Forum >> Motorsport

Kompressz úr13-02-2007 10:51:41 // 2322
Láttál már Lacettit élőben???? Az Accord meg még mindig papírból van, úgy könnyű...
zolee14513-02-2007 10:45:36 // 2321
Akkor most futás, vágjuk le mesa-t a kötélről!:DDDDDDDDDDDD
zolee14513-02-2007 10:44:27 // 2320
Íme:



Amúgy inkább nézném rali autónak, de ez legyen az én bajom.:)
vipex13-02-2007 10:38:38 // 2319
Mesa, nem tudom hol olvastad de a hir egeszen masrol szol. A Fiat Bravok a WTCC alternativ uzemenyag kategoriaban fognak indulni
zolee14513-02-2007 10:37:17 // 2318
Limuzin vagy 5 ajtós? Mert ugye az sem véletlen, hogy felmerült a 147-es indítása. Van egy Daewoo...izé Chevrolet koncepció, az is 5 ajtós. A Seat ismert. Nem lepődnék meg, ha a BMW 2008-ban már az 1-es szériát nyomatná. A Honda már indult itt a Civic-el, szóval elképzelhető hogy a Bravo csak átmeneti megoldás a 149-esig. Amúgy meg miért zavar téged a Fiat? Az F1-ben is Alfa helyett kénytelen vagy a Ferrarinak szurkolni...:DDD
Whiteskull13-02-2007 10:36:12 // 2317
Igazából én már akkor elszomorodtam, amikor a 155-ösök eltüntek a bajnokságból. A sportkocsibajnokságot meg még a 8C-k miatt sem vagyok hajlandó nézni. :))
mesa13-02-2007 10:32:29 // 2316
Értem :) Szerintem csak túlsúlyos! Méretben uo van az Accord is, a Lacetti is kb. Engem az szomorít el, hogy jobb híján kéyntelenek leszünk FIATokért izgulni, vagy nézni a dögunalom Sportkocsi VB-t, mert ott lesz 2 db 8C :(
mesa13-02-2007 10:32:28 // 2315
Értem :) Szerintem csak túlsúlyos! Méretben uo van az Accord is, a Lacetti is kb. Engem az szomorít el, hogy jobb híján kéyntelenek leszünk FIATokért izgulni, vagy nézni a dögunalom Sportkocsi VB-t, mert ott lesz 2 db 8C :(
Whiteskull13-02-2007 10:20:26 // 2314
Én szerintem a 159-es túl nagy lett oda. :)))) De mondom ez az én véleményem. :))
mesa13-02-2007 10:09:27 // 2313
Nem értem ez most hogy jön ide szerinted ... Miért, úgy gondolod, hogy a 3er BMW az nem kategóriatársa a 159-nek ??? Vagy az Accord ???
Whiteskull13-02-2007 10:04:04 // 2312
Hát igazság szerint a BMW se a 7-es szériával vesz benne részt. :))
mesa13-02-2007 09:58:26 // 2311
SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY! Most olvastam, hogy a hétvégén tesztelik a FIAT BRAVO WTCC autóit Mugelloban.Luca Di Meo kijelentette, hogy amennyiben az autó jól viselkedik a pályán, 2008-tól már indítják is a világbajnokságon. Ez nekünk nagyon nem jó hír! Lehet hogy vége az AR WTCC szériának ? Soha nem vetik be a 159-est, mert tényleg annyira elcseszettűl nehéz ? :((((
zolee14512-02-2007 16:08:44 // 2310
Pláne úgy sok, hogy Daytona-ban van restrictor plate, vagyis valami teljesítmény korlátozó izébizé, és aki elöl megy az éppen a legrosszabb helyzetben van, a mögötte lévő autók a szélárnyékban jobban tudnak menni. Az is igaz, hogy előzni csak csoportosan lehet, mert ha egyedül kimégy a sorból akkor szevasz, mégy hátra.:))) Ennél csak az a viccesebb amikor a végén szakadsz le egyedül a mezőnyről, legközelebb csak a célban látod őket, vagy ha leköröznek. Persze a sok sárga zászló miatt azért nagyon nem lehet leszakadni. Van valami bump drafting is, ami ha jól tudom kb annyi, hogy