Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

martin-i23-02-2006 21:19:13 // 593
igaz nem Alfa, de még anyámat is eladnám (Alfát nem), hogy mehessek vele 1-2kört! (ne haragudj anyukám, biztos megértesz) :) :) :) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A Weineck Cobra egyedileg épített autó ezeregyszáz lóerejét majdnem tizenhárom literes motorja produkálja.

Németországban, Bad Gandersheimben van a Weineck Engineering központja, itt készült ez az egyedileg gyártott, bődületesen erős és szép sportautó. Az autó a Weineck Cobra 780 cui Limited Edition nevet kapta, utalva a lökettérfogatra.

A Cobra 12,9 literes (780 köbinches) motorjából 5600-as percenkénti fordulaton szabadul el az 1760 newtonméternyi nyomaték, 7000-nél van az 1100 lóerős teljesítménycsúcs, az elektronika pedig 8000-nél szabályozza le a motort.

Ezzel a bődületes teljesítménnyel a Cobrának mindössze 10 másodpercre van szüksége ahhoz, hogy elérje a 300 km/órás sebességet.

Az autót egyébként úgy építették meg, hogy a négyfokozatú váltó, a meghajtás és a hátsó tengely akár a 2000 newtonméteres nyomatékot is elbírja.

A futóművön a Weineck saját tervezésű felnijei dolgoznak, 255/40-es, illetve 315/35-ös, 18 colos gumikkal.

A Weineck Cobra 780 cui belterét a klasszikus brit sportautók hangulata uralja, a kormány fából készült, az üléseket pedig bőrrel borították.

A klasszikus szépségű, hihetetlenül erős sportautóból mindössze 15 darab készül, a megrendelők egyedi igényei alapján.

Marklar15520-02-2006 00:39:06 // 592
Nemtom megnyitni. :( De ha ez az ami a totalcar használt teszten van, akkor az az én autóm volt...
Tedi19-02-2006 22:11:09 // 591
LOL :DDDD köszi! De ennyire nem vagyok Fiat őrült ám :)) De volt Fiatom és szeressem őket. Nagy részüket :) Azért a panda az felejtős :) Grande Punto viszont...:)~~~
Seriff19-02-2006 14:44:23 // 590
Teddy!

Ezt csak neked, mint a FIAT titkos emberének ekszkluzíve:



