Ezért sok pénzt nem is nagyon lehetne elkérni. Városi ütős-vágós verda ízlés-analfabétáknak.
A retyó fingó mellett a másik "kedvencem". :DD
Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Grando04-06-2008 09:30:04 // 8593
Satti04-06-2008 09:26:09 // 8592
Az 500-as lényegesen szebb, az tény, bár természetesen ízlések és pofonok....Viszont valószínűleg lényegesen olcsóbb lesz mint a Fiat, ez lehet az előnye talán.
AlfaBoy04-06-2008 09:17:34 // 8591
Hehe, ez tetszik :-D
Grando04-06-2008 09:15:11 // 8590
Méltó utódja a réginek. Hasonlóképpen gusztustalan... :DDD
tipoatti04-06-2008 09:11:30 // 8589
Szerintem egész aranyos, a réginél mindenképpen jobban "tetszik". Term. az 500-nak a nyomába sem ér.
AlfaBoy04-06-2008 09:05:50 // 8588
Pfff... Ennyit a Ford kreativitásáról és az innovációs dumákról... :-D
Satti04-06-2008 08:43:51 // 8587
Egy kis érdekesség, az új Ford Ka egy az egyben a Fiat 500 padlólemezét és motorjait kapja. Klikk
Xixo04-06-2008 03:28:59 // 8586
Az meg gyári!! :))))
És olyanom volt a HGT-ben!! :))
És olyanom volt a HGT-ben!! :))
Xixo04-06-2008 03:28:09 // 8585
Szemét, nekem is az volt a Barchettán!! :))
Xixo04-06-2008 03:27:04 // 8584
Én a Ferrari meg Lambo replicákat nem értem. Az még ok, hogy valaki megépíti magának, mert hülye, de hogy utánna még eladja, meg valaki meg is veszi?
Alapból süt, hogy gagyi, nem ciki????
Alapból süt, hogy gagyi, nem ciki????
Xixo04-06-2008 03:22:25 // 8583
Nekem már volt hozzá szerencsém. Gondoltam bepróbálom az Alfával, habár sejtettem a végeredményt és úgy is lett mer elpcsázott...
Viszont anno még a GT Puntyesszal meg az Uno T.i.e.-vel lehetett alázni. Kívülről egyik sem volt toppon, de sokakat megleptem velük!! :))
Viszont anno még a GT Puntyesszal meg az Uno T.i.e.-vel lehetett alázni. Kívülről egyik sem volt toppon, de sokakat megleptem velük!! :))
Xixo04-06-2008 03:19:04 // 8582
Na ez az!! Miért egy 1,2est kell így porrá hevíteni, a maga 80 lovával?? Mert mindenapi közlekedéshez simán jó az, de így ha bekóstolnak, akkor simán égés van. Főleg azért nem értem, mert a HGT-knek sincs már áruk, 1,2 millért már lehet kapni.
Mondjuk nekem az egész túmáccs.
Mondjuk nekem az egész túmáccs.
Buksi03-06-2008 21:20:44 // 8581
Egy ilyen mocit én is szívesen "belefaragnék" a 155-be! ;-))))
Seriff03-06-2008 20:41:50 // 8580
Ez az ami a szám ízének való, becsülöm a tulajt! :)
SzJ03-06-2008 19:16:37 // 8579
Kaposváron épült egy Fiat Brava 3,2 V6 GTA motorral. Természetesen kívülről max a nagy fékek meg az 5 lyukas felni miatt lehet arra gondolni, hogy nem szokványos.
Buksi03-06-2008 15:43:02 // 8577
Viselkedjél rendesen és akkor nem leszel lecseszve! :-DDDDD
Seriff03-06-2008 12:42:43 // 8576
A belseje viszont szép és igényes lett, tetszik:
A kályhaezüst középkonzoltól eltekintve...
A kályhaezüst középkonzoltól eltekintve...
Seriff03-06-2008 12:39:37 // 8575
A 4 kipuff meg max 6henger és fölötte, hengersoronkénti rendes rendszerrel, szvsz... különben csak bohóckodás:)
Ferko03-06-2008 12:39:03 // 8574
Na igen. Az már égő, főleg, ha izomkodik is!:-DDD
Seriff03-06-2008 12:37:47 // 8573
Én értem, de egy 15ös felni, vagy egy hátsó szárny kicsit más, mint egy komplett átépítés, melyet nevezhetünk "vadállatosításnak".
