Forum >> Motorsport

zolee14516-10-2006 15:05:00 // 1922
Montoya második ARCA futama már nem sikerült olyan jól mint az első. 24-ik lette, vagyis a befutottak közt utolsó, de gyakorlatilag kiesett, mivel egy ütközés miatt szervizelték, több mint 40 körön keresztül. Végeredmény (az ARCA honlapja vacakol, ez az Iowa Speedway oldalán található eredménytáblázat pdf-ben). Pedig jól kezdődött Itt éppen átvette a vezetést a későbbi győztes Steve Wallace-tól. Aztán a baleset: Montoya vs Wallace A legutóbbi Nextel futamon hasonló dolog történt. A második helyen lévő elkezdte előzni az elsőt, és a harmadik helyezett így billentette ki a másodikat, aki magával rántotta azt is aki addig vezetett, így lett a harmadik helyezett tényleg nevető harmadik. (sorry, a neveket még nagyon nem vágom, csak egy videót láttam róla:) ) Dodge márkaszervíz:) Most Montoya egy kis ízelítőt kapott a Stoc car-ból, de itt ez lazán belefér. Ez volt az ARCA sorozat idényzárója úgyhogy ezután már csak asszem 1-2 Busch futam van idén, meg szintén 1-2 Nextel Cup amik már a második és az első vonalat jelentik. Az egyik fórumon mondta egy srác hogy az ARCA amolyan "falusi Nascar":))). A Busch széria viszont már ugyanazzal az autóval megy mint a Nextel Cup, szóval ott majd minden kiderül. Amúgy a videókon volt pár érdekes kameraállás... nem lennék ott operatőr.:))))
Tommaso 15916-10-2006 13:07:40 // 1921
Vannak még köTSög emberek...:-(
Tedi16-10-2006 12:00:14 // 1920
Igen, meg van szabva, hogy hova lehet tenni. Ha jól emlékszem, akkor az anyósülés helyére kell beépíteni őket.
Tedi16-10-2006 11:58:22 // 1919
Az oldalon egyeőre csak a valenciai hendikeppek vannak kint...lehet, hogy tart még vmi vizsgálat és nem hivatalos az eredmény.
zolee14516-10-2006 11:56:19 // 1918
Én úgy vagyok vele hogy addig nem mondok le a bajnokságról ameddig maga Farfus nem mond le róla, márpedig nem hiszem, hogy ő feltett kézzel megy az idényzáróra. Az tény, hogy a lassú, szűk pályákon az alulkormányzott autónak nem sok keresnivalója van, márpedig sztem a BMW-n kívül mind ilyen. Az meg van határozva, hogy hova lehet tenni a súlyt amit kiosztanak? Mert mondjuk a lassú pályán nem aerodinamikai tapadás van, hanem mechanikai (ha jól mondom) szóval többet számít a súly, vagy inkább a súlyelosztás mint mondjuk a szárnyon keletkező leszorító erő. Ha ezt nézzük még jól is jöhet a súly, feltéve hogy tudják pakolgatni.
Xixo16-10-2006 11:52:05 // 1917
Sőt a + kilók miatt még talán inkább hátrány is!! Tényleg! Hogy lesznek pontosan leosztva a kilók???
Tedi16-10-2006 11:50:36 // 1916
Hát kb :) De ezek a szűk, kanyargós pályák inkább a BMW-nek kedveznek. Szurkolok nekik ezerrel, de szerintem nem lesz meg idén a bajnokság. Már az kurvanagy csoda, hogy egy tavalyi autóval ilyen eredményeket tudott hozni a Farfus!
zolee14516-10-2006 11:48:42 // 1915
ez nem jó előjel, de elvileg mindenkinek ugyanannyira szük. Az a baj, hogy könnyű belekeveredni valamibe az ilyen pályákon. Az az 1 pont az olyan mintha 0-ról indulnának.
Tedi16-10-2006 11:48:33 // 1914
Vagy odarendeled Lújdzsi házához a biztonságaikat házkutatás címén, mondván eltűnt 1 alváz :)))) A cérnákról nem is beszélve!!! :)
Xixo16-10-2006 11:46:33 // 1913
Ha belefér a konténerbe, akkor menni fog az is!! Ha meg keresik, majd megmondom Lújdzsinak, hogy még biztos le se gyártották...
