarquini is ráhúzott és végleg szétesett, az amúgy sem acélos technika.
11. lett a vége a második helyről, és ez Norbi esetében fordítva szokott lenni.
Érdekes a chevys Huff, ugyanúgy lelökte szabálytalanul, de őt nem büntették meg. Ezt a következetlen bírói garnitúrát, ahogy vannak, tenném is kopott slickek közé, ahova valók. Háborog a boxutca, részrehajló, védhetetlen döntések, csak, hogy valahogy segítsék őket, fontos nekik a vébé cím. Nekem így nem kéne, legyek inkább utolsó. De, ha ez örömmel tölti el őket, és van, aki ezek után megveszi az autóikat az utcára, akkor jövőre nem SEAT-tal indulunk, hanem tankkal.
Gondolják összetörtünk? Ugyan! Küzdelem volt, a legférfiasabb küzdelem, amit valaha itt láttam. Vagy tízszer rúgtak belénk, lifeg-lötyög minden az autón, de minden pofonnal egy újabb páncélt veszünk magunkra. Látható, hogy nagyon hiányzik egy csapattárs, akivel masnit lehet kötni erre a mezőnyre.
Nem adjuk fel és megint ott leszünk, és ha így kell versenyezni, hát repülni fog mindenki előlünk, mindegy, hogy hívják. Lehet, hogy megbüntetnek, de, hogy vébét nem fognak nyerni az tuti.
Látják, kihozza belőlünk az állatot ez a nem is tudom minek nevezzem banda, pedig soha nem voltunk sportszerűtlenek. Nem fogjuk pislogva nézni a nagyok versenyét. Nyugalom, egyszer lesz olyan erős a középső ujjunk, hogy hosszába fog kettétörni, aki nekimegy.
Az eddigi legkeményebb csata, a legnagyobb izgalommal! Büszkeséggel tölt el, hogy itt lehettem, hogy a fülemen, a lelkemben érezhettem a küzdelmet, az elkeseredést és az örömet. És önök, még mindig velünk vannak. Tudják, ugye, hogy ez éltet minket, meg a tudat nyerni fogunk egyszer és tisztán! Akkor meg rohangálhat mindenki, akihez csak akar. Arra leszek kíváncsi, akkor mit fognak kitalálni.
Valenciában folytatjuk, már csak két hét!
Lapzárta után érkezett
Ezt a cikket nem tudtuk tegnap feltölteni, mert a DDR internet makacskodott és nem működött. Mire hazaértünk már várt is az infó:
Monteiro és Huff felfüggesztett büntetést kaptak Norbi kilökése miatt. Előbb még Norbit is meghallgatták, hogy ő mit mond. Nem felháborító ez is? Nyilvánvaló, hogy mit történt. Minek ezzel várni a futam végéig? Nem lehet azonnal kivágni őket?
Ja, és még chevykéim még jöttek a telemetriával, hogy Norbi a hibás. Az eszem áll meg ezen a brigádon. Ez pont olyan, mintha a pódiumon a pezsgős flaskával szájbaverném Huffot és mutatnám a telemetrián, hogy a fogai nem ezért estek ki.
Tudom ám mit akart a kis sumákovics csapat. Be akarták mutatni, hogy Huff bizony hatalmasat fékezett és Norbi „váratlan lelassulása” miatt lökte ki. Aha. Meg nagymami. És felfüggeszett a vége, nekünk meg tönkrement a versenyünk, az autónk, a lelkünk.
Hát, én is felfüggesztettet adtam volna nekik, csak bokánál fogva, már bocsánat.
Forras: www.zengodensionteam.com
pb_06-09-2010 10:42:05 // 6678
A közvetíTs alatt turbo hibát Mlítettek, bár azt monták ez LHrult. Úgy látszik mégsM. Jobb volt, mint a bRagadásos, de még mindig nM az igazi. SztM a dobogó nM jött volna össze.
Belga06-09-2010 09:48:19 // 6677
Nem volt jo az autoja, mar az elso futam utolso koreit is alig tudta befejezni. Meghalt egy szenzor az autojaban, amit ugyan kicsereltek, de a masodik futamra nem tudtak osszehangolni a vezerlessel.
A rajt pedig sztem most nem volt rossz... es a palya adottsagaibol fakadoan egy dobogo valoban meglehetett volna.
A rajt pedig sztem most nem volt rossz... es a palya adottsagaibol fakadoan egy dobogo valoban meglehetett volna.
pb_06-09-2010 09:02:48 // 6676
NM tudom +int mit néztél, a 2. futamon kifejezettN lassú volt, és rajtolni is +tanul6na már. PRsze ettől függetlNül nM kLlett volna kilökni, deHt ez van.
Satti06-09-2010 08:54:53 // 6674
Norbi nagyon jól ment a hétvégén, a 2. futamon meg is lett volna a dobogó, ha nem köcsögösködnek vele, Monteiro és Huff elmehetnek a p..csába. Az rendben van, hogy ez túrakocsi verseny és belefér a lökdösődés, de tudni kéne, hol a korrektség határa, amikor a sarkánál lökik meg az elől haladó verdát, akkor egyértelmű, hogy kifordulhat oldalra, ami által rengeteget veszíthet, mint Norbi is, amikor nekiment a portugál pöcs.
A "nagymenők" nehezen viselik, hogy a magyar kissrác már első évében folyamatosan ott van az elején és jól szerepel, pofozzák, ahol tudják.
A "nagymenők" nehezen viselik, hogy a magyar kissrác már első évében folyamatosan ott van az elején és jól szerepel, pofozzák, ahol tudják.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
5
Guests5
517
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?