Nem messze állt a Brerától:-)
Xixo18-02-2006 23:41:45 // 589
De van! A 3-as szériában (a nagylámpásban). 1,9MJet lebutítva asszem 101 pacira.
Marklar15518-02-2006 14:10:14 // 587
Mert nem volt még FIATod... ;-) Más kategória, de... Azért soxor eszembe jut még, hogy milyen jól lehetett büntettni;-) Csak az is megevett pesten 10/11l simán.
Marklar15518-02-2006 14:07:58 // 586
diesel HGT??? Ilyen is van? HGT nem csak az 1,8 16V ???
Xixo18-02-2006 03:19:07 // 585
Tényleg nem lehetett még rendelni. Kérdeztem a Boldizsárnál, hogy hoznak-e nekem egyedi megrendelésre, de elhajtottak. Utánna átmentem a Fiat Érdhez, ahol először körüludvaroltak! Azt ígérte az ember, hogy megvehetem majd azt a narancssárgát, ami ki volt állítva a Budapesti Autókiállításon. Sőt még kedvezményt is ígért, mert, hogy már "használt". De persze utánna ők se kerestek, én is próbáltam hívni az emberemet, de nem lehetett elérni. Szóval ennyit arról, hogy mennyire akarnak autót eladni a Fiat Magyarországnál. (Amikor még nem volt a Grande, ugyanezt eljátszották velem, amikor egy diesel HGT 3-as Puntót akartam elhozni...) Ezért nem tudok csodálkozni azon, hogy ilyen kevés olasz autó fogy! Egy picit odafigyelhetnének ezekre a dolgokra! :-((
Rumi17-02-2006 20:00:43 // 584
az enyém a garázsban állva többet fogyaszt, és nem tudok vele pesten közlekedni mert szétráz, meg leér az alja. akkor sem cserélem le egy Fiatra bár van nekem is tapasztalatom erős dizel kisautóban és ilyenkor elgondolkozva nem találok érveket az Alfám mellett de mikor beleülök...... döggöljekl meg ha ilyen világias, anyagi megfontolásból lecserélem mint a fogyasztás :))
Tedi17-02-2006 19:43:19 // 583
Sport 1.9 MJet teszt van most az A5-ön. Igaz, hogy egy rakás kaka, de azért olvasd el :))
Marklar15517-02-2006 17:26:45 // 582
Épp ebben a pillanatban hozott az öcsém egy Gp árlistát. (meg tollat;-) ) Sport 1,9Mjet 4 590 000ft 3 ajtósban. Ebből 700k a reg adó!!! Biztos még nem volt rendelhető.?
Marklar15517-02-2006 17:19:24 // 581
Szerintem is igen dögös az a GP... Épp a héten volt fent a totalcar oldalon a tesztje... Csávó nem értette, hogy miért a rönyó lett az év autója...? http://totalcar.hu/tesztek/puntog19d/
Tedi17-02-2006 15:57:22 // 580
Igen, tényleg elfogult vagyok :) De hogy a fanébe ne lennék az?! :)))
Willy17-02-2006 15:46:17 // 579
Én is ki szeretném próbálni ezzel a motorral ezt a masinát, mert kiváncsi vagyok a menetteljesítményére. A céges autónk ugyanilyen motorral felszerelt Dobló, és kiváncsi vagyok hogy a kisebb súlyt hogyan mozgatja. :-))
Halesz17-02-2006 15:33:52 // 578
Az a baj öcsém, hogy elfogult vagy :)) De megértem, nekem is nagyon tetszik a Grande, szeretném majd én is kipróbálni... Ha nem akarnék következő autónak is Alfát, illetve egy nagyobb autót, nagyon elgondolkoznék rajta :)))
Tedi17-02-2006 14:07:35 // 577
AZ ám :) Viszont 5.6-ot mutatott a pillanatnyi fogyimérő. Seggemet verném a földhöz, ha az 1.6-al ennyit kajáltatnék meg :))
Seriff17-02-2006 12:26:14 // 576
Ezek a dízelek már csak ilyen rohadt kis illúzionisták:)
Tedi17-02-2006 12:24:21 // 575
Szarul, de büszkén :)))) Jó, számok szerint tuti gyengébb, de érzetre a nagy nyomaték miatt fürgébbnek tűnik. De nyomatékból asszem több van benne, mint az enyémben. Halesz Ezt már megkaptam tőled párszor! :P De most mit írjak róla?! Annyira tetszett, hogy nagyon :)))
Seriff17-02-2006 12:09:54 // 574
"Az 1.3-as multijet nagyon jól húz, komolyan mondom megy úgy, mint az én 1.6-os Alfám." Hogy megy a Te 1.6-osod??:PP
Halesz17-02-2006 11:46:31 // 573
Elmehetnél PR-szöveg írónak váze :))))))))))
Tedi17-02-2006 11:25:48 // 572
No, hát a képen látható autót BF jóvoltából sikerült kipróbálnom. 1.3-as Multijet dízellel, gyak. full extrásat...bőr kormány és váltógomb, alufelni, klíma, cd-s, kormányról vezérelhető rádió satöbbi. Nagggyon kírááály! :) Az 1.3-as multijet nagyon jól húz, komolyan mondom megy úgy, mint az én 1.6-os Alfám. Nagyon jó fogású a kormány, a váltó pontos, bár ici-picit akadós. a fékei iszonyatosan fognak, alacsonyabb sebességnél kicsit bekapásra hajlamos, de 100-ról fékezve ilyen taknyos úton is nagyon megfogják az autót, ABS alig kattogott. Szóval ez is jeles :) Dizájnt azt gondolom senkinek nem kell részletezni :) Narancssárga színű volt, amint azt látjátok is, ennek megfelelően a beltér is részben narancssárga volt és nagyon jól feldobta a beltér hangulatát. Hátam mögé beülve is bőven elférek, mint a fejtér, mint a lábtér nagy. Pedig 183 centi magas vagyok és tüsizett hajam van és még így is bőven elfértem :) Futómű nagyon ott van a topon. Kényelmes, de kellően feszes, jól simítja ki az útegyenetlenségeket, de kanyarban sem dől be annyira, hogy félni kezdjek. CITY szervórásegítés nagyon komoly :) Szóval röviden összefoglalva nagyon megtetszett még az 1.3-as Multijettel is, pedig nem vagyok túlzottan dízelpárti. Szóval kell nekem egy ilyen Grande punto :) Tökéletes kisautó :) BF! KÖSZI MÉG1X!!!! :)
Xixo17-02-2006 01:26:15 // 571
1.3-as az eszköz? Sokáig gondolkodtam egy ilyenen, csk 1,9 MJet-be. 130 pacisba, bőröstűl, fullosan. Kár, hogy ívelten sz.rtak a fejemre a Fiatnál... Meg az is furi, hogy jóval többe kerül, mint kint olaszba!?!
Áki16-02-2006 20:18:46 // 570
A Fiat legjobb húzása volt az idei évre ez az autó! Nekem nagyon tetszik,nagy siker lesz!
BF15616-02-2006 20:16:25 // 569
Nagyon kis csinci a masina.
Néha perverz örömöt éreztem a fogyasztásmérő bámulása közben:))) simán lehet vele 5liter alatt autózni!!!

