ez teljesen lehetetlen mert nem tudom..:)
és ki az a carfolio???:)))
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Átok79146TD10-01-2008 23:01:26 // 6543
Wickey10-01-2008 22:57:25 // 6542
amúgy a carfolio.com úgy tudja, hogy 180 a max speed-je a 110 lovas 830 kilós 1976-os Golf I GTi-nek.
Az 1985-ös Golf GTi (1.8, 110LE, 907kg) pedig papiron tud 190-et.
Ne kérdezd miért :D
Az 1985-ös Golf GTi (1.8, 110LE, 907kg) pedig papiron tud 190-et.
Ne kérdezd miért :D
Átok79146TD10-01-2008 22:48:03 // 6541
:):):):)):)
bmw-m soha nem lesz....
bmw-m soha nem lesz....
Átok79146TD10-01-2008 22:46:33 // 6540
az escortokkal csak az a baj, hogy rohada hátső híd vagy mi...fater mesélte hogy műszakirakészítettek fel egyet és elég nehéz volt kilakatolni..:))
Grando10-01-2008 22:46:13 // 6539
Az 1.6 156 TS visítva súrolja valszeg. A 2.0 TS 166 viszi. A régi góf meg nem. Hogy miért, az kizárt dolog, mert nem tudom. Valszeg a gyáriak lettek volna erre a legbüszkébbek Wolfsburgban. Mégis kevesebbnek hazudják mindenhol. Biztosan szerények. Na de 20 km/h-val?
Satti10-01-2008 22:40:39 // 6538
323-as nekem is volt, csak BMW:-)) Annak idején, az penge kis gép volt, és az már tényleg lépett szépen, jól vitte a 6 hengeres 150 lovas motor a két ajtós kasznit.
Átok79146TD10-01-2008 22:38:57 // 6537
tudok olyan 1,9es szívódé peu mociról amiben 900000 km volt mikor kilehelte a lelkét...
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2008 22:37:39 // 6536
Én hugom Fordjától vagyok seggreülve teljesen. 21 éves 1.4 Escort teljesen egyben. Igényes külső, belső megoldások, kényelmes űlések, jó kezelőszervek. Sok apróság, amit "modernnek" hinnénk és ott figyel egy 87-es öreg gépben.
Megy úgy, mint az 1.4-es Fábia, csak kevesebbet eszik. 160-at elég szépen megfutja (óra szerint! :-)), 120-nál még simán utazható, csendes. Váltója könnyen, gyorsan kapcsolható, nincs agyon ellensúlyozva, a hamis precizitás érzés sugárzása céljából. Stabilabb, mit a Fábia, de sokkal. Kicsit nehezebb kormányozni kis tempónál, hisz nem szervós, de legalább érzem vele az utat. Fékje sem agyonszervózott, de tisztességesen fogja.
Csomagtartója használható méretű és mit mondjak, nekem tetszik is, főleg abban a metálszürkéskék színben piroscsíkos lökösökkel. Ja és 130e-be került. Komolyan mondom ilyen szép állapotban egy kics gyöngyszem a sok egyforma kiskategóriás műanyagdoboz közt.
Megy úgy, mint az 1.4-es Fábia, csak kevesebbet eszik. 160-at elég szépen megfutja (óra szerint! :-)), 120-nál még simán utazható, csendes. Váltója könnyen, gyorsan kapcsolható, nincs agyon ellensúlyozva, a hamis precizitás érzés sugárzása céljából. Stabilabb, mit a Fábia, de sokkal. Kicsit nehezebb kormányozni kis tempónál, hisz nem szervós, de legalább érzem vele az utat. Fékje sem agyonszervózott, de tisztességesen fogja.
Csomagtartója használható méretű és mit mondjak, nekem tetszik is, főleg abban a metálszürkéskék színben piroscsíkos lökösökkel. Ja és 130e-be került. Komolyan mondom ilyen szép állapotban egy kics gyöngyszem a sok egyforma kiskategóriás műanyagdoboz közt.
Átok79146TD10-01-2008 22:36:54 // 6535
én vw golf helyett inkább 323-ast vettem.:)))))
Átok79146TD10-01-2008 22:34:33 // 6534
indiában meg a 405ös peut...:))))
csocsi10-01-2008 22:33:20 // 6533
A 155 légellenállása is kisebb, mint a 156-é.