megy előtted valaki aki ugye kapja a menetszelet, tehát lassú. Te mégy mögötte szélárnyékban, tehát gyorsabb vagy. Előzni nem érdemes, mert egyrészt egymás mellett vagytok, tehát lassabban mentek mint a többiek, másrészt meg ha sikerül az előzés akkor ugyanaz megy csak fordítva. Marad az, hogy a hátsó elkezdi lökdösni az elsőt, ezéltal gyorsabban mennek mint a többiek, mondhatni segítenek egymásnak. Persze kanyarban ezt nem lehet, az veszélyes vezetésnek minősül. Ezekből szokott az kialakulni, hogy kisebb-nagyobb csoportokban haladnak több versenyvonalon, és 2-3, néha 4 autó is megy egymás mellett kanyarokon, körökön keresztül. Játékban próbálkoztam ilyennel, nagyon észnél kell lenni, közben meg folyamatosan mondják a boxból, hogy éppen melyik vonal szabad, hol vannak a többiek...mókás.:) Aztán ehhez jön még hozzá az, hogy ahogy fogy a benzin egyre feljebb mennek a kanyarban, pl Dale Jr. egészen fent szokott közlekedni a fal mellett. Hiába lenne kisebb az út lentebb, az autó egyre alulkormányzottabb, egyre lassabban tudsz belül menni. A kanyart belül kezded, előrébb vagy, de mire kijöttök a kanyarból már megint a felső ívet használó van elöl. Persze ez Daytonában éppen nem jön ki ennyire, de a többi pályán igen.
Satti12-02-2007 15:40:31 // 2309
Az HBO-on,épp most kezdődött a "Nascar az életem,a Dale Ernhardt sztori" című film.
Satti12-02-2007 15:38:42 // 2308
Azért 43 autó egy kupacban az nem semmi,nem olyan egyszerű az,ahogyan azt sokan gondolják!
zolee14512-02-2007 14:44:34 // 2307
Nos, aki nem szereti az egyszerű dolgokat annak ajánlom figyelmébe a Daytona 500 kvalifikációs rendszerét. Nem mennék most bele, mert én sem értem, csak egy-egy részét. Na szóval van sima kvalifikáció, akkor van a top 35-ös szabály és van egy Gatorade Duel nevű futam...vagyis kettő, ahol eldőlnek a rajthelyek. A lényeg az, hogy a Gatorade Duel kettes futamán Montoya a harmadik rajthelyről indul. A top 35-ös szabály miatt mindenképpen indul a Daytona 500-on, csak az nem mindegy honnan, bár egy ilyen futamon szinte mindegy a rajthely is, 500 mérföld alatt sok dolog történhet. A lényeg az hogy az autó elég gyors. Gatorade duel lineup #2 1 88 Ricky Rudd Ford Snickers 185.609 48.499 Leader 2 40 David Stremme Dodge Coors Light 185.487 48.521 -0.022 3 42 Juan Montoya* Dodge Texaco / Havoline 185.338 48.560 -0.061 4 24 Jeff Gordon Chevrolet DuPont 185.079 48.628 -0.129 5 14 Sterling Marlin Chevrolet Waste Management 184.945 48.663 -0.164 6 5 Kyle Busch Chevrolet Kellogg's / CARQUEST 184.509 48.778 -0.279 7 00 David Reutimann* Toyota Domino's Pizza 184.419 48.802 -0.303 8 18 J.J. Yeley Chevrolet Interstate Batteries 184.336 48.824 -0.325 9 23 Mike Skinner Toyota Bill Davis Racing 184.324 48.827 -0.328 10 19 Elliott Sadler Dodge Dodge Dealers / UAW 184.256 48.845 -0.346 11 26 Jamie McMurray Ford Crown Royal 184.211 48.857 -0.358 12 139 Regan Smith Chevrolet Ginn Resorts 183.865 48.949 -0.450 13 12 Ryan Newman Dodge ALLTEL 183.602 49.019 -0.520 14 29 Kevin Harvick Chevrolet Shell / Pennzoil 183.494 49.048 -0.549 15 15 Paul Menard* Chevrolet PEAK / Menards 183.426 49.066 -0.567 16 01 Mark Martin Chevrolet