Tedi16-10-2006 11:33:16 // 1912
De azzal még semmire nem megyünk vázze! :))) Lopjál mondjuk Cambiocorsa füleket, vagy alvázat! :D
Xixo16-10-2006 11:29:56 // 1911
Azzal nem lesz para!! Kilopom mind az 500-at, ha kell!!! :-))))))))
Tedi16-10-2006 11:27:11 // 1910
Nemtom vazze, de érik már nekem az Alfa-visszanevelő tábor :D Bobby! Na azért ennyire nem súlyos a helyzet! :P :) Te inkább foglalkozz a bőrvarró cérnával, meg azzal, hogy hogyan fogod kicsempészni a mosószeres cuccok között! :))))
Xixo16-10-2006 11:25:44 // 1909
Szerintem már arra sem emlékszik, hogy ezek még a dieselek voltak, azért olyan koszos a fenekük.... :-)))))))))))
mesa16-10-2006 11:21:32 // 1908
Úgy van. A kanyargós pályák a béjemvéknek kedveznek. Ráadásul a legtöbb plusz súllyal érkezik Farfus, lévén ő vezeti a tabellát...

Teddy vazze, hogy lehet elfelejteni ezt ?!
Tedi16-10-2006 00:01:38 // 1907
Hupsz, most elárultam magam :)))) Szégyen gyalázat, a 155-ös nem ugrott be hirtelen :-/ Zolee! A pályákra visszatérve...ha a tavalyi versenyből indulunk ki, akkor Makaó nem az a tipikusan Alfás pálya, eléggé érdekes teljesítményt nyújtottak ott a srácok :) Hozzáteszem nagyon geci egy pálya, mert szűk, nincs bukótér, és utcai pálya. Makaó tehát a WTCC Monaco-ja :)
Xixo15-10-2006 23:58:13 // 1906
Dehogy sértődtem meg!!! :-))) Nekem a túrakocsiból is a 155-ös marad az etalon!! Az annyira, de annyira... :-)))))
Tedi15-10-2006 23:50:31 // 1905
Jól áll neki az Alfás overál :))) Kéne csinálni egy cserét. Farfus megy az F1-be, massa meg jön hozzánk WTCC-zni :) Kiváncsi lennék mit produkálna
Tedi15-10-2006 23:49:12 // 1904
Nekem a túrakocsikról a 90-es évek közepe-végefelé futó autók jutnak eszembe. Honda Accord, A4-es Audi és a bazinagy bálna Volvo 850 :) Még mindig előttem van, ahogy a Rydell belecsapódik vele a gumifalba.
Lobot15-10-2006 23:49:07 // 1903
Ha már Massa szóba került. Anno ő is volt Alfa pilóta az N-Technology-nál:
Tedi15-10-2006 23:47:14 // 1902
Hát ha Téged lázba tud hozni....majd akkor szólj, ha a fékpedált ki tudtad csempászni, mert az engem kurvára érdekelne :) Nagggyon durván néz ki az a pedál :)
Lobot15-10-2006 23:43:47 // 1901
Nem akartam vele megsérteni senkit (ezért is volt idézőjeles), de azt gondolom te is elismered, hogy a 147 messze van a klasszikus túra kocsitól.
Tedi15-10-2006 23:43:05 // 1900
Ááááááá :) Tavaly Valenciában már befelé nyílt az ajtaja, annyira küzdött :) nagyon szimpi a srác, kicsit a Massára emlékeztet. na nem vehemenciában, hanem úgy arcra. Én már egy éve morzsolom a rózsafűzért :)))
Xixo15-10-2006 23:38:07 // 1899
Van akinek az is nagy dolog!!! :-)))
Xixo15-10-2006 23:37:06 // 1898
... "puncibuszok" ....
Tedi15-10-2006 23:33:02 // 1897
:))))) És minden hétel azzal fogsz dicsekedni, hogy éppen mit loptál ki? :)) Hurrá srácok, a héten sikerült kihozni egy cérnadarabkát, amivel a bőrt varrják össze! :D
Lobot15-10-2006 23:31:03 // 1896
Melyik része?
Xixo15-10-2006 23:30:20 // 1895
Ez nem olyan vicces!!! :-))
Lobot15-10-2006 23:25:53 // 1894
Nekem a Leonokkal is az a bajom, hogy azokat nem tarom túra kocsinak! Mint ahogy a 147-et sem. Már pedig ha egy sorozatot túra kocsi vb-nek hívnak, akkor ne felpiszkált "puncibuszok" tekeregjenek. Túra kocsikat akarok!!!:-)
zolee14515-10-2006 23:03:29 // 1893
akkor térdre imára, és reménykedjünk, hogy az utolsó futam feküdni fog a 156-nak, mert ahogy nézem Farfuson nem múlik a dolog:)
Xixo15-10-2006 22:46:51 // 1892
Jó hát!! Majd a felmosóvödörben kilopok magamnak szépen lassan egy 8C-t!! :-)))))
Tedi15-10-2006 21:44:13 // 1891
Ezt valahogy én sem értem. Mert rendben, hogy az autó karakterisztikájához kevésbé passzol pár pálya, de ekkora különbség azért eléggé feltűnő.