Wickey10-01-2008 22:31:51 // 6532
azért, mert a súly a gyorsulást, a lég és gördülési ellenállás meg a végsebességet befolyásolja.
Amúgy a golf még istenes, hiába nézett ki kockának, elég korrekt alaktényezője volt... ráadásul a felülete is kisebb volt mint a 156-é
Amúgy a golf még istenes, hiába nézett ki kockának, elég korrekt alaktényezője volt... ráadásul a felülete is kisebb volt mint a 156-é
WarbiRunner (Gyuri)10-01-2008 22:13:38 // 6530
Sose lehet tudni...Nekem a Wareszból (1.3) ki kellett szedni a leszabályzást, hogy "rendesen" autózható legyen, pedig abban tényleg nincs sok elektronika. Az elosztó rotorban zár rövidre egy adott fordulatszám fölött (5600 ?) egy kis bizbasz. Persze csak 4 sebessége volt eredetileg és azok is rövidek. A rotor szabályzó nélkülire cserélése után 6500 fölé forgott a motor, ha jó kedve volt.
Satti10-01-2008 22:08:25 // 6529
Most frankón nem értelek, én nem vagyok perdix:-))
Az 1.6 TS 156 az is megy max. 190-200-at, pedig 1200 kg, akkor miért hihetetlen, hogy a 900 kg-os 1.6-os 110 lovas golf 1 is megy 200-at, az 1.8-as meg pláne megy annyit, nincs ebben semmi extra. A 166 2.0 TS ami közel másfél tonna és 155 lóerő, az is megy 200-at, az éppúgy nem csoda, mint az előbb említettek.
Az 1.6 TS 156 az is megy max. 190-200-at, pedig 1200 kg, akkor miért hihetetlen, hogy a 900 kg-os 1.6-os 110 lovas golf 1 is megy 200-at, az 1.8-as meg pláne megy annyit, nincs ebben semmi extra. A 166 2.0 TS ami közel másfél tonna és 155 lóerő, az is megy 200-at, az éppúgy nem csoda, mint az előbb említettek.
Ferko10-01-2008 22:03:54 // 6528
Vazzeg, ez még egy F18-ast is lenyomna!:-))))))
Grando10-01-2008 22:02:54 // 6527
Na ez már télleg a legenda kategória. :))))
Ahogy mondani szokták: szakadékban, hátszéllel! :DD
Ahogy mondani szokták: szakadékban, hátszéllel! :DD
HátvédRomeo10-01-2008 22:00:46 // 6526
Nem hát. 1050 kiló talán már a mélyládával együtt lehetett, meg kütyü zene csitt csattal. :))
Satti10-01-2008 21:53:09 // 6525
Jól teszed:-)) Egyébként a golf 1 GTI, az 1.6-os 110 lovas motorral megy 200-at, mert az csak 900 kg. Az 1.8 112 lovassal meg pláne.
Rumi10-01-2008 21:51:07 // 6524
"Mert a szóban forgó OFF-ja messze nem autó és főleg nem olyan ami akár csak egy paraméterben is felül múlná az Alfákat!"
ha objektiven nezzuk akkor ez nem igaz :)
olcsobb a megvetele, olcsobb a szervizelese, mivel alacsonyabb a felszereltsege, kevesebb az elektronika, kisebb a meghibasodas lehetosege stb.
es ha megis nagyon elromlik veszel belole megegyet, es akkor vagy csak ott mint az Alfa arban :)
minden masban valoban az Alfa nyer
de akinek nincs igenye autora, csak egy negykereku jarmure, az igenis jol jar a Suzukival, megha nem is annyira mint Perdix :)
ha objektiven nezzuk akkor ez nem igaz :)
olcsobb a megvetele, olcsobb a szervizelese, mivel alacsonyabb a felszereltsege, kevesebb az elektronika, kisebb a meghibasodas lehetosege stb.
es ha megis nagyon elromlik veszel belole megegyet, es akkor vagy csak ott mint az Alfa arban :)
minden masban valoban az Alfa nyer
de akinek nincs igenye autora, csak egy negykereku jarmure, az igenis jol jar a Suzukival, megha nem is annyira mint Perdix :)
Wickey10-01-2008 21:48:01 // 6523
nem is írtam, hogy nem hiszem el :-)
a bmw dízeljei - ha valami falábú szét nem rúgja őket idejekorán - abszolút korrektek. Mondjuk... az én adókategóriámban (3m) két éve amikor autót vettem, egy épkézláb darabot sem találtam, mind agyon volt ütve.
a bmw dízeljei - ha valami falábú szét nem rúgja őket idejekorán - abszolút korrektek. Mondjuk... az én adókategóriámban (3m) két éve amikor autót vettem, egy épkézláb darabot sem találtam, mind agyon volt ütve.
