Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Poló21-05-2008 00:51:07 // 8393
Jóóó ez a pálya, én már verettem itt :))
Buksi21-05-2008 00:50:31 // 8392
Mi is ez? Egy béjembé-ódi? :-D
GTPeti21-05-2008 00:47:20 // 8391
Srácok, erről mi a véleményetek?

GTPeti21-05-2008 00:17:05 // 8390
És hol a csónak róla?
Junior20-05-2008 23:52:59 // 8389
ma egy ilyenbe futottam bele! holland rendszámú volt! az kemény, ha talpo jött el idáig





Buksi20-05-2008 23:46:48 // 8388
Pont erre gondoltam, mint pl. legutóbb! :-( :-)))
Buksi20-05-2008 23:46:23 // 8387
Meg hidegélelem! :-)))))))
GEORGE20-05-2008 22:48:58 // 8386
Olyan hál istennek nem nagyon szokott lenni......max alkatrészhiány miatt.....
Grando20-05-2008 21:35:37 // 8385
Akkor sátor, hálózsák... ;)))
Buksi20-05-2008 21:34:44 // 8384
És ha több napig tart? :-D
GTPeti20-05-2008 21:24:05 // 8383
"A Corvette is vagy sárgában, vagy pirosban a szép."

Világos! Feketében nagyon jellegtelen.
Satti20-05-2008 21:18:04 // 8382
A Corvette is vagy sárgában, vagy pirosban a szép.
159-et, vagy Brerat én is csak feketében vennék.
GEORGE20-05-2008 21:17:24 // 8381
Szerintem Hosszú 156 SW-je a legkirályabb színű 156Sw! :-)
GTPeti20-05-2008 21:16:19 // 8380
A 156 SW viszont blu cosmo-ban néz ki a legjobban. Magától értetődő. :))
GTPeti20-05-2008 21:15:34 // 8379
Láttam fehér Ferrarit egy amcsi műsorban. Egy néger csávóé. Botrány szarul nézett ki szegény autó.
Ugyanígy katasztrofálisan sz@r egy Corvette feketében. (159-est viszont feketében vennék...)
GEORGE20-05-2008 21:13:31 // 8378
Ezért szoktam ott lenni a szereléseknél az autóim mellett :-)
SzJ20-05-2008 20:08:25 // 8377
Mindig tanul az ember. :)
Buksi20-05-2008 16:28:56 // 8376
Azért jól néz ki az pirosban is! ;-))
Satti20-05-2008 12:46:20 // 8375
Na, ez az, ami csak a sárgában a király! :-)

Vannak színek, amik igazán illenek bizonyos típusokhoz:
Ferrari-piros
Lamborghini-sárga
Porsche-fekete
Rolls Royce-fehér
Mercedes SL-ezüst
Buksi20-05-2008 12:00:44 // 8374
Nem is tudom, hogy melyik színben kellene! :-)
GEORGE20-05-2008 10:48:24 // 8373
A két veztengely láncal van összekötve, de a főtengelyről az egyik tengely szíjjal van hajtva :-)
GEORGE20-05-2008 10:47:28 // 8372
Az 1,4 Hdi azért teljesen más mint a 2,0 Hdi.....
Poló20-05-2008 09:57:07 // 8371
A 2,2-eshez írnak láncot, a 2,3-hoz szíjat.
Zsolt15520-05-2008 08:03:44 // 8370
Ez az! Gyönyörűek! :-O)))
SzJ20-05-2008 07:45:08 // 8369
Ha jól tudom, azok nem szíj, hanem láncos vezérlésűek , ugyanúgy, mint a kis 1,3 multijet.
Putyesz20-05-2008 06:31:42 // 8368
akkor te jól kifogtad:)!bár egy másik havernak meg C3-asa van 1.3hdi vagy 1.4:) és annak sincs semmi baja.....érdekes.....
GTPeti20-05-2008 01:44:29 // 8367
Van egy ilyen mondás:
"Ha ismered a célt, megtalálod az utat."
Poló20-05-2008 01:30:38 // 8366
Valami ilyet ha kifognék... :)
GTPeti20-05-2008 01:28:54 // 8365
Remélem összejön! Egy barátomnak (LandR boltos) szoktak Angliából alkatrészeket hozni. A szállító egy Sprinterrel nyomja. Sztem megél belőle.
Poló20-05-2008 01:25:46 // 8364
Még nem tuti, mert sok dolognak össze kell hozzá jönnie. Ahhoz, hogy vállalkozó lehessek, el kell végeznem egy-két tanfolyamot, ami sok-sok pénzbe kerül. Kell kapnom hitelt az autóra, kell rá szereznem fuvart, mindemellet meg is kell élnem valamiből. Egyenlőre nézelődök.
GTPeti20-05-2008 01:21:04 // 8363
Amúgy hogyhogy lesz ilyened? Csak nem vállalkozó leszel?
GTPeti20-05-2008 01:20:06 // 8362
(Én sajnos mindig hosszútávban gondolkodom. Ezért csinálok hamarosan üregvédelmet is az autón.)
Poló20-05-2008 01:17:01 // 8361
Nem tudom mennyi megy bele. De ha lesz ilyenem, akkor "sz@rok a farmra", 2 évig használom, aztán csere. Ha meg megdöglik, akkor garanciában javítják.
GEORGE20-05-2008 01:14:26 // 8360
Én csak azt tudom mondani hogy 98ezer km-el vettem egy 2 éves Scudot
2,0 Hdi 16 V mocival és 176 ezernél eladtam.
20 ezrenként öntöttem bele Selénia WR diesel olajat ezen periodus alatt nem evett meg 1 litert! cirka félig leette az olajat a nivóról.
Hideg üzemben SOSE hajtottam, de utána 150 volt az útazó a pályán egyébb helyeken 130! A pályán nem egyszeer 170-el, Horvátba menet is 170 tartós utazó órákon kersztül.
Ez a tempo nem ártott meg a mocinak! Semmit sem füstőlt és szépen húzott!
GTPeti20-05-2008 01:13:48 // 8359
Húú, de. Nagyon rosszul hangzik. Sztem max. 20at szabad nyugodt szívvel megtenni.
(Mennyi olaj megy egy ilyenbe?)
Poló20-05-2008 01:08:25 // 8358
Ezeknek 45000 km-t ír olajcserének a Fiat. Nem hangzik rosszul.
GTPeti20-05-2008 01:06:54 // 8357
A kollégám nemrég vett egy 10 éves L300-at. Az olaj olyan volt, hogy nem akart lecsöppenni a nívópálcáról... Nem tudom, hogy a motor károsodás nélkül túlélte-e. (Alapból ezek a japán motorok nagyon tartósak, de gondolom valami törődést igényelnek.)
Xixo20-05-2008 01:01:32 // 8356
Persze, hogy jobban nyúzzák és ezért is a kisebb teljesítmény. A GP-t csak érdekességként írtam!! :))
Poló20-05-2008 00:58:25 // 8355
Szerintem a kisteherautókat meg jobban nyúzzák. Cég megveszi az autót, ráteszi a sofőrt, a z meg ami a csövön kifér, úgy megy vele. Tavaly Ausztriában egy Iveco Daily-t 160-nal nem értem utol. Rá volt írva az oldalára meg a hátuljára, hogy "rent a car" :)))
Gondolom ezért nem érdekelte, hogy hazavágja -e az autót vagy sem :))
Xixo20-05-2008 00:44:00 // 8354
Elvileg a 90 lovas 1,3 Mjet GPuntonak is 300ezer km a garanciája. Pedig az biztos van hevítve ezért a teljesítményért....
GTPeti20-05-2008 00:43:55 // 8353
"Állítólag vezérműszíjat csak 240.000 km-enként kell cserélni"
Nagyon komoly...
Gondolom a LMM sem hal meg "rendszeresen". Ott meg tudták oldani...