U.S. Army 183.266 49.109 -0.610 17 96 Tony Raines Chevrolet DLP HDTV 183.094 49.155 -0.656 18 2 Kurt Busch Dodge Miller Lite 183.068 49.162 -0.663 19 34 Kevin Lepage Dodge Detoxify Brand / Makoto Sauces 182.711 49.258 -0.759 20 83 Brian Vickers Toyota Red Bull 182.508 49.313 -0.814 21 13 Joe Nemechek Chevrolet CertainTeed 182.474 49.322 -0.823 22 10 Scott Riggs Dodge Valvoline / Stanley Tools 182.437 49.332 -0.833 23 99 Carl Edwards Ford Office Depot 182.020 49.445 -0.946 24 171 Frank Kimmel Ford Fast Track Driving School 181.693 49.534 -1.035 25 104 Eric McClure Chevrolet Hefty 181.269 49.650 -1.151 26 27 Kirk Shelmerdine Chevrolet Lilly Trucking of Virginia 181.127 49.689 -1.190 27 74 Derrike Cope Dodge Royal Administratio- n 180.353 49.902 -1.403 28 109 Mike Wallace Chevrolet Miccosukee Gaming & Resorts 171.305 52.538 -4.039 Amúgy elég jól sikerültek Ganassiék autói, a csapattársa van előtte. A harmadik Dodge Sorensonnal viszont eléggé hátul van (az 1-es futam 23-ik helyén)... Ha jól számoltam 61-en neveztek a futamra, ebből 43 indulhat.
mesa12-02-2007 10:37:46 // 2306
Loeb kikapott Grönholmtól ! Grönholm ezzel beérte az örökranglistán Sanyi bácsit, 26 futamgyőzelemmel... De ki fogja beérni Loeb-öt ? :)))
Satti11-02-2007 09:09:28 // 2305
Most van a sportklubon a Rolex24 Daytona verseny ismétlése.
Satti09-02-2007 11:29:39 // 2304
Jól nyomja,nem semmi!
zolee14508-02-2007 23:08:47 // 2303
Satti06-02-2007 14:01:33 // 2302
Itt van megtaláltad,nem veszett el:-))
zolee14506-02-2007 13:47:23 // 2300
Hát ez a topik meg hova lett?:) Tesztkörök, európai stock car (ASCE) Link Elég komoly hangja van, csak az a hülye zene nem kellene alá...
mesa05-02-2007 11:06:40 // 2299
Benik indul a Mexico Rallyen. Majd jól szurkolnak neki a helyiek, mert azt hsizek a magyar zászlóra, hogy mexikói :)
mesa05-02-2007 11:06:39 // 2298
Benik indul a Mexico Rallyen. Majd jól szurkolnak neki a helyiek, mert azt hsizek a magyar zászlóra, hogy mexikói :)
zolee14502-02-2007 10:04:03 // 2297
Lobot30-01-2007 16:23:33 // 2296
Ezeket valamikor a 2. vagy talán a 3. Bp-i Autószalonon fényképeztem:-)



zolee14529-01-2007 15:53:13 // 2295
Még annyit, hogy ennek semmi köze nincs a NASCAR-hoz, ez végülis az USA-béli LM sorozat, de ez is (a Rolex24) eléggé elkülönül magától a sorozattól, olyasmi mint LeMans, legalábbis ha az infóim nem csalnak.:) Sok NASCAR pilóta is indul rajta egy-egy csapatban, de vannak ChampCarból, IRL-ből, és persze azok is akik magában a sorozatban részt vesznek. Maga az autó egy Lexus volt, bár csak a hűtőmaszk hasonlít egy Lexus-ra. Itt van néhány kép a futamról. Maga a csapat viszont szintén Chip Ganassi tulajdonában van, a tavalyi Rolex24-et ők nyerték, vagyis az az autó amelyik most 21-ik lett. 1. Pruett/Montoya/Duran, No.01 TELMEX/Target Riley 2. Carpentier/Manning/Dalziel/Duno, No.11 Pontiac Riley 3. Taylor/Angelelli/Magnussen/Gordon, No.10 Pontiac Riley 21. Dixon/Wheldon/Rojas, No.02 Target/TELMEX Riley
mesa29-01-2007 15:21:26 // 2294
Kapja be a fogaskerék! :)) Na egye fene : megérte szerződtetni ezt a zöldfülűt ! ;)
Satti29-01-2007 15:11:33 // 2293
Ügyes gyerek,bár ezt eddig is tudtuk!!