Grando10-01-2008 21:47:23 // 6522
Hát elképzelhető. Beadom a derekam, elhiszem - de csak a 16 szelepesekről. Meg mondjuk a Perdix láncosa kivétel, az biztosan ment még többet is. ;)))
Satti10-01-2008 21:45:37 // 6521
Kb. 950-980 kg volt csak.
Satti10-01-2008 21:44:32 // 6520
Nem véletlenűl gyártottak belőle 25 milliót:-) Az ajtaját azt nagyon bírtam, símán csak be lehetett nyomni, nem kellett csapni, mikor becsukódott, csak szépen kattant egyet.
Motort azt fél óra alatt lehetett benne cserélni.Mondjuk a motorja az szonyat sokat kibír, csak 5 ezrenként olajat kell benne cserélni, és a max. tempó az 100 km.
Motort azt fél óra alatt lehetett benne cserélni.Mondjuk a motorja az szonyat sokat kibír, csak 5 ezrenként olajat kell benne cserélni, és a max. tempó az 100 km.
Ferko10-01-2008 21:39:44 // 6519
Na már megint könnyes a szemem! :-)))) Komolya mondom ez a topic jobb, mint bármelyik kabaré!:-DDDDDDDDD
Csöri10-01-2008 21:39:13 // 6518
Nem volt az olyan nehéz autó.:)
HátvédRomeo10-01-2008 21:37:41 // 6517
Régebben havernak volt 1.8 GTI-je. Ő is 210 körül taposott belőle ki, állítása szerint. Erős moci, könnyű kasztni. Asszem 1050 kiló körül van.
TSiga ( I am the TSIG)10-01-2008 21:36:35 // 6516
Van a neten egy tiopushibákkal foglalkozó oldal. A bogárnál valami ilyenek vannak: "200.000 km után kezd pontatlan lenni az üzemanyagszint-jelző"; meg "25 év után megereszkednek az ajtózsanérok".
A bogár volt az utolsó népautó...
A bogár volt az utolsó népautó...
Satti10-01-2008 21:36:28 // 6515
Az a baj csak, hogy egy utolsó kiadású szép bogár kabrió az még mindig drága, németben is 5 ezer eurotól indul az ára, de egy igazán pöpec az 10 ezer euro.
Satti10-01-2008 21:33:57 // 6514
Nem is tudom, egy 1.8-as 16 szelepes 136 lovas motorral egy nem nehéz kasznival, símán tud annyit, a 156 1.8 TS is megy ennyit sztem kényelmesen.
Grando10-01-2008 21:31:38 // 6513
Vagy úgy! ;))
A 210-215 mindenesetre kissé túlzásnak tűnik nekem...
A 210-215 mindenesetre kissé túlzásnak tűnik nekem...
zolee14510-01-2008 21:27:06 // 6512
"...szerintetek mit mondott a Granturismora?"
Szarolasz?:DDD
Szarolasz?:DDD
Poló10-01-2008 21:24:30 // 6511
Egyik haveromnak volt egy 2.0 8V Tipo-ja. Munkatársának meg egy Golf II GTI, asszem a 137 lovas. Haver vitte a Tipoval, golfos gyerek meg mondja, hogy milyen jól megy a Fiat. Nem sokkal később haver eladta a Tipot és vett helyette egy Tipo Granturismo-t, 2.0 16V, 150 körüli lóerővel. Ha a gófos a 8 szelepesre is azt mondta, hogy jól megy, akkor szerintetek mit mondott a Granturismora? :))
Ferko10-01-2008 21:23:25 // 6510
LOL :-DDDDDDD
Marhaaaaaaaaa!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Marhaaaaaaaaa!:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Satti10-01-2008 21:20:44 // 6509
A 16 szelepes motor az csak a golf 2-ben volt, de az ment végre kb. 210-215-öt. A golf 1-nek kicsi volt a súlya, gondolom azért is ment jól.
