Forum >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)
Xixo20-10-2011 21:42:57 // 748
Ez jó lenne nyárra, télre meg marad az acél. :)
Dévid20-10-2011 20:55:54 // 747
Köszi, de acélfelni kell, télire, 155-ös gumikhoz. :) Meg a 4 felni amit találtam kerül összesen 8000 pénzbe. :)
Dévid20-10-2011 17:59:39 // 745
Elvileg 15 mm-el beljebb van a felni pereme, majd meglátjuk. Sajnos a Seicento felni ritka használtan. :(
Dévid20-10-2011 17:57:44 // 744
Hoztam egy Punto felnit, holnap felpróbálom, a gumit meg odaképzelem. :D
Xixo20-10-2011 17:55:01 // 743
Nekünk fordítva volt, azzal nem volt gond. Persze lehet, hogy a számok nem stimmeltek, de vezethetőségileg jó volt.
Dévid20-10-2011 16:08:37 // 742
Szervusztok!
Egy kérdésem van csupán, Punto I felni elfér a Seicento alatt?
Egy kérdésem van csupán, Punto I felni elfér a Seicento alatt?
GTPeti18-10-2011 21:18:48 // 741
Ez komoly hír.
Viszont én inkább a gallériára koncentráltam. Ilyen hangulatos, faládás tuningcsomagot is csak olaszok árulhatnak. :)
Ők még egy "vacak" Punto-ból is kívánatos kult-sportautót tudnak csinálni. Nagyon csípem őket. B)
Viszont én inkább a gallériára koncentráltam. Ilyen hangulatos, faládás tuningcsomagot is csak olaszok árulhatnak. :)
Ők még egy "vacak" Punto-ból is kívánatos kult-sportautót tudnak csinálni. Nagyon csípem őket. B)
Kazes☻18-10-2011 21:10:44 // 740
Xixo17-10-2011 01:26:42 // 739
Köszi! Akkor asszem megvan a befutó, ha cégautó lesz! :)
GTVili16-10-2011 07:40:10 // 738
Bocs....félrebeszéltem. Marengoban csak a 100lovas TD és a 105lovas JTD moci van.Az erősebbeket csak a Marea Weekend-be tették....
Jól pakolható,mert a lökhárító is lehejtható és ugyebár ottvan a két oldalajtó is.
A használtautón 350-től 750-ig van....mi egy éve vettük 360-ért.
Azóta kellett egy kettőstömegű lendkerék....meg pár futóműalkatrész.
Jól pakolható,mert a lökhárító is lehejtható és ugyebár ottvan a két oldalajtó is.
A használtautón 350-től 750-ig van....mi egy éve vettük 360-ért.
Azóta kellett egy kettőstömegű lendkerék....meg pár futóműalkatrész.
Xixo16-10-2011 02:09:56 // 737
Erősebbet még nem is találtam belőle, van olyan?!
Lehet megnézek majd párat, ha elmegy a Punto, mert ez elég jól pakolhatónak is tűnik...
Lehet megnézek majd párat, ha elmegy a Punto, mert ez elég jól pakolhatónak is tűnik...
GTVili15-10-2011 07:39:03 // 736
Én egy éve hajtok egy Marego-t.......2001-es 1.9 JTD 105Le 389 000km
A motor szinte hibátlan,persze nem tökéletes.Én azt hallottam hogy az erősebbekkel több gond van. Hat litert eszik és ha nem taposod abszolúte nem kormol...
A motor szinte hibátlan,persze nem tökéletes.Én azt hallottam hogy az erősebbekkel több gond van. Hat litert eszik és ha nem taposod abszolúte nem kormol...
Xixo15-10-2011 01:33:55 // 735
Nem vitték el a Grandét, szal egyenlőre mindegy is...
GTPeti14-10-2011 20:45:55 // 734
A Marengo tudtommal a teherautó változata.
Amúgy a Marea egy remek konstrukció, a 156 robosztusabb, egyszerűbb kivitele. A 110 lovas 1.9 JTD is nagyon jó motor (akárcsak a 156-ban).
Amúgy a Marea egy remek konstrukció, a 156 robosztusabb, egyszerűbb kivitele. A 110 lovas 1.9 JTD is nagyon jó motor (akárcsak a 156-ban).