zolee14529-01-2007 15:04:42 // 2292
Kabbe a hátam!:))))
mesa29-01-2007 14:19:26 // 2291
Még jó, hogy ilyen neves csapattársak húzták magukkal ! :)))
zolee14529-01-2007 13:21:55 // 2290
Montoya, Pruett és Duran megnyerte a Daytonában rendezett Rolex24-et! Ahogy a nevében is benne van 24 órás verseny, de nem az oválon rendezik, hanem a pályán belüli részen (csak egy része van az oválon), olyasmi ez mint Indy-ben az F1 pálya.
imi15621-01-2007 19:43:33 // 2288
Szerintem büszkék lehetünk a magyarokra,szépen helytálltak! Főleg a motoros Kátaira,aki egyedüli motorosként ért célba a magyarok közül!
Satti21-01-2007 19:02:57 // 2287
A magyar egységek hivatalos végeredményei.klikk
Satti21-01-2007 19:01:26 // 2286
Hivatalos dakar végeredmények.klikk
Xixo21-01-2007 13:17:35 // 2285
Mondjuk arra kíváncsi lennék, hogy a kamion azért végigment-e....
imi15621-01-2007 10:11:47 // 2284
Köszönöm,így már mindent tudok! Én is keresgéltem róluk valami infót de nem nagyon találtam:(! Viszont az jó hír,hogy tovább fejlesztenek és jövőre újra nekifutnak! Forza Pandakar:)!
imi15620-01-2007 12:49:03 // 2282
Hát ezt szomorúan olvasom:((!Szurkoltam nekik,már csak azért is mert olaszok:)!
tipoatti19-01-2007 21:11:58 // 2281
Mind a 2 Panda kiesett napokkal ezelőtt...
imi15619-01-2007 20:48:06 // 2280
Hát ebből tényleg nehéz kideríteni.Kellene tudni a pilóták nevét! Viszont jó látni a sorban a magyar zászlókat.Ráadásul egészen az elején:)!
imi15619-01-2007 20:42:27 // 2279
Értem! Kíváncsi vagyok mire mennek ezekkel az apróságokkal abban a qrva nagy sivatagban:)))!
Satti19-01-2007 20:41:09 // 2278
Itt a mostani állásról a lista.klikk
imi15619-01-2007 20:37:00 // 2277
Két Panda 4x4-et indította Fiat,Iveco kamionokkal kísérik őket. 1.3-as 100 lőerős Mjet motor van bennük és olasz ralipilóták vezetik őket.Az egyiket talán Miki Biasion(de ebben nem vagyok biztos)! Ennyit hallottam még az elején,azóta semmi:((!
Satti19-01-2007 20:35:36 // 2276
Az a baj,hogy a listán,csak a versenyzők nevei vannak,az autómárka nincs,úgyhogy nem tudom,Panda van -e még versenyben,mert nem tudom,kik mennek vele.
Satti19-01-2007 20:31:02 // 2275
Ezt sajnos nem tudom.
imi15619-01-2007 20:25:06 // 2274
A Pandákkal mi a helyzet,mennek még? Soha nem beszélnek róluk az összefoglalókban!
Satti19-01-2007 20:18:12 // 2273
Na,itt van magyarul is.klikk
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.