Úgy nagy általánosságban az a véleményem, hogy a teherautók ár-érték arányban sokkal jobbak, mint a személyautók. Úgy értem, stapabíróbb technikát kap az ember a pénzéért. (Jó, ott meg a hangcsillapításon spórolnak.)
Poló20-05-2008 00:40:54 // 8352
Fordulatszáma biztos, hogy alacsonyabb, mert 3500-nál adja le a maximális teljesítményt. A nyomatékot pedig 1700 és 2500 között. Az élettartam lehet a válasz, elvégre egy áruszállító több km-t tesz meg, mint egy személyautó. Azt írjék, hogy 300.000 km-re van tervezve. A 2,3-ast jobban kell pörgetni, 3600-nál adja le a teljesítményt, a nyomatékot pedig 2000-2800 között. Állítólag vezérműszíjat csak 240.000 km-enként kell cserélni :-o
Xixo20-05-2008 00:36:59 // 8351
De gagyi, csak 120-al tud menni.... :)))))))
GTPeti20-05-2008 00:36:11 // 8350
Az érvelésed és a kérdésed jó.

Én két okot tudok elképzelni:
1. Más a nyomatékleadása a teherautómotornak.
2. Más a konstrukciója. Sokkal strapabíróbb lehet. Illetve alacsonyab fordulatszámra optimalizált.
Poló20-05-2008 00:33:44 // 8349
Valami érdekes...

2999 ccm és 157 lóerő. Alfában a 2,4-es 175 lóerő, tehát erősebb és jóval kisebb a térfogata. Gondolhatnánk, hogy akkor a nyomatékban a teherautó nyer, és így is van, de csak 15 Nm-re, mert neki 400 van, az Alfának 385. Miért nem emelték be egy az egyben a Ducatoba a 2,4 20V mjet-et?

Mondjuk az Iveco erősebb, ott a 2,3-as tud valami 144 lovat, a 3.0 pedig 187-et.
GTPeti20-05-2008 00:25:11 // 8348
(Jó, lehet, hogy a háromezrest teszem be. És akkor tankereket is elhúzok. :)
GTPeti20-05-2008 00:24:17 // 8347
A kettőhármast berakom a 156ba és elkészítem a tökéletes jachtvontató autót. Igaz jachtom még nincs... :)
Poló20-05-2008 00:21:32 // 8346
Jó kis gép, kevés km, magas ár :) Egyik nap volt fent egy ennél szebb is :))
Poló20-05-2008 00:15:37 // 8345
De már új mocik vannak, a 2,8-as meg is szűnt, helyette 3,0 van, a 2,3 JTD helyett pedig 2,3 mjet.
Marklar15520-05-2008 00:00:38 // 8344
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.