someq-14715-10-2006 21:24:35 // 1890
zolee14515-10-2006 21:11:22 // 1889
marha érdekes ez. Van olyan pálya ahol esély nincs még a pontra sem, és van ahol meg nyerni is tud az Alfa... de legalábbis Farfus.
someq-14715-10-2006 20:39:33 // 1888
:-)))) gratttt:-)))
Tedi15-10-2006 20:17:00 // 1887
No, hölgyek/urak, bepótoltam a bepótolnivalót, kiraktam a WTCC beszámolót, ha kicsit késve is. Bocsi még1x a késésért...
zolee14515-10-2006 20:05:03 // 1886
Rajtrács: 2006 ARCA RE/MAX SERIES EVENT #23 Iowa Speedway, Newton IA, 10-15-06 Official Starting Grid, Prairie Meadows 250 POS NO DRIVER/HOMETOWN TEAM & CAR TIME SPEED 1 61 Steve Wallace/Mooresville NC Hantz Group-TransAmerica Idex Mutual Funds Dodge 22.933 137.357 2 15 Joey Miller/Farmington MN Country Joe Pizza Dodge 23.032 136.766 3 4 Juan Montoya/Bogota Colombia Texaco-Havoline Dodge 23.054 136.636 4 47 Ryan Foster/Laurel AR Frank Kimmel Ford 23.155 136.040 5 32 Blake Bjorklund/Isanti MN Landmark Community Bank-Red Line Oil Dodge 23.384 134.707 6 46 Frank Kimmel/Clarksville IN Pork The Other White Meat Ford 23.385 134.702 7 12 Mario Gosselin/Lake Wales FL Mighty EZY Chevrolet 23.435 134.414 8 04 Brent Sherman/Barrington IL Serta Mattress Ford 23.523 133.911 9 2 Michael McDowell/Phoenix AZ Z-Line Design Dodge 23.636 133.271 10 02 Bobby Santos/Franklin MA Bill Davis Racing Dodge 23.694 132.945 11 29 Brian Keselowski/Rochester Hills MI Holloway Motorsports-Dusty's Collision Ford 23.728 132.755 12 70 Justin Diercks/Davenport IA Foretravel Motorcoach Chevrolet 23.729 132.749 13 36 Kraig Kinser/Bloomington IN Ginn Clubs & Resorts Chevrolet 23.739 132.693 14 24 Justin South/Hueytown AL Bob Schacht Motorsports Ford 23.856 132.042 15 62 Brett Hudson/Owensboro KY Bullett Motorsports Hudson Machine Chevrolet 23.920 131.689 16 11 Bryan Silas/Stuart FL Fast Track Driving School Chevrolet 23.962 131.458 17 30 Terry Jones/Amherstburg ON Jones Group Dodge 23.973 131.398 18 42 Phillip McGilton/Marion IL SI Performance-Gould's Electric Ford 23.996 131.272 19 6 Dexter Bean/Westby WI Five Star Telecom Chevrolet 24.026 131.108 20 9 Phil Bozell/Portage MI Eagle Creek Aviation-Sappanos Bros Racing Dodge 24.054 130.955 21 59 Ryan Howard/Tipp City OH HD Supply Chevrolet 24.060 130.923 22 40 Troy Wangerin/Jordan MN Cotton NAPA Dodge 24.100 130.705 23 22 Bryan Reffner/Wisconsin Rapids WI The Swiss Colony-GeoVax Labratories Chevrolet 24.219 130.063 24 16 Justin Allgaier/Springfield IL Auto Xpress-K&N Filters-AG Tech-Trashman Chevy 24.225 130.031 25 13 Mark Gibson/Winder GA Mark Gibson Racing Chevrolet 24.252 129.886 26 50 Chase Pistone/Mooresville NC Bobby Jones Racing Dodge 24.277 129.752 27 90 Brett Rowe/Barboursville WV FMI-31W Insulation Chevrolet 24.317 129.539 28 44 Amanda Gogel/Daytona Beach FL Racing For Kirk Chevrolet 24.364 129.289 29 5 Bobby Gerhart/Lebanon PA Lucas Oil Chevrolet 24.376 129.225 30 65 Justin Marks/Rocklin CA Construct Corps Dodge 24.386 129.172 31 25 Billy Venturini/Chicago IL Karl Chevrolet 24.401 129.093 32 77 Travis Sharpe/Martinsville VA World Water Solutions Chevrolet 24.444 128.866 33 08 Jason Hedlesky/Clinton MI Hardcore Motorsports Ford Provisional 34 84 Norm Benning/Pittsburgh PA Shodeen.com Chevrolet Provisional 35 34 Darrell Basham/Henryville IN Anti Monkey Butt Powder Pontiac Provisional 36 7 Doug Keller/St. Joseph MO Doug Keller Racing Chevrolet Provisional 37 26 Brad Smith/Belleville MI Koolmat Ford Provisional 38 38 Mike Harmon/Birmingport AL Oostlander Racing Chevrolet Provisional 39 23 Ricky Sanders/Stockbridge GA ARCASimRacing.com Pontiac Provisional 40 48 James Hylton/Inman SC HRC Employer Service Solutions Ford Provisional 41 21 Todd Bowsher/Springfield OH Safe Auto Insurance Ford Provisional