Vedd pl. Punisher gépét, ott van kraft is a külcsín mellé...
Én nem mondom, hogy nem lehet tuningolni csak optikai téren a gyári motorteljesítményt megtartva, csak én biztos nem tenném. Átépíteni egy autót vagyonért, hogy versenygépnek/akárminek tűnjön, hogy mindenki megforduljon utána és aztán egy pdti vacak lenyomja 1 kocsihosszal a pirosnál? Nem égő? Hááát, nem t'om:)
Vedd pl. Punisher gépét, ott van kraft is a külcsín mellé...
Én nem mondom, hogy nem lehet tuningolni csak optikai téren a gyári motorteljesítményt megtartva, csak én biztos nem tenném. Átépíteni egy autót vagyonért, hogy versenygépnek/akárminek tűnjön, hogy mindenki megforduljon utána és aztán egy pdti vacak lenyomja 1 kocsihosszal a pirosnál? Nem égő? Hááát, nem t'om:)
Ferko03-06-2008 12:32:53 // 8572
Nekünk gyári van, semmi extra rajta, és így lenyomtam az 1.4-es Polot.
Amúgy meg én gondolkodtam egy hátsó szárnyon és 15-ös alufelniken, no meg egy kis küszöbön. Az orrához nem nyúlnék; az úgy szép ahogy van (de csak a 3 ajtósé). Nagyon szép tud lenni; láttam is egy ilyet Debrecenben. Nem mindenki feltétlenül azért kozmetikáz, hogy alázzon. :-))
Amúgy meg én gondolkodtam egy hátsó szárnyon és 15-ös alufelniken, no meg egy kis küszöbön. Az orrához nem nyúlnék; az úgy szép ahogy van (de csak a 3 ajtósé). Nagyon szép tud lenni; láttam is egy ilyet Debrecenben. Nem mindenki feltétlenül azért kozmetikáz, hogy alázzon. :-))
Seriff03-06-2008 12:28:20 // 8571
Azért egy így optikázott verdában nem húzhat úgy az egykettes szerintem, hogy méltó legyen a külalak vadságához, a halom spoilerhez és kipuffhoz:P
Ferko03-06-2008 12:19:44 // 8570
Nem égés, elhiheted. Az 1.2 16V-s moci szépen húz, ahhoz képest, hogy mekkore. Súlyra ugyanis 950 kg. Tudom, mert iylenünk van.
Amúgy most szombaton a 145/146 talira odakeveredett egy citrosm (mondhatni Sattisárga :-DDDD) 1.8-as 2-es puntó, még a ráncfelvarrás előtti. Este majd lökök fel képeket róla. NAgyon szép volt!:-DDD
Amúgy most szombaton a 145/146 talira odakeveredett egy citrosm (mondhatni Sattisárga :-DDDD) 1.8-as 2-es puntó, még a ráncfelvarrás előtti. Este majd lökök fel képeket róla. NAgyon szép volt!:-DDD
AlfaBoy03-06-2008 12:08:48 // 8568
Nade Buksi, hogy már te is lecseszel... hát ez... pfff
:-DDD
:-DDD
Buksi03-06-2008 12:06:31 // 8567
Ne poénkodjál, ez véresen komoly dolog! :-DDDDDDD
AlfaBoy03-06-2008 12:01:18 // 8566
Jólvan-jólvan, poénkodni próbáltam, csak úgy tűnik nem jött össze :-D
Seriff03-06-2008 11:59:24 // 8565
A katalizátor az más, az valóban folyt:P Ez nem matricatuning...
33as P4ből anno volt kat és ohne kat verzió 132 és 138/9 lóval, csont ugyanaz a kocsi...
33as P4ből anno volt kat és ohne kat verzió 132 és 138/9 lóval, csont ugyanaz a kocsi...
AlfaBoy03-06-2008 11:47:08 // 8564
És megint a +5% tuningnál vagyunk :-DDD
Seriff03-06-2008 11:45:39 // 8563
Ha kikerül a katalizátor 136, jó?:P
AlfaBoy03-06-2008 11:43:10 // 8562
Jaaaaa, akkor már szar :-DDD
AlfaBoy03-06-2008 11:36:49 // 8560
Na így vagyok vele én is... Inkább csak sejtetni kell az erőt és nem azt fitoktatni, hogy mennyire nincs :-D
Amúgy a Clio tényleg odavágós, akárki akármit mondjon...