Kár hogy az Alfa nem csinál ilyen kis autót!!
BF15616-02-2006 14:16:05 // 568
Alfám szervízben van:((( Kaptam egy Grande Punto 1.3Mjet csereautót. Hát nagyon kis babás az autó:)))) Estére teszek fel fotókat.
martin-i15-02-2006 19:20:48 // 567
hihetetlennek tűnik de mégis igaz! egy dízel öszkerekes dacia....... :)
martin-i15-02-2006 19:17:00 // 565
ilyet még nem láttam Dacia Pick-up 4x4 1.9D
Seriff12-02-2006 20:28:23 // 564
Imádom ezt a dinoszauruszt!! Tudom OFF, de eszméletlen- és nézd meg a többi járművet is! Eszméletlen... A bömös Z3coupe szerintem gyönyörű forma, csakúgy mint az E-type jaguár.
Charlie 16612-02-2006 19:59:35 // 563
Neeeeem. ha erős autó van alattad, akkor nem muszáj mindíg nyomni. Az is tuti érzés, hogy a többi dógozó erőlködik, te pedig TUDOD hogy simén lenyomod őket, és mégsem mész utánuk, csak mosolyosgsz a bajszod alatt.:):):) Na ez is tuti feeling !
martin-i12-02-2006 19:57:47 // 562
az a baj hogy egy ilyen autónak nem lehet nem nyomni! és ezt az emberek is tudják! +láttam egy Alpine 3-as bömbit iszonyat összegért pedig nem egy mai darab! (h.auto.hu) érdemes megnézni a képeket hogy ilyet is lásson az ember oszt annyi.....
Charlie 16612-02-2006 19:55:15 // 561
Na, az ilyen autók előtt emelek kalapot. Igaz nem Alfa, de egyedi, és így érték. Föleg ha a gazdája vigyázott rá !
martin-i12-02-2006 19:42:23 // 560
hát ilyen sem mászkál minden nap az utcákon! lehet hogy OFF de azért elvinném 1-2körre... Lotus Esprit 2.2 Turbo 1990évj. 5,8MFt
Charlie 16612-02-2006 12:00:14 // 559
Neeeeeeeeeeee, Azt hittem van izlésed :):):):) Ne kelljen csalódnom benned !
GEORGE11-02-2006 13:47:50 // 558
Kíváncsi lennék, hogy ahhoz is "kesztyüs" kézzel nyúlna hozzá :-)))))
GEORGE11-02-2006 13:46:47 // 557
Nem venném el!!!!! 1 X-re jó lenne és csak is kíváncsiságból :-DDDD
Charlie 16611-02-2006 13:37:54 // 556
Apám, ne szopass, neked teccik ? Jajjjjjjjjjjjjjjjjj
GEORGE11-02-2006 13:33:46 // 555
a répámkata és bazsika megint hülyeségeket reszelt. hihetetlen volt a hobby terepjárós tesztje a "répámkatának"...:-(( Viszont lehet a répámnak kéne letesztelnie a Katát :-DD Kíváncsi lennék akkor is ilyen hülyeségeket beszélne, vagy esetleg élvezne közbe :-DDDDDD
Charlie 16611-02-2006 13:30:22 // 554
Apropó, néztétek a www.toprpm weboldalt. Nissan Skyline alázza a Porschát, Lambót, hayabusát..
Charlie 16611-02-2006 13:26:50 // 553
Egyetértek. Egy autónak vannak pozitív és negatív oldalai. Mindegyiknek. Bazze, a két tesztelt Japcsi turbós egyterűtől mit várnak. Fújtrak a fogyazstásra. Bazze 2000 Túrós 4 kerekes menyit egyen? 3,9 -et városban ? Hülyék. AMit hiányolta,: - Ezek az autók tuti nem váosi autózásra valók. (Ezt így ki lehet mondani) stb.. reklámfilm az egész. Ja, és ahogy répámkata vezet, az a kormányfogás............... Tragédi.
martin-i11-02-2006 13:17:25 // 552
ne is mond! Utálom az rtlklubos autómániát, egy hányadékos-bohóckodás amit ott művelnek! pláne az a N.Ő.i szemmel való répakatás dolgot utálom, és a gy.balázsnál még anyám is többet tud az autókról! Ja& ráadásul ezért pénzt kapnak! Szerinterm absz.nem hozzáértők! Totalcart szeretem, de azért néha vannak fenntartásaim (téli, tavaszi nyár őszi szünetek +egyebek...) néha még a Viasaton megnézem Barnáékat, néha elviselhető!+Top Gear ami jo, csak a nekünk tul elit autókat tesztelnek :(
Charlie 16611-02-2006 13:11:05 // 551
Naaaa, vége az autómániának, és a totalcarnak. A totalcar hagyományos, de a répámkata és bazsika megint hülyeségeket reszelt. Reklámfilmek... Ehhh