Xixo13-10-2011 23:25:22 // 733
A Marea Weekend és a Marengo között mi a különbség? Ezekből a JTD jó választás lehet? Vagy régi Bravo JTD?
Kazes☻12-10-2011 20:43:14 // 732
Lelked rajta.De abba meg kellene egy gázos cucc, nem?! :)
Kazes☻12-10-2011 20:42:36 // 731
Akkor ez meg is van. :)))
Xixo12-10-2011 01:17:22 // 730
Azért merült fel a Niva! :) (meg a téli közlekedés miatt itt a hegyen...)
GTPeti11-10-2011 23:01:04 // 729
Egy pillanatra mutatnak egy pontosan olyan Uno-t, mint az enyém. Ez amúgy elvileg a legelső reklámspotja.
80as évek rulez! :)
Ennek a spotnak a zenéje nagyon komoly. :))
Ez a szemüveges úriember pedig Kazes kedvében próbál járni. :)
80as évek rulez! :)
Ennek a spotnak a zenéje nagyon komoly. :))
Ez a szemüveges úriember pedig Kazes kedvében próbál járni. :)
GTPeti11-10-2011 22:52:26 // 728
:))
Találó név lenne! B)
Találó név lenne! B)
gekki11-10-2011 17:20:05 // 726
Kazes☻11-10-2011 10:32:38 // 725
Hejjj, ilyen volt a pajtimnak 2.5 TD, bütykölgettük és szívtunk rendesen. De ha jó volt lépegetett azért, de fékprobléma azon is volt rendesen. A végén a kertben rohadt egy darabig, majd ment a méhbe. Ilyen szomorú sorsa lett. :( , :)))
Kazes☻11-10-2011 10:27:45 // 724
De lehet, hogy a vállalkozásodhoz jobban kelleni fog, amikor hozol-viszel ezt-azt vele. :)))
Xixo11-10-2011 02:26:03 // 723
A Punyesz engem is ezért vonz, mert hogy van már egy (kettő) itthon belőle. Meg abban már Ferkének is van gyakorlata! :)))
Xixo11-10-2011 02:23:55 // 722
Tetszik, csak nekem túl nagy. Felesleges. :(
Kisbubi11-10-2011 00:36:11 // 721
Az én tie-m üzembiztos volt, de persze ujra lett épitve. 4 évig nem kellett hozzányulni csak olajcsere utánna sajna megváltam töle. Amennyi hibája volt az, h 1x befogott mind a négy fék elözés közben. Fogyasztását Kb 10 literrel számoltam vele átlag.
Most féloffos nagypapás autót épitek át. 1979 Fiat 132
Most féloffos nagypapás autót épitek át. 1979 Fiat 132
GTPeti10-10-2011 21:53:54 // 720
Kazes☻10-10-2011 21:46:06 // 719
Akkor egy halom autót betehetsz ide, mert elég sokat terveztek az olaszok, persze nem csak Bertone. :)
Tommi10-10-2011 21:39:04 // 718
Matrica vagy festés, mindegy, nem jön be :)
A karbon matrica meg szerintem extra gáz :) Tegyünk valamit az autóra, ami nem az, aminek látszik, nálam ez kb a cicás tuning kategória... Ha gizda akarok lenni, akkor teszek rá igazi karbont, ha meg nem futja rá, akkor nem csinálok úgy, mintha... Mert azzal csak magamat meg az autómat teszem nevetségessé :)
A karbon matrica meg szerintem extra gáz :) Tegyünk valamit az autóra, ami nem az, aminek látszik, nálam ez kb a cicás tuning kategória... Ha gizda akarok lenni, akkor teszek rá igazi karbont, ha meg nem futja rá, akkor nem csinálok úgy, mintha... Mert azzal csak magamat meg az autómat teszem nevetségessé :)
Kazes☻10-10-2011 21:06:36 // 716
Tisztára Montreal, de amúgy meg totál offfos és nem csak félig. :)
tomek_10-10-2011 21:01:59 // 715
azta:
http://www.autonavigator.hu/sztori/gazdat_cserelt_a_42_eves_bmw_spicup-6049?utm_source=uzemanyagar&utm_medium=email&utm_campaign=uzemanyagar_2011-10-10&utm_content=an_friss_cikk
http://www.autonavigator.hu/sztori/gazdat_cserelt_a_42_eves_bmw_spicup-6049?utm_source=uzemanyagar&utm_medium=email&utm_campaign=uzemanyagar_2011-10-10&utm_content=an_friss_cikk
Szabeee10-10-2011 16:20:05 // 714
az egész autó karbon matricázott
GTPeti10-10-2011 13:29:59 // 713
Sorry, 1000Ft=10.000Ft
GTPeti10-10-2011 13:29:35 // 712
Kieg, egy 1.1-es Puntohoz a vezérlés szett, sacc-per-kb 1000eFt. Ugyanúgy, mint egy szívó benzines Uno-hoz. Alsó lengőkar kb. 8000Ft/db. Ezek csak tippek, az Uno-ból indulva ki.
