Forum >> Félig Off-os autók (egyéb olasz autók)
Tedi05-08-2011 22:34:42 // 597
Shit :S Szegény...
A többi autódról tudsz valamit? Az Uno turbót már vagy négy éve, de láttam Fehérváron, szép állapotban volt. És mi van a Barcsival? :)
A többi autódról tudsz valamit? Az Uno turbót már vagy négy éve, de láttam Fehérváron, szép állapotban volt. És mi van a Barcsival? :)
Marklar15505-08-2011 22:28:15 // 596
Kezedbe vettél egy sört és közben fütyürésztél a "sógorom" mellett? :)))
Marklar15505-08-2011 22:23:47 // 595
A cabrioba nem raktak eredetileg GT motort. (tudtommal) 1,2 es és 1,6 os volt.
Marklar15505-08-2011 22:22:46 // 594
Nem az a lényeg:) Valamikor 2004 ben írta a haverom a cikket:)
GTPeti05-08-2011 22:18:06 // 593
Marklar15505-08-2011 22:16:24 // 592
áááh.
Kell egy donor hozzá:)
Kell egy donor hozzá:)
GTPeti05-08-2011 22:13:10 // 591
A Liana reklám elég ütős... B)
Marklar15505-08-2011 22:12:22 // 590
Van a nagylámpásbol is HGT???
áááá
A GT-t jobban lehet tuningolni is... :)
1,6 os blokkal 300Le felett... :)
áááá
A GT-t jobban lehet tuningolni is... :)
1,6 os blokkal 300Le felett... :)
Marklar15505-08-2011 22:07:49 // 589
Nem is vagy rajta. Biztos ettél amíg a kép készült... :)))
GTPeti05-08-2011 21:59:26 // 587
Dévid05-08-2011 07:43:56 // 585
Sajnos ezt a példányt már akkor is árulták, amikor Én a 156-ba belebotlottam, és azóta is folyamatosan fenn van hahu-n. :) Én speciel ezt a példányt nézegettem, de ehhez az kell, hogy valaki elvigye a 156-ot.
Xixo05-08-2011 03:28:31 // 584
Xixo05-08-2011 03:15:58 // 583
Ő volt az enyém! Sajnos megölték szegényt. :(
Xixo05-08-2011 03:12:51 // 582
Volt mind a kettő. A GT nagyobb élmény a turbó miatt, meg mert nyersebb is sokkal. A HGT pedig már inkább kényelmes, mint sportos. Persze jól megy az is, de egy picit már sok benne a kütyü. :) A GTbe azért legyen klíma meg ABS! :)
Pakolni jobb a GT, sokkal nagyobb a csomagtere. Mi a mai napig azzal járunk vásárolni...
Szervizbe én nem sokat jártam. A GTben a légtömegmérő koszolódott el másfél-két évente, az olyan 8 rongy volt alkalmanként, a HGTnél meg a gázbovden gumi takaró baszja akadt be egyszer és pörgött a motor míg rá nem jöttem, de ez inkább csak bosszantó volt. :)
A kopó alkatrészek árát meg meg tudod nézni pl az unixnál is, gyanítom olcsóbb lesz a GT. Biztosításban meg ugyi egy kategóriával lejjebb van és az átírás is kevesebb.)
Mondjuk azt se felejtsük el, hogy ezeket én 2-3 évesen vettem, amikor azért jóval kevesebb nyűgje van egy autónak. Most a legfiatalabb GT is 12 éves és HGTből se találsz 7-8 évesnél fiatalabbat (hacsak nem csúnya nagy lámpásat akarsz). Akkorra meg jó esélyjel mindegyiknek lesz már valami nyűgje.
Szerintem egy közép árkategóriás HGT áráért kapnál egy normális GT-t, amit érdemes lehet meggondolni...
Pakolni jobb a GT, sokkal nagyobb a csomagtere. Mi a mai napig azzal járunk vásárolni...
Szervizbe én nem sokat jártam. A GTben a légtömegmérő koszolódott el másfél-két évente, az olyan 8 rongy volt alkalmanként, a HGTnél meg a gázbovden gumi takaró baszja akadt be egyszer és pörgött a motor míg rá nem jöttem, de ez inkább csak bosszantó volt. :)
A kopó alkatrészek árát meg meg tudod nézni pl az unixnál is, gyanítom olcsóbb lesz a GT. Biztosításban meg ugyi egy kategóriával lejjebb van és az átírás is kevesebb.)
Mondjuk azt se felejtsük el, hogy ezeket én 2-3 évesen vettem, amikor azért jóval kevesebb nyűgje van egy autónak. Most a legfiatalabb GT is 12 éves és HGTből se találsz 7-8 évesnél fiatalabbat (hacsak nem csúnya nagy lámpásat akarsz). Akkorra meg jó esélyjel mindegyiknek lesz már valami nyűgje.
Szerintem egy közép árkategóriás HGT áráért kapnál egy normális GT-t, amit érdemes lehet meggondolni...
Poló05-08-2011 01:49:51 // 581
Nagy részük szét van hajtva.