Tudom, hogy offos, de be kell látni, hogy mégiscsak egy 2 literes moci van a pics@nyi kasztniban, úgyhogy igen is oda tud vágni, ha kell :-D
Amúgy a Clio tényleg odavágós, akárki akármit mondjon...
Tudom, hogy offos, de be kell látni, hogy mégiscsak egy 2 literes moci van a pics@nyi kasztniban, úgyhogy igen is oda tud vágni, ha kell :-D
AlfaBoy03-06-2008 11:34:59 // 8559
Egy percig sem mondtam, hogy rosszul mennek, vagy hasonló... Csak egy 1.2-es motortól nem kell csodákat várni... És, ahogy az előbb is leírtam, csak annyi a gondolm ezekkel, hogy agyon vannak nyomatva optikai tuninggal és akkor egy ilyen vakarcs motor van bennük... csak ennyi :-D
Seriff03-06-2008 11:34:52 // 8558
Én pont az ellentétét szeretem, amikor ott az erő, de nem látja a hétköznapi szem...
Mint a Clio 2.0 172lovas verziója, aki nem ismeri, nem mondja meg, hogy nem a 60lovas alap, és 7 alatt van százon, bár ezen az oldalon nem merem többet emlegetni:DD
Mint a Clio 2.0 172lovas verziója, aki nem ismeri, nem mondja meg, hogy nem a 60lovas alap, és 7 alatt van százon, bár ezen az oldalon nem merem többet emlegetni:DD
AlfaBoy03-06-2008 11:33:16 // 8557
Na pont ezaz, hogy hiába van egy dögösen kinéző vas, ha egy akármilyen vacak lenyomja... Az azért nagyon égő, amikor pl ott van az übersufnituning 1.5 VVT Suzuki Stift agyonspojlerozva, meg minden; és én legyorsulom lámpánál az olajkályhámmal... Szóval ez azért elég gáz; nekem nagyon égne a fejem :-D
Poló03-06-2008 11:30:04 // 8556
Nem mennek ám rosszul a sportingok, főleg a II/b Puntóból az 1,4 16V. Kis kasztni meg 5 sebességes váltó. Az 1,4 már 96 lovas. De szerintem az 1,2-es is fürge tud lenni városban. Városon kívül meg visszakapcsolgatásokkal lehet vele előzni.
Seriff03-06-2008 11:29:42 // 8555
Ilyen külcsínhez legalább az 1.8as 136 lovas moci kéne bele rendesen megtuningolva, különben égés van az utcán folyton:S
AlfaBoy03-06-2008 11:28:25 // 8554
Jah, papíron... :-)
Akkor is egy 1.2-es :-D
Akkor is egy 1.2-es :-D
Poló03-06-2008 11:27:27 // 8553
Alapban asszem 80 vagy 82. Aztán tudod hogy megy a tuningosoknál, nem? Direktszűrő +7%, kipuff +5%, chip +12%, sport lambdaszonda +5%, sport gyertyakábel +5%, sportgyertya +5%. És így már könnyen 100 lovacska fölött is lehetünk :))))
AlfaBoy03-06-2008 11:22:27 // 8552
1,2-es száz lóerős alapon???
Nem sok az egy kicsit? :-)
Nem sok az egy kicsit? :-)
Seriff03-06-2008 11:18:47 // 8551
A hátsó lökös megoldásait leszámítva nem rossz:)
Buksi02-06-2008 01:23:54 // 8547
Ez aztán nem semmi! :-))
Buksi02-06-2008 01:19:11 // 8546
Naggyoon vaddisznó! :-))
Gyönyörűűű! :-)
Gyönyörűűű! :-)
Kazes☻02-06-2008 00:02:14 // 8545
Pótlólag: zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
De baromi jó! Ezek állatok és amit a gépek bírnak!? :)))))))))))
De baromi jó! Ezek állatok és amit a gépek bírnak!? :)))))))))))
Whiteskull01-06-2008 23:45:57 // 8544
Azért mondtam, hogy a vazzzzzzzz-ban kevés volt a z. :)))))))))
Ez egy eszetlen őrült barom, aki eléggé imponáló módon felmászott egy meredek falon. :))))))
Ez egy eszetlen őrült barom, aki eléggé imponáló módon felmászott egy meredek falon. :))))))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
487
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?