GTPeti10-10-2011 13:25:32 // 711
Én a Bravo-t venném az első helyre, másodikra pedig az 1.1-es Puntot. Ezek a világból kimennek és nem nagyon kell rájuk költeni.
A 156 is jó, de arra garantáltan rá kell költeni párszázezret, mire jó lesz (akkor viszont nagyon). Értsd: Nulladik lépés, vezérléscsere ÉS futóműfelújítás.
A Niva nekem is tetszik, de olyat csak akkor vegyél, ha a szabadidődben szerelni akarsz. :)
A 156 is jó, de arra garantáltan rá kell költeni párszázezret, mire jó lesz (akkor viszont nagyon). Értsd: Nulladik lépés, vezérléscsere ÉS futóműfelújítás.
A Niva nekem is tetszik, de olyat csak akkor vegyél, ha a szabadidődben szerelni akarsz. :)
Kazes☻10-10-2011 10:11:01 // 710
Ha már offos, EZ nem tetszik? Bár én inkább venném a Boyci kocsikáját,de persze te tudod. :)
Xixo10-10-2011 01:03:41 // 709
A kulcsszó az üzembiztos vagy a költségmentes lenne. :)
(Az 56os se lenne rossz, ha csak a rozsda meg a lejáró műszaki lenne a baja, de valszeg nem így van...)
(Az 56os se lenne rossz, ha csak a rozsda meg a lejáró műszaki lenne a baja, de valszeg nem így van...)
Marklar15510-10-2011 00:59:01 // 708
1, v 2,v 3.
Azé nem biztos, hogy csak a torka a véres egy 98as JTD 156 osnak 500k ért.?
Azé nem biztos, hogy csak a torka a véres egy 98as JTD 156 osnak 500k ért.?
Xixo10-10-2011 00:53:37 // 707
Az a baj, hogy még drágábban sincsenek olyanok, amiket érdemes lenne megnézni... :(
Xixo10-10-2011 00:52:49 // 706
GTPeti10-10-2011 00:26:16 // 705
Szerintem GT-t ugyanúgy nem fogsz használhatót találni, mint Tie-t. Nameg ezek inkább hobbiautónak jók. Főleg így 20 (!!) évhez közeledve.
Liquid09-10-2011 23:58:10 // 704
olcsó üzembiztos Tie? :))
e három kritérium közül egyidőben max 2 teljesülhet :)
e három kritérium közül egyidőben max 2 teljesülhet :)
Xixo09-10-2011 23:15:21 // 703
Még nincs eldöntve semmi se, de nem bánnám, ha nem egy fapadba kéne beleülnöm.
Azért GT-ből még csak van használható?!
Vagy szerintetek mit kéne max 500ezerig?
Azért GT-ből még csak van használható?!
Vagy szerintetek mit kéne max 500ezerig?
GTPeti09-10-2011 23:11:52 // 702
Ezesetben sem Tie-t sem Punto GT-t nem vennék.
Xixo09-10-2011 23:11:17 // 701
Nem vagy hanem és! :))
Xixo09-10-2011 23:10:57 // 700
Akkor GT Punto lesz. :)
GTPeti09-10-2011 23:09:33 // 699
Olcsó vagy olcsón fenntartható? Nem ugyanaz.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
439
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?