Dévid05-08-2011 01:02:35 // 580
Szervusztok!
Fiat Punto GT-vel vagy Punto II HGT-vel van valakinek személyes tapasztalata fenntartás, szerviz, vezetési élmény, csomagtér és rakodhatóság szempontjából?
Fiat Punto GT-vel vagy Punto II HGT-vel van valakinek személyes tapasztalata fenntartás, szerviz, vezetési élmény, csomagtér és rakodhatóság szempontjából?
Marklar15502-08-2011 10:59:11 // 579
Azért másfél liter vízzel van már súlyod:)))
GTPeti01-08-2011 18:56:40 // 578
Nem én jelentettem a pad számára a legnagyobb terhelést. :)
Marklar15530-07-2011 23:58:38 // 577
Most is az vagyok. Csak +15kg :)
TSiga ( I am the TSIG)29-07-2011 23:08:42 // 576
Nahát! Voltál sovány is? :-DD
Liquid22-07-2011 08:13:54 // 575
köszi, ilyen vélemyényekre voltam kíváncsi
Zselé22-07-2011 01:13:05 // 574
Szia!
Nekem az Alfa előtt egy 120 lovas T-jet Bravom volt, szerintem a teljesítményére nem lenne panasz -bár 150 lovasban nem ültem.
Kb. 70 ezret tettem bele, kötelező dolgokon kívül egy-két gyerekbetegsége volt, amiket orvosoltak is gariba, ezeket valószínűleg már mindegyiken kijavították.
Ami negatívum volt: nagyon sokat evett... persze ez az én hülyeségem is, mert élveztem hogy jól megy, tehát nyomtam általában, ha vegyesben, "dinamikusan" közlekedtem vele 9,5-10,5 volt az átlaga, viszont 8 liter alá soha sem sikerült leszorítani -de lehet hogy én nem tudok vezetni :D
Összefoglalva: nagyon jól megy, nyomatékos , a váltó opel féle lassú de pontos, a futóműve átlagos, picit orrtolós, a kormány teljesen érzéketlen agyonszervózott valami, igényes a belseje (bár nem egy igazi olasz formaterv), jó anyagokkal, nem valami praktikus (nincsenek vagy nem túl használhatók a tárolóhelyek), megbízható, jól összerakott kis kocsi, én szerettem!
Azzal viszont tisztában kell lenni, hogy ez nem egy sportkocsi, csak egy átlagos alsó-középkategóriás szép ruhába, izmos motorral -Alfás kanyarvadászat és életérzés felejtős.. ;)
Nekem az Alfa előtt egy 120 lovas T-jet Bravom volt, szerintem a teljesítményére nem lenne panasz -bár 150 lovasban nem ültem.
Kb. 70 ezret tettem bele, kötelező dolgokon kívül egy-két gyerekbetegsége volt, amiket orvosoltak is gariba, ezeket valószínűleg már mindegyiken kijavították.
Ami negatívum volt: nagyon sokat evett... persze ez az én hülyeségem is, mert élveztem hogy jól megy, tehát nyomtam általában, ha vegyesben, "dinamikusan" közlekedtem vele 9,5-10,5 volt az átlaga, viszont 8 liter alá soha sem sikerült leszorítani -de lehet hogy én nem tudok vezetni :D
Összefoglalva: nagyon jól megy, nyomatékos , a váltó opel féle lassú de pontos, a futóműve átlagos, picit orrtolós, a kormány teljesen érzéketlen agyonszervózott valami, igényes a belseje (bár nem egy igazi olasz formaterv), jó anyagokkal, nem valami praktikus (nincsenek vagy nem túl használhatók a tárolóhelyek), megbízható, jól összerakott kis kocsi, én szerettem!
Azzal viszont tisztában kell lenni, hogy ez nem egy sportkocsi, csak egy átlagos alsó-középkategóriás szép ruhába, izmos motorral -Alfás kanyarvadászat és életérzés felejtős.. ;)
Xixo16-07-2011 23:15:22 // 572
Ferkoéknál szolgál egy Tjet, ha jól emlékszem. Ott kopogtass! :)
Liquid16-07-2011 23:05:31 // 571
kis tapasztalat-megosztás kérnék:
Hugomék agyalnak egy Bravo-n, kérdésem az hogy mennyire karbantartás-igényes, mennyire "jó" autó, illetve elegendő-e a 120 lovas TJet vagy inkább az erősebbik kell a kellő dinamikához, vagy inkább dízel?
Alapvetően benzinesben gondolkodnak, de mivel ha jól láttam 1300+ kg, így a sima szívó 1.4 kellően halovány, innen jött a TJet (évi max. 15-20e km-t mennek, így a dízel nem annyira játszik)
Szóval ha van valakinek tapasztalata etéren akkor ossza meg velem legyenszíves.
Köszönet!
Hugomék agyalnak egy Bravo-n, kérdésem az hogy mennyire karbantartás-igényes, mennyire "jó" autó, illetve elegendő-e a 120 lovas TJet vagy inkább az erősebbik kell a kellő dinamikához, vagy inkább dízel?