Tedi15-10-2006 18:33:44 // 1885
Rajta vagyunk az ügyön, nyugi :))) mmint a kontaktszerzésen, nem a Te állásodon :P :))) A tesztpilóta állást az magunknak bulizzuk ki természetesen ;) Takarító állás jó lesz? :D
Satti15-10-2006 18:18:40 // 1884
Gondolom,egy tesztvezető állás az Alfánál esetleg megfelelne:-))
Xixo15-10-2006 18:16:46 // 1883
Hát ti vagytok itt a górék!! Rajta!!! :-))) De beszervezhettek engem is! Szerezzetek valami melót kint én meg küldöm az infókat!!! :-)))))))))
Tedi15-10-2006 18:14:03 // 1882
:))) Kéne valami jó kis kontakt Milánóba, az lenne a királyáság :)
Tommi15-10-2006 18:10:21 // 1881
Vipex is "minden dolgok tudója", szerintem a Jövő Alfái topic is belőle él :))) Mindig minden újdonságról tud és megosztja velünk.
Xixo15-10-2006 18:07:35 // 1880
Meg ugye mégis csak te vagy itt a tudósítónk!!! :-)))
Tedi15-10-2006 18:05:15 // 1879
Hmmm...érdekes, amit mondasz :) Utána fogok járni ennek, na nem azért, mert nem hiszek Neked, csak érdekelnek a részletek :)
vipex15-10-2006 18:02:43 // 1878
Egyébként BTCC nézek kicsit durvább mint a WTCC :-)) mondjuk Alfa csak egy van az is hobbiból :-(
Satti15-10-2006 18:01:23 // 1877
Igen,Én is úgy hallottam,hogy jövőre a kistesó lesz bevetve,azzal,még ellesznek,két évig legalább.
vipex15-10-2006 17:59:12 // 1876
A legujabb hírek szerint 149 csak 2009-ben jön előbb akarják az új technológiákat bevetni a 147-ben ( 1.4 JTB, 1.6 UNIAR, 2.2 JTB , Q2 ) stb szóval 147 nem lehetetlen. Már csak annál is inkább mert a 159 nem hiszem esélyesebbek lennének az egy kategóriával kisebb Leon ellen a BMW-nek is ez a baja állítólag már az előző BMW-vel sokkal előrébb járnának de ugye az milyen marketing lenne már, kb így van valahogy az AR is szerintem nem lesz 159 nincs értelme még a 320si szemben lenne is de a Leonokkal nem hiszem.
Tedi15-10-2006 17:43:54 // 1875
Igen, Uimi is erre hivatkozik :) Én nem hallottam a közvetítést (pontosabban nem is láttam :)), lehet, hogy a Vörös Csabiék tudnak valamit, amit én nem :) Igazuk is lehet nem arról van szó, csak számomra kicsit érthetetlen a dolog...:)
Xixo15-10-2006 17:41:21 // 1874
Én a legutóbbi WTCC közvetítésben hallottam a jurósporton, hogy jövőre 147esekkel indulnak, gyári támogatással. Semmi egyebet nem tudok elmondani... :-)))
Tedi15-10-2006 17:37:58 // 1873
Nah, szóval Uimi! Megmondom nekem miért sántítgat ez az információfoszlány :) A 147-es Alfákat 2008-ban leváltják, tehát ha a 147-esből csinálnának WTCC autót, akkor azzal megint egy évet versenyezhetnének és megint elölről lehetne kezdeni az egész fejlesztést. A 159-es még egy ideig itt lesz, ésszerűbb arra az autóra építeni, meg amennyi hír kiszivárgott Milánóból (pontosabban, amennyit én hallottam), hogy a Karl-Heinz nem engedélyezte a 159WTCC kifejlesztését, az új főnök Antonio Baravalle viszont engedélyezte, de már későn. Ezért nincsenek idén 159-esek a WTCC mezőnyében. Aztán lehrt, hogy azóta ezen is változtattak, én nem hallottam semmi ilyent.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.