Mike.10-01-2008 21:20:12 // 6508
Na azt még nekem is vágyam venni! :-))
Grando10-01-2008 21:16:51 // 6507
Az nem úgy volt, hogy 1.8 8V =112 ló, 1.8 16V = 137 ló? Az első 190-re van kalibrálva, a második 200-ra. Nem szépültek meg kicsit az emlékek, Herr Kapitän? ;)))
Atesz198710-01-2008 21:16:45 // 6506
És mostmár csak nőni fog az értéke.
Satti10-01-2008 21:16:34 // 6505
Igen, csak az kb. 10 évvel ezelőtt volt és akkor az kb. 7 vagy 8 éves volt, és olyan volt, mint az új, svájcból volt behozva.
Satti10-01-2008 21:14:20 // 6504
Ami még igazán egyszerű és nagyszerű, az a bogárhátú VW, az eredeti, az is volt pár darab nekem korábban, nagyon szerettem, azt sajnálom, hogy abból nem volt kabrióm, az még mindig hibátlanul néz ki egy szép állapotú.
HátvédRomeo10-01-2008 21:09:42 // 6502
Ezért írtam tegnap Apám Rönyó 5-ét. 1.1-es banyás, karbis, utolsó szériás. Megbízható, városba kényelmes, rövid utra is és nincs széthullva se. Ja és öreg fejére mutkó odabaszott Vele 1 Régi Stiftet 1.0-ást. Gyerek addig idegelte a bungatással, hogy felmérgesedett rá. Inkább így nyomja le, mint boxba. :DD
Satti10-01-2008 21:07:49 // 6501
Egyszer volt egy szép cabrióm is belőle, volt ebből olyan csupa fehér változat, kívűlről minden színre fújva, fehér kárptozással belűl, és a lenyitható tető is fehér volt. Kfejezetten szép volt a kis gép, abban is az 1.8 GTI motor volt, csak nem a 112, hanem a 95 lovas.
Csöri10-01-2008 21:07:45 // 6500
A Lada is elég megbízható autó volt, sőt a trabi is.
Whiteskull10-01-2008 21:07:42 // 6499
Én benne élek minden nap. :))))))))
Atesz198710-01-2008 21:07:27 // 6498
szegény mammer megörült, hogy nem kezd az autója fékevesztett száguldásba az enólektronika miatt. Azért micsoda technika kell, hogy megfékezze a zabolátlan lovakat. :DDD
Azt nem kérdeztétek a mamától, hogy honnan tudja, hogy 175-nél "szabályoz"? :-O Verseny nagyi, vagy mi? :D
Azt nem kérdeztétek a mamától, hogy honnan tudja, hogy 175-nél "szabályoz"? :-O Verseny nagyi, vagy mi? :D
Tommi10-01-2008 21:06:16 // 6497
Régi szép idők :))))))))))))))
Csöri10-01-2008 21:04:41 // 6496
Vajon miért?
Mert a gyújtáson kívül nem volt benne elektronika.
Mert a gyújtáson kívül nem volt benne elektronika.
TSiga ( I am the TSIG)10-01-2008 21:03:49 // 6495
Üdvöz Cartársak !Leszabályoz???
Ez olyan, mint a haverom anyjának 206-os pözsója. 1.4-es szörnyeteg volt. Egyszer megjegyezte a haveromnak meg nekem- amikor elektromos kompresszort építettünk a 2.2-es Celicájába-, hogy nagyon jó ez a pözsó mert van benne korlátozó elektronika. 175-nél nem megy többet. Erre akkorát röhögtünk a haverral, és utána elmagyaráztuk, hogy nem elektromos leszabályzás teszi, hanem a mechanikai. A kocsi nem megy többet...:DD
Ez olyan, mint a haverom anyjának 206-os pözsója. 1.4-es szörnyeteg volt. Egyszer megjegyezte a haveromnak meg nekem- amikor elektromos kompresszort építettünk a 2.2-es Celicájába-, hogy nagyon jó ez a pözsó mert van benne korlátozó elektronika. 175-nél nem megy többet. Erre akkorát röhögtünk a haverral, és utána elmagyaráztuk, hogy nem elektromos leszabályzás teszi, hanem a mechanikai. A kocsi nem megy többet...:DD
Csöri10-01-2008 21:03:26 // 6494
Ez annyira nem hihetetlen. Az egyik haverom 2004-es 320D Bimmere chippel közel 180 paripával 5-6 között eszik átlagban.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
438
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?