Alapvetően benzinesben gondolkodnak, de mivel ha jól láttam 1300+ kg, így a sima szívó 1.4 kellően halovány, innen jött a TJet (évi max. 15-20e km-t mennek, így a dízel nem annyira játszik)
Szóval ha van valakinek tapasztalata etéren akkor ossza meg velem legyenszíves.
Köszönet!
Marklar15516-07-2011 22:28:08 // 570
Épített. Meg a V6 os Bravo is:)
Jorjie16-07-2011 14:21:36 // 569
Jorjie02-07-2011 20:48:19 // 568
Keri01-07-2011 17:00:01 // 566
Keri01-07-2011 16:53:55 // 565
Hali! Gyárilag nem volt. Valószínűleg igen. :)))
Jorjie01-07-2011 16:21:58 // 564
Vagy a Coupé turbómotorja lenne benne?
Jorjie01-07-2011 16:20:06 // 563
Bravo hgt létezik turbósban is gyárilag? Mert itt nem ír olyat, de dzsatubén van olyan videó, hogy hgt turbó. Az épített lenne?
Longman24-06-2011 16:09:36 // 561
Köszi, de csak automata érdekel..
Public Enemy24-06-2011 16:06:06 // 560
Szia! Arról nincsen, de egy "sima" 5 gangos van nálunk eladó!!
Longman24-06-2011 09:56:33 // 559
Sziasztok, van valakinek tapasztalata/véleménye a Grande Punto MTA váltós (szenkvenciális?) kiviteléről? Ilyeneket nézegetnék, de semmit nem tudok róla!
Tommi13-06-2011 17:31:56 // 558
SKrisz31-05-2011 20:11:12 // 557
Esküszöm én megpróbáltam mindent, de valahogy nem tudtam megnyílni előtte... :))) Aztán a múzeumban elidőztem egy kicsit az F40-nél és akkor kicsit helyre állt a lelkivilágom :))))
Tommi30-05-2011 18:47:17 // 556
egy mit jelent = ez mit jelent, na :)
Tommi30-05-2011 18:46:58 // 555
Igen, múlt héten volt a dealereknek az FF-tréning, Pidap kolléga is kint volt két napot. Azt mondta, hogy műszakilag rendben van az autó, de úgy fogalmazott, hogy nyitottan kell hozzáállni, azt hiszem nem kell magyaráznom, hogy egy mit jelent diplomatikus nyelven :)))
SKrisz30-05-2011 13:58:57 // 554
Az, hogy egy sohasem látott új modellt, a Ferrari-nál előjegyzésben eladnak évekre előre semmi meglepő nincs benne. A 400 - 500 darabos szériákról még képet sem látott soha senki, mégis egy nap alatt elkel az egész készlet, előjegyzésben. Szóval, ha az FF-ből bemutatás után 1 évnyi termelés kelt el, az nem egy hűde sikersztori...
Satti30-05-2011 13:11:19 // 553
Ferraris haverek gurultak egyet csak úgy, mert sütött a nap. :)
Satti30-05-2011 13:09:49 // 552
A FF-ből ahhoz képest a bemutatás első napján eladták előre az első évre tervezett darabszámot. Biztos van, akiknek tetszik, bár sok olyan pénzes ember is van valószínűleg, aki sznobságból vesz egy ilyet is a gyűjteménybe.
SKrisz30-05-2011 11:50:01 // 551
Múlthéten volt szerencsém élőben látni és hallani az FF -et... Katasztrófa :( A hangja fenomenális (még az 599 -nél is szebb. pedig azt most vezetőülésből volt szerencsém elég hosszú ideig énekeltetni :)))) a forma visznot NAGYON nem Ferrari-hoz méltó... Ez nekem egy elég erős öngól :(
De amúgy az egész Ferrari éra valahogy kihalt most. Az F1-es futamot 0 azaz nulla ember követte figyelemmel a marenelloi főtéren kihelyezett óriás LCD-n. A múzeumban kb. negyed annyi autó van, mint eddig bármikor. A "kerek" kiállítóban ugyanaz az F1-es téma van, ami 1 éve is (pedig azt elég gyakran szokták cserélgetni, hogy az érdeklődést fent tartsák az emberekben...) Egyszóval, erős válság van a Ferrari háza táján sajnos :(
De amúgy az egész Ferrari éra valahogy kihalt most. Az F1-es futamot 0 azaz nulla ember követte figyelemmel a marenelloi főtéren kihelyezett óriás LCD-n. A múzeumban kb. negyed annyi autó van, mint eddig bármikor. A "kerek" kiállítóban ugyanaz az F1-es téma van, ami 1 éve is (pedig azt elég gyakran szokták cserélgetni, hogy az érdeklődést fent tartsák az emberekben...) Egyszóval, erős válság van a Ferrari háza táján sajnos :(
GTPeti28-05-2011 12:30:17 // 550
Nagyon eredetiek azok a Ferrari lámpák hátul. :(
GTPeti28-05-2011 12:28:32 // 549
Sokunknak volt. B) Nekem még van is. :PP
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
538
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?