Charlie 16610-02-2006 17:57:34 // 550
Ide is berakom..... Erről hallottatok már? Autós rajzfilm :)
Charlie 16610-02-2006 17:54:20 // 549
Apropó, ez volt már? http://www.theaircar.com/models.html Egy francia ceg olyan autot keszitett, amelybe se benzin, se autogaz, se hidrogén nem kell, csak nemi nagynyomasu levego. A Moteur Development International autójában mindemellett az a szep, hogy jobban használható, mint egy elektromos auto, viszonylag olcson eloallithato, es szukseg eseten otthon is feltoltheto. A prototipusba epitett 50 loeros eroforrasa akar 130 km/h sebességgel is mozgatja a fura, kisbusz-szeru jarmuvet, es a hatotavolsaga is elfogadhato, a meresek szerint akar 200 km is lehet. Az autó üzemanyagkent több mint 300 bar nyomasu levegot hasznal, amelyet Egy speciális hőlégmotorban fognak munkara. A motorban ket dugattyu dolgozik: az egyik kornyezeti nyomasu levegot Sűrít nagy sebességgel kb. 20 bar nyomasra, amely igy fel is melegszik kb. 400 fokra. A forró levegobe aztán befecskendezik a 300 bar nyomasu, de alacsony hőmérsékletű levegot. Ez a kisebb nyomas es a nagyobb homerseklet hatására hirtelen kitagul, de mar a masodik, nagyobb dugattyuban, amelynek mozgását hagyományos modon, forgattyus mechanizmussal alakitjak forgo mozgassa. A rendszer nagy elonye, hogy a minimalis hoterheles miatt igen nagy lehet az élettartama, olajcserére például csak 50000 kilometerenkent van szuksege. Természetesen karosanyag-kibocsatas es zaj nincs, a rendszer Viszonylag egyszerű és meg sok helyet sem foglal. A tobbi alternatív hajtas legnagyobb problemaja, az üzemanyag-utántöltés az MDI autójánál viszonylag egyszeru: az autoba ugyanis beepitettek egy Kis kompresszort, amely 220 voltos halozatra kotve mintegy 3,5 ora alatt Tölti fel a tartalyt. Ha ez az ido tul sok volna, a feltoltes Nagyteljesítményű ipari kompresszorral is lehetseges, ami alig harom perc alatt képes végezni a feladattal. Az MDI egyenlore négy prototípust állított elo, ezek kozul ketto szemelyszallito egyteru, amelyeket leginkabb taxinak szannak, egy furgon, egy pedig platós kisteherauto. A tervek szerint hamarosan megkezdődhet az autók szériagyártása is. Az MDI autoja kifejezetten olcson kerülhet piacra: a személyszállító változat kb. 2,2 millio forintnak megfelelo osszegbe kerül majd. Ehhez képest egy jóval zajosabb, bonyolultabb, szervizigenyesebb és nagyobb karosanyag-kibocsatasu hibrid-autó minimum ennek az osszegnek a duplájába, vagy meg tobbe kerul, emellett draga, nehez es mergezo akkumulátorok beepiteset igenyli. Ezek utan csak remelni tudjuk, hogy a legauto hamar elterjed es legalabb a nagyvarosokban furikazo taxik es furgonok egy reszet kivalthatja.
Charlie 16607-02-2006 18:32:00 // 548
A legnagyobb öröm a káröröm :):):):

martin-i07-02-2006 13:02:12 // 547
ennek meg nézzétek milyen frankó ülése van! Fiat 1100 Turismo Veloce 1959 +egy kis érdekesség (legalább is nekem az)! Lancia Gamma berline Boxer motoros!
martin-i07-02-2006 12:55:00 // 546
megint találtam egy OFF veteránt! egész jó... BMW 3.0 CS Coupe 1971-es 850,000-
Charlie 16605-02-2006 21:29:33 // 545
Nnna, most hétvégén volt alkalmam. Bútort cipeltem, és egy OpelZafira volt a gépezet. Olyan érzés volt mint a falusi budi. Kemény kényelmetlen ülés, és lengti a szél mint állat. 5. ben 100-at 3200 as fordulaton megy. Bevaáarolni jó mert van benne hely, de sztem kb ennyi.
csocsi04-02-2006 13:12:01 // 544